שרשור NXT ל30.9

תוצאות ואירועים נוספים


קרב במסגרת הטאג טים קלאסיק ע"ש דאסטי רודס: פין באלור וסמואה ג'ו ניצחו את קאס ואנזו. באלור וג'ו יתמודדו מול דאש ודוסון בחצי הגמר בטייקאובר: רספקט.
&nbsp
אפולו קרוז ניצח את ג'וני גרגאנו.
&nbsp
בסגמנט מאחורי הקלעים עם ריגל, דיינה ברוק ואמה, הוכרז שדיינה תתמודד מול אסקה בטייקאובר.
&nbsp
דיינה ברוק ואמה ניצחו את פייטון רויס ובילי קיי.
&nbsp
טיילר בריז ניצח את טומאסו צ'אמפה. צ'אמפה הופיע גם בNXT וגם באימפקט באותו ערב.
&nbsp
התוכנית נסגרת עם פקאג' לקרב האיירונוומן בטייקאובר- אתם חייבים לראות את זה: https://www.youtube.com/watch?v=Z78gLhsSE3o
 
דעות


אחרי תוכנית נוראית בשבוע הקודם, NXT ללא ספק חזרו למסלול הנכון.
&nbsp
קרב הזוגות היה סביר, אבל קצר מדי. תוצאה צפויה.
&nbsp
קרוז נגד גרגאנו היה קרב לא רע בכלל ל4 דקות שהוקצבו לו- ג'וני גרגאנו יהיה תוספת מדהימה לNXT אם הוא וצ'אמפה יחתמו איתם באופן בלעדי בסופו של דבר. אפולו קרוז ממשיך להרשים בכל קרב מחדש, ואני מקווה שטיילר בריז יביא את האיי גיים שלו לטייקאובר כדי שנקבל את הקרב המצויין שזה יכול להיות.
&nbsp
קרב הזוגות היה בסדר, שום דבר מעבר לזה- אבל אני כבר משתגע מלראות את פייטון רויס ובילי קיי בתור אנהסמנט טאלנט. כולם כבר ראו כמה הן מוכשרות, כולם רוצים לראות אותן יותר- תנו להן משהו רציני כבר.
&nbsp
בריז נגד צ'אמפה היה פשוט מעולה לטעמי- לגמרי קרב שלא מצפים לראות בטלוויזיה. שניהם עבדו מעולה והשאירו הרבה טעם של עוד- צ'אמפה לעתיד שלו בNXT ובריז לקרב שלו בטייקאובר.
&nbsp
זה מרגיש כמעט מגוחך לומר, אבל הפקאג' של ביילי וסשה היה פשוט מרגש- סוף סוף אנחנו מקבלים פרומו לקרב נשים שלא מדבר על כריות או הלבשה תחתונה, או מי בגדה במי עם מי- יש פה שתי מתמודדות רציניות, ושתיהן יתנו את הכל בטייקאובר. זה הרגיש כמו הפרומואים שהיו עושים לאנשים בסדר גודל של האנטר, מייקלס וכו'- סוף כל סוף היאבקות נשים בWWE זוכה ליחס כ"כ רציני כמו שמגיע לה. זה מרגיש שאנחנו סוף סוף "שם", ואחרי שעברנו כ"כ הרבה עם הנשים האלה- זה מרגש.
&nbsp
 
דעות מקריאה


ג'ו ופין הרגו את רילסט גאייז.
אסקה הולכת לרצוח את דיינה ברוק.
גארגאנו וצ'יאמפה הרגו את לב הצופים אבל היריבים שלהם הרגו אותם.
סשה וביילי רצחו לי את הלב והולכות להרוג את כולם בטייקאובר.

מה שנקרא - פרק קטלני רצח!

עוד שעה הולך לראות אותו (אם לא ארדם עד אז) ואז אכתוב גם דעות אחרי צפייה.
 
תודה


לגבי הנשים/דיוות, שבוע שעבר היה פרק של Table for 3 עם אלונדרה בלייז, אייבורי ומולי הולי.
אייבורי אמרה שם שהיא לא סבלה את הקטע הזה של קרבות "חזיות ותחתונים". היא אמרה משהו כזה: "מה הקטע הזה היה בכלל? להשים אותנו בקרב חזיות ותחתונים באמצע תוכנית רק בשביל לחרמן גברים כדי שלא יעבירו ערוץ?! ולמה לקרוא להן דיווה?! אני לא דיווה! הם יודעים בכלל מה המשמעות של אישה להיות דיווה? זה לא אנחנו".
&nbsp
מולי הולי ציינה שהיא באה עם הרעיון להפסיד את השיער ברסלמניה רק כדי שיתנו לה קרב ברסלמניה.
 
ראיתי, מומלץ


הפרק השבוע עם דניאלסון, זיגלר ורייבאק היה קצת פחות מוצלח, אבל הפרק הקרוב עם אוונס, סזארו ואמברוז אמור להיות לא רע כשהת'ים הוא חוויות מהאינדיז, בעיקר כשהתכנית הזאת הרבה יותר משוחררת מבחינת קייפייב לעומת שאר התכנים שלהם.
 
למעלה