אני בהלם מה דעתכם?

אני בהלם מה דעתכם?

בכוח מנסים להכניס לנו בכל דרך כל מיני מערכות יחסים תשוקות חוויות וכו ,כאדם פנוי מרבית חייו יכול לומר ,שגם בהרגשה האישית כל מערכת חוץ מזוגיות נורמטיבית ,ואין לי בעיה מינית שיצרפו זה בחירה שלהם,אבל להראות כל קבוצה שונה בכתבת שער שזה דבר נורמטיבי וטבעי וכו זה כבר עד כאן!
יש גבר ואישה שיצטרכו כמה מערכות יחסים,וזה מחיים לא קלים בילדות ועד חוויות כמו בגידות ויחסים עם בני אותו מין ,שוב אני בה מערך המשפחה והנורמטיביות וסדרי חברה!אבל באמת מגזימים יותר מידי!
טרנסית מאשדוד שולחת חי הודעה אוכל לשבת להעביר בביט ולבוא במוצאי שבת לקבל פינוק,כאילו ראבק אתם לא שמים לב באיזה עולם חרא אנחנו נמצאים ,מה לגור בעיר הגדולה ולנבור מבאר לבאר בכדי למצוא סטוץ זה החיים המושלמים?

פשוט מזויע אך מנסים להשפיע בכוח התקשורת...
https://rotter.net/forum/scoops1/574437.shtml
 
בנאדם אתה לא ברור

נראה שיש לך הרבה מה להגיד על הרבה דברים
אבל התחביר שלך... אוי
בנאדם אתה לא ברור
&nbsp
&nbsp
 
פשוט מאוד

לוקחים קומונה הזויה ברמות ,מספיק לראות את המונות שלהם ולהבין שאולי רק כת או בדאווי יכול לחיות כך!
פשוט אם את לא שמה לב דוחפים לנו בתקשורת את כל מה ששונה וחריג ולא נורמטיבי ולא מסורתי והירכיה חברתית,על זה אני מתעצבן ,קוראים את זה אנשים לא הכי יציבים ויאלה ריגוש חדש בוא ננסה וכו ולתרום להרס משפחות!אני לא אומר יש כאלו רוצים לחוות ריגוש כלשהו ,שתפו את בן הזוג בבית ,למה אני צריך לקרוא את זה וילדים וצעירות ונשים פנויות שגם ככה בקושי מוצאות זיווג,רואות וקוראות ויאלה הינה יש להם חיים מגניבים כאילו...

בתכלס ובמציאות נשים בזוגיות פתוחה תמיד יהיו מבוקשות מכל סטטוס,הן נוחות נעימות אין לחץ לרגשי או התאהבות שזה נדיר ,נפגשים שותים קפה מדברים על החיים ועושים סקס בכיף וחוזרים הביתה וממשיכים להכיר!

הגברים מאוד קשה להם למצוא והיצע נמוך ,ראיתי את זה בקבוצות בפייסבוק,אני מרגיש שיש ניסיון של תקשורת וכו לקעקע לתרום שהעולם יהיה מושחת ומתירני ובוגדני וכו מין לחץ סמוי כזה מטלויזיה ומהעיתון ומהרשת..
 
למעלה