בריטיש איירוויס - מישהו מכיר את תפריט הלל"ג ?

Ccyclist

Well-known member
בריטיש איירוויס - מישהו מכיר את תפריט הלל"ג ?

אני אמור לטוס בקרוב טיסת לילה בבריטיש איירוויז ( תשע בערב עד שש בבוקר כיוון אחד, תשע בערב עד הצהריים בכיוון השני ) ואין אופציה צמחונית ללא גלוטן אלא רק אופציית ללא גלוטן כללית, ואין לחברת התעופה מידע כלשהו על מה המגש מכיל או אפילו אם אלו ספציפית ארוחת ערב וארוחת בוקר.

כוונתי היתה להחליף אי-אילו מאכלים מהחי במאכלים צמחוניים שאביא איתי (ולהודיע לצוות שאינני מעוניין בחמגושית) אך ללא מידע כלשהו מהחברה קשה לבנות תמונה של ההיצע וההחלפות. אינני טבעוני אז אני יכול לאכול חלב וביצים.

האם טסתם איתם לאחרונה בשעות שהגישו בהן ארוחות ערב, לילה, בוקר או ארוחת עשר ואם כן מה היה במגש ללא הגלוטן ?

אני מניח שכמו בכל מגש מטוס אמורים להיות דברים כמו לחמנייה, קרקרים, שתיה כלשהי וקינוח, אבל אפילו את זה הם לא מוכנים לפרט בצורה נורמאלית. להבדיל - כשנסעתי ברכבת המהירה בספרד החברה יכלה לשלוח לי תפריטים למנות הלל"ג בכל ארוחה וארוחה מארוחת הבוקר ועד לארוחת הערב.
 

net the jet

New member
טסתי בשנתיים האחרונות בבריטיש , אבל לא ממש זוכרת.

האמת, זה די דומה ברוב החברות.
הבעיה אצל כולן זה שאמת אין אוכל נ״ג צמחוני. היו שנים שבחרתי ארוחת פירות, אבל יש חברות שחושבות שחתיכת תפוח ומלון, שני צימוקים ושקד וחצי זו ארוחה.... אז חזרתי להזמין ארוחה נ״ג. לרוב ארוחה של צהריים/ ערב זה איזה בשר ( שמן הסתם אני לא נוגעת בו ) אורז, ואיזה ירק... סלט מזעזע, לפעמים לחמניה עטופה או פריכיות אורז עטופות. משום מה ברוב החברות חושבים שמי שלא אוכל גלוטן , לא מגיעה לו חמאה והוא מקבל מרגרינה... ולפעמים יש איזה ״קינוח״ בלתי מזוהה...
לפני חודשיים טסתי כמה טיסות ארוכות, בכמה חברות שונות ( אייר קנדה, סוויס, לופטנזה ) האוכל היה די זהה ודי לא מדהים. האוכל האחרון הסביר שאכלתי במטוס לאחרונה היה בספטמבר בחברה פרואנית. שזה היה די מפתיע.
בקיצור... מי שרעב, עדיף להצטייד באוכל מהבית.
 

Ccyclist

Well-known member
הבעיה היא לא באיכות האוכל אלא בקיומו.

בכל זאת 12 שעות באוויר.
&nbsp
כמו כן, אין לי מטבח לא בהלוך ולא בחזור, מה שמגביל את אופציות ההכנה.
&nbsp
בדיווח בפורום אחר נאמר לי שהם נתנו לנוסעת אחת איזו עוגת אוכמניות לל"ג לארוחת הבוקר שלה ותו לא.
&nbsp
על הצד הטוב לא נראה שיש השפעה לרעה מהאיחוד עם איבריה, ב AVE הכל היה עם חיות ואפילו הטורטייה (שאני בדרך כלל אוכל) מוגשת באותו המיכל עם עוף. ה"מסביב" שלהם נשמע כמו גירסאת לל"ג לאוכל די סטנדרטי. לא ברורה לי הסיבה שהמידע הזה לא ניתן ע"י חברת התעופה כי זה ממש לא סוד בטחוני.
&nbsp
בהלוך אקנה כנראה איזה קישים ללא גלוטן מסופר בריטי מסויים, בחזור זה יותר מסובך כי אינני מכיר את המגוון. אני בדרך כלל נמנע מתחליפי הלחם למיניהם כי הם די ספוגיים אז אני רוצה להמנע מסנדביצ'ים.
 

hillator

New member
ככה

את יכולה להביא איתך לטיסה ירקות פירות שתקני בסופר(לא צריך מטבח בשביל זה) אפשר לקנות לחמניה ללא גלוטן מראש, וחומוס טחינה סגורים בסופר
 

Ccyclist

Well-known member
בהלוך אני יכול להביא קישים טריים מהסופר.

בחזור פחות מתורבת ואצטרך לראות מה יש.
&nbsp
ממה שהצלחתי למצוא ברשת לחמניות ספוג מגעילות כנראה שיהיו.
&nbsp
חומוס אין בכוונתי להביא כי מפעל הגז הטבעי סגר את שעריו לפני 3 שנים, ולמרות שחומוס לא כל-כך עושה גזים ללא הפעתות עדיין יש ממנו איזו קול ענות חלושה שלא מתאימה לטיסת לילה, ובכלל מדובר בקרם / נוזל גדול מ100 מ"ל.
&nbsp
העניין הוא שבטיסת לווו קוסט אני יכול לבחור כרצוני מהעגלה ופה בסדירה אין כל התחשבות. אפילו לא לקבל חמגושית עם חיה זו מבחינתם טובה שהם לא מוכנים לארגן מראש ואצטרך לבקש במיוחד במטוס עצמו.



 

hillator

New member
מה לגבי טחינה?

כאילו באמת לדעתי חבל להילחץ.. את יכולה להיכנס לסופר בכל מקום שתהיי לקנות קצת גזרים קטנים, קצת שרי קצת מלפופונים קטנים, תפוח או שניים לחם או לחמניה איזה ממך (לא טחינה וחומוס אז ריבה בטוח תמצאי משהו) ולהביא את זה. זה באמת לא סוף העולם..
 

d a p h n a

New member
טסנו השבוע בבריטיש פעמיים

בשני המקרים זה היה לארוחת צהריים/ערב, ובשני המקרים היתה מנה עיקרית של עוף ברוטב, נדמה לי שבאחד מהמקרים זה היה עם פירה. בנוסף המגש כלל סלט, לחמניה ללא גלוטן, חמאה, וקינוח.
 
למעלה