האלבומים של קווין

MichalEe

New member
../images/Emo220.gifהאלבומים של קווין../images/Emo220.gif

אז... לקח לי זמן, אבל הנה הבאתי לכם את האלבום הבא. טוב, לא מצאתי חצוצרות, אבל הנה כמה גיטרות
שיודיעו על בואו של האלבום The Works. האלבום הוקלט בין החודשים אוגוסט 1983 - ינואר 1984 ויצא בחודש פברואר 1984. האלבום הוקלט לאחר תקופה שבה חברי הלהקה "לקחו הפסקה" זה מזה והקליטו מיזמי סולו (בעיקר רוג'ר, בריאן ופרדי). עכשיו תורכם: מכיר/ה את האלבום: יש לי את האלבום: אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): שירים מועדפים: עובדות שידועות לכם על האלבום: כל דבר שתרצו להוסיף:
 

khammel

New member
האלבום עם השם הכי מטעה?

סתם, סתם. כשקניתי אותו, הוא כבר היה מין אלבום "גרייטסט היטס" אבל אני מניחה שכשהוא יצא, הוא באמת היה להיט כמשתמע משמו. סחתיין על קווין שהיה להם האומץ לצאת עם שם אלבום כזה, לא? מכיר/ה את האלבום: כן. יש לי את האלבום: כן. CD אמריקאי. אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): מאד אוהבת אבל לא יכולה לשמוע אותו רוב הזמן כי יש בו שירים כמו רדיו גה גה ו-IWTBF שפשוט לא עובדים טוב לא בהופעה חיה. שירים מועדפים: Man on the Prowl עובדות שידועות לכם על האלבום: מי רוצה קצת רולינג סטון מגזין?

Granted, the messages have all been heard before and practically cancel each other out: love is all you need; let's get physical; machines have feelings, too; be an individual, stand your ground. Instead, the revelations are in the music. For the carnivorous, rewards are to be found in the thundering Led Zeppelinisms of "Tear It Up" and "Hammer to Fall"; for the doubters, the surprises are :in the comely melody and (relative) restraint of "Keep Passing the Open Windows" and the straight-up Fifties rocking of "Man on the Prowl." And try this one our on the atheists: "Is This the World We Created...?" is an acoustic meditation on hunger and hate and generational responsibility, sung with conviction by Mercury.​
מידע נוסף: http://www.queenpedia.com/index.php?title=The_Works כל דבר שתרצו להוסיף: יש לי תקליט שדרים מהאלבום הזה
 

7INBAR7

New member
שאלות :]

את יכולה להסביר יותר מה הקטע עם השם של האלבום?, למה זה אמיץ מצידם לקרוא לו ככה? מה זה תקליט שדרים? חח לא בדיוק הבנתי עם הרולינג סטון ירדו עליהם או גם פירגנו, הם התכוונו שיש הרבה מסרים סותרים סתם כדי למצוא חן בעיני כולם? חח נראלי שיצאתי קצת פעורה
, לונורא :p
 

khammel

New member
תשובות

אני לא ממש יודעת איך לתרגם The Works לעברית. זה משהו כמו "ה-כל" ובהשאלה, כמעט כמו להגיד "פסגת היצירה". תקליט שדרים זה סינגל על גבי תקליט שהיה נשלח לתחנות הרדיו להשמעה כחלק ממהלך של קידום מכירות. עם הרולינג סטון אף פעם לא ברור מה הם ניסו להגיד על קווין. לא נראה לי שהם בעצמם יודעים.
 

7INBAR7

New member
חח באמת נועז מצידם לקרוא לאלבום ככה,

אבל גם מתאים להם
 

7INBAR7

New member
שמחה לראות שאת ממשיכה את הפינה שלי!../images/Emo23.gif

לא מספיק מכירה את האלבום בשביל לענות..., אולי בהמשך :]
 

MichalEe

New member
אני עושה זאת מכל ה-../images/Emo23.gif

מקווה שהולך טוב בש"ש :) מכיר/ה את האלבום: כן, ולמען האמת בהתחלה בהתחלה חשבתי ש-Queen Rocks ו-The Works זה אותו דיסק
אל תהרגו אותי, בבקשה! יש לי את האלבום: לא, אבל אני גאה להגיד שהשלמתי את האלבומים של שנות ה-70 (עד Live Killers), ועכשיו נשארו אלה של שנות ה-80
אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): אולי? שירים מועדפים: אמנם לא שמעתי את כל השירים, אבל אני די אוהבת את המוכרים, גם את I Want to Break Free, רק בלי הסינתיסייזר הנוראי! עובדות שידועות לכם על האלבום: ? כל דבר שתרצו להוסיף: ?
 

dvirtz

New member
עונה

מכיר/ה את האלבום: כן יש לי את האלבום: כן אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): אין שם אף שיר שאני לא אוהב (כן אפילו Machines), אבל כאלבום הוא מהפחות אהובים עלי. השירים פשוט לא מתחברים אחד לשני. שירים מועדפים: It's A Hard Life, Is This The World We Created (במיוחד אבל את I Go Crazy שצורף לאלבום ב-1991). עובדות שידועות לכם על האלבום: זה האלבום הראשון של קווין שיצא על קומפקט דיסק כל דבר שתרצו להוסיף: לגבי השם, אולי הרבה קנו אותו דווקא מכיוון שהם חשבו שזה אוסף?
 

Teo Toriatt

New member
עונה

מכיר/ה את האלבום: כן יש לי את האלבום: כן אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): אוהב, אמנם שנות ה80 אבל הוא טבו בדרכו שלו שירים מועדפים: Hammer to fall, Machines, Is this the world, It's a hard life עובדות שידועות לכם על האלבום: הוא יצא לפני Live Aid, בהופעה ב Live aid נתנו לכל להקה מספר דקות ברור ומקצב (17 אאל"ט) מה שגרם לקווין לחתוך את בוהמיין למשל. ההפקה רצתה גם את Is this the world אבל לא כQueen - לכן הופיעו בהמשך הערב בריאן ופרדי תחת השם בריאן ופרדי ולא Queen שלא ירד להם ממכסת הדקות, במופע זוגי של שיר אחד שקט עם גיטרה אקוסטית כל דבר שתרצו להוסיף:
 
למעלה