מי יודע? מי מכיר? מערכון ששמעתי בילדותי

Jen74

New member
מי יודע? מי מכיר? מערכון ששמעתי בילדותי

נדמה לי שהיה במסגרת "יתוש בראש". מונולוג ברדיו של שחקן/בדרן שהקול שלו מזכיר את שמוליק סגל רק ש... אבא שלי אומר שזה לא אלא מישהו אחר, אבל הוא לא זכר את השם שלו. במונולוג יש שם קטע שהוא מספר שהוא הולך לבקר את אהובתו ופולש בעצם לפרדס שלהם והוא מספר את השתלשלות האירועים בצורה מצחיקה ביותר. בשלב מסויים הוא מתאר סיטואציה שבה הוא עומד בפרדס האבא של אהובתו עומד עם הג'יפט ביד ואז הוא אומר שם משפט כזה: "אני אומר ... (כאן הוא אומר את שם הבחורה שגם שכחתי), הג'יפט אומר בום, אתם אומרים קדיש!" שמעתי את המערכון הזה כמה וכמה פעמים במהלך השנים כי ההורים שלי הקליטו כמה תוכניות של יתוש בראש על קלטות אודיו ואני רק צריכה למצוא את הקלטת כדי לשמוע מה אומריםלפני או אחרי המערכון, בטוח שמספרים שם את שם הבדרן ושם המערכון. אם מישהו מבין על מה אני מדברת ויכול לעזור לי לגבי שם המערכון, הבדרן ועוד פרטים ואולי גם קישור למערכון????? זה יהיה פשוט נפלא!!!
 
אומנם לא מכיר

אבל ספק גדול אם זה שודר בתוכנית בשם 'יתוש בראש', כיוון ש'יתוש בראש' אינה תוכנית מערכונים: זו תוכנית של פאנל משתתפים המנהלים דיונים סאטיריים על ענייני היום.
 

Jen74

New member
אבא שלי אמר שזה היה במסגרת "יתוש בראש"

אולי הוא מתכוון שזה היה באותה שעת שידור או משהו כזה. אני יודעת מה הייתה התוכנית הזאת
אם אני אמצא את הקלטת, אני אקשיב טוב טוב, ואני כבר אספר לכם ואז או שתגלו משהו חדש שלא ידעתם או שתגידו לי "אה, נכון, זה זה!"
 

Jen74

New member
../images/Emo41.gifעדכון../images/Emo41.gif../images/Emo124.gif

אז ככה, מדובר במערכון של מידד שיף והמערכון מתחיל בערך כך (לא מילה במילה):: המקרה קרה בלוד, אמרתי לוד כדי שלא תדעו בדיוק איפה זה קרה, באמת זה קרה בראשון לציון, אז ברחובות היה פרדסן... בהמשך הוא מספר שלפרדסן היו ארבע בנות אבל חיה'לה היא הנושא של הסיפור והוא מספר איך שהוא בא לפרדס להיפגש בפרטיות עם חיה'לה ואיך שאבא שלה יוצא לראות מי פלש לפרדס עם ה"ג'יפט" שעד כמה שהבנתי, זה סוג של רובה. שורת המחץ, לטעמי, במונולוג הזה הוא: אני אומר חיה'לה, הג'פט אומר בום, אתם אומרים קדיש
אז אחותי מצאה לי את המערכון הזה על קלטת אודיו יחד עם עוד כל מיני מערכונים קלאסיים של הגשש, של רבקה ויוסי ועוד פה ושם קטעי מערכונים, פחות או יותר מאותה תקופה. זה נמצא ביחד עם הקלטות שלי ושל אחי משנים 1975 עד 1979. הקלטת ברשותי, איך מעבירים את ההקלטה למחשב?
 
למעלה