ערב טוב, שאלות

estee lauder

New member
ערב טוב, שאלות../images/Emo13.gif

בילדותי היה זכור לי כי היו מושמעים בשבת בבוקר ברשת ב' מערכונים למשך כמה שעות. האם יש עוד תחנות המשדרות היום מערכונים בשבתות ברדיו? ובנוסף האם יש תחנות המשדרות גם באינטרנט כי כרגע אני בחו"ל. שאלה נוספת- האוסף המצחיק של דיה דיירקט- כדאי? מישהו קנה? לגבי הגשש- יצאו להם 10 דיודיאים, ו 2 אוספי דיסקים. מה עדכני יותר? האם יש חפיפה בין הדיסקים לDVD? כי כרגע יצא האוסף השני בדיסקים אך הDVD יצאו מזמן. היש אוספי מערכונים נוספים? המון תודה!, אלון
 

emh

Member
מערכונים ברדיו וגששים....

מערכונים ברדיו יש בשבת בבוקר ברדיו ירושלים 9:00-10:00 גל"ץ 10:00-11:00 (השבת זה היה קצת שונה בגלל מותו של יוסי בנאי) (לכל תחנות הרדיו יש אתרים באינטרנט, אם כי מדי פעם יש בעיות - השבת לא היה רדיו י"ם באינטרנט אך שמעתי את התחנה דרך הכבלים, אני גר בצפון, רחוק מירושלים) לגבי הגששים, היו להם 10 תוכניות שיצאו במקור בתקליטים אח"כ הוציאו את כל החומר בקלטות וידאו לא לפי הסדר המקורי, אח"כ הוציאו את כל החומר בדיסקים בודדים שוב לא לפי המקור, (פרט לכוסות רוח שזה היה התוכנית האחרונה 1991) http://www.israel-music.com/hagashash_hachiver/ בלינק אפשר לראות את הדיסקים וה-DVD שקיימים אני מניח שאוסף ה-DVD דומה לקלטות הוידאו, בכל אופן יש שם מערכונים שחלקם בביצועים מחודשים ולכן יש הבדלים לעומת מה שהיה שתקליטים המקוריים. 2 האוספים של הגששים מיועדים למי שלא מעוניין לקנות את כל הדיסקים.
 

האגס 1

New member
היי, הנה כמה תשובות ../images/Emo98.gif

מערכונים אכן היו משודרים בעבר הרחוק ברשת ב', בשנות השמונים (אולי גם לפני כן) בשעה 9:00 בבוקר, אך למשך שעה ולא לכמה שעות. זה הופסק, משום מה, בתחילת שנות ה-90. כמה שנים לאחר מכן שודרה שוב תוכנית דומה, בת שעתיים, בשבתות אחה"צ, אך זה היה רק למשך תקופות שבהן לא היו משחקי כדורגל ולא שודרה 'שירים ושערים'. כיום משודרות שם תוכניות מערכונים מדי פעם בחגים, אך אין תוכנית שבועית קבועה. בגל"צ - כמו ש-emh ציין. גם שם היו שיוניים עם השנים, אך כרגע זה כמו הפירוט שהוא נתן. את 'האוסף המצחיק' יש לי, ולגבי כדאיותו - זה לחלוטין עניין של טעם. המערכונים שם הם של שייקה אופיר, גדי יגיל, וכן מערכונים משותפים של יוסי בנאי ורבקה מיכאלי ושל שייקה אופיר ואורי זוהר. יש שם גם הרבה שירים, או שירי-מערכונים. אני ממליץ לעיין בקטלוג שלהם ולראות את פירוט עמרכונים כדי להחליט על קנייה.
 

estee lauder

New member
../images/Emo176.gif../images/Emo175.gif../images/Emo51.gif

המון תודה על ההשקעה והתגובות!! אלון
 
למעלה