מה עושים עם כישוף זרע? כמה זמן יקח שיחזור אלי

RainBird

New member
בואי ספרי לנו בבקשה באיזה סוג מדויק של לחש השתמשת? באיזו תקופה, מה היה מצב הירח ומצב היחסים ביניכם, ואני בטוח שנוכל לבדוק זאת עבורך.
 

אמאשירן

New member
לא השתמשתי בלחש אלא אמרתי שיאהוב אותי חזק

שום דבר לא עזר.. לפני יומיים שכבנו ואמש שרפתי את נייר שהוא השתמש עם זרעים שלו ואמרתי שיאהוב אותי לנצח ואמר לי שלא רוצה קשר מחייב אני רוצה אותו
 

RainBird

New member
קודם כל, עדיף להשאיר לחשים למקצוענים דבר שני, הירח כמו הרבה כוחות טבע וכוכבי לכת הוא למעשה מקור כוח ממנו מכשפות כמוני שואבות. הירח המתמלא הוא למעשה כוח שמאפשר להביא שינוי ומשיכה כלפי מישהו. עם זאת, האהבה שלו כלפייך אינה מדד לרצון שלו למערכת יחסים מחייבת. את לא מחפשת להגביר אהבה, אלא יותר לשלוט בו. הלחש (אקט מאגי, כישופי, החלק המילולי משחק חלק אחר בו) שהבאת לא מיועד לזה. ארדן.
 

אמאשירן

New member
הבנתי לגבי לחשים בעיה פה שאני חרשת

לא שומעת איך אדע מה זה לחשים וזה לדבר בלי קול או עם קול חלש אגב, יש לי הרבה כוחות ומשיכה כלפי משהו אך הוא יש בעיה שאוהב להתפרפר לחפש נשים יפות אבל עם כישוף מחזור או שתן או זרע יכול לעזור גם כן או שלא חייבים עם לחשים אפשר בלי לחשים
 

RainBird

New member
הצליל לא תמיד משנה במקרה שלך זה לא משנה כלל. לחש יכול להיות אילם, מילים בראש, או שהוא יכול להיות ללא מילים כלל, אל תפחדי מהמילה לחש, זה בעצם תרגום קלוקל של המילה האנגלית Spell.
 

טלי699

New member
ארדן!! אתה מדבר שטיות

עם מכשפה או בלי מכשפה כולם מצליחים לעשות כישוף מחזור, שתן וכו' אז לא ברור לי למה אצל אמאשירן לא הצליח לה!! אפילו עם אהבה או שליטה כל אחת מצליחה! עובדה חברה שלי הצליחה לעשות כישוף מחזור ובחור מת עלייה ברמות!!!רק אמר שלחש שיאהוב אותה לנצח! אמאשירן: שריפת זרע זה יעזור בכלל מה שהבנתי פה שצריך לקחת זרע של גבר ולקבור בקבר והוא יבוא אלייך ואבל שריפת זרע לא שמעתי על זה ארדן אתה יודע מה יעזור עם שריפת זרע??
 

kagome10

New member
כולם מצליחים זו טענה חסרת אונים

אני לא מכירה "כולם" שמצליחים, וגם אם חברה אחת הצליחה, זה לא אומר שכולם. חוץ מזה שהכותרת של ההודעה שלך די מצחיקה.
 

RainBird

New member
אני יכול לתת לך המון דוגמאות של נשים וגברים, שניסו כישופי אהבה ולא הצליח להם. גם מכשפות צריכות עידון ומיומנות כדי להטיל כישוף אהבה מאוד טוב. ואני אישית מכיר המון כישופים עם זרע.
 

אמאשירן

New member
תשלח לי בפרטי אתה רוצה שאשלם לך בתמורה שאהובי

יחזור אליי אני מוכנה
 

אמאשירן

New member
אתה רוצה להגיד שאני שרפתי את זרע של אהוב

זה לא הצליח או שכן הצליח עם לחשים אז זה לוקח הרבה זמן או מה?
 

טלי699

New member
מה אתה אומר שיש כל מיני סוגים של זרעים

אתה יכול לפרסם פה ואו שלא?
 

InvisibleBeast

New member
אם מישהי...

הייתה שמה לי שתן\מחזור\זרע איפשהו הייתי ממש ממש שונא אותה =] תנסו להיות קצת יותר מושכות, מעניינות, ולשם שינוי - חכמות ואם גבר החליט שזהו, אז זהו מה חסר כאלה? מה מיוחד בהם כלכך? מליונרים? שרירים? אופי? לא חסר שום דבר מזה.... תמיד אפשר למצוא בן זוג אחר. ואם כבר לעשות משהו: אז זה בשביל למצוא את האחר הזה, ולא להתקע על גבר שתכלס לא שווה אותך. זה שתשלמי למישהו שיעשה משהו - הוא יעשה, אבל זה לא בהכרח יניב תוצאות. אולי הגבר הזה שזרק אותך בכלל אוהב אותך, אבל הוא בחר שלא להיות איתך, אז הוא עדיין ישתחרר ממך. ואולי הוא מלהתחילה היה איתך בשביל ההנאה שלו בלבד, גם במקרה הזה - אדם כזה לא פתוח לרגשות של אהבה הוא לא יאהב אותך פתאום. כמה זבל תת הכרתי שלא תצליחו להאכיל אותו בו - אם הוא עשה החלטה נחרצת זה לא ישתנה בקלות.
 

טלי699

New member
למה אתה מתערב?

היא רוצה שהוא יאהב אותה מה מפריע לך אףפעם לא עברת מערכת יחסים באהבה חזקה
 

angelexpress

New member
ריין בירד כישופי זרע שייכים להיסטוריה....

אלו כישופים פרמטייבים, שכבר לא עושים בהם שימוש במאגיה המודרנית. מה גם, שאלו כשפים ישנים, הלקוחים מפלוקלור מיתוסי של מכשפי אלילים. וויראציות שונות של תערובת נוסחאות מאגיות שלא נעשה בהם שימוש יותר מפאת כישלונם. כשפים אלו הוכחו שלא עובדים! כישופי זרע=אמונה תפלה- נכון להיום. ונכון לתפיסת המאגיה המודרנית.
 
למעלה