אמהות הפסיכדליה

! Society Is A Shit

ואם כבר במקסיקנים פסיכדליים עסקינן ,תרשו לי להמליץ על אלבומם הגנוז של ה Pop Music Team מ 1969 ,שהוא פגז אמיתי לטעמי (רוב השירה באנגלית וקצת ספרדית ) .
 

Barmelai

New member
קליידוסקופ המקסיקנים מצויינים

ולבטח נכנסים ב 100 העטיפות הגדולות. יש להם בלדה יפהפיה בת 8 דקות וכמו שאמרת - המון פאז
 

LadyG

New member
מיכה קובע ויקבע את מינוני הכתיבה

זה אכן יכול להיות מאד מתיש, במיוחד שמשלבים בסקירה התרשמויות אישיות ולכן מיכה.....קח את זה במינונים המתאימים לך.
 

LadyG

New member
ביקורת זו בדיוק המילה שלא כיוונתי אליה

אבל זו הפינה שלך ואתה משרטט את הגבולות שלה. זה בסדר גמור.
 

John Barleycorn

New member
יופי ברמל

ראשית אני אוהב את שתי האמהות הפסיכדליות המעטרות את הכותרת, יותר מזה את האלבום המדובר, ויותר את ההרכב הזה, ובכלל את הפינה שלך, שעכשו הבחינותי בה והשלימותי את קריאת הפרקים הקודמים בה. כל אלבום מלמיליאן, ונחתום נפלא מצאו כל האלבומים האלה להעיד על עיסתם. זה אלבום מים רדודים נהדר למען ידשדשו בו מתחילי פסיכדליה. ערב לאוזן, גדוש מכל סגנון, ומאד ידידותי למשתמש משמיעה ראשונה. ככה זה כשפותחים תקליט עם גנים מצריים, משם הכל כבר יקרה מאליו. עכשו אני רואה שהרימו לך להנחתה עם דיבורים על איחוד הפורום עם פורום פרוג מחד, ורנסאנס מאידך. לפיכך, בטרם יתקרר, הכה מיד על ברזל פינת אימהות הפסייך עם איזו נובלה, עד שיישרף האפר או יתהפכו הקלפים.
 

Barmelai

New member
תודה ג'וני

מי כמוני יודע כמה אתה אוהב את האלבום הזה
ובאשר למגעים הקדחתניים שמתנהלים מאחרי הקלעים בין הצפרדעים לפסיכים, אני רק יכול לומר שפרוג הוא מבוא נפלא והכנה מצויינת לפסיכדליה, ובוא נשאיר את שתי הפקולטות הללו נפרדות, כל אחת עם מוסר השילומים שלה, כונס הנכסים שלה ולא נערבב שמחה בששון.
 
למעלה