ייעוץ לגבי בחירת טיסה / חברת תעופה - טיסה למילאנו

yosiharel1

New member
ייעוץ לגבי בחירת טיסה / חברת תעופה - טיסה למילאנו

היי
בחודש הבא אני טס למילאנו. אני מתלבט בין 2 חברות תעופה.
*** לוקח בחשבון את הטיסה הישירה עם אל-על, תודה, אבל לא תודה! ***
  • סוויס = לא טסתי איתם בעבר ובכל טיסה אני מעדיף לבחור בחברה חדשה מבחינתי. מוניטין טוב, דיוק (?), צי מטוסים בסדר (כך התרשמתי בחיפוש שערכתי בגוגל) קונקשן יחסית קרוב ועוד ..
  • טורקיש = טסתי איתם בעבר. אתאטורק יחסית גדול ומבולגן אבל יש איך להעביר את הזמן. אוכל כשר טעים, צי מטוסים חדש, היה שירות מעולה ועמידה בזמנים. למה לא לבחור בהם שוב?
אגב, ההצעה של סוויס ע״פ google flights זולה יותר בהשוואה לטורקיש, אך זמני טיסה וקונקשן עדיפים בהרבה אצל טורקיש בהשוואה לסוויס.
  • הטיסות שלי בעבר לאתאטורק היו בעיקר בשעות היום. הפעם אבחר בטיסת לילה שממריאה מנתב״ג בשעה 01:00. האם אתאטורק בתפקוד מלא בשעה בה אנחת שם?
  • אלה הם מס׳ הטיסות המלאים: הלוך --> TK791 + TK1873, חזור --> TK1874 + TK788 ... אשמח בבקשה לקבל את מועדי הטיסה בשעון ישראל *שעון קיץ בקרוב, האם יחול שינוי בזמני הטיסה בעקבות השינוי? האם זמני הטיסה כפי שמופיעים באתר טורקיש במהלך ההזמנה הם זמנים הכוללים את ההבדלים בין איטליה לטורקיה? אני קצת מבולבל לגבי זה*
  • המממ .. לא נעים לי לבקש אך אשמח לקבל המלצה אודות מושבים מועדפים בכל הטיסות. קצת קשה לי להבין את ההמלצות של seatguru
תודה רבה לכם מראש וסליחה אם מס׳ השאלות גבוה
 

tp535

New member
אנסה לעזור

בחודש הבא אני טס למילאנו. אני מתלבט בין 2 חברות תעופה.
*** לוקח בחשבון את הטיסה הישירה עם אל-על, תודה, אבל לא תודה! ***

תשובה: האם חשבת על איזי / ישראייר ? טיסות ישירות ? מדוע אתה מעדיף להטרטר בקונקשין אם אין עניין של עלות או שעות טיסה מועדפות ?


שאלה: סוויס = לא טסתי איתם בעבר ובכל טיסה אני מעדיף לבחור בחברה חדשה מבחינתי. מוניטין טוב, דיוק (?), צי מטוסים בסדר (כך התרשמתי בחיפוש שערכתי בגוגל) קונקשן יחסית קרוב ועוד ..

תושבה: סוויס טסים לארץ עם 340/330/321 בדרך כלל וטיסת ההמשך שלך סביר להניח תהיה עם 320 על סוגיו או RJ אם יתמזל מזלך אזי עם הבומבדייר החדש. (שניים כאלו בלבד בשירות סוויס) המוניטין שלהם מעולה צי מטוסים הרבה מעבר לבסדר. השדה בציריך לזכותו יאמר מהממם. הרבה יותר מאתאטורק

שאלה: טורקיש = טסתי איתם בעבר. אתאטורק יחסית גדול ומבולגן אבל יש איך להעביר את הזמן. אוכל כשר טעים, צי מטוסים חדש, היה שירות מעולה ועמידה בזמנים. למה לא לבחור בהם שוב?

תשובה: טסתי מספר פעמים איתם מעדיף אותם על סוויס מבחינת שירות בהחלט לא מעט אפשרויות של שעות טיסה וקונקשין נוח מאוד. טורקיש טסים לארץ עם כל צי המטוסים שלהם ולא ניתן לדעת בוודאות עם איזה אווירון תטוס יכול להיות A319 ויכול להיות 777-300.

שאלה: אגב, ההצעה של סוויס ע״פ google flights זולה יותר בהשוואה לטורקיש, אך זמני טיסה וקונקשן עדיפים בהרבה אצל טורקיש בהשוואה לסוויס.

תשובה: ולכן למה לא ללכת על טורקיש ? ושוב בהנחה שאינך סזיפי ונוסע לקריית שמונה דרך ירושלים או אם אתה פשוט מחפש דרכים לטוס עוד לגים. אין שום הגיון בטיסה הזו כאשר פרט לאלעל יש עוד אלטרנטיבות ישירות.

שאלה: הטיסות שלי בעבר לאתאטורק היו בעיקר בשעות היום. הפעם אבחר בטיסת לילה שממריאה מנתב״ג בשעה 01:00. האם אתאטורק בתפקוד מלא בשעה בה אנחת שם?

תושבה: אתאטורק בדיוק מתעורר בשעות אלו השדה יחסית דומם מבחינת אזור המזון והחנויות אך לקראת 03:00 הוא מתחיל להתעורר.

שאלה: אלה הם מס׳ הטיסות המלאים: הלוך --> TK791 + TK1873, חזור --> TK1874 + TK788 ... אשמח בבקשה לקבל את מועדי הטיסה בשעון ישראל *שעון קיץ בקרוב, האם יחול שינוי בזמני הטיסה בעקבות השינוי? האם זמני הטיסה כפי שמופיעים באתר טורקיש במהלך ההזמנה הם זמנים הכוללים את ההבדלים בין איטליה לטורקיה? אני קצת מבולבל לגבי זה*

תשובה: מדגיש בפונט 72 את המשפט הבא. קרא אותו טוב
כל אבל כל הטיסות הם בזמן מקומי. כנס לאתר טורקיש השעות שתראה באתר ובעצם בכל אתר אחר של חברת תעופה / סוכן נסיעות הוא בזמן מקומי.
שים לב כאשר אתה טס בשעה 01:00 לקחת בחשבון שמתחלף תאריך בחצות שלא תבוא בטעות יום לפני או יום אחרי (זה קורה המון בטיסות שממריאות סביב חצות)


המממ .. לא נעים לי לבקש אך אשמח לקבל המלצה אודות מושבים מועדפים בכל הטיסות. קצת קשה לי להבין את ההמלצות של seatguru

בהנחה והנך טס אקונומי ולא ביזנס בגדול כל המושבים אותו הדבר. פרט ליציאת חירום (בתשלום בסוויס) טורקיש בשדה התעופה ללא עלות. או שורה ראשונה של אקונומי. יש חברות בהן המושבים בצורה של ביזנס אירופאי ואז השורות הראשונות עם עוד אינץ' אחד או שניים לרגליים. אם אינך 190 בגובה אז אין באמת הבדל היכן אתה יושב.

תודה רבה לכם מראש וסליחה אם מס׳ השאלות גבוה

מס' השאלות אינו גבוהה בהתחשב בעבודה שאינך רוצה טיסה ישירה ליעד שיש בו שלוש חברות ואף יותר שטסות טיסה ישירה בקו הזה אזי הייתי מחפש את הטיסה הכי זולה/ קונקשן הכי קצר הכדי להגיע אל היעד. אתה ככל הנראה טס אקונומי כל החברות אשר טסות היום לארץ אפילו אלו מאוקרינה/ רוסיה, שולחות מטוסים חדשים ומתוחזקים ולכן לטעמי מדבר פה רק המחיר/ שעות הטיסה.

אל תאבד את הראש סך הכל מדובר על מושב במטוס בטיסה של ארבע שעות רוב החברות יגישו את אותו האוכל יתנו את אותו השירות ויביאו אותך אל היעד באותה הצורה בדיוק.

טיסה טובה
 

ziv98

Member
איזי

באיזי צריך לשים לב שהם לא מגיעים לטרמינל הראשי, וצריך להשתמש בשאטל כדי להגיע להשכרת רכב למשל.
לא נורא: בשעות היום הוא יוצא כל הזמן (אבל מפוצץ באנשים), לפנות בוקר בערך פעם בחצי שעה.
איך שלא יהיה זה יותר קצר מקונקשן...
 

yosiharel1

New member
עדכון מצב הזמנה

שלום
  1. חשבתי על אופציה של טיסה ישירה. לצערי, אליטליה לא טסים ישירות למילאנו. בחרתי שלא לטוס בטיסת לואו-קוסט עם איזי. אל-על? יקרים מידי, (סוויס+טורקיש+לופט׳ = שעות נוחות, צי מטוסים מגוון וחדש יותר, זולים משמעותית למרות הקונקשן) וכמה פעמים אפשר לטוס ב B737? טיסה ישירה ירדה מהפרק.
  2. מבחינתי, קונקשן ביעד נוח ובשעות נוחות לא מהווה טרטור. להפך, אני מרוויח עוד יעד חדש לביקור / התרשמות .. ומי יודע, אולי יעד הקונקשן יהיה היעד לטיול הבא :)
  3. סגרתי לבסוף עם סוויס. טיסת בוקר LX257, קונקשן קצר ( 1 שעה) בציריך והגעה מוקדמת למילאנו באמצעות LX1616 . בחזור בחרתי ב LX1617 ממילאנו לציריך, ו LX 256 לארץ בחזרה. קונקשן של 10.30 שעות בציריך *** בכוונה ***. חצי יום נוסף של טיול בציריך היפה. מה רע?
  4. גיגלתי בלי הפסקה.. אשמח לקבל תשובה בעברית לגבי מה ההבדל בין OPERATED BY SWISS GLOBAL AIR LINES לבין SWISS
  5. סקרן לגבי משהו נוסף .. בטיסות החזור, לא הצלחתי לבחור בטיסה LX1617 ממילאנו לציריך. יצרתי קשר עם משרד ההזמנות פה בארץ והסבירו לי בחטף שכנראה מדובר בהזמנה מיוחדת שצריך לעשות במערכת בעקבות הקונקשון הארוך. ביצעתי הזמנה טל׳ מלאה במקום להזמין באתר, וקיבלתי מייל עם מס׳ E-TICKET שבאמצעותו הצלחתי להיכנס ולהציץ בפרטים של הטיסה באתר SWISS.COM. בשיחה שהייתה, לא נגבו פרטי תשלום ולא בוצע כרטוס. יתבצע בשיחה טלפונית מחר בבוקר. זו הסיבה בגללה אני לא מצליח לבחור מושבים מועדפים?
  6. תודה רבה ל @tp535 על העזרה הנפלאה והתשובות המפורטות. מעריך מאוד! תודה לכולם.
 
למעלה