מלי נא עזרתך, בכמה עולה שריפת הקלוריות עקב חשיפה לאקלים קר ?

DANIAVNI

Well-known member
מלי נא עזרתך, בכמה עולה שריפת הקלוריות עקב חשיפה לאקלים קר ?

ברור שנשרפות יותר קלוריות אבל כמה ? והאם זה בכלל משמעותי ?
לפי המאמר שצירפתי : 100 קלוריות ב-15 דקות שזה המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!

האם יש הבדל בסוג השומן הנשרף "שומן חום" ו/או "שומן לבן"

http://healthyeating.sfgate.com/calories-burned-cold-weather-12046.html

Shivering and Calories
Shivering in extremely cold weather works to prevent your body temperature from dropping dangerously low. Through muscle action, more heat is generated than your body could create without shivering. Just as when your muscles are used for exercise, shivering burns calories. Being shivering cold definitely burns more calories than being just a little cold. Shivering can burn around 100 calories in 15 minutes. The muscles secrete a hormone called irisin that stimulates heat production from white and brown fat cells stored in the body. Thus, when you shiver, not only do your muscles burn calories, using glycogen stores, but also your fat stores burn calories.


מה ידוע לכם בנושא
 
לקפוא מקור ולרזות

הי דני
בגדול בוודאי שיש הגדלה בשרפת הקלוריות עקב פעילת הרעידה שמפעילה את השרירים, וכן, שומנים ישרפו בפעילות הזו.
לגבי כמה קלוריות- אני לא רואה מספיק מחקרים שמוכיחים שזה 400 קלוריות לשעה אבל רק צריך לזכור שבשעה שורפים בין 60-100 קלוריות גם ככה כי הגוף מתפקד לפעילות הבסיסית שלו. כך שמדובר בתוספת של בערך 300 קלוריות לשעה אם כבר.
בכל מקרה בוודאי יעזור אם שורפים יותר קלוריות, בדומה לספורט. וכאן תהיה השאלה מה יותר קשה\ גורם סבל וכו- לעשות ספורט או לצאת לקור בבגדים קצרים. אני אישית מעדיפה לעשות ספורט, קור עבורי זה סבל נוראי.
רק!
כמו לגבי ספורט- צריך לזכור שהשאלה איך אוכלים, הצד השני של המשוואה- צריך ליצור גרעון קלורי שלילי, ולא רק בטוטאל היומי אלא גם פר שעה. ובקיצור, כמו שדברנו שלשרוף 700 קלוריות בשעה או שעתיים של ספורט זה לא אפקטיבי להרזיה כמו ליצור גרעון קלורי על פני כל שעות היום.
 
למעלה