טור מעולה של מליניאק

סלים וארזה

New member
מנהל
הרבה דמגוגיה
קודם כל מתחילת העונה שעברה טענת שג'רלס לא מתאים להפועל ירושלים, אז מה? אורי אלון התראיין במהלך העונה שעברה ואמר שהיתה אפשרות לבחור בין רולנד לבין ג'רלס כשהעלות היא זהה והם החליטו על ג'רלס. העונה נגמרה באליפות בארץ וחצי גמר יורוקאפ. כשלון? ממש לא.
זה לא שמדובר בשחקן כושל, אבל כנראה עם המאמן הנוכחי היו תאקלים וההנהלה החליטה (בצדק) ללכת עם המאמן. אנחנו לא יודעים את כל הפרטים וכנראה גם מליניאק לא. בכל אופן בירושלים הפנימו את מה שקרה שנה שעברה במכבי ת"א שפיטורי אדלשטיין בגלל חוסר תיאום עם השחקנים (סוני וימס) לא עזרו לקבוצה.
&nbsp
לגבי עידן המצלמות עברו יותר מ-35 שנים מאז. גם עברו לשלושה שופטים המשחק כולו השתנה, נוספה קשת שלוש ועדיין משתמשים במצלמות רק כדי להחליט על דברים אובייקטיביים כמו במי נגע הכדור אחרון, האם השחקן היה על קשת השלוש ושעון העצר.
&nbsp
ב-NBA ההבדל הוא שכל משחק הוא אחד מ-82. בתחילת העונה אין ממש עניין מהפסד או נצחון. גולדן סטייט יודעים שהם יהיו בפלייאוף עוד לפני הטיפ אין הראשון של העונה. זה לא משחק יורוליג (או גביע אירופה לאלופות) שהוא המקבילה לפלייאוף ב-NBA. אז לוחצים ידיים וסבבה.
 

DRORIKO8

New member
מי טען את זה אני או מליניאק?

אם אתה מדבר עלי אז אני באמת לא זוכר, ויודע מה גם אם טענתי את זה וג'רלס "השתיק" אותי, איך זה רלבנטי לסוגיה הנוכחית?
אני אוהד יובנטוס(הקבוצת כדורגל, לא זאת שתשחק היום נגד חולון
)ובונוצ'י היה אולי השחקן האהוב עלי בקבוצה,ולבטח עשה בכדורגל יותר ממה שג'רלס עשה בכדורסל. ועם כל זה, כשיובה החליטה לקחת את הצד של אלגרי ולבעוט את הבלם תמכתי בזה, עם כל הצער שבדבר. כי מבחינתי מאמן כל עוד הוא בקבוצה הוא מעל כל שחקן. לכן אני תומך בצד של קציקריס.

בכל מקרה אני חושב שהטור של מליניאק מצויין, אהבתי בעיקר את ההשוואה בין מאמן למנהל.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
לא אתה, מליניאק
כתב שעוד משנה שעברה הוא לא אהב את ג'רלס. בסדר, אז אמר. ג'רלס וסטודמייר היו הגורמים העיקריים לאליפות והצלחה ביורוקאפ. אז עכשיו ג'רלס לא מתאים למאמן החדש וזה בסדר לשחרר אותו, אבל ה"אני אמרתי כבר לפני שנה" לא מחזיק פה.
 
למעלה