הוא מתעקש שנבלה ביחד עם חברים שלו

alona b25

New member
תשובות לכולם

תודה רבה על ההיענות הגדולה והעזרה
קצת קשה לי לרשום תשובות לכולם , אני ארשום הודעה כללית ואתייחס לכל מה שרשמתם , תודה על העזרה


קודם כל שיהיה ברור - לא חשבתי לרגע על פרידה בגלל הדברים האלו. אז כן קצת התבאסנו אחד על השני, קצת אולי וויכוחים אבל לא מעבר לזה.
לא היו לי הרבה קשרים זוגיים עד עכשיו , לוקח לי זמן גם להתחבר לאנשים , צודקת זאת שאמרה לי שהיא חושבת שיש לי מעגל חברתי מצומצם,זה נכון לצערי.
הוא האיש הכי בולט בחיי כרגע שאני אוהבת להעביר את הזמן שלי איתו , מלבד המשפחה שלי ומלבד עוד 2 חברות אין לי יותר מדי עם מי לדבר. עכשיו זה לא אומר שאני אהיה איתו לא משנה מה יקרה , אם הקשר ילך למקום לא טוב אני אדע לסיים את זה.

כמו שאמרתי חברים שלו קצת קולניים ופולטים שטויות , לא לטעם שלי. כשהוא איתי הוא לא כזה , אני לא מסכימה עם המשפט "אמור לי מי חבריך ואמור לי מי אתה". איתי הוא מתנהג אחרת לגמרי , מצחיק,שיחות מעניינות,תמיכה אחד בשניה בנושאים שונים.
עכשיו אני לא אומרת שאיתי הוא מושלם ושהוא איתם הוא מתנהג כמו אהבל(המילה שמתארת אותם הכי טוב) , אבל הוא מתנהג שונה ויותר נגרר לשטויות שלהם,אני יכולה להבין את זה כי כמובן יש הבדל בין התנהגות בין בני זוג לבין התנהגות עם חברים. זאת לא הבעיה שלי , הבעיה שלי וזה למה אני קצת מאוכזבת ממנו שהוא לא מבין שהוא לא יכול לכפות עליי לבלות איתם ואיתו ביחד , ואז להתבאס שאני לא רוצה.

זה לא מגיע ממקום שהוא רוצה לשלוט עליי או משהו כזה , זה פשוט מגיע למקום שכל החברים שלו וכל הבנות זוג שלהם כביכול ביחד ובאותו ראש ואני נשארת בצד ולא מוכנה להיות איתם , ולכן הוא מתבאס מזה או אפילו נהיה מובך מזה בפני החברים שלו.
יש לי גם הרגשה כאילו הוא מנסה בכוח לשנות אותי קצת , לגרום לי יותר להיפתח ולהשתחרר , לגרום לי להיות מישהי שאני לא. הוא אוהב אותי אבל יש מקרים מסויימים שהוא מביא לי תחושה שאם אני אתנהג X וY אז הוא יאהב אותי יותר , ואני לא אוהבת את ההרגשה הזאת

מה היה לפני 5 חודשים? ממה שהוא סיפר לי הוא היה נפגש עם חברים שלו כל הזמן , אחת מבנות הזוג הרבה שנים ביחד והוא מכיר אותה הרבה זמן , וה2 האחרים הם זוג טרי יחסית , אבל זה לא העניין,הם מאוד התקרבו ביחד.

זה לא בדיוק 2 מפגשים בלבד , יצא לי לשבת איתו ועם עוד זוג ביחד בבית קפה , פעם אחת גם באו לבקר אותנו אבל אני מהר מאוד הבנתי שהם לא לטעמי , אני פשוט לא מרגישה קשורה שם , חלק בי גם מעדיף בכלל לא לנסות בכוח להתחבר,לא אוהבת טיפוסים כאלו,מעדיפה להתרחק מהם. זה כמו שלפעמים מגיעים למקום עבודה חדש או לחוג חדש וקורה מצב שלא מתחברים לאנשים חדשים.

כרגע זה הולך למקום שאני הבהרתי לו שאני מעדיפה לא להיפגש איתם ביום יום והוא מקבל את זה , אבל הוא ממש מתעקש שאני אבוא איתו לבית המלון איתם , ושהוא ממש יתבאס אם אני לא אבוא ואהיה איתם ביחד. שאלתי אותו אם השהייה בבית המלון תהיה אינדיבידואלית שנינו , הרושם שקיבלתי זה שהם מתכננים לעשות דברים ביחד. אני חושבת בסופו של דבר שאני אלך כי אתמול בלילה דיברנו על זה והוא התחיל להבין אותי והוא גם ביקש ממש יפה , אני לא רוצה עוד יותר לבאס אותו ולגרום לקרע. הוא גם הבטיח לי שנצא לעוד חופשה שנינו ביחד , אז אני יותר מרוצה
 
נראה לי שמדובר פשוט בבחורה שכל מפגש עם יותר מ-2,3

אנשים קשה לה בלי קשר למי האנשים, גם אני כזאת
 

alona b25

New member
הוא מתעקש שנבלה ביחד עם חברים שלו

אני בזוגיות עם בחור מדהים כבר חמישה חודשים,באמת הולך לנו ממש טוב ביחד
אבל יש בעיה אחת..

יש לו עוד 3 חבריםשהם מעין כמו חבורה כזאת,חברים המון שנים,הם תמיד יוצאים ביחד לבילויים,לברים ולבתי מלון , לפעמים גם סתם מפגשים ביתיים
הם ביחד וגם הבנות זוג של חברים שלו כולם נפגשים ביחד
הייתי איתם ב2 פגישות,והם פשוט לא הטעם שלי. אני באופי שלי בחורה יותר שקטה, בלי להיות שחצנית אבל אני אוהבת להיות בחברת אנשים שהם יותר חכמים..החברים שלו קולניים,מדברים שטויות, גם החברות שלהם אין לי ממש שום קשר איתם,ראיתי את זה כבר מהרגע הראשון, אני לא ממש אוהבת לבלות איתם כשאני איתו ביחד.
אני לא מרגישה שאני מתחברת אליהם, הפגישה הראשונה הייתה עוד בסדר כביכול "הצגתי" את עצמי בפניהם אבל הרגשתי שאני מדברת מאילוץ. הפגישה הראשונה הייתה של כולם בישיבה בבר ופשוט היה קטסטרופה , לא רציתי להיות שם מהרגע הראשון,בקושי דיברתי, אחת מהבנות שם לקחה אותי וניסתה לברר למה אני שקטה ולא זורמת לטענתה , דיברה אליי כאילו אני ילדה קטנה,שנאתי את זה.גם היו לי שם כמה סיטואציות לא ממש נעימות שאני מעדיפה לא להרחיב כרגע


באמת שאיתו הכי כיף לי בעולם והוא מבין אותי , אבל גם כשהוא עם חברים שלו הוא קצת משתנה. הסברתי לו שלא כיף לי איתם ושהם לא האופי שלי ושאני לא מבינה למה אני צריכה לבלות איתם איתו , ואז הוא התחיל להתבכיין ואומר שאני מבאסת אותו וגם האשים אותי בזה שאני סגורה ושקטה(אחר כך הוא כמובן הצטער על זה) אבל סתם נגררנו לוויכוח

גם ביום חמישי הם רוצים להיפגש באיזה בר כולם והם רוצים לצאת למלון באילת בעוד שבועיים,חברים שלו ובנות הזוג שלהם.
הוא אמר שהוא ילך בכל מקרה , אבל הוא ממש רוצה שאני אבוא איתו והוא ממש יתבאס אם אני לא אבוא.אני יכולה להבין אותו גם בסופו של דבר,שהוא ילך להסביר שם לכולם למה חברה שלו לא רוצה לבוא

זה מרגיש לי כאילו זה עסקת חבילה,שאני מבלה איתו ביחד עם חברים שלו.
אני מבלה איתם ביחד יותר מאשר אני מבלה איתו לבד וזה פשוט מעצבן וגם התחושה שהוא מביא לי כאילו שאני מבאסת אותו..
 
גם אצלנו יש חבורה כזאת

(דווקא כן חכמים, אבל זה לא העניין).
חברה של אחד החברים בה אף פעם לא רצתה לבוא למפגשים. היום הם גרושים.
אם את לא מסתדרת עם צד מסוים בו, אולי אתם פשוט לא מתאימים.
(אגב, הנשים כבר לא באות בדרך כלל למפגשים ממילא, כי עכשיו לכולם יש ילדים והן נשארות עם הילדים - אבל רק הזוג שבו החברה אף פעם לא רצה לבוא גרוש).
 
תני לו לנסוע איתם לאילת לבד

שירגיש גלגל חמישי עם זוגות. ש"יהנה".
את לא חייבת לשלם על חופשה ולסבול. מצד שני הוא מראה חוסר רגישות אליך כבת הזוג שלו אם הוא אומר שילך בכל מקרה. נשמע שעדיין לא התבגר וחברת החברים שלו יותר חשובה לו מלבלות איתך לבד.
אופציה חליפית היא לחבר עוד זוג שאת אוהבת מהחברים שלך שיצטרפו ואת תהיי איתם.
מה החברים החכמים שלך אומרים על בן הזוג שלך?
נשמע לי מוזר, מצד אחד את מתארת שהחברים שלו לא חכמים, מצד שני, מה זה אומר עליו? הוא אדם חכם? אתם באותה רמה אינטלקטואלית?
אני מאמין שאנשים נוטים להתחבר עם אנשים ברמה שלהם.
 
מה קרה לפני 5 חודשים?

בהנחה שהוא לא כל חייו היה בזוגיות ברצף. האם היה ממשיך להיפגש עם חברים שלו ובנות זוגן כשהוא לבד? כולל בתי מלון?
אם כן, מדוע שלא ימשיך עם זה גם עכשיו?
 
take it or leave him

המקרה שתארת הוא דוגמא מצויינת ל'אמור לי מיהם חבריך ואומר לך מי אתה' ולכן באמת חשוב שתחשבי על זה. כי הענין פה הוא לא החברים שלו, אלא הוא. ההתנהגות שלו איתם והרצון שלו לבלות איתם יחד יותר מאשר איתך לבד אומרים משהו על האופי שלו. ככל שהם לא חכמים, קולניים וולגריים ושטחיים, את צריכה לחשוב מה זה אומר על הבחור 'המקסים' שאיתך שאוהב ומעדיף את חברתם.
לדעתי יש פער מאוד גדול ביניכם שכרגע לא נראה כניתן לגישור. וזאת עוד הוכחה ללמה בעיני 'הפכים נמשכים' זאת שטות מוחלטת שלא עומדת במבחן המציאות. עובדה שהוא מתבאס ממך ואת מתבאסת ממנו. ובגלל ששניכם צודקים בהתבאסות שלכם - לדעתי אתם לא מתאימים.
גם אם תגיעו לפשרה שאת לא יוצאת איתו למפגשים איתם, יש מצב שזה יגיע ללא מעט חיכוכים ולמצבי התנגשות של או את או הם.
מה שכן, נשמע שלך אין כל כך מעגל חברתי שזה בפני עצמו לא משהו כי גם בהנתן פשרה, יש מצב שתמצאי את עצמך נשארת לבד בבית, דבר שיוביל לתחושות תסכול ובדידות גדולות אף יותר.
 

1Shir

New member
לי אישית לא ברור איך את לא מקבלת אוטומטית את החברים שלו רק מ

עצם העובדה שהם החברים הטובים שלו
 
ואיך זה שייך?

זה לא שהיא דרשה ממנו לנתק קשר איתם. היא פשוט אומרת שלה לא נעים בחברתם.
 

jane doe4

New member
מכירה את זה...

הייתי בשני מצבים שבהם לא התחברתי עם אנשים:
היה לי חבר שקטן ממני בכמה שנים. פעם אחת נסענו לבית שלו ובערך 10 חברים שלו הגיעו. לא התחברתי אליהם כי קשה לי להיפתח לאנשים חדשים (היום קצת יותר קל, אז הייתי שונה) ורוב הערב ישבתי לבד והשתעממתי, כשהוא היה עם החברים שלו.... (לא בגלל זה נפרדנו).

במצב השני הכרתי מישהוא שיש לו תואר שני וגם לחברים שלו, ולי יש רק תעודות של קורסים שעשיתי (לא אקדמיים) (כמובן שהתארים הם לא פקטור, זה רק כדי להסביר מה קרה). לא יצא לי הרבה לפגוש אותם, אבל בפעמים שכן, הרגשתי לא שייכת כי למשל הם פתרו תשבץ הגיון ובשבילי זה דבר קשה לפתור, לא "קורצתי" מהחומר הזה... הרגשתי כל כך לא שייכת.... גם כאן, לא נפרדנו בגלל זה.

לא בטוחה אם לנסוע לאילת יעזור לך במשהו...אולי אפילו יחמיר את המצב. כי אם את לא מסתדרת איתם באיזור המגורים שלך, איך תסתדרי איתם במקום אחר?

את צריכה לדבר איתו דחוף, הרבה לפני הנסיעה לאילת. אם זה מרגיש לך עסקת חבילה, תגידי לו. יש סיכוי טוב שהוא לא מבין אותך כי לא שם את עצמו במקום שלך ובגלל זה הוא מתבאס ואתם רבים.

האם *הוא* מתאים לך? האם הוא באותה רמה אינטלקטואלית כמו שלך?
כי הדגש צריך להיות על שניכם, לא על החברים שלו.
החברים רק שמים זרקור על היחסים שלכם.
 

alongrin

New member
קטע של שליטה

עוד לא נתקלתי במישהי שלא נסתה לנתק אותי מהחברים שלי,
או לשנות את סיגנול הלבוש שלי. ובזמנו יצאתי עם המון בחורות.
&nbsp
אם זה היה קורה רק לי, מילא.
אבל אותו כנ"ל קרה גם לחברים שלי ולהרבה אנשים שאני מכיר.
כל החבורה שהיינו לפני הנישואים התפרקה מהסיבה הזו.
כי כל אחת משכה לצד שלה.
&nbsp
אי אפשר להגיד שהיינו חבר'ה לא איכותיים.
בלי להזכיר שמות, כמה מאיתנו עו"ד בעלי שם, ועוד כמה בעלי משרות מאד בכירות במשק.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

alona b25

New member
לאילת אני אסע איתו

כי בסופו של דבר אני כן רוצה לנסוע איתו , אני מניחה שכן נמצא את הזמן קצת שנינו לבד , ובשאר הזמן אני אצטרך לסבול אותם. זה לא שהם עושים לי משהו רע , פשוט אין מה לעשות אני לא מצליחה להתקרב אליהם , לא באותו ראש שלהם וזה גורם לי לתחושה לא נעימה.

תמיד לאורך החיים שלי בוויכוחים תמיד ידעתי להסתכל גם על הצד השני , תמיד יכולתי גם להבין אותו. אני כן יכולה להבין אותו למה הוא קצת מתבאס שאני לא מצליחה ולא רוצה להיות עם החבורה שלו שהם כולם ביחד , אבל דיברנו על זה והייתה לנו שיחה טובה והוא הבין אותי והוא לא יכפה עליי להיות איתם אם אני לא רוצה , ואפילו אמר לי שהוא יצמצם את הפגישות שלו איתם כי הוא לא רוצה שאני אשאר לבד הרבה פעמים כשהוא יוצא איתם, ככה שהוא ממש יצא בסדר איתי בקטע הזה

ושוב אני מדגישה , אין שום בעיה בזוגיות שלנו , הכל כמו שצריך
 

Shamy

New member
תשובה ארוכה

הגעתי מהראשי וקראתי את השרשור. תשמעי אני יצאתי פעם עם מישהו שהיו לו חברים כמו שאת מתארת שממש אבל ממש לא התחברתי..בסוף זה נגמר אבל לא בגלל החברים שלו. אם הבן אדם חשוב לך הייתי מציעה בכל זאת לא לגמרי לנפנף את חבריו מכל המדרגות כי בכל זאת הם חברים שלו, אבל לצמצם מגע איתם או שיהיה לך קשר מאוד רופף וקורקטי. זאת אומרת להגיע למעט מפגשים איתם לפי בחירתך ולא כל הזמן וגם לא למנוע מחברך להפגש כאוות נפשו עם חבריו, כשתרצי תצטרפי וכשלא לא. חוץ מזה אני הייתי ממליצה לך לנצל את ההזדמנות הזאת איתם כדי להשתפשף במיומנויות וכישורים חברתיים לעתיד, דהיינו תנסי בכל זאת למצוא נקודות השקה ולהתחבר, לשדרג את כישורי ההקשבה והסבלנות אולי אפילו ללמוד איך קצת להיות מנומסת ולהקשיב לסיפורים לא מעניינים ולתרגל תגובות ודיאלקט...קחי את זה כפרויקט, אולי אפילו תופעתי וכן תצליחי להתחבר למישהו מהם אחרי הרבה פגישות..? אני יכולה לומר על עצמי שאני לא טיפוס חברותי או כך חשבתי על עצמי נכון לפני 5 שנים- מאז הכרחתי את עצמי להסתגל חברתית בחיים בכל מסגרת כדי לשרוד בעבודה, בלימודים, אפילו עם המשפחה הקשה מאוד שלי ושל הבן זוג...עם חלק אני מאוד קורקטית, חלק חמה יותר ועם חלק אין ברירה פשוט קצת מזייפת כי זה החיים..היום אני חושבת שיש לי הרבה חברים לרמה שלפעמים לי ממש אין כוח להשקיע בחלק מהקשרים האלה יותר..כך שאנשים משתנים ואולי בהמשך את כן תצליחי קצת להתחבר תנסי כמה פעמים לפני שתחליטי לשלול לחלוטין על הסף. בהצלחה
 
אחד האנשים הכי שטותניקיים שהכרתי בחיים זה אחד הבוסים שלי

בשנה וחצי האחרונות
והאיש הוא דיקן אחת הפקולטות בטכניון זאת אומרת פרופסור, ככה שיכולים להיות אנשים שטותניקיים ברמה מאוד גבוהה וממנו למדתי ששטותניקיות זה כיף
 

SupermanZW

Well-known member
הוא לא יכול להכריח אותך להיות בחברת אנשים שלא נעימים לך

שילך לבד, לא מגיע לך לסבול. הבנתי שתהיי איתו באילת, את יכולה להחליט שבזמן שהוא עם החברים שאת לא אוהבת את לא תהיי איתם, תוכלי להיות בחדר או לטייל או לצפות בהופעת בידור של צוות המלון ובזמן שהוא לא איתם תהיי איתו.

אין שום הצדקה לסבול בזוגיות ממש כפי שאין סיבה שתפרדי ממנו בגלל החברים שלו. צריך להיות איזון והיגיון.
 
באמת מצב מלחיץ ולא נעים כזה. השאלה היא אם אחרי שתכירי אותם

&nbsp
תוכלי להתרגל אל החבורה הזאת או שאין סיכוי מבחינתך. כמו שאמרה חייבתלהגיב, באמת שכשיש ילדים אז הכל משתנה אבל עד אז ... זה קשה.
אין לי פתרון קסם אבל אני יכולה לך להעיד על עצמי שכשהייתי צעירונת אז הייתי הרבה יותר סגורה ורצינית ובאמת ערב כזה עם שטותניקים משעממים היה מעצבן אותי. בזבוז של ערב כזה.
אבל תגלגלי 20 שנה קדימה, אני פחות לחוצה ואני כן יכולה לעבור ערב עם אנשים שלא מעניינים אותי בהנאה (למרות שאני מעדיפה מאוד שלא. זה עדיין ביזבוז של ערב, אבל אם אני חייבת אז אני אעשה את זה ולא אסבול כמו שאני זוכרת שסבלתי לפני שנים).
&nbsp
&nbsp
 
שיפור הזוגיות באמצעות מתן מתנות

לדעתי תמיד ניתן לשפר את הזוגיות באמצעות רעיונות כמו מתנות לגבר או מתנות לאישה.
המתכון לזוגיות מוצלחת הינה עבודה מתמדת על הזוגיות,
כמו שציינתי קודם, ניתן בין היתר להשיג את זה באמצעות מתנות לגבר או מתנות לאישה.
העניקו מתנות מקוריות לבני זוגכם.
 
למעלה