אין לי כותרת לזה

נילי 747

New member
אין לי כותרת לזה

טוב זה ישמע מצחיק אבל חייבת לפרוק את זה
היה לי ידיד מאד טוב שאפילו תקופה מאד רציתי לצאת איתו הוא לא היה מעונין אבל למרות הכל נשארנו ידידים בגלל שגם המשפחות שלנו מכירות
היינו ידידים בקטע שהיינו מדברים שעתיים

שלוש ממש חברים טובים
זה היה מוזר כי בד״כ 99% מהבחורים שאני מדברת איתם מובילים את השיחה איכשהוא לסקס
הוא לעומת זאת שמר על דיסטנס מסוים וזה כנראה גם מה ששיגע אותי
מבחינה חיצונית בא נגיד שהוא היה צריך חדר כושר מנתח פלסטי ואיזה מייקאובר רציני כדי שבחורות ירצו אותו אבל כנראה האישיות שלו גרמה לכך שבחורות למרות כן רצו אותו ולא שהאישיות שלו היתה משהו תקראו לזה אולי קסם מלפני כשנה לערך וחצי הקשרים בנינו נותקו לחלוטין לא הצלחתי להסביר לעצמי למה כני לא מסוגלת לדבר איתו משהו בו גרם לי לגועל כזה אחרי כמה חודשים אני מקבלת ידיעה שה״ידיד״ הזה לא אחר מאשר פדופיל שפגע במלא ילדים והדגש על בנים ילדים .. זה הגיע לחדשות ובא נגיד בשבילי זה היה סטירה רצינית לחיים כאילו הבן אדם היה קרוב אלי יחסית ולא ראיתי פאקינג כלום ואני בן אדם שקולט בד״כ דברים

בא נגיד שמאז כל בחור שני שאני פוגשת אני מתחילה לדמיין שהוא הומו או פדופיל יותר בקוע של הומו וזה כבר אובססבי אני לא מסוגלת לבטוח באף גבר אמי מחפשת באינטרנט חומרים על הומואים שחיים בארון ואיך לזהות אותם ומימה שראיתי יש הרבה שנראים סטרייטים לחלוטין ואפילו נשואים

וזה מלחיץ אותי רצח האקס הקודם שלי שמע אותי לט פעם שואלת אותו אם הוא הומו למרות שיחסי המין שלנו היו בסדר דווקא והוא תמיד היה היוזם בהתחלה הוא היה כמו רובוט ואכלתי סרטים בלי סוף א״כ הוא נפתח והיה הרבה יותר פתוח רגשית אבל עדין יש באיזה צד שחושב שהוא הומו בארון וככה גם כל הגברים שמסביבי אני ממש בונה להם פרופיל של הומואים בארון בקיצור זה די מתסכל בנוסף לזה שהאקסים שלי היו בחירות לא טובות בלי קשר לענין (עיין ערך הפוסטים הקודמים שלי ) אז אני שואלת אותכם איך אפשר בוודאות לדעת אם גבר הוא הומו המסווה או לא אני יודעת שזה קשה מאד להגדיר משתנים כאלו אבל בכל זאת תשפכו את מה שאתם יודעים על הנושא
 

A לוןA

New member
התשובה מאוד פשוטה

החיים נתנו לך סטירת לחי, שעירערה אותך
עכשיו את מנסה להכניס את העולם למגרות החדשות שלך
במקום לנסות לתייג את העולם
תפני לטיפול שיוציא אותך מהאובססיה הזו ויתן לך כלים להתמודד עם הסטירת לחי הזו, ועם אלו שיבואו אחריה.
 

כוכב Venus

New member
היי נילי

היי נילי, צהריים טובים,
קראתי את המכתב שלך בתדהמה גמורה לגבי אותו ידיד, ואני מבינה מאד את הזעזוע שלך.

ממכתבך אני מזהה שתי מצוקות שאת מתמודדת איתם בימים אלה:
1- המצוקה ממה שהידיד שלך עשה, שגרם לטראומה בנוגע לאמון בבני אדם.
2- המצוקה החזקה יותר והמדאיגה יותר- האמון שלך בעצמך נשבר וקרס לגמרי!!.

התחלת לתאר את הידידות שלך עם אותו בחור, ובהמשך את כותבת את המשפט המרכזי- 'ולא ראיתי פאקינג כלום, ואני בן אדם שקולט בדרך כלל דברים'.

זה המשפט שהכי הדאיג אותי ממה שכתבת, ושם האמון הבסיסי שהיה לך בעצמך התרסק. איך לא ראית? איך לא ידעת? איך לא הבנת? איך לא תיארת?
את מתארת לעצמך שאת קולטת בדרך כלל דברים.
מבלי להכיר אותך, אני בטוחה שאת מאד אינטואיטיבית, אינטליגנטית וחכמה. ולכן חשוב לי להבהיר שהמצב אותו את מתארת- הידיד הזה שהכרת- המעשים שלו הם מעל ומעבר לדימיון ולכל מה שמישהו אי פעם יכול היה לחשוב עליו ולחשוד בו!! וזה היה מעל ומעבר גם ליכולותייך, וליכולות של הוריו, אחיו, משפחתו וכל מכריו. הגילוי הזה לכשעצמו הוא מזעזע, אך מדובר בסופו של דבר באדם שנראה, מדבר ומתנהג באופן נורמטיבי, ובפנים חבוי בו סוד אפל שהוא השכיל להסתיר בסודי סודות. אנשים כאלה שעושים עבירות כאלה חיים למעשה "כרגיל" בחברה, אבל בפנים, בתוך תוכם, רק הם יודעים ומכירים את עצמם.

אין ספק שמה שעברת הוא שבר ענק שהתפוצץ לך בפנים והרס בך כל חלקה טובה. אני בטוחה שאת לא היחידה שמרגישה את השבר הזה, ולצערי הטראומה הזו תישאר חלק ממי שאת, ויהיה עלייך להתמודד עם זה עד כמה שתוכלי.

המשך המכתב הוא בעצם התיאור של התוצאה, ההשלכות מהגילוי הנוראי. איבדת את האמון באנשים ובעיקר בעצמך, ואת מרגישה עכשיו בפאניקה כי את לא יודעת איך תיכנסי לקשר זוגי עם בחור שאולי גם הוא יהיה כזה. את מפחדת לחוות שוב את הטראומה הזו, וכעת את מחפשת כל שביב של מידע שיעזור לך באיתור וזיהוי כדי לדעת במי לתת אמון.

חשוב לי לכתוב שיש לאמון פנים רבות. זה לא עניין של נטייה מינית, וגם לא עניין של סטייה חברתית. לפעמים אלה הם הדברים הקטנים שעושים ויוצרים את החשד, ולפעמים מדובר בהתנהגויות אנושיות (!!!) של כולנו, וצריך גם לדעת להבין ולסלוח על האנושיות הזו שלנו.

כרגע את במצב של לא להאמין לאף אחד. מבחינתך כל מה שחשבת על עצמך עד היום- התנפץ, וזה לא נכון, נילי!! עלייך לנסות להאמין בעצמך ולהמשיך לחיות את חייך ולנסות לבטוח באחרים, עד כמה שזה יישמע הכי לא הגיוני עכשיו וגם הכי לא נכון.

מקרה כזה כמו אותו ידיד זעזע והרס את כל עולמך. אך מקרה כזה הוא גם מקרה שהוא מאד יוצא דופן, יחסית לאחוז האוכלוסייה ובכלל.

עלייך לקחת בחשבון שכמו שאת השתנית בעקבות המקרה הזה, כך גם אנשים אחרים שתכירי, שהחיים משנים יום אחד את תפיסת עולמם, את נטיותיהם או לחילופין- את החלטתם לצאת מהארון- מכל כיוון שהוא ובכל נושא שהוא.

אם את מרגישה שזה גדול עלייך, נסי לפנות למישהו, להתייעץ, לדבר ולשקם את בטחונך העצמי ואת האמונה שלך בעצמך קודם כל. קחי בחשבון שבכל אחד מאיתנו יש צדדים שרק אנחנו יודעים עליהם ואף אחד לא, וזה נקרא פרטיות, כמו שאף אחד לעולם לעולם לא יכיר את מי שאת באמת חוץ ממך. שימי לב שהורייך, לדוגמא, מכירים אותך בצורה מסוימת וחברייך מכירים אותך אחרת בתכונות מסוימות. אפילו כלפי בני זוג אנחנו מתנהגים לפעמים אחרת מאשר אנחנו מתנהגים עם אחרים, וזה בסדר.

לגבי חברך עליו כתבת, שאת חושדת שהוא בארון, גם את זה לא תוכלי לדעת בוודאות. את כן יכולה לסמוך על הרצון שלו להיות איתך, על הבחירה שלו בך, להיות איתך, לבלות איתך ולרצות לשכב איתך.

מאחר והחיים דינמיים, יש סיכוי שמתישהו כל אחד מאיתנו ישתנה כמה פעמים במהלך החיים. יש אנשים שעושים מהפך בעקבות אירועים שהם עוברים, ואחרים חיים בפחד ובחשש מפני השינוי. כבר קרה שגברים נישאו לנשים וגילו את עצמם מאוחר יותר, וקרה שנשים שהיו נשואות המשיכו פרק ב' עם נשים. מה שחשוב הוא שמותר לנו להחליט להשתנות, אם אנחנו מרגישים שזה נכון לנו, ולכן עלייך להבין שזה נושא שקשור באמון אך נפרד ממנו. מה שחשוב הוא שנקיף את עצמנו באנשים הטובים לנו, ואם חס וחלילה יקרה שבר ביחסים, נצטרך להתמודד ולבנות את האמון איתו מחדש. כוונתי היא שאמון הוא דבר שנבנה ונהרס, ולא ניתן לצפות מאדם שלא להשתנות, שכן אנשים משתנים וצריך לפעמים לבנות את היחסים מחדש, כמו גם את האמון.

אבל קודם כל נילי- האמיני בעצמך וחזקי את עצמך, כי את היא היחידה שיכולה לתת את מלוא האמון בך


מכל הלב,

ונוס
 
למעלה