שמחה להיות נוכחת בפורום הזה

שמחה להיות נוכחת בפורום הזה

לפני כשנה וחצי עברתי הפלה בשליש הראשון להריון... היום סוף סוף הריון שני, אך עדיין אין הקלה.
לשמחתי הפעם ראו דופק והכל היה בסדר למרות שהיו קצת בעיות ואמרו לי להיות במנוחה(עדיין בשליש ראשון להריון). קצת קשה לשמור על אופטימיות, המון פחדים כשבנוסף הגיעו קרובי משפחה די רחוקים של בעלי ועכשיו הוא רוצה לבלות איתם את הסופשים כשאני נשארת לבד בלי כל כך תמיכה. עדיין לא סיפרנו על ההריון למשפחות. עד כמה אגואיסטי מצידי לבקש ממנו להשאר איתי בסופש? מרגישה מצד אחד רע עם עצמי מצד שני בבדידות נוראית....
 

שירהד1

Member
מנהל
ברוכה הבאה


האם את צעירונת 24? או שאת בת 26 כפי שכתוב בכרטיס שלך?


לא כתבת באיזה שבוע את...ראו דופק, אז זה אומר שאת לא פחות משבוע 7... אבל בכל זאת, אשמח לדעת מה השבוע המדויק. סתם כדי שאפשר יהיה לספור איתך אחר כך את השבועות
.

את רוצה לספר אילו בעיות היו ושבעקבותיהן אמרו לך להיות במנוחה? האם זה קשור למה שהיה בהריון הקודם או שזה משהו אחר? ואיזה סוג מנוחה? ממש שכיבה במיטה? לא לעשות ספורט או מאמצים כמו ניקיונות?
אני מבינה את הפחדים שלך בהחלט. תספרי לנו קצת יותר פרטים, ואפשר יהיה להתייחס יותר באופן אינדיבידואלי לצרכים שלך.

לגבי בעלך- האם את מתכוונת לסופי שבוע שלמים כולל לילות עם קרובי המשפחה הללו, או שהוא הולך לטייל איתם במהלך היום ובלילה נמצא?
ולכמה זמן קרובי המשפחה יהיו פה? האם לכל תקופת החגים או רק לשבוע-שבועיים הקרובים?
על פניו, עוד לפני שאני יודעת את כל הפרטים- נראה לי שהכי נכון זה כן לפרגן לו את הטיולים והבילוי עם קרובי המשפחה. הוא יכול גם לתמוך בך מרחוק- טלפון, ווטסאפ...הרי רק מדובר במספר סופשים אחדים. אפשר אחד כן אחד לא. אפשר רק יום שישי איתם ושבת איתך או ההפך. תעשו איזשהו משא ומתן ביניכם, כדי שכל אחד יצא מרוצה. היום, עם כל הטכנולוגיה, הוא יכול להיות זמין לך בכל עת, גם אם הוא לא לידך.
ולמה בדידות נוראית? אם הוא לא נמצא בשישי או שבת- זו הזדמנות מעולה לפגוש חברות או לבלות עם המשפחה שלך, אם יש לך משפחה בקרבתך.

אני יודעת שאני נשמעת כמו איזו זקנה, אבל אני כבר בשלב כזה של הזוגיות שממש קל לפרגן לכל אחד בילוי בנפרד. זה גם טוב קצת להתגעגע...(אני לא ממש זקנה. כולה בת 43 וחצי...).

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
09-7749028
 
גדלתי קצת

היום אני כבר בת 26... ב24 נרשמתי בפעם הראשונה רק לפורום פחות נחמד כשנאלצתי לעבור הפלה בהריון הראשון שלי.
כרגע אני בהריון שני בשבוע 8. בשבוע 6 ראו דופק ואחרי שבוע התחלתי לקבל כל מיני הפרשות\הכתמות והלכתי להבדק שוב, ברוך השם ראו דופק ונרגעתי קצת. רק שבעקבות זה הרופא אמר לי להיות במנוחה, לא יודעת באיזו רמה של מנוחה הכוונה, אבל גם ככה אני כל היום עם בחילות והקאות ומנסה לנוח כמה שיותר. נאמר לי לבוא להבדק שוב אחרי שבוע אבל עדיין לא הלכתי די חוששת לבוא כל שבוע לבדיקות מקווה לטוב ושוקלת לבוא שבוע הבא להבדק שוב.
בהריון הראשון שלי סיפרתי לכולם מרגע שגיליתי שאני בהריון ועכשיו ממש לא מעוניינת לספר לאף אחד גם ככה אני בחרדות לגבי ההריון אז להוסיף לזה כל מיני דיבורים ושאלות אני לא ממש מעוניינת. בגלל זה אני נמנעת מלהפגש עם המשפחה וחברות כי הבחילות וההקאות באות לי חופשי בכל רגע ואני לא רוצה שישאלו אותי בינתיים במיוחד אחרי כל ההפרשות המוזרות. אפילו לקחתי חופשת מחלה כי פשוט לא יכולתי לתפקד נורמאלי בעבודה. שבוע אני יושבת רוב היום בבית לבד ואני לא בנאדם שאוהב את הלבד שלו, לכן כל כך קשה לי ופשוט לא מצליחה לפרגן לבעלי כשהוא ממשיך את החיים כרגיל, כאני די עייפה מהכל השבוע הזה של לחץ וחרדות ואז עוד בסופש להשאר לבד ממש מתסכל. אך יש משהו בתוכי שעדיין אומר לי בכל זאת לפרגן לו שיסע לשישי-שבת לים המלח עם קרובי המשפחה (הם הגיעו לפה לחודשיים.. אבל בעלי עובד ובפועל יכול להעביר איתם זמן רק בשישי-שבת).
 

שירהד1

Member
מנהל
הבנתי-

האמת היא שהפרשות והכתמות בשבועות הראשונים מתרחשות המון, ולרוב הן חלק מתהליך ההשתרשות. כמובן שאין לי מושג במקרה הספציפי לשך מה היה מקורן, אבל הנחיית המנוחה הלא ברורה נראית לי סוג של כסת"ח של הרופא, וזה קצת מעצבן אותי. לא ברור לי למה רופא אומר להיות במנוחה, לא מסביר את עצמו, לא אומר למה ולא מפרט איזה סוג של מנוחה.

כתבת שאת מאוד סובלת מבחילות והקאות. למה את לא לוקחת טיפול לזה? יש כדורים שיכולים לסייע ומותרים בהריון. כדאי מאוד לברר עם הרופא את הנקודה הזו.

לגבי סופי השבוע- תראי, ברור שאי אפשר שבעלך יסע כל סוף שבוע עם משפחתו, אבל אם כבר הוזמנו מקומות בים המלח- כדאי שיסע. כמובן שתגידי לו שאת מרגישה בודדה, ושאת רוצה שיסע ויהנה, אבל שישמור איתך על קשר ויבדוק את מצבך מרחוק.

האם ההכתמות וההפרשות נעלמו או שלא?
בפגישה שתתקיים עם הרופא בשבוע הבא אני ממליצה לך לברר איתו את הנושאים הבאים:
1. מה ניתן לקחת נגד הבחילות וההקאות?- כדאי שכן תהיי מסוגלת ללכת לעבודה. זה לא עושה לך טוב להיות לבד.
2. האם את זקוקה עדיין למנוחה, ואם כן- אז למה ואיזה סוג?
3. כל כמה זמן הוא חושב שכדאי שתבואי להיבדק?

תעדכני אותנו במצבך,
שירה.




שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
09-7749028
 
בשורות טובות

הלכתי להבדק שוב אחרי שנעלמו לי כל התסימינים ואחרי דימום של יותר משבוע עדיין ראו דופק ושעובר גדל. לצערי הרופא שלי חלה ובמקומו היה איזה רופא אחר לא הכי סימפטי שאמר לי שיש לי איזור היפואקונגני ושבגלל זה היה לי דימום, אחרי זה הוסיף שזה לא נורא ושזה אמור לעבור לבד. ביאס אותי לשמוע את זה אבל ממש מקווה שהוא צודק ושהכל יהיה בסדר. אמר שאם הדימום פסק אין צורך במנוחה... האם מישהי יודעת עד כמה מסוכן איזור היפואקונגני ואם אולי יש צורך לעשות משהו עם זה? (שוקלת שוב להפרשם לרופא שלי, מתחילה שוב לחשוש...)
 
למעלה