לא קשור לפורום

נכון, הנושא הוא לא העלות, אלא התועלת


וברור שמה שהכי טוב זה אמא שטוב לה.
אבל היות ואנחנו מדברות הנקה כאן, זה נראה לי מקום טוב לציין שהנקה היא השקעה כלכלית לא פחותה בכלל, רבות לא יודעות את זה.
אגב, הסינר הוא בעיקר לצורך מניעת חשיפה עצמית בעת החיבור וניתוק מהשד, בעיקר הקטע שאת מרימה תינוק אחרי הנקה לגרעפס על הכתף ופשוט שוכחת שיש לך ציצי בחוץ באמצע העיר (כן, זה גם קורה). בזמן הנקה בפועל ראש התינוק מסתיר הרבה יותר ממחשוף ממוצע ואני בהחלט מזיזה ומאווררת את הסינר ולא יושבת עטופה ומזיעה. עבורי החלק ההכי מסובך מבחינת חשיפת הנקה היה לא להניק באמצע העיר על ספסל(זה היה קל) אלא דווקא על הספה בסלון ליד אבא שלי וחמי נניח, או ליד החברים שלנו בלי לצאת מהחדר ולהפסיק שיחה.
 
הנקה עולה כסף?

אני אישית לא נזקקתי לפדי הנקה... וסינר הנקה עלה 100 שקל ונשמר לכל הילדים. ברור שהאכלה מבקבוק עולה הרבה הרבה הרבה יותר
 
עולה ולא עולה

אני כן משתמשת בפדים מתוך כורח ומדובר בהוצאה של 25 ש"ח בחודש וגם קניתי חזיות הנקה (הקודמות כבר התבלו ונזרקו, החדשות נקנו בעיקר בהחלפות בשילב). סמרטוט הנקה כבר היה לי. מצד שני לא קניתי בינתיים בקבוקים ולא תמ"ל.
אבל מכל הצדדים זאת בחירה לא כלכלית אלא רגשית בעיקרה וכל אחת צריכה לעשות מה שנכון עבורה עצמה, כדי להיות אשה שלמה ובריאה עבור עצמה ובעיקר עבור הילד שזקוק לאמא רגועה יותר משהוא זקוק להנקה - אם אלה שתי החלופות.
 

לילך 56

New member
אהבתי את השעה שבה את עונה


איזה כיף שיש פצפוני כזה מתוק לקום אליו בלילה, אה?
 
אכן והלוואי שכולנו נזכה

הלוואי הלוואי על כל מי שכאן ועל כל מי שבפורום השני להתעורר באמצע הלילה כדי להאכיל (בבקבוק או בהנקה, לא נעורר שוב את הדיון) או להרגיע ולא להתעורר בגלל נדודי שינה וחרדות.
 

רונית 294

New member
במילה אחת: סימילאק

ב 3 מילים: סימילאק אדוונס פלוס. ביתי השנייה גם הגיעה אחרי אובדן קשה וייסורים ורציתי להניק. באמת שרציתי. אז הנקתי יום אחד 4 שעות בבית חולים כי זה מה שרצתה ויצאתי מבית החולים עם ציצים מדממים ועם אינפקציה. ולא וויתרתי. ושאבתי.... והשלמתי סימילאק... ובלאגן ומאות בקבוקים וחלקי משאבה וכולי. חודשיים. ותאמיני לי... מאז שיש רק סימילאק כולנו מאושרים. ב"ה הילדה מתפתחת ומתקדמת יותר טוב מאשר הילדים של חברות שמניקות. אני לא מהמאמינים הגדולים בהנקה. לא הניקו אותי ויצאתי בסדר גמור.
 

רונית 294

New member
לגביי ייבוש החלב...

אני הייתי מניקה טיפה או שואבת רק עד להקלה ולא מעבר! לאט לאט הלך והתייבש. לא השתמשתי בכלום.
 

shira3121

New member
לשאוב בלעדית חודש וחצי זה המון מאמץ

ואני יכולה לומר שאני שהנקתי עד שנה וחודש ותומכת הנקה שאני בטוחה בכלל שהייתי עומדת גם במאמץ הזה. מניחה שעדיין יהיה לך קשה להשלים עם זה אבל כמו תמיד הזמן יעשה את שלו. כשהילד בן כמה חודשים השאלה האם להניק או לא נראית ברומו של עולם ונראה כאילו כל חיו של הילד יקבעו לפי האם ינק או לא. יכולה להגיד לך שבתור אמא לילד בן 3 זה כבר נהיה ממש מים מתחת לגשר וההנקה נהיית חלק קטן מחיי הילד. מוסיפה גם את הזוית שלי בתור מדענית שאכן להנקה יש יתרונות רבים אבל כמו תמיד השאלה היא עד כמה וההבדלים שנמצאו הם לא כל כך מהותיים כמו שלה לצה אוהבים להציג אותם. לגבי איך ליבש אני לא מומחית, קראתי שהכדורים כבר לא עוזרים בשלב הזה ושעדיף לשאוב כל פעם קצת עד להקלה אך לא עד ריקון אבל הכי טוב שתתיעצי עם היועצת שמלווה אותך איך הכי נכון לעשות את זה.
 
משתפת מנסיוני

לגבי ייבוש חלב, לצערי הנסיון שלי נוגע לאחרי הפלה. שמתי כרוב ושתיתי הרבה תה עם נענע ומרווה.
לגבי הפסקת הנקה או שאיבה, תמיד הפסקתי בהדרגה. ירדתי לפעם הנקה פעם בקבוק או במקרה שלך לדלג על שאיבה וככה לרווח. מאמינה שלא ייקח יותר מכמה ימים עד שתשרדי בלי לשאוב בכלל.
לדעתי נתת לתינוק שלך את הטוב ביותר. תני לעצמך טפיחה על השכם הכל טוב.
בהצלחה ענקית בהמשך
 
למעלה