כדאי לרכוש אייפד מחנות בחו"ל בתקופת חגים צרכנית?

Borisyo

Member
כדאי לרכוש אייפד מחנות בחו"ל בתקופת חגים צרכנית?

שלום. אני צריך אייפד לבן אדם בגיל ותיק שמבחינת שימוש מחשבים וטכנולוגיה בכלל נמצא ברמה בסיסית מאוד. אז חשבתי שאייפד זה דבר הכי פשוט שבן אדם יוכל ללמוד מבלי להרוס משהו. גם אם יהרוס, פשטות של אייפד תאפשר לו לשחזר למצב קודם מהר, ללא צורך בתמיכה טכנית.

עד עכשיו הבנתי שבשביל דגמים עם מודם סלולארי מובנה שאני שוקל, צריכים לקנות במיוחד גירסה של AT&T או TMOBILE כי אז יהיה ניתן לקבל אחריות בארץ.

נסיתי לקנות ב-BESTBUY אבל רכישה דורשת מנוי של AT&T. ראיתי גם אופצית "RETAIL" שהיא בערך $100 יותר. אבל אז אפשר לרכוש ללא דרישה בחשבון AT&T. קראתי בפורום שמכשיר ננעל על כרטיס סים ראשון שמכניסים בו. האם זאת אומרת שנעל על הוט מובייל כי אני מנוי אצלהם ולא אוכל לעשות שום דבר אם אני מחליט לעבור למפעיל אחר?

הסיבה שאני שוקל גירסה עם מודם סלולארי היא שלמיטב דעתי אין מודם חיצוני שניתן לרכוש בנפרד ואז לחבר לאייפד כמו שזה אפשרי במכשירים אנדרואיד.

האם שווה לרכוש בחו"ל ולשלם מיסים של 32% על מכשיר עם סלולאר בהתחשב סיכון שיש? נעילת כרטיס סים, סכוי שאחריות לא תכובד בארץ כי חייב להיות דגם ספציפי וכוי? או שאם כבר לרכוש בחו"ל אז לרכוש אייפד ללא מודם סלולארי?

אני לא חייב הכי חזק/חדיש, אלה אייפד שיאפשר שימוש חלק לכמה שנים טובות.

תודה רבה
 
למעלה