היריון ראשון, רצוי והפלה נדחית

Galit332

New member
היריון ראשון, רצוי והפלה נדחית

היי בנות, חייבת תמיכה, עידוד, הרגעה...
אני בריאה, בעלי בריא, בני 34, היריון ראשון ורצוי.
מחזור תמיד היה סדיר, ביוץ ביום ה-12, הכל עבד כמו שעון. היריון נקלט ישר. ביום רביעי אחרי ביוץ כבר הרגשתי שונה עם הגוף שלי, ביום האיחור הבדיקה הראתה 2 פסים, היינו מאושרים עד השמיים. בשבוע 5+1 התחילו לי הפרשות חומות (בקטנה) וישר עליתי לבית חולים, הרופא בדק ואמר שיש שק היריון המתאים לשבוע 5 ועוד שק היריון פי 2 קטן ממנו ולא בטוח שימשיך להתפתח. שבוע וחצי אחרי זה הייתי אצל רופאת נשים שלי (שקבעתי אליה תור עוד לפני בית חולים), בדקה, שבוע 6+4, יש דופק, עובר אחד ומתאים לגיל ההיריון, נתנה מלא הפניות לבדיקות. עשיתי בדיקת דם ובדיקה גנטית. בשבוע 11 הייתי אמורה ללכת לשקיפות, הרגשתי את כל סימני היריון, בשבוע 9+2 התחילו הפרשות ממש חומות, שוב עליתי לבית חולים. 2 רופאים בדקו אותי, אין דופק, העובר מתאים לשבוע 6, הפסיק להתפתח. לאחר מכן... ציטוטק, 3 כדורים ואחרי 3 שעות עוד 3. רעידות, חום, כאבי בטן וגב, הקטן התחיל לצאת ממני, דימומים. אחרי 6 שעות בבית חולים שוחררתי הביתה, אחרי 5 ימים התחלתי לדמם ממש, שום פד לא החזיק, 3 בלילה, שוב בית חולים, שאריות של שק היריון נתקעו בנרתיק. הוציאו, יש עוד חלק בגודל 1 ס"מ, לחכות שיצא. אחרי 3 ימים שוב דימום חזק, אני עם תחתונים שלאחר לידה כי שום דבר לא מחזיק. יצא החלק. החלפתי רופא, לפרופסור שמאוד ממליצים אליו. לפני שבוע בדיוק בדק אותי, כל שאריות של היריון יצאו, הכל תקין, יש קצת כרשי דם שעוד ימשיכו לצאת. המלצה: לחכות למחזור, לבוא אליו 10 ימים אחרי סיום המחזור ולנסות שוב אחרי מחזור הבא. בנתיים, הפרשות חומות כמו סוף מחזור כבר בערך 5 ימים מחלישות בקצת מיום ליום, משתדלת להיות חזקה ולא להיכנס לדיכאון כי אני רוצה שהיריון הבא כן יצליח, אבל פה ושם יש מחשבות... מתי ההפרשות יסתיימו כבר? מתי יתחיל המחזור האמיתי אחרי זה? האם המחזור ימשיך להיות סדיר כמו שהיה? האם הביוץ ימשיך להיות סדיר?
וכמובן יש פחד שזה יקרה שוב למרות שרופאים טוענים שזה קורה הרבה וזה לא אומר שהיריון הבא לא יהיה תקין. ממשיכה לקחת חומצה פולית.
 

lollipop06

New member
ליבי איתך

נשמע מאוד לא קל.. לצערי הפלות מוכרות לי מקרוב

הרופאים צודקים שאין קשר בין זה לבין הריון תקין. הפלות בשליש ראשון הן מאוד נפוצות לצערנו... המלצת הרופאים היא לבדוק רק אחרי 3 הפלות חס וחלילה
לגבי הביוץ והווסת לדעתי אין סיבה שלא יחזרו להיות סדירים
אם את סומכת על הרופא לגבי מה שהוא אומר שהכל יצא אז מעולה.
יש גם בדיקה שלפעמים מפנים אליה אחרי הפלה כדי לוודא שאין שאריות (שם הבדיקה היסטרוסקופיה) פשוט כי רואים שם יותר טוב מבאולטראסאונד למיטב הבנתי.
מאחלת לך שתיקלטי שוב להיריון תקין וארוך עם ידיים מלאות בסופו
 

Galit332

New member
אני מרגישה שיצא הכל

כי רק אחרי שיצאה השארית האחרונה הפסיקתי לדמם, רופא בדק אותי ואמר שבאמת יצא הכל, זה נורא להרגיש שהילד שלך שרצית אותו כל כך יוצא ממך בחלקים.
אני כל כך רוצה לנסות עוד פעם וכל כך מפחדת
 
אהובה,

ככ מזדהה עם מה שעברת !! גם לי זה היה פעמיים פעם אחת הפלה טבעית ופעם שנייה ישר גרידה. אני חיכיתי שהמחזור ייסתיים ואז המתנתי 2 מחזורים נוספים ולאחריהם ניסינו שוב. למרות שבער בי לנסות מייד הרופא אמר לי שהרחם חלש וזקוק לזמן מנוחה . הפלות קורות בשלבים מוקדמים ולפעמים כמה שזה קשה טוב שזה קורה בהתחלה את תיכנסי להיריון תקין וזה כמובן לא מעיד כלום על ההצלחה בניסיון הבא. תני להפרשות להסתיים זה יכול לקחת עד חודש עד שיגיע המחזור כמובן שלפניו יבוא ביוץ תני לגוף לנוח גם את וגם הוא זקוקים למנוחה הזו מכל מה שעברתם. חיבוק ענק ואנחנו כאן מחכות לבשורות משמחות בקרוב!
 

Galit332

New member
תודה מותק

פשוט יושב בי פחד נוראי שזה יקרה שוב, אני כן רוצה וכן אעשה הכל כמו שצריך רק שישב בי פחד כל פעם האם הוא עדיין חי או ששוב הפסיק להתפתח
 
יודעת

זה טבעי!! לכן את במעקב רפואי ואני מניחה שגם התבקשת לבצע מעקב בטא לוודא שהיא יורדת ומתאפסת. חיבוק!!
 

Galit332

New member
האמת לא התבקשתי לעשות בדיקת בטא, רק מלא בדיקות אולטרסאונד

אחרי שהוציאו לי שק היריון שנתקע אז אמרו שיש עוד חתיכה אחת בגודל של 1 ס"מ, אחרי כמה ימים היא יצאה עם דימום חזק ומאז הדימום הפסיק, אחרי שבוע בדקו שוב והרופא אמר שאין שאריות היריון וצריך להמתין למחזור. בנתיים כמעט ולא נשארו הפרשות, ממתינה למחזור.
 
למעלה