שבוע 7 + 2 דימומים

meck88

New member
שבוע 7 + 2 דימומים

היי,
אני מפרסמת פה הודעה שגם פירסמתי בפורום הריון לאחר טיפולים:

אולי מישהי תעזור לי מנסיונה?
אני בהריון עם עובר מוקפא (הריון שני, ההריון הראשון גם מהפריה והסתיים ברוך ה' בלידת בתי היקרה). שבוע 7 + 2.
אחרי בדיקת הבט השניה, אולי שבוע 5 ומשהו החלו דימומים קלים רק בניגובים. נתנו לי זריקות... לא הפסיק מיד אבל בשלב מסוים נעצר. אחרי שהגעתי לאולטרסאונד בשבוע 6 + 2 ראו עובר עם דופק ושחררו אותי מהמחלקה בבית החולים לטיפול של רופא נשים בקהילה... כעבור יומיים התחיל שוב דימום שפסק אחרי כמה שעות וחזר כעבור יומיים באותו אופן. באותו יום הדימום קצת גבר והלכתי למיון נשים של כללית ועדיין נצפה דופק. הרופא אמר שהדימום מהרחם ונתן לי חופשת מחלה לשבועיים ונתן לי מרשם לעוד זריקות (בתוספת לתמיכה ההורמונלית הרגילה שהיא מקסימלית- שני נרות פעמיים ביום ואסטרופם אותו דבר - סך הכל ארבעה מכל תרופה). אני בבית ומשתדלת לא להתאמץ, לא להרים את הילדה.. אבל הדימום ממשיך ולא מפסיק. זה דימום בכמות של היום הראשון לוסת. יותר ממה שהיה בימים הראשונים לדימום כי זה כבר מגיע לפד כמה וכמה פעמים. וגם בניגובים אפשר לראות יותר דם. מידי פעם יש קרישי דם קטנים.
הזריקות בינתיים לא עוזרות והדימום לא מפסיק. מצד שני אין דימום שמצביע על הפלה ח"ו. אני לא יודעת מה לחשוב וההסברים של הרופאים/אחיות לא ברורים.... מה קורה? זה נורמלי שאני מדממת כבר שבועיים? יש לי מידי פעם כאבי וסת אבל לא מאוד חזקים. יש סיכוי להריון הזה להמשיך במצב הזה אוף, אני לא רואה סוף לדימומים האלה...

עדכון:
אתמול בשעות אחר הצהריים הכאבים נהיו ממש חזקים ובשירותים ראיתי גוש אדום רירי, ומאז ירד לי המון דם, כמו ביום השני והשלישי לוסת! הייתי בטוחה שכבר עברתי הפלה. הלכתי למיון כבר מוכנה שיאששו את מה שאני יודעת אבל באולטרסאונד ראו שיש עובר עם דופק!
אמרו לי להמשיך לנוח ולקחת את ההורמונים כולל הזריקות. ושאם הדימום מתגבר אז לחזור. ושאגיע לרופא נשים במועד שתכננתי שזה בעצם עוד שבוע בערך. בינתיים הדימום נחלש אבל עדיין קיים.
מישהי היתה במצב דומה לשלי? כדאי ללכת לרופא של הריון בסיכון? יש לזה יתרון בכלל? הבנתי מהרופאים שבשבוע שלי אין כל כך מה לעשות.... רק לחכות ולראות מה קורה ושזה 50%-50%. אני מרגישה שהגוף שלי ממש נאבק. יכול להיות שהמאבק הוא על עובר לא תקין? העובדה שהדימום התגבר כל כך זה לא מגדיל את הסיכוי להפלה? המנוחה בכלל עוזרת? בינתיים לא הרגשתי שעזרה כל כך ואני מפסידה ימי עבודה...
מה אתן אומרות?
תודה לכל העונות...
 

MommyToBe1

New member
בדקו אם זו המטומה?

כי שמעתי על מקרים כאלו של דימומים כמו מחזור בתחילת ההריון, שנגרמו כתוצאה מהמטומה ברחם. ואז זה בד":כ עובר מעצמו..
 

mitmit11

New member
קרה לי בהריון השלישי

דימום שהצריך פדים למשך חצי הריון. לא קיבלתי תמיכה הורמונלית, לא היה לזה הסבר עד לשבוע 14-15 שנאמר לי שזה בגלל שליית פתח. בשבוע 22 לערך השלייה עלתה והדימום פסק.
 
למעלה