יולי 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
יולי 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של


להלן רשימת העונות והסדרות החדשות שיעלו בחודש יולי 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של חברת
.

המידע בהודעות הבאות עלול לכלול
ים ולכן הקריאה הינה על אחריותכם
 

LeRanch

New member
חפצים חדים / Sharp Objects - סדרה חדשה


החל מה-9.7, ימי שני ב-22:00 ב-HOT HBO, והחל מהבוקר ב-HOT VOD וב-NEXT TV

"חפצים חדים" ("Sharp Objects") היא מיני-סדרה בת שמונה פרקים של רשת HBO, המבוססת על רב המכר באותו שם של גיליאן פלין ("נעלמת"). מאחורי הסדרה עומדים היוצרת מרטי נוקסון ("UnREAL", "דיאטלנד", "באפי קוטלת הערפדים") והבמאי זוכה ה"אמי" ז'אן-מארק ואלה ("שקרים קטנים גדולים"), שהיה גם מועמד לאוסקר על סרטו "מועדון הלקוחות של דאלאס", ובתפקיד הראשי מככבת איימי אדמס בתפקידה הראשי הראשון בטלוויזיה.

אדמס, אחת מכוכבות הקולנוע המפורסמות בעולם, זכתה בשני פרסי "גלובוס הזהב" על "חלום אמריקאי" ו"עיניים גדולות" והיתה מועמדת לחמישה פרסי אוסקר. היא אף כיכבה בשלל שוברי קופות, בהם "מכושפת", "יצורים ליליים", "ליגת הצדק", "המפגש" ועוד.

אדמס מגלמת את קמיל פריקר, עיתונאית מהעיר הגדולה עם היסטוריה של בעיות פסיכיאטריות, שחוזרת לעיירת הולדתה ווינד גאפ שבמיזורי כדי לסקר את רציחתן האכזרית של שתי ילדות מקומיות.

קמיל, המנסה להרכיב את חלקי הפאזל הפסיכולוגי של עברה והטרגדיה שחוותה בצעירותה, מוצאת את עצמה מתמודדת עם אמה השתלטנית, אדורה (המועמדת האוסקר פטרישה קלארקסון, "Pieces of April", "אנשי התחנה"), חוזרת להרגלים ישנים ומסוכנים של הרס עצמי ומזדהה – אולי קצת יותר מדי – עם הקורבנות בפרשה.

לצדן של אדמס וקלארקסון מככבים בסדרה גם כריס מסינה ("מינדי", "חדר החדשות"), אלייזה סקנלן ("קרוב רחוק"), אליזבת' פרקינס ("העשב של השכן"), מאט קרייבן ("צדק פרטי") ומיגל סנדובל ("מדיום").

 

LeRanch

New member
ביל מהאר: סטנד אפ


שבת ה-14.7 ב-22:00 ב-HOT HBO והחל מה-8.7 ב-HOT VOD

מופע היחיד של הקומיקאי והסאטיריקן ביל מאהר (מנחה "זמן אמיתי עם ביל מאהר", המשודרת מדי שבוע ב-HOT בצמוד לארה"ב). מופע הסטנד אפ, שמצולם בשידור חי בטולסה, אוקלהומה, הוא המופע ה-11 של מאהר ברשת HBO. הוא יהיה זמין לצפייה ב-HOT VOD שעות ספורות לאחר שידורו בארה"ב וישודר בשבת ה-14.7 ב-HOT HBO.

"הפרדוקס של חיי הוא, שככל שהחיים במדינה תחת שלטון טראמפ הופכים מחרידים יותר ויותר – כך אנחנו יותר ויותר נהנים לכתוב את המופע שלי", אומר מאהר. "הם רוצים שאהיה רע, ואני רע. חצי מהמופע עוסק בטראמפ, אבל אני מתעקש שהחצי השני יעסוק בי – זו הדרך שלי לומר, 'טראמפ, אתה לא תנצח אותי!'".

מאהר היה מועמד לכמה פרסי "אמי" על מופעי הסטנד אפ שלו ועל תוכניתו, "זמן אמיתי". הוא הוציא ספרים המבוססים על התוכנית, ביניהם "החוקים החדשים" (2006) ו"החוקים החדשים החדשים" (2011), שהפכו לרבי מכר – והפיק את הסרט התיעודי "בדיחדת", במסגרתו בחן את הדתות השונות מנקודת מבט קומית ואף ביקר באתרים קדושים בארץ. מאהר אף שימש כמפיק בפועל של תוכנית התחקירים הוותיקה של HBO, "VICE".

 

LeRanch

New member
מפחיד כזה / Freakish - סדרה חדשה


החל מה-18.7, כל לילה ב-HOT3 וב-HOT VOD

"מפחיד כזה" ("Freakish") היא דרמת אימה של AwesomenessTV ורשת Hulu, שנוצרה על ידי בת' שימקווסקי ("נראו לאחרונה"). שתי העונות של הסדרה ישודרו מדי לילה ב-HOT3 וב-HOT VOD.

כשמפעל כימיקלים מתפוצץ בסמוך לבית ספר, חבורת תלמידי תיכון המבלה בריתוק בשבת נאלצת לשלב כוחות כדי לשרוד. זה לא יהיה פשוט: לרשותם עומדים משאבים מוגבלים, וחבריהם לספסל הלימודים (שנמצאים בבית הספר לפעילויות שונות – כדורסל, נבחרת דיונים, חזרות לתזמורת וכו') הופכים בזה אחר זה ליצורים דמויי-זומבים מפחידים, כתוצאה מהפיצוץ במפעל. החיים בתיכון יכולים להיות סיוט, אבל למבחן הזה – הם לא התכוננו מראש.

"מפחיד כזה", שכאמור זכתה לשתי עונות ב-Hulu, כונתה על ידי ה"ניו יורק טיימס" "סדרה קלילה לצפייה בעידן הזומבי-טיוי". ב"הוליווד לייף" הגדירו אותה "כש'מועדון ארוחת הבוקר' פוגש את 'המתים המהלכים'".

את הקאסט של "מפחיד כזה" מובילים שלל כוכבי רשתות חברתיות ושחקנים צעירים, בהם ליאו הווארד ("בית ספר לאמנויות לחימה"), זוכת פרס בחירת הנוער ליזה קושי, אדם היקס ("למונייד מאות'"), אייסלין קלייר פול ("דגראסי: הדור הבא"), מייגן רינקס ועוד.

 

LeRanch

New member
הצייד / Il Cacciatore - סדרה חדשה


החל מה-11.7, כל הפרקים ב-Xtra VOD

"הצייד" ("The Hunter" ובאיטלקית "Il Cacciatore") היא דרמת פשע איטלקית חדשה, שנוצרה על ידי "Cross Production" ו-"Beta Film" ומבוססת על ספרו האוטוביוגרפי של אלפונסו סאבלה, "צייד המאפיה". את הסדרה יצרומרסלו איזו וסילביה אברואל ועל הבימוי אמונים סטפנו לודוביצ'י ודוידה מרנגו ("בוריס"). כל הפרקים יעלו בבת אחת ל-HOT Xtra VOD.

פלרמו, שנת 1993. העיר ידעה עשרות שנים של שפיכות דמים ומעצרים של פושעים זוטרים, בזמן שבכירי ממשלה מצליחים לחמוק מעונש – אך כעת הגיעה השעה לרדוף אחר הבוסים הגדולים. רחובות פלרמו רוויים בדם ממלחמות מאפיה בין שני מחנות, שגבו את חייהם של פושעים רבים כמו גם את אלה של חפים מפשע. שני בוסים יריבים נלחמים ביניהם על השליטה בעיר, בעוד שהלחץ מצד רשויות החוק הולך וגובר. בעין הסערה נמצא סוואריו ברונה (פרנצ'סקו מונטנארי, שזכה בפרס על הופעתו בסדרה בפסטיבל Canneseries שנערך השנה), תובע מחוזי צעיר ושאפתן שלא חושש להילחם על מה שבאמת חשוב. כשהוא מעז לדווח על הממונה עליו, הקולגות שלו פונים נגדו – אבל ראש היחידה למלחמה בפשע המאורגן מבחין בו ומספח אותו אליו.

"הצייד" מספרת את סיפורו האמיתי של תובע ששלח לכלא כמה מהבוסים האכזריים ביותר בהיסטוריה של המאפיה הסיציליאנית, בהם ליאולוקה בגארלה וג'ובאני ברוסקה. אבל לא מדובר בעוד סיפור בלשי פשוט, אלא בדרמה שבמרכזה דמותו המורכבת של הצייד, איש שהקריב הכל – משפחתו, חבריו, הסיכוי לחיים נורמליים – בגלל מרדף אובססיבי אחר הצדק.

לצד מונטנארי מככבים גם מרים דלמציו ("קפה"), דוד קוקו, רוברטה קארוניה, פאולו בריגליה ("בוקר טוב, לילה", "באריה"), אדוארדו פשה ("אם ירצה האל"), דריו איטה ("The Front Line") ואלסיו פרקטיקו ("נאמנות").

 

LeRanch

New member
כתום זה השחור החדש - עונה שישית


החל משבת ה-28.7, כל פרקי העונה החדשה רק ב-Xtra VOD ומדי ערב ב-HOT HBO

"כתום זה השחור החדש" ("Orange Is the New Black"), הדרמה הקומית של "נטפליקס", חברת "ליונסגייט" והיוצרת זוכת ה"אמי" ג'נג'י קוהאן ("העשב של השכן"), חוזרת לעונה שישית שתשודר בצמוד לארה"ב רק ב-HOT VOD וב-HOT HBO.

הסדרה, שגרפה מאז עלייתה ארבעה פרסי "אמי", חמישה פרסי "סאג", שלושה פרסי בחירת המבקרים ושש מועמדויות ל"גלובוס הזהב", חודשה כבר על ידי "נטפליקס" לעונה שביעית שתעלה בשנה הבאה.

"כתום זה השחור החדש" עוסקת בעלילותיהן של אסירות בכלא הפדראלי ליצ'פילד, בצרותיהן היומיומיות, בדרמות המרתקות וברגעים המצחיקים עד דמעות. אנסמבל נשי משובח ועטור פרסים מוביל את הסדרה, בראשן טיילור שילינג ("ארגו") המגלמת את פייפר צ'פמן, יאפית ניו יורקית המרצה עונש מאסר על מעורבותה בעסקת סמים.

אחרי מאורעות העונה החמישית, שעסקה במרד בן 72 שעות שהנהיגו האסירות בליצ'פילד, נפתחת העונה השישית בכלא חדש והרבה פחות ליברלי. האסירות נאלצות להסתגל לתנאים קשים ולבנות מחדש את יחסי הכוחות, ומגלות שעליהן לשלם מחיר כבד על ההתקוממות – וגם על החברויות שבחרו לשמור או לפרק באותם שלושה ימים גורליים.

העונה ישובו לככב קייט מלגרו ("מסע בין כוכבים: וויאג'ר"), לורה פרפון ("מופע שנות השבעים"), זוכת ה"אמי" אוזו אדובה, דאשה פולנק ("ג'וי"), לאוורן קוקס ("מופע הטלוויזיה של רוקי"), דניאל ברוקס ("אנגרי בירדס"), אדריאן סי. מור, טיירן מנינג ("8 מייל"), סלניס לביה ("Custody"), יעל סטון ("אני עצמי ואני"), ליה דלריה ("כמעט 18"), ניק סנדואו ("שוטרים בדם"), נטשה ליון ("אמריקן פאי") ועוד. אל הקאסט תצטרף העונה גם רבקה נוקס ("בול").

 

LeRanch

New member
ג'יין הבתולה - עונה שלישית


החל מה-1.7, כל הפרקים ב-HOT VOD

העונה השלישית של הסדרה זוכת "גלובוס הזהב" מצטרפת לשתי העונות הראשונות ותהיה זמינה במלואה ב-HOT VOD. זוכת "גלובוס הזהב" ג'ינה רודריגז שבה לקומדיה המתוקה על בחורה קתולית שנדרה לשמור על בתוליה עד החתונה – אבל נכנסת בטעות להיריון בהפריה מלאכותית מגבר נשוי שהוא גם, ממש במקרה, הבוס שלה ואהוב נעוריה. בתפקיד האויבת המושבעת של ג'יין מככבת השחקנית הישראלית יעל גרובגלס ("האי", "יחפים", "ממלכה"). העונה השלישית נפתחת כשמייקל (ברט דייר) נאבק על חייו לאחר ניסיון ההתנקשות, בעוד שהמשטרה מתחקרת את פטרה – או למעשה את אחותה התאומה המתחזה לה (גרובגלס בתפקיד כפול – כחשודה ברצח. נשמע כמו טלנובלה? זה לא מקרי.

 

LeRanch

New member
Suits - עונה חמישית ושישית


החל מה-1.7, כל הפרקים ב-HOT VOD

העונה החמישית והשישית של הדרמה המשפטית מבית רשת USA, בכיכובם של גבריאל מאכט ("על אהבה וסמים אחרים") ופטריק ג'יי אדמס ("אולד סקול"), מצטרפות לארבע העונות הראשונות שכבר זמינות ב-HOT VOD. מייק רוס (אדמס) הוא צעיר מבריק שנשר מלימודיו בקולג' ומתפרנס מכתיבת עבודות עבור סטודנטים למשפטים. אחרי שהוא מסתבך בעסקת סמים, הוא מוצא עבודה במשרדו של הארווי ספקטר (מאכט) – אחד מעורכי הדין הממולחים והמבריקים בעיר. הבעיה היחידה היא שלמייק אין רישיון לעסוק בעריכת דין, והשניים חייבים להסתיר את העובדה הזו מהלקוחות, השופטים, השותפה הבכירה (ג'ינה טורס, "פיירפליי"), מהיריב המושבע של הארווי, לואיס ליט (ריק הופמן, "נשק קטלני 4") ומאהובתו של מייק, רייצ'ל (מייגן מרקל, רעייתו הטרייה של הנסיך הארי).

 

LeRanch

New member
מלכותיים / The Royals - סדרה חדשה


במהלך יולי, כל הפרקים ב-HOT VOD

כל העונות של דרמת הקאלט בכיכובה של הדוגמנית והשחקנית הבריטית הוותיקה אליזבת' הארלי.

הארלי מגלמת את המלכה הלנה, ראש משפחת מלוכה בדיונית באנגליה של ימינו, שמתמודדת עם דרמות בארמון ובחייה הפרטיים. ילדיה, התאומים הנסיכים ליאם ואלנור, נהנים ממנעמי החיים המלכותיים בידיעה שאחיהם רוברט, יורש העצר, יישא בעול הכתר. כשרוברט נהרג, המשפחה מתאבלת על מותו ונאלצת להתמודד עם חוסר וודאות לגבי עתיד הממלכה. ליאם, שהופך ליורש הבא באופן מפתיע, חייב להסתגל לתפקידו החדש ובו זמנית מחזר אחרי אופליה, בתו האמריקנית של ראש מערך האבטחה בארמון. אחותו אלנור, שסובלת מנטייה להרס עצמי, מוצאת עצמה בתחתית כששומר הראש שלה מתגלה כנוכל. הלנה חייבת למצוא בני-ברית בלתי צפויים כדי לשמור על הסטטוס-קוו ולשמר את מעמדה של המשפחה בכל מחיר.

לצד הארלי מככבים גם וינסנט ריגן ("300"), וויליאם מוזלי ("סיפורי נרניה"), אלכסנדרה פארק ("קרוב רחוק"), ג'ייק מסקל, טום אוסטן ומרייט פטרסון ("רייבנסווד"). לתפקידי אורח יגיעו בין השאר זוכת "גלובוס הזהב" ג'ואן קולינס ובנה של ליז במציאות, דמיאן הארלי.

 

LeRanch

New member
#ITGIRLS - עונה רביעית


החל מה-2.7, שני-רביעי בשעה 14:30 ב-HOT בידור ישראלי והחל מה-27.6 ב-HOT VOD

ITGIRLS הוא מהמותגים המובילים של HOT בידור ישראלי: עם 109 אלף עוקבים, היא התוכנית הישראלית הפופולארית ביותר באינסטגרם וכ-9 מיליון הזמנות ב HOT VOD.

השנה מובילות את העונה ארבע בנות חדשות: עדן פינס, הדוגמנית הבינלאומית המפורסמת שמשגעת את המדינה,ליבר בלילתי, נסיכה אמתית עם אטיטוד, יצרנית תוכן ברשתות החברתיות והבת של מעצבת האופנה ברטה, ספיר אביסרור מעצבת ובעלת המותג SAP עם פה גדול, גבות חד פעמיות ובלי פילטרים ואיב קורשיא אירופאית צעירה עם ניחוחות מפריז ובעלת המותג Stunzzied Club.

כולן יפות, נכונות, פורצות דרך והכי הכי מעודכנות.

אחרי שלוש עונות, ה-ITGIRL החדשה היא אשת עסקים, יוזמת, מובילה, עושה שיתופי פעולה עסקיים ומרוויחה את הכסף לקניית הוולנטינו שלה לגמרי בעצמה.

בעונה הרביעית העצמה נשית היא שם המשחק. כל אחת מהן היא ביונסה – מלכת אינסטגרם, אמביציוזית ובטוחה בעצמה. הן מאדירות אחת את השנייה וכשמישהי נשברת הן מתאחדות להרים אותה, גם כשיש משברים לאורך הדרך. העונה נפגוש אותן יחד, וכל אחת לחוד – ונעקוב אחרי החלומות, האהבות, הבילויים, וכמובן אחר דרכן הייחודית לחיות את החיים הטובים. בעונה הזאת הבנות הולכות לעבוד קשה: הן ירימו המון הפקות אופנה, יקימו חנות פופ אפ ובעיקר יתגייסו לפרויקט המשותף שלהן – הקמת שואו רום בקניון "רננים" עם שמלה אחת ויחידה שהן מעצבות.

העונה הזאת גם יצטרף לראשונה ITBOY – דין זילברשטיין, דוגמן בינלאומי ובנו של הבעלים של זכיינית המותג העולמית "קדס".

 

LeRanch

New member
הטירה של טקאשי - עונה שלישית ורביעית


החל מה-20.6, ראשון-חמישי בשעה 15:30 ב-HOT קומדי סנטרל וב-HOT VOD

"הטירה של טקאשי" ("Takeshi's Castle"), שעשועון הקאלט של ערוץ "קומדי סנטרל" הבריטי, חוזר לעונה שלישית ורביעית שישודרו בשידור יומי ב-HOT קומדי סנטרל וב-HOT VOD. את השעשועון, המבוסס על תוכנית יפנית ששודרה בין 1986 ל-1990, מקריין מנחה הטלוויזיה הבריטי הוותיק ג'ונתן רוס.

בשעשועון המקורי נדרשו מתמודדי התוכנית להביס את השחקן היפני טקאשי קיטאנו ("הרוח במעטפת"). הפורמט הפך ללהיט בינלאומי וזכה לגרסאות בעשרות מדינות, בהן ארה"ב, בריטניה, רוסיה, צרפת, צ'כיה, הפיליפינים ואפילו אירן.

הגלגול הנוכחי של "הטירה של טקאשי" מבוסס על גרסת תאילנד לסדרה המצליחה: מאה מתמודדים יקריבו את גופם ואת כבודם בניסיון להסתער על הטירה של טקאשי. גם בעונה השלישית והרביעית של המשחק ייאלצו המתמודדים האמיצים לעבור שורה של אתגרים מטופשים ומצחיקים, כמו קפיצה על קירות מתנפחים, טיפוס על צבע טרי ועוד.

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 

snirf

Active member
הוט ממשיכים להתמהמה


עם יאנגר, נאשוויל, POWER בין היתר...איזה מעצבנים

&nbsp
החודש מתכוון לצפות ב-חפצים חדים והצייד.
 

Saharon87

New member
נאשוויל בטח תשודר באוגוסט בשידור יומי

כמו עונה 5. הם מחכים לסיום הסדרה ב 26/07 כי אז זה יותר זול.
 

snirf

Active member
הלוואי

כי עם POWER עונה 4 הם מתמהמהים כבר שנה+
העונה ה-5 עולה החודש כבר בארה"ב
 

snirf

Active member
שכחת לציין גם את "מאהבות"

אומנם זו לא סדרה חדשה, אבל היא כן חדשה בהוט
משדרים את כל העונות בשידור יומי...אני אישית כבר צפיתי אונליין, הייתה אחלה סדרה
 
למעלה