צניעות

Ten Fingers

New member
צניעות

אנחנו גרים ברמת הגולן ולשמחתי והערכתי רבים כאן רוכבי האופניים. אך דבר אחד מכעיס ומפתיע אותי והוא הזילזול בחיי אדם. לא פעם אני רואה זוג או שלישיה נוסעים במקביל אחד לשני, מתחרים או מדברים וחוסמים חצי נתיב או את כולו במין ביטחון, טיפשות או שחצנות כזו. פעם אחת צפרתי לשלישיה כזו ולא תאמינו איך אחד מהם הגיב? באצבע משולשת! 15 שנים רכבתי על אופנועים ודבר אחד מרכזי למדתי: בכביש אל תהיה צודק תהיה גדול! ואם אתה לא גדול, תהיה צנוע. גם אם מגיעה לך זכות קדימה, זכות קיום, אל תקח אותה! למה? כי אתה קטן, חלש ולא מוגן וזו טיפשות לצאת למלחמת צדק מול מפלצות המתכת האלה. רוצים לדבר?תקנו מכשיר קשר. דברו בפלאפון, תעצרו בצד ותחלקו חוויות. אל תסכנו את עצמכם ואת חבריכם נתוך מקום של יוהרה ותחרותיות. כי בתחרות הזו יש רק מפסיד אחד וזה אתם!
 

nachshon4

New member
כאן זו מדינת ישראל

במדינה זו, אנשים עושים מה שבא להם, ולא מה שראוי או צריך.
חבל מאד.
(ואכן, אין כאן שום צניעות. יש "אני ואפסי עוד")
 

YotamKa

New member
צודק. המון רוכבים לא מצייתים לחוקי התורה.

אז איך ידעו מה ראוי ומה צריך?
 

nachshon4

New member
יותם קה

אני בא ממשפחה דתית, יש לי 6 יחידות בגרות בגמרא. אז בוא, מספיק.
ההורים שלי צדיקים, ויש הרבה אנשים דתיים צדיקים, למרות שהם דתיים, ולמרות הדת היהודית. וכמובן, יש המון דתיים מחורבנים, בשם הדת.
בוא, אל תדחוף את זה לעניין האופניים. יש אולי הרבה מה לדבר ולבכות על זה, אבל לא כאן.
 

ItsikH

Member
יש מקום לחשוד שאינם מקומיים, בשנה בה גרתי אנוכי בגולן
הייתי מודע היטב לתנאי הכבישים האלו, שנראים למתבונן ה"תל אביבי" נידחים ושקטים, בפועל הם נעדרי שוליים, והתנועה ברבים מהם ערה, בפרט דווקא בימים המועדפים על הרוכבים - בסופי השבוע [באמצש הם באמת נידחים, ועדיין יש הפתעות].
 
למעלה