לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
98799,879 עוקבים אודות עסקים

פורום רדיו

ברוכים הבאים לפורום "רדיו" בתפוז!
פירוש המילה "רדיו", ע"פ מילון אברהם אבן-שושן, הוא "שיטת שידור של קולות למרחקים גדולים באמצעות גלים אלקטרו-מגנטיים המשדרים ממתקנים מיוחדים ונקלטים במכשירים מיוחדים".
 
רדיו בשבילנו הוא אמצעי בו השדרנים מעבירים את מסריהם ועושים למאזינים שמח. או עצוב.
"רדיו" הוא פורום הפתוח לכל המאזינים, השדרנים, העורכים המוזיקליים, הכתבים, המפיקים, הטכנאים וכל אדם שמרגיש דגדוג קטן ברגע שהוא משנה תדר בסקאלה שלו. אנו מאחלים לכולכם דיונים פוריים ומעניינים.
 
מוזמנים לפנות אלי בכל נושא! אייל וולקוביץ' - eyal93fm@walla.com

הנהלת הפורום:

אודות הפורום רדיו

ברוכים הבאים לפורום "רדיו" בתפוז!
פירוש המילה "רדיו", ע"פ מילון אברהם אבן-שושן, הוא "שיטת שידור של קולות למרחקים גדולים באמצעות גלים אלקטרו-מגנטיים המשדרים ממתקנים מיוחדים ונקלטים במכשירים מיוחדים".
 
רדיו בשבילנו הוא אמצעי בו השדרנים מעבירים את מסריהם ועושים למאזינים שמח. או עצוב.
"רדיו" הוא פורום הפתוח לכל המאזינים, השדרנים, העורכים המוזיקליים, הכתבים, המפיקים, הטכנאים וכל אדם שמרגיש דגדוג קטן ברגע שהוא משנה תדר בסקאלה שלו. אנו מאחלים לכולכם דיונים פוריים ומעניינים.
 
מוזמנים לפנות אלי בכל נושא! אייל וולקוביץ' - eyal93fm@walla.com
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום
כן. גם לפורום הזה יש תקנון. רגע לפני שאתם כותבים או מגיבים להודעה, בואו לקרוא אותו.
תזכורות מיוחדות: הודעות המלצה על תכניות מיוחדות יש לכתוב כתגובה להודעה "שרשור המלצות ומיוחדים". אין להשמיץ, להוציא לשון הרע, להציק ולהטריד, להציף את הפורום ולהעלות תכנים שקריים.
אי הקפדה על הנהלים תגרור מחיקת ההודעות לאלתר. 
 
תקנון הפורומים בתפוז: כן, יש דבר כזה. ואולי הגיע הזמן שהוא לא יהיה רק כסת"ח משפטי אלא באמת כללים שנעמוד בהם. רובם לא כל כך קשים. על מנת שזה יקרה, העתקנו לכאן את כל הסעיפים הנוגעים לפורום, עבור כולנו וכל אחד שכבר נרשמים בניק חדש כדי לחזור לפורום שלנו לעוד מספר דקות.
 
הצהרות והתחייבויות הגולשים (לקריאה מלאה):
לא להעלות תכנים שיש בהם לשון הרע; 
לא להעלות תוכן שיש בו או בפרסומו כדי להוות עילה לתביעה או תוכן העלול לגרום נזק לצד שלישי כלשהו או לתפוז; 
לא להציק או להטריד גולשות אחרות ובכלל זה (בין היתר) לא לערוך "משפטי שדה" לגולשות אחרות וכן להימנע מהצעות מגונות לגולשים אחרים 
לא להעלות תכנים בעלי אופי גזעני או תכנים שיש בהם כדי להסית לגזענות;
לא להפריע או לנסות להפריע להתנהלותו התקינה של האתר; (למי ששאל, יש כזה סעיף) 
לא להעלות תכנים בעלי אופי בוטה, מגונה, גס או בלתי הולם; 
לא לפרסם פרטים אישיים של גולשים אחרים, לרבות זהותן של הגולשות (אלא אם כן פרסמו אותה) ופרטי ההתקשרות עמן; 
לא להעלות תוכן שיש בו המרדה או הסתה; 
לא להציף את האתר או כל חלק או שירות בו, בהודעות סרק או בהודעות חוזרות, באופן העלול לפגוע באתר או בשימוש בו;
 
והכי חשוב, שתהיה גלישה נעימה ודיון פורה!
המשך >>

לצפיה ב-'הערב אירוח בנושא היבטים פסיכולוגיים בהתמודדות עם ילד רגיש'
הערב אירוח בנושא היבטים פסיכולוגיים בהתמודדות עם ילד רגיש
19/02/2018 | 13:55
 
הערב בשעה 20:00 נארח בפורום הורים לפעוטות את ד"ר לי בר-יעקב, פסיכולוגית ומדריכת הורות.
באירוח תוכלו להתייעץ על כיצד להתמודד ולגדל ילד רגיש, שחווה את העולם בעוצמה רבה יותר מאשר אחרים.

העלו את שאלותיכם על גבי שרשור האירוח כבר עכשיו!
לצפיה ב-'עובדה לא חשובה על רדיו'
עובדה לא חשובה על רדיו
18/02/2018 | 12:36
1
45
בקבוצת הפייסבוק המצליחה "עובדות לא חשובות" נתקלתי בעובדה הבאה של נדב גרינברג שוודאי תעניין אתכם, אם אתם עוקבים אחרי הפורום. 
כמה פשוט, ככה גאוני:
 
"קרה לכם שעליתם על רכב שאין בו חיבור AUX? או..שהתדר של גלגלצ נקטע ולא יכולתם לשמוע רדיו? אז קבלו את זה:
בצפון ומרכז יפן ישנם מעל ל30 כבישים שכאשר נוסעים בהם במהירות המותרת הם מנגנים מוזיקה פופ יפנית, אם מהירות הרכב עוברת את המהירות המותרת אז השיר נשמע כאילו הוא בFast Forward וכאשר המהירות איטית אז בSlowMotion."
לצפיה ב-'ענק! חבל שלא עושים את זה בארץ...'
ענק! חבל שלא עושים את זה בארץ...
18/02/2018 | 21:03
11
לצפיה ב-'יום הרדיו הבינלאומי! דבר המנהל'
יום הרדיו הבינלאומי! דבר המנהל
13/02/2018 | 12:32
3
119
היום, 13.2, מציינים את יום הרדיו הבינלאומי ברחבי העולם. מה שאומר... שלום לכם! שבו, הבאתי רוגעלך.
 
הרדיו. מדיה שבמשך יותר מדי שנים נהגו להספיד אותה ללא שום היגיון מבחינתי. לא היוטיוב, לא הפודקאסטים ולא שום טכנולוגיה, יכולים להחליף את הקסם הזה שבוקע מהמקלט.
נכון שהזמנים השתנו ואלטרנטיבות יש כאמור בשפע, אבל אני יכול להגיד באופן אישי שהאהבה שלי לרדיו רק גדלה עם השנים והעובדה שהרדיו עדיין כאן ולא מתכוון ללכת לשום מקום, אומרת שניצחנו, אוהבי הרדיו ואלה שיודעים להעריך את הדבר הזה שאין לו גם היום שום תחליף.
 
הרומן שלי עם הרדיו התחיל מאז שאני זוכר את עצמי. החל בגיל 12, אז עליתי לשידור אצל שמוליק טיאר להגיש פינות ולמעשה בכל רדיו שרק רצה לשמוע אותי, המשיך בגיל 15 ברדיו האינטרנט WFM ז"ל, לאחר מכן שנים ארוכות ויפות ברדיו החרדי "קול חי", שנה ברדיו "גלי ישראל" בלוח השידורים הראשון שלו, אז הגשתי תוכנית יומית והשבוע אני חוגג 6 שנים(!) ל"חם בשטח" התוכנית אותה אני מגיש ברדיו לב המדינה. 
 
אין מספיק הערכה לרדיו. אני לא מכיר שדרן שמצליח להתפרנס לזה מבלי לחלטר מהצד. גם אני חטאתי והלכתי לסיים תואר במשפטים אבל רדיו תמיד נשאר שם. לא הסכמתי לוותר עליו גם יום לפני מבחן גדול. ועדיין, רדיו קיבל במהלך השנים של אופי של רומן מהצד. חלק עושים אותו לכיף, חלק כדי לקדם את העסק ומעטים אלה היום שזה בוער בהם ומצאו את מקומם בתוכנית קבועה. מעטים אך משובחים.
כשיוצא לי לארח אמנים או סתם חברים ברדיו, לא היה אחד שלא מתלהב מהמקום, מהעבודה הזו. מבחינתי זה תמיד היה טאבו ובצדק, אולפן שידור. כל הכפתורים, האור האדום שמזהיר לא להפריע, המיקרופון שמשדר בלי לדעת למי, לא יכול להיות שיהיה אפשר להישאר אדיש לזה. כמו תא טייס או המבורגר בשתיים בלילה.
 
הקלות בה ניתן היום לפתוח רדיו אינטרנט גורמת לכך שרבים מאבדים עניין ברדיו הFM המסורתי והממוסחר. מצד שני, תהרגו אותי אבל מעולם לא מצאתי ברדיו אינטרנט משהו שאפילו מתקרב לדבר האמיתי. כיום כשכל כך פשוט לפתוח אחד כזה, גם אין לו באמת היתכנות מסחרית ורק בודדות מזוהות באמת כפורמט שאתה מחכה להאזין לו. אך עדיין אני זוכר למדיה הזו חסד נעורים כשהיא למעשה הראשונה בה מצאתי בית להגיש תוכנית משלי. "לא נפסיק לצחוק" קראו לה, אגב. ועדיין רוב התוכניות המוקלטות נשמרות אצלי בארבעה גיבויים שונים. אנחנו מדברים על שנת 2005. 
 
את הפורום הזה התחיל לנהל נעם פורר בשנת 2004 ואני הצטרפתי אליו לא הרבה אחרי. ברבות הימים פורר עזב לטובת עיסוקיו והמשכתי עם הניהול לבד. זה לא תמיד היה פשוט. לעורר דיונים, תחרויות, לקבוע אירוחים, לריב עם תפוז שעדיין מגיעה לנו במה.
היו עובדים בתפוז שלעיתים התקשרו ואמרו לי "למה אתה צריך את זה? למה אנחנו צריכים את זה?". הסברתי להם שזו לא הכמות, זו האיכות. אותם עובדים באו והלכו והתחלפו. הפורום נשאר. אני גאה על כך מאוד.
 
כן, עושה קצת צביטה בלב לראות סטטיסטיקות של הפורום היום לעומת העשור הקודם. הפורום לא גדול כשהיה, אבל אף פורום לא גדול כשהיה ואנחנו במקום מכובד באמצע. גם תפוז יודעים להעריך זאת ואגלה לכם סוד, המנכ"ל הקודם היה חולה רדיו והנוכחי פשוט מבין שזו קהילה חשובה שאי אפשר להתעלם ממנה.
 
הפורום קיים 15 שנה וזה נצח במונחים של אינטרנט. אז אכן התמעטנו אבל נשארנו רק החולים לדבר וגם היום אין יום בו לא כותבים בפורום וזו הזדמנות להגיד תודה לכל אחד ואחת מכם.
שכותבים, משקיעים, אפילו סתם מציצים לראות מה חדש.
כיף לחלוק את האהבה שלך עם העולם ולשם כך תפוז קמה ולכן היא רלוונטית עד היום. 
 
אוהב את כולכם!
אייל וולקוביץ'
לצפיה ב-'חג שמח ��'
חג שמח ��
13/02/2018 | 22:06
39
 
שנשמע רק חדשות טובות 
לצפיה ב-''
15/02/2018 | 11:12
11
לצפיה ב-'יום רדיו שמח! שהרדיו יהיה משמח תמיד '
יום רדיו שמח! שהרדיו יהיה משמח תמיד
18/02/2018 | 15:09
5
לצפיה ב-'ראיון עם אבי מימרן מרדיו קול חי'
ראיון עם אבי מימרן מרדיו קול חי
16/02/2018 | 10:18
22
רגלי צריכת התקשורת בציבור החרדי שונים מן התקשורת הכללית. למרות חשיבותה של התקשורת הזאת לקהילה שלה, דירוגים כלליים, כמו של "גלובס" עלולים לפספס את כוכבי המגזר. למשל, אבי מימרן (38) מגיש המהדורה המרכזית רדיו קול חי, אבא לחמישה שחי בירושלים. הוא היה שדרן בכיר בתחנת הרדיו קול ברמה, שהייתה מזוהה עם אלי ישי. לפני שלוש שנים עבר לשדר בתחנת הרדיו המובילה קול חי, המזוהה עם אריה דרעי.

חל שיפור בנושא שילוב חרדים בתקשורת הכללית?

"השילוב עדיין לוקה בחסר. בכל כלי התקשורת הראשיים - עיתונות, רדיו וערוצים - אני מונה כ-15 כלי תקשורת שיש בהם פחות מ-15 עיתונאים חרדים. זה מצב אבסורדי, כי הציבור החרדי הוא יותר מ-20% מן האוכלוסייה היהודית במדינה.

"ישנו קושי מובנה, מאחר שכאשר קוראים בתקשורת הכללית לעיתונאים חרדים לבוא ולהשתלב, העיתונאי החרדי נכנס לקונפליקט. או שישלבו אותו ככתב לענייני חרדים, ואם זה יהיה ככתב כללי, כלי התקשורת יאלץ אותו לעבור על חלק מן הכללים שמחייבים אותו כאדם חרדי. אין הבנה והתגמשות עבור כתב חרדי, שלא יכול לעסוק בנושאים רגישים, כמו קהילת הלהט"ב או אפילו לראות את סוגיית השבת מן הצד השני. לכתב חרדי אין שליטה על התכנים בכלי תקשורת כללי.

"מה שמרגיז בעיניי, הוא שאת הכתב הערבי לא ישגרו לסקר את ברוך מרזל. יתחשבו בו. כלי התקשורת מבינים את הרגישויות של כתב בן מיעוטים וידאגו לשלוח מישהו אחר לסקר נושאים שהם שנויים במחלוקת עבורו. מנגד, כאשר מדובר בחרדים, מצפים מהם להתאים את עצמם לכלי התקשורת החילוני".

אתה רואה תהליך של פתיחת שורות בכלי התקשורת בשנים האחרונות?

"אני לא חושב שיש שינוי. אנשים חשים חשופים יותר לציבור חרדי, אולי בזכות הרשתות החברתיות. את קוראת מה חרדים אומרים וכותבים וזו תחושה שגורמת לך להאמין שאת נחשפת יותר לתקשורת חרדית או לקול החרדי, אבל זה לא קרה בזכות מעורבות של חרדים בתקשורת. פעם היית צריכה לקרוא עיתון חרדי או לראיין אדם חרדי כדי להבין את השיח החרדי, והיום יש ערבוב ברשתות וכולם רואים את הלך הרוח. מה שקרה הוא שאנשים לפתע הבחינו שחרדים יודעים לחשוב, לדבר, לנסח חזק, להצחיק. הייתה התנשאות מטורפת על הציבור החרדי".

אתה בעצם משדר מדי ערב את המהדורה המרכזית של הציבור החרדי.

"זו אכן המהדורה המואזנת ביותר. אני מעריך שיש כל ערב 100-150 אלף מאזינים. ישנם ערבים עם שיעורי האזנה גבוהים יותר. אחד מימי השיא שלנו לאחרונה היה מסע ההלוויה של הרב שטיינמן. אני חושב שבאותו הערב היו לנו כ-250 אלף מאזינים. את השידור באותו יום התחלתי ב-8:00 בבוקר ונשארתי רצוף באולפן עד 21:00 בערב. במהלך היום עשיתי אולי הפסקה של שעה".

אתה חוטא גם בכתיבה?

"בעבר כתבתי ב'ישראל היום' טורי דעה. בפעם האחרונה שכתבתי חיברתי סיפור לחג סוכות לעיתון החרדי *הדרך* (העיתון החדש של ש"ס ואריה דרעי. ט"ש), זה היה סיפור ששמעתי מאבא שלי, שיניתי את הפרטים ואת הדמויות ומשכתי את הסיפור על פני 5,000 מילה".

מה הסיפור?

"על רגע דרמטי בחייו של אבא במרוקו, כשהוא נער בן 13 והוא מפספס עלייה על אוניה שיצאה ממרוקו והפליגה לצרפת. על האוניה היו 30 ילדים בני גילו, שיצאו ללמוד בישיבה בצרפת, דבר ששינה את מסלול חייהם. אותם הילדים הפכו לרבנים, חכמים, מובילי דור. אבא פספס ונשאר במרוקו, עלה לישראל והלך לעשות צבא והסיפור ממשיך בירושלים. בפני הציבור החרדי טשטשתי את העובדות ולא כתבתי שזה אבא שלי, אלא סיפרתי על ילד יהודי ממרוקו והתגלגלות חייו".

מדוע לא חשפת שזה סיפורך המשפחתי?

"זה פחות מקובל בציבור החרדי. אצלנו אין משמעות למי אתה, אין בעולם החרדי טאלנטים וכוכבים, אנחנו לא חיים בתוך השיח האישי. סיפרתי על ילד יהודי מרוקאי ופיתולי חייו. לגבי מעמד הטאלנט, זה שונה אצלנו, אני פשוט עובד במה שאני עובד. אם אדם הוא חבר כנסת, זו העבודה שלו. תרבות הסלב של החילונים רדודה מאוד, ואצלנו מקובל שלא לערב את החיים הפרטיים בעבודה".

מה אתה חושב על המצב הפוליטי שש"ס נתונה בו?

"הסקרים לא מבטאים את המצב לאשורו. הסוקרים לא מתקשרים לציבור החרדי ולא יודעים לפלח נכון את הציבור הזה. לש"ס יש מרכיב מסורתי ומרכיב חרדי. החרדים יצביעו לש"ס בכל מקרה, וזה כ-5 מנדטים, אולי 6. המסורתיים הצביעו לש"ס בזכות הרב עובדיה יוסף ונטשו כאשר הוא נפטר. מאז שהוא הלך, אפשר להתייחס לש"ס כמו אל יהדות התורה, כמפלגה שהיא נטו חרדית-ספרדית, עם ציבור שיבחר במפלגה הזו - גם אם אחמד טיבי יעמוד בראש הרשימה. זה ציבור שהולך אחרי ש"ס באש ובמים וזה לא ישתנה.

"העובדה שש"ס ממוקדת היום יותר בציבור חרדי, מסבירה גם את התמיכה שלהם ביהדות התורה בנושא חוק הגיוס, את חוסר שביעות הרצון מבג"ץ, את השותפות עם ליצמן. ש"ס כבר לא חושבים על המסורתיים ועל החילונים, אלא הם בקו החרדי עם ה-6 מנדטים שלהם. מי שחושב שהם יורדים מתחת לאחוז החסימה, פשוט לא מבין את המפלגה".

אתה מוגבל בתכנים של שידוריך?

"בטח, אני לא אקיים שידור בנושאים פליליים למעט צווארון לבן. לא נדבר בשידור על עולם תחתון, לא על גנבים ושודדים ואלימות. אנחנו מקפידים על צניעות בשפה. כמו שיש הכשר בד"צ על מה שמכניסים לפה, לנו יש גם הכשר בד"צ על מה שמכניסים לאוזניים. אני לא אחשוף את המאזינים לרוע שיש בעולם. נדבר על פוליטיקה, אקטואליה, דת ומדינה. גם על נושאים כלכליים, חדשות חוץ, אך ללא עיסוק בקהילת להט"ב או בנושאים מגדריים. רוב הציבור שמתראיין אצלנו מכיר ויודע את הלך הרוח ולא מנסה להתקיל אותנו בשידור חי. יש בודדים שעולים לשידור ובמהלכו אומרים 'לא תגידו לי מה להגיד ולעזאזל אתכם'. אנחנו מכירים אותם מראש ויודעים לסנן זאת. אני מראיין אנשים מכל הקשת, מגדולי הרבנים, פוליטיקאים מכל המפה הפוליטית, אפילו את יאיר לפיד".

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001...
לצפיה ב-'ראיון עם אלדד קובלנץ, מנכ"ל תאגיד השידור "כאן"'
ראיון עם אלדד קובלנץ, מנכ"ל תאגיד השידור "כאן"
16/02/2018 | 00:43
2
28
זאת הייתה אמורה להיות שנת הניצחון של אלדד קובלנץ, מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי. מאז קיץ 2016 היו נתונים הוא והגוף בהקמה שבראשותו תחת גלים-גלים של מתקפות מעוררות השתאות וחסרות תקדים שהוביל האיש החזק במדינה, ראש הממשלה נתניהו. באמצע מאי 2017, כשהמים החלו לרדת והסערה שככה, התברר שקובלנץ - בניגוד לתחזיות של מיטב הפרשנים וגם של חלק מהאנשים הקרובים לו ביותר - עדיין עומד.

אלא שהמציאות, כדרכה, אפורה הרבה יותר. התאגיד נמצא בחיינו כבר יותר משמונה חודשים ואיכשהו, באופן מעט אירוני, נדמה שהשם שניתן לו ועדיין לא ממש תפס בציבור, כאילו הומצא מראש כדי להצביע על ההישג העיקרי שהוא יכול לזקוף לזכותו. הוא אכן כאן.

לגבי כל היתר, קובלנץ אמנם לא עבר לצד של נתניהו, אבל ממש כמוהו גם הוא צריך להתמודד כעת עם לא מעט "חמוצים". ועכשיו, כבר לא מדובר רק במי שמגיעים מהאזורים הצפויים והנוחים לביטול של מאוכזבי רשות השידור או כלבי התקיפה של ראש הממשלה.

"כשישבנו פה בחדר שלי ב-10 במאי, חמישה ימים לפני יום התחילה, אמרתי (לאנשים שלי) 'חכו ותראו מה הולך לקרות עכשיו: מיום שני, יום העלייה, כל אוהבינו, וכל אלה שחיבבו אותנו - זה הולך להיגמר'", מתייחס קובלנץ לביקורת שסופג התאגיד בימים אלה. "הם יסבירו למה אנחנו גרועים ויספרו לנו כל תקלה. מעולל חבוט וחמדמד שאין שום מחיר בלהגן עליו הפכנו למתחרה. מתחרה על תשומת לב, ועד לפיצול (של ערוץ 2, בנובמבר) גם היינו מתחרה משמעותי על רייטינג, ואנחנו נחזור להיות מתחרה משמעותי על רייטינג. זה דבר שקורה, זה ברור, וגם צפינו אותו מראש".

אז בוא נתחיל באמת מעניין הרייטינג, שכרגע, בטח מאז הפיצול, הוא נמוך מאוד.

"לפני הפיצול הייתה מגמה מאוד מעודדת שכאן 11 - בניגוד לערוץ 10 וערוץ 2 שהיו בירידה - היה בעלייה. עצם העלייה נתנה לנו אינדיקציה שמה שאנחנו עושים הוא כנראה בכיוון הנכון. בא הפיצול והוריד את המספרים. הייתה השקעה מאוד מאסיבית של הערוצים המסחריים בקמפיינים, השקעה אסטרונומית בלוח שידורים, שלא תוכל להיות לאורך זמן. בערוץ 10 ויתרו על ברייקים כדי להעלות רייטינג. הניסיון להשוות את כאן לרשת וקשת וערוץ 10 הוא לא נכון, וזה משחק קצת לא הוגן כי התכנים שהמתחרים כרגע מעלים על המסך הם הרבה יותר יקרים ממה שהם יוכלו אי פעם לעמוד בו".

אז מה, אתם מחכים לנפילה שלהם?

"לא, ממש לא. אנחנו בניגוד לערוצים מסחריים לא נמדדים רק ברייטינג, אבל שוב, אני לא מתחמק מהעובדה שהרייטינג שלנו בטלוויזיה כרגע הוא רחוק מלהשביע רצון. מצד שני, יש לנו את הסבלנות והיכולת לבחון את עצמנו ולא להגיב בפאניקה לכל תנודה שמגיעה בשעה 9:00 בבוקר כשהפיפל מיטר שר את דברו. אנחנו לא אדישים, אבל אנחנו לא מאוד מתרגשים מהרייטינג הנמדד בטלוויזיה".

אז במקום להתמודד ברייטינג ולהצליח שם אתם אומרים שבעצם הרצפה הזאת עקומה?

"ממש לא. אני מעולם לא טענתי שהוועדה למדרוג לא עושה את עבודתה נאמנה. בניגוד לאנשים אחרים שטענו שהפיפל מיטר לא מודד נכון, כאן מעולם לא התלוננה על הדבר הזה. אני אומר בפירוש שהרייטינג הנמדד שלנו בטלוויזיה רחוק מלהשביע רצון. אנחנו נשתפר שם".

ועדיין, התחושה היא שאתם מנסים להעביר את הדיון למישור של החשיפה לתכנים בדיגיטל. בשביל לעשות אתר אינטרנט, אפילו אם הוא כולל תוכני וידיאו מאוד מושקעים, אתה לא צריך את כל התקציב העצום הזה.

"רוב התקציב שלנו הולך להפקות מקור. התאגיד הוציא מאז הקמתו 325 מיליון שקל להפקות מקור - סם חיים לתעשיית התוכן בארץ. זה עוד פרמטר שגם על פיו צריך לבחון את התאגיד, בטח יחסית למה שאירע ברשות השידור. יש עכשיו 16 דרמות בהפקה, 61 סרטים דוקומנטריים, אלה דברים שלוקח להם זמן. אז לבודד עכשיו את הביצועים שלנו לפי הרייטינג הנמדד בנקודת זמן ספציפית זה לא רלוונטי".

תוך כמה זמן כן יהיה רלוונטי מבחינתך להתייחס לנתונים שלכם?

"זה תהליך של שלוש שנים לפחות עד שהמספרים בטלוויזיה יתייצבו שוב. בדיגיטל וברדיו אנחנו כבר מצוינים, בטלוויזיה אתה יכול לבחון כל ערוץ שקם בעולם ולראות מה היה הזמן שלקח לו (להתבסס). זה משהו מובנה".

תחום החדשות עדיין לא פתור

אז קובלנץ מבקש עוד זמן ויותר סבלנות, אבל הפוליטיקאים עדיין לא ויתרו לגמרי - מדי כמה שבועות או חודשים אנחנו שומעים על יוזמה חצי פרטית לפגוע בתאגיד או לגדוע את תקציבו - וברקע עדיין מחכה אותו חוק, שאושר בשלוש קריאות בכנסת והוקפא בינתיים על ידי בג"ץ, שקובע כי תחום החדשות והאקטואליה יופקע מידי תאגיד כאן. גם פה העובדה שבינתיים נתוני הרייטינג של התאגיד "אינם משביעי רצון", אם לצטט את קובלנץ, לכל הפחות מספקת תחמושת וכסות עניינית גם למי שמעוניינים לפגוע בו מסיבות אחרות.

"איני משפטן ואין לי יכולת להעריך במודל הסתברותי מה יחליט בג"ץ", מתייחס קובלנץ לעניין החוק שנגדו עתרו בתאגיד, "על פי מקורות יודעי דבר הסיכויים שהפיצול הזה יתקיים הצטמצמו מאוד".

ולגבי כל היתר?

"תראה, כנראה שבאופן מסוים תאגיד שידור ציבורי יצטרך תמיד לחיות על חרבו. קיים היה ותמיד יהיה מתח מובנה בין שידור ציבורי לבין השלטון. זה לא משנה מי נמצא בשידור הציבורי ומי בשלטון. גם באנגליה, כולנו כל כך מעריכים את ה-BBC, אבל הלחצים שהשלטון הפעיל על הגוף הזה במרוצת השנים היו מאסיביים. זה לנצח יהיה".

אומרים המבקרים שלכם, למשל בערוצים המתחרים: יש כאן חטיבת חדשות עם תקציב גדול, 160 מיליון שקל בשנה, ולא ראינו עד עכשיו איזושהי השפעה משמעותית שלה. לא הביאו תחקיר גדול. כישלון.

"אני חושב שקושי אחד מובנה, שאנשים בכלל לא מצליחים להתחיל להבין אותו, זה להקים את חטיבת החדשות הזאת, שרוב עובדיה הגיעו ב-15 במאי (יום תחילת השידורים). דבר שני, אני מאוד-מאוד סקרן לראות את מנכ"לי 'החדשות' וחדשות 10 - שאגב עושים עבודה מעולה, אין הרבה חברות ברמה כזאת בעולם - מתמודדים עם העובדה שהם לא באמת יכולים לבחור את העובדים שלהם".

אתה מדבר על זה שנכפה עליכם שרוב העובדים יהיו מרשות השידור?

"גם. וגם על סד הזמנים שבו היינו צריכים לעשות זאת. זה תהליך שלוקח זמן, אבל אני חושב שכן היו הישגים עיתונאיים, ואני חושב שהפרגון של גופי תקשורת אחרים בפולו-אפים לתאגיד הוא פחות לעומת הפרגון לכלי תקשורת אחרים".

אז לכם מפרגנים פחות מלכלי תקשורת אחרים עם פולו-אפים?

"אני חושב שכן. כן. ושוב גם שם אני חושב שאנחנו עושים אחלה עבודה וגם שם נשתפר".

אפשר להניח למשל שבחדשות 10 לא אהבו את זה שלקחתם להם כמה וכמה בכירים בתחום החדשות.

"כל גוף תקשורת חדש שקם התמודד עם אותה סיטואציה, וכל גופי התקשורת שהיו קיימים נאלצו לתרום להקמת הגוף החדש. כשערוץ 10 קם הוא לא יבא עיתונאים מסלובניה ומטורקיה. אתה מקים ארגון תקשורת אז אתה באופן טבעי תפנה לשדה שבו אנשי המקצוע הטובים ביותר נמצאים. גם כשערוץ 2 קם זה קרה, גם כשערוץ 10 קם זה קרה, וזה בסדר גמור, צריך להיות קצת יותר ספורטיביים".
שיירת מתפטרים

קצת קשה לפענח אותו, את קובלנץ. האם באמת היה משוכנע שהתאגיד יקום גם ברגעים שבהם כולם האמינו שבמקרה הטוב מה שייוותר בידיו יהיה גוף נכה נטול חדשות ואקטואליה? ("אני אדם מאוד אנליטי, אבל הפעם הייתה לי כל הזמן הרגשה שזה יקרה ושזה הייעוד שלי, ממש במונחים כאלה", הוא אומר על אותם ימים); עד כמה באמת מציקה לו הביקורת שמוטחת בו על הישגי התאגיד והעקיצות של טובי הלב בברנז'ה? איזה מין מנהל הוא ומה גרם לכך שלא פחות מחמישה סמנכ"לים שנבחרו על ידו, וכיהנו תחתיו, עזבו את התאגיד תוך זמן קצר, בחלק מהמקרים עוד לפני שהתאגיד החל לשדר.

הוא בן 50, גרוש פלוס שתי בנות, גדל בירושלים וכיום מתגורר בת"א. עד לאחרונה היה בן זוגה של אלונה בר-און, יו"ר הדירקטוריון של העיתון שאתם קוראים כעת, ובעלת "גלובס" בשותפות שווה עם ענת אגמון.

אין ספק שעומדות לו לא מעט זכויות והצלחות שממקמות אותו בשורה הראשונה של אנשי התקשורת בארץ. השינוי שחולל בשנות ה-90 בגלגלצ, עד היום תחנת הרדיו הפופולרית ביותר בישראל, ייזכר לו כנראה לנצח, יחד עם הצירופים "פלייליסט" ו"סוף שבוע רגוע". ב-2011 מונה למנכ"ל הטלוויזיה החינוכית המנומנמת, וגם שם נהנה פועלו מקונצנזוס די נדיר בכל הנוגע לשיפור בכמות ואיכות התכנים שהצליח לייצר. בין לבין היו לו אפיזודות בשוק הפרטי - בערוץ 10, קשת ורדיו 99FM, חלקן אולי מוצלחות פחות, אבל בטח לא כאלה שבהן עמד במרכזו של אירוע שעלול להסתיים בכישלון.

מאז הקמת התאגיד עזבו אותו תוך זמן קצר לא מעט סמנכ"לים ועובדים בכירים בהם סמנכ"לית החדשות, שלומית אברהם גלוברזון, סמנכ"לית התוכניות דינה לניר, סמנכ"ל הטכנולוגיה אודי הכהן, וסמנכ"ל הרדיו שמעון אלקבץ.

"היו עזיבות מסיבות ומסוגים שונים, ולא נכון לגבש את כולם כדי תיזה אחת. אני רוצה להגיד משהו יותר כללי בהקשר הזה: אירוע ההקמה של השידור הציבורי הוא מקרה מאוד לא סטנדרטי, הוא ממש לא מתאים לכל אחד. וכמו שבתוכן אנחנו בוחרים הרבה פעמים דברים נורא מוצלחים ולפעמים בוחרים דברים פחות מוצלחים, המשימה היא בכל נקודת זמן לבחור את האנשים הכי טובים שאתה יכול, ואם צריך אז גם לעשות שינויים תוך כדי".

עשית טעויות בבחירת אנשים?

"אני לא ח
לצפיה ב-'המשך'
המשך
16/02/2018 | 00:44
14
מינית סמנכ"לית לחטיבת החדשות, בחירה שמלכתחילה עוררה הרמת גבות, ותוך חצי שנה עוד לפני שהשידורים התחילו בכלל, היא עוזבת.
 
"זאת חוכמת הבדיעבד והיא קטנה מאוד. אני לא מתייחס לזה כטעויות. יש לי, כך אומרים, יכולת קבלת החלטה, ובעיני זה אחד הדברים הכי חשובים. בכל נקודת זמן עשינו את הבחירה הכי טובה שיש. חלקן התגלו כבחירות מאוד מוצלחות, חלקן פחות, ובחלק מהמקרים אנשים החליטו שלא מתאים להם האירוע המטורלל הזה, וזה בסדר גמור".
 
יש טענות שהניהול שלך ריכוזי מדי, וברגע שהאנשים לא מתיישרים בדיוק עם מה שאתה מכוון אליו, אז הם מוצאים את עצמם בחוץ.
 
"התחלתי לנהל בגיל מאוד מאוד צעיר, בגיל 28 התחלתי לנהל את גלגלצ, ובאמת פעם הייתי מאוד ריכוזי. אבל אני חושב שממנהל מאוד ריכוזי שהייתי בשנות העשרים שלי, היום אני נותן המון חופש לסמנכ"לים שלי, ובטח בהיקף כזה של מה שאנחנו עושים, אתה לא יכול להיות כל כך ריכוזי. מעת לעת, כן, אני נכנס לרזולוציות מאוד קטנות וספציפיות כי אני חושב שאי אפשר לנהל רק מלמעלה. אני חושב שבמרוצת השנים השתפרתי ביכולת שלי לשלב בין מיקרו מנג'מנט למאקרו מנג'מנט".
 
אולי אתה מחפש יסמנים?
 
"אני ממש לא מחפש יסמנים, אני מחפש אנשים שנאמנים לערכים שאני נאמן להם, לא כאלה שנאמנים לי באופן אישי. אני כן מחפש אנשים שמאתגרים אותי וכן מעניקים לי זוויות שאני לא מכיר. אבל בסופו של דבר, אני כן מצפה מאנשים שיהיו מגויסים באופן טוטאלי למה שהמערכת מאמינה בו, ואין מה לעשות אני נמצא בראש המערכת".
 
מעבר לעניינים הפרסונליים יש גם את החשש העקרוני, שלפיו במוקדם או במאוחר כל גוף שממומן בכסף ציבורי, כזה שלא באמת שייך לאף אחד, דינו להסתאב ולהתנוון. גם כאן, לפני הביקורת והעלאת התהיות, צריך לציין שלפחות בינתיים התאגיד אכן מזרים ליוצרים ולתעשייה סכומים בהיקפים שלא הכירו שם, ובחברות ההפקה יש בדרך כלל רק מילים טובות לומר על המצב החדש.
 
ועדיין, קצת כמו היחס בין הפוליטיקאים לשידור הציבורי שהזכיר קובלנץ, נראה שגם כאן צפוי לשרור לכל הפחות מתח תמידי. כך, למשל, כשב"גלובס" פורסם ביוני כי חברת ההפקה של רם לנדס, האיש שעמד בראש הוועדה שהמליצה על הקמת התאגיד, זכתה ב-16.5 מיליון שקל להפקת שלוש תוכניות עבור התאגיד, היו מי שמיהרו לטעון שאי אפשר לנתק בין שני הדברים.
 
מה אתה יכול לומר למי שמודאג לגבי האופן שבו מחולקים לשוק הפרטי מאות מיליוני השקלים שהמדינה מפקידה בידי התאגיד מדי שנה?
 
"אני יכול להבטיח לכל המודאגים שההתנהלות היא זהה ביחס לכל מפיק והבחירה היא עניינית. רם לנדס באופן מפתיע אכן עמד בראש ועדת לנדס, אבל גם הבחירה בו לא הייתה שונה".
 
אבל הליך הבחירה בו, ובחברות ההפקה האחרות, הוא הליך של פטור ממכרז.
 
"גם בבחירה בהליך הזה יש תהליך של לקטורה - יש שני לקטורים שנותנים ציונים - יש פרזנטציות, יש יחס בין מחיר לתוכן, יש משא ומתן ארוך. אלה דברים מתחום האומנות, אז ברור שאין שם 'קליר קאט'. ויש גם עוד באפר (חוצץ) נורא משמעותי: כל הפקה מאושרת על ידי מועצת התאגיד הישראלי. כל הפקה".
 
וגם כאן יש כאלה שמצביעים על בעיה. טוענים שהמועצה לא באמת מפקחת עליך בצורה מספקת, ושאין באמת מחלוקות מהותיות בינך לבין המועצה.
 
"יש לי הרבה ויכוחים מקצועיים לגיטימיים עם המועצה".
 
יכול להיות שבגלל שאתה וגיל עומר, יו"ר המועצה, נלחמתם ביחד על הקמת התאגיד, נוצרה סיטואציה שגם היום זה יותר אתם מול העולם במקום שהוא יפקח עליך?
 
"אני לא חושב. אני חושב שגם אני וגם גיל אנשים מאוד מנוסים ושההיררכיה בינינו ברורה לגמרי. הוא היו"ר ואני המנכ"ל ואנחנו לא מסכימים בכל דבר, אבל אני לא חושב שיש בזה טעם לפגם שיש בין מנכ"ל ליו"ר כבוד הדדי, ובהרבה מקרים תפיסת עולם דומה. הרי רוב הארגונים הציבוריים מגיעים לשיתוק בגלל קרבות של מנכ"ל ויו"ר, אפרופו רשות השידור וגם מקומות אחרים, אז אני חושב שזה דווקא לטובה".
 
ובסופו של דבר, אחרי כל השאלות הביקורתיות והגישה הספקנית המתחייבת, יכול להיות שאפשר בכל זאת לתת לגוף הזה, תאגיד השידור הישראלי כאן - שבאמת עלה לאוויר נגד כל הסיכויים - עוד כמה רגעים של "הגנת ינוקא" ולהתמסר לחזון של קובלנץ, או לפחות לתת לו לפרוס אותו, גם בלי לצמצם עיניים במבט חשדני או לסנן הערה צינית פעם ברבע שעה. אחרי הכול, עדיין "עולל חמדמד" או כבר לא, בין אם נרצה ובין אם לאו, עדיין מדובר בילד של כולנו.
 
"למעשה, בסופו של דבר, תאגיד השידור הציבורי לא יהיה תאגיד שיש לו רדיו טלוויזיה ודיגיטל, זאת תהיה חברת תוכן, שיש לה קו של תוכן - שחלקו מייצרים בבית, וחלקו קונים בתעשיית התוכן בארץ - וקו של הפצה", מתאר קובלנץ את הכיוון שאליו הוא שואף להוביל את התאגיד. "אנחנו צריכים לענות על כשלי שוק שהגופים הפרטיים לא יכולים לספק. אז ה'דיגיטל פירסט' שקבענו מראש - בהבנה שבין אם זה ייקח 5 או 10 שנים ההגמוניה של המסך הלינארי תרד - מגיע גם מהמקום הפרקטי של לזהות את המקומות שבהם יש לנו יתרונות יחסיים. רשת, קשת וערוץ 10 צריכים לייצר מוניטיזציה של הדיגיטל (שחותר תחת המודל הכלכלי המסורתי של הברודקאסט, י"כ), ואנחנו יכולים להשקיע שם משאבים.
 
"אותו דבר בכל מה שנוגע לעולמות של הרחבות של חדשות, מודלים של גופים כמו vice ו-VOX (גופי חדשות אמריקאיים) שגופים פרטיים בארץ לא יכולים לתת - כי זה לא כלכלי, ואני חושב שזה בדיוק הייעוד של השידור הציבורי. אלה עוד שכבות שלמות של מידע ויידוע הציבור שאנחנו נעשה".
 
אז אתה פועל כל הזמן בהרגשה שהיום פחות מבינים מה אתה עושה, ואולי בעוד חמש שנים יבואו אליך ויגידו שצדקת?
 
"הרמת גבה זה הדלק שלי, אני רגיל לפקפוק. כשבאתי עם 'סוף שבוע רגוע' (בגלגלצ) רוב האנשים טענו שזה הרעיון הכי גרוע שהם שמעו אי-פעם. אותו דבר קרה בחינוכית, כשכולם אמרו שאין שום סיכוי שהגוף הזה ייצר ערך לציבור".
 
ועדיין, עם אתגר בסדר גודל כזה טרם התמודדת.
 
"ברור, אבל חשוב לי להגיד שמה שכבר קרה פה הוא בגדר של איזשהו אירוע מטאפיזי. ברמה הסטטיסטית, 95% מהרפורמות במגזר הציבורי לא קורות בכלל. הכנסת מחוקקת חוקים, ועדות מוציאות ספרים, וכלום. אז עצם העובדה שזה כבר קרה, זה דבר מדהים. אני חושב שזה לא פחות מנס".
ההרצה? "עד מאי"; 88FM? "היום היא טובה יותר"
 
מאז שעלה לאוויר במאי, מתעקשים ראשיו להצמיד את המילה "בהרצה" לשמו של גוף השידור החדש, במה שמעורר לא מעט ביקורת וגם קצת תחושה של ניסיון להנמכת ציפיות. "זה תיאור אמיתי של המציאות של עולל שבזמן ההיריון שלו חטף מכות וחבטות, אז הוא לא יכול מהיום הראשון ללכת, לשיר ולכתוב ספרים", אומר על כך קובלנץ. "אנחנו בתקופה שאנחנו בוחנים את עצמנו גם בתהליכים וגם בתכנים, ונסיים את ההרצה באזור מאי 2018".
 
ומה יקרה אז?
 
"יגיעו הדרמות הראשונות, יגיעו סרטי הדוקו המשמעותיים, יגיעו עונות נוספות של דברים שכבר הצליחו לנו, ואז נעשה גם את הקמפיין השיווקי. לא נצליח בחיים להתחרות בקמפיין שיווקי כמו של רשת וקשת, אבל זה ייצא קצת לפני המונדיאל (ביוני) ונשתמש גם בו כדי לקדם את הדברים האלה".
לצפיה ב-'כאן88 והתקלנה במערכת הפרסום ברדיו עם העלייה לשידור'
כאן88 והתקלנה במערכת הפרסום ברדיו עם העלייה לשידור
16/02/2018 | 00:45
31
הייתה לכם תקלה מאוד גדולה עם העלייה לשידור, שמנעה מכם לשדר פרסומות ברדיו במשך חודשיים. על פי הערכות מדובר באובדן הכנסות של כ-12 מיליון שקל. זה כסף שהציבור הפסיד.
 
"בהחלט הייתה תקלה מאוד גדולה, זה דבר ראשון. נכון. אבל לא פחות נכון מזה שזאת גם תקלה שאף אחד לא צפה. בכל תרחישי האימה, והיו לנו תרחישי אימה מסוגים שונים, אף אחד לא צפה מצב שבו מערכת המידע שאמורה לנהל ולשדר את הפרסומות תקרוס. אני מבטיח שלאורך שנות קיומו של התאגיד אנחנו נכסה על אובדן ההכנסות (בהגדלת ההכנסות מפרסום)".
 
הופתעת מעוצמת ההתנגדות שעורר השינוי שעשיתם בתחנת הרדיו 88FM?
 
"זה לא הפתיע אותי כי אני חוויתי את זה בימי גלגלצ. יש בזה, אגב, משהו מקסים בכמה שאנשים אוהבים מוזיקה וכמה זה חשוב להם, והעוצמות הן כן קיצוניות. במקומות מסוימים זה חרג למקומות שהם לא לגיטימיים. אבל 88 בעיניי היא עכשיו תחנה יותר איכותית ממה שהייתה (אחרי הראיון פורסמו נתוני TGI שהצביעו על עלייה בהאזנה לתחנה, י"כ)".
 
אבל אולי בגלל שמדובר בשידור ציבורי, ואתה לא תלוי ברייטינג, הקו המוזיקלי לא צריך להיות כל כך מהודק?
 
"88 הייתה תחנה טובה, אבל היא הייתה תחנה מאוד לא מנוהלת, היא הייתה תחנה נטולת קו מובהק, וכל גוף שידור - בין אם הוא עיתון ובין אם הוא תחנת רדיו - חייבת להיות לו זהות. בשם הפלורליזם לייצר אנרכיה זה בעיניי לא מקצועי. רק בארץ יש עדיין את הדיון בעד-נגד הזה. אז היה לנו ברור שצריך לשנות, ואני חושב שבאמת כרגע 88 מספקת לציבור שירות הרבה יותר טוב ממה שסיפקה בעבר".
 
לצפיה ב-'רדיו גלי ישראל רדיו 103FM'
רדיו גלי ישראל רדיו 103FM
15/02/2018 | 06:21
47
נקלט היטב בדרום הקרוב  רדיו 103FM    קשה מאוד לקלוט  עקב הפרעה מתחנה ערבית  למרות שעוצמת הקליטה סבירה 
לצפיה ב-'ינון מגל עצבני'
ינון מגל עצבני
12/02/2018 | 15:50
7
58
מגל שידר השבוע כשדרן מחליף ברדיו 103 במקום נתן זהבי, שכזכור הושעה למשך שבוע. מנכ"ל תחנת הרדיו אור צלקובניק אמר היום לוואלה ברנז'ה כי מגל ימשיך להגיש בתחנה, אם כי עדיין לא ברור אם באופן קבוע. בסביבתו של מגל אישרו היום כי קיבל מספר הצעות נוספות שנבחנות כעת.
 
לפני שנה וחצי הצטרף מגל לתכניתו של אסף הראל בערוץ עשר שם השתתף עם הראל בסדרת כתבות שעסקו במחלוקות המרכזיות של החברה הישראלי. למעשה, מאז נטל על עצמו מגל פסק זמן מהתקשורת ודחה הצעות להשתלב בתפקידים שונים בענף - כאמור, עד השבוע. לפני כניסתו לפוליטיקה שימש מגל כעורך הראשי של אתר וואלה! NEWS ולפני כן הגיש את מהדורת "מבט" בערוץ הראשון. עוד בין תפקידיו הקודמים: כתב שטחים בג"לצ ולאחר מכן כתב צבאי בחדשות עשר.
 
בנובמבר 2015 פרש מגל מהכנסת בעקבות טענות על הטרדות מיניות. לאחר חקירת המשטרה סגרה הפרקליטות את התיק מחוסר אשמה ומחוסר עניין לציבור.
 
(וואלה!)
לצפיה ב-'דווקא נשמע רגוע '
דווקא נשמע רגוע
12/02/2018 | 16:01
17
לצפיה ב-'הלוואי והוא יהיה קבוע שם. ככה הימניים לא יוכלו להמשיך'
הלוואי והוא יהיה קבוע שם. ככה הימניים לא יוכלו להמשיך
13/02/2018 | 19:34
5
38
ולבכות שהתקשורת שמאלנית.
 
יהיה להם אותו ואת שפטל ואת סג"ל וז'וז'ו אבוטבול והרשימה עוד ארוכה.
 
רק שיפסיקו להתבכיין שהתקשורת שמאלנית זה יצא מכל הטחורים.
לצפיה ב-'מה לעשות שזו האמת'
מה לעשות שזו האמת
13/02/2018 | 21:14
13
לצפיה ב-'אם יורשה לי, ויורשה..'
אם יורשה לי, ויורשה..
13/02/2018 | 22:10
3
30
מהיומיים וחצי שאני פה, אתה מתבכיין יותר מכל הימניים שאני מכיר, בארץ ובתפוצות גם יחד 
לצפיה ב-'ממש לא מתבכיין רק אומר את האמת'
ממש לא מתבכיין רק אומר את האמת
14/02/2018 | 16:25
2
9
לצפיה ב-'לא דיברתי עליך'
לא דיברתי עליך
14/02/2018 | 23:47
1
13
 
דיברתי על גלעד
לצפיה ב-'אוקיי סליחה על האי הבנה'
אוקיי סליחה על האי הבנה
15/02/2018 | 13:01
7
לצפיה ב-'רדיו תל אביב רדיו 103 FM רדיו קול הנגב רדיו פרוויה '
רדיו תל אביב רדיו 103 FM רדיו קול הנגב רדיו פרוויה
14/02/2018 | 22:54
28
103FM   נקלט בדרום הקרוב מעט טוב יותר  מרדיו תל אביב   גם רדיו קול הנגב נקלט  רדיו פרוויה נקלט     
לצפיה ב-'מחר (13.02) יציינו את יום הרדיו הבינלאומי '
מחר (13.02) יציינו את יום הרדיו הבינלאומי
12/02/2018 | 17:37
30
בועז כהן בוחר את 5 תוכניות הרדיו שעיצבו את פסקול חייו - מתוך אתר מדדים
 
World Radio Day (אתר באנגלית) : http://www.diamundialradio.org/home
 
לצפיה ב-'יום שידורים מיוחד בהקצה KZradio '
יום שידורים מיוחד בהקצה KZradio
12/02/2018 | 12:08
33
מתוך דף הפייסבוק:
זה קורה היום : יום שידורים מיוחד נגד גירוש הפליטים.
מ09:00 ברצף עד 18:00.
משדרים לפי הסדר : 09:00 - ניצן פינקו ותומר קריב
10:00 יואב קוטנר
11:00 Ester Rada ודפנה לוסטיג
12:00 איתי אנגל
13:00 קוואמי ולאון פלדמן עם נדב איל Nadav Eyal
14:00 אירית דולב ועינת פישביין - המקום הכי חם בגיהנום
15:00 ערן סבאג (חיים של אחרים • עם ערן סבאג )
16:00 רינו צרור
17:00 Kolot Me Africa - קולות מאפריקה
מצטרפים אלינו היום אנשי תקשורת מגופים שונים - מגל"צ, כאן, רדיו ת"א, ערוץ 2, ערוץ 10, המקום הכי חם בגיהינום - כולנו כדי ליצר חזית אחת עם מכנה משותף אחד בין כולם: הבעת עמדה חד משמעית נגד הגירוש.
ברור לנו עד כמה הנושא הזה טעון, אבל אנחנו מרגישים שחייבים לדבר ואסור לשתוק, על אחת כמה כי ממש עוד מעט יהיה מאוחר מידי.
אנחנו מבטיחים לטפל בנושא ברגישות המירבית, דרך מילים ומוזיקה, כשמטרותינו הן גם לבאר את כל הנתונים האפשריים על מנת לעשות סדר בתחום הזה לכולם אחת ולתמיד, גם ובהחלט לא רק למשוכנעים, ובנוסף - בין כל השנאה שמוצפת - אחת המטרות שלנו היא גם לנסות למצוא דרכים לעזור, ולגשר.
יש לנו אורחות ואורחים רבים, ויש המון על מה לדבר.
מוזמנותים מאד להפיץ ולהאזין - פה : www.kzradio.net או באפליקציה של הקצה.

עיצוב: אלעד אלחרר Elad Elharar - Design & Illustration
לצפיה ב-'פורסם כתב ההגנה של שטייף לתביעתו של זהבי; "לא התחייבתי שקרה"'
פורסם כתב ההגנה של שטייף לתביעתו של זהבי; "לא התחייבתי שקרה"
11/02/2018 | 18:43
2
42
מאלף – אך גם עצוב – לקרוא את הציטוטים מכתב ההגנה שהגישה העיתונאית הדס שטייף לכתב התביעה של נתן זהבי בעקבות ידיעות שפרסמה על "הטרדות מיניות" ,לכאורה, שעשה. בחודש נובמבר, כזכור, פרסמה שטייף כמה כתבות בגלצ ובהן עדויות של נשים על הטרדות מיניות שעשה בהן זהבי – אחת העדויות אפילו בקולה של המתלוננות. 
אחת סיפרה כי זהבי נישק אותה בניגוד לרצונה לפני 15 (במלים: חמש עשרה) שנה בפאב, אחרת סיפרה שפגשה את זהבי כשהייתה שיכורה והיא לא זוכרת איך, אבל היא זוכרת שהתעוררה עירומה במיטתו ושלישית, עורכת, העידה שמצאה את זהבי בחדר סגור כשאיתו עורכת צעירה המעסה את צווארו. 
שלא במפתיע, זהבי הכחיש. אחרי הכל קשה להזים סיפור של אלמונית שטוענת שנושקה לפני 15 שנה או עדות של ההיא שראתה את זהבי מקבל עיסוי בצוואר (הטרדה?). וכשם שקשה להכחיש סיפורים כאלה, קשה אף יותר להוכיח את אמיתותם. אבל לא עיתונאית כשטייף תניח להכחשה לקלקל לה את הסיפור הטוב, בעיקר באווירת ימי ה'מי-טו' הגדושים בגברים מטרידים.
זהבי הגיש תביעת דיבה נגד שטייף והיום הגישה העיתונאית כתב הגנה שאין דרך להגדיר אותו אלא מביך. ברוח דבריו של שמחה ארליך ("הבטחתי, אבל לא הבטחתי לקיים") , טוענת שטייף "פרסמתי, אבל לא התחייבתי שהפרסומים אמת". הנה, קראו: "זה המקום לציין כי הפרסומים מצד הנתבעת לא ייחסו למערער את עצם ביצוע המעשים. הפרסומים מתארים ומפרטים את סיפורן של אותן נשים, שלטענתן התובע נהג בהן כמתואר בפרסום". ובלשון בני אדם שאינם עורכי דין: "פורסמו סיפורים, אבל הכתבת לא טענה שהם אכן התרחשו".
ויש המשך, מאלף לא פחות. שטייף , זו שלא קבעה שהמעשים אכן התרחשו, פרסמה את הסיפורים, לטענתה, מתוקף תפקידה, כחלק מהאווירה . הסכיתו: " הנתבעת תטען כי תפקידה כעיתונאית הטיל עליה חובה חוקית מוסרית או חברתית לפעול למען קידום האינטרס של מיגור תופעת ההטרדות המיניות בימים אלה". כלומר, נכון שאין לכתבת דרך לבדוק את אמיתות הטענות, אבל הואיל ומתנהל עכשיו מסע עולמי למיגור ההטרדות, היא הרגישה חובה לפרסם את הסיפורים הלא בדוקים והמוכחשים. 
יש תירוצים, נהגה לומר אמי המנוחה, שהם גרועים מהמעשים שאותם נועדו לתרץ. ויש טיעונים שעדיף היה אילו לא נכתבו. הטיעון ש "הפרסומים לא ייחסו ל(זהבי) את ...ביצוע המעשים" ושהפרסומים נעשו בשל "חובה מוסרית... למען ...מיגור תופעת ההטרדות המיניות" לא רק שאינם משכנעים, אלא שהם משיגים תוצאה הפוכה. 
כמי שמעריך את עבודתה של הדס שטייף ככתבת טובה וכמי שמסכים שתופעת ההטרדות המיניות אכן נרחבת וקשה ושיש לפעול למיגורה, נראה לי כי, פרסומים כמו אלה נגד זהבי - ובעיקר ההצדקות הקלושות להם – רק פוגעים במאבק.
 
(דף הפייסבוק של חיים זיסוביץ')
לצפיה ב-'וקישור לכתבה בynet'
וקישור לכתבה בynet
11/02/2018 | 20:50
26
לצפיה ב-'איפה הוא נעלם באמת'
איפה הוא נעלם באמת
12/02/2018 | 04:50
32
 
חיים זיצוביץ
לצפיה ב-'קמפיין חדש ונרחב לרדיו תל אביב '
קמפיין חדש ונרחב לרדיו תל אביב
11/02/2018 | 18:13
41
תחנת רדיו תל אביב תעלה בקמפיין חוצה פלטפורמות חדש בהיקף של 1.6 מיליון שקלים - כך נודע לאייס. מדובר על קמפיין פרסומי ראשון ונרחב של התחנה.

הקמפיין החדש יעלה בימים הקרובים במגוון פלטפורמות פרסום, בין היתר כחסויות דינמיות בערוצי קשת 12, רשת 13 וערוץ עשר, מודעות בעיתונות המודפסת, פרסום דיגיטלי ב-ynet, וואלה ויד 2, ופרסום שילוט חוצות באמצעות ברעם וחוצות זהב.

את הקמפיין יובילו שדרני התחנה אופירה אסייג ואיל ברקוביץ', מיה דגן ודפנה לוסטיג, אודי סגל,גידי גוב, ארז טל, טל פרידמן, דליק ווליניץ, נדב אבוקסיס, שרון טייכר וערן זרחוביץ'.
 
מהלך הפרסום רחב ההיקף של רדיו תל אביב יתקיים במהלך חודש פברואר ומעמיד במרכזו את רצועות הפריים-טיים היומיות של התחנה ואת המגישות והמגישים המוכרים של התכניות. "אין מפרסם בישראל שאינו רוצה לשווק ברדיו באמצעות המגישים המוכרים והמזוהים ביותר במדינה - וכולם היום נמצאים אצלנו ברדיו תל אביב", אומרת אודליה ספרן, סמנכ"לית השיווק של התחנה. "זו חבילה איכותית וייחודית, עבור כל מי שרוצה פרסום אפקטיבי ומוטה תוצאות מהירות".

לדברי מנכ"ל רדיו תל אביב אבי משולם, "במובנים רבים, היה לנו מאד קל בקמפיין הזה כי אנחנו נשענים על שורת מגישים שכל אחת ואחד מהם יכולים ואף משמשים כפרזנטורים מובילים בקמפיינים מסחריים חשובים. התצלום המשותף של כולם שב ומוכיח: יש לנו את נבחרת החלומות של הרדיו".
 
(אייס)
לצפיה ב-'TOP - 5 '
TOP - 5
09/02/2018 | 13:19
5
82

5 תכניות רדיו להן אתם נוהגים להאזין?

אני אתחיל:
 
1- מה בוער, 2- אראל סגל, 3- דקל&סגל,

4- מחשבות בעמ, 5- וילנסקי&ברדוגו.

ונכון, הכל על טהרת התחנה הצבאית,

כמו שבוודאי שמתם לב
לצפיה ב-'החמישייה שלי'
החמישייה שלי
10/02/2018 | 12:28
1
67
  1. נתן זהבי (103)
  2. בן כספית ואריה אלדד (103)
  3. תוכנית האקטואליה של ניסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה (103)
  4. טייכר וזרחוביץ' (102)
  5. סלוצקי ודומינגז (104.5)
לצפיה ב-'שלי'
שלי
10/02/2018 | 19:30
49
1: שפטל
2:אראל סגל
3:ספורט(103)
4: 7 עד 9 (רשת גימל)
5:קלמן (רשת ב)
לצפיה ב-'ואני ממשיך'
ואני ממשיך
10/02/2018 | 23:39
63
1. חם בשטח, לא פספסתי אף תוכנית
2. רצועת זהבי-שפטל
3. דקלסגל
4.טייכר וזרחו
5.תחביב שאני לא מוותר עליו - ליפול על תוכניות שונות ומשונות ברחבי הארץ באמצעות אפליקציה מתאימה. אף פעם לא מאכזב
לצפיה ב-'חמישיה שלי'
חמישיה שלי
11/02/2018 | 13:39
33
1 - ישראלי חזק וטוב עם רונית בר, ימים א-ד מ19 עד 21 בערב ברדיו לב המדינה
91FM
 
2 - זהבי עצבני עם נתן זהבי
 
3 - מנהרת הזמן עם ירון אשבל
 
4 - רוני ידידיה
 
5 - אהבה פלוס עם ג'ני בלום
 
 
לצפיה ב-'החמישייה שלי'
החמישייה שלי
18/02/2018 | 10:22
4
1- טייכר וזרחוביץ' (102 ת"א)
2- סלוצקי ודומינגז (104.5 צפון)
3- התעוררות עם ידידיה מאיר (קול חי)
4- ארז טל/ גידי גוב (102 ת"א)
5- שי גולדן ושרון כידון (102 ת"א)
לצפיה ב-'אראל סגל מראיין מתחזה - סיבוב שני'
אראל סגל מראיין מתחזה - סיבוב שני
08/02/2018 | 04:06
62
לצפיה ב-'לאחר שנים: כאן רשת ב' מוותרת על רצועת הספורט היומית'
לאחר שנים: כאן רשת ב' מוותרת על רצועת הספורט היומית
07/02/2018 | 15:16
4
66
תכנית הספורט היומית של כאן רשת ב' עומדת לסיים את דרכה - כך נודע לאייס. אתמול (יום ג') הודיע מנהל כאן רשת ב' עומר בן רובי לצוות התכנית – שרון פרי וליאן וילדאו, על ההחלטה להוריד את 'שרון וליאן עם כאן ספורט' מן האוויר, כנראה כבר בסוף החודש.
אחת הסיבות להחלטה נעוצה בין היתר בנתוני האזנה הפושרים של התכנית, כפי שהתבטאו בסקר TGI האחרון. על פי הסקר, החשיפה לתכנית שמשודרת ברצועת 18:00-19:00 עמדה על 93.1 אלף מאזינים, בפער גדול מגל"צ עם 144 אלף מאזינים ברצועה זו.

בנוסף, התכנית ששודרה בחשיפה ארצית, הפסידה בצורה משמעותית בנתוני האזנה לתכניות הספורט המתחרות בתחנות האזוריות רדיו תל אביב ורדיו 103FM. על פי נתונים שפורסמו באייס, לתכנית הספורט של 103FM עם רון קופמן ופיני גרשון, האזינו 129 אלף איש (בסינדיקציה עם קול רגע ורדיו צפון), ואילו ל'תכנית הספורט של ישראל' ברדיו תל אביב עם אופירה אסייג ואייל ברקוביץ, האזינו 121 אלף (בסינדיקציה שם רדיו חיפה, רדיו דרום על 2 אפיקיה, רדיו ירושלים וגלי ישראל).
האבולוציה הראשונה של תכנית הספורט היומית של כאן רשת ב' החלה עוד בשנת 1970, ברצועה יומית בת 10 דקות בלבד בשם 'היום בספורט'. למרות שהייתה קצרה, היא הביאה סיפורים והייתה סמן ימני בתחום שידורי הספורט - בתקופה שונה לחלוטין מהמציאות התקשורתית שאנחנו מכירים היום. יש לזכור גם ש-1970 הייתה מאד משמעותית בתחום הספורט בישראל - עם השתתפותה של הנבחרת הלאומית בטורניר המונדיאל במקסיקו, ועם צאתה לדרך של התכנית 'שירים ושערים' בימי שבת. הגורמים הדומיננטיים בשידורי הספורט באותה תקופה היו נחמיה בן אברהם ויואל כץ המנוחים, וגדעון הוד, שלצידם דני דבורין ושמעון וילנאי.

עם השנים שינתה 'היום בספורט' את פניה, נטמעה ביומני החדשות, ולימים הורדה מן האוויר. לפני כעשור הוחזרה הרצועה תחת השם 'מה ברשת' בין 18:00 ל-19:00 עם יואב אביב, במטרה להוות פלטפורמה שתיתן מענה לרצועות הספורט החזקות מאד בתחנות האזוריות. גם הרצועה זו לא נחלה הצלחה גדולה, ולפיכך הוחלט להכניסה ל'יומן הערב' ששודר בין 17:00 ל-19:00, והיא קוצרה לחצי שעה והוזזה ל-17:30.

גורם המכיר את הרדיו אומר לאייס כי התכנית לא הביאה בפורמט הנוכחי מאז הקמת התאגיד, שום חשיפה ולא ייצרה כותרות מרעישות ביום שלמחרת. "זו תכנית שלא יצרה שיח בעולם הספורט, בניגוד למתחרות שלה ברדיו תל אביב וברדיו 103FM, שמשודרות גם בסינדיקציה רחבה בשלל תחנות אזוריות", אמר הגורם. "ניתן לאור זאת להסתפק במספר פינות בתוך יומני החדשות, כפי שקורה כעת ביומן הבוקר ויומן הצהריים".

ואכן, בכאן רשת ב' הייתה התלבטות ארוכה האם צריך תכנית ספורט בתחנת חדשות, במיוחד כאשר אינה מעניקה ככל הנראה ערך מוסף. לגבי פרי ווילדאו, שזוכים להערכה בתאגיד כאן, גורמים אומרים כי נבחנות לגביהם תפקידים אחרים בתאגיד, כולל לקראת שידורי המונדיאל שיתקיים בקיץ ברוסיה, וישודרו בכאן 11.

בתאגיד השידור הציבורי כאן אישרו את הפרטים.

http://www.ice.co.il/media/news/article/733729
לצפיה ב-'האמת? נפלתי מהכיסא'
האמת? נפלתי מהכיסא
08/02/2018 | 01:04
3
74
הייתי בטוח שתכנית הספורט של רדיו תל אביב משאירה אבק למקבילה מ103, הופתעתי.
לצפיה ב-'אם אופירה היתה ב־103FM, סביר שהיא היתה המובילה'
אם אופירה היתה ב־103FM, סביר שהיא היתה המובילה
11/02/2018 | 01:18
2
18
לצפיה ב-'תשמע'
תשמע
11/02/2018 | 05:56
1
37
 
קרוב לוודאי שתהיה השפעה, מבחינת נתוני האזנה, גם לאכסנייה ממנה אתה משדר. אבל ההפתעה שלי הייתה בשל עניין הסינדיקציה, שהרי תכנית הספורט של 102 מועברת ב5 תחנות נוספות מול 103 שמועברת רק ב2. לכן הייתי בטוח שספורט102 מוביל by far.אלא אם המספרים שפורסמו מתייחסים אך ורק לנתוני ההאזנה של התכנית בתחנות האם, מבלי לחשב את מאזיני "הסינדיקציה"..
לצפיה ב-'הרדיו איזורי 103fm '
הרדיו איזורי 103fm
14/02/2018 | 22:54
7
מוביל באיזור תל אביב על המתחרה רדיו תל אביב לאורך כול שעות היום, אז לא מפתיע שתוכנית הספורט של 103 מובילה..
כמו שיניב אמר ,אם אופירה הייתה ב103 ,היא הייתה מובילה..
103 זה דומה לערוץ 2 ..
אם אינני טועה, 103 היא גם התחנה שהכי מובילה מבין תחנות הרדיו האיזורי בארץ...
לצפיה ב-'נתן זהבי קרא לשדרנית לאה לב "זונה" בשידור - והושעה'
נתן זהבי קרא לשדרנית לאה לב "זונה" בשידור - והושעה
05/02/2018 | 17:41
1365
הרקע לתקרית בשידור הוא כשלב ושי גולדשטיין ניסו להעלות את זהבי לשיחה בהפתעה בתוכנית "מועדון ארוחת הבוקר", אולם הוא ניתק להם את הטלפון.
 
מאוחר יותר בתוכניתו כינה את השניים בשלל כינויים וביניהם הפנה את המילה הקשה "זונה ללב.
 
מרדיו 103 טרם נמסרה תגובה. נתן זהבי סירב להגיב לידיעה.
 
(וואינט)
לצפיה ב-'תוכנת הפודקאסטים של התאגיד: Omny Studio'
תוכנת הפודקאסטים של התאגיד: Omny Studio
04/02/2018 | 13:26
47
לצפיה ב-'מדיניות שידור המוסיקה בכאן 88 וכאן גימל'
מדיניות שידור המוסיקה בכאן 88 וכאן גימל
04/02/2018 | 13:20
63
מועצת התאגיד אישרה את הכללים הבאים:
- בשעות ה off prime העורכים יקבלו יותר חופש מוסיקלי
- הפלייליסט ייקבע ע"י ועדת פלייליסט שתורכב לפחות מ5 עורכי תוכניות יומיות
- 3 פעמים בשנה יתקיימו ישיבות עם עורכים נוספים כדי להוסיף שירים נוספים.
- באתר התאגיד תפורסם רשימת כל השירים שנדונו ע"י הוועדה והשירים שנבחרו
- בכאן88 יושמעו 30% שירים ישראלים

http://www.kan.org.il/download/files/moaza2018_gim...
לצפיה ב-'זיהוי אות פתיחה של תכנית רדיו'
זיהוי אות פתיחה של תכנית רדיו
03/02/2018 | 13:07
2
58
האם מישהו יודע מהיכן לקוח אות הפתיחה של התכנית 'דין ודברים', תכניתו של משה נגבי ז"ל?
לצפיה ב-'Otto Sieben - New Class'
Otto Sieben - New Class
03/02/2018 | 14:58
1
33
לצפיה ב-'תודה '
תודה
03/02/2018 | 15:31
8
לצפיה ב-'מינהלת ליגת הכדורגל מקימה "רדיו אינטרנטי" לשידור המשחקים'
מינהלת ליגת הכדורגל מקימה "רדיו אינטרנטי" לשידור המשחקים
02/02/2018 | 19:03
45
האם מותר למתוח ביקורת קשה בתוכניות ספורט בטלוויזיה וברדיו על ליגת העל הישראלית בכדורגל? להגיד שזו "ליגה פח", "כדורגל תת-רמה", לעסוק בעיקר ברכילות ובצהוב ולא בכדורגל, להראות אוהד פורץ למגרש ועושה צחוק מהשחקנים? ברור שכן, עיתונות חופשית וכו'.

טוב, זה כבר לא כל כך פשוט. מינהלת הליגה בכדורגל, בדומה לגורמים מקבילים בחו"ל, הכניסה למכרז השידורים האחרון סעיפים המאפשרים לה לקנוס את זכיין השידורים "במקרה של פגיעה במוצר", ומילים כמו "פח", "תת-רמה" ו"זוהמה" או ביקורת על שחקן שלטענתה חוצה גבול מקצועי לגיטימי כבר לא עוברות את הצנזורה של המינהלת.

מי שמחזיקות כיום בזכויות הרדיו של המינהלת הן כמה תחנות רדיו אזורי. על פי הערכות בענף, במסגרת העסקה התחייבו זכייני הרדיו לשלם למינהלת 180 אלף שקל לעונה, ועוד שווי של 200 אלף שקל למינהלת לטובת פרסומות.

כחלק מהמאמצים של המינהלת לחדש ולהגיע לקהלים חדשים ובניסיון להחזיר את השליטה בסגנון השיח לידיהם החלו במינהלת לאחרונה בפיילוט של שידור רדיו אינטרנטי מקביל, שאותו הם מגדירים "מקצועי ונקי". לשידור שמועבר דרך דף הפייסבוק של המינהלת צורף שדר שניתן לצפות בו, ובנוסף מי שנכנס לדף יכול לעקוב אחרי תנועת השחקנים והכדור בדומה למשחק מחשב - פתרון טכנולוגי שהתאפשר בזכות פריסת מצלמות וחיישנים באצטדיונים.

במחזור הקרוב יצוותו לצד השדר במשחק בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה, שיועבר בפלטפורמת הפייסבוק, גם פרשנים. אושרת עיני תצטרף לאורי קופר ואייל לחמן בצוות הפרשנים של המשחקים. הפיילוטים הללו נועדו להכין את הקרקע להפקת שידורים "אין האוס". כך תוכל להציע אופציה נוספת של שידורים אנליטיים יותר, כלומר, כאלו המוגדרים מקצועיים יותר ונשענים על ניתוחים סטטיסטיים. המינהלת למעשה תייצר תוכן לשידור שבו היא תוכל לשלוט ושיהיה לשביעות רצונה.

מעבר לרצון לייצר תוכן עצמאי, הקמת הפלטפורמה החדשה קשורה גם לניסיון להנגיש את השידור לקהלים נוספים. בעיקר אוהדים צעירים - ציבור שהכדורגל הישראלי הולך ומאבד בקביעות. אלו מסתובבים היום עם סמארטפונים או מחוברים למחשב, אבל צפייה בליגת העל בפלטפורמה שאינה טלוויזיה חסומה בפניהם. למה? נכון להיום קיים כשל שוק שלא מאפשר לקהל לצפות בשידורי כדורגל באינטרנט ובסלולר - יכולת שכבר הייתה קיימת בעבר.

מה קרה שהלכנו אחורה? העניין קשור למכרז השידורים ההיסטורי שבו זכתה צ'רלטון לפני שנה וחצי אחרי שהתחייבה לשלם סכום של 126 מיליון שקל לעונה, בהסכם לארבע עונות. אלא שכדי להגן על עצמה ולמנוע מהמנויים המשלמים שלה אופציות זולות בפלטפורמות אחרות, צ'רלטון, שמחזיקה בזכויות לשידור באינטרנט, מעדיפה שלא לשדר. באופן פרדוקסלי, היא דווקא מאפשרת שידורי אינטרנט של הכדורגל הישראלי, אבל רק למי שנמצא בחו"ל ובתשלום חודשי של 23 אירו - סכום שישלם אוהד גם אם הוא מעוניין לנסוע לחו"ל רק לסופשבוע.

מנכ"ל המינהלת, ניקולאס לב, מסביר ל"גלובס" כי "בעולם דיגיטלי ורווי גירויים, התחרות על תשומת הלב של הצופה היא אדירה. ישראל היא מעצמת חדשנות וטכנולוגיה ואנו רוצים להיעזר בכך על מנת למשוך קהלים חדשים לכדורגל הישראלי".

לב מוסיף כי "אנו משתמשים בהדמיה בדף הפייסבוק של מינהלת הליגות לכדורגל ומשדרים כך משחקים בליווי שדר, פרשן ונתונים סטטיסטיים. בדרך זו, יותר מ-100,000 גולשים, בעיקר בניידים, נחשפים לשידור. כך אנו מקרבים את הכדורגל הישראלי גם למי שאינו מול מסך טלוויזיה כגון חיילים, צעירים ומי שבדרכים".

איך עובדת המערכת האינטרנטית? בכל אצטדיוני ליגת העל בישראל מותקנת "מערכת עקיבה" שמושתתת על מצלמות פנורמיות - כ-8 מצלמות בכל מגרש. המערכת נועדת לצרכים סטטיסטיים של כל פעולה שמתרחשת במגרש בזמן אמת (מרחקי ריצה, מהירויות ריצה, מיקום שחקן במגרש ועוד), והיא גם זו שמספקת את הדמיית המשחק בזמן אמת. הנתונים שמפיקה המערכת מתווספים למאגר המידע שמתקבל משלוש חברות שונות. המאגר הזה מאפשר לאתר המינהלת להציג כיום עשרות פרמטרים לכל לשחקן.

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001...

חם בפורומים של תפוז

אירוח בנושא קניות באינטרנט
אירוח בנושא קניות...
מומחית לקניות ברשת עונה לכם על כל השאלות הנוגעות...
אירוח בנושא קניות באינטרנט
אירוח בנושא קניות...
מומחית לקניות ברשת עונה לכם על כל השאלות הנוגעות...
אירוח בנושא התמודדות ההורים עם ילד רגיש
אירוח בנושא התמודדות...
פסיכולוגית ומדריכת הורים מייעצת ועונה על שאלות...
אירוח בנושא התמודדות ההורים עם ילד רגיש
אירוח בנושא התמודדות...
פסיכולוגית ומדריכת הורים מייעצת ועונה על שאלות...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ