00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

אינטרנט שיווק ומה שבניהם

שלושה דברים שאתם לא יודעים על קידום אתרים

שלושה דברים שאתם לא יודעים על קידום אתרים בעולם קידום האתרים האורגני, ישנם הרבה מושגים שנזרקים לאוויר והרבה אסטרטגיות וטקטיקות שיושמו על ידי עסקים אחרים (לעתים אפילו המתחרים שלכם) שנראים לכם כמו הדרך הנכונה ליישם את האסטרטגיה שלכם. לרוב, זה לא המצב, מכיוון שחשוב תמיד לזכור - עסקים שונים נכנסים למאמצים שיווקיים שונים עם מטרות שונות. על מנת לעזור לכם לנווט בין כל העצות והדוגמאות, הנה שלושה דברים שאתם לא יודעים, אבל צריכים לדעת, על קידום אתרים אורגני.

תוכן ויראלי? יותר כמו תוכן וי-רע-לי

כל אדם שעוסק בשיווק באינטרנט בעשר השנים האחרונות שמע את צירוף המילים "תוכן ויראלי". הקונספט נראה פשוט, והערך שלו נראה ברור- תוכן שהוא לכשעצמו כל כך מצחיק או מעניין, שאנשים חולקים אותו עם חבריהם מעצם היותו תוכן מעניין, והתוכן, על הדרך, גם מקדם עסק כלשהו. תוכן ויראלי הוא גם מצוין לקידום אתרים אורגני, מכיוון שהוא מייצר כמות גדולה של תנועה אורגנית לאתר שלך. אז מה הבעיה? ובכן, נתחיל בחלק הראשון- אין שום דרך לדעת מראש מה יהיה ויראלי, אין שום דרך לחזות ויראליות, ואם מישהו אומר לכם אחרת הוא משקר או מנסה למכור לכם משהו. החלק השני הוא כזה- תוכן ויראלי יכול מאוד לעזור לעסקים גדולים בינלאומיים עם צרכי מודעות למותג, אבל עסק מקומי, שנשען בעיקר על לקוחות באזור שלו, חייב להשקיע את הכסף במקום, בעבודה טובה בקידום אתרים בגוגל.

קידום אתרים זו עבודה מתמשכת

אז עשיתם את זה! אחרי חודשים של עבודה קשה ותכנון נכון, הצלחתם להגיע למקום הראשון בחיפוש למילות המפתח הרלוונטיות שלכם. כל הכבוד! אבל, העבודה לא מסתיימת כאן. אחד הדברים שהרבה אנשים לא יודעים הוא שיש שני סוגים של קידום אורגני. יש קידום אתרים אורגני טוב, שנקרא בקרב המתמצאים בתחום "כובע לבן", ויש את הקידום אתרים הרע, שנקרא "כובע שחור". קידום אתרים כובע שחור יכול במהירות דווקא לפגוע בדירוג שלכם, אחרי שהוא אולי יספק לכם איזה עלייה זמנית בדירוג. הבעיה היא, שמי שמחליט מה נחשב כובע שחור הם חברינו בגוגל, וההגדרות שלהם משתנות במהירות, כך שטקטיקות שנחשבו בעבר ככובע לבן, נחשבות כיום כובע שחור. לכן עליכם להמשיך ולהתעדכן על מנת שלא תחשבו פתאום כפושעים בעיניי גוגל.

רלוונטיות היא המפתח

שיעור פשוט אך חשוב - לאתר שלכם צריך להיות פוקוס כלשהו, וכאשר יש לו את הפוקוס הזה, כל התוכן וכל הקוד באתר חייבים להיות סופר רלוונטיים לפוקוס הזה, אחרת גוגל תקנוס אתכם.

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל kinginthenorth אלא אם צויין אחרת