הקהילה הנטוריסטית הישראלית

בילוי שבת בחוף נווה מדבר 29 במאי 2010

שבת חמה עם רוח נעימה בחוף נווה מדבר שבת ה 29 במאי 2010

הקיץ הפציע במלוא עוצמתו ומזג האוויר הופך להיות חם.
את התחזית בדקתי בימים האחרונים ולא הצלחתי להחליט להיכן לבלות בשבת שחלפה עלינו...
האם להגיע לחוף געש שאהוב עלי או לחוף נווה מדבר, שתמיד טוב לי לשהות בו.
הפור נפל על חוף געש כיון שמידת החום הצפויה לפי החזאים הייתה 27 מעלות ומידת החוף בנווה מדבר הייתה 34 מעלות. קבעתי עם זאב הערבות וזוגתו שניסע ביחד בשבת בבוקר לחוף געש.
ביום שישי בערב בדקתי את התחזית וגם שמעתי בחדשות ערוץ 2 שהים יהיה גלי מאוד ורוח חזקה מצפה לנו.
בנוסף בישר החזאי על 25 מעלות. בבוקר שבת מבשר לי זאב שהם משנים כיוון ויורדים לנווה מדבר,
עניתי לו שאני נוסע מערבה - הימה....ונשארתי בביתי....
כשעתיים לאחר מכן הבנתי שטעיתי.
הישועה הגיעה מכיוון בלתי צפוי...
הטלפון הסלולרי שלי צלצל ועל הקו הייתה וליה, שהציעה לי להצטרף אליה לחוף נווה מדבר.
קבענו מקום מפגש ויצאנו לדרך...לא לפני שטיפסתי על עץ השסק הנמצא בחצר בייתי והסרתי את כל הפרי הנותר עליו.
קטיף אחרון ומתוק, אספתי בשקית וקדימה לדרך.

אמנם בחוף ציפה לנו מזג חם לפי מד המעלות נרשמה מידת חום של 35 מעלות, אך הרוח היבשה הפיחה מעט מהחום. במגרש החניה פגשנו את תלי שעזב את החוף ופינה עבורנו את החניה שהייתה עמוסה.
הוא בישר לנו מהמקום ליד אמנון פנוי ואנו יכולים ליהנות שם משמשייה, כסאות ושולחן קטן וירוק.
כאשר הגענו לחוף היו כ 60 נטוריסטים כולם עירומים ישובים בקבוצות.
את מקומו החסר של תלי, שישב ליד אמנון, מצאנו בקלות ושם השתקענו עד שעות הערב המוקדמות.

מצד שמאל לנו התיישבה לה טלי יחד עם עוד 2 גברים חדשים, שאינם מוכרים בקהילה ושרו משירי שלמה ארצי ועוד
שירים ישראלים יפים וטובים כאשר אחד מהם מלווה את שירתם בגיטרה אקוסטית.
היה נעים לשמוע אותם שרים
"יש שעות למשל בין ערביים
יש רגעים למשל הטובים"

(הקילקו על הקישור כדי לשמוע את השיר במקור)
אנו שישכנו לנו במי הים הרגועים והמלוחים והקשבנו לנגינתו בקרע.
מסביב לנו ישבו חבורות חברות מסביב לשולחנות הירוקים הקטנים סועדים להם את ארוחת הצהרים שהייתה מלווה
בכל טוב מבשרים וסלטים ועד דובדבנים מרמת הגולן שהביא איתו אחד מהצפוניים.
הופתעתי לפגוש את לריסה ובן זוגה החדש עומר שהגיעו מהדרום המזרחי וגמעו מרחק רב כדי ליהנות איתנו בחוף נווה מדבר.
לריסה ועומר הצטיידו בבירות טוברוק ועוד מבחר מטעמים וישבו להם ונהינו איתנו מהאווירה השלווה שהייתה בחוף.
ראו בתמונה.

לאחר כשעה קלה מרחו את הבוץ השחור ואת התוצאה אתם יכולים לראות בתמונה.

את יונתן וזוגתו החדשה לא ראיתי ממזמן. כאשר בילינו בעברנו בחוף קלי"ה היה נחשב לנטוריסט מן המניין.
כולנו זכרנו אותו בזכות האופנוע הגדול, שהיה מגיע יחד איתו לחוף קלי"ה ולאחר מכן הופיע איתו כמה פעמים
לחוף נווה מדבר. תמיד נהג להציע טרמפים לכל מי שביקש, אך כפי שאני יודע לא נמצא האמיץ או האמיצה שיסכים להצטרף.

כמה זוגות חדשים הופיעו לחוף ושמחתי לפגוש אותם ואני תקווה שעוד ניראה אותם באירוע הבא, עלינו לטובה,
סביב הבריכה ב 10 ביוני בחמי געש.

כמחצית השעה לאחר שבע בערב, עת החמה שקעה לה ומעט קרני אור נותרו והאירו את החוף החלטנו לפרוש
פרישה קבוצתית מרוכזת והחוף נשאר יתום וגלמוד עד לפעם הבאה שנמצא זמן ליהנות בו.