לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

המשך...
הודעה חדשה

טכנאי YES איחר בלקיחת ציוד
22/11/14 19:22
38צפיות
קבעתי עם YES שיגיעו אליי לקחת את הציוד בין 4-6
בשעה 5 התקשרתי לראות מה קורה ואמרו לי שהטכנאי ידבר איתי. הטכנאי התקשר ואמר שיגיע עוד מספר דקות
בשעה 8 וחצי הוא כבר לא הגיע אז התקשרתי אליו וטען ששכח ולאחר מספר דקות הופיעה ולקח את הציוד
הוא החתים אותי על טופס שלקחת ממני את הציוד בשעה 6 אולם הדבר לא נכון!
הקלתי את הטכנאי שהוא איחר, זיף את המסמך ואת שירות הלקוחות שהודה שהטכנאי איחר ולטענתם יטופל אך לא מגיע לי פיצוי בנושא מכיוון שאני כבר לא לקוח של YES
האם יש מקום תביעה שהטכנאי עבר את השעתיים למרות שמדובר בניתוק והפסדתי משמרת של עבודה בשביל שהטכנאי יגיע (לקח לYES חודש שלם לשלוח לי טכנאי איסוף ציוד)
 
תודה
לתבוע אתה יכול, אבל לא על בסיס "חוק הטכנאים". ...
22/11/14 19:42
32צפיות
... האם כדאי לתבוע ?  לדעתי לא תזכה.
תודה אבל אשמח לדעת למה?
22/11/14 19:50
23צפיות
הרי חוק הטכנאים אמור לתת לי שירות לא?
שכן איסוף ציוד זה חלק מהשירות שאני צריך לקבל גם באם אני מבקש לנתק.
 
אני טועה?
 
תודה על העזרה..
חוק הטכנאים מדבר על מקרים מסוימים של שרות. ...
22/11/14 19:56
28צפיות
... במקרה של YES מדובר על שרות לציוד שתקלה בו מונעת את השירות.
 
זה לא המקרה אצלך כמובן, כי כבר אין שירות.
ובנוסף
22/11/14 22:57
9צפיות
תיאמו איתך בשעות שבסוף חלון הזמן רוב האנשים גם ככה כבר נמצאים בבית ולא בעבודה. אתה קצת תתקשה לטעון שבין 6 ל-8.5 המתנת בבית במיוחד לטכנאי (ובין 4-6 היית צריך בכל מקרה להיות בבית, בלי קשר לאיחור).
כבר היו מקרים מעולם...
22/11/14 20:13
29צפיות
על פי הנוסח של חוק הטכנאים, יש צורך בתקלה שמונעת שירות על מנת להיכלל בתנאים של החוק. כך שעל פניו, אתה לא זכאי לפיצוי.
מצד שני, אני זוכר שקראתי על לפחות פסיקה אחת של בית משפט לתביעות קטנות שהשופט קבע שטכנאי לצורך איסוף ציוד כן נופל בתוך החוק. אבל לצערך, גם אם תמצא את פסק הדין, פסיקות של בימ"ש לתביעות קטנות הן לא פס"ד מנחה (וגם לא של השלום, רק מחוזי ועליון). כך שזה לא אומר שאצל שופט אחר, או אפילו אצל אותו שופט, יתקבל פסק דין דומה.
 
עכשיו בין כה וכה הפיצוי על פי חוק שאתה זכאי לו הוא 300 ש"ח. אבל שווה לך בשביל הסכום הזה להתעסק עם תביעה, לשלם אגרה, להפסיד יום עבודה ולקחת סיכוי (די גדול לפי דעתי) שאתה תפסיד?
 
אתה יכול לשלוח פנייה בכתב לפניות הציבור של יס ולבקש את הפיצוי של ה-300 ש"ח. אין לך יותר מידי מה להפסיד. מקסימום יסכימו ותקבל 300 ש"ח.
 
תיקון נזקי נזילה מהשכן מעל
22/11/14 15:39
81צפיות
הי ותודה מראש. כקוראת קבועה בפורום הרגשתי נכון להתייעץ פה למרות שלא מקרה קלאסי של "צרכנות:
לשכן מעלי היתה נזילה רצינית. במשך כמה ימים טובים אזור של מטר על מטר טפטף אצלנו כולו, ממש כמו גשם שלא מפסיק לרדת. הנזילה תוקנה אך ממש כל התקרה הוצפה במים כך שכמעט בכל הבית יש כתמי לחות בתקרה, ומתחילים להתפתח עובש ופטריות. 
השאלה נחלקת לשניים:
האחת - טכנית. מתי מתקנים כזה דבר? האם נכון שקודם כל עליי להמתין עד לייבוש מלא של הכל, משהו כמו חודשיים ויותר לפני שמתחילים בכלל לטפל ולתקן? או שיש משהו לעשות בינתיים כבר עכשיו, כך שלמעשה הטיפול יתבצע בשני שלבים (למשל, כבר עכשיו, לגרד הטיח ולסלק הפטריות, ואח"כ עוד חודשיים או יותר לטפל נגד פטריות ולסדר טיח וצבע ייעודי וכיו"ב).
השאלה השניה-  פרקטית. לשכן יש ביטוח והוא רוצה לשלוח את האנשים של הביטוח שיתקנו. אני ממש לא רוצה כי בא לי שהעבודה תתבצע כמו שצריך ושהאחריות לתקינות העבודה ואיכותה תהיה מולי, ולא מול מי שלא חייב להיות אכפת לו. האם פוליסות ביטוח מאפשרות בד"כ מצב בו אני אתקן מכספי ואז אבקש ממנו חזרה את הכסף? או שמא כל האנשים שנגרם להם נזק מסוג זה תלויים בחסדי חברת הביטוח של השכן? לתחושתי מי שצריך להיות תלוי בחסדי חברת הביטוח זה השכן ולא אני. מבחינתי שיחזיר לי את הכסף, ואז ילך לבקש אותו מהם. האם לגיטימי? האם, בעת הצורך ובשאיפה שלא, יעבור את מבחן בית המשפט לתביעות קטנות?
תודה רבה!!!
1. למיטב ידיעתי אכן מחכים עד לייבוש מלא.
22/11/14 15:54
70צפיות
2.  את לא צריכה להיות מוטרדת מהבטוח שלו.  בעקרון את זכאית לתקן את הטעון תיקון כפי שאת בוחרת ואם האנשים שאת בוחרת.  כל עוד זה מבוצע בצורה סבירה, ורק מדובר על החזרת מצב לקדמותו.  מבחינתך את דורשת את הכסף מהשכן.  הוא יפנה כבר לחברת הבטוח שלו.
 
אם הנזק מספיק גדול, הייתי מציע שתפני לסוכן הבטוח שלך, תבקשי שימליץ על שמאי שיגיע ויתן הערכת מחיר לנזק (לתיקונו בעצם).  ככה גם תדעי למה לצפות וגם יהיה לך בסיס לתביעה מול השכן בעתיד.  את עלות השמאי תדרשי גם מהשכן, בנוסף לכיסוי התיקון.  בנוסף, את יכולה להציג את הערכת השמאי לשכן ולבקש שידאג לכיסוי מראש מחברת הבטוח שלו.
 
*יחד עם זאת* כמובן ששיתוף פעולה עם הביטוח של השכן יקל על החיים.  שיתוף פעולה יכול להיות החל מבצוע התקון על ידם (במקרה זה את לא משלמת דבר) וכל עוד זה לא השחר או דומיו ייתכן וזה פתרון סביר.
 
במקרה דומה שהיה בנזילה אצלי, פשוט העברתי את פרטי המבטח לשכן שנפגע והם הסתדרו ביניהם.
לא מבינה בביטוח אבל עד שיתייבש הייתי מרססת את המקומות
22/11/14 20:17
25צפיות
הרטובי שמתחילים להעלות עובש באקונומיקה.
לפחות העובש לא יתפתח לממדים רציניים לא רק לרוחב אלא גם לאורך.
 
חוץ מזה יש תרסיסים אחרים שמבוססים על כל מיני כימיקלים שניתן לקנות בחנויות למוצרי בניה
שעושים את אותה עבודה.
 
כמובן - זה רק לבינתיים עד שהל יתייבש ותוכלו לעשות תיקון נכון
טכנית ופרקטית
22/11/14 22:54
17צפיות
טכנית: כן - צריך לחכות שהכל יתייבש, ובחורף זה יכול לקחת כמה חודשים. אחרי ייבוש ראשוני אפשר "להעביר רולר" כדי שיהיה קצת פחות מכוער, אבל לתקן באמת - רק כשהכל מתייבש.
פרקטית: חברות ביטוח מאוד אוהבות לשלם רבע מהנזק הממשי ועוד לנסות לתת לך את ההרגשה שהם ממש נחמדים שהם בכלל משלמים. חשוב לזכור שאת לא המבוטחת ואת לא חייבת לחברת הביטוח ממש שום דבר. את צד ג'. את רשאית לתקן את הנזק כישר בעינייך (בגבול הטעם הטוב כמובן) ולדרוש מהשכן לשלם. הוא יצטרך להסתדר עם חברת הביטוח גם אם זה אומר לתבוע אותם.
אם מדובר על יותר מכמה אלפים בודדים אני מציע שיהיה לך דו"ח שמאי פרטי מטעמך. את בהחלט רשאית לתבוע את הנזק שנגרם לך בימי הטפטוף ואת עגמת הנפש על תקרה שחורה במשך כמה חודשים (לא תובעים על זה 20,000 ש"ח, אבל כמה אלפים בודדים - בהחלט כן). אני יודע שמבחינת חברת הביטוח, זה שכל הבית שלך הוצף ואחרי זה יהיה מלא בטיח ואבק זה בכלל לא נזק ואת צריכה לספוג את זה על חשבונך בחינם, אבל בבית המשפט החיים לא עובדים ככה.
הא הם חייבים להחזיר לי מזומן אם אני דורש את
22/11/14 21:50
39צפיות
קניתי שעון ביום שישי אתמול ושילמתי מזומן 1200 שח האם מחר בערב ניתן להחזירו ולקבל מזומן בחזרה
בעיקרון כן
22/11/14 22:42
24צפיות
אבל לאור ניסיון עבר, אני מראש מציע לך לתעד את דרישתך (אפילו להקליט עם הטלפון ולשמור), כי אם יגידו לך "לא", יהיה לך קשה להוכיח אחר כך שדרשת החזרה בזמן המותר על פי חוק.
החוק לא קובע איך ומתי העסק צריך להחזיר את הכסף. אם שילמת במזומן, העסק עדיין רשאי להשיב לך את הכסף במשלוח צ'ק הביתה, בהעברה בנקאית, או בכל דרך סבירה אחרת.
דיל אקסטרים... ממש, אבל ממש, לא מומלץ!!!
22/11/14 00:37
184צפיות
אז נכון, כשהמוצר מגיע הכל אחלה, אבל מה קורה כשהוא לא מגיע???
כבר למעלה מחודשיים מחכה לטלפון סלולרי (זול למזלי).
כל הפניות לשירות הלקוחות נענות במיילים אוטומטיים המבקשים ממני להמתין "עוד שבוע"\"עוד כמה ימים"\"עוד שבועיים" וכו' (יש להם כמה מיילים סטנדרטיים שמתחלפים).
הזמן לפתיחת תלונה ב PAY PAL כבר חלף. בקיצור, אין עם מי לדבר.
פעם ראשונה ואחרונה שאני מזמין מהם משהו. חבילות יכולות ללכת לאיבוד בדואר אצל כל חברה, אבל "שירות לקוחות" שכזה... לידיעתכם.
לרוב הם מחזירים את הכסף אבל מוציאים את הנשמה
22/11/14 06:59
140צפיות
לי לקח באחד המקרים חצי שנה מרגע התלונה לקבל את ה 5$ שלי בחזרה.
לכן אני באמת ממעט לקנות אצלהם. באיביי אין שטויות כאלה.
22/11/14 10:41
52צפיות
נכון
הבעייה מחריפה בחודשים האחרונים-גם באליאקספרס....
22/11/14 09:44
134צפיות
אתרים אלו , ככל הנראה , מתמודדים עם כמות הזמנות מטורפת מידי יום.
משום מה , בחודשים האחרונים עושה רושם שכל ההזמנות מהם , שלרוב מנותבות דרך בית הדואר בהונג קונג , מתעכבות ייתר על המידה, חלקן אכן לא מגיע , ואז מתחילה סאגת המרדף אחרי הזיכוי.... סרט אימה...אתה פשוט לא מצליח להתמודד עם הטריקים והרמאויות שלהם...
עכשיו נוסיף את הטירוף של 11.11.2014 + ההתקרבות לכריסמס ונבין שעדיף להתרחק מם לתקופה הקרובה.
תוסיף לזה את תחלואי דואר ישראל.......... ואנחנו בבעייה....
º
שכחת את השביתה הצפויה על שכר מינימום
22/11/14 10:33
30צפיות
ואולי זה תקוע בדאר ישראל?
22/11/14 10:55
75צפיות
הם לא באמת מודיעים לך שזרקו את זה לאיזה מחסן עד שיגמרו את כל הפיגורים הקודמים
דואר ישראל דיווח לא מזמן על כ 120 טון חבילות קטנות התקועות
22/11/14 15:03
97צפיות
בנתב"ג
הסינים לא אשמים !!!!
היום זמן הגעה לישראל כ 60 יום
אם תחשב כ 250גרם ממוצע לחבילה תגיע לכ מיליון חבילות התקועות בישראל ותבין את מקור הבעיה
אני קונה כ 3 חבילות ממוצע בשבוע מאליאקספרס ולוקח בחשבון עד 60 יום המתנה לחבילה (שאין שביתה בדואר)
אין שום בעיה וכשהיו תקלות (היו כמה תקלות עם סוחרים שם) קיבלתי החזר מלא תמיד
קונה בגדים, נעליים, מעילים, ציוד ספורט, כלי עבודה, נורות לד, מכל מיני סוגים ועוד ועוד
פער המחירים הוא בערך 1/3 עד 1/5 כך שגם אם קרה שהמוצר היה לא תקין או לא מתאים למה שרציתי עדיין החיסכון השנתי הוא מטורף
הסיסמא שלי -
מוצרים סיניים קונים בסין !!! לא צריך לפרנס כל מיני ייבואנים ואנשי ביניים.
 
º
22/11/14 19:13
2צפיות
º
22/11/14 19:46
1צפיות
מעכשיו (18/11) בפייפל ניתן לפתוח מחלוקת עד 180 יום מהקנייה
22/11/14 18:14
66צפיות
זה כבר לא ישנה לך כי הקנייה שלך נעשתה לפני, אבל לפחות יהיה לך זמן נשימה ארוך יותר בהזמנות עתידיות.
דיל אקסטרים בסדר גמור!!
22/11/14 21:53
37צפיות
היו לי כמה בעיות איתם ותמיד הכל עבר בשלום
קניתי אוזניות מהם וצד אחד לא עבד, שלחתי להם הודעה והם חזרו אליי עם בקשה להחזיר את האוזניות וכששאלתי אותם מי ישלם לי עבור המשלוח חזרה
הם ביקשו את הקבלה עבור המשלוח והם זיכו אותי עבור המשלוח והחיוב
 
פעם שניה הזמנתי פנס לאופניים ולא הגיע, פניתי אליהם במספר רב של מיילים ולא ענו לי ואז פתחתי תלונה בפיפל
לאחר מכן הבנתי שזאת הייתה עונת החגים שלהם ולכן לא ענו לי ומיד זיכו אותי ללא דרישה למשלוח המוצר
 
פעם שלישית מטען אלחוטי לטלפון כשהשתמשתי איתו שלושה חודשים והיה על הפרצוף
שאלתי אותם אם יש אחריות על המוצר ואמרו שכן כשאמרתי שהוא לא עובד לשביעות רצוני ביקשו ממני שוב לשלוח את המוצר ואקבל זיכוי עבורו ועל המשלוח אבל בזיכוי ולא בPAYPAL אכן קיבלתי זיכוי בחשבון הDX שלי!
 
הם בסדר גמור!!!
רק קצת מסורבל המערכת תלונות שלהם אבל כשלומדים איך זה עובד זה פשוט!
 
קניית מוצריי חשמל - המלצות?
21/11/14 18:41
146צפיות
שלום,
אני מתכננת קנייה גדולה של מוצרי חשמל וכבר התבלבלתי מכל המבחר. אשמח לקבל קצת עזרה והמלצות..
1. מדיח צר - איך המדיח של דלונגי WMD22HI? אי מדיח טוב יותר?
2. מייבש - מחפשת מייבש קונדנסור, בסביבות 7 קילו. קבלתי המלצות על WHIRLPOOL 7000 ועל HAIR HD80-79 שהוא 8 קילו. הם שניהם בסביבות אותו מחיר, אבל הראשון יכול לייבש גם לפי מידת הלחות ולא רק לפי תוכניות קבועות.
3. טלויזיה - מחפשת טלויזיה 50", לא חייבת להיות סמארט. מוכנה להוציא אקסטרה כסף על האיכות. המליצו לי על GRUNDIE או HISENSE או סמסונג/פנסוניק (שמשמעותית יקרות יותר).
 
עברתי בין כ-7 חנויות, אבל בכל חנות יש מבחר שונה לגמרי, אז מאוד קשה לי להשוות מה יותר כדאי או מה יותר טוב....
תודה רבה (:
 
 
לגבי "5": התחפרתי לא מעט וקניתי TV של סוני 50"
21/11/14 19:28
106צפיות
מצויינת ביחס למחיר.
 
סמסונג ופנסוניק נחשבות לטובות מאוד.
21/11/14 20:25
83צפיות
על שתי הטלוויזיות הראשונות שכתבת לא שמעתי בחיים.
כנראה סיניות. גם פיליפס ו-LG טובות. הראשונה אצלי 5 שנים עם
21/11/14 21:00
63צפיות
0 (זירו) תקלות.
מייבש לקחת רק כזה שיש לו חיישן לחות ולא רק תוכניות קבועות
21/11/14 23:17
74צפיות
hisense+heir אני באופן אישי לא הייתי נוגעת.
גם לא בקו
 
לכי על מותג ידוע כי למרות שהכל מיוצר בסין הרי שלחברה עם מותג איכותי יש בקרת איכותית קפדנית ואיכותית יותר
 
בהצלחה
ובקרוב אצלי    (קניות מוצרי חשמל לבנים)
לא לזלזל בהייסנס ובהאייר. אלו חברות אמיתיות ולא מדבקות ....
22/11/14 07:21
67צפיות
... שבונות את עצמן כיצרנים איכותיים ולא רק כיצרני OEM.
ולמרות זאת - יש הבדל בין פיקוח גרמני/קוראני ואפילו של טיואן
22/11/14 10:52
44צפיות
כשזה מגיע לבקרת איכות של מוצר סיני ובקרה סינית.
הבדלי המחיר זניחים
מייבש - לקחת רק דגם שיודע להתחבר לניקוז
21/11/14 23:50
81צפיות
זה חוסך את הטרחה בריקון מיכל המים אחרי כל ייבוש
אני מרוצה ממייבש של בוש
 
לגבי דגמים ומחירים - לראות בקניונים ולקנות אצל אבי סופר באלנבי (לאחר מיקוח קל)
עוד כמה שאלות
22/11/14 13:34
52צפיות
- אני עם תקציב מוגבל, אז למרות שאני רוצה לקנות את הדגמים הכי נחשבים- אני אצטרך להתפשר בדברים מסויימים
- האם אני צריכה SMART או טלויזיה רגילה? אני רוצה לחבר מחשב נייד לטלויזיה או לראות סרטים דרך USB (אין לי כבלים, רק עידן+)
- יש דגמים ספציפיים של פנסוניק/סמסונג/LG שהייתם ממלציםי (טלויזיה)
- על החברה אלקטרולוקס שמעתם? ראיתי דגם שכן מתחבר לביוב, אבל אין לו חיישנים של לחות אלא רק תוכניות מובנות
 
תודה
זה לא עובד ככה
22/11/14 14:15
42צפיות
מחשב אפשר לחבר לסמארט TV או דרך כבל רגיל של HDMI או דרך תוכנה או דרך אדפטר. 
לא הייתי קונה סמארט
22/11/14 14:41
42צפיות
הייתי קונה טלוויזיה רגילה למחבר אליה cubox
תעשי גוגל על "cubox מבצע"
הדגם שבסקירה ייתן לך תוצאות טובות ושימושיות יותר מכל סמארט ויעלה פחות מהתוספת לסמארט
אין לך שום צורך בטלוויזיה סמארט.
22/11/14 15:00
47צפיות
לפטופ מתחבר לכניסת ה HDMI ויש את קופסואות האנדרואיד למיניהן שמתחברות ל USB.
 
יש לי טלוויזיה "51 סמסונג אבל היא כבר בת שנתיים, יצאו דגמים חדשים מאז. בפורום אודיו
וקולנוע ביתי ידעו לענות לך על דגמים עדכניים.
 
אלקטרולוקס חברה טובה, יש לי כמה מוצרים שלהם. שבדית במקור אבל כיום מיצרים בדי הרבה
מדינות. ספציפית את המייבשים שלהם אני לא מכיר.
לא בטוח שיש TV שאינה סמארט
22/11/14 21:13
14צפיות
בכל אופן הסוני הנ"ל שקנינו - מחוברת לרשת הביתית (WIFI או כבל), ואנחנו רואים בה כל יוטיוב אפשרי באיכות נפלאה (בתנאי שהמקור כזה).
את הגלישה/כתיבה, אגב, אני מבצע מול ה-TV עם הטלפון (סמארטפון שיושב גם על הרשת הביתית).
º
אז כנראה שאתה לא מבין נכון את המושג "סמארט" בטלויזיות
22/11/14 23:38
2צפיות
לקט מבצעים ודילים מומלצים לשבוע הקרוב
21/11/14 16:11
223צפיות
הי,
לשימושכם ריכזתי את המבצעים הכי משתלמים השבוע על פי דירוגי הגולשים באפליקציית דיל קראש -

מזון ופארם
מגה באינטרנט - 30 ש"ח מתנה לקונים מעל 180 ש"ח (קוד קופון 291014).
פיצה האט – פיצה משפחתית ב-49.9 ש"ח, קוד קופון: 110188.
מסעדת רק בשר - קילו בשר איכותי לזוג ב-99 ₪ או קילו בשר פרימיום לזוג ב-179 ₪! בכל הרשת באתר גרופון.
סופר פארם – מברשת שיניים חשמלי Oral BVitality ב- 79.9 ש"ח.
יין בעיר – 6 בקבוקי היינקין ב-33 ש"ח בלבד באתר ביג דיל.
 
אופנה
ZIP – בין התאריכים 23-26/11 בקניוני עזריאלי 50% הנחה על כל קולקציית החורף.
רנואר -   בין התאריכים 23-26/11 בקניוני עזריאלי - סריגי נשים ב-149.9 ש"ח או סריג לגבר ב-99.9 ש"ח.
20% הנחה באתר ASOS  (קוד קופון באפליקציה)
 
מוצרים לבית
איקאה - 100 שח הנחה  לקונים ב-300 ש"ח ומעלה. מותנה בהורדת קוד הטבה באתר ישראכרט.
אופניים חשמליים – ב-2797 ש"ח באתר galsale.co.il.
קרביץ - מחשבים, טבלאטים, כוננים וסלולאריים - ללא מע"מ. מגוון אוזניות, ציוד למחשב ולסלולאר - 1+1. מגוון זיכרונות ניידים וטלפונים ב-20%/25% הנחה.
צומת ספרים – 30 ₪ במקום 60 ₪ באתר ביג דיל.
קופיקס – מטריה ב-5 ₪.
מוצרי חשמל ומחשבים
Google Chromecast ב-199 ₪ באתר Buy2 USA.
 
אחר
ג'ט טקסי – 30 ₪ לנסיעה הראשונה (קוד קופון באפליקציה)
 
המשך שבוע נעים,
מבצעים מובילים נוספים זמינים באפליקציית דיל קראש  – רשת חברתית למבצעים ודילים
(בחנות האפליקציות באייפון ובאנדרואיד).

 
 
תודה על ההשקעה ושאלה-מה ההבדל בין
21/11/14 16:25
137צפיות
בשר איכותי 99 ש"ח) לבין בשר פרמיום 179 ש"ח
חחח..האמת לא סגור
21/11/14 16:39
107צפיות
תנסה לחפור בפרטים של הקופון עצמו:
º
ההבדל בנתחים
21/11/14 17:16
42צפיות
+ הערה בעניין נוזל הניקוי 'פיירי', בעקבות ההודעה כאן
21/11/14 21:10
131צפיות
 
חייב לומר שלא פגשתי עדיין בנוזל-ניקוי שעושה כ"כ הרבה קצף, ומנקה כה מעט. פשוט מקציף (כמו קצף אמבט). לא כדאי.
אין סיבה
21/11/14 23:01
107צפיות
לקנות נוזל ממותג ולשלם יותר. כל מה שמעניין הוא ריכוז החומר הפעיל. למשל, בקבוק סבון נקה מכיל אותו ריכוז חומר פעיל כמו פיירי ועלה לי 10 שקלים לליטר, בניגוד לפיירי שמוכרים בבקבוקים של 750 מל"ל ועולים יותר. 
מסכים לגמרי!
22/11/14 01:20
73צפיות
אין סיבה לשלם יותר מהכי זול.
º
הבקבוקים של פיירי ירדו מ 750 ל 650
22/11/14 14:06
18צפיות
º
אוי ויי. וכמה זה עולה?
22/11/14 14:18
15צפיות
כמו קודם
22/11/14 14:21
45צפיות
בד"כ  10 ש"ת +
מבצע בשופרסל - 2 ב 15.
 
האריזות של 1.05 ליטר ו 1.5 ליטר עדיין נשארו
º
יקר.
22/11/14 14:26
10צפיות
בהמשך- סבון כלים מומלץ 4 ליטר 44.5 שח 36%
הודעה זו מכילה תמונות
22/11/14 14:50
67צפיות
קניתי אחרי המפלה הקודמת
מנקה ומקציף בלי קישקושים
מחיר 11 ש"ח לליטר חומר פעיל 36% לא קונים מים עם צבע וקישקושי הגנת הידים
גילוי נאות -
אין לי קשר לייצרן ולא למוכר ואני לא שייך לשום אתר קידום מכירות
על הדרך רק חשוב לקדם תוצרת ישראל בעיקר שהיא טובה וזולה
º
במבצעים אפשרות לקנות פיירי 1.5 ל' ב12-13
22/11/14 19:44
14צפיות
פעם אחת נתקלתי במבצע שווה
22/11/14 20:27
34צפיות
על פיירי , בקבוק שאז היה 750 מל"ל, ב- 5 שקלים. אבל מאז לא ראיתי שזה חזר. 
º
באושר עד בקבוקי הפרי בני 1.5 ל' וזולים יחסית למתחרים
22/11/14 21:00
8צפיות
חיוב ביתר בניגוד למוסכם
21/11/14 18:26
132צפיות
על פי הזכור לי קיים פיצוי ללא הוכחת נזק של כ 16 ש"ח עבור חיוב ביתר בעסקה מתמשכת.
היכן ניתן לראות מה טוען החוק לגבי הפיצוי הנ"ל, ואת הזמנים בהם החברה מחוייבת להחזיר את הסכום שנגבה ביתר ובאם היא אינה מחזירה - מה הסנקציות שחוק הגן הצרכן מטיל עליה (מבחינת האפשרות לתבוע פיצוי לדוגמא ללא הוכחת נזק) ? 
חוק הגנת הצרכן
21/11/14 18:55
54צפיות
13ד1 החזר בשל חיוב בסכום עודף בעסקה מתמשכת
תודה, אבל הכוונה שלי היא לסנקציות
22/11/14 08:38
34צפיות
איפה ניתן למצוא את תיאור מנגנון האכיפה למקרים בהם החברה מתעלמת לחלוטין מפניית הלקוח, לא בודקת את טענותיו תוך הזמן הקבוע בחוק, לא חוזרת אליו ולא מחזיקה את כספו אשר נגבה ביתר.
במאמר המצורף ראיתי שניתן לתבוע 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק אבל לא מצאתי לכך את הסימוכין:
סעיף 31א בחוק הגנת הצרכן
22/11/14 08:45
25צפיות
פיצויים לדוגמא - 31א. (א) בסעיף (2ב1)
22/11/14 19:26
12צפיות
(2ב1) טען צרכן כי עוסק גבה ממנו סכום עודף – והעוסק לא השיב לצרכן את סכום ההחזר המגיע לו לפי הוראת סעיף 13ד1;
לדוגמא אם חברת סלקום לא משלמת 16 ש"ח החזר הוצאות צרכן,
22/11/14 19:30
10צפיות
ניתןן לתבוע עד 10,000 ש"ח פיצויים לדוגמא
AIG- האם צודקים או שסתם 'אכלנו' אותה, ולא לראשונה?
20/11/14 11:38
275צפיות
ביטוח דירה, התחילה נזילה גדולה מאד מהמזגן, מאיטום של הגג כנראה (בית פרטי). בביטוח כתוב- נזקי איטום. לא היה הסבר מעבר לזה. כתוב שהסבר ניתן ואמורה להיות חתימה של בעל הפוליסה על הסבר שניתן. לא ניתן הסבר ואין חתימה שלנו. בנוסף, לא נאמר לנו שעלינו להזמין קודם כל מומחה שלהם, לפני שאנחנו מזמינים מישהו. היינו צריכים להבין זאת, אבל לא נתקלנו בבעיה כזו בעבר ולא חשבנו על כך. בתוך אגמי המים שבבית הזמנו, צילמנו, צלצלנו ל AIG וכאן התחילה סאגה ש- לא קראנו להם, זה לא כתוב שיש כיסוי לאיטום גג וכמובן ששום דבר לא כולל. אנחנו בדרך לביטול הפוליסה, השאלה אם הזעם מוצדק. 
º
אני מכיר מצב שיש סוכן וקודם מתייעצים איתו
20/11/14 12:10
68צפיות
כן, היינו צריכים סוכן. לשם אגיע, אחרי שכמובן
20/11/14 13:11
140צפיות
נעזוב את AIG,בכל התחומים- גם רכב וגם ביטוח תאונות.
ביטוח עושים רק אצל סוכן ביטוח
20/11/14 14:00
137צפיות
בהצלחה
לא ברור
20/11/14 15:03
132צפיות
1. נזילה מאיטום גג לא גורמת מהתחלה לאגני מים אלא לרטיבות בתקרה.
נזילה ממזגן נגרמת בד"כ  מזה שצינור הניקוז סתום.
2. בביטוח נזקי מים יש שתי רמות
א. שחברת הביטוח מטפלת
ב. שאתה מזמין לבד - וזה קצת יותר יקר.
הביטוח הזול קיים גם ב אי אי ג'י וגם דרך סוכני ביטוח ואינך יכול להנות משני העולמות - גם ביטוח זול וגם טיפול בזרת שיפוצניק שלך.
כן רק זה לא מה שנאמר. הבנו שאם נזמין לבד יהיה יותר יקר
20/11/14 15:29
91צפיות
העניין שהם פתאום מתנערים בכלל מהנושא של האיטום בגג. התוצאה היתה גם רטיבות בתקרה, גם ניקוז סתום. כנראה... 
תוכל להביא צילום של הקטע הרלבנטי בעניין נזקי איטום?
20/11/14 19:42
42צפיות
זה נראה לי מאד מוזר שהרי איטום גג לקוי הוא תוצאה של רשלנות בטיפול בו
מעולם לא ראיתי ולא שמעתי שחברת ביטוח תיקח על עצמה את איטום הגג של המבוטחים, רק ההוצאה השוטפת על איטום גג גבוהה מסכום הביטוח נגד נזקי מים לדירה.
כלומר- אתה אומר שאכן לא אמורים לכסות נזקים של רטיבויות
20/11/14 20:57
49צפיות
שקשורים לאטימה לקויה, ולצינור סתום? יש בפוליסה משפט שאומר נזקי איטום אבל הם באמת אומרים שלא התכוונו לגג... 
לא - כי לא ראיתי את הפוליסה שלך
21/11/14 08:16
32צפיות
אני רק אומר שמעולם לא ראיתי פוליסת ביטוח דירה המכסה כשלים באיטום הגג ולכן ביקשתי שתעלה צילום של הקטע הרלוונטי
-
ואני מוסיף - כדי לפתוח צינור סתום של ניקוז מזגן (ובמקרים רבים אין ממש סתימה אלא איסוף מי המזגן בכלי שבו המים הנאספים מגיעים לפתח הצינור) לא צריך אינסטלטור או שיפוצניק ומספיק להקדיש לך פחות משתי דקות ואת שלולית המים שעל הריצפה ניתן לסלק בעוד שתי דקות בעזרת מגב וסמרטוט ריצפה.
לא בטוח שאכלתם אותה...
21/11/14 08:22
74צפיות
החברה (שחר) איתה הם עובדים ספגה כל כך הרבה טענות רשלנות,
כך שמאוד יכול להיות שדוקא ניצלתם ...
(אנחנו, בעקבות כך, אפילו לא ניצלנו את הזכות להשתמש בביטוח כשהיה
צורך באינסטלציה מאוד מורכבת ובעלות גבוהה).
אז עולה השאלה- למה בכלל לבטח, אם בסוף
21/11/14 08:24
52צפיות
הם ימצאו בדרך זו או אחרת איך לא לשלם, והגופים שעובדים איתם לא ממש עוזרים? אולי עדיף לשלם מכיסנו על כל תקלה, כמו עכשיו, רק בלי לשלם סכום נוסף כל חודש לביטוח? נכון שמול אירוע דרמטי של שריפה או רעידת אדמה העלות הגבוהה מלחיצה, אבל כמה כבר זה קורה והאם כשחלילה זה קורה יש על מי לסמוך? 
כמו שאת אומרת...
21/11/14 08:28
60צפיות
ביטוח הדירה כולל מרכיבים אחרים כמו שריפה או רעידת אדמה ועוד...
אלו מרכיבים כספיים שיתכן וכן משולמים בבוא היום (על כך אין לי, לשמחתי, מושג).
המרכיב של צנרת וכו' הוא בעייתי ביותר, היות והם לא משלמים עלות גוף פרטי
שמטפל בבעיה, אלא חברת שחר בלבד (למיטב ידיעתי). 
העלות עבור מרכיב זה היא שולית, ונכללת בעלות ביטוח הדירה (מתנה )...
זה לפחות מה שאני הבנתי.
בא נגיד שלרוב בדירות יש משכנתא ואין לנו הרבה ברירות
21/11/14 15:46
27צפיות
חייבים לבטח וזה מה שמקבלים בתמורה.
אני בדעה שביטוח זה אף פעם לא משתלם ולכן חוץ ממה שחובה עליי אני לא עושה ביטוח אלא שומר את הכסף במקום ליום שיהיה בעיות .
בהצלחה
º
מבחינתי זו התלבטות כי בדיוק סיימנו עם המשכנתא.
21/11/14 18:35
12צפיות
לא
22/11/14 14:11
24צפיות
אתה רשאי לבחור בתחילת השנה אם לבטח דרכם (שחר) או שאתה תדאג לשרברב והם ישלמו
הביטוח דרך שחר זול יותר וההשתתפות העצמית קטנה יותר
כל אחד בוחר מה שמתאים לו
מה לא ?
22/11/14 15:40
23צפיות
לא הוצגה בפני כל אפשרות בחירה...
גם בקרות אירוע בצנרת  לא נאמר לי שקיימת אפשרות אחרת,
ובשום שלב שהוא לא הוזכרה האפשרות לשרברב עצמאי...
אבל עכשיו, כשיש לי את המידע הזה מהפורום הזה (שוב תודה),
אבקש לתמחר את הפרמיה בהתאם.
 
º
גם לי לא הוצגה שום ברירה.
22/11/14 20:39
3צפיות
יש להפריד בין 2 סוגי מקור לנזילה...
21/11/14 09:37
68צפיות
1. באם מקור הרטיבות , איטום לקוי של הגג , כתוצאה מבלאי טבעי של האיטום - לא מכוסה ( כמו גם חריג חלחול מי גשמים )
2. באם מקור הרטיבות , בעיית איטום  של הגג , כתוצאה מאירוע דוגמת קריסת קולטים שיצרו חור ביריעות האיטום - מכוסה
3. כמובן שבאם מדובר ברטיבות שמקורה פיצוץ / דליפה בצינור מים או ביוב , הנזק מכוסה.
לגבי מי אחראי לתיקון הנזק ( באם מכוסה כמובן ) :
ברירת המחדל בחברות הביטוח היא גופים דוגמת ש.ח.ר , פ.מ.י,ש.כ.ל וכיו"ב , לחילופין ( מראש ותמורת פרמיה גבוהה יותר ) ניתן לבחור שרברב פרטי.
אני לא מאמין שחב' הביטוח ( AIG במקרה שלך ) תתנער מאחריותה בנזק מכוסה....אחרת זה יעלה לה הרבה יותר.... וAIG דווקא מהיותר הגונות/הוגנות במחוזותינו.
באי.אי.ג'י. אין לחילופין, מראש ותמורת...
21/11/14 13:33
48צפיות
פרמיה גבוהה יותר... בדקתי.
 
היותר הוגנות ? - אפשר רק לגלגל את ש.ח.ר ולמצוא לאיזה גוף "הוגן"
חברה אי.אי. ג'י...
לצערי את טועה - קראי את הפוליסה שלהם שוב
21/11/14 14:24
37צפיות
פרק 18 , סעיף ב'........
האופציה לבחירת שרברב פרטי אינה נתונה לחשקי חב' הביטוח....זו אופציה שהמחוקק כפה על חב' הביטוח ( להזכירך פוליסת דירה היא פוליסה תקנית ) , גם אם רובן לא אוהבות את הרעיון ומצניעות אופציה זו.
וכן , AIG חב' מהיותר הוגנות והגונות......... AIG ולא ש.ח.ר , עליהם גם במכות חשמל לא תצליחי להוציא ממני מחמאה אחת אפילו.. אל תערבבי בין השתיים... ש.ח.ר. היא ספק חיצוני שלדאבוני נותן שירות ( או לפחות אמור לתת.... ) למרבית חב' הביטוח.
בפוליסה שלי רשום בפירוש: ניתן ע"י חברת שחר בלבד...
21/11/14 14:41
44צפיות
במסגרת השירות הנהדר של אי.אי.ג'י. נאמר לי בצורה חדה וחלקה גם בע"פ שזו האפשרות היחידה.
 
טוב לדעת שהמחוקק כפה על חברת הפוליסה אפשרות לבחירת שרברב פרטי. שוב - השירות שאתה מהלל
משום מה לא טרח להזכיר זאת ונטען בפני שזו האפשרות היחידה שניתנת במסגרת בטוח דירה כלשהו (מעניין מה הסיבה... )...
 
אבדוק את הדברים שהבאת פה... טוב לדעת !
דרך אגב... ההפרדה עליה אתה מדבר היא...
21/11/14 14:43
33צפיות
לגמרי מלאכותית.
 
כמו שתאמר שהשירות של הוט הוא נהדר (כדוגמא בלבד :) ),
אבל קבלניה עושים עבודה גרועה !
גם לנו הם אמרו שרק שחר נותן את השירות ואין אפשרות
21/11/14 18:34
30צפיות
לפנות לשרברב פרטי. 
º
מקווה שכעת ברורה חשיבות הסוכן בעניין...
21/11/14 22:00
11צפיות
º
האמת שכן..
22/11/14 08:35
6צפיות
מחפשת המלצה למכונת כביסה
22/11/14 08:31
31צפיות
היי אנחנו עוברים דירה ומחפשים המלצה למוכנת כביסה.
הדרישות 6 או 7 קילו עד 1000 סלד
פתח תחתון, שקילה אוטומטית, שקטה, מהירה ועם טיימר:)
ושתהיה תוכנית מהירה מהירה...
המון תודה לעונים!
קניתי לפני שבוע סאמסונג WF0700NCW
22/11/14 13:04
31צפיות
7 קילו עם כל הדרישות שמנית
תוכנית מהירה של 15 דקות
עד עכשיו מרוצה.
אני בכלל כיוונתי לחמש עד שש קילו אך בסוף מצאתי דיל מצוין למכונה הזו.
במזיגת מים קרים המיכל מתמלה מים והזרם חלש
22/11/14 10:21
66צפיות
ולפעמים גם נוזל ונשפך על השיש
º
מה שתגיד
22/11/14 18:21
6צפיות
מהו מחזור החיוב של חברת הוט ?
21/11/14 23:48
44צפיות
במקרה שתקופת החיוב היא מה 16 לחודש ועד ה 15 לחודש העוקב. מתי בחברת הוט יורד החיוב באשראי על חודש זה ? מראש בתחילת החודש ? או בסיומו ? 
º
הוט? הוטמובייל? הוטנט?
22/11/14 08:48
20צפיות
הוט
22/11/14 08:52
28צפיות
הוט תשתית אינטרנט לצורך העניין
אצלי חשבון ההוט נסגר ב 23 בחודש ומחויב ב 29 בחודש בכרטיס
22/11/14 09:06
20צפיות
האשראי (שאצלי מחויב ב 10 לחודש בבנק)
בכל מקרה החשבון נסגר בדיעבד לא מראש.
22/11/14 09:07
36צפיות
כלומר על החיוב עד 15.11 תחויב בסוף חודש נובמבר.
 
עד לפני שנה או שנתיים התשלום הקבוע היה נלקח מראש
גולן תקשורת - חסימת הקו לשירותים יוצאים ללא אזהרה
20/11/14 07:50
236צפיות

הלילה קיבלתי הודעה במייל שגולן חסמו את הקו של בני החייל לשירותים יוצאים כיוון שלא הצליחו לחייב את אמצעי התשלום.
סביר לי שהמערכת בגולן "נדפקה", כיוון שהכרטיס הוא עם תוקף חדש ועם CVV חדש, ומן הסתם מערכת המיחשוב של גולן שולחת לויזה את כל הפרטים, גם אלו שאינם רלבנטיים.
טעויות קורות, אפילו בגולן.
מה שחמור הוא שהעונש שגולן משיתה עלי (ועל בני) הוא מיידי, ללא נסיון לפתור את הבעיה וללא כל אזהרה מראש.
בושה וחרפה. יש מצב שכאשר יחזור בני לחופשה הבאה נעבור לשודד אחר.
 
מה שמוזר לי זה שאתה משנה כרטיס ומצפה שכולם ירוצו
20/11/14 09:08
200צפיות
אחריך להתעדכן מה הכרטיס החדש.
 
עקרונית יכלו לחייב אותך עם נגרם להם עלויות מזה. זה החובה שלך לעדכן את כל מי שצריך. זו הזכות שלהם לתת שירות. במקרה הזה המודל שלהם הוא על מינימום שירות. לא מתאים, שלם יותר על שירות טוב יותר ...
 
את טועה
20/11/14 09:32
169צפיות
דבר ראשון, תנאי הרשיון מחייבים אותם לתת התראה של לפחות 10 ימים עד לניתוק הקו. ברגע שהם פעלו בניגוד לתנאי הרשיון הם טועים, גם אם המודל שלהם הוא מינימום שירות.
דבר שני, הציפייה שלו הגיונית לחלוטין. לפי מה שהוא מספר, חברת האשראי עדכנה לו את הכרטיס. במקרה כזה, חברת האשראי אמורה לשלוח הודעה לכל בתי העסק שמחייבים בהו"ק שהפרטים של הכרטיס השתנו, ולרוב זה גם עובר חלק. במקרה הזה, בגלל שגולן חייבו לא בצורה המקובלת, נוצרה בעיה.
מעבר לזה, זה פשוט מטומטם לנתק מנוי בשנייה שהכרטיס שלו לא עבר. אני מניח שרוב המקרים הם בגלל בעיה בפרטים בגלל שחידשו/החליפו/ביטלו כרטיס, ולא כי הלקוח לא רוצה לשלם. לנתק את השירות באותו רגע בלי לתת ללקוח שום הזדמנות לתקן את המצב, זה פשוט לירות לעצמם ברגל.
 
לשם השוואה, בהוט מובייל נוצר לי חוב בגלל שחברת האשראי התעקשה להחליף לי כרטיס וכנראה לא עדכנה את הוט מובייל בשינוי. אפילו אחרי חודשיים לא ניתקו אותי, ובסוף שילמתי אחרי שקיבלתי הודעת SMS שיש לי חוב.
 
בהנחה שאתה צודק, אז גולן עברו על החוק. נקודה.
20/11/14 09:41
126צפיות
בקשר לטימטום, מכיוון שאין הרבה חברות באמצע, אני אישית מעדיף חברות מטומטמות כמו גולן שלטעמי ההגיון שלהם פשוט וכאדם מסודר יודע יפה להתסדר איתם מאשר ההגיון השירותי של כל מיני חברות שצריך לעקוב אחריהם ב 10 עיניים.
 
ולדעתי, אם יש שינוי בכרטיס, אז אחריות שלו לדאוג לעדכן את מי שחברת האשראי לא מעדכנת אוטומטית. לחברה יש אחריות אחרונה (מעבר לזה שלא לנתק בתוך 10 ימים).
ושיהיה ברור, שירות טוב זה לא
20/11/14 09:43
93צפיות
אבל אני מעדיף חברה ישרה ושירות בינוני מאשר גנבים עם שירות מעולה.
בעיקרון אני מסכים איתך
20/11/14 09:49
85צפיות
אבל זה לא הופך את הפעולה של גולן לפחות מטומטמת.
 
בסופו של דבר, גולן פעלו בניגוד לתנאי הרשיון שלהם, ולכן הם אלה שלא היו בסדר.
הם סתם פוגעים בעצמם, וחבל.....
º
מה הסיבה להחלפה?
20/11/14 11:33
45צפיות
זה כרטיס חוץ בנקאי
20/11/14 12:10
111צפיות
החלפתי את חשבון הבנק אותו מחייב הכרטיס, ומשום מה הם התעקשו שצריך לשלוח לי כרטיס חדש עם מס' שונה (למרות שהכרטיס נשאר חוץ בנקאי)
לי ישראכרט עשו את זה? ויזה כאל ולאומי קארד, לא עשו שום החלפה
20/11/14 13:07
84צפיות
רק ישראכרט עשתה לנו בלגן והחליפה כרטיסים
º
גם אצלי מדובר בישראכרט
20/11/14 15:16
26צפיות
אני חושב לכתוב תלונה בנושא למפקח על הבנקים
20/11/14 19:01
40צפיות
אני לא רואה שום סיבה להחליף כרטיס אשראי בכל פעם שמחליפים בנק.
מה קורה עם קניות שעשית בתשלומים ? (ממשיכים לרדת בכרטיס הישן גם אם מדובר על 36 תשלומים)
 
לא יודע, לא עושה תשלומים
20/11/14 21:45
34צפיות
החיובים האחרונים נשארו על הכרטיס הישן, ואחרי חודש כבר הכל ירד.
 
להדגיש שוב, כרטיס האשראי לא הוחלף. החידוש שלו היה
20/11/14 12:33
95צפיות
סטנדרטי כמו בכל מספר שנים, וכפי שהוא כבר כובד על ידי ויזה כאשר גולן שלחו את החיוב כהוראת קבע.
גולן טעו בצורת החיוב הנוכחית ופעלו בפזיזות, ובניגוד לתנאי הרשיון.
אני מקווה שלא אראה גם חיוב על הוצאות גביה.
בכל מקרה, משרד התקשורת יעורב בעניין. עברות על תנאי הרשיון צריכות להענש, לא רק על ידי הלקוחות הנוטשים, אלא גם קנס מנהלי גבוה על ידי הרגולטור.
זה בדיוק החלפה
20/11/14 12:53
62צפיות
זה שהם מעתיקים את ההוראות קבע והחיובים, לא אומר שזה לא החלפה.
מתי בפעם האחרונה הודעת למי מהספקים
20/11/14 13:26
55צפיות
שלך, חברת חשמל, חברת תקשורת, תאגיד מים, פנגו וכו' על שינוי בתוקף כרטיס האשראי.
בהוראות קבע הספק אינו מחוייב במתן נתון זה.
זה מחוייב רק בעסקאות חד פעמיות.
גולן התעלמה מקיומה של הוראת קבע, בכרטיס בו כבר חייבה בעבר ובהצלחה, ושלחה חיוב "חד פעמי", עם נתונים שגויים.
וגם אם חיית העסקה היתה באשמתי (והיא לא!!!!!), אזי גולן טלקום מחוייבת בהודעה בכתב של 10 ימים לפני חסימת שירותים.
באופן בוטה חסימת השירותים נעשתה בניגוד לתנאי הרשיון, שניות אחדות לאחר שהחיוב לא כובד (בצדק) ע ידי חברת כרטיסי האשראי.
כתבתי ואכתוב שוב. גולן עברו על החוק
20/11/14 14:26
55צפיות
צריך לפצות אותך ולקנוס אותם.
 
אתה הנחת שהם מחייבים בהוראת קבע. וברור לך שככה זה אמור להיות. על סמך מה?
 
גם אני החלפתי כרטיס אשראי לא מזמן ועברתי על החיובים הקבועים שלי בחודשים האחרונים ווידאתי שהכל עבר לכרטיס החדש.
כתבתי ואכתוב שוב - הכרטיס אינו חדש וחוייב כבר על ידי
20/11/14 15:59
47צפיות
גולן בעבר.
הם חייבו בעסקה חד פעמית במקום בהוראת קבע וזה מקור הבעיה.
º
חשבון קבוע מחויב בהוראת קבע. זו לא עסקה חד פעמית.
20/11/14 19:16
18צפיות
אולי לא הסברתי עצמי טוב. יש להם הוראת קבע
20/11/14 10:01
114צפיות
שבה אין צורך בהזנת תאריך תוקף.
הם חייבו אותי באמצעות הכרטיס הקבוע, אבל כעסקה מזדמנת ולא כהוראת קבע..
במקרה זה יש צורך בתאריך תוקף. כיוון שבמהלך השנים תאריך התוקף משתנה אין להם אותו. השגיאה שלהם היתה שהם הזינו ביוזמתם תאריך תוקף במקום לפעול כמצופה מהם ולחייב את הכרטיס בהוראת קבע.
לא היה צורך שאעדכן אותם בכלום. הם פשוט לא יודעים לעבוד.
וגם אם שגיתי, מה שלא קרה במקרה זה, הם עברו על הוראות הרשיון שלהם בכך שניתקו ללא אזהרה.
על כך את תשובתם יתנו למשרד התקשורת.
º
בהחלט - משרד התקשורת - לא לוותר
20/11/14 11:38
24צפיות
ממליץ כמה שניתן על הוראת קבע ל*חשבון הבנק* ולא לכרטיס אשראי
21/11/14 07:32
44צפיות
כי קשה יותר לבטל את זו שבכרטיס, וכל החברות 'הנחמדות' יודעות את זה. חלקן בדיוק מהסיבה הזו מתעקש על אשראי.
 
ככל שניתן, להחתים הוראת קבע לחשבון הבנק.
אתה טועה
21/11/14 09:15
35צפיות
הכי קל לבטל הו"ק בכרטיס אשראי.
פשוט מתקשרים לחברת האשראי,  מבקשים לבטל הו"ק של חברה ספציפית,  וזהו. אם החיוב האחרון עדיין לא ירד, אתה אפילו יכול לבטל אותו. עניין של כמה דקות,  בלי שאלות ובלי ויכוחים.
 
 
את זה אבדוק השבוע. אבל מעצבן שצריך טל' ולא מייל/פקס/אתר
21/11/14 16:01
31צפיות
בבנק זה קל לי יותר כי אני ממילא נמצא שם פעם בכמה שבועות, מכיר את הפקידות (בבינלאומי כולן עם שמות צרפתיים...), ויש לי יחס אישי.
לך ספציפית זה יותר קל
21/11/14 16:05
35צפיות
אני מגיע לבנק רק כשאני ממש חייב.
בנוסף, אם ההו"ק בבנק יורדת, אתה לא יכול לבטל את החיוב. בכ"א אתה יכול לבטל את החיוב האחרון כל עוד לא הגיע יום החיוב שלך.
חוץ מזה, ממש לא חייבים בטלפון.
בלאומי קארד למשל, אפשר לבטל את ההו"ק באתר שלהם. לא בדקתי בחברות אחרות.
º
באתר כאל לא ניתן. מקוה שאכן החיוב יבוטל.
21/11/14 16:06
16צפיות
º
כנ"ל.
21/11/14 16:09
10צפיות
גם לי יש כרטיס עם תוקף חדש, אני צריך לעדכן משהו בגולן?
20/11/14 16:44
60צפיות
החליפו לי החודש לכרטיס חדש עם אותו המספר, אבל תוקף חדש.
אני גם צריך לעדכן את התוקף אצל גולן טלקום, או שאין צורך?
º
לא
20/11/14 17:41
15צפיות
לצערי ישראכרט מעדכנת את כל הסוחרים במספר כרטיס חדש.
21/11/14 10:59
56צפיות
בזנונו אחרי סאגה ארוכה התנתקנו מ-013, החלפנו כרטיס ויידענו את ישראכרט שלא לכבד את 013 ונתנו להם רשימה של מי שיכולים להכלל בכרטיס החדש.
 
אתם חושבים שהם עשו זאת? לא!!!
כל מי שהיה כרטיס הישן עודכן ופשוט צפצפו עלינו למרות בקשות חוזרות ונשנות.
רק באיום ניתן היה להסיר אותם מהרשימה.
זה מה שנקרא   צדיקים יותר מהאפיפיור
 
לא בטוח ש"ישראכרט מעדכנת"; מקרה אחד אינו בהכרח מעיד על הכלל
22/11/14 01:10
29צפיות
סביר להניח שיש לישראכרט אפשרות לא לעדכן, אבל במקרה שלכם פשוט לא ביצעו אותה... עבדתי בעבר בשירות לקוחות של חברה גדולה, והרבה פעמים קרה שלקוח ביקש משהו והנציג פשוט שכח לעדכן / לא עדכן כמו שצריך וכו'. יש הבדל בין מדיניות החברה וההתנהלות הטכנית שלה לטעויות אנוש ולסתם שירות מחופף של נציגיה...
נעלי ספורט
21/11/14 21:20
64צפיות
אני מעוניין לקנות נעליים חדשות, יש המלצות איפה? רוצה למדוד ואם ישתלם לקנות ואם לא, להזמין מחו"ל. אז עדיף חנות שגם יודעת להתאים את הנעל לסוג הרגל.
פשוט להיכנס לקניון הקרוב ולעשות סיבוב בחנויות הספורט
22/11/14 01:01
42צפיות
כדי שתוכל להתרשם מהמבחר ומהמחירים (לא כולם מחזיקים הכול). זה מה שעשיתי בפעם האחרונה שקניתי... הייתי במשביר לצרכן, מגה ספורט, סקטור, גלי, ספורט ורטהיימר ועוד; השוויתי מחירים ודגמים וקניתי את מה שמצא חן בעיניי במחיר הטוב ביותר שהשגתי.
תחפושת לפורים ברשת: איך מחפשים?
21/11/14 11:27
79צפיות
שלום,
 
איך ניתן לחפש תחפושת לילד בן 6 ברשת (איביי / אליאקספרס וכו')? תחפושת כמו בוב הבנאי / סמי הכבאי / בט מן וכו'
מצאתי את זה באיביי, אבל איך מסננים?
 
במבט ראשון, חלק מהדברים הזולים, ניתן למצוא גם בכפר השעשועים במחירים זולים, באיכות נמוכה.
 
יש אתר מומלץ לשם כך?
 
תודה
º
מה פורים? עוד לא עברנו את חנוכה.....
21/11/14 12:23
24צפיות
לא צריך לחכות לרגע אחרון (משלוח - לוקח כחודש במקרה הטוב
21/11/14 14:34
49צפיות
חודשיים, במקרה הפחות טוב)
 
יש המלצות לחנויות ולצורת החיפוש?
מסננים לפי מילות מפתח שמופיעות במוצרים הרלוונטיים לך
21/11/14 16:14
43צפיות
כלומר אחרי שתמצאי כמה הצעות בכיוון, תבדקי מה מאפיין אותן ולפי זה תדעי אילו מילות חיפוש להוסיף.
כמו כן ניתן להוסיף סינונים לחיפוש כמו טווח מחירים (מתוך הנחה שמתחתי למחיר מסוים לא תקבלי תחפושת מלאה), מיקום הפריט, הצגת רק פריטים לקנייה מידית (לא מכרזים) ועוד.
 
בסה"כ נראה שאת מחפשת בסדר גמור; אם תחפשי מוצרים פופולריים תקבלי תוצאות רבות, זה בסדר. לאט לאט תלמדי לעדן את החיפוש וגם למיין אותו לפי צרכייך (למשל לפי מחיר). בסופו של דבר עדיין יש הרבה עבודה וחיפוש אוטומטי של מחשב לא יוכל לדעת למה בדיוק את מתכוונת ומה יפה / מוצא חן בעינייך וכו'... צריך לעבור על התוצאות ידנית ולראות.
כמעט בכל אתר שמוכר בדי ילדים בחו"ל מחזיק גם תחפושות
21/11/14 16:18
45צפיות
בעיקר מאחר שלפני שבועייםם היה halloween )ליל כל בקדושים) שמאופיין בתחפושות לילדים ומבוגרים
º
למה לשרשר אליי ולא לפותחת השרשור?
21/11/14 16:23
16צפיות
כי לא כל פורום מאפשר להצמיד את התשובה לשאלה
21/11/14 16:28
42צפיות
מנפלאות הפרדס
 
וחוץ מזה - אולי גם רוצה תחפושת
שבת שלום
הא? את פשוט צריכה ללחוץ על תגובה בהודעה שלה ולא בשלי...
21/11/14 16:35
35צפיות
כל הפורומים בתפוז אותו הדבר; לא מגיבים לאדם האחרון שהגיב בשרשור אלא להודעה הראשית של פותח השרשור, וכך הוא גם מקבל התראה שענו לו.
את ממש חכמה - הייתי כמה שנים מנהלת פורום אז אני יודעת
21/11/14 18:18
48צפיות
לצערי - ולמרות - זה לא תמיד משרשר במקום הנכון.
כפי שכתבתי - נפלאות הפרדס.
 
ואחרי למעלה מעשור בתפוז ורבבות הודעות, מעולם לא קרה
22/11/14 00:56
37צפיות
לי שהודעה השתרשרה למקום הלא נכון, אלא אם אני זו שטעיתי. נפלאות הפרדס רבות הן, אבל זו אינה אחת מהן אלא בסה"כ טעות אנוש. השרשורים בפורום הזה תקינים לחלוטין, מניסיון.
בזק בינלאומי - תשתית ושיחות לחו"ל
20/11/14 09:12
156צפיות
המנוי לתשתית שהיה לי ב 30 ש"ח לחודש נגמר ופתאום עלה ל 60 ש"ח לחודש.
עבר כחודש וחצי עד ששמתי לב לזה.
התקשרתי וקיבלתי שוב את המחיר של 30 ש"ח.
אבל את ההפרש הם לא מוכנים להחזיר.
יש לציין שהם שלחו לי הודעה באי-מייל (שראיתי אותה רק עכשיו) שהמנוי עומד להסתיים.
עדיין ההרגשה שיש פה שיטה לחייב לקוחות שמפספסים ושוכחים שהמנוי נגמר.
מה דעתכם?
הם גם צריכים
20/11/14 11:24
109צפיות
להתקשר אליך לתזכר אותך להסתכל במייל כדי שתרגישי שלא עבדו עליך? 
את עובדת שלהם?
20/11/14 11:43
83צפיות
כך זה נראה.
לא אמרתי שהם צריכים לעשות משהו.
אבל זה נראה כשיטה.
והמחיר לא עלה בכמה אחוזים בודדים, הוא עלה ב 100 % !
לא.
20/11/14 13:09
78צפיות
אלא שהציפיות שלך לא נשמעות הגיוניות. את רוצה שמישהו אחר יקח ממך את האחריות לעקוב אחרי החיובים שלך. 
 
ציפיות יש לכריות
20/11/14 13:18
73צפיות
....
ולעלות את המחיר ב 100% זה ממש היגיוני.
 
כנראה שמגיע לצרכן הישראלי לקבל שירות ויחס כמו שהוא מקבל....
 
לי היחס הזה מפריע.
 
וספוקי - הצעה מעולה.
אני לא רואה את הקשר לכריות
20/11/14 13:54
54צפיות
או לכלי מיטה אחרים. 
מבחינתם הם יכולים להעלות את המחיר גם ב- 1000%. את ההיגיון את אמורה לחפש אצלך לא אצלם. 
אם היחס הזה אכן מפריע לך...
20/11/14 14:10
62צפיות
אז למה לכל הרוחות והשדים את לקוחה של בזק בינלאומי?
כן, שם מעלים את המחיר ב-100% בתקווה שתפספסי את ההודעה על כך, שם ישחילו לך שירותי "ערך מוסף" חסרי כל ערך (מוסף או בכלל) תוך ניצול פנייה שלך לקבלת תמיכה טכנית או אפילו בלי להודיע לך, שם יחייבו אותך ב-15 ש"ח על תיבת דואר אלקטרוני של 15MB כשאפשר לקבל היום 15000MB לגמרי בחינם (סיפור אמיתי, דווקא מ-012 אבל באמת שזה אותו זבל).
ואת? את לא צריכה לשאול איך להתמודד איתם, את פשוט צריכה לעזוב אותם. כשחברה הייתה עושה לי טריק כזה ומעלה לי מחיר ב-100%, הייתי עוזב אותה גם אם אין אלטרנטיבות טובות יותר בשוק ולו רק בשביל המסר: כשמרמים לקוח - מפסידים לקוח. כך עשיתי גם בימי האפ"ס. היום - יש אלטרנטיבות כמעט לכל חברות הזבל, אז באמת שאין צורך. לא היית צריכה להקשר לבזב"ל להוריד מחיר. היית צריכה להודיע שאת מתנתקת בגלל שרימו אותך ואת לא עובדת עם חברה שרימתה אותך.
את שרותי הערך ה"מוסף" יוסיפו בעקר למבוגרים שלא מבינים
20/11/14 15:00
48צפיות
ויש להם ספק אינטרנט
אני ממליץ לעבור לספק אחר
20/11/14 11:56
74צפיות
עד כמה שניתן, אני מעדיף להימנע מספקים שמעלים לי את המחיר אחרי X זמן.
יש מספיק ספקיות אינטרנט שלא רק שהמחיר שלהן זול מאשר בב"ל, הן גם לא מעלות את המחיר לאחר תקופה ראשונית.

 
+1 על ספקים שלא מעלים מחירים,+1 על החלפת ספק
20/11/14 13:13
57צפיות
+1 על ספקים יותר זולים
 
אגב - בהוטנט לא ברור לכמה זמן המבצע של 20 ש"ח לחודש
אכן , יש פה שיטה לחייב במחיר "מחירון" לקוחות שלא עוקבים
20/11/14 13:15
60צפיות
אחרי החשבונות שלהם.
תיאורטית את יכולה בתחילת החוזה לתת הוראה שיתנתק לאחר שנה.
פראיירים לא מתים, הם רק מתחלפים
20/11/14 14:05
81צפיות
כן - זו השיטה של החברות האלה. רק הלקוחות העירניים והווכחנים מקבלים מחירי שוק סבירים. כל היתר (ולדעתי הם הרוב) משלמים פי שניים ופי שלושה ממחיר השוק.
אינטרנט אפשר לקבל היום ללא קושי ב-20 ש"ח לחודש (אני ממליץ על CCC, אבל יש אופציות נוספות) בלי "מבצעים", בלי "שימור לקוחות" ובלי שיטת מצליח. שיחות לחו"ל - אני לא יודע מה היקף השימוש והיעדים שלך, אך לרוב המוחלט של היעדים אפשר לקבל היום שיחות ללא הגבלה מהסלולארי במחירים מצחיקים.
הוצאתי קיטור, עכשיו אפשר לחשוב בשקט מה לעשות
20/11/14 15:01
66צפיות
CCC - לא שמעתי עליהם, הם טובים?
º
נראה שכל הקטנים הוותיקים (CCC, 018, FAST) טובים
20/11/14 18:52
21צפיות
אני כרגע ב-018 ולדעתי הם פחות טובים מ-CCC
20/11/14 22:02
48צפיות
הגלישה די איטית ומגמגמת (לא היה שינוי במהירות).
אני בהסדר בחינם לחצי שנה, אבל נראה לי שכשהיא תיגמר אני חוזר ל-CCC.
לא שמעת - כי אין תלונות
21/11/14 06:53
38צפיות
הניסיון שלי איתם היה טוב.התחברות והתנתקות של שני מנויים עברו חלק,בלי "הפתעות" בחיובים.לא היו ניתוקים.
º
+ 1 לגבי ccc
21/11/14 07:39
11צפיות
גם בזק (B) הקפיצו מחירים בתירוץ של 'שידרוג'. בפועל לא נעשה
21/11/14 07:17
58צפיות
לשים לב לחשבון החודשי. אני חוזר לנתב הישן (שאגב אתם ממשיכים לשלם עליו חודשית, אם לא החזרתם אותו!)
 
אצל בזק בינלאומי *חשוב* לבדוק בחשבונית אונליין
את 'מוצרי האינטרנט שלך' - אמורה להיות שם רק החבילה בשמה השיווקי (למשל '40-adsl-מבצע פיקס').
*כל* שם אחר כמו 'סייפנט', 'תיבת דואר' ואחרים, יעלה עוד כסף בחשבונית החודשית, ללא שום צורך.
 
וודאו שאין שם משהו מיותר, כי הם לא מודיעים ומוסיפים מבלי לשאול - וגם אם אמרתם במפורש שלא (יש טכניקות שאלה שהתשובה אליה יכולה להשתמע כאישור. הם יודעים מצויין - יש להם תסריט כתוב, במיטב מסורת שטיפת המוח המודרנית).  
 
עד כמה שאני זוכרת הוציאו לאחרונה חוק או תקנה שכל מי
21/11/14 11:10
65צפיות
שנותן מבצע חייב להודיע ללקוח האם הוא מעוניין להמשיך במחיר אחר מהמבצע.
 
פעם היה לי סיפור כזה עם 013 שנתנו חודש שיחות חינם לארה"ב ואח"כ המשיכו לחייב אותנו במשך כמה שנים
4+ ש"ח כל חודש. היה קשה אבל בסוף הצלחנו גם להפסיק וגםלקבל משהו חזרה.
 
אם אני טועה, תקנו אותי בבקשה
 
נ.ב. ובאותה הזדמנות, יש מקום בתפוז שאפשר לסמן שבאופן אוטומטי הפוסטים שלי לא יופיעו בעמוד הראשון?
אני לא תמיד זוכרת לסמן
תודה
כשאת פותחת תגובה
21/11/14 12:17
49צפיות
מופיעה משפט "נא לא לפרסם את ההודעה בעמוד הראשי " בתחתית תיבת ההודעה. יש לידו מקום לסמן במידה וזה מה שאת רוצה.
ורדה-זה לא מה ששאלתי
21/11/14 14:24
33צפיות
שאלתי איך אפשר באופן אוטומטי לסמן את כל התגובות שאני כותבת ולא בכל פעם מחדש בכל פוסט
אצלי היא מסומנת כברירת מחדל (לא לעמוד הראשי)
21/11/14 15:54
20צפיות
 
בעניין השידרוגים - לא ממש הודיעו. יעדיפו לשלם קנס.
º
ברירת מחדל-זה בדיוק מה שאני מחפשת-היכן מסמנים?
21/11/14 16:03
11צפיות
בעמוד הוספת הודעה, או - יותר נוח - בעריכת ההודעה
21/11/14 16:05
17צפיות
יהיה סימון בולט בצד ימין למטה.
בעמוד הוספת הודעה אין שום דבר על ברירת מחדל
21/11/14 16:08
19צפיות
והסימון הוא לאוצה הודעה בלבד.
 
אני מחפשת מקום - אם יש - לסמן שכברירת מחדל כל ההודעות שלי לא יפורסמו בעמוד הראשון
ולא כל פעם לסמן מחדש
º
אצלי זה מופיע שם תמיד. אבל אולי זה משהו שב'עולמות'.
21/11/14 20:59
12צפיות
אתה צודק=זה תמיד שם אבל לא עם V
21/11/14 23:10
15צפיות
אז אם אני לא מסמנת כל פעם שאני כותבת וסט אז זה ל מסמן לבד.
מה שרציתי שזה יהיה מסומן כבירת מחדל לא לפרסם
º
אופס
21/11/14 20:56
9צפיות
דוקטור פוליש - חברת ניקיון ופוליש

מבריק זה סטנדרט!

אנחנו נדאג לבית או המשרד שלכם לפרטים והזמנות לחצו כאן >>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה