בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

המשך...
הודעה חדשה

º
שלום רב. איזה רשת סלולרית אתם ממליצים. תודה רבה
29/07/14 17:49
9צפיות
במילה אחת: גולן...
29/07/14 17:56
15צפיות
אבל זו כמובן לא האופציה הטובה היחידה, וזה תלוי בצרכים שלך.
גולן אמנם לא מושלמת ויש לא מעט בעיות בהתנהלותה, אבל זה בטל בשישים לעומת מה שקורה בחברות האפ"ס, ו-HOT זה גם לא בדיוק כוס התה שלי.
º
��
29/07/14 18:43
5צפיות
" לא מושלמת" ? אנדרסטייטמנט של השנה.
30/07/14 12:15
18צפיות
לפי התלונות שיש עליה בפורומים היא ממש לא מושלמת (גרועה?)!
אני ממליץ על יופון כבעל נסיון וכחבר לבעלי נסיון.
במדיניות הניידות היום כדאי לנסות אותם. שווה.
יש הבדל בין לא מושלמת לגרועה. לא הבנתי פרוש
31/07/14 05:29
16צפיות
(?!)
ה"לא מושלמת" במרכאות - גם כציטוט אבל גם כדי להדגיש
31/07/14 10:24
כי היא לא - לא מושלמת - אלא גרועה מכך.... וכל זה לפי כמות התלונות שיש עליה בפורומים
השונים מאז הקמת.
יש לה להקת חסידים (כמו כאן) אבל גם הרבה מתלוננים ומקטרים.
תעשי את החשבון.
מבחינת קליטה סלולרית גולן היא פשוט מכה
31/07/14 07:48
12צפיות
שיחות מתנתקות לי כל הזמן, חוסר קליטה בהרבה מקומות.
ביליתי עם השירות שלהם הרבה, שינו לי 1001 קינפוגים בטלפון.
 
ברגע שעברתי חברה הכל הסתדר. (בכוונה אני לא אומר לאן כדי לא להשמע ״שתול״).
 
º
גולן
30/07/14 12:18
1צפיות
º
גולן. עם יד על הלב ובלב שלם.
30/07/14 12:42
3צפיות
אני עם גולן
30/07/14 19:22
11צפיות
אין בעיות
אין חיובי יתר
אין הפתעות בחשבונית
מומלץ
 
גולן
30/07/14 21:23
16צפיות
שנתיים אצלם והכל נפלא.
תודה לכולכם. שכחתי לשאול: האם יש הרבה ניתוקים
31/07/14 05:27
21צפיות
בחברה הנוכחית פלאפון יש לי הרבה ניתוקים שזה נורא אני גרה באיזור המרכז. באורנג' לא היו כמעט
 
איך הגלישה בגולן
 
הרבה תודה
º
כנראה שהמכשיר שלך לא תואם במלואו לפלאפון
31/07/14 05:49
7צפיות
º
אין לי כמעט ניתוקים והגלישה די סבבה
31/07/14 08:08
4צפיות
גולן
31/07/14 09:20
5צפיות
עשו אותנו מאושרים ברמות על. 8 קוים חלקם במסלולים רזים וחלקם שמנים.
 
הכל מנוהל מהאינטרנט ודופק מצוין.
 
תקלה אחת הרגיזה אותי - לא יכולתי להכנס לאתר שלהם מחו"ל לשנות הגדרות. ביקשתי ממישהו בישראל שיבצע עבורי.
יתכן והגנו על האתר מחדירות זדוניות.
 
YNET: "אושר בכנסת: טלפון לצרכן רק ממספר מזוהה"
30/07/14 23:43
35צפיות
המליאה אישרה סופית: בכל פניה טלפונית לצרכנים מעוסקים, בעיקר נותני שירותים, הנציג יזדהה בשמו המלא והשיחה תבוא אך ורק ממספר טלפון מזוהה שניתן לחזור אליו
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4552141,00...
צבי לביא פורסם:  30.07.14
זה קורה כבר היום בלי קשר.
31/07/14 00:04
32צפיות
אמנם השיחה לא חוזרת ישר אל הנציג אלא אל נתב השיחות של החברה.
אגב, אצלי מספרים חסומים בכלל חסומים, תודה לגולן טלקום.
זה קרה תמיד בחברות מסוימות, אבל לא בכולן
31/07/14 00:08
25צפיות
ודאי שהשיחה לא חוזרת בהכרח לאותו נציג; ראשית, כי הוא יושב בשלוחה בלבד ואין לו מספר ייחודי משלו; שנית, כי סביר להניח שגם לו להנציג היה קו משלו הלקוח היה שומע תפוס או ממתין זמן רב. בעיקרון במערכות טלפוניה מתוחכמות יש זיהוי של הנציג האחרון שטיפל בלקוח ואם הוא פנוי הלקוח יתועדף אליו.
מאז שגולן השיקו את השירות
31/07/14 04:20
27צפיות
כמות הפניות דרך מספר חסום הצטמצמה בצורה ניכרת.
היה איזה יום שביטלתי את החסימה בגלל צורך נקודתי, מאז לא החזרתי אותה... התופעה פשוט כמעט ונעלמה, לפחות בכל מה שקשור לספקי השירותים שאני עובד איתם.
אצלי עדיין לא חסמתי מספרים חסומים,
31/07/14 00:28
28צפיות
אז מגיעות שיחות לא מזוהות
כרגיל, מחוקקים חוקים ומתקנים תקנות ללא שיניים
31/07/14 08:14
19צפיות
לפחות מהכתבה שאליה קישרת, לא נראה שיש איזשהי סנקציה לחברה שלא תפעל בהתאם לתקנה כך שאפילו לתבוע על פיצוי לדוגמה לא רלוונטי כאן. אני לא רואה כיצד התקנה תפתור משהו בלי קנסות קבועים בחוק למי שיפר אותה.
ודבר נוסף
31/07/14 08:19
14צפיות
אני בטוח שיהיו חברות יצירתיות שיגרמו לשיחה היוצאת מהמוקד הטכני להופיע כשיחה נכנסת ממוקד המכירות שלהן. כשהלקוח יחזיר שיחה הוא ייענה מיד, אבל הנציג יגיד לו שהוא לא יכול להעביר את השיחה אלא עליו להתקשר למוקד הטכני, ואז הוא יצטרך להמתין חצי שעה על הקו.
גישה שגויה
31/07/14 09:51
אתה יוצא מתוך הנחה שכל החברות בארץ תעבורנה על החוק, ולא כך היא
אפשר להניח בוודאות סבירה שכ -80%-90% המהחברות תבצענה את מה שהחוק מחייב אותן
וגם זה שיפור משמעותי לעומת המצב היום, אפילו בלי  "שיניים"
 
החלפת ספק אינטרנט
30/07/14 20:24
25צפיות
אני כיום לקוח של בזק בינלאומי , בדוק אפשרות לעבור לספק אחר בגלל מחיר.
עדיפות ראשונה לחברת טריפל סי.
במידה ומי מחברי הפורום לקוח שלהם אשמח לקבל התיחסות לגבי השירות שלהם.
אני הייתי אצלם
30/07/14 21:00
14צפיות
הם בסדר גמור, ההצטרפות והניתוק מתאפשרים דרך האתר ללא צורך בשיחה עם נציג. הם מציעים מחירים קבועים לכל הלקוחות ללא צורך במיקוח וויכוח פעם בשנה וללא שירותי פקס/אימייל מורחב/אנטי ספאם/אנטי וירוס וכו׳ שמנסים לדחוף ללקוחות בחברות הגדולות. החיסרון הוא שמעל 15 מ״ב המחיר אצלם גבוה ממה שניתן להשיג בשאר החברות, זו הסיבה שהתנתקתי מהם כששדרגתי ל40 מ״ב.
אני הייתי ב 018
30/07/14 22:32
15צפיות
היה בסדר גמור
שרות טוב
נתוקים מעטים מאד
20 ש"ח לחודש
מומלץ בחום
 
האמת, אני ממש מרוצה.
30/07/14 22:55
14צפיות
היתה רק פעם אחת שהייתי צריכה שרות, וקיבלתי במהירות וביעילות. אני לקוחה שלהם שנים, אחרי ש- 018 מאד עצבנו אותי. שיטת החיוב של CCC מעולה.
בכלל, חברה טובה היא כזו שאני לא צריכה לפגוש אותם או לדבר איתם, פשוט מקבלת שירות ומשלמת פעם בחודש.
איזה מחיר הציעו לך?
31/07/14 00:29
13צפיות
הצצת באתר כמהזה?
אני לקוח של CCC
31/07/14 04:22
22צפיות
בסך הכל אין תלונות.
כשתחליטי להתנתק מבזב"ל, אני מציע שתלכי לפתוח מולם תיק ברבנות... ככה זה עובד אצלם...
º
איזו חברה זו..
31/07/14 05:33
9צפיות
שאלה בנוגע לפיצוי 16 ש"ח בגין גבייה ביתר
30/07/14 23:40
30צפיות
שלום,
נגבו לי בחודשיים וחצי האחרונים סכום גבוה מהסכום שסוכם.
למה עליתי על זה רק עכשיו? הייתי בחו"ל, לא קיבלתי חשבוניות במייל כי המייל שעודכן היה לא נכון.
השאלה היא-
מכיוון שהיו 3 גביות גבוהות מהמותר -
1. האם אני זכאית לפיצוי אחד של 16 ש"ח או שלושה?
2. באיזה מקרה, תחת אותו התיקון לחוק, זכאי מקבל שירות לקבל פיצוי של 1,000 ש"ח?
 
תודה!
 
נועה, גם את נפלת ברוויזיה של תפוז?
31/07/14 00:27
26צפיות
1. להבנתי את זכאית לפיצוי של 16 ש"ח לכל חשבונית
(זו לפחות היתה הגישה של גולן טלקום)
ראי חוק הגנת הצרכן 13ד1 (א)
2. פיצוי ללא הוכחת נזק של עד 10,000 ש"ח מופיע באותו החוק סעיף 31א
והסעיף הרלוונטי (2ב1) טען צרכן כי עוסק גבה ממנו סכום עודף – והעוסק לא השיב לצרכן את סכום ההחזר המגיע לו לפי הוראת סעיף 13ד1;
 
 
שרות למקרר GE
27/07/14 21:14
314צפיות
נכון שיש צרות יותר גדולות בימנו ממקרר שהפסיק לקרר באמצע החמסין,
אבל רציתי לדעת עקרונית האם החברה (במקרה הזה אלקטרה) אמורה לתת שרות
תוך זמן מינימלי כלשהוא או שהם יכולים לתאם לי טכנאי מתי שבא  להם?
מדובר במקרר GE שנרכש מאלקטרה לפני 6 שנים לערך.
אין לי ביטוח בתוקף למכשיר.
אז למה להזמין אותם?
27/07/14 23:06
50צפיות
חפש טכנאי פרטי ומומלץ באזור שלך. 
אולי אלקטרה יסכימו לשלוח טכנאי ?
27/07/14 23:54
51צפיות
התקשרתי דווקא לטכנאי דרך אתר מידרג
ניפנף אותי שלא מכיר את הדגם 
למיטב הבנתי אלקטרה מחוייבים על פי חוק לספק חלקי חילוף מספר שנים אבל לא ברור לי בכמה שנים מדובר.
מסתבר
28/07/14 07:43
54צפיות
שאלקטרה כבר לא נותנים שרות למוצרי חשמל פרט למזגנים ובר-מים.
כל השאר הועבר לחברת פלרום שהתלונות עליהם פה ובמקומות אחרים הולכות ומצטברות.
נראה לי אין ברירה אלא למצוא טכנאי פרטי שיתקן את המקרר.
אם מחליטים לקנות מקרר חדש
28/07/14 10:05
52צפיות
איזה תוצרת נחשבת אמינה וגם עם שרות מעל הממוצע ?
הבעייה אובחנה
28/07/14 11:51
47צפיות
על ידי טכנאי שהוזמן דרך אתר מידרג כתקלה בכרטיס האינוורטר.
הוא נסע לנסות להביא כרטיס חדש אם יצליח למצוא כזה.
לדבריו השרות של אלקטרה עבר לחברה אחרת ויש בעייה להשיג חלפים.
מה עושים אם אין להשיג את החלק בארץ?  מזמינים בEBAY ?
חובת היבואן
28/07/14 15:50
34צפיות
אני מנסה להבין האם יבואן של מקרר מחוייב לספק חלקי חילוף במשך מספר שנים?
אלקטרה הוציאו את השרות של מקררים לחברה חיצונית....האם זה משחרר אותם מחובה זאת? 
התקנה הרלוונטית היא
28/07/14 20:18
15צפיות
תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה)
מקרר הוא אחד המוצרים שהיצרן מחוייב לספק חלקי חילוף במשך 7 שנים,מתוכם שנה אחת החופפת את תקופת האחריות.
לפי סעיף 18, היבואן הוא מי שנושא באחריות הזו.
 
אני מאמין שהוא יצליח לתקן\ להחליף את הכרטיס.
במקרה הגרוע, כנראה יהיה אפשר לקנות את הכרטיס הזה מחו"ל.
 
היבואן היה אלקטרה
28/07/14 22:46
5צפיות
אבל מאז הם העבירו את שרות המקררים לחברה חיצונית.
מי על פי החוק חייב לספק לי את החלקים אם החברה המייבאת כבר לא נותנת בעצמה את השרות?
האחריות היא של אלקטרה
28/07/14 22:49
3צפיות
"אחריות של יבואן
18.     בטובין מיובאים יראו את מי שייבא אותם כיצרן לענין תקנות אלה"
האחריות
29/07/14 09:04
1צפיות
היא של אלקטרה אבל האם מותר להם להעביר את השרות ואספקת חלקים לגוף חיצוני ולהפנות את הלקוח להתברבר מול חברה קקיונית שלא מתפקדת?
זו החובה של אלקטרה לעמוד בדרישות התקנות.
29/07/14 18:38
1צפיות
היא בחרה להעביר את השירות לקבלן משנה, כמו רוב היבואנים. זה לא פוטר אותה מלעמוד בדרישות האלו.
 
 
 
בנוגע לתיקון התקלה
30/07/14 08:26
2צפיות
אם יש צורך להחליף חלק שלא קיים במלאי, תוך כמה זמן החוק מתיר להם לתקוע אותי ללא מקרר עד שיביאו את החלק מהיצרן?
הכל כתוב בתקנות
30/07/14 21:07
4צפיות
או באתר של המועצה לצרכנות
 
אם החלק עולה 2,300 ש"ח, למה הזמנת את שירות פלרום?
אמרתי להם
30/07/14 22:11
6צפיות
שילכו לכל הרוחות.  אין מצב שאני משלם 2300 על חלק שעלותו 200$.
דיברתי היום עם אלקטרה
30/07/14 11:22
1צפיות
נציגת שרות הלקוחות הבטיחה לדאוג שמחר יגיע אלי טכנאי.
נראה אם זה אכן יקרה בפועל
 
מזרן עם חומרים מעכבי בעירה...
29/07/14 21:37
4צפיות
ערב טוב.
ב- 24/6 הזמנתי מזרן ויסקו זוגי 160/190 (לא דרך האינטרנט)
היות וכמה ימים לפני כן קראתי על הנושא,
ביקשתי מזרן ללא חומרים מעכבי בעירה.
מנהל החנות אמר שהם לא מוכרים עם מעכבי בעירה.
כתבתי על ההזמנה מתחת למזרן בתוך סוגריים "ללא מעכבי בעירה".
זה מזרן שהיצרן מייצר במיוחד עבור החנות הספציפית שאין צורך להזכיר את שמה.
רשת של 3-4 חנויות בארץ.
 
ב- 1/7 הלכתי שוב פעם לחנות ושיניתי את ההזמנה למזרן קצת יותר גדול 180/200
בנוסף קניתי מזרן צר לאבא שלי 70/190, ויסקו של חברה אחרת, עם השם של המפעל המייצר.
 
שלשום קיבלתי את המזרנים.
על המזרן שלי הגדול, כתוב שעשוי מפוליאוריתן מוקצף, האם זה חומר מעכב בעירה?
על המזרן הקטן יש מדבקה ובה רשום "מזרן זה מיוצר עם בדים מעכבי בעירה לפי תקנים בריטיים ואירופאיים".
לשני המזרנים כבר הורדתי את הניילון.
אבא שלי הרגיש עודף זיעה ועל המזרן ויסקו שם את המזרן הקודם הישן שלו...
קראתי שוב באינטרנט על מעכבי בעירה והחלטתי שזה ממש לא מתאים לי.
קראתי שהתקן היה אמור להכנס לתוקף מה-15/7 וההזמנה שלי התבצעה לפני זה.
קראתי גם שתחילת התקן נדחה לאמצע דצמבר ובינתיים בוחנים את הנושא.
לגבי המזרן שלי הגדול, הפקידה בחנות אמרה לי היום בטלפון שזה עם מעכבי בעירה,
אח"כ המנהל אמר שאין על זה סימן או רישום מיוחד ולכן זה בלי ואמר לי להתקשר למפעל.
המזרן הקטן בטוח עם מעכבי בעירה ואני לא מעוניין בו,
המנהל נתן לי גם את המס' של המפעל ואמר שאבקש מהם להחזיר אותו, ולמה בעצם שיסכימו?
מהן בעצם האפשרויות שלי?
למכור ביד 2?
להשאיר ושאבא שלי ישים עליו את המזרן הישן שלו (לא הגיוני)
לבקש להחזיר אותו ללא הניילון ושיחליפו לי אותו לכורסא לסלון ושבנוסף גם גם אקנה בנוסף מזרן אחר ללא מעכבי בעירה?
לתבוע את החנות שלא יידע אותי לפני זה שהמזרן עם חומרים מעכבי בעירה?
לתבו את מכון התקנים ומכבי אש על הזיגזגים שלהם ודחיית התקן?
אגב, ממש אין לי כח לתביעות וכל זה,
אבל האם מחובתם היה לעדכן אותי?
מה אני יכול לעשות?
תודה לעונים,
ברכות לחיילים...
 
 
הבעיה היחידה בכל הסיפור שלך
30/07/14 01:32
5צפיות
היא העובדה שסוכם על ההזמנה בכתב "ללא מעכבי בעירה" (וטוב מאוד עשית שסיכמת זאת בכתב) וסופק לך מוצר אחר מזה שעליו סוכם. אפילו אם החנות תטען שאסור לה לייצר ולספק משהו שונה - זה לא משנה. היא הייתה צריכה להגיד לך בשלב ההזמנה שהיא איננה יכולה לספק הזמנה כזו.
מה עושים עם זה הלאה? אני מניח שהכסף כבר שולם. אז מה שנשאר זה להגיע איתם להסדר המקובל עליך (אם זה החזר כספי מלא, חלקי, זיכוי למוצר אחר, החלפה, או כל דבר שמקובל עליך) או, אם זה לא עובד, ללכת לתבוע. אני אישית לא רואה אפשרויות נוספות.
לתבוע את מכון התקנים או מכבי האש? שאלה משפטית מעניינת בהחלט. אינני יודע אם ניתן להטיל עליהם אחריות נזיקית בעניין הזה. אבל זה גם לא משנה, כי על פניו יש לך עילת תביעה נגד העסק.
לא מדוייק...
30/07/14 01:58
3צפיות
למה אתה מתכוון שסופק לי מוצר אחד ממה שסוכם?
המוצר השני שזה המזרן הקטן עם חומרי הבערה,
נכתב על דף אחר בתור הזמנה אחרת ובתאריך אחר.
על ההזמנה הראשונה נכתב תיקון בגודל המזרן
ושם ההערה ללא חומרי בערה.
על ההזמנה השניה שנעשתה שבוע אח"כ לא נכתב
ללא חומרי בערה הוזמן המזרן הקטן שהוא עם חומרי בערה.
 
 
נתחיל בזה שאין לך עילה לתבוע את מכון התקנים ומכבי האש
30/07/14 02:36
3צפיות
ודי מגוחך שאתה בכלל חושב על זה.
לגבי החנות: אם המזרן הגדול שכתוב על ההזמנה שלו "ללא מעכבי בעירה" כולל חומרים כאלה אז על פניו יש לך עילה לתבוע אותם לגבי זה.
לגבי המזרן הקטן מאחר ולא ציינת את זה בהזמנה אז אין לך עילת תביעה ואתה כפוף לחוק הגנת הצרכן כרגיל (ואני לא יודע מה הוא אומר לגבי מזרנים ספציפית). בכל מקרה יש מזרנים מחומרים שנושמים וסופגים יותר ויש כאלה מחומרים שנושמים וסופגים פחות, וזה מה שמשפיע על התחושה של הזיעה אחרי שישנים עליהם. אם אביך ינסה לישון על המזרן הישן שלו כשיש עליו מגן מזרן הוא יגלה את אותה תחושת זיעה ללא כל קשר לחומרים מעכבי הבעירה.
פוליאוריטן מוקצף כשלעצמו אינו מוגדר כחומר מעכב בעירה כשהוא ללא תוספים ייעודיים.
סתם זרקתי את כל האפשרויות
30/07/14 08:18
1צפיות
כדי לעזור לכם לייעץ לי על האפשרויות השונות
ולהראות עד כמה אני
לא מעוניין במזרן.
אני שמח שפוליאוריתן אינו מעכב בעירה.
אז בעצם, גם מהסיבות ציינת וגם בגלל שפתחתי את ניילון,
אני נתון לחסדיו של בעל החנות...
וכדאי לי להציע לו שיחליף לי בארון קטן או בכורסת טלויזיה
כשבנוסף אקנה מזרן ללא מעכבי בעירה...
 
גם הגדול עם מעכבי בערה
30/07/14 10:28
6צפיות
כך אמרו לי במפעל.
איך אני כול לדעת אם יש כרגע תביעה ייצוגית?
חיפשתי ולא מצאתי.
ואם כתבתי "ללא מעכבי בערה"
אני יכול לדרוש החלפה למרות שהורדתי את הניילון??
ואם כל כבר מתפטרים מהמלאי,
אז ז"א שאי אפשר לקנות היום מזרן אחר במקומו,
שהוא ללא מעכבי בערה?
תודה.
 
מאיפה הגרלת תביעה ייצוגית?!?
30/07/14 12:02
4צפיות
ספקי המזרנים בארץ נערכו להחלת התקן החדש כפי שפורסם ע"י הרשויות במדינה, הם לא ביצעו בכך שום פגיעה שאינה חוקית בציבור הצרכנים שקונים את המזרנים שלהם. שים לב שהתקן הנוכחי אינו דורש שהמזרנים יהיו נטולי מעכבי בעירה, אלא פשוט לא דורש את המצאותם.
מאחר והתקן פורסם זה מכבר, יהיה לך קשה למצוא היום מזרן שאינו כולל את החומרים האלה, ייתכן שנשאר למישהו במחסן, אבל תצטרך להתרוצץ הרבה כדי למצוא את המישהו הזה שנשאר אצלו מזרן בלי החומרים שגם מתאין לך במידות וגם נוח לך.
 
אז מה תכלס אני יכול לעשות?
30/07/14 15:46
3צפיות
מה היית עושה במקומי?
ולא ענית על השאלה האם אני
יכול להחזיר כי כתבתי "ללא חומרי בעירה" למרות שהורדתי את הניילון?
לפחות היה צריך להגיד לי שאין אפשרות ללא אבל אמר שזה ללא חומרי בעירה.
ואין זה מזכותו לעדכן אותי לפני זה,
כמו שעמינח כותבים בגדול שכולם יראו?  להחליט אם אני מוכן לישון על מזרן כזה.
מבחן הסיגריה עלק, אף אחד לא מעשן אצלי בבית
אולי תזמין מיזרן באחת ממדינות העולם השלישי
30/07/14 20:56
7צפיות
שם לא נכנס התקן .
בישראל אתה לא יכול להזמין מוצר שלא עומד בדרישות התקן.
והתקן קובע שחייב להיות עם מעכבי בעירה.
ןאולי תניח שעונית על המיזרן?
 
טכנאי מקררים שממש לא יצא צדיק
30/07/14 08:48
13צפיות
מעשה בבני זוג שהתקלקל להם המקרר בערב, איזה שארפ סטנדרטי שכבר לא באחריות.
מצאו מגנט עם פרסום של טכנאי - שהגיע די מהר, איתר תקלה (תרמוסטט או משהו) ודרש 2,000 ש"ח על התיקון.
הזוג המדובר (ממש לא עשירים), נחנקו, השתעלו והרגישו בלחץ וב"אין ברירה". הבעל ירד לכספומט (כי הטכנאי דרש מזומן) והביא לטכנאי 2,000 ש"ח "ביד" - ללא קבלה כמובן....
התקלה תוקנה והזוג הבין שנעקץ בסכום לא קטן. (הערכה גסה שלי ששילמו בין פי 3 לפי 2 מהנדרש).
 
 
חוץ מלהיות מתוסכלים, יש משהו שהם יכולים לעשות ברמה המעשית - להחזיר לפחות חלק מהכסף
 
בתקווה לימים שקטים
º
תפרסמו את שם הטכנאי ואיזור מגוריכם שאחרים ידעו להזהר
30/07/14 10:03
º
למב סתם ללכלך על טכנאי בהוצאת דיבה
30/07/14 10:06
1צפיות
קריות, אין לי מושג מי זה
30/07/14 10:07
4צפיות
אציע להם.
º
המלשינון של מס הכנסה
30/07/14 10:06
º
זו אולי נקמה אבל לא יחזיר להם כסף...
30/07/14 10:08
ופרסום השם זו לא נקמה?
30/07/14 11:16
4צפיות
בתור נחמת טפשים- קרה לי ב-2010 שטכנאי משיכון המזרח הגיע וטען שהלך התרמוסטט- לקח 600 ש"ח מזומן כי בניגוד לרשום באתר שהמליץ עליו
הוא " לא מקבל המחאות" ובדיעבד התברר שהוא גם לא מתל אביב כפי שהיה רשום.
אחרי ה"תיקון " המקרר עדיין לא עבד כמו שצריך.
בזמנו פרסמתי את המקרה בפורום.
כמובן שלא זכיתי לקבל קבלה ש"תישלח בדואר "
º
יכול להציע להם מה לעשות.
30/07/14 11:59
1צפיות
º
ואיזה אתר המליץ עליו ?
30/07/14 12:15
"נקמה" זו דרך מאד צרה להסתכל על זה
30/07/14 12:12
4צפיות
אפשר בהחלט להסתכל על זה כדרך לנסות למנוע מהטכנאי הזה לעשוק אנשים אחרים בהמשך.
 
º
בכל מקרה 2000 שח תיקון..כבר עדיף לקנות חדש
30/07/14 12:38
1צפיות
אצלנו התקלקל מקרר GE
30/07/14 13:06
9צפיות
בן 5 שנים שנרכש מאלקטרה, והטכנאי שהגיע מטעם השרות של החברה (קבלן חיצוני של אלקטרה) דרש 2300 על החלפת כרטיס אינוורטר שעלותו בארה"ב (בדקתי) כ200$.  אז אין פה הרבה צדיקים גם אם לא מדובר בביקור לילי של טכנאי עלום.
לי קרה מקרה הפוך עם טכנאי צדיק
30/07/14 14:22
12צפיות
טוב, זה טכנאי קבוע שלנו כמה עשורים לכל המוצרים הלבנים.
 
קרה לפני שנים, וזה מאפיין את התנהלותו הרגילה.
המקרר בעבודה פסק לקרר. טלפון לטכנאי שלי, שכרגיל, שואל כמה שאלות מקדימות, כדי שידע פחות או יותר במה מדובר. (כמעט תמיד קלע למטרה עוד לפני שראה את המוצר התקול)
החליט שכנראה זה הטרמוסטט, והעלות, 250 ש"ח חלק ועבודה. (ר גם לזמן שזה קרה)
מכיוון שהוא אמור היה להגיע לאחר שעות העבודה שלי, השארתי את הכסף אצל אחד העובדים.
למחרת העובד נתן לי 100 ש"ח. לשאלתי על מה הכסף, ענה שהתקלה במקרר היתה שונה ממה שהטכנאי העריך, ועלות התיקון היתה זולה יותר.
והיתה גם קבלה ע"ס 150 ש"ח.
 
יש לי הרבה סיפורים בסגנון הזה על הטכנאי ההוא.
º
צדיק של ממש
30/07/14 14:46
3צפיות
שימו לב להבדלים שיש בציוד עצמו,טרמוסטט פשוט למקרר יעלה עם
30/07/14 15:23
11צפיות
העבודה לא יותר מ 200 ש"ח כי עלותו כ 28 ש"ח ומצד שני כרטיסים אלקטרוניים למקררים עולים גם 1300-1400 ש"ח
רק בשבוע שעבר אצל הבת שלי התקלקל כרטיס שכזה והיות ולא היה במלא ורק  לתיקון היא בחרה בלקנות חדש  בעלות של פי 3
זה מצחיק שבשביל כרטיס אלקטרוני צריך לשלם 1/3 מחיר  ממקרר חדש.
והיות ואיננו יודעים מה ואיזה טרמוסטט היה שם אז לא למהר ולהתלהם ,אם היה טרמוסטט פשוט צריך להוקיע את הבן אדם בפומבי ואם זה כרטיס יקר אז לא צריך צדיק אבל בסדר כי קחו בחשבון שלכרטיס אין אחריות וזה נופל על הטכנאי בדיוק כמו מדחס.
º
כרטיס אלקטרוני זה לא תרמוסטט. 2 תקלות שונות
30/07/14 15:35
2צפיות
º
כרטיס אלקטרוני במקררים גם טרמוסטט גם טיימר הפשרה גם הכל!!!!!
30/07/14 15:37
3צפיות
º
אצלי זה לא היה כרטיס אלקטרוני והתיקון לא הועיל הרבה
30/07/14 15:42
2צפיות
צלך לא אולי אצלו כן??? לא יודעים לא עונים ובלי כוונה מטעים
30/07/14 17:00
3צפיות
אחרים שגם הם לא מבינים,כשכתבתי על הכרטיבס אצל הבת שלי שעולה 1300 ש"ח זה המחיר עבורי כטכנאי וז לזה תוסיף עבודה ואחריות ובשקט  תגיע לסכום שננקב למעלה.
לכן הדגשתי שאנחנו לא יודעים מה היה שם ומרחוק קשה מאד לחרוץ דין.
אם היה את הנתון לפחות של דגם המקרר הייתי יכול לתת פרטים מדויקים אבל אין אז הטווח הוא 250-2000 .
בנושאים הטכניים אני לא מבין גדול
30/07/14 17:20
5צפיות
עצם העובדה שהוא דרש מזומן ולא הביא קבלהמהווה אינדיקציה לכאורה שצדיק גדול הוא לא.
זה לא קשור בכלל לעלות ולמה שהחליף,ושלא תחשוב לרגע שאני מצדיק
30/07/14 17:29
6צפיות
אותו,להפך ,היה צריך להוציא חשבונית/קבלה ולרשום בדיוק מה הוחלף ומה התיקון כי זה אמור גם להוות מעין אחריות למה שהוא עשה,ואם הוא שם טרמוסטט פשוט שהעלות הכוללת היא 250 ש"ח וחייב  ולקח 2000 אז הוא פושע של ממש ודינו לפרסום שלילי בכל מקום אפשרי ומנגד אם שם כרטיס אלקטרוני יקר  שעולה 1300 ש"ח וחייב 2000 מבחינת החיוב הוא בסדר גמור רק אי מתן החשבונית לא תקין.
עכשיו היות ואינך איש טכני אז הסבר קצר,במקררים פשוטים יש טרמוסטט מכני או אלקטרומכני ויש טיימר הפשרה והגנת גופי חמום מכניים ואפשר להחליף כל יחידה בנפרד,במקררים חדישים כרטיס אלקטרוני אחד שולט בכל ומשמש את כל הפונקציות
ספציפית לכרטיס של ביתי מקרר גנרל אלקטריק בן כ 7 שנים לא היה במלאי בכל הארץ ותיקון היה צריך לקחת שבוע-10 ימים אז נראה שאפשר לחכות ?? בית עם 4 ילדים?? ,מקרר חדש  ונגמר הסיפור.
מסכים עם מה שכתבת
30/07/14 18:19
5צפיות
וכמובן החכמתי מההסבר
בעניין ביצוע ואקום למזגן, אחרי ההתקנה
30/07/14 12:53
5צפיות
התקנתי מזגן בעצמי.
מזגן 1.5 כוח , של  MIDIA.
 
יש שאמרו לי שצריך לעשות ואקום. 
אחרים אמרו שלא צריך לעשות ואקום
המזגן עובד, אבל לא מגיע לעוצמת קירור גבוהה.
 
לא הצלחתי להבין בשביל מה צריך לעשות וואקום, ואם זו יכולה להיות הסיבה שהמזגן לא מקרר חזק.
 
בתודה.
 
 
ואקום עושים בזמן ההתקנה ולא אחרי ונועד להוציא לחות ואויר
30/07/14 15:14
8צפיות
מהמערכת ושהיא תעבוד טוב הרבה זמן ,עכשיו אין מה לעשות ורק להוציא את כל הגז לעשות ואקום עמורק ולמלא מחדש לפי משקל שקבע היצרן עם משקל אלקטרוני מיוחד.
תכין  כ 800 ש"ח.
בגז החדש 410 ואקום חובה!!!!!,נדמה לי שאפילו יש לך מדבקה על המזגן  בנוגע לואקום.
 
סליחה,ואקום עמוק -עכשיו סיבה לואקום האויר במערכת מעלה לחצים
30/07/14 17:32
9צפיות
וולא אכנס למונחים מקצועיים אבל הוא גז שאינו מתעבה ומפריע בכללית למזגן בפעולתו
º
ההערה השניה בלבלה אותי לחלוטין... אז צריך ?
30/07/14 18:23
3צפיות
º
כמובן שצריך וההערה השניה הייתה הסיבה העיקרית למה
30/07/14 19:08
4צפיות
ביג דיל ynet לא עומדים במועד אספקה מובטח
29/07/14 19:15
6צפיות
הזמנתי מוצר ב-8.7זמן אספקה מובטח היה 14 ימי עבודה.המוצר טרם הגיע
º
14 ימי עבודה זה בערך היום
29/07/14 19:48
1צפיות
º
לפי החשבון שלי זה 18 ימים קלנדריים
29/07/14 20:01
1צפיות
º
אתמול
29/07/14 20:13
1צפיות
º
26.7
29/07/14 20:35
1צפיות
לא
29/07/14 21:35
1צפיות
18 ימים קלנדריים זה אם הזמנת בין חמישי לשבת ואז מתחילים לספור את ימי העסקים ביום ראשון, אם הזמנת במהלך השבוע אתה כבר מקבל שלושה סופ"שים בספירה ולא רק שניים.
º
מקבל
29/07/14 21:45
14 ימי עבודה היו אתמול, אבל...
29/07/14 20:36
3צפיות
קח אוויר.
גם במצב רגיל אף אחד לא יתרגש מאיחור של מספר ימים באספקה.
ובמצב הנוכחי במדינה, כאשר יש סיכוי שחלק מהספקים בכלל לא עובדים כי הם נמצאים בדרום, ואולי חלק גדול מהעובדים לא הגיע לעבודה (מילואים, ילדים קטנים בבית בלי מסגרת חינוכית וכד'...) אז על אחת כמה וכמה.
תיצור איתם קשר לגבי העיכוב, תשאל אם יש צפי להגעה ובינתיים תיקח אוויר, תנשום עמוק, תנסה להימנע מערוצי החדשות כדי שלא יעלה לך לחץ הדם ותירגע.
 
לדעתי זה לפני אתמול
29/07/14 20:40
2צפיות
בכל מקרה מתכוון לפעול כעצתך
º
+1
29/07/14 22:33
עדכון
30/07/14 11:06
4צפיות
בהתאם להצעתו של ספוקי- נעשתה פנייה לביג דיל בזו הלשון:
"שלום רב,
טרם התקבל המוצר.
אודה לבדיקתכם באם נשלח."
אם וכאשר תתקבל תגובתם ו/או המוצר יגיע -כמובן שאעדכן.
ייתכן ואני מנדנד שלא לצורך.
בעיניי אם כתוב אספקה  עד  14 ימי עסקים זה אמור להיות רף מקסימלי

 
עדכון סופי
30/07/14 11:39
4צפיות
חזרו אליי מביג דיל והפנו אותי לספק.
נמסר לי כי המוצר נשלח אליי וככל שקיים עיכוב הוא בדואר ישראל ולא אצל הספק.
 
זאת לא הבעיה שלך
30/07/14 11:53
4צפיות
המחוייבות שלהם היא לספק את זה אליך תוך 14 ימי עסקים, אם יש להם בעיה עם הדואר זו בעיה שלהם, הם עדיין לא עומדים בהתחייבות מולך ולכן אתה יכול לבחור אם להיות סבלני לגבי העיכוב שאינו באשמת הספק או ללחוץ לקבל פתרון אחר.
זאת באמת לא בעיה שלי
30/07/14 17:23
4צפיות
וגם לא תקין בעיניי שביג דיל נפנפו אותי לספק.אם זה יגיע בימים הקרובים אראה בזה סוף פסוק
2 שאלות ביחס להוט
28/07/14 14:20
60צפיות
1. ביום חמישי לא היה לי קו. הנושא טופל ונקבע לי טכנאי להיום בין 15-17.
    היום התקשר הטכנאי שנתקע לו האוטו והוא לא יוכל להגיע היום.
    האם תקין/חוקי ?
2. אני בחבילה של 5 מגה + 300 דקות ב- 95 ש"ח בערך.
     מחודש הבא הם רוצים להעלות את המהירות ל- 12 מגה ואת המחיר ל- 121 ש"ח.
     התקשרה אלי משווקת של בזק שהציעה 5 מגה ב- 115 ש"ח ו-15 מגה ב- 120 ש"ח.
     מה המחירים הריאליים היום לחבילה כמו שלי?
    חייב לציין שענו לי דווקא מהר לאור מה שכתוב פה.
חוק הטכנאים - חברת הוט + הצעת מחיר תקשורת
28/07/14 14:53
31צפיות
1. לדעתי, יכלו לשלוח טכנאי אחר. (כלומר , הנך זכאי ל 600 ש"ח פיצוי ללא הוכחת נזק)
(אם היו אומרים, הטכנאי הוקפץ בצו 8 הם היו פטורים)
2. הייתי מציע 15 מגה ב 69 . כמה דקות שיחה אתה צריך בקווי?
תודה.
28/07/14 17:45
19צפיות
החבילה שלי היא 300 דקות.
אני לא משתמש בכולה.
אין לי בעיה עם חבילה של 200 דקות או משהו כזה
º
ניסית להציץ באתר כמהזה?
28/07/14 18:32
7צפיות
אני לא רואה שם חבילות של דאבל
29/07/14 16:45
אני מעונין לדעת מה המחירים הריאליים בפועל.
בכל מקרה, ביום חמישי לא היה קו ואמרו שיטפלו מרחוק
ובמקביל תיאמו טכנאי לאתמול שהתקשר כפי שסיפרתי .היום התקשר אולג מהבקרה שהם טיפלו וטכנאי לא צריך לבוא.
לאחרונה היה אצלי טכנאי ב-16.06.2014 ולפי מה שהוא אמר לי הוא הגביר עוצמות.
אכן אין שם חבילות דאבל, הייתי פונה לכמהזה
29/07/14 19:35
להגיד להם שהם צריכים להוסיף באתר חבילות דאבל, טריפל ואפילו יותר.
 
לגבי הטכנאי - לדעתי אתה עדיין זכאי לפיצוי ללא הוכחת נזק
לא מחפש פיצויים ולא מחפש מהפכות
30/07/14 12:39
חושב שעלייה של כ- 25 אחוז במחיר לא מוצדקת.
חושב שאיכות הקו לא מצדיקה מחיר גבוה מזה שבזק מבקשים בשיחה ראשונית.
חושב שאם אתמקח עם הגברת מבזק שהתקשרה אליי אשלם פחות מ- 115 ש"ח.
חשבתי שאולי מישהו פה סגר דאבל עם אחת החברות ומודע למחירים בפועל.
פניתי להוט והבהרתי את עמדתי.
אם לא אקבל מהם תשובה ראויה מבחינתי- פנייתי הבאה תהיה הודעה על סיום התקשרות.
פניתי לכמהזה, הם אמרו שהם עובדים על שידרוג
30/07/14 16:53
1צפיות
האתר כך שיכיל את החבילות המשותפות (דאבל מסוגים שונים, טריפל ...)
בעצם יש חבילת דאבל אחת וטריפל אחת
29/07/14 19:43
אבל היום יש כבר חבילות יותר מורכבות בחברות כמו
1. סלולר + קווי + ספק אינטרנט
2. טלפון קווי + אינטרנט
 
בקשר לשאלה הראשונה
28/07/14 14:56
23צפיות
חוקי או לא,דברים כאלה יכולים לקרות.תתגמש.יש המון טענות לחברת הוט,אבל במקרה הזה אפשר אולי להתגמש.גם לשלוח מחליף לא בטוח שהיה ניתן, כי לא בטוח שבכלל היה טכנאי אחר פנוי באופן מיידי.למיטב ידיעתי,ואין לי השכלה משפטית,בתי המשפט דווקא מתחשבים בעובדה שתקלות כגון זאת יכולות לקרות מידי פעם.אז תתגמש,ותקבע טכנאי לפעם אחרת
על בסיס מה אתה אומר את זה?
29/07/14 15:48
2צפיות
זה ממש לא נכון, אם הרכב נתקע זה בעיה של הוט, ולא של הלקוח
גם יום חופש נוסף בבית עולה כסף, למה הלקוח צריך לשלם את זה?
בדיוק בשביל תרוצים כאלה נקבע החוק, נתקע האוטו, סבבה, שישלמו קנס או יתחזקו טוב  יותר את הרכבים, אין שום סיבה "להחליק" את זה
לפי דעתי את/ה לא צודק/ת
29/07/14 18:55
1צפיות
אין מה לעשות,אנחנו לא חיים בעולם מושלם,ותקלות קורות,ולפי דעתי בתי המשפט מתחשבים בכך,ולכן לי ימהרו לקבל תביעות כאלה,אם העניין יתגלגל אליהם.לשלוח אחד אחר?אני מניח שהיו שולחים אם היה מישהו פנוי באותו רגע.ודבר שני:אם גם על תקלות בלתי צפויות כמו זאת חברות יענשו,מה שיקרה הוא שהן יעבירו את הלחץ הזה אל עובדיהן,כלומר יפטרו אותם.ואז,במקום לגלות קצת אנושיות ולהתחשב בעובד,הן יפטרו אותו על כל דבר הכי קטן,ואני לא הייתי רוצה שיפטרו אותי על כל איחור הכי קטן.אבל זה מה שיקרה אם פותח השרשור יתבע את הוט על בדבר הזה,שבכלל לא בשליטתה.דבר שלישי:זה נראה לי פעוט ערך לתבוע על דבר כזה,מה גם שהוא בטח קיבל טכנאי לפעם אחרת.ולסיום:להיות קצת אנושיים זה תמיד טוב
שאלת מדיח כלים - זקוקה להמלצות רק ממי שרכשו בתקופה האחרונה -
28/07/14 10:14
71צפיות
שנה שנתיים אחורה.
בעבר היה לי מדיח כלים של וירפול ש-15 שנה עבד בצורה מדהימה עד שהתקלקל יום אחד.
כיוון שהיה לי נסיון כל כך טוב איתו, רכשתי מדיח חדש של וירפול לפני קצת מעל לשנה.
המדיח מאכזב ברמות (לעיתים קרובות משאיר שאריות סבון בקופסית, מוציא את כל כלי הפלסטיק הרב פעמיים רטובים, כלים יוצאים לעיתים מלוכלכים יותר ממה שנכנסו ובמקרים כאלה הלכלוך ממש מוטמע בתוכם) טכנאי ביקר, אישר שיש זרימת מים מעולה וחזקה אמר כמה דברים בנוגע לסידור הכלים והלך.
אני מפנקת את המדיח בטבליות ג׳ל יקרות, מעבירה תהליך ניקוי לעיתים מאד קרובות, לא מעמיסה עליו כלים - נמאס לי לעבוד בשבילו והחלטתי לרכוש מדיח חדש.
 
לכן אני מבקשת חוות דעת רק ממי שרכשו מדיח בתקופה האחרונה, ברור לי שהמלצה על מדיח שמחזיק כבר 10 שנים, לא רלוונטית לגבי כי הדגמים משתנים וגם האיכות של החברה.
 
חשוב לי שהמדיח ינקה כמו שצריך, במדיח הקודם לא היה לי פעם אחת בכל ה-15 שנה אירוע של טבליה שלא מתפרקת (ונהגתי לרכוש את הזולות ביותר).
חשוב לי שיהיה איזה שהוא חיווי באיזה נקודה בפעולה נמצא המדיח (שטיפה, ייבוש וכו׳) 
ושתהיה גם תכנית קצרה.
 
אשמח מאד להמלצות/דיס המלצות - זה מאד חשוב לי.
 
יש לי סימנס
28/07/14 11:05
59צפיות
פחות מוצלח לדעתי, מה"באוכנכט" שהיה לי 14 שנים. קופסאות רב פעמיות יוצאות לעיתים רטובות. זה תלוי בצורתן. התכנית המאוד קצרה לא מנקה באופן טוב, אבל התכנית הארוכה בסדר גמור (אני מפעילה בלילה, ואז לא אכפת לי מה אורך התכנית). לא בטוחה שיש חיווי לגבי שלב העבודה, אבל יש בטוח חיווי לגבי הזמן שנותר לסיום התכנית.
קנינו לפני כמה חודשים בוש 50D08
28/07/14 11:17
61צפיות
מנקה טוב, גם בתוכנית ה"אקולוגית" וזמן קצר (נדמה לי שזה שעה וחצי במקום שלוש ורבע), שקט. מה שכן, אנחנו שוטפים את הכלים במים לפני שאנחנו מכניסים, אז יכול להיות שזה מה שמאפשר לנו להשתמש בתוכנית הזו. יש קצת ריח אחרי הניקיון, ובגלל מגבלת מקום במטבח אנחנו לא יכולים להשאיר את הדלת פתוחה, אבל יש לי השערה שזה בגלל הטבליות המסוימות שקנינו, ולא בעיה כללית של המדיח.
 
כלי הפלסטיק יוצאים ברובם יבשים, למרות שאם מכניסים את הקופסאות של הסופר אז המסגרת שלהן קצת רטובה.
 
רשום הזמן שנשאר לניקוי, ואני משער שבחוברת יהיה רשום מתי מתחיל כל שלב, אבל לא בדקתי את זה.
תודה. אם יש עוד ממליצים, אשמח. לאחר
28/07/14 12:23
38צפיות
חפירה בפורום ובכלל, אני לכיוון סימנס.
אשמח לשמוע עוד מנסיונכם.
 
אני קניתי סימנס לפני שנה
28/07/14 21:43
10צפיות
את הדגם החסכוני במים (חצי אינטגרלי 6 ליטר להדחה)
מאוד מאוד מרוצה.
מנקה מעולה, שקט מאוד
משתמשת רק בתוכנית הארוכה והחסכונית כך שלא יודעת לומר מעבר לזה.
טלסה - לא מומלץ
29/07/14 00:52
1צפיות
מחירים של מותג פרימיום וביצועים של מותג מדבקה סיני, והשירות בארץ מתחת לכל ביקורת.
מה שתיארת לגבי הווירפול החדש שלך הוא במידה לא מבוטלת מה שאני מרגיש - אני עובד בשביל המדיח יותר מאשר להפך.
היו פה כמה טכנאים, אחרי שהסברתי למנהל של שירות הלקוחות שאני לא מתכוון לזרוק לפח מדיח של 5000 ש"ח אחרי שנה כי לאדון לא מתחשק לתקן אותו, ואחרי שחזרתי על עצמי כמה וכמה פעמים והסברתי לו שזה לא יסתיים כאן, הם הביאו את המדיח למצב מניח את הדעת, לא יותר מזה. אכזבה גדולה במיוחד ביחס למותג ה"מוביל" והמחיר.
לשם השוואה - היה לי טלסה 20 שנים
29/07/14 08:54
1צפיות
אבל זה היה דור אחר, רמת ייצור אחרת.
שום דבר לא דומה לחדש שאתה רכשת.
 
כשנאלצתי להחליף אותו, הבנתי שמה שקורה בשוק זה משהו אחר, אז החלטתי לא להשקיע כי זה מיותר. בחרתי  בוש-סימנס (אותה החברה).
 
יש לי גם מכונת כביסה א.א.ג בת 23, שהטכנאים כולם אומרים לי לתקן ולא להחליף. א.א.ג של ימינו היא משהו אחר לגמרי.
לגבי מכונת הכביסה
29/07/14 10:14
1צפיות
אני נתקלת בעצות כאלה של טכנאים, אבל עם כל הכבוד, במכונות החדשות, יש פונקציות שוות, שלא היו במכונות הישנות. אז הן מחזיקות פחות. גם עולות פחות באופן יחסי. אני לא הייתי מתקנת מכונה בת 23, גם אם הטכנאי ממליץ. 
אין שום פונקציה שחסרה לי
29/07/14 10:24
אני לא מדברת על מכונה זולה, אלא כזו שעלתה פי 3 מכל מכונה אחרת בזמנו.
אני מדברת על מכונה שיש לה המון פונקציות שאני גם כך לא משתמשת בהן...
אבל היא עושה יופי את העבודה: 5 מכונות בשבוע יוצאות נקיות להפליא. (חמסה3X מלח מים שום בצל וכו' )
גם אני טענתי כך, לגבי א.א.ג בת 37
29/07/14 10:29
1צפיות
ואחר כך לגבי א.א.ג בת כ-13. ועכשיו עם LG. לא יודעת כמה תאריך ימים ושנים, אבל מהירות הסחיטה טובה יותר, יש טיימר ויכולת לשלוט במועד התחלת הכביסה. כל מיני דברים לא חיוניים, אבל מה-זה שווים.  אין לי ספק, שמבחינת איכות, המכונה בנוייה הרבה פחות טוב מזו שהיתה לי, ובהחלט מזו שהיתה לי קודם. מצד שני- יש כיף בהתחדשות. יש חביבות בחיסכון במים ובחשמל. אני הפסקתי "לאכול" את הלוקש ש כדאי לתקן כי "כיום כבר לא עושים כאלה". לא עושים כאלה? עושים אחרות, וזה גם נחמד.
אה, ועוד דבר
29/07/14 10:35
1צפיות
אלא אם כן מדובר בלכלוך עיקש באופן איום ונורא, כל המכונות הסבירות עושות עבודה טובה. הרי מה בסך הכן הן עושות? מערבלות את הכביסה במי סבון, שוטפות וסוחטות. הרוב המכריע של המכונות עושות זאת בהצלחה. בעיקר בשל הסבון. אני לא חושבת שנתקלתי במכונה שלא הועמסה בצורה נוראית (כמו שאני עושה מידי פעם...), שהכביסה לא יוצאת נקיה להפליא, ואני מכבסת במים קרים ותכנית קצרה יחסית. פעם גם אני האמתני למנטרה הזו של הטכנאים. לא קונה עוד. 
 
גילוי נאות: אני לא מוכרת מכונות כביסה או כל מיכשור חשמלי אחר!
º
יש לאימא שלי AEG בת 40 עובדת כמו שד
29/07/14 13:27
1צפיות
30/07/14 01:15
מדי פעם נתקלים בלקוחות שטוענים ש"המכונה לא מנקה טוב", כל הטכנאים, של כל החברות, עושים דבר פשוט כדי לבדוק את זה: מפעילים אותה, מוודאים שהיא מושכת את האבקה, מכניסה מים ומוציאה אותם.
מכונת כביסה לא מנקה כביסה, היא שוטפת אותה. הסבון מסיר לכלוך עיקש או כתמים, לא המכונה.
 
יכולים להיות אלף הבדלים בין מכונה למכונה, אבל לא ברמת הניקיון.
 
מצטרפת. לי יש טלסה בן 18 בלי תקלות.
30/07/14 15:43
2צפיות
כנראה שהדורות החדשים של כל החברות לא באותה רמה.
בעלי הסימנס - בסקירות שונות שאני רואה
29/07/14 10:45
1צפיות
בעיקר מאתרים מחו״ל, אני רואה שיש אור כחול עדין בפתיחה של הדלת. האם גם בדגמים שלכם יש?
 
º
אצלי לא.
29/07/14 14:11
דיסהמלצה על סימנס
29/07/14 13:16
2צפיות
יש לנו סימנס, בסה"כ הוא מנקה היטב אבל 
  • הדגם שלנו מיועד ל 13 מערכות כלים ולא ל 12 הסטנדרטיות.
    הדבר גורר סידור כלים צפוף מאוד ולא נוח.
     
  • לממטרות יש נטיה להסתם, אצלנו זה הגיע למצב בו הסבון לא נמס ולאחר הפעלה הכלים נשארו מלוכלכים.
    מדי כחודש אני צריך לעבור על הממטרות ולנקות אותן.
ממדיח במחיר הזה אני מצפה לרמה גבוהה יותר.
תודה, מרבית הדגמים שאני רואה הם ל-13 מע׳
29/07/14 13:58
1צפיות
נדמה לי שלא מצאתי דגם של סימנס בשוק שהוא ל-12 מערכות.
הוירפול שלי הוא ל-12 מע׳ וגם בו הסידור צפוף...
בנוגע לממטרות, יכול להיות שאתם גרים במקום עם רמת אבנית גבוהה, מעלה השערה, כי אני יודעת שזה גורם לסתימה של הממטרות.
אצלי בוירפול, אגב, הממטרות פתוחות לגמרי, ועדיין הסבון לא נמס לצערי.
הסתימות אינן מאבנית אלא מליכלוך
29/07/14 15:11
1צפיות
שמגיע מהכלים עצמם.
איכשהו, למרות הפילטר, המים המלוכלכים כולל חתיכות לכלוך, מגיעים לתוך הממטרות.
 
באותו מטבח, המדיח הקודם לא סבל מבעיות כאלה.
שנים לא חשבתי אפילו לבדוק  את הממטרות.
מאז הדרוג האנרגטי באירופה הוחמר
29/07/14 15:05
1צפיות
המדיחים משתמשים בפחות מים עם הארכת זמן ההדחה, וזה מוביל לתוצאות מאכזבות בשביל מי שהיה לו מדיח לפני הרבה שנים. אי אפשר לברוח מהבעיה הזו. אל תשקיעי יותר מדי בבוש או סימנס במחירים הגבוהים או ממוצעים הם לא מנקים יותר טוב אלא לרוב שקטים יותר למי שזה חשוב לו. יש טעם להשקיע במדיחים זולים בתנאי שכל החלק הפנימי למעט הממטרה יהיה מנירוסטה ולא מפלסטיק. הפלסטיק אולי רעיון סביר לכיבוס, אבל לא לצרכי הדחה כי הוא מוריד מאוד מרמת הסטריליות אחרי מספר שנים (במקומות השקועים הנסתרים מצטברת ג'יפה שאת לא רוצה לדעת עליה).
זה מעניין. קצת מוביל אותי ללכת על מדיח דווקא
30/07/14 11:31
2צפיות
עם צריכת מים גבוהה יותר (הבנתי שבסה״כ השנתי ההפרש הוא לא כל כך משמעותי מבחינת צריכת המים הכוללת).
אולי טוב יותר דווקא כמה שהמדיח משתמש ביותר מים.
º
בנירוסטה אין ג'יפה?
30/07/14 22:18
2צפיות
מדיח
30/07/14 11:10
40צפיות
קניתי סימנס לפני כשנה הדגם של 6 ליטר להפעלה מאד מרוצה
º
תודה
30/07/14 11:31
1צפיות
שאלה על מזגנים בעקבות מעבר דירה
30/07/14 09:26
3צפיות
שלום
 
אנו לפני מעבר דירה,
בדירה הנוכחית שלנו יש 2 מזגנים ,אחד קטן לחדר שינה של תדיראן (מזגן בן 5 שנים בערך) 
ובסלון יש מזגן גדול למיטב זכרוני 2.5 כח סוס, של טורנדו, מזגן בן 6 שנים.
 
בדירה החדשה שקנינו יש מזגן מרכזי, ולכן כנראה לא נצטרך את המזגן הגדול.
 
האם לדעתכם ניתן למכור את המזגן הגדול? ובכמה לתמחר אותו? ולמי לפנות בשביל למכור?
 
ולגבי המזגן הקטן של חדר השינה... חשבנו לפרק אותו ולהתקין אותו בדירה החדשה,
 
השאלה האם זה משתלם לפרק ולהרכיב אותו בבית חדש.
 
אודה לעצתכם
לגבי המזגן הקטן הפירוק ואיסוף הגז עוה כ 250 ש"ח,אבל תבדקו
30/07/14 11:47
4צפיות
היטב אם ניתן יהיה להרכיב אותו מחדש בחדר שינה כי בבתים חדשים/מגדלים אי  אפשר להתקין מזגנים אלא רק במסתור כביסה.
המזגן הגדול פרסמו ביד 2 מחיר בין 1500-2000 ש"ח.
לגבי המזגן הקטן...
30/07/14 11:55
2צפיות
אפשרי להתקין במסתור כביסה בלבד, ולכן נרצה להתקין אותו בחדר שהכי צמוד למרפסת שירות,
השאלה היא... האם פירוק+הובלת המזגן+הרכבה לא יעלה כמו מזגן חדש? זה כדאי מבחינה כספית?
 
 
ולגבי המזגן הגדול, אני אפרסם אותו למכירה, ומי שיקנה הוא ידאג לפירוק?!
התקנה לכל מזגן גם אם תקנה חדש הינה אותו דבר כמו התקנה של
30/07/14 14:35
2צפיות
הישן,מה שיעלה לך הוא  הפירוק,הובלה אפשרי לבד כי הוא קל מאד.
לגבי הגדול פרסם או תמכור לדיירים החדשים
º
יוסי... אתה עובד באיזור השרון?
30/07/14 14:55
1צפיות
º
לפעמים גם בשרון מצרף כמה עבודות יחד
30/07/14 15:08
2צפיות
º
יש מצב למכור בזול לקוני הדירה?
30/07/14 12:02
2צפיות
זו דירה בשכירות
30/07/14 12:19
2צפיות
ובעלת הדירה קמצנית ברמות, ולא מוכנה לשלם שקל על המזגן.
התווספות כפתור עריכה חדש ב|תפוז|
30/07/14 13:33
אנו שמחים להודיע שהחל מהיום נוספה לפורומים אפשרות חדשה- עריכת הודעה|!|

ניתן לערוך את ההודעה עד רבע שעה מפרסומה (גם אם נוספו לה תגובות),

ולאחר מכן יהיה כתוב על גבי ההודעה שהיא נערכה.



|*| איך עורכים את ההודעה?|*|

לאחר פרסומה, יש לפתוח את ההודעה בפורום.

בשורה הכחולה שבתחתית ההודעה, בסופה (צד שמאל שלה) יופיע: ">עריכה".

לחיצה על "עריכה" יכניס חזרה לתוכן ההודעה ויהיה ניתן לערוך ולשנות אותה לחלוטין!



בכל עניין (טכני או כללי) ניתן לפנות אלינו באחת מהדרכים הבאות:

?    בשרשור המיועד בפורום משוב:  http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...

?     במסר ל"הנהלת הפורומים"

?    למייל: forums@tapuz.co.il.
האם יש מישהו שמנטר את שרות אלקטרה למזגנים?
28/07/14 20:58
20צפיות
לא מצאתי במנוע החיפוש. לאחר ביקור טכנאי שתיקן מזגן באחריות ואמר שהחליף "רגש" שהיה מקולקל, אותו מזגן אינוורטר מייצר קרח, חריקות וחוסר קרור. כשאני מתקשר להזמין שוב טכנאי עונה מוקדנית שאומרת שיחזרו עוד היום...ולוקחת מס' פאלפון. כמובן שלא חוזרים. עוד יום עבר ללא מזגן מתפקד....
חול 1 שלום,
29/07/14 09:33
2צפיות
קראנו את הודעתך, נודה אם תשלח לנו את פרטייך באמצעות הטופס שבקישור המצורף על מנת לבדוק את המקרה.
בברכה,
נופר שירות אלקטרה
תודה. לא ניתן להחזיר את הטופס. הוא מסרב לקלוט
29/07/14 10:04
3צפיות
את הקוד שעלי להכניס ומציין שזו טעות ושאפנה לאדמיניסטרטור...ניסיתי מספר פעמים. אנא חזור אלי לטלפון 050546591
º
שלחתי מסר אישי כי מספר הטלפון שמסרתי כאן שגוי
29/07/14 10:07
2צפיות
האם שירות אלקטרה "מיישר" קו במזגנים עם שירות פל-רום בלבנים?
30/07/14 12:19
3צפיות
החברה הזו ויתרה, כנראה,  על שירות לקוחות
ביקורת על מכונה כביסה
30/07/14 11:05
4צפיות
שלום לכם,
לא בטוחה אם זה הפורום המתאים ואם לא אשמח להפנייה.
קיבלתי מתנה (כן כן, מתנה מההורים לרגל מעבר דירה) מכונת כביסה חדשה של Lenco דגם LWM-7800BZ (7 ק"ג קיבולת ו800 סל"ד).
האם יש למישהו יש ניסיון עם המוצר או בכלליות עם לנקו? אשמח לחוות דעת.. אם כי זה קצת מאוחר אבל הייתי שמחה לדעת למה יש לי לצפות.
חיפשתי באינטרנט ניסיון לחוות דעת אבל אני לא מוצאת :(
השם הוא כנראה מדבקה סינית (מפוקפקת?)...... לנקו
30/07/14 12:09
4צפיות
היה פעם מותג של מערכות קול, פטיפונים וכו'........
מישהו קנה/לקח את המותג (השם) ושם אותו על מוצרי חשמל

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה