לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

המשך...
הודעה חדשה

012 מובייל גבו ממני 70 ש"ח על כלום. מה ניתן לעשות?
30/03/15 18:35
185צפיות
שלום רב,
 
חברת 012 גבתה ממני 70 ש"ח על אוויר, בטענה ש"הסתיים המבצע". הנ"ל לא הודיעה במסרון לנייד או במייל, אלא בחרה לעשות זאת בתוך החשבונית שהיא בעצם קובץ PDF. החשבונית מכילה 6 עמודים, רק בעמוד ה- 3 באותיות קטנות יש שורה קטנה עם המידע הזה.
ברור לכל בר דעת שיש סיבה למה זה בקטן באמצע החשבונית ולא נכתב במסרון או במייל.
בשיחה עם 012 עם נציגי המדיה החברתית, הנציג היה חסר סבלנות על גבול החוצפן, אמר שזו בעיה שלי ושאני לא אראה שום זיכוי ולא משנה לאן אני אפנה. זה מה יש. השיחה מוקלטת.
מה ניתן לעשות והאם זה חוקי "להודיע" באותיות קטנות בתוך החשבונית בעמוד השלישי מתוך 6 עמודים? זאת הטעיה לפי דעתי.
תודה מראש,
גיא.
שכר לימוד ידידי...
30/03/15 18:43
144צפיות
חברה שמוכנה לגנוב בשביל 70 ש"ח לא באמת שווה אותך.
קח את עצמך ותתקדם הלאה.
כן, אפשר לתבוע ולטעון שהחברה קיימה שלא בתום לב את חובתה להודיע לך על סיום המבצע. אם תיפול על שופט צרכני - תזכה. אם לא - תשלם הוצאות לפחות פי 3 מזה. זה ממש לא שווה 70 ש"ח וגם לא 300.
תודיע להם חגיגית שבחרת לסיים את התקשרותך איתם.
לא ציינת באיזה תחום מדובר (אינטרנט/טלפון/חו"ל/סלולאר) אבל האמת היא שזה לא ממש משנה. לכל הנ"ל יש היום אלטרנטיבות טובות (חוץ מקו ביתי, שם לדעתי בזק זה הרע במיעוטו).
המסר צריך להיות ברור ועקבי. התנהלתם ככה? הרווחתם 70 ש"ח והפסדתם לקוח.
מדובר על הסלולר. מעבר לכסף יש את עניין השירות
30/03/15 19:06
102צפיות
אני חייב לציין שאני עבדתי בשירות לקוחות של הוט כשנתיים ב-2010-2011 לפני שהתחלתי את התואר, בין היתר הייתי אחראי על פניות הציבור, בחזרה ללקוחות שפנו דרך "צור קשר" באתר, וגם הייתי חוזר ללקוחות שהיו מפרסמים כאן פוסטים בפורום הזה ממש.
אבל עם כל המקרים שטיפלתי בהם והיו מקרים... בדבר כזה לא נתקלתי!
להודיע באותיות קטנות באמצע החשבונית רק כדי לכאורה לצאת לידי חובה? ממש מרגיז.
כשאני מדבר עם נציג שלהם הוא מפגין חוזר הקשבה ("תעשה מה שאתה רוצה")?! בחיים לא דיברתי ככה ללקוח.
שילמדו יחסי אנוש, מה גם שאני לקוח ותיק של אורנג' ו012 בסלולר עם 2 קווים (אותה חברה) כבר 11 שנים רצוף.
סיבה טובה לעזוב
30/03/15 19:13
83צפיות
אין מה להתחנן בשביל זה.
תנייד החוצה ותמסור להן דרישת שלום.
אבל זה בלאגן עם המספרי טלפון
הודעה זו מכילה תמונות
30/03/15 19:42
132צפיות
יש לי גלאקסי 4 וכל המספרים בו יימחקו. כשקניתי אותו החנות של סמסונג באילת העבירה לי את המספרים מהנוקיה 5800 הישן לגלאקסי 4 הזה עם מכונה כלשהי שהיתה להם שם. עכשיו אין לי מכונה כזאת...
 
ד"א מצרף לכם את האותיות הקטנות שלזה הייתי צריך לשים לב. לא הודיעו בהודעת SMS, לא במייל, ולא בשיחת טלפון... הודיעו באותיות קטנות.
מה הקשר למספרי הטלפון?
30/03/15 20:04
94צפיות
הם אמורים להיות שמורים על הטלפון עצמו. ואם הם עדיין שמורים על הסים, אפשר בקלות דרך התפריט של הטלפון להעתיק אותם למכשיר עצמו.
 
כשחתמת/ הסכמת מראש על העסקה, נאמר לך שמוגבלת בזמן?
31/03/15 08:16
59צפיות
אם כן, קיבלת כבר את ההתראה שלך מראש..
 
אם זה עדכון תעריפים מפתיע (כמו שהוט נוהגת לעשות בניגוד לסיכומי החבילות שלה, למשל) זה משהו אחר.
 
הוט, ידידי, הם דוגמא להכי גרוע שיכול להיות, הם לא מכבדים *אף עסקה* ומסיימים אותה על דעת עצמם והכל בשיטת מצליח ואופס.
חזרו אליי מהמועצה הישראלית לצרכנות
31/03/15 16:05
99צפיות
הם רשמו לי:
 
"על פניו, מתיאורך עולה כי החברה מפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן הנוגעות לעסקה קצובה. על פי הוראות הדין, בית העסק מחויב להודיע לצרכן על סיום המבצע, בתקופה המנויה בדין ובהודעה נפרדת, בנוסף להודעה בחשבונית. הפרה של הסעיף מזכה את הצרכן אף בזכות לתבוע פיצוי לדג' עד סך של 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק בהתאם לסעיף 31א לחוק הגנת הצרכן".
 
איפה אני יכול למצוא את נוסח החוק הזה המלא? כי לתבוע אני עושה בשניה בתביעות קטנות, כבר תבעתי פעם אחת עד שהנתבעת (חברה בע"מ) התחננה לבטל את התביעה. אני זקוק לנוסח החוק המלא, תודה ענקית!
מזל שהם שולפים מהמותן.. בלי אסמכתאות
31/03/15 16:24
79צפיות
כעת, היכן בחוק עולים הדברים שרשמו לך, שאלה טובה... לא עברתי כעת על החוק, אבל מהזכור לי - מה שכתבו לך, איננו נכון.
אם אינני טועה, עיין בסעיף 13 (בעיקר 13א) וכן בסעיף 31א.
 
מסופקני אם יש לך עילה לתביעה. אבל היי! בהצלחה
אולי החוק עבר תיקון מאז?
הודעה זו מכילה תמונות
31/03/15 22:53
51צפיות
הנה הודעה שהם שלחו לי.
הם כתבו "על פי הוראות הדין" ייתכן שהסתמכו על פסיקות בימ"ש
31/03/15 22:59
33צפיות
שלא מן הנמנע כבר נתן פרשנות לחוק בתביעות קודמות (למשל פסק מה נחשב להודעה מספקת ללקוח).
אפשר לצרף את תשובת המועצה לצרכנות כטענה
01/04/15 00:34
29צפיות
הם אמנם לא גוף מחוקק ואפילו לא גוף בורר, אבל דעתם בכל זאת נחשבת למקצועית (ולא משנה אם בצדק או לא), ואם הם טענו שאפשר לתבוע 10,000 ש"ח על המקרה, אז אפשר לתבוע ולצרף את המכתב שלהם כבסיס לטענה.
אני שמח להודיע ש012 החליטה לזכות אותי על ההפרשים
01/04/15 17:19
1צפיות
היום בשיחת טלפון נכנסת אליי. החוצפה הגדולה היא שהם טענו ש"שלחו" לי SMS פעמיים (!!!) ולא התייחסתי. כמובן שלא קיבלתי מהם שום הודעת טקסט לנייד ואין דבר כזה.
 
בכל מקרה כבר פניתי למשרד התקשורת בעניין הזה, שיבדוק למה הם לא שולחים הודעות. לא אפנה לבית המשפט כמובן כי זיכו אותי.
 
תודה על העזרה וחג שמח!
º
הם עשו את המינימום הנדרש לפי החוק. אתה עוד אתם ?
31/03/15 06:31
41צפיות
בקרוב אנתק את הקו הזה ועוד אחד. יש המלצות לחברות נורמליות?
31/03/15 15:26
29צפיות
תודה רבה.
עשו, או לא עשו, את המינימום? מניח שהחוק באתר משרד הכלכלה
31/03/15 16:21
47צפיות
  1. dani666 רשם שעשו את המינימום. על פניו, לא עשו. כי לא שלחו הודעה נפרדת לפני תום התקופה. מה לא הבנתי?
  2. אני מניח שאפשר לחפש את החוק בגוגל.
מה ניתן לעשות ?
01/04/15 10:35
25צפיות
לעזוב איתם במיידי, ולוותר על הכמה שקלים שהם גנבו מימך, שיהיה לכפרות
אני בגולן ומאד מרוצה
 
מחפשת המלצות למתנת יום הולדת עגול לאבא שלי
01/04/15 12:29
59צפיות
אבא שלי יחגוג בקרוב 60 ועוד לא הצלחתי להחליט מה אקנה לו. 
מחפשת משהו בעלות של עד כ1000 ש"ח. חופשה לא רלוונטי כי אין דברים איכותיים בתקציב הזה.
שעון / גאדג'טים יש לו בשפע ואין מה לחדש. בגדים אי אפשר לבחור עבורו.
 
אשמח לשמוע רעיונות
º
כלי עבודה ?
01/04/15 12:48
21צפיות
º
זה לא בערך כמו לקנות סט סירים ליום הולדת של אמא?
01/04/15 13:14
19צפיות
יש אבות השמחים דווקא לסט סירים, אם כי אני באמת לא
01/04/15 13:49
40צפיות
מכיר אמהות השמחות לקבל מקדחה אלחוטית.
חחח כן ובכל זאת המחשבה הייתה על משהו יותר אישי / מפנק
01/04/15 13:55
36צפיות
באם אין הצעות אחרות יש מצב שאקנה מכונת נספרסו, למרות שגם זה סוג של "מתנה לבית"
מסגרת תקציב תאפשר לנו שלא להתפרע ולחזור
01/04/15 14:06
29צפיות
לקרקע המציאות. אם כבר משהו לאב המבשל, זה תמיד אב מתבקש, סכין יקרה ואיכותית, כזו שאהרוני היה גאה בה, זה דבר מתבקש.
כפי שכתבתי התקציב בערך 1000 ש"ח
01/04/15 14:21
30צפיות
סכינים הוא תמיד אומר שאסור לתת כמתנה. אמונות תפלות
עם אמונות טפלות לא משחקים. מה הוא אוהב לעשות?
01/04/15 14:26
26צפיות
לצלם, למשל?
זאת הבעייה, אין לו יותר מידי תחביבים... בעיקר אוהב סדר
01/04/15 14:36
26צפיות
ולעבוד בגינה.
º
אולי סלולארי חדש?
01/04/15 14:39
10צפיות
יש לו סמארטפון חדש יחסית אבל חשבתי עכשיו על שואב אבק רובוטי
01/04/15 14:49
29צפיות
בהקשר של סדר / ניקיון. הם שווים משהו? מה מומלץ בין אלו שנכנסים בתקציב של עד 1000 ש"ח?
אה ויש בבית מדרגות. הם ידעו לא "להתאבד"?
º
שאלה טובה. לא מבין בזה.
01/04/15 14:56
11צפיות
יש כאלו שניתן לתחום את אזור התנועה שלהם.
01/04/15 15:31
15צפיות
אבל גם אני לא ממש מבין בזה.
היו לא מעט כתבות שסקרו דגמים שונים, לא טרחתי להתעמק.
מה עם כמה בקבוקי יין טוב?
אתה דוקא מכיר!
01/04/15 16:14
14צפיות
ויש לי חברה, שקיבלה פעם ליום הולדת, מרתכת.
שואב רובוטי=בדיוק קבלנו מתנת חג ובתוספת של כ-300 ש"ח
01/04/15 16:52
7צפיות
חשבנו לעבור דירה ובינתיים אנחנו לא... נראה מאד חמוד אממה. אצלינו בבית לא שימושי
1. אנחנו גרים בבית ממש ישן יש לנו כמה מרצפות שקועות פה ושם אז הרובוט אוהב "לשבת " עליהם
2. הספות נמוכות והרובוט לא נכנס.
3. אישית הרעש מעצבן אותי.
 
אז... אחרי פעמיים של חצי שעה שימוש - מישהו עוניין לקנות רובוט אדום נוצץ וחדש מתוצרת crown?

חג שמח
חוית קניה הזויה ב"ליאור", או בקיצור- עדיף אינטרנט...
01/04/15 16:23
18צפיות
אני בכוונה לא מעוניינת לתת את שם הסניף המדוייק, בו היינו, בעלי ואני. אני לא רוצה שמישהו יפוטר בגללי. אבל נראה שנוהלי המכירה זקוקים לריענון דחוף. אני לא מתכוונת לסבול ממה שעברנו, שוב. 
אתמול באנו, בעלי ואני לסניף באזור ירושלים, לרכוש שואב אבק. ביקשנו לראות את חלקיו, ונענינו ע"י המוכר, שאי אפשר לקרות את החלקים, כי גנבו אותם (!). אחר כך, בעודנו מתפלאים מאד, מצא המוכר את "הגניבה", במקום בו היתה אמורה להיות, בארונית מתחת לשואב המוצג. 
ביקשנו הצעת מחיר. אנחנו צרכנים מודעים. כבר הכנו שיעורי בית ותודה לפורום הזה.
 
ידענו בדיוק מה אנחנו מחפשים וגם המחירים היו ידועים לנו. המוכר נתן הצעת מחיר סבירה, ופנה לשוחח עם קונה אחר, בעודו עומד לידינו ומביט כיצד אנו מנסים להוציא את מיכל ריקון השואב. רק משפנינו אליו, ציין, שפשוט נהנה לראות אותנו מתאמצים...
ביקשנו שיוריד מעט מן המחיר, כך שהצעתו תהיה זהה לזו של חנות אלקטרונית, ואנו נשלם במזומן. המוכר ביקש שהות לברר, וזה בסדר גמור! הוא חזר עם השואב זועם וכועס. ציין שבגללינו איבד את עמלת המכירה ובכלל לא משתלם לו למכור לנו. 

פייר, היה לנו יום נעים אתמול, מזג האויר היה נח, מצאנו חניה וגם לא היינו רעבים. אחרת אני לא יכולה להסביר, מדוע לא הסתובבנו ויצאנו מן החנות  מיד. ולא רק זאת, ביקשנו פרטים על כיריים אינדוקציה. 
לרוע המזל, לא רק שהשואב הישן שלנו חדל מלעבוד בדיוק עכשיו (גם אותו קנינו באותו סניף, לפני כעשר שנים), אלא שהכיריים התחילו לעשות בעיות. חוק מרפי? 

המוכר, שכבר כעס מראש, התחיל להשמיץ את הכיריים, הוציא גיבוב שטויות מפיו, שמראה שאין לו שום מושג בתחום. אנחנו, כאמור, עשינו שיעורי בית...
פגה סבלנותנו. קיבלנו פתק לשלם עבור השואב בקופה (יותר מ-3000 שקלים, לא קניה קטנה במיוחד!), המוכר הביא את קופסת השואב בכעס ובפרצוף חמוץ לקופה. לא נפרד לשלום, לא הודה על הקניה. שום דבר! 
התנהגות לא ראויה, אם היינו באים, מבלבלים את המח ולא קונים דבר, על אחת כמה וכמה, אם ביצענו קניה. 

נהגנו לפקוד את הסניף הזה לא פעם, ואף לרכוש מוצרים בעת הצורך. אנחנו לא רוכשים הרבה, אבל מקפידים על מוצרים טובים מאד. בצורה כזו, בהחלט נשקול שנית אם להכנס שוב לחנות. 
 
ניסיתי לשלוח מייל למר משה שירזי, מנכ"ל "ליאור" ללא הצלחה. ביקשתי שיחזרו אלי היום עד הצהריים. חזרו ומיד ניתקו. (?) אני יכולה לאמר, שלא היתה שום עדיפות לקניה בחנות הזו ע"פ קניה וירטואלית. ואת הלקח אלמד לקניה הבאה.
 
אגב, השואב אחלה, ותודה על ההמלצות!
 
חלקי חילוף למקררים ?
הודעה זו מכילה תמונות
31/03/15 12:22
106צפיות
מחפש ידית לדלת מקפיא תחתון של מקרר אמנה . היכן אפשר להשיג ?
º
ניסית בתבור סחר? יש להם אתר באינטרנט
31/03/15 12:52
17צפיות
בדקתי , שלחתי להם מייל.
31/03/15 13:12
54צפיות
באתר לא ראיתי את הידית.
º
אולי ב EBAY לפי המספר (אם יש) על החלק
31/03/15 13:57
15צפיות
יש באיביי , אבל.
01/04/15 08:34
28צפיות
 
המשלוח מארה"ב + המחיר של החלק , יוצא יותר יקר מהמחיר בארץ. 
כמה עולה החלק+משלוח בארה"ב?
01/04/15 14:04
12צפיות
יש לי חשבון בshipito ואני יכול להעביר אותו אלייך.
מחיר.
01/04/15 15:54
5צפיות
החלק עולה 36-40 דולר , משלוח בסביבות 12 דולר. סה"כ כ 50 דולר . 
לא ברור אם זה מקורי או תחליפי. 
º
יש ביבנה בית מסחר גדול לחלקי מקררים. תגגל
31/03/15 15:49
22צפיות
מצאתי עוד חנות שיש להם את החלק.
01/04/15 08:37
40צפיות
נקראת AVIKAL יושבים בפ"ת ,  אדבר איתם היום לבדוק את המחיר.
לא זול בשביל פלסטיק.
01/04/15 10:57
28צפיות
הם רוצים 270 שקלים על חלק מקורי.
בחנות אחרת עולה 165 לא מקורי.
º
יש בתל אביב חנות גדולה לחלקים כאלה...
01/04/15 10:52
14צפיות
תנור אפיה משולב
01/04/15 12:55
27צפיות
הי
אשמח לקבל המלצה לתנור אפיה  משולב , כזה שיש בו את הפונקציה של החדרת לחות בזמן אפיה.
או לחילופין דיס המלצה
תודה
 
אופציה של התזת מים ראיתי רק בתנורים מקצועיים יקרים מאוד.
01/04/15 15:27
6צפיות
מה שאני נהגתי לעשות בתקופה שאפיתי זה או לשים קערת מים בתחתית התנור
או אפשרות טובה יותר, להשתמש בשפריצר ידני.
דואר ישראל. מה עושים?
31/03/15 08:15
205צפיות
קיבלתי לביתי מכתבים רבים של אדם ששמו אינו קרוב לשלי, כתובתו אינה קרובה לשלי, ומשום מה כל המכתבים הגיעו אלי. התקשרתי לסניף הדואר לשאול מה עושים. אמרו לי- תביאו אלינו את הדואר. אמרתי שעם כל הכבוד, אני לא מבינה מדוע אני צריכה לטרוח ולנסוע אליהם, לחפש חניה, ולבזבז זמן כדי להחזיר דואר. מעבר לתשובה של הפקידה שאמרה- אז תזרקי וקחי בחשבון שיכולים לעשות לך אותו הדבר, לא קיבלתי מענה אחר. למי להעביר את התסכול הזה? ומה לעשות עם דברי הדואר ? (שכמובן אין בכוונתי לזרוק) 
פשוט תכניסי לתיבה האדומה של הדואר
31/03/15 09:03
154צפיות
הם כבר יעבירו למקום הנכון.
לא פעם מגיעים לכתובת הביניין בו אני גרה
31/03/15 12:12
142צפיות
מכתבים של דיירים שעזבו את הביניין, לפעמים גם לאחר שנים.
אני כותבת על המעטפה שהנמען עבר מכאן (כשכתובתו ידועה לי אני רושמת אותה), שמה ליד תיבות הדואר, ולמחרת הדוורית לוקחת את המכתב/ים.
מה היא או הדואר עושים איתם? רק הם יודעים.
לפחות אני מלאתי את חובתי האזרחית...
ואגב, לפני כשבועיים התקשרו אלי מהדואר, ושאלו האם משפחה
31/03/15 12:25
168צפיות
מסויימת גרה בביניין, כי הרבה מכתבים שלהם חוזרים לדואר כאילו המשפחה לא מתגוררת בביניין.
המשפחה אכן מתגוררת בביניין בשכירות, רק שלא טרחו לרשום את שמם על תיבת הדואר, וכנראה הדוורית היא זו שהחזירה את המכתבים לדואר.
 
יותר סביר שאיזה משרד חקירות התקשר...
31/03/15 13:43
122צפיות
אבל בסדר, מילא...
ממש לא. כשעניתי, הדוברת מעבר לקו שיחררה אנחת רווחה
31/03/15 14:43
110צפיות
באומרה, שסוף סוף היא מוצאת מישהו בבית.
כשפניתי לשכנים האלה, אמרו שהם מקבלים מכתבים, אבל מעט.
הם גרים בשכירות, ולא שמו שם על התיבה, כך שסביר שהדוורית תחזיר את המכתבים.
הם לא נראים כאלה שמשרד חקירות יחפש אותם. וגם אם כן,  אפשר היה לפנות למשכירים.
שמים למעלה מעל התיבות, אפשר גם לציין שאין אדם כזה במען
31/03/15 14:36
89צפיות
ואז הדוור ייקח את המכתבים והם יחזרו לשולח.
לזרוק בטח שלא
31/03/15 13:15
96צפיות
חלק מהדואר בטח דרוש לאנשים.
כנראה לאתר את האדם הממוען, את זה הדואר אמור לעשות, לא את.
לא נתקלתי במצב דומה כך שאין לי תשובה טובה יותר.
ברור שלא אזרוק, הייתי מופתעת מהתשובה
31/03/15 21:33
73צפיות
הרעיון לשים שוב בתיבה זה רעיון מצוין שלא חשבתי עליו. אם זה יקרה שוב אנסה לעשות משהו משמעותי יותר. תודה רבה. 
לא רק זה, יש גם אנשים השמים בתיבת הדואר מעטפות של הפקדת
01/04/15 13:53
28צפיות
צ'קים והדואר כבר יודע להעביר לבנק הסמוך בלי בעיה. גם הבנקים יודעים לשים מעטפות דואר בדואר.
צריך עזרה בניסוח כתב תביעה
01/04/15 09:13
64צפיות
אני עוזר לחבר להתמודד עם חנות סלולארי די מוכרת, שמכרה לו מכשיר G3 ב-2500 ש"ח שהפסיק לעבוד אחרי 4 ימי שימוש, וזו מתחמקת מתיקון במסגרת אחריות בטענה שהוא התעסק בתוכנה!
הסיפור המלא כאן, בשרשור בו עזרתם לי לנסח מכתב התראה.
הוא לא קיבל כל תגובה לאותו המכתב, וכבר אין ברירה חוץ מפנייה לבית משפט לתביעות קטנות.
 
ניסחתי בשבילו מכתב תביעה, בפורמט שמצאתי אונליין.
בסכום התביעה רשמנו את סכום המכשיר עצמו. לא היינו בטוחים אם כדאי להוסיף סכום על עוגמת נפש, שלא יראה רע מול השופט כמנסים להרוויח מהסיפור. מה גם שהבחור מוכן לקבל את הכסף ששילם חזרה ולסגור סיפור. מה דעתכם?
אני בעצמי לא מתמצא כל כך בתחום, אשמח לשמוע תגובות על ניסוח המכתב, ועזרה בשינויים במידת הצורך.
תודה .
 
שאל בפורום "חוק ומשפט" בתפוז.
01/04/15 09:25
30צפיות
תוסיף בלי שום בושה
01/04/15 10:29
46צפיות
עוגמת נפש: 250 שקלים
הוצאות: 250 שקלים  
לכל היותר השופט ידחה את הסכומים הללו
כמו כן נסה לשלוח הודעה בפורום תביעות קטנות
בהצלחה
מוצר חשמלי תקול
31/03/15 20:17
90צפיות
מוצר חשמלי שנקנה מ-KSP
נקנה השבוע, עבד מספר שעות ולאחר מכן התחילו כיבויים עצמאיים. עובד כמה שעות - נכבה (אפילו לא ריסטרט).
תמיכה ושירות ע"י אחד היבואנים שיושבים בטיזינבי
מחיר המוצר עצמו, כ-200 ש"ח.
אם אני מבין נכון, חוק הגנת הצרכן אינו תקף למוצר חשמלי אשר נעשה בו שימוש.. אמת?
מה האופציות שלי (על פי חוק או מנסיונכם מול KSP) עבור:
1. ביטול העיסקה (אין את הניילון הפנימי ואת הקלקרים ששומרים על המוצר בתוך הקופסא)
2. החלפה במוצר זהה, מבחינתי ללא הקופסא, בתקווה שיהיה פחות תקול
3. מימוש אחריות מול KSP עצמה ולא מול נותן התמיכה והשירות של המוצר
 
מזכיר, נקנה לפני מספר ימים. מרגיז. האם מדובר במדיניות של מסחר במוצרים תקולים כדי לחסוף בעלויות, בשאיפה שזה ייתקע אצל צרכן מותש?
חן חן לעונים
למה החידה?
31/03/15 21:25
66צפיות
תגיד מה המוצר.
מכאן יהיה יותר קל ומדוייק לענות....
תנאי הביטול והאחריות ב ksp
מאוד ברורים וחד משמעיים וכפופים לחוק
לאחרונה רכשתי מהם ספק כח ולאחר שהתברר כי זאת לא הבעיה שלי, רכשתי גם לוח אם.
השוואה שונה לגמרי, מדובר במוצר שהוא stand alone
31/03/15 22:06
43צפיות
ממיר לטלויזיה
לא השוויתי אלא ציינתי מה רכשתי מהם
31/03/15 22:39
33צפיות
לעצם שאלותיך
היצרן/יבואן אחראי לתקינותו של הממיר ולא ksp
חובתו לתקן ולא להחליף, כך שנושא האריזה והפצפצים אינו רלוונטי
גם לצורךך ביטול עסקה והשבתו זה לא רלוונטי כי המוצר חובר לחשמל.
יתכן וצריך לעדכן קושחה לממיר או תן ליבואן את האפשרות לתקן, שתף פעולה עם התמיכה, רק מכאן תקבל סעד, תיקון, אישור החלפה או השבה כספית
הכל תלוי בתוצאותיו של היבואן
זרום איתו ותן לו להחליט
אני הייתי בודק גם על טלויזיה אחרת, אם יש לך אפשרות
 
קודם כל תודה. מזה בדיוק אני רוצה להימנע,
31/03/15 23:19
29צפיות
מהאינטרקציה עם היבואן שממוקם רחוק.. יש אפשרות להביא את המכשיר ל-KSP ולבקש מהם לממש אחריות מול היבואן? שיקח חודש, שיקח שנתיים, אבל שהם יטפלו בזה.
איך יתכן שמוצר שרוכשים בחנות, מגיע תקול וזה לא נוגע להם בכלל? (אגב, עוד לא דיברתי עם KSP)
הצרכן אמור לגלות שהוא תקול בלי לחבר לחשמל?
אם להקצין - אפשר למכור מוצרים תקולים (בידיעה שהם תקולים) בשביל "להיפטר" מהם, ולהתנער מכל אחריות או טיפול במוצר. ובהינתן שהיבואן יושב בקצה הגלקסיה ( ) אז גם לא משתלם/ריאלי לעשות עם זה שום דבר מעבר להטחה בקיר..
 
הוא נכבה בלי שום קשר לטלויזיה - רק מחיבור לחשמל.. שעתיים והופ נופל
 
פה אתה תלוי ברצונם הטוב
31/03/15 23:33
28צפיות
ציינתי את החוק ומי אחראי על מה
אני יודע מנסיון שחנויות ורשתות משתדלים לעזור ״ולתווך״ בין הלקוח לגורם האחראי שזה היצרן או היבואן
יש מצב שתגיע ל ksp והם יגידו תביא אלי ואני אחליף לך ואסתדר עם היבואן או שישלח דרכם ליבואן או ינפנף אותך ליבואן, גם זה ייתכן
זה הרבה תלוי במערכת היחסים העסקית ביניהם.
בכל מקרה אם המכשיר לשיטתך תקול, גש אליהם, ספר להם מה המצב ומה לדעתך המסקנות ותן להם להחליט כיצד עוזרים לך
אל תשכח שבחוק היבש, אתה והיבואן מטיזאנבי צריכים להסתדר, כך שכל מה שתקבל מksp זה הרווח שלך
בהצלחה, חזור לספר מה קרה בסוף
º
תודה
31/03/15 23:39
8צפיות
בדרך כלל אין בעיה להגיע לחנות-למסור את המוצר התקול
01/04/15 09:40
12צפיות
והחנות מעבירה למעבדה של היבואן ואחרתיקון אתה יכול לקחת את זה שוב מ-KSP.
כך עובדות חנויות נורמליות מכל סוג שהוא במגזר (בעיקר לדברים שלא זקוקים להעברה במשאית)
 
לא יודעת בקשר ל-KSP, תלוי על איזה מוכר/סניף תיפול
 
בהצלחה
º
האים כדי להשקיע ב-מנקס אונליין(I market)
01/04/15 03:36
36צפיות
º
זה תלוי
01/04/15 08:04
12צפיות
משהו נגד יתושים
30/03/15 16:52
73צפיות
ולא התאורה הכחולה ששורפת
º
נגד מאיזו בחינה? להרוג או להתגונן מעקיצות?
30/03/15 17:00
22צפיות
º
בטח הכוונה להפגנה
31/03/15 15:00
21צפיות
יש המלצה
31/03/15 15:20
65צפיות
למכשירים להרחקת או קטילת יתושים, ברחשים ושאר חרקים?
º
המכשיר הזה עם הטבליות, עזר לנו במידת מה.
31/03/15 16:56
12צפיות
מאוורר, רשתות, כילה... או אלה עם התאורה האולטרה-סגולה
01/04/15 02:53
26צפיות
אבל לא הקטנים המסכנים, הגדולים הרציניים.
 
לגבי מכשירים אחרים (לבית), לא מכירה. ניסיתי בזמנו כאלה מכשירים שמתחברים לחשמל עם טבליות/נוזל שאמור להפיץ ריח שדוחה אותם, אבל לא הבחנתי שזה מרשים אותם.
 
אצלנו בבית אין כמעט יתושים, בעיקר בזכות רשתות על החלונות, אני מניחה. אם וכשאני חוששת להיעקץ אני פשוט מורחת את עצמי בתכשיר דוחה יתושים. זה פחות נעים, אבל עובד.
חנות בגדים "נאדיה" בדיזינגוף- לא לקנות שם!!!
31/03/15 21:59
106צפיות
לפני כחודשיים קניתי סוודר מקסים בחנות נאדיה בדיזינגוף ת"א. לפני כשבוע , לדאבוני, יצא לי ללבוש אותו בפעם הראשונה.לאחר מספר שעות הבחנתי שהסוודר פשוט מתפורר על כל כסא שישבתי בו, זה היה נראה כאילו שחטתי ברווז בשחיטה כשרה ופיזרתי את נוצותיו ALL OVER
לאחר כשעתיים התחילה עוד תופעה מוזרה, הסוודר פשוט החל להתפורר וחזר לאט לאט (או מהר מהר) למצבו הגולמי כחוט מגולגל. זה התחיל כחוט אחד שנפרם, ובסוף היום השרוול פשוט נשר לו!
הגעתי היום לחנות. קיבלה אותי בעלת החנות, שנראתה כמו צאצא ישיר של משפחת "טיסת השוקולד". מיד כשהוצאתי את הסוודר ורציתי להתחיל להסביר לה מה קרה היא נבחה עלי "מה זה הסוודר הזה, כבר קיץ, לא מקבלת!" אפילו לא נתנה לי להסביר. כשביקשתי ממנה לא להרים את הקול, היא המשיכה לצרוח שאני ארים את הקול, והיא אפילו לא מוכנה לראות אותו. זרקתי לה אותו על הרצפה בחנות, היא הרימה אותו וזרקה אותו באלימות עלי.
כמו שחיים הכט אומר:
מה א-תם
הייתם עושים?
הסוודר עלה לי 80 ש"ח במבצע, הזדעזעתי מהבהמתיות של המוכרת, ואפילו לרגע הבנתי את אלו הנגררים בעל כורחם ומכוח האמוציות למצבים פיזיים שמעבר לשליטת נפשם ברגע הנתון
 
כמה אפשרויות
31/03/15 22:34
90צפיות
א. למצוא גורם אחראי יותר – יצרן / יבואן, למשל.
אם אין או לא ידוע, לבדוק אם הגברת אכן בעלת החנות או אולי רק מוכרת שכירה, ויש מישהו מעליה עם גישה שירותית יותר.
 
ב. לפרסם תחת כל עץ רענן (רשתות חברתיות / תכניות ומדורי צרכנות וכיו"ב). לוודא שהפרסום ענייני ולא כזה שניתן לראות בו לשון הרע.
 
ג. תביעות קטנות... אם יש לך כוח. בכל מקרה אם את חושבת בכיוון משפטי, כדאי לתעד הכול. לצלם, להקליט, לרשום וכו'.
º
כיצד מפרקים מנוע של מיקסר kenwood
31/03/15 22:12
27צפיות
º
מכניסים אותו למעבד מזון מג'ימיקס.
01/04/15 07:53
8צפיות
רשות נמים ותאגידי המים
31/03/15 19:12
57צפיות
שלום,
שמי נתן והנני תושב חולון. באוגוסט 2014 קיבלתי חיובים מחברת המים של חולון ("מי שקמה"), אשר העידו על צריכה חריגה במיוחד. החיובים נגעו לחצי השנה שקדמה לכך.
משום מה, לא קיבלתי שובר לתשלום מים מהעיריה בכל תקופה זו, ומתוך חוסר תום לב אפילו לא הבחנתי בכך. אי לכך, יש לי חוב מול עירית חולון בגין מקרה זה.
כאשר הגשתי ערר לעיריה, הם דחו את בקשתי והפנו אותי לרשות המים. האם אכן בכוחה של רשות המים לסייע לי מול העיריה?
 
תודה לכל מי שיענה ויסייע,
נתן.
לא הבנתי
31/03/15 20:27
35צפיות
מה קשורה העירייה לכל הסיפור? איפה שיש תאגיד מים כל ענייני המים לא שייכים לעירייה, אלא לתאגיד. 
º
איך מתקנים תקלה 3?
31/03/15 18:57
63צפיות
º
במה?? בחללית???
31/03/15 19:41
26צפיות
º
נראה לך? ברור שבמעלית.
31/03/15 20:02
32צפיות
º
לחיצה ממושכת על שני הכפתורים הקיצוניים, ואז כיבוי והדלקה.
31/03/15 21:47
21צפיות
º
עושים תקלה במס' 1, אח"כ במס' 2, ומקבלים תקלה במס' 3...
31/03/15 22:05
16צפיות
º
מחברים את כבל A לקונקטור D על פי התרשים
01/04/15 13:48
4צפיות
ברז נשלף למטבח
30/03/15 18:45
180צפיות
יש משהו מומלץ?
תוצרת הארץ? חו"ל?
בזאפ מצאתי את הברז הזה:
בפרטים מופיע שהיצרן הוא "מרכז הגבס" אבלברור שהוא היבואן.
מצד שני נותן אחריות של 5 שנים.
מצד שלישי, הברז שלי (חמת) בן 19 שנים ורק עכשיו הגיע זמנו...
 
חמת
30/03/15 18:56
96צפיות
אני רק יכול להגיד שגם אני החזקתי מהם הרבה, ובכל זאת קנינו ברז נשלף למטבח בעלות של כ-1000 ש"ח והוא די גרוע. הוא לא ניתן לקיבוע כמו שצריך (קשור למצב של המטבח, אבל גם לברז עצמו), יש לו כל מיני טפטופים מוזרים מכל מיני פינות ובקיצור הוא באיכות די בינונית.
קניתי ברז נשלף ממש לא מזמן
30/03/15 20:21
126צפיות
לא זוכרת בדיוק של מי
בתעודת האחריות, שהיא גם ל- 5 שנים, כתוב  שהאחריות ל- 5 שנים היא "לגוף הברז" אחריות של שנתיים לתקינות המנגנון ואחריות של שנה לציפוי לצינורות מתלה, גומיות, וכיו"ב
ושהאחריות לא תחול  במקרים של כניסת לכלוך מהצנרת, כתוצאה מטיפול או שימוש  שלא בהתאם, בעקבות התקנה לא מקצועית או כתוצאה משבר, מזיקים או מכות.
בקיצור, אחריות שווה לתחת. על כן ובהתאם לזאת, להוציא כמה שפחות על ברז. 
במילה אחת, מדגל.
30/03/15 21:08
106צפיות
בשתי מילים, רק מדגל. אחריות מלאה ל5 או 10 שנים תלוי בסוג ועלות הברז. תוצרת מצוינת, תוצרת ישראל, אחריות אמיתית ללא בולשיט. מנסיון אישי שלי. 
º
רוני, מדגל מזמן לא מייצרת בישראל. הרוב מיובא מסין
31/03/15 09:01
22צפיות
º
חמת או מדגל - ולו בגלל השירות
31/03/15 06:29
29צפיות
יש בעיה עם מדגל. השרות הוא אכן נפלא, אבל
31/03/15 14:56
89צפיות
קניתי ברז רגיל, לא נשלף. והוא נסדק! זה קורה כבר פעם שניה. בשרות הודיעו לי, שלפי החוק, הם חייבים להוסיף חסכם. אבל אם שמים את החסכם, הברז נסדק. כנראה המתכת דקה מדי. החליפו לי את הברז, המליצו לא לשים את החסכם, ומאז שקט. אבל מה זה, זה?
החוק מחייב אותם? זה נשמע לי מוזר...
31/03/15 15:00
62צפיות
בוויקיפדיה כתוב רק "בשנת 2010 נחקק חוק המחייב התקנת חסכמים במוסדות ציבוריים" וזה נשמע קצת יותר הגיוני. לא שוויקיפדיה היא חזות הכול, אבל לא סביר שיש חוק שמחייב אדם פרטי לקנות ברז עם חסכם; זו רשות, לא חובה.
הם מוכרים ברז עם חסכם, אבל אם את משאירה אותו
31/03/15 15:03
74צפיות
הברז נסדק! ככה הם אמרו בשרות. לא התכחשו לאחריות. החליפו לי את הברז, ואפילו לא מצאתי את תעודת האחריות. היו ממש בסדר. אבל כנראה כוונת החוק, שהברז אמור להיות כזה, שאפשר להתקין עליו חסכם. אז אפשר, רק שהוא לא עומד בלחץ. . ולי דוקא לחץ המים בבית ממש לא משהו. לא בדקתי את לשון החוק, והברז ממש בסדר גמור ללא החסכם. אבל איזו מין איכות זו?
º
תודה רבה על העצות
31/03/15 08:09
17צפיות
אי ביי
31/03/15 13:35
86צפיות
גילוי נאות. קנינו מסין. די התחרבנו. האטם של החלפת צורת הזרימה בראש הברז נקרע. אבל עלה 200 שקלים כולל משלוחה! אז זורקים וקונים חדש. ומתקינים לבד, אגב. יש מכשיר שקונים פעם אחת, לקיבוע הברז, ממש לא יקר. ולא צריך להזמין שרברב.
המוצר בזאפ ב-₪177 כולל אחריות, למה לו לקנות מסין ביותר?
31/03/15 14:40
77צפיות
בפרט שאת מציינת שהמוצר היה גרוע, ומן הסתם גם אחריות אין...
אפילו אם מדובר באותו מוצר בדיוק (ובייצור סיני) ואפילו היה עולה כאן אותו מחיר או קצת יותר, אפילו האחריות לא שווה כלום, לפחות חוסכים את זמן ההמתנה למשלוח מסין (שיכול להיות גם חודש-חודשיים).
לא נתקלתי בברז נשלף כה זול.
31/03/15 14:50
71צפיות
ורציתי ברזים מעוצבים. האיכות בינונית. המחיר נפלא. העיצוב- מעולה.
º
ממש מעלייך, בקישור שנתן פותח השרשור
31/03/15 14:51
19צפיות
עכשיו ראיתי. ובכן, אצלי חשוב שהברז יהיה גבוה
31/03/15 14:53
59צפיות
אחרי יש בעיה בהדחת הכלים. (תכנון מטומטם של המטבח). לי, כזה לא מתאים. הברזים ה"גבוהים" עלו במינימום 1000 שקלים בזמנו. לכן לקחתי צ'אנס. 
כנראה שלו זה לא חשוב, הוא לא כתב שהוא מחפש עיצוב
31/03/15 14:56
47צפיות
והמגבלות במטבח שלך מן הסתם לא רלוונטיות אליו... הבן אדם טרח ונתן קישור למוצר שמתאים לו וכמותו הוא מחפש, לא ברור לי למה להתעלם מכך.
º
סליחה, סליחה, בחיי שאני לא מתעלמת מריני!
31/03/15 14:58
25צפיות
הברז הזה מתאים לי כי הכיור מספיק עמוק
31/03/15 17:14
40צפיות
וגם כי זה גם מה שיש לי ונוח לי.
º
סחתיין. במחיר כזה, הסיכון קטן. במיוחד אם תתקיני בעצמך.
31/03/15 20:01
9צפיות
ארכיון הודעות
Flix

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה