לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

המשך...
הודעה חדשה

שירות אלקטרה בזיון אחד גדול !
22/09/14 20:30
60צפיות
  לא לקנות מאלקטרה כי השירות משפיל אטום לא מקצועי לא יעיל ורק מתעניין איך למצוא דרכים חדשות להתעלל בלקוח.
ראו הוזהרתם.

שלום רב,
ברשותי דגם מזגן אינוורטר מזה כחמש שנים. בשנת 2012 קניתי ביטוח שכולל הכל (תיקון ושעות עבודה). אציין שזמן קצר מרגע רכישתו התחילו בעיות (נזילות, תקלות, חוסר גז וכו') שטכנאיכם ניסו לתקנן שוב ושוב. לפני כשבועיים המאוורר של היחידה הפנימית הפסיק לעבוד. ב-10.9.14 יצרתי קשר עם החברה, הסברתי בדיוק מה התקלה ונקבע שיגיע טכנאי ליום 15.9.14 בין השעות 8-10. ביום המיוחל התקשרו לאשתי (שלא היתה מעורבת בעניין) והודיעו לה שהטכנאי יאחר. אחרי השעה 11 אכן הגיע הטכנאי לביתי, הבין מה התקלה וכיצד לטפל בה ואמר שברצונו לבדוק משהו בחוץ. עלה, הציץ והודיע שיש בעיה בכרטיס (שאיננו נמצא כרגע ברשותו) ויבוא במועד אחר. במקום לחכות רגע ולבדוק מה התקלה, להפתעתי גיליתי שהוא פשוט הלך לדרכו.
נקבע מועד חדש להגעת טכנאי ל-17.9.14. הגיע טכנאי, שזיהה שאין קשר בין התקלה שגיליתי לתקלה שאבחן הטכנאי הקודם, פירק את היחידה ולא הצליח להתגבר על התקלה.
נקבע מועד חדש להגעת טכנאי ל-21.9.14 בין השעות 8-12. בינתיים, רועי, מנהל האזור, התקשר והבטיח שהחלקים יגיעו בזמן. מאוחר יותר, כשניסיתי לדבר עמו בטלפון, בשום אופן לא ניתן היה להשיגו והוא מצדו מעולם לא חזר אלי.
ב-21.9.14 בשעה 11:40 קיבלתי טלפון שמבקש לדחות הביקור כי יש בעיה עם החלקים.
נקבע מועד חדש - ליום 23.9.14.

ודאי לא תתקשה לנחש ולזהות בין השורות את הזעם והתסכול שהתנהלות אלקטרה הסבה לי. התשובות המתחמקות, הזלזול, חוסר האמינות וחוסר המקצועיות הותירו אותי זועם וחסר-אונים.
המחשבה על מספר ימי העבודה שנאלצתי להפסיד ומספר הימים בהם בשל חוסר אמינותכם נאלצתי לאחר היא בלתי נסבלת.
אני תוהה איזה שבעה מדורי גיהנום צריך אדם לעבור בכדי לקבל שירות אמין, מקצועי ומהיר, מבלי שיאלץ לספוג אובדן ימי עבודה וחלילה אובדן בריאות בשל העצבים שנגרמו לו.
 
"...אנו בשירות אלקטרה מבינים היטב את השפעת איכות השירות על החלטת הלקוח..."
"...כל אחד ואחת מאתנו רואה בשביעות רצון הלקוח ערך עליון ומחויב לזה באופן אישי..."
 
הפער בין האמנה המפוארת שאתה חתום עליה לבין המציאות בשטח היא במקרה הטוב תעודת עניות לאלקטרה ובמקרה הרע שקרים גסים המופצים לציבור.
 
אחרי מסכת העינויים שעברתי ובכדי לעמוד מאחורי המלים היפות שבאמנה, מחכה לפיצוי הולם מצדכם.
התלונה נשלחה לטל בית הלחמי מנהל חטיבת שירות אלקטרה והמים
לא יאומן...!
צצצ ...
22/09/14 20:54
26צפיות
מה יהיה הסוף עם אלקטרה ?
 
º
לא יאומן ! הרגע התקשר מנהל השירות ומחר מחליפים את המזגן !
22/09/14 20:57
20צפיות
המקרה שלך בעצם מרמז על כך שחובה ביטוח
22/09/14 23:11
למזגני אינוורטר מדבקה?
כי אם לא היה לך ביטוח, אז קרוב לוודאי שלא היו מחליפים בכלל את כל המזגן.
אפשר לדעת כמה עולה כל שנה הביטוח? ומה התפוקה של המזגן שלך?
עבודה חד פעמית
22/09/14 23:02
1צפיות
אני פנסיונרית (הייתי שכירה) ואינני "עוסק"
ברצוני לעשות עבודה חד פעמית בעריכה אולם מבקשים ממני חשבונית.
מה עלי לעשות?
מירה
יש חברה בשם "חשבונית לשכיר "
22/09/14 23:06
2צפיות
נותנים חשבונית בימקומך תמורת עמלה 5% 
º
ואת מקבלת תלוש משכורת
22/09/14 23:07
החזר קנייה שבוצעה בכרטיס "רב קארד"
22/09/14 22:55
הערב הייתי בחנות "פוקס הום" וקניתי מס' פריטים עליהם שילמתי באמצעות "רב קארד". כשהגעתי הביתה גיליתי שהם לא מתאימים. בחנות עצמה לקחו ממני את הכרטיס כי השתמשתי בכל הסכום, בדיעבד גיליתי שהיו אמורים להחזיר לי אותו. מה עכשיו? אם אגיע מחר ואחזיר את מה שקניתי - האם יחזירו לי את הכסף על גבי כרטיס אחר? או בתלושים? או שיכריחו אותי לקבל זיכוי עתידי לחנות? (מה שאני ממש לא רוצה..). אודה לעזרתכם מה מותר ואסור עפ"י החוק. תודה רבה ושנה טובה!
שינוי סכום משלוח והרכבה
22/09/14 12:50
102צפיות
קניתי 2 מיטות ו2 שיטות לתינוקות בחנות דוקטור בייבי. שאלתי גםאת מנהלת החנות כמה יעלה לי הובלה והרכבה על שני הסטים יחד. נאמר לי שאם המשלוח הוא לאותה כתובה הובלה והרכבה עולה 300 ש"ח, זה מה שכתוב גם בהזמנה שסופקה  את המוכרת וגם לי על ידי החנות. בהמשך היום התקשרו אלי מהחנות ואמרו שמדובר בטעות והעלות היא 600 ש"ח. האם זה חוקי? מה עלי לעשות?

בתודה,

אווה שוורץ

054-2211413
לגבי ההרכבה , סביר שזה אכן טעות.
22/09/14 14:11
93צפיות
נסו להוריד לפחות את ההוצאה על ההובלה, למרות שמדובר בסבלות נוספת.
וכן, אל תתנו טיפ למובילים ולמרכיבים, שילכו לבעל החנות.....
במה חטאו הסבלים ???
22/09/14 16:27
61צפיות
אני דוקא בעד לתת טיפ לסבלים
 
כי אני יכול לנחש שההכפלה של המחיר באה מהם....
22/09/14 18:26
56צפיות
ההגיון אומר שלא משנה כמה מוצרים קנית, על הדלק צריך לשלם פעם אחת. על השאר, לפי הקף העבודה הנדרשת.
 
וסיפור, לפני שבוע רכשתי מוצר חשמלי שמתחבר למים וחשמל.
ניתקתי לבד את הישן, וחשבתי איך אני מפנה אותו.
במעמד הפריקה של החדש  המובילים הודיעו לי שהם לוקחים את הישן...רק ש....
על הניתוק הם רוצים 50 ש"ח.
אבל אין ניתוק, אמרתי להם, גם סבלות אין במיוחד, רק לקחת.
הייתי משלם משהוא....גם הכנתי טיפ....אבל הם התעקשו לקבוע את המחיר.
 
נגמר שהמכשיר הישן נשאר, והם גם לא קיבלו טיפ.
ומה הקשר בין הבובע מיישעס הזה ובין הטיפ ?
22/09/14 18:55
41צפיות
למה לא לשלם טיפ לסבלים ? בגלל שבעל הבית הוא חרא ? מה הם אשמים ?
 
מדוע לא?
22/09/14 20:30
27צפיות
כי תמורת עבודת הסבלות  - שולם כבר במחיר המוצר ומחיר ההובלה (אני מניח שאינך משלם גם טיפ לקופאית בסופר ולשומר בקניון, ששכרם לא גבוה משכר הסבל והם טורחים רבות למענך)
וטיפ נותנים כהוקרה על שרות טוב - ושרות טוב לא כולל שטיקים
לסבלים נהוג לשלם טיפ
22/09/14 20:55
20צפיות
וכל השאר זה תרוצים של קמצנים
 
הם הנהיגו את זה.
22/09/14 22:36
אני מבין שאתה מהצד של מבקשי הטיפים. 
למה? הם מקבלים משכורת.
22/09/14 22:34
המשכורת שלהם היא חלק מרכיבי העלות. למה אני צריך לשלם פעמיים?
מקרר
22/09/14 22:27
מבקשת מאד המלצות למקרר עבור גרושה עם שני ילדים קטנים (מציינת את ההרכב שלא יגדל...)
חשוב לי שיהיה יפה איכותי ואמין אבל לא יקר מאד
מגה באינטרנט - אכזבה
49תגובות
21/09/14 19:48
273צפיות
עד המקרה האחרון, הגדרתי את עצמי כלקוחה קבועה ומרוצה של מגה באינטרנט. נכון, קרה פעם או פעמיים שמצרכים שהוזמנו הגיעו לא כמו שצריך, אבל הנושא תמיד טופל במהירות וביעילות. אבל לא תמיד זה ככה:
ביום חמישי הזמנתי דרך האינטרנט הזמנה עם משלוח, שהייתה אמורה להגיע בחלון השעות 21:00-23:00. כאשר עברה...

(המשך...)
עד המקרה האחרון, הגדרתי את עצמי כלקוחה קבועה ומרוצה של מגה באינטרנט. נכון, קרה פעם או פעמיים שמצרכים שהוזמנו הגיעו לא כמו שצריך, אבל הנושא תמיד טופל במהירות וביעילות. אבל לא תמיד זה ככה:
ביום חמישי הזמנתי דרך האינטרנט הזמנה עם משלוח, שהייתה אמורה להגיע בחלון השעות 21:00-23:00. כאשר עברה השעה 23:30 ואף שליח לא הגיע וגם לא התקבלה שום שיחת טלפון שמתריעה על איחור, הבנתי שהמשלוח כבר לא יגיע. כתבתי מייל לשירות הלקוחות והתארגנתי לשינה. 
 
בסביבות חצות ורבע נשמעה דפיקה בדלת. כשהלכתי לבדוק מי דופק בדלת בשעה מאוחרת שכזאת, גיליתי שהונחו לי קרטוני מצרכים ליד הדלת. השליחים עצמם הופיעו אחרי מספר דקות עם עוד קרטונים. כשהעלתי את נושא השעה, זכיתי להסבר "יש לנו עומס". כששאלתי למה לא התקשרו להגיד שיאחרו - אחרי הכל מדובר בשעת לילה מאוחרת, לא זכיתי למענה. לאור השעה והעובדה שלא נוח לי שאנשים זרים יסתובבו לי בבית בשעה כזאת (ובכלל), מיהרתי להכניס את הקרטונים וסגרתי את הדלת.
 
זמן קצר לאחר מכן שוב דפקו בדלת, זה היה אחד השליחים, שחזר במיוחד בשביל לנזוף בי "בפעם הבאה תגידי תודה רבה!". מקסים. טוב שטיפ הוא לא דרש. 
 
הסיפור לא נגמר כאן, כי כשפרקתי את הקרטונים גיליתי חוסרים, כולל של מוצר שקניתי רק כי היה במבצע של מחיר מיוחד לזוג, והביאו לי רק יחידה אחת. אמנם חוייבתי רק על יחידה אחת, אבל כל העניין זה שעבור יחידה אחת המחיר אינו משתלם ולכן ניצלתי את המבצע של זוג במחיר מיוחד. מייל נוסף נשלח לשירות הלקוחות עוד באותו לילה, עם פירוט השתלשלות המקרים ודרישה שיטפלו בנושא החוסרים. זה היה ביום חמישי בלילה כאמור - ביום שישי לא יצרו איתי קשר, וגם לא היום, וגם מייל נוסף ששלחתי בשעת צהריים מוקדמת לא זכה למענה. 
 
בהקשר הזה נמסר לי מחברה שגם היא הזמינה משלוח באותו יום ובאותן שעות, שאליה דווקא כן התקשרו ומסרו לה שהמשלוח יתעכב ושהיא לא תוכל לקבל אותו לפני חצות, ולכן היא ביקשה לבטל את ההזמנה. במקרה שלי לא ניתנה לי האפשרות הזאת, ואם לא הייתי מתעוררת מהדפיקה בדלת, סביר להניח שהמצרכים היו נשארים ליד הדלת עד הבוקר (הזמנתי בין היתר בשרים ומוצרי חלב).
 
אני מבינה שיש עומס, אבל במצב כזה מודיעים לאנשים שאי אפשר לבצע משלוח! תפסת מרובה לא תפסת. בנוסף, מפתיע אותי לא פחות ההתעלמות מהמייל ששלחתי, אם גם הנימוק הוא עומס של תלונות, זה גם לא תופס. 
 
בקצרה - אכזבה.
זהירות מאתר booking
21/09/14 20:09
218צפיות
הזמנתי מלון בישראל.
הגעתי למלון ונדרש ממני תשלום נוסף על מעמ.
(כניראה שזה הופיע ממש בקטן איפשהו , לא ברור לי מדוע לא חיובו אותי כבר במעמ מראש , לו הייתי יודע לא הייתי מזמין)
בנוסף היה כתוב שאם אמצא מחיר זול יותר יפצו אותי...
מצאתי ולא החזירו!
ראו הוזהרתם.
ניסיוני שונה.
21/09/14 20:46
162צפיות
אתר מצוין שאנחנו מזמינים דרכו כבר מספר שנים.
כן, צריך תמיד לקרוא את האותיות הקטנות. לוודא שאין איזה cleaning fee ששוויו 50 יורו או תוספת מחיר על מגבות וסדינים.
בכל מקרה שדורשים ממך תשלום שלא הופיע בהזמנה (ואנחנו תמיד הדפסנו את ההזמנות), אפשר להתקשר במקום לנציג בוקינג והוא מסייע.
 
גם כששולחים אליהם פנייה דרך "צור קשר" שלהם, יש מענה מהיר ויעיל. חוזרים בטלפון, בד"כ מישהו עם עברית קלוקלת או אנגלית מעולה.
 
כי
21/09/14 22:21
109צפיות
זה לא אתר ישראלי ובמקומות שהם לא ישראל המחיר המוצג הוא ללא מע"מ, כמו שבמקומות שהם כן ישראל המחיר הוא לאדם לחדר בלילה ואם אתם שניים צריך לשלם כפול (מה שאין במקומות אחרים). 
אין לי שום כוונה להזהר.
21/09/14 23:26
129צפיות
כבר שנים שאני מזמין צלונות דרך בוקינג, אגודה, הוטל.קום ועוד איזה אתר או שניים
ותמיד הכל בסדר.
למיטב זיכרוני, הייתי באתר בוקינג לפני כחודשיים, נושא חיוב המע"מ בישראל לישראלים
מופיע בצורה ברורה מאוד. אם לא טרחת לקרוא את התנאים עד הסוף זו אשמתך.
אזהרה זו מופיעה גם באתר הישראלי של אגודה.
קח לתשומת לב שאם כישראלי תזמין מלון בישראל מאתר בחו"ל בד"כ האזהרה הזו לא
תופיע ועדיין תחוייב במע"מ. את התלונות תפנה למשרד האוצר, לא לאתר בוקינג.
בהזמנות בארץ כתוב בפירוש - אזרחים ישראלים ישלמו את המע"מ.
22/09/14 16:23
52צפיות
כתוב את זה די בפירוש בתנאי ההזמנה.
אגב, עדיין, גם אחרי תוספת המע"מ, במקרים רבים, רבים מאוד - עדיין , ההזמנה מבוקינג כדאית.
 
הניסיון שלי
22/09/14 18:18
35צפיות
 
הזמנתי דרכם מלון בקפריסין, כשעזבנו את המלון קיבלנו חשבונית, והסכום בחשבונית היה נמוך ב-25% בערך ממה ששילמנו לBOOKING, ככה שנראה שהם גוזרים קופון די גדול.. שווה תמיד לבדוק ישירות מול המלון את המחיר על אותה הזמנה לפני שמזמינים.
מעצבן, אבל כמו שכבר כתבתי למגיב על תמי 4
22/09/14 20:31
23צפיות
תמיד לקרוא את האותיות הקטנות.
נכון, זה די מעצבן שהן קטנות..
אבל אחרי זה אנחנו אוכלים לקרדה!
º
אני אוהב לקרדה.
22/09/14 22:38
רכשתי מזגן שכבר וגיליתי שאין בו פונקציה חשובה שרציתי
21/09/14 16:43
163צפיות
שלום לכולם,
 
אני עומד להגיש מכתב תלונה חריף לחברת אלקטרה בשל רכישת
מזגן מסוג אלקו (יקר בכ 30-40% ממזגני אלקטרה מקבילים) משום שחסרה בו פונקציה שבדקתי בטרם קנייתי שאכן יש אותה,
הבדיקה שלי נעשתה מול חברת אלקטרה עצמה-מחלקת שירות או מחלקת שיווק
(אני לא זוכר מול מי מהן בדקתי זאת, לטענתם אלו שתי ישויות שונות ושתיהן לא מוצאות את הקלטת השיחה משום שלא כל השיחות מוקלטות)
אציין כי מדובר בפונקציה שבדקתי טוב טוב שאכן היא קיימת ובלעדיה לא הייתי רוכש דווקא את המזגן הזה שעולה יותר באופן משמעותי מהאחרים,
מכיוון שמדובר במזגן ולא במוצר מדף רגיל ואותו ניתן ברוב המקרים להכניס לשקית/עטיפה ולהחזיר לחנות אז במקרה הזה זה קצת אחרת והזיכוי/החזר יהיו מורכבים באופן משמעותי בעיקר בגלל שהוא כבר הותקן והם דואגים שהעניין יעשה מאוד מסורבל וכולל גם הגעת טכנאים על חשבון זמני הפרטי או זמן עבודה יקר שלי.
כל טכנאי וכל נציג אומר משהו אחר כאשר הכוונה היא פשוטה מאוד-שאני אוותר...
אני רוצה לדעת למי להעביר עותק מאותה תלונה אותה אני מתכוון להגיש אחרי שאנסח את השתלשלות המקרה לפרטיו. 
 
אודה להמלצותיכם!
º
איזה פונקציה נעלמה מהמזגן??
21/09/14 17:05
52צפיות
זו הפונקיה שנקראת "מצב ייבוש"
21/09/14 17:14
145צפיות
בעבר (עד שהגיע הדגם האחרון "אלקו 11" הייתי שם את המזגן על מצב ייבוש ולוחץ על I FEEL והמזגן היה מקרר את החדר ומביא אותו אל הטמפרטורה שביקשתי ועד הוא היה "מפסיק"/נכבה/ניכנס ל Stand By ופשוט לא עובד (ללא כל מאוורר שעובד ברקע למרות שהמנוע עצר)
היום המזגן מקרר וברגע שהחדר מגיע לאותה טמפרטורה אז הקירור מפסיק אבל המאוורר ממשיך לעבוד (אמנם באיטיטת ובעוצמה חלשה אבל הוא ממשיך לעבוד)
זה בדיוק מה שלא רציתי שיקרה ובגלל זה בדקתי ואף השקעתי יותר מאשר כל מזגן אחר והייתי סמוך ובטוח שאקבל את זה,
עכשיו ואחרי שכבר שילמתי והתקנתי כבר אין עם מי לדבר, מעבירים אותי מנציג לנציג-כל נציג זה להתחיל את הסיפור מחדש, המתנות של 10-30 דקות במעבר בין הנציגים, טכנאים שנשלחים אלי (ומאחרים) ופתרון אין, זה המצב, זה המזגן (למרות שכול טכנאי שמגיע גם אומר לי גירסה אחרת)
האופציית יבוש זה בכלל משהו אחר,למה שאתה מתכוון הפעל את
21/09/14 17:18
159צפיות
המזגן לטמפרטורה שאתה מבקש ואת המאורר שים על מצב אוטומטי.
פונקציית היבוש היא פונקציה להורדת הלחות מהחדר מבלי לקרר אותו ובפונקציה הזו מנוע המעבה כמעט ולא פועל וכך מושגת נקודת הטל על המאייד מבלי להביא לפעולת קירור  ואז יש הוצאת לחות  מהחדר ,אגב צריכת החשמל גבוהה יותר בפונקציה זו מאשר בקרור.
 
אני ביקשתי את האופציה הזו, זו בדיוק הכוונה!
21/09/14 18:11
110צפיות
ובדקתי שהיא קיימת באותה הדרך שבה תיארתי אותה בתחילת השירשור,
אני לא מעוניין באופציית הקירור ע מצב המאוורר ב AUTO, זה בדיוק מה שלא רציתי ועל כן אני עכשיו מתלונן,
אופציית הייבוש (בדיוק כפי שתיארתי אותה) הייתה קיימת בדירתי הקודמת ב 4 מזגנים ובדירתי הנוכחית בעוד 2,
המזגן המדובר הוא מזגן שהתווסף ובאורח מעצבן במיוחד-גם היקר ביותר...
 
אני מעוניין לדעת מי הגוף או המכותב שצריך להיות כעותק/ים למכתב התלונה שאני מנסח
º
מה בדיוק אתה רוצה שאותו "גוף" יעשה עם התלונה שלך ?
21/09/14 18:40
29צפיות
אותו גוף צריך להיות מכותב, אלקטרה צריכים לתת שירות ו...
21/09/14 19:11
74צפיות
ולקחת אחריות ולמצא פתרון צודק לטובת הלקוח גם אם יש מחלוקת מסויימת
אז תכתב את משרד ראש הממשלה. מכתבים כדי ...
21/09/14 19:16
102צפיות
.. להשיג משהו.  סתם לכתב ?  כתב את מי שאתה רוצה.
 
ורק הערה - אלקטרה לא *צריכה* "לקחת אחריות ולמצא פתרון צודק לטובת הלקוח" (בין אם יש או אין מחלוקות).  זכותה להחליט לכאן או לכאן כל עוד היא פועלת במסגרת החוק.  זכותם של צרכנים להחליט האם לקנות ממנה בעתיד על סמך פעולותיה בעבר.
tapuz71 שלום רב,
22/09/14 10:53
72צפיות
קראנו את הודעתך בנושא המזגן שברשותך.
אנא שלח מספר טלפון באמצעות הטופס שבקישור המצורף וניצור עמך קשר.
בברכה,
ליטל שירות אלקטרה.
תפוז/ליטל שלום רב
22/09/14 11:34
93צפיות
לא ניתן להפנות את פנייתי דרך האתר שלכם משום שלא מופיע שום קוד (ניסיתי בכרום ובאקספלורר) ולכן הפנייה שלי לא הועברה אליכם,
אנא צרו עמי קשר באמצעות מסר אישי  או בהיסטוריית הפניות שלי אליכם בנושא זה.
הקוד לא קריא במיוחד אבל מופיע.
22/09/14 19:43
21צפיות
תבדוק את המחשב שלך או שתנסה דרך הסלולרי.
האם אפשר לחליף נעל שנרכשה בחול
22/09/14 18:41
41צפיות
קניתי נעל של חברת  אקו בגרמניה ואני מעוניין להחלפה פה בישראל. האם יש כזאת אפשרות?
º
אם תמצא מי שיסכים להחליף אותה במשהו אחר.
22/09/14 18:49
11צפיות
º
אבל אז היא לא תהיה תואמת לשנייה...
22/09/14 19:25
6צפיות
מה אפשר לעשות עם ח** של אוזניות חדשות?
22/09/14 18:02
45צפיות
קניתי (הזמנתי דרך האינטרנט) אוזניות.
האוזניות מגיעות באריזה שכדי לפתוח אותה חייבים לקרוע/לחתוך אותה.
האוזניות (של יצרן שנחשב לאיכותי ביותר) גרועות ביותר, לדעתי.
 
מה ניתן לעשות במקרה כזה?
האם יש למוכר איזו שהיא חובה לאפשר לצרכן להחזיר/להחליף את המוצר?
º
אם לא מדובר בפגם באוזניות הספציפיות - אז לא.
22/09/14 18:19
10צפיות
אני לא מסכים, מכישר לא רע בכלל
22/09/14 17:58
46צפיות
יש לי את המכשיר שנה בערך והוא עובד על דירה 70 מטר ועושה עבודה לא רעה. נכון, אין שטיחים ואין ילדים.
אבל לדירת רווק הוא מצויין.
שרותי תוכן
20/09/14 22:31
179צפיות
אם מישהו נתקל בתופעה הזאת של תביעה של שרותי תוכן ?  מה עושים בשלבים מתקדמים שהם מתחילים לאיים, האם יש בכלל סיכוי נגדם?
על מה מדובר?
21/09/14 00:51
107צפיות
איקיוטק ושלל המוטציות שלה?
אני מציע שתפרט יותר. בכל מקרה, אל תמהר לשלם שום דבר.
במקרה הגרוע ביותר, תשלם את זה בבית משפט עם קצת הוצאות, והסיכויים לכך קלושים ממש.
על מה
21/09/14 15:45
99צפיות
על חברה שנותנת שירותי תוכן לסלקום (בזמנו לפני כמה שנים טובות) לכל מיני עדכונים בטלפון, 
פתאום משום מקום אחרי כמה שנים צצו לבקש תשלום, חסמתי בזמנו את התשלום דרך סלקום כי הופתעתי לראות שיורד לי מהחשבון כל כך הרבה כסף, 
יכול להיות יורוקם או משהו כזה?
יוניסל?
21/09/14 16:14
81צפיות
הם רק עושים את הגביה מול סלקום, אתה צריך למצוא מי ספק התוכן שמשתמש בשירותיהם. אם אני זוכר נכון היתה פסיקה בעניין דומה שאחרי שהודעת לחברת הסלולאר לחסום את החיובים כל חיוב נוסף זאת בעיה של ספק התוכן מול החברה ואתה פטור, אבל אני כבר לא זוכר פרטים, אז בטח עוד מעט יגיע דני וירחיב על זה.
º
מי בדיוק דורש ? איקיוטק במקרה ?
21/09/14 18:50
23צפיות
לא, יוניסל
21/09/14 19:56
68צפיות
ביטלתי דרך סלקום את השירותי תוכן אבל זה לא מעניין אותם...
מתי לטענתם היתה צריכת השרות ? והאם לפני או אחרי ...
21/09/14 20:06
58צפיות
.. שביטלת את שירותי התוכן בסלקום ?
לטענתם
21/09/14 20:16
70צפיות
האמת שכל המכתבים שלהם מאוד ערטילאים, לא ברור איזה שירות ואיזו חברה כי כנראה שהם שולחים את אותו המכתב לכמה אנשים מחברות שונות, ואני זכרתי את אחת מהן כי היה לי חיוב בזמנו שלא הבנתי מאיפה צץ וישר התקקשרתי לסלקום שאלתי אותם מה זה וחסמתי , לא הבנתי בכלל איך הם חייבו אותי וזה היה מרמה לכל דבר,  אין לי מושג בקיצר אם הדרישה של אחרי או לפני , כל זה התרחש לפני הרבה שנים , החשש שלי גם שהם יקראו נגיד את ההודעה הזאת איכשהו וישתמשו בה (מנסיון זה יכול לקרות), לך תדע אם הם נכנסים לפורומים האלה..
מישהו רוצה ממך כסף ? תתחיל מלדרוש פירוט של החוב :
22/09/14 05:48
46צפיות
מתי נוצר (תאריכים)
מה יצר אותו (איזו פעולה עשית שגרמה לחוב)
וכו'.
 
אל תיתן שום פרטים מצדך - רק דרוש פרוט מהם.
תגובה
22/09/14 17:11
18צפיות
בעבר כתבתי לך ועשיתי לפי מה שהצעת, אז שלחו לי מכתב נוסף שאין בו תגובה קונקרטית אלא רק כל מיני קשקושים ציטוטים ואיומים...מה עכשיו?
תמשיך לדרוש *בכתב* ו*מתועד* את הבסיס לדרישות שלהם. אל ...
22/09/14 17:44
13צפיות
... תספק להם כל אינפורמציה מצדך.
חשוב שתציין את שם החברה
21/09/14 20:48
82צפיות
90% סיכוי שמדובר באחת המוטציות של איקיוטק (במרום הפקות, כ.ל.י ועוד שמות מוזרים). אם כן - יהיו לנו הרבה מקומות להפנות אותך אליהם.
º
זה גם מה שאני חושב
22/09/14 05:48
16צפיות
יפה, נזכרתי
22/09/14 17:12
23צפיות
אכן כן מה שציינת...
אחלה...
22/09/14 17:26
21צפיות
לי אישית נראה שימיו של מבצע הגבייה ההזוי הזה ספורים, אבל בכל מקרה אני מפנה אותך:
 
דף מיוחד באתר המועצה לצרכנות
 
דף מיוחד שפתח עו"ד אופיר לב, שעוסק במאבק נגד בן אופק ומסייע לאזרחים
(שים לב, הוא ככל הנראה "מהטובים", אבל גם לו לא הייתי ממהר לשלם שום דבר בשלב הזה, אני מאמין שאתה יכול להרים טלפון ולקבל כמה דקות של הסברים "על חשבון הבית").
 
ועוד כתבה שיכולה ללמד דבר או שניים על התנהלות החברה:
 
אתה יכול לשלוח מכתב קצרצר בסגנון "לא צרכתי שירותים ולא הבעתי את הסכמתי לשלם למרשך בעד שירותים כאלו ואחרים. אם יש בידך חוזה משפטי חתום כדין המוכיח אחרת, הנך נדרש להציגו בפניי". לא להיכנס לפלפולים ולא להתחיל להתווכח בקשר למהות החתימה וכתובות IP. רוב הסיכויים שהבחור יפסיק את מסע הגבייה החולני שלו בקרוב (ואני מקווה מאוד שבכלא). גם אם לא - הסיכויים שיגיע אליך נמוכים מאוד.
 
 
º
+1
22/09/14 17:45
2צפיות
אקיוטק
22/09/14 14:22
48צפיות
מהיום:
 מנכ"ל אקיוטק שוחרר בתנאים מגבילים: "בסוף כולם ישלמו" 
19:07   21.09.2014
מנכ"ל חברת אקיוטק, בן אופק, שוחרר בערבות ובתנאים מגבילים לאחר שנעצר לחקירה בחשד לגניבת מליוני שקלים מאזרחים באמצעות חיוב לקוחות של חברת תקשורת שלא בהסכמתם וכן נסיון של גניבת מליונים נוספים על ידי דרישת תשלום ללא קבלת תמורה. "המשטרה צריכה לספק את הסחורה וזה בסדר, אבל בסוף כולם ישלמו עד השקל האחרון", אמר אופק אחרי שחרורו.
 
לגבי השחרור שלו
22/09/14 17:14
30צפיות
ניתן להניח ממה שאתה אומר בעצם שאין סיבה לדאגה, אבל אם זה ככה איך הוא ממשיך לדרוש את הכספים בכל זאת ולשלם לעו"ד שיאיים על האזרחים ואיך זה שהמשטרה לא עוצרת אותו מלהמשיך לדרוש את הכספים האלה?
ביטול עיסקה
21/09/14 16:09
97צפיות
ב"ה
 
רציתי לשאול האם ניתן לבטל עיסקה ( בתוך ה14) יום כאשר הוהבר לי מראש שלא אוכל לבטלה
ז"א האם למילים הללו יש תוקף חוקי?
יש בחוק סייגים לגבי אילו עסקאות לא ניתן לבטל
21/09/14 16:17
50צפיות
אם תפרטי באיזו עסקה מדובר נוכל לענות יותר לעניין, או לחלופין תקראי את הסייגים בחוק הגנת הצרכן.
לא ניתן להחתים אותך על עסקה בה את מוותרת על זכות שמוקנית לך בחקיקה ולכן אם מדובר בעסקה שאינה עומדת בסייגים שבחוק עדיין נתונה לך הרשות לבטלה, אם כי ייתכן ותדרשי לעזרת בית המשפט.
פירוט
21/09/14 20:20
39צפיות
מדובר בעסקת אשראי דרך הטלפון של תשלום ח"פ עבור קופונים וחבילות נופש בהנחות...
כן, לא, מה שבטוח: אולי.
21/09/14 16:28
43צפיות
יש עיסקאות שעל פי חוק מותר לבטל. ולכן לא משנה מה המוכר יגיד מראש, זה לא תופס.
יש עיסקאות שעל פי חוק אי אפשר לבטל. ולכן, אם המוכר יידע אותך מראש שאין זכות ביטול זה אף נזקף לזכותו.
לכן,
אם תוכלי לתאר את סוג העיסקה, עלותה, ועוד פרטים בסגנון יהיה אפשר לענות לך.
 
זה כמו שאדם יוותר על משכורתו
21/09/14 18:41
54צפיות
לחלוטין איננו חוקי
כפי שכתבו לך, את צריכה לפרט יותר, כך שאפשר יהיה לבדוק את העניין (לא כל עסקה אפשר לבטל)
 
אז אם "לא כל עסקה אפשר לבטל" זה כן יכול להיות חוקי ולא...
21/09/14 18:43
58צפיות
... "לחלוטין אינו חוקי".
אני לא אוהב את ההודעות שלך
22/09/14 16:34
31צפיות
הן ציניות ולא אדיבות ואינן מסייעות כלל
לא ברור לי כיצד אנטיפט כמוך מתהדר בצבע אדום
עצתי לך, לספור עד 50 לפני שאתה משגר את הודעות הזבל שלך בפורומים השונים בתפוז, לחילופן ללכת ולגלוש בפורום סאדו-מאזו
 
אבי
 
 
º
כל עוד אני אוהב אותך, על כל מופעיך - דיינו
22/09/14 17:46
8צפיות
מה עושים במצב של ביטול עסקה שחלק שולם במזומן וחלק בתלושים?
21/09/14 22:20
77צפיות

בצענו עסקה לקניית משקפי ראייה עם משולבים עם משקפי שמש ביום שישי ב 13:55 (5 דקות לפני שהחנות נסגרה) כאשר התשלום היה 900 שקל והורכב מ 600 שקל בכרטיס אשראי ו 300 בתלושים (תווים).

החנות הייתה סגורה מיום שישי ב 14:00 עד יום ראשון ב 08:30.

ביום ראשון ב 09:00 בצענו שיחה לבטל את העסקה, כאשר אמרו לי שהנושא בבירור ויחזרו אלינו.
ביום רביעי חזרו ואמרו שמאשרים את הנ"ל כאשר לפי חוק ביטול עסקאות עלי לשלם 45 שקלים אולם הביטול יהיה על 600 שקלים, ואת ה 300 הנוספים אני אקבל בזיכוי אצלם בחנות.
אין לי מה לעשות בזיכוי כזה (שלרוב מוגבל בזמן) ואין לי מה לקנות שם.

האם הם יכולים להכריח אותי לקבל זיכוי של 300 שקל בתלושים דבר שלמעשה יכבול אותי לחנות ולא יתרום לי שכן אין לי מה קנות שם?
כמו כן אני מודע לזה שמבחינת החוק אני צריך לשלם 5% או 100 שקל הנמוך מבינהם, אולם אם הם מזכים אותי ב 600 שקל בלבד ואת הייתר נותנים בזיכוי, האם אני עדין צריך לתת 45 שקלים (5% מ 900)??

תודה על זמנכם...



 
נראה שהחנות אפילו הלכה קצת לקראתך
21/09/14 23:36
57צפיות
לפי סע' 6(ג) לתקנות, העסק לא מחוייב לבטל עסקה ששולמה בתווי קניה.
º
+1. גם סעיף 6א(2) מאפשר להם לא לבטל העסקה.
22/09/14 05:43
16צפיות
איך זה בדיוק? ההזמנה נעשתה בסגירה והביטול בפתיחת החנות....
22/09/14 08:30
28צפיות
כאשר הם לא התחילו בכלל לעבוד על זה (ייתרה מכך מתברר שהמידה שהם לקחו לא הייתה נכונה).
 
תודה, נראה לי שהם ביטלו כי 600 שקל שולם במזומן והייתר בתלוש
22/09/14 08:28
33צפיות
כאשר נקנה רק מוצר אחד שעלותו 900 שקל.
 
בכל מקרה רציתי לדעת אם זה אפשרי מה שהם עושים או לא.
 
תודה ושנה טובה.
לטעמי
22/09/14 14:50
21צפיות
על 600 ש"ח הביטול עליהם לגבות ממך 30 ש"ח
במקום התוים הם נותנים לך זיכוי, כך שאין בזה ביטול כי אתה "מחוייב" לממש אצלם.
תמי 4 - הוזלת עלות - המשך שאלה (ותמיהה)
21/09/14 21:29
95צפיות
שלום,
 
לאחר ששאלתי כיצד ניתן להוזיל עלות לתמי 4 ברז (לא תמי-בר), נאמר לי ע"י Yehuda500 שהוא רכש בסכום 208 ש"ח 2 פילטרים ונורה.
שמח וטוב לב התקשרתי היום לתמי 4 במטרה לבטל את המנוי ולרכוש 2 סננים ונורה.
 
המוקדנים נקבה במחיר של:
סנן - 162 ש"ח. נורה - 200 ש"ח. משלוח - 40 ש"ח. סה"כ עלות שנתית - 564  ש"ח (יוצא יקר יותר מאשר העלות השנתית כולל ביטוח...)
 
אז - יהודה, אם אתה רואה את ההודעה - איך הצלחת להוריד את המחיר השנתי ל 208 ש"ח?
האם יש אלטרנטיבות של תמי 4 זולות יותר (או תחליפים מאושרים)?
 
תודה
יש סננים ונורות חליפיות מצויינות וזולות
22/09/14 09:40
57צפיות
אנחנו רוכשים אותם שנים.
יש ברמת גן-גל או משהו דומה
 
חפש בגוגל
מצאתי: האם לזה הכוונה?
22/09/14 11:45
60צפיות
 
עד כמה בטוח להשתמש בחלפים האלו? האם אין סכנה בכך? יכול להיות שזה מיוצר באותו מקום של תמי 4?
אנחנו משתמשים בזה שנים
22/09/14 13:23
38צפיות
אני לא מעבדה אז אין לי אפשרות לדעת עד כמה זה בטוח וגם לא בדקנו היכן מיוצר.
זה כולו סנן ופילטר UV לא טכנולוגיה אטומית
 
בשבילינו זה עובד ולנו זה מספיק
היתר זו החלטה שלך
 
שנה טובה
חבל על הכסף....
22/09/14 14:05
59צפיות
לסננים של תמי 4 יש בדיקת איכות המים שעומדת בתקן. בטח באתר שלהם תמצאו פרטים.
לאחרים, מי יודע ?
דעתי מאז ומתמיד היתה שהמתקנים האלה מיותרים בבית פרטי, אבל, אם כבר החלטתם לשתות את המים
שהם מוציאים בגלל שהם טובים יותר, שלמו עלכך...אחרת, זה סתם זרוק כסף, אומנם פחות....

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה