בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

המשך...
הודעה חדשה

הובלת דירה - טיפים?
17/04/14 22:14
87צפיות
עשה? אל תעשה? האם כדיא חוזה? מה חשוב שיהיה בחוזה? ביטוח?
מה כדאי לבצע מראש? מה לשים כדאי לעשות ביום המעבר וכו'.
º
המלצות המלצות המלצות
17/04/14 23:08
35צפיות
רק המלצות
18/04/14 00:22
67צפיות
אם את במרכז הארץ, אשמח להמליץ לך על המוביל הקבוע שלי
הטיפ הכי טוב!
18/04/14 01:00
90צפיות
אל תעבור!
ויותר ברצינות:
1) רצוי מאוד לחייב את החברה להגיע לתת הצעת מחיר, כדי למנוע טריקים ביום המעבר.
2) להבהיר למובילים כבר בדלת שאין תוספות. אם הם לא יכולים לקיים את ההובלה במחיר שסוכם, הם מוזמנים להסתובב וללכת. להיות קשוח בנושא הזה... הם יודעים שאתה לחוץ ורוצים להשחיל לך עוד 500 שקל.
3) רצוי לוודא שיש ביטוח אבל חשוב מאוד לזכור שזה ביטוח שלהם ולא שלך... הם מחויבים כלפיך לכל נזק אם יש או אם אין להם ביטוח... הביטוח רלוונטי יותר למקרה שגונבים את המשאית עם כל הדירה שלך בפנים או שהיא מעורבת בתאונה שגורמת לרכוש שלך נזק של 50,000 ש"ח, ופחות למקרה של נזק עקב הובלה רשלנית (מכות, שריטות וכו').

לשים ביום המעבר: תחשוב שאתה נוסע ליומיים (לפחות) לצימר ותארוז תיק בהתאם... קח אותו איתך באוטו...
א. אם ביצעתי את 1, האם יש סיבה ש 2 יתרחש?
18/04/14 13:15
1צפיות
ב. היו אצלי שלוש חברות שהגיעו לתת לי הצעת מחיר דרך המלצות מחברים,
לשלושתם יש ביטוח שאינו כולל מוצרי זכוכית ומזכי טלויזיה - האם כך אכן מקובל?

ג. לשלושתם אין חוזה כפי שאני חשבתי שחוזה צריך להיות, אלא הדף עם הצעת המחיר, שעליו גם מצויין נושא הביטוח, הוא החוזה ששנינו חותמים עליו - האמנם?
זה די פשוט.
18/04/14 05:03
70צפיות
עברתי יותר מ 20 דירות בישראל.
דבר אחד זה לסכם מי אחראי על האריזה, דבר שני זה לדאוג לביטוח ודבר שלישי הוא לקחת את מוצרי האלקטרוניקה שחשובים לך
כמו מחשב או מערכת סטריאו ברכב הפרטי.
מעבר לזה אין מה לחשוב על הדברים יותר מדי.
לי הייתה בעיה עם הספרים. הם שוקלים הרבה והיו לי המון. אז זה מתבטא בכסף כמובן.
ותעשה חוזה מסודר.
בנוגע לחוזה, אשמח אם תקרא את סעיף ג
18/04/14 13:16
בתגובתי הקודמת.
טוסטר אובן
18/04/14 12:53
7צפיות
אני גרה במעונות ועומדים בפניי רק כיריים - גם בגלל בעיית מקום אין לי אפשרות לקנות תנור בגודל נורמלי ולהתקין אותו.

רציתי לדעת האם כל מה שניתן לעשות בתנור נורמלי אפשר לעשות גם בטוסטר אובן? לדוגמה: לאפות עוף בתנור, לאפות תפוחים, פיצה - קיצר כל דבר אחר שאפשר לעשות בתנור.

אם לא - האם יש לי אופציה אחרת למכשיר חשמלי כלשהו שכן יעשה את הפעולות האלה?
+
18/04/14 13:01
4צפיות
עוד יותר טוב יהיה אם יש שילובים של טוסטר אובן עם מיקרוגל - האם דבר כזה אפשרי בכלל? מישהו ניסה?
º
ניתן רק בגודל קטן יותר
18/04/14 13:25
כרטיס ארומה
16/04/14 22:33
221צפיות
במקרה לחלוטין גיליתי באתר של ארומה, שכרטיס נטען שלהם שתוקפו עד 12/2013 יכובד לפנים משורת הדין עד 30/4 בלבד, ואם יישאר בו סכום אחר כך - אבוד...

נכון שעל הכרטיס, בקטן כתוב תארך התפוגה שלו, אבל בדרך כלל בכרטיסים האלה אין דבר כזה...
ובעיקר -  למה הם לא מפרסמים במקום ברור ובולט?
מישהו יודע על זה משהו?
אני גמרתי איתם את הסיפור אחרי שהגעתי יום
17/04/14 21:32
134צפיות
אחרי שפקע תוקף הכרטיס - כלומר, ב- 1.1, והם סירבו לכבד את הכרטיס. וכשהתקשרתי לשירות לקוחות הם הסכימו רק בתנאי שאני עושה כרטיס חדש (כלומר, מטעינה כסף), להעביר לרשותי את הסכום שהיה בכרטיס הקודם. התלוננתי בפניהם אותו הדבר, שלא ראיתי בכלל שכתוב תאריך ושאין הגיון בדבר, הרי זה כסף שלי ואני שילמתי אותו. לאור ההתעקשות העדפתי לוותר על הסכום (שלא היה גבוה) , ולא לקנות כרטיס חדש.
ממש מנוגד למה שכתוב עכשיו באתר
17/04/14 21:53
106צפיות
כתוב שם במפורש שהם יכבדו (לפנים משורת הדין) את הכרטיסים עד 30.4. אולי בגלל תלונות של לקוחות שקרה להם מה שקרה לך.

מעצבן שהם לא טרחו לידע בחודשים שלפני סוף דצמבר.

בהחלט מעצבן.
18/04/14 08:12
39צפיות
אשמח להכנס לאתר שלהם ולהתלונן. חבל שהם לא מבינים שהם מפסידים ככה לקוחות.
כרטיס ארומה ישראל או ארומה תל אביב?
18/04/14 09:07
50צפיות
כלומר הכרטיס הלבן או השחור?
º
הסיפור שלי היה עם ארומה ישראל. הלבן...
18/04/14 09:14
20צפיות
יש לי אחד כזה בארנק עם תוקף של 31.12.2015
18/04/14 09:57
34צפיות
על הכרטיס שלך היה תוקף מוקדם יותר?
אז ברור שהוא בתוקף. שלי 31.12.2013
18/04/14 10:20
29צפיות
אבל זה אומר שכן ממשיכים להנפיק כרטיסים - אז מה העניין של לבטל כרטיסים שאנשים רכשו בכספם???
º
עניין של תאוות בצע
18/04/14 11:23
12צפיות
לא יודעת. לדעתי עושה להם שירות רע
18/04/14 12:10
15צפיות
וגם באתר הם טוענים שהיתרות ייתרמו למטרות חברתיות, או משהו בסגנון.

במקרים כאלה אני מצטערת שאין לי פייסבוק...
ביטול כרטיסים
18/04/14 09:38
57צפיות
איך בדיוק ניתן לבטל את הכרטיסים?
º
איזה כרטיסים? מתי ואיך נקנו?
18/04/14 11:18
11צפיות
נספרסו - מילה טובה
16/04/14 10:05
248צפיות
הי,

המכונה בת 5 אוטוטו 6 שנים, מעולם לא התקלקלה ועובדת נהדר עד כה.
השבוע גיליתי שיש 2 בעיות עם מכונת הקפה שלי של נספרסו:

1. כמויות המים משתגעות (כל פעם מוציא כמות אחרת של קפה).
2. מקציף החלב לא מחמם את החלב לטמפ' נורמלית, כנראה בגלל הזנחה שלי (חוסר ניקיון).

נסעתי הבוקר למרכז הטכני של נספרסו בפ"ת,לא היה תור בכלל כנראה בגלל החג, המכונה עצמה תוקנה ללא שום חיוב (שוב, המכונה ממזמן לא באחריות).

מקציף החלב - את זה לא הסכימו להחליף חינם כי מדובר בשימוש שלא לפי הוראות היצרן (ואני מודה, אשמתי ) אבל תמורת 20 ש"ח יותר ממחיר המקציף הוספתי עוד שנת אחרית למכונה (וגם קיבלתי מקציף חדש במסגרת האחריות שזה עתה הוספתי) הכוללת שליחות הלוך ושוב לבית הלקוח במידה ויתקלקל משהו שוב.
לדעתי היה כדאי כי זו מכונה בת 5-6 שנים, אני מקווה שהיא לא תתקלקל אבל בשביל עוד 20 ש"ח... שווה רק את מחיר השליחות.

כל זה תוך 15 דק' שבהם המתנתי אצלהם (התיקון במקום) ואפילו שתיתי קפה

נכון שאם המכונה לא היתה מתוקנת במחיר סביר הייתי עובר למתחרים והם היו מפסידים קניית קפסולות (לא הרבה, כ20-30 קפס' בחודש) ועדיין - הם קנו אותי.
יש לא מעט נותני שירות שההבדל בין שירות טוב לשירות דב יכול להביא להפסקת רכישת "מתכלים" והשירות שלהם... על הפנים.

בקיצור - מילה טובה לנספרסו.


כל הכבוד
16/04/14 10:32
126צפיות
אכן שרות למופת
º
יפה מאד ! לא זול אבל יש תמורה
16/04/14 11:23
78צפיות
16/04/14 20:59
122צפיות
יש מכונות קפה בייתיות ולא יקרות ללא קפסלות?
קשה לי (באופן אישי לגמרי )עם כמות הפלסטיק של הקפסולות..
המון תודה
הכי פשוט זה לקנות מקינטה.
16/04/14 22:19
128צפיות
זו של ביאלטי מומלצת לדעתי.
בערך 200-300 ש"ח אני חושב, לא מעודכן לגבי המחירים כיום ותוצאה טובה יותר
משל מכשיר אספרסו ב 1000 ש"ח.
וכמובן ללא קפסולות, אבל תצטרך לקנות מהדק לקפה, כמה שקלים סה"כ וקפה
בטחינה לאספרסו שזו טחינה דקה יחסית.
מקינטה מכיר
17/04/14 22:10
62צפיות
מקינטה מכיר, אוהב ומשתמש אבל עניין אותי לדעת אם יש מכונה חשמלית (לא מקינטה שמתחברת לחשמל) ללא קפסולות.תודה על התשובה.
חוששני שכדי להגיע לתוצאות טובות
18/04/14 05:11
35צפיות
זה יצטרך להיות מכשיר בעלות של כמה אלפי ש"ח.
נספרסו מקבלים חזרה את הקפסולות
17/04/14 23:30
72צפיות
ממחזרים את המתכת והקפה.
אגב, רק הקפסולות התחליפיות הן מפלסטיק, של נספרסו מאלומיניום.
כתובות אינטרנט מצורפות:
"מחשבת"
16/04/14 09:13
286צפיות
זוכרים משחק זה?
יש כלי משחק והמטרה האידאלית להשאיר אחד בלבד באמצע הלוח.
אתמול שיחקנו במשחק זה, בלי סוף כל היום.
איפה אני יכולה לרכוש את "המחשבת"?
לא מצאתי פרטים באינטרנט.

שמעתי
16/04/14 14:02
102צפיות
שיש היום מעץ. זה יקר מאד.
אולי מישהו יודע אם קיים עדיין מפלסטיק כמו שהיה פעם?
חפשי באיביי peg solitaire
16/04/14 15:48
98צפיות
ראיתי שם עכשיו אחד ב 30 שקל כולל משלוח לארץ.
עומר TT
16/04/14 17:37
81צפיות
תודה רבה!
מאיזה חומר זה באיביי?
יש ויש
16/04/14 18:35
64צפיות
צריך לקרוא את הפרטים של כל מכירה. אני מניח שהזולים יותר הם פלסטיק אבל לא התעמקתי.
ראיתי כאלה
16/04/14 15:57
106צפיות
בחנויות "לגבר" ובאיזו חנות בזכרון יעקב (תיבת נח ובובימה שיש להם סניפים גם במרכז). אלו לא מקומות זולים. פשוט מפלסטיק כבר הרבה זמן לא ראיתי אבל אני מניח שבסתם חנויות צעצועים פשוטות בדרום תל אביב או בכל עיר אחרת אפשר למצוא דברים כאלה.
urilei
16/04/14 18:30
59צפיות
תודה רבה.
בצומת ספרים... מגנטי... 24 ש"ח
16/04/14 22:24
99צפיות
(מגיגול ראשון :) )...
https://www.booknet.co.il/prodtxt.asp?id=63796
והנה מעץ וזכוכית... נקרא מקסים :)...
16/04/14 22:30
84צפיות
http://www.lioncard.co.il/?section=192&product...

(ותודה שהזכרת נשכחות - זוכרת לוח אדום עם פלסטיקים צהובים )
מנסה ומתנסה
16/04/14 23:37
58צפיות
תודה על שני הרעיונות
ראית מקרוב את המגנטי? זה נראה נחמד מחוץ לבית.
השני מעץ וזכוכית, יפה מאד לשחק בו בבית למבוגרים, לשמור שלא יפלו לרצפה אחרת יישברו
לא ראיתי אף אחד מהמשחקים מקרוב....
17/04/14 05:55
54צפיות
פשוט הזכרת לי נשכחות וחיפשתי בגוגל (דרך אגב המגנט אמור להיות גם בסטימצקי).

לגבי הזכוכית - לא חושבת שזאת זכוכית שנשברת... נראה לי יותר כמו גולות :) (אפרופו
נוסטלגיה).
היי רוזהלי, הזכרת לי נשכחות...
17/04/14 22:59
31צפיות
כשעוד הייתי נערה (מתי זה היה?...)  קרובי משפחה הביאו לנו משחק מחשבת, ואף לימדו אותנו את השיטה להשאיר אחד אחרון באמצע.
יש לי אותו עד היום באיזו מגירה. הוא עשוי פלסטיק צהוב, ו"חיילים" אדומים.
נראה לי שאם אקח את המשחק ליד, אזכור את הדרך להשאיר את האחד האחרון באמצע.

נוסטלגיה...
חג שמח.
הספריה- איך הולכים המסלולם
17/04/14 22:50
58צפיות
היי, אני יודעת שזה אולי לא קשור לפה, אבל הנחתי שידעו לענות לי פה.
הבנתי שיש 5 מסלולים עם משקאות שונים בכל מסלול.. אם אני לוקחת את המסלול השלישי הכי יקר, אני יכול לשתות גם דברים מהמסלולים הפחות יקרים?
"הוט" מתחמקים מפיצוי על אי הגעת טכנאי
16/04/14 14:42
174צפיות
לפני חודש וחצי נקבע ביקור טכנאי של הוט. הטכנאי לא הגיע.
שלחתי להם פקס בדרישה לפיצוי ע"ס 600 ש"ח המגיע לי עפ"י חוק הטכנאים ומשם החלו התחמקויות מנציג למשנהו בהתכתבויות מייל כשבסוף כל אחת, איך לא, "תודה לך על פנייתך, נציג יחזור אליך במייל בתוך X ימי עסקים".
באחד המיילים הציעה נציגה שסכום הפיצוי יקוזז מהחיוב בחשבונית, השבתי שאינני מעוניין בזיכוי אלא בפיצוי עפ"י חוק, הודעתי גם שאגיש תביעה במידה ו"ישחקו אותה ראש קטן" ויזכו בחשבונית בכל זאת.
מאותו יום לא נצפתה תגובה בגזרתם. חשבונית הגיעה כרגיל לפני כמה ימים. אין שום אזכור לפיצוי.
יש למישהו המלצות בקשר לצעד הבא?
המלצה כנה ואמיתית
16/04/14 15:29
181צפיות
לקנות סטרימר אנדרואיד איכותי ומקלט עידן+.

גם יותר זול, גם אין כאבי ראש.

מניסיון.
מכתב התרעה לפני תביעה
16/04/14 15:33
121צפיות
ושבועיים לאחר מכן, תביעה
ושיהיה לך בהצלחה
אם הוצע לך פיצוי בחשבונית
16/04/14 15:53
139צפיות
על מלוא הסכום המגיע לך (מדובר כנראה ביותר מחשבונית אחת). הצעה שלי - קח את זה וזהו... אלא אם אתה מתכוון ברצינות ולא לצורך הדיון בלבד להתנתק מהוט בטווח הזמן המיידי.
החוק היבש אמנם איתך, אבל אם תלך לתביעה יקח לפחות חצי שנה עד הדיון, וסיכוי לא רע בכלל שתיפול על שופט שיחליט ש-200 שקל זה פיצוי מספיק...
אם תיקח את זה, תקבל את הכסף המגיע לך תוך שלושה חודשים מקסימום (בהנחה שאכן תקבל אותו, מילה של נציג שירות של הוט לא שווה את כרטיס הזיכרון שעליו היא מוקלטת כידוע).
בשיטת "תהיה חכם ולא צודק" - קח את הזיכוי וזהו...
גם אם הוא מתנתק מיד מהחברה, הוא יזוכה
17/04/14 20:58
35צפיות
ביתרת החשבון, ואני מדבר מניסיון.
לא בהכרח מגיע לך פיצוי לפי "חוק הטכנאים". ...
16/04/14 18:24
118צפיות
...  מדוע בכלל הוזמן הטכנאי ?
אף אחד מהנציגים לא טען שהחוק לא חל
17/04/14 20:59
49צפיות
אתה רוצה להיות יותר קדוש מהאפיפיור?
º
לא. אבל גם לא נראה לי שהאפיפיור יעזור לו
17/04/14 21:06
18צפיות
התעללות בזק
17/04/14 17:11
162צפיות
בשנתיים האחרונות החלפתי ראוטר כבר 3 פעמים ותמיד אחרי כחודשיים מתחילים הניתוקים.כיבוי הראוטר והפעלתו מחדש פותרים את הבעיה לתקופה של בין חצי שעה לשעתיים.כעת שוב הם פתחו לי הואה של החלפת ראוטר וזאת אחרי שהראוטר הנכחי הוחלף בינואר.
מי יודע כמה הביטוח שבזק גובים מידי חודש עבור הציוד?.אני מתכוון להוריד את התשלום החודשי בסכום זה ולקנות ראוטר חדש בכספי.
חבל שככה בזק מתנהלים.
היה לי סיפור כזה בדיוק
17/04/14 19:03
95צפיות
אחרי הרבה נציגים והרבה התעקשות מצדי במשך חודשים ארוכים, הם גילו שיש רעש והפרעות על הקו, שלחו טכנאי לסדר את זה (לא היה אצלי בתוך הבית) ומאז ועד היום, שנתיים חלפו, ואין ניתוקים.
מזגנים
17/04/14 15:30
83צפיות
תקלה בכרטיס למדחס עם ממיר לטענת טכנאי של אלקטרה.
מידי פעם תדר המדחס נשאר נמוך מאוד או שלא נכנס בכלל.
לאחר ניתוק מתח(מעין ריסט לכרטיס)המזגן חוזר לתפקד כראוי.
דורשים 3800 ש"ח לכרטיס(שוד לאור יום)מחיר מופרז
בהתחשב שהמזגן בן שנתיים בלבד.במהלך האחריות על אותה תופעה הטכנאי "פתר את התקלות"-"פאזה הפוכה.ריסט לכרטיס.מילוי גז וכדומה"בקריאה ראשונה לאחר גמר האחריות לאחר בדיקה קצרה-הכרטיס לא תקין.מרגיש שיש פה שיטה להרוויח הרבה על מוצר פגום ללא כל אחריות.האם יש טכנאי שמכיר את הכרטיס כולל  תכנות ?ובדיקת ערכי כניסה ויציאה אנלוגיים?תודה מראש,אלי
א - כחה שהמשתמש "יוסיזיו" יענה. ב - בכל ...
17/04/14 17:26
63צפיות
.. מקרה, ומכיוון ואני מבין שהמזגן כבר אינו באחריות, חפ שטכנאי מזגנים אמין באזורך (אפשר להשתמש בשירותי www.midrag.co.il) לבדיק המזגן.  היבואנים - לא מתקנים כרטיסים.  טכנאים עצמאיים - מתקנים (לאו דווקא בעצמם אבל זה לא מטריד אותך) וגם מתקינים כרטיסים ששופצו.
º
מה הדגם של המזגן?? אלו המחירים של אלקטרה.
17/04/14 17:45
34צפיות
אגב פאזה הפוכה,רק בפעם הראשונה בהפעלה בודקים
17/04/14 18:42
52צפיות
והופכים עם צריך,אחר כך הפזות לא מתהפכות לבד .סתם שורות למלא בדו'ח שרות.
כנ"ל גז בודקים דליפות ומתקנים.
משהו לא טוב עובר עליהם.
יום אחד הייתי אצל אחד מספקי הציוד במרכז כשאני שומע מהם "תראה מחיר של כרטיס אינוורטר אלקטרה 2500 ש"ח לא נורמלים"
מאסנו מHOT וYES. האם הממיר הזה משתלם?
17/04/14 10:40
161צפיות
http://stockcenter.co.il/product_info.php?products...

עלותו 600 שקלים (שזה שתי חשבוניות סה''כ), מוכנה לקחת את התקלות עלי. מאסתי מהוט ויס הגזלנים, מאסתי מתקלות חוזרות ונשנות. האם הממיר הזה שווה? למישהו יש משהו דומה ויוכל להביע חוו''ד?
זה ממיר הכולל בתוכו עידן פלוס, סטירמר, מקליט, קולט אינטרנט, מה עוד אני צריכה? (הצפייה שלי מסתכמת בכמה סדרות שאני מורידה, סרטים שאני מורידה וערוץ 22, 10)
600 שקלים ונגמר הסיפור. אודה לחוו''ד!
"משתלם" זה עניין יחסי. בעקרון, לעידן+ בלבד..
17/04/14 17:31
108צפיות
.. .לא צריך דווקא את הממיר הזה.  אם סדרות וסרטים גם ככה את מורידה למחשב - על אחת כמה וכמה שאת לא צריכה את הממיר הזה.
אבי סופר באלנבי תל אביב
16/04/14 15:51
324צפיות
הזהרו!!! רמאים!!!
רכשתי מסניף של אבי סופר באלנבי תל אביב מקרר. עוד לפני הגעתו ביטלתי את העסקה ואמרו לי שזה עיניין של כמה ימים עד שאני אראה את הזיכוי בכרטיס האשראי. עברו שבועיים והזיכוי עוד לא הגיע. אני מרגיש כמו מקרה בכולבוטק, כי הם לא עונים לטלפון וכאשר עונים הם מעבירים אותי לטלפונים ללא מענה. אני מיואש וקרוב לחברת כרטיס האשראי.
תזהרו מאבי סופר וחבורתו!
º
אי אפשר בשיחה אל חברת האשראי לסיים את הסיפור?
16/04/14 17:57
77צפיות
º
בעקרון - לא.
16/04/14 18:25
57צפיות
הייתי מתקשר לחברת האשראי ומודיע על כשל תמורה
16/04/14 18:50
151צפיות
בהצלחה
º
איפה יש שם כשל תמורה ?
16/04/14 19:24
55צפיות
הוא לא קבל את המוצר
16/04/14 19:27
122צפיות
הרי זה "כשל תמורה מלא"
הוא לא קבל את המוצר - עקב בטול העסקה. ...
16/04/14 19:47
127צפיות
.. היוזמה לבטול העסקה באה מצדו.  אין כאן כל כשל בהגעת הסחורה מצד הספק.
כשל הוא כשל
16/04/14 19:51
104צפיות
מדוע משנה הסיבה לכשל ?

או שהמושג "כשל תמורה" אינו ברור לי
מישהו צריך להכשל. במקרה זה לא הספק נכשל ...
16/04/14 19:52
92צפיות
... אז למה אתה חושב שלצרכן יש זכות לפעול נגדו בתהליך הזה ?
מפני שהסחורה לא סופקה
16/04/14 21:14
81צפיות
וגם לא תסופק

ובכלל - זה לא "נגד הספק" - לספק לא נגרם כל נזק כאן

אין סחורה - אין תשלום - מאד פשוט
º
שיהיה. בהצלחה.
16/04/14 22:04
21צפיות
º
אין שום כשל תמורה,
17/04/14 12:50
25צפיות
ואנא, אל תסמוך על אתר שמצהיר בגדול ...
16/04/14 19:51
124צפיות
ץץץ במה שאינו נתמך בפרטים הקטנים.

ב i הראשונה כתוב "צרכנים יכולים לבטל חיובים בכרטיס האשראי- במקרה שלא קיבלו את הרכישה או קיבלו רק חלק ממנה" (ההדגשה שלי).

ובעקיפין, מהפרטים הקטנים אפשר להבין שמדובר רק על כשל תמורה מלא (וזה נכון.  אין כשל תמורה חלקי בהקשר זה).  אבל למעלה כתוב משהו אחד, ובפרטים, כתוב, במובלע, משהו אחר (ונכון).

במקון זה - קרא את "חוק כרטיסי חיוב".  
רק לוודא
16/04/14 19:09
169צפיות
"מתחם אבי סופר" באלנבי צמוד לכל מיני מתחרים (שלא לומר "מתחזים"). אתה בטוח אצל מי קנית?
צודק ,יש 2 אבי סופר באלנבי וכנראה יש הבדל
17/04/14 14:08
92צפיות
אני מכיר את חנות אבי סופר באלנבי 122 ואני מרוצה מהשירות
ויש אבי סופר מעבר לכביש ממול - אותם אני לא מכיר

יש זכיינים של אבי סופר בכל מיני מקומות בארץ

כך שיש לציין בדיוק את הכתובת המדוברת
ואין קשר בין החברות הללו?
17/04/14 17:04
59צפיות
מותר לכל דכפין לבא ולפתוח אבי סופר?רמי לוי?מוחמד מהכפר?
גם אני נכוותי מהם קשות
16/04/14 20:22
200צפיות
לקח לי כמה חודשים והדרך היחידה שבה הצלחתי לקבל את כספי בחזרה לאחר שהם לא סיפקו לי מוצר היה כשהגשתי תלונה למועצה לצרכנות.
כמה מכתבים מהם ורק זה עזר..
את המוצר האחרון קניתי בא.ל.מ, אולי עלה כמה שקלים יותר אבל קיבלתי שרות מצויין.
סתם שאלה, מסקרנות גרידא:
16/04/14 21:20
158צפיות
למה ביטלת את ההזמנה?
לפני כמה חודשים רציתי לרכוש מזגן
17/04/14 12:22
127צפיות
הגעתי לפרסומת שלהם שהם הכי זולים וכו.התקשרתי והנציג שאל ״אתה רוכש דרך הטלפון או דרך החנות עצמה?כי יש פער במחירים״ ההצעה הכי זולה שהוא נתן לי הייתה יקרה יותר ב200 שקלים מהחנות באזור שלי...גם אם הוא היה מוריד לי לא הייתי קונה כי ההרגשה הייתה לא לקנות במיוחד מעסק שאני לא מכיר ועוד מתל אביב(:
חיוג חינם מול חיוג לכוכבית
16/04/14 10:21
129צפיות
שלום רב,
האם מישהוא יוכל לומר לי באם בחיוג לכוכבית ומספר מקוצר שמפרסמת חברה החייבת באחזקת קו חינם (1-800) מגיעים לקו 1-800 של החברה או לקו רגיל שלה.
תודה לעונים וחג שמח
תלוי בחברה אני מניח. בכל מקרה - אם לא כתוב..
16/04/14 11:24
78צפיות
.. במפורש שזה קו חינם, צא מהנחה שזה *אינו* קו חינם.
חיוג לכוכבית + ארבע ספרות הוא שיחה רגילה בארץ
17/04/14 13:13
55צפיות
ליעד נייח.

זו לא שיחת חינם.

שיחות חינם הן אך ורק למספרי 1800 או 1801.
מספרי כוכבית ו 4 ספרות יכולים להיות חינמיים,
17/04/14 14:05
45צפיות
אבל במרבית המקרים הם בתשלום (ונכללים בחבילת הדקות לטלפון קווי)
גיור והשתלת רום ללנובו A830 מי אמין לבצוע ?
17/04/14 13:17
62צפיות
מי מכיר ויכול להמליץ?
הייתי ממליץ לך לפנות לפורום אנדרואיד
17/04/14 13:59
44צפיות
רהיטי אור באשדוד
17/04/14 10:20
80צפיות
היי,

אני מתכנן לרכוש מיטה וחצי ברהיטי אור באשדוד. האם למישהו יש ניסיון איתם?

תודה
מעבדת טלפונים ומחשבים-פי סי אל

מעבדה המובילה בישראל !

pcl מספקת שירות מקצועי ביותר התקשרו עכשיו 03-8000800


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה