בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

המשך...
הודעה חדשה

שלום עולם
27/08/14 13:53
איזה שטות זו. למה בכלל קיימת האופציה הזו???
מחפשת המלצות על מובילים
27/08/14 06:04
31צפיות
מתחילה לעשות ש.ב. ומחפשת המלצות שלכם על מובילים אמינים, בעלי מילה ומחיר סביר
מאזור ת"א
 
 
אין חיה כזו
27/08/14 12:13
19צפיות
באופן כללי אני ממליץ מאוד על אתר מדרג לאיתור בעלי מקצוע כשאין לך המלצות מיד ראשונה.
ספציפית מובילים אף פעם לא ניסיתי להזמין דרכם, אבל היה לי איתם ניסיון טוב בתחומים אחרים.
בטח שיש חיה כזאת
27/08/14 12:21
15צפיות
למה לנסות במדרג, אם יש גולשים שיכולים להמליץ מנסיונם ?
ממש לא ברור
 
דימה הנפלא
27/08/14 12:20
17צפיות
טלפון: 050-7718726
 
בבקשה
27/08/14 13:28
לירן הובלות 052-2510140
 איש אחראי ומסודר.
מצי ה'אבא' של מזגן ספקטרה
27/08/14 13:27
ואיך יוצרים קשר איתו או עם נציגו.
 המזגן שלי 'השתגע' פועל  לא רע, מפעם לפעם -כל כמה שעות- מפסיק לפעול בקוד שגיאה E4
לצערי אבדה לי החוברת ואיני יודע מה פירוש התקלה.
 איש המזגנים שלי טוען שאין לו חלקי חילוף ואין לו דרך להשיגם.
 
יש עיצה? יש כתובת?
תודה למשיבים.
צריכה המלצה למכונת כביסה
27/08/14 13:09
שלום לכולם,
אשמח אם תוכלו לעזור לי,
מחפשת מכונת כביסה טובה פתח עליון, קיבולת עד 6 קילו
עד 2,500 ש"ח, אלו אתם ממליצים? מניסיון של כמה שנים...
מעדיפה ללא צג דיגיטאלי.
בחברות הטובות, בוש ,קונסטרוקטה וסימנס, עכשיו יש רק עם צג דיגיטאלי בפתח עליון,
אני פוחדת לקנות, מה קורה שהצג מתקלקל? יש גם אופציית תפעול מכאנית בנוסף במכונות האלה? למישהו יש בבית?
 
תודה.
 
האם מותר לי לבטל רכישת מכשיר אלקטרוני שהתגלה כתקול?
26/08/14 21:58
59צפיות
שלום, 
 
קניתי לפני כחודש טאבלט של LG דרך גו מובייל דרך אתר האינטרנט. 
הטאבלט סבל מתקלה מוזרה (נכבה כאשר נוגעים בגב המכשיר). 
לקח לי קצת זמן להבין שזו באמת תקלה טכנית ולא משהו שנובע מהשימוש שלי, ולקחתי אותו אל המוכר ששלח אותו למעבדה. (לאחר מעט יותר מ 14 יום, והאריזה כמובן היתה פתוחה)
כל מה שהמוכר מסוגל להבטיח לי כרגע זה מכשיר שהוא יפתח ויתקן, והוא כמובן לא מתחייב על פרק הזמן שזה יקח.
אני רוצה מכשיר חדש, ולא אחד שפתחו אותו במעבדה שכלל לא ברור לי אם היא מורשית. 
נכון לעכשיו המכשיר במעבדה כבר 8 ימי עבודה.
 
אני מעוניינת לבטל את העסקה. 
מה אומר החוק בנושא? האם יש לי אפשרות כזאת, ואם כן, האם עושים זאת מול הספק או מול חברת האשראי? 
 
חשוב לציין שהטבלט נקנה עבור העסק (יש לי עסק קטן) ולכן הוא גם לא משמש אותי לעסק, אני גם לא יכולה להיעזר במועצה לצרכנות וגם האפיק של תביעות קטנות חסום בפני. 
 
המון תודה
º
החוק לא איתך... זכותו לנסות ולתקן את המכשיר
26/08/14 23:31
15צפיות
מה אומר החוק אם הוא מחזיק את המכשיר אצלו לפרק זמן בלתי ידוע?
27/08/14 09:44
16צפיות
המכשיר אצלו לתיקון כבר קרוב לשבועיים והוא לא מוכן להתחיב על איזשהו פרק זמן שבסופו הטיפול יסתיים. 
שילמתי כאן על מכשיר שלא השתמשתי בו ותיאורטית הוא יכול להחזיר לי אותו יום לפני גמר האחריות. 
מה אומר החוק לגבי משך מותר לתיקון? 
 
שוב תודה גדולה. 
קרא את "תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה)". ...
27/08/14 09:57
17צפיות
... בנוסף קרא את "חוק המכר" (לא רק את ההתחלה.  גם את פרק ה"תרופות").
 
לדעתי, אם לא יתקן בזמן הקבוע בחוק (ועוד תוספת כמרווח בטחון) אתה יכול לתבוע את בטול העסקה לפי "חוק המכר".
הבנתי. היכן מוצאים את משך הזמן הסביר לתיקון?
27/08/14 12:24
8צפיות
תודה רבה דני. 
האם ידוע לך איפה אני מוצאת את הזמן הקבוע בחוק לתיקון שכזה? 
תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה) מציינות משכי זמן לתיקון מכשירי חשמל דירתיים, ולא מכשירים כמו מחשב, טאבלט או טלפון. 
גם פרק התרופות בחוק המכר מציין "זמן סביר" (סעיף 28). 
איך קובעים מהו זמן סביר? 
 
המון תודה 
הכל כתוב בתקנה הנ'ל, ראה סעיף 10(א). (התוספות ...
27/08/14 12:44
7צפיות
... בסוף באו רק להדגיש שרות מהיר יותר למוצרים ספציפיים, והן כפופות ל 10(ב)).
בעייה עם שרות לנובו בארץ
27/08/14 12:41
25צפיות
חיבור הטעינה בטאבלט 10 אינץ ideatab s6000 של לנובו שנקנה בארץ ושנמצא בתקופת באחריות התקלקל.
נמסר לשרות של לנובו לתיקון - חברת CPM שהיא כנראה קבלן משנה של היבואן.
לאחר כמה שבועות של "המתנה לחלקים מחו"ל" נמסר טאבלט זהה חדש באריזה בתמורה למקולקל.
הבעייה היא שמייד עם הפתיחה הטאבלט התברר כפגום - רשרוש חזק באחד מהרמקולים.
נמסר שוב לשרות ולאחר המתנה ארוכה הוצע תחילה לקבל בתמורה טאבלט קטן יותר 8 אינץ ואח"כ משכו הצעה זו ופשוט החזירו את הפגום וכעת פשוט מסרבים לתקן או להחליף.
למותר לציין שכל התהליך הארוך מלווה בהמתנה ארוכה ובזבוז של זמן. יש עוד משהו לנסות חוץ מלתבוע ?
 
 
º
לא.
27/08/14 12:45
4צפיות
חיוב עבור תיקון מוצר באחריות?
25/08/14 21:40
151צפיות
אשתדל לתמצת... ברשותי מכונת כביסה בת שנתיים וקצת, עדיין באחריות (שילמתי תוספת עבור אחריות לשלוש שנים). התוף התקלקל, הגיע טכנאי מטעם החברה, אמר שהלך חלק (מיסב אם זה משנה) ושהוא לא מוסמך להחליף ועלי והזמין דרך החברה טכנאי אחר ובעלות תיקון של 600₪.
בדקתי בטופס האחריות ואותו חלק תקול לא מצויין ברשימה של דברים שאינם באחריות (כמו פחחות). כמו כן המכונה בשימוש ביתי וסביר ולא קרתה שום תקלה בזדון או מכוח עליון כמו שמוחרג בכתב האחריות. אז פניתי לטכנאי פרטי לבדוק אם התיקון יעלה פחות, והוא אמר לי קודם כל שאין כזה דבר שתקלה כזו היא לא באחריות ושעלי להתעקש ולתבוע אם צריך, ובנוסף לא סביר שתקלה כזו תקרה אחרי שנתיים של שימוש (שאגב החברה המייצרת ידועה ונחשבת, לא איזה משהו זול וירוד) ואותו טכנאי בכל מקרה לא מתקן דברים כאלה ושאפנה לנותן האחריות. כרגע אני עומדת מול בעיה. חייבת לתקן, מכונת כביסה זה מצרך חיוני יום יומי ואין מצב לחכות עם התיקון. אז מה עלי לעשות? להסכים לשלם לחברה ואחר כך לתבוע? ואך לתבוע? פניה למועצה לצרכנות תספיק במקרה הזה? ומה אם לא אקבל את כספי בחזרה? בשביל 600₪ אולי עדיף להוסיף כסף ולקנות מכונה מחברה אחרת שנותנת שירות נורמלי ושלא תתקלקל שוב אחרי שנתיים. בנוסף יש עוד כמה דברים בכתב האחריות שהחברה לא עומדת בהם, וביניהם התחייבות לתקן תקלה תוך 3 ימי עסקים (אמנם הגיע טכנאי בזמן הזה אבל לא תיקן ועלי שוב להמתין כמה ימים לטכנאי אחר), בקיצור שירות מזעזע, פעם שניה שאני מסתבכת עם החברה הזו (כמובן שלא קונה מהם יותר)
אז אשמח לקרוא תובנות ועצות בעניין, תודה וערב שקט
כתבתי לך פה תגובה ענקית ותפוזבל מחק לי
26/08/14 03:56
107צפיות
אז בקיצור,
זו הונאה, זו רמאות, זה גם ממש מרגיז, אבל הרבה חברות עושות את זה. מבטיחות אחריות ארוכה ואז ביום פקודה שולפות לך כל מיני "חריגים" המרוקנים לחלוטין מתוכן את האחריות הארוכה.
החוק קובע שדין אחריות ארוכה כדין אחריות בסיסית, ואם ספק נותן ללקוח אחריות ארוכה מצומצמת יותר מזו הקבועה בחוק הוא חייב להציג אותה כ"אחריות נוספת מוגבלת" ולפרט את כל הסייגים. אם זה לא נעשה - האחריות היא אחריות מלאה ללא סייגים. זה החוק. המציאות לפעמים אחרת.
אם לתקן ולתבוע? זה כנראה הפתרון פה במצב שהגעת אליו. זה גם עניין של מזל. יכול להיות שתפלי על שופט לא צרכני שיאכל איזה תירוץ של הספק ולא ייתן לך כלום. גם החברות יודעות את זה, וכל עוד משתלם להן סטטיסטית להמשיך לגנוב את הלקוחות, אז הן ימשיכו (כי רק 1 מ-50 הולך לתבוע, וגם הוא לפעמים מפסיד).
אני פעם הפסדתי אחריות שהובטחה למוצר למשך 5 שנים למרות שהבאתי הקלטה של נציגת מכירות התומכת בגרסתי בגלל שהשופטת קבעה ש"אין תוקף לעדות שמיעה" ושלא הבאתי תעודת אחריות בכתב (שזו עבירה על החוק של הספק, לא של הלקוח, כן?). אין ספק שאצל שופט אחר הייתי יכול לקבל צו למתן אחריות ל-5 שנים וגם פיצוי כספי נאה. אבל ככה החיים עובדים. שופטים הם גם רק בני אדם. בכלל, ישבתי אצל השופטת הזו באולם קרוב ל-3 שעות והיא לא נתנה אפילו פסק דין אחד. בכל דיון ניסתה לדחוק את הצדדים ל"פשרה" בכוח (לפעמים פשרה ממש לא הגיונית), ואם לא הצליח לה - שלחה אותם הביתה עם איזה תירוץ וקבעה דיון נוסף לעוד חצי שנה...
ממש מקווה לא להגיע לבית משפט...
26/08/14 14:23
28צפיות
ולסגור את העניין דרך המועצה לצרכנות... בהצלחה לכולנו
מה שחשוב לבדוק הוא עבור מה בדיוק שלמת בתוספת האחריות שרכשת.
26/08/14 05:41
81צפיות
יש לך את המסמך ?  אם כן - מה כתוב בו ?  מה מוחרג ?  עוד לא נתקלתי בהחרגה של מיסבים, אם כי הכל אפשרי.  חשוב לקרוא בדיוק מה כתוב שמוחרג, ונשמח אם תפרטי זאת כאן כדי שנוכל לחשוב ביחד.
 
בכל מקרה - נשמח לדעת על איזו מכונה מדובר ומי נותן השירות.
צילום של התעודה
26/08/14 08:56
73צפיות
בינתיים אמנע מלחשוף את שם החברה, ממתינה לשמוע מהם אולי יחזרו בהם מדרישת התשלום
בכל מקרה ניצן בבירור לראות בסעיף 10 שהחלק שנפגם אצלי לא כלול ברשימה
º
עדיף שתפרסמי. תופתעי מעוצמתו של הפורום
26/08/14 09:13
41צפיות
נעזרתי בפורום לא פעם
26/08/14 10:05
61צפיות
אני מאוד מעריכה את כוחו, אבל כן רוצה לתת לחברה הזדמנות, כרגע אני ממתינה שיצרו איתי קשר לתיאום טכנאי, שאגב לוקח יותר מדי זמן
תודיעי לחברה שאת מסכימה לשלם
26/08/14 10:43
56צפיות
ולאחר שיסיימו את התיקון תגידי שהתחרטת ואת לא משלמת ושהם מוזמנים לתבוע אותך בבית משפט.
ככה את לא בת ערובה שלהם ואת תראי שהם יעלמו כמו שהם באו.
בכל תקלה הם היו מוצאים לך על מה לשלם בעיקר אם המכונה מושבתת ואת זקוקה למכונה דחוף.
למרות שבטח את אוהבת את הצעד הזה ,הם מאוד אוהבים לתפוס לקוחות כבני ערובה שלהם ולסחוט כספים.
לא חושבת שזה חוקי...
26/08/14 11:27
39צפיות
מעדיפה לשלם ולתבוע מאשר לא לשלם ושיתבעו אותי
º
היכן הצילום?
26/08/14 13:11
17צפיות
º
הצילום
הודעה זו מכילה תמונות
26/08/14 13:36
40צפיות
שירות של פלרום מבית אלקטרה
27/08/14 11:32
26צפיות
מכונת כביסה של וויררפול. הטכנאי הגיע להחליף חלק בתשלום של 600₪ והחלק אפילו לא חדש אלא משופץ! אני ממש מתוסכלת. ממשיכה כמובן בהגשת התלונה ותביעה בהמשך אם אדרש, בכל מקר  היהזרו מלרכוש מוצרים בשירות של אלקטרה
אם זה משופץ הוא ילך שוב תוך שנה -תתבעי את אלקטרה
27/08/14 12:05
22צפיות
אני הייתי מאוד נזהר מהם
כרגע זה שירות חדש שחייב להכניס מזומנים מהר ע"מ לכסות את הפעילות שלו ולהרויח כמובן.
לכן הם ינסו להוציא כסף מכל לקוח ובכל פגישת שירות.
 
כרגע אין לי ברירה
27/08/14 12:13
18צפיות
אני חייבת שהמכונה תתוקן
עדיף לך כבר לקנות מכונה חדשה
27/08/14 12:27
13צפיות
ב-1000 ש"ח  ולתבוע את אלקטרה בתביעות קטנות .
על החלק גם ככה רצו 600 ש"ח  (לא חדש) עדיף להוסיף 400 ולקבל חדש
מעבר דירה ואחריות למכונת כביסה
27/08/14 12:26
8צפיות
שלום,
 
רכשתי לפני שנה מכונת כביסה של LG (דרך ברימאג). טכנאי מטעם החברה התקין אותה כחלק מהעסקה, ונאמר לי שאחרת אין תוקף לאחריות היצרן.
מחר אני עוברת דירה, והאחריות עדיין בתוקף. האם זה בסדר לנתק/להוביל/לחבר את המכונה לבד, או שגם כאן על מנת להשאיר את האחריות בתוקף חובה לקרוא לטכנאי מטעמם (והפעם גם לשלם עליו)?
 
תודה לעונים!  
שרות תדיראן - ארוך
26/08/14 18:18
112צפיות
השתלשלות האירועים מאז רכישת והתקנת מזגנים:
 
בתאריך 3-2013 קנינו שני מזגני תדיראן
דגם 28a לסלון
דגם 21a לחדר שלי
 
אחרי כשבוע בערך שמנו לב שהמזגנים מדיפים ריח מאוד לא נעים .
התקשרנו למוקד של תדיראן ונקבע ביקור טכנאי לתאריך 18-03-2013
הגיע הטכנאי ששטף את המזגן עם אקונומיקה ומים (שם מים ואקונומיקה בתרסיס וריסס)
הריח עבד למשך 3 ימים ללא ריחות.
 
לאחר מספר ימים הריח חזר והופיע. שוב התקשרנו לתדיראן + בעיית תקשורת בין השלט למזגן 21a
ונקבע ביקור טכנאי לתאריך 3-04-2013
הגיע הטכנאי שריסס חומר על המזגן (איזה שהוא ספריי שהביא איתו ) וזהו
הריח נעלם השלט הוחלף לאחד תקין והסתדר
 
לאחר חודש וחצי הריחות הופיעו שוב + בעיית קירור במזגן 21a
התקשרנו לתדיראן
שתיאמה לנו בקור טכנאי לתאריך 29-05-2013
הגיע טכנאי שפירק את הפלסטיקה של שני היחידות ושתף אותם במקלחת עם מים ואקונומיקה
הרכיב את המזגנים בחזרה ובזאת סיים .
הריח נעלם
בקשר לבעיית קירור הוא טען שיכול להיות שהגז במזגן קופא ואין מה לעשות.
 
אחרי חודשיים הריח שוב חזר והופיע אלא שהפעם יתגבר ל 21a
התקשרנו לתדיראן
ונקבע שוב בקור טכנאי לתאריך 22-08-2013
לאחר שהטכנאי נוכח לריח הנודף מן המזגן קבע שיש צורך להחליף את המניפה (מאיץ) של המזגן
אמר שיצרו איתי קשר בכדי לתאם הגעה של טכנאי להחלפת החלק.
 
תדיראן התקשרו ותיאמו טכנאי לתאריך 27-08-2013
הטכנאי הגיע והחליף את המניפה (מאיץ)
הריח אכן נעלם .
 
 
לאחר חודש הריח שוב חזר ל 21a
שוב התקשרנו לתדיראן תואם בקור טכנאי לתאריך 2-10-2013
הטכנאי הגיע ופירק את הפלסטיקה של המזגנים, שטף אותם במקלחת עם מים ואקונומיקה.
הרכיב בחזרה ובדק שהם פועלים ללא ריח
הריח נעלם .
אחרי שבועיים שוב חזר הריח ל 21a
שוב התקשרנו לתדיראן
ושוב תואם ביקור טכנאי לתאריך 15-10-2013
הגיע הטכנאי שוב ריסס חומר נגד בקטריות על המזגן
 
שבועיים אחרי זה הריח חוזר 21a
התקשרנו לתדיראן תואם ביקור טכנאי לתאריך 12-11-2013
הגיע הטכנאי שפירק את כל הפלסטיקה של המזגן שתף במקלחת עם מים ואקונומיקה
הרכיב בחזרה בדק שאין ריח והלך .
הריח נעלם
 
 
לאחר כשבוע הריח חזר ל 21a
שוב התקשרנו לתדיראן
וביקשנו לדבר עם אחראי על הבעיה היות ולמרות ביקורים חוזרים ונשנים לא נפתרה הבעיה של הריח .
בתאריך 25-11-2014 הגיע לבית שלנו אחראי צוות בשם אבי
וראה שאכן יש בעיה
ונתן הוראה להחליף את היחידה הפנימית של המזגן 21a
ולנקות שוב את המזגן 28a
אמר שיצרו איתנו קשר מתדיראן כדי לתאם הגעה של צוות שיחליפו את היחידה הפנימית
תדיראן התקשרו ותיאמו צוות לתאריך 4-12-2013
הגיעו בתאריך הזה צוות של שני אנשים שפירקו את היחידה הפנימית והחליפו אותה באחת חדשה
במהלך הרכבה מין הסתם פירקו את צנרת ולא רצו לעשות וואקום אחרי שסגרו.
רק לאחרי טלפון למוקד שלהם והתעקשות מצידי הם קיבלו הנחייה לעשות וואקום
הם סיימו ובדקו שהמזגן עובד והלכו
בגלל שבתקופה הזאת עוד קר ביקשנו שיאריכו את האחריות של המזגן בעוד שנה
כדי שנבדוק מה קורה אחרי החורף
תדיראן האריכה את האחריות 6 חודשים נוספים מעבר ל 12 הקיימים עד סוף ספטמבר
 
בתאריך 16-11-2013 עשינו התקנה של מזגן נוסף דגם 15a
לחדר שינה של ההורים שלי
 
כמה ימים לאחרי החלפת היחידה הפנימית של המזגן 21a
הוא לא קירר חימם בצורה תקינה
התקשרנו לתדיראן
ותואם ביקור טכנאי לתאריך 18-12-2013
הטכנאי הגיע ואמר שחסר קצת גז
הוסיף גז בדק שהמזגן עובד תקין והלך
 
אחרי כ 3 חודשים חזרנו לבעיה הראשונית -ריח + רעש מהמזגן 15a
הריח חזר בשני המזגנים 21a ו 28a
התקשרנו לתדיראן
תואם ביקור טכנאי לתאריך 24-03-2014
הטכנאי הגיע שוב פירק את כל הפלסטיקה של המזגנים שטף אותם במקלחת עם מים ואקונומיקה
הרכיב בחזרה בדק שהכל תקין ואין ריח בקשר לבעיית רעש אמר שזה קשור לגז וככה זה
והלך.
 
אחרי חודשיים
התחיל שוב להיות ריח חזק הפעם גם ב 15a + רעש שלא נפתר
כלומר בכל השלושה ריח
התקשרנו לתדיראן
תואם ביקור טכנאי לתאריך 27-05-2014
הגיע טכנאי שריסס חומר על הסוללות ניקה פילטרים (שמנוקים ונשטפים על בסיס שבועי)
ובדק שאין ריח והלך
 
כבר למחרת היה ריח מאוד חזק במזגנים 21a ו 28a
התקשרנו לתדיראן וביקשנו לדבר עם האחראי
ובמקביל תואם ביקור טכנאי לתאריך 30-05-2014
שוב למראות מחאותינו שפעול ה זו נעשתה אין ספור פעמים ללא הואיל ,הטכנאי הגיע פירק את הפלסטיקה שטף במקלחת עם מים ואקונומיקה הרכיב בחזרה בדק שאין ריח
והלך
 
 
אחרי כחודש שוב היה ריח מסריח בכל השלושה מזגנים
התקשרנו לתדיראן וביקשנו לדבר עם אחראי ענה לנו אחראי על הטכנאים (אותו אחד שאישר החלפה של ה 21a)
ואמר שהוא יבוא יראה מה הבעיות
 
הוא הגיע לבית שלנו (מצטער אני לא זוכר את התאריך) ובדק את המזגנים
ואכן אמר שיש ריח מאוד לא נעים משלושת המזגנים וקבע כדלקמן:
לגבי המזגן 15a צריך לעשות לו
1 ניקוי של הצנרת
2 וואקום
3 הוספת גז לפי משקל
לגבי כל שלושת המזגנים הסביר שהפעם יגיע צוות שיבצע ניקוי יסודי
אמר שתדיראן יתקשרו לתאם את כל זה
 
אחרי יום תדיראן התקשרו לתאם "צוות שטיפה" לתאריך 29-07-2014
למזגנים וטיפול למזגן 15a
לפי הוראה של המנהל שלהם לפני סדר פעולות שהמנהל שלהם רשם להם
 
ועכשיו זה קפיצת מדרגה בשרות שלהם
 
הגיעו הטכנאים "צוות שטיפה" ריססו על כל מזגן חומר השאירו אותו 10 דקות בערך ואז
שטפו עם גרניק (מכשיר להזרמת מים בלחץ גבוה)
אחרי שסיימו התפנו לבעיית גז של המזגן הקטן 15a
אחד הטכנאים רוקן את הגז פתח את הצנרת והזרים גז מצד אחד עד שיצא מהצד השני אל האוויר (פרג')
אחרי כמה שניות סגר את הצנרת ורצה למלא גז
ללא בצוע וואקום.
שאלתי אותו למה הוא לא עושה וואקום הוא טען ש"לא צריך וזה מיותר "
אחרי שהתעקשנו שיעשה וואקום הוא אמר שבכלל אין לו בכלל משאבה ואין את המכשיר הזה לכל הטכנאים
שאלנו למה הם לא באו מוכנים הרי המנהל שלהם רשם להם זאת במפורש
לא היה להם תשובה .
באין ברירה הם שמו גז ללא וואקום כדי שהמזגן יעבוד.
הטכנאי אבנר פנה אלינו לאחר בירורים טלפונים ואמר שאין אפשרות להביא את המכונה עכשיו,אבל, הבטיח שלמחרת בין השעות 16:00 ל 18:00 יבואו לעשות וואקום
ולסיים את העבודה – וכדי שנהיה רגועים השאיר את מספר הנייד הפרטי שלו.
 
אמא שלי אמרה בסדר
באותו יום בערב המזגן שלי 21a
לא עבד בצורה תקינה לא תמיד קיבל הוראות מהשלט ושקיבל לא ביצע
למחרת יום שני התקשרתי לתדיראן והסברתי להם את הבעיה
אמרתי שאחרי הפעולה של השטיפה זה עובד בצורה לא תקינה
אמרו לי שהם רואים שצריך להגיע טכנאי
אז אמרתי להם שהטכנאי שצריך להגיע זה בקשר למזגן 15a
והבעיה שאני מדבר עלייה היא בקשר למזגן 21a
שני מזגנים שונים שלא קשורים
ביקשו ממני לבדוק את זה יום נוסף ולחזור אליהם
המשך
הודעה זו מכילה סרטונים
26/08/14 18:24
94צפיות
וחיכינו למחרת בתאריך 28-7-2014 יום שני בין השעות 16:00 ל 18:00 בבית שהטכנאי יבוא
הטכנאי לא הגיע
אמא שלי התקשרה לטכנאי שהשאיר לנו את הטלפון שלו ושאלה אותו למה הוא לא בא
הוא ענה שאמרו לו מהמוקד "שהמזגן לא עובד בכלל ולכן הוא לא מגיע וביקש מהמוקד לתאם מועד לטכנאי"
אמא שלי התקשרה לתדיראן ושאלה למה הטכנאי לא מגיע
המוקדנית ענתה שהטכנאי התקשר אלינו להגיד שהוא לא יכול לבוא (לא היה ולא נברא)
היא בקשה לדבר עם האחראי של המוקד
מנהל המוקד שלאורך כל השיחה בשם אלי סירב לבקשתי החוזרת ונשנת לקבל מספר פקס של מנהל המוקד על מנת שאוכל לשטוח בפניו את השתלשלות האירועים . הוא סירב בכל תוקף וגם לאחר שיחה עם בת אל שגם היא סירבה לתת הפקס של מנהל השירות.
 
אחרי שחיכינו בבית והטכנאי לא בא
תיאמו לנו טכנאי לתאריך 1-08-2014
יום שישי
הטכנאי הגיע עם הציוד המתאים ביצע וואקום ומילוי גז לפי משקל במזגן 15a
ובדק את המזגן שלי 21a שם הוא אמר שזה אולי בעיה בפיקוד מנוע
ויכול להיות שבמהלך הניקוי עפו מים על מקום שלא היה צריך להיות
 
 
בתאריך 7-8-2014 הגיע הטכנאי לבית ובדק את המזגן שלי 21a והציץ גם על המזגן של ההורים שלי 15a
וקבע שצריך בשני המזגנים
1 הרכבה של מאפלר
2 שטיפה של הצנרת
3 וואקום
4 הוספת גז לפי משקל
 
אמר שיתקשרו מתדיראן לתאם מועד לטכנאים
תדיראן התקשרו ותיאמו "צוות גז" לתאריך 12-08-2014
 
בנתיים חזרה הבעיה של הריח אבל רק במזגן 28a
 
הגיעו שני טכנאים עם ציוד גז
הפעילו את המזגן 15a על קירור כדי להכניס את כל הגז למדחס
פירקו את המנוע של המזגן 15a חתכו את הצנרת ליד המדחס והרכיבו (ריתכו) את המאפלר
לא שטפו את הצנרת
לא ביצעו וואקום
לא הוסיפו גז
וסיימו במזגן הזה
 
במזגן 21a הטכנאי אמר שיש בעיה בצנרת וחתך אותה והסיר חלק באורך 2 סנטימטר שלדעתו
עשה רעש וריתך בחזרה
לא הרכיב מאפלר
לא ביצע שטיפה של הצנרת
לא ביצע וואקום
לא מילא גז לפי משקל
המזגן עדיין לא עובד בצורה תקינה
 
אמא שלי התקשרה לתדיראן ליד הטכנאי ונתנה לו לדבר עם המוקדנית
הוא אמר לה שהוא יעשה הכל כפי שרשום לו
ולא ביצע שום דבר מעבר למה שרשמתי
 
לגבי המזגן 28a הוא אמר שיש אישור להחליף את היחידה הפנימית
ושיתקשרו לתאם איתנו את זה
 
תדיראן התקשרו לתאם החלפה של היחידה הפנימית של המזגן 28a
ונקבע טכנאי לתאריך 19-08-2014
במהלך השיחה אמא שלי אמרה להם במפורש אם הטכנאים מגיעים בלי משאבה לביצוע וואקום
שלא יבואו בכלל
 
ב 19-08-2014 הגיע בצהריים מישהו עם משאבת וואקום והשאיר אותה לטכנאים שאמורים לבוא
בין השעות 15:00 עד 17:00
הגיעו החליפו את היחידה וביצעו וואקום לפי הספר
אחרי ההתקנה בדקו את המזגן וגילו שיש ממנו רעש לא תקין וצריך לפנות לתדיראן כי אסור להם לגעת בזה
והלכו
 
 
לאחר כל הבלגן הזה
שאלנו את תדיראן מי אחראי השרות של תדיראן ונאמר לנו שיגאל עמר
ניסינו מספר פעמים לקבל מספר פקס שלו
ובכל בפעמים המוקדנים טענו שאסור להם להביא את המספר
 
בסוף אמא שלי פרסמה הודעה כאן בפורום ויוסי זיו
ענה ואמר שהעביר את הפרטים ליגאל עמר
 
אחרי מספר ימים פנינו שוב למוקד של תדיראן והם ענו שיגאל עמר יגיע אלינו הביתה לבדוק
את המזגנים עם טכנאי ראשי
 
ב 21-08-2014
הגיעו יגאל עמר והמנהל טכנאים
לבית שלנו לראות את המזגנים
הם הקשיבו לרעש שיוצא מהמזגן 15a
וקבעו שזה רעש של הגז מבעבע
 
בקשר למזגן 21a
הם קבעו שהמזגן לא מתאים לחדר (הוא גדול מידי)
ואמרו שבעיות של הרעש מהצנרת או שהוא לא עובד תקין בגלל שהוא גדול (קישקוש מוחלט)
הם התעלמו לחלוטין מהעובדה שהמזגן עבד בצורה תקינה יחסית במשך שנה ו4 חודשים למעט הבעיה של הריח
 
הוא אמר שמבחינתו המזגן תקין
וסירב להתייחס לבעיה בגלל שהמזגן לא מתאים לחדר
גם אמר שינחה את הטכנאים לא לגעת במזגן כי הוא לא מתאים לחדר (למרות שהמזגן באחריות)
 
אחד מהדברים שאמרנו לו זה שאין סדר ברישום של המזגנים והקריאות
כל הקריאות רשומות על מזגן 21a כאילו השניים האחרים תקינים
אין פירוט מה עשו לכל מזגן
אמר שיבדוק את זה
 
ששאלנו אותו מדוע לא הזרימו חנקן במערכת שחתכו את הצנרת וריתכו
הוא ענה שלא צריך ובמילא אף אחד לא עושה את זה
 
במדריך למתקין של תדיראן חלק 3-14 רשום "במהלך ההלחמה יש להזרים חנקן בצנרת על מנת למנוע בעיות חמצון
(אוקסידציה)
זכור ! זהו אמצעי ביטחון ואין לעקפו.”
הנה סיבה למה למי שמעוניין לדעת למה
 
הפיח (פסולת) זורמת לתוך המדחס
 
והנה אחד בהגדרה גבוהה (high definition)
 
 
 
 
 
כאשר שאלנו אותו למה לא עשו וואקום
גם כאן הוא ענה שזה לא חובה
שזה מערכת סגורה ומספיק להעביר גז בלחץ
בכל מקרה זה רק בהתקנה
 
 
כלומר מה שקורה אחרי התקנה זה לא משנה
ברגע שפותחים את הצנרת לאוויר נכנס אליה אוויר ובגלל שהצנרת קרה נהייה שם לחות
הגז שמוזרם בפנים הוא שמן סינטטי אסור שהוא יהיה במגע עם מים (לחות)
הגז אמור לזרום בריק בלי שום דבר
 
במדריך למתקין של תדיראן בחלק 3-15 רשום
"כאשר יש חשש לקיומן של טיפות מים אויר או לכלוך בצנרת יש לנקות את הצנרת בעזרת משאבת וואקום?
למינוס 29.8 אינטש כספית ולשמור את הערך הזה למשך חצי שעה"
 
במצב הנוכחי המדחס של המזגן עובד עם גז ואויר ולחות שתופסים מקום של גז
לכן המדחס עובד קשה יותר ולוקח יותר חשמל
 
חיפשתי באינטרנט ושאלתי את יוסי אם הוא מכיר איזה סרטון שיסביר למה חייב לעשות וואקום אבל לא מצאתי
 
 
 
דוגמה לא הכי טובה אבל ...
רכב מסויים צריך 4 וחצי ליטר שמן במנוע במהלך טיפול 10000
אי אפשר לשים שם 4 וחצי ליטר שמן אם יש בפנים ליטר מים
חייבים להוציא את המים מהמנוע
המנוע גם לא יעבוד בצורה תקינה וגם יאכל הרבה דלק
 
 
 
 
בקיצור אני תקוע עכשיו עם מזגן אחד שעובד בצורה לא תקינה
ואין לי אפשרות להזמין טכנאי אליו
וגם אם יגיע אז אמרו להם לא לגעת
ואם כן יגעו מסרבים לעשות את העבודה לפי הספר
 
 
 
אם יש לכם אפשרות לשתף את הפוסט הזה אולי זה יועיל
 
ומי שקונה מזגן ולא משנה של איזה חברה
שישים לב לשלבים האלו
ניקוי צנרת
וואקום (חובה) ושלא יגידו לכם "אני עושה פרג' "
ומילוי גז לפי משקל
º
והמסקנה - לא לקנות תדיראן
26/08/14 19:08
34צפיות
שרות תדיראן גרוע
26/08/14 19:30
56צפיות
אין דבר כזה מזגן שלא מתאים לחדר
מקסימום המדחס יעבוד יתנתק מוקדם יותר
 
ומה עוד
המזגן באחריות
והטכנאים קיבלו הנחייה לא לגעת בו
אכן גם בתדיראן נפלו גיבורים,כסתח על עבודת הטכנאים.
26/08/14 21:24
63צפיות
ואקום-חובה בכל מערכת קרור על 410 (ב 22 לא היה חובה ופרג' היה מספיק )השמן סינטטי וסופח אליו לחות מהר מאד.אם הייתה פתיחה של צנרת לכמה דקות כשבצנרת יש לחץ חיובי אפשרי לוותר על ואקום (במקרה של ביצוע פלר חדש)אבל ברגע שהוכנס קטע חדש או מפלר הוא עם אויר וואקום חובה.
לגבי ריתוך ללא חנקן כמו שכתוב אסור לחלוטין סיבה ראשונה פיח שנכנס למערכת ועלול לגרום נזק לשמן ולפילטר הפנימי של הגז.
סיבה שניה חימצון של הצנרת גורם לחורים קטנים מאד בצנרת הנחושת שעלולים להתפתח לדליפה של ממש.
לא מבין למה ה"מפלר" בדרך כלל מתקינים אותו במדחסים בוכנתיים ביציאה מהמדחס להשתיק פעימות גז,במדחסים רוטוריים זה מיותר הזרימה אחידה.
אם המזגן גדול מדי לחדר כפי שנמסר בהודעה פרטית ובתוספת עומסי חום חריגים המזגן פשוט צריך לעבוד מעט זמן ולהפסיק ואין כל קשר לרעש חריג.
לגבי הריחות אין לי דעה כי לא הרגשתי את הריח אבל נסה לעבוד במזגן במוד X FAN  זה מיועד למנוע עובשים.
ניסיתי עם x-fan ובלי
26/08/14 22:42
35צפיות
אותן תוצאות
 
אז... סיכום מזגנים בארצנו
26/08/14 22:30
53צפיות
לאור התלונות הרבות בפורום
תדיראן, אלקטרה - שירות לוקה בחסר + חוסר מקצועיות
טורנדו - שירות סביר+ אך מזגנים פחות איכותיים.
LG - בעיות חלודה וחלפים יקרים
נשארנו עם haier ו hisense  - איכות המזגנים אמורה להיות בין טורנדו לתדיראן ולאקטרה אך היבואנים לא מתמחים בשירות למזגנים.
 
כמובן שיש מיצובישי... אבל זו כבר ליגה אחרת.
º
יש לי הרגשה שהחברות מתחרות על התואר "הגרועה ביותר".
27/08/14 06:20
24צפיות
השאלה שלי איך אני יכול להכריח אותם לתקן לי
27/08/14 08:14
21צפיות
את המזגן
כי כרגע הוא לא עובד טוב
 
אני חושש שאתה במצב של בעייתי. ...
27/08/14 09:55
17צפיות
... יש בסיס לדעתי לדרוש מהם (ומהחברה המתקינה) בטול מלא של העסקה, החזר כספי מלא (עליות מזגנים, עלויות התקנה וכו') וכל נזק אחר שנגרם לכם והסרה של המזגנים על בסיס "חוק המכר".  ואז לקנות מספק אחר.
 
אבל - לא מאמין שתוכלו להגיע לזה ללא מאבק משפטי משמעותי וגם אז לא ברורה התוצאה.
 
אישית -
הייתי  מתחיל לדרוש פיצוי כספי מהם על כל בקור נוסף עקב אבדן זמן עבודה, ושוקל לזרוק מוצרים מזובלים מהבית גם אם זה אומר אבדן כספי (וכאמור - אולי גם תביעה על פי חוק המכר).
האם זה בכלל חוקי מה שהם עושים
27/08/14 10:54
12צפיות
שהם מסרבים לטפל במזגן אפילו שהוא באחריות ?
תביאי מומחה שייתן לך בכתב מה ראה שמע והריח+מה צריך לעשות
27/08/14 12:22
8צפיות
ועם זה תפני אל תדיראן בדרישה להחליף מזגן במיידי וללא עלות מצידך
ובמידה והם לא יתיחסו תתבעי אותם גם על הפסד ימי העבודה שלך בכל ביקורי הטכנאים
רק ככה הם מבינים ......
 
º
האם כדאי לעבור קו טלפון בזק לקו הוט?
26/08/14 22:21
50צפיות
לא!
26/08/14 22:32
57צפיות
עשה לעצמך טובה ואל תהיה לקוח של הוט. לא שווה את הכמה שקלים (אם בכלל) שתחסוך. לא שבזק צדיקים גדולים אבל הוט היא החברה עם השירות הגרוע ביותר ומצווה היא לא להיות לקוח שלהם. (הכותבת לקוחה וותיקה של הוט לשעבר באינטרנט ובטלויזיה)
לא !!!
27/08/14 00:18
39צפיות
שרות גרוע לפחות 40 דקות בכל פניה לנציג שרות
שרות טכני (מודם -קו) באיכות נחותה
ונראה אותך מנסה להתנתק 
º
הכל, אבל הכל רק לא הוט!
27/08/14 08:31
6צפיות
º
לא ! אבל מי צריך היום קו "קרקעי" בכלל ?
27/08/14 06:09
12צפיות
יש עוד מפעילות לקו טלפון ביתי, לא רק בזק והוט
27/08/14 12:11
17צפיות
בזק יקרים מאוד.
עם הוט אין לי נסיון אישי בטלפון הביתי, הייתי ממליץ עליהם אולי אם אתם לקוחות שלהם גם ביתר השירותים.
 
אני אישית כבר שנתיים+ בטלפון הביתי של בזק בינ"ל.
יתרונות:
1. זול מאוד (אני משלם 30 ש"ח לחודש כולל המון דקות לכל היעדים. אבל זו חבילה מאוד ישנה).
2. שירות טכני שיודע את העבודה שלו בדרך כלל.
3. לא מרמים אותי. (וזו מחמאה מאוד גדולה בשוק התקשורת כידוע. עם הרבה חברות אחרות יש תמיד את התחושה שאיכשהו עובדים עלי)
4. אם מחברים 2 טלפונים אז ניתן לנהל 2 שיחות בו זמנית (עם נתב "פרייבט בוקס")
 
חסרונות:
1. דורש חיבור לאינטרנט.
2. אמינות פחות טובה מטלפון של בזק. נקודת התורפה העיקרית היא האינטרנט - נפל האינטרנט=אין קו.
3. לא עובד בזמן הפסקת חשמל.
 
אני חי בשלום עם האמינות המופחתת (אני מעריך בסביבות 99.5% לעומת ה 99.999% של בזק) - במקרים הנדירים שהאינטרנט לא עובד ואין קו אז מדברים מהסלולרי, אפשר לחשוב.
צחצוח ומברשת שיניים חשמלית לילד בן 8
27/08/14 10:45
18צפיות
הגוזל, שגם ככה לא נמנע עם חסידי צחצוח השיניים, התלהב מהמברשת החשמלית שראה אצל בן הדוד שלו.
האם עדיף על מברשת רגילה? (בטח בהתחלה יתלהב וירצה לצחצח הרבה - כבר יתרון ראשון).
האם יש מותג מומלץ?
האם יש המלצות נוספות לצחצוח עם מברשת חשמלית / רגילה? חוט דנטלי בגיל 8?
 
לדעתי כדאי במיוחד לילדים
27/08/14 11:30
21צפיות

מאחר ובגילאים האלה היכולת המוטורית עדיין לא מספיקה לציחצוח טוב מספיק עם מברשת, המברשת החשמלית יכולה לשפר מאד את הציחצוח. רק צריך ללמד אותו טכניקה נכונה, כדאי לקבל הדרכה מרופא או שיננית.
ובכלל כל מה שיכול לעורר התלהבות מציחצוח זה מבורך.
לדעתי לילדים כדאי אחד מהסוגים הזולים יותר אבל של החברות המוכרות אורל בי, קולגייט, הדגמים הזולים עובדים על סוללות אצבע רגילות ועולים כמה עשרות שקלים. או שפשוט תקנו לו את מה שיש לבן הדוד.
 
|תפוז| מחלק לכם כרטיסים לשלמה ארצי!
27/08/14 11:20
3צפיות
|תו|  היכנסו לפורום הריון ולידה - תמיכה ,וכתבו לנו מהו מצעד שירי שלמה הארצי האישי שלכם? אילו שירים שלו הייתם ממקמים בראש הטבלה?
ותוכלו לזכות בכרטיס זוגי להופעה "מסע ארצי" של שלמה ארצי בבריכת הסולטאן בירושלים!

לפרטים נוספים והשתתפות בתחרות:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?for...


|שמאל| היום בין בשעות 17:00-19:00 נארח בפורום דיאטות ואורח חיים בריא את מרב מור-אופיר, תזונאית קלינית M.Sc, יועצת מדעית למועצת הצמחים.
מרב תשמח לענות על כל שאלותיכם בנושא תמרים: האם שילוב תמרים בתפריט יכול לסייע בהרזיה ובשמירה על משקל בריא? מדוע תמרים עדיפים על-פני חטיפי אנרגיה מעובדים?

מוזמנים לשאול את שאלותיכם כבר עכשיו:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?for...
מכשיר תקול
26/08/14 17:38
72צפיות
אבי רכש מטיב כספו מכשיר סלולרי  ברשת עולם 
הקולנוע והסוללה נשרפה לאחר יומיים שלושה 
שהוא השתמש בו וברשת מסרבים לתת מכשיר 
חדש או לפצות אותו בכל דרך אפשרית מה ניתן לעשות ?? 
º
לתבוע
26/08/14 19:11
12צפיות
המכשיר תקין או לא ? אם הוא תקין, אז כל מה שמגיע לאביך ...
27/08/14 06:34
34צפיות
... מהם זו סוללה חדשה.
 
אם הוא נפגם עקב התקלה בסוללה - אזי הם צריכים גם להחליף את המכשיר.
מכשיר תקול
27/08/14 09:35
21צפיות
למישהו יש ניסיון עם פניות למועצה לצרכנות ?? 
לוקח להם שבועות / חודשים להגיב.
27/08/14 10:45
11צפיות
שלא נדבר על לעשות משהו...
חוויית קנייה מזעזעת בחברת "עמודי שלמה"
24/08/14 20:50
425צפיות

שלום,
אני מרגיש צורך לשתף אתכם בחוויית קנייה מזעזעת שהייתה (ולצערי, עדיין מתמשכת) בחברת "עמודי שלמה", סניף בני ברק.
בתאריך 21/7/14 רכשתי שני ארונות אמבטיה עם שני כיורים, מראה תלויה, ארון מראה וארון שירות בחברת "עמודי שלמה". שילמתי בסה"כ 8000 ₪. במעמד המכירה אמר איש המכירות שהארונות יסופקו תוך 3 שבועות, אך מכיוון שהוא יודע שהזמן דוחק לנו (אנחנו באמצע שיפוץ בית והעבודה היא טורית) יעשה כמיטב יכולתו לזרז את האספקה לשבועיים. איש המכירות היה נחמד מאוד והמוצרים יפים. מהרגע ששולם הכסף, החלה שורת מחדלים שאנסה כמיטב יכולתי לתאר כאן:
לאחר שבועיים כשהתקשרנו לברר מה קורה עם ההתקנה, נאמר לנו שזמן האספקה הוא 21 ימי עבודה. כשהסברנו מה נאמר לנו, אמרו בצד השני שמצטערים מאוד אך זה מה שרשום במידע שהחברה מפרסמת. בסדר. מרגיז אבל ניחא.
לאחר שבוע נוסף, הצלחנו לתאם טלפונית מול המוכר התקנה ליום ג' ה12/8. יום קודם להתקנה התקשרנו לברר באיזו שעה יגיע המתקין, ובמחלקת אספקות אמרו לנו שלא רשומה להם התקנה במחשב. איש לא התקשר להודיע לנו על ביטול. ניסיתי להתקשר לאיש המכירות, שענה לי באלה המילים "אני עסוק, אחזור אליך עוד מספר דקות". הוא שמר על נימוס פורמאלי לכל אורך השיחה, ולאורך כל הסאגה הזו, אבל – לא חזר אליי לאחר כמה דקות, או שעות, או בכלל. ומה שיותר מרגיז מכך: השיחה הזו והתשובה שלו, (כולל הנימה המנומסת) חזרה על עצמה שוב, ושוב, במשך שלושה ימים רצופים. "אני עסוק, אחזור אליך עוד כמה דקות" – ולא חוזר. אם זה לא היה כל כך מרגיז זה היה מצחיק.
לבסוף הצלחתי לתאם טלפונית התקנה ליום חמישי ה14/8. ו...ניחשתם נכון. שוב איש לא הגיע, שוב שום דבר לא רשום במחשב. הסיבה הלא רשמית הפעם (כפי שנאמר לנו בטלפון על ידי אחד מאנשי המכירות): למתקין נתפס הגב. הסיבה הרשמית: לא תואם דבר, אין זכר לכך במחשב.
פה כבר הבנתי עם מי אני מתעסק. התקשרתי לסניף, ביקשתי לדבר עם המנהל. איש מכירות נוסף (ומנומס אף הוא, יש לציין) התעקש לדעת במה מדובר. שטחתי בפניו את הסיפור. הוא הדגיש את העובדה שאנחנו עדיין בתוך 21 ימי העסקים ולכן אינו מבין מה הבעייה. ואף מילה אודות הקביעות והביטולים, השירות הלקוי, ההמתנה... ביקשתי לדבר עם המנהל, הובטח לי שיחזור אליי כשיחזור מהפסקת הצהריים. ניחשתם נכון. איש לא חזר. למרות זאת הצלחתי לתאם התקנה (שוידאתי הפעם שרשומה במחשב) ליום א', ה- 17/8. המתקין הגיע – ללא אחת המראות (הודיעו לנו מראש על כך: "עיכובים במפעל"). לאחר ההתקנה דרש 750 ₪. במעמד המכירה סיכמנו על מחיר אחר (660 ₪) ולמזלי התעקשתי שירשמו את זה בטופס, אחרת גם פה הייתי עומד מול שוקת שבורה. לאחר שיחה שלו עם מנהל הסניף (איתו אני עדיין לא הצלחתי ליצור קשר, ולא מפני שלא ניסיתי...) הוא "הסכים" שאשלם את המחיר המקורי.
המראה האחרונה תואמה להתקנה היום, 24/8/14 . המתקין הגיע ב19:15. התחיל למדוד, ורצה להתקין. ואז שמתי לב שהמוצר הוא לא המוצר שהזמנו – לא מראת שנפתחת ממרכזה אלא מראת "קלאפה", שנפתחת מלמטה. חשוב לי לציין – בשיחות עם אנשי החברה הם חזרו והשתמשו בשם "קלאפה", ואני, באדיקות, כל פעם עצרתי אותם, אמרתי להם שלא מדובר בקלאפה ושיבדקו שאנחנו מדברים על המוצר הנכון, אותו ראינו בחנות ואותו הזמנו. בכל פעם קיבלתי תשובה מרגיעה ש"קלאפה" זו רק מילה, ושהארון יגיע עם דלתות מתאימות.
זהו נכון לעכשיו. ביקשתי בטלפון מאיש המכירות לדבר עם המנהל, שלא נמצא היום, והובטח לי שיחזור אליי מחר בבוקר. אני לא מאמין שזה יקרה לאור נסיוני עם החברה. התחושה היא שמישהו בחברה הזו חושב שאפשר לעשות צחוק מצרכנים, וששמירה על מילות נימוס בטלפון זה מה שמגדיר שירות טוב. אף אחד שם לא לוקח אחריות על המחדלים, אני לא מדבר כבר על להציע פיצוי. בסה"כ אני רוצה שהמוצר שהזמנתי יגיע, שיודיעו לי בצורה מסודרת על זמני ההתקנות, שיענו לי בטלפון או יחזרו אליי אם מבטיחים לחזור, ושיגבו ממני את מה שהתחייבו עליו.
בשלושת החודשים האחרונים שיפצתי את הבית שלי, ועבדתי עם עשרות ספקים, ביניהם: קסטיאל, קדם, נגב, ליאופרד, ריביירה, קארה, פיק אפ, ריצופים, ניו וינטג', האוס אין, מחסני תאורה, איקאה, מחסני חשמל, לוגו תאורה, ביתילי, אקרשטיין, ועוד הרבה בעלי מקצוע פרטיים. אני לא איזה מתלונן מקצועי, למעשה מעולם לא כתבתי תלונה שכזו – אני מבין שלפעמים יש אי הבנות ותקלות, וגם קרו כאלה עם חלק מהספקים בחודשים האחרונים. אבל תחושת הזלזול וחוסר היחס שאני מקבל מ"עמודי שלמה" מציבה אותם הרחק הרחק מאחורי כל הספקים האחרים, שבסך הכל עשו את עבודתם בצורה ראויה. לפני שפרסמתי את ההודעה הזו בפורום רשמתי שתי הודעות פרטיות בעמוד הפייסבוק של החברה, קיבלתי מענה לקוני שבו נאמר לי שמספר הטלפון שלי יועבר לאדם הרלונטי. זה היה ב11/8. מאז לא שמעתי מהם. אני מקווה שההודעה הזו תזהיר את מי שצריך להיזהר, ותניע לפעולה את מי שצריך לפעול שם בעמודי שלמה.
תודה על ההקשבה, מקווה שעזרתי במשהו,
אור פרי.
 
מזל היום אישתי רצתה לסגור עיסקה גדולה שם
24/08/14 22:10
210צפיות
וביקשתי ממנה להמתין עוד יום אחד עד שאבדוק שוב מידות.
עכשיו בטוח לא אחזור לשם
תנחומיי
24/08/14 22:11
167צפיות
אולי זה לא הכי קשור לתלונה שלך, אבל הזכרת לי משהו שראיתי פעם אצל איש מכירות בעצמו, כשהוא בא לקבל שירות ומנסים לנפנף אותו עם "אני עסוק עכשיו, אני אחזור אליך", שמיעה סלקטיבית. בשייייא הנחמדות, בלי צעקות, בלי עניינים, כאילו פשוט לא שמע את "האני אחזור אליך" ממשיך לדבר כרגיל, בלי לחץ, הכל טוב, עוד פעם ההוא מציץ "אני עסוק..." כלום, ציפורים מצייצות.  כמו פיטבול שתוקע ביס בישבן של הגנן.
º
תודה ששיתפת. כתבת היטב, נהניתי לקרוא והצטערתי לשמוע
24/08/14 22:28
54צפיות
תודה לכל המגיבים
25/08/14 10:07
143צפיות
נכון לעכשיו עדיין לא חזרו עליי. אמשיך לעדכן אתכם בהתפתחויות, יש לי תחושה שיהיה עוד מה לספר.
המשך עדכון
25/08/14 15:44
119צפיות
 חזר אליי איש המכירות, שאמר שהוא מוכן לבטל את הרכישה או שנמתין עוד לפחות שבוע לייצור מראה חדשה. ביקשתי שוב לדבר עם המנהל, שמשום מה לא יוצר איתי קשר. איש המכירות אמר שיעביר לו (שוב) את רצוני לשוחח עימו. אני ממש מקווה שאצליח ליצור תקשורת עם האיש, אני כבר סקרן :). אמשיך לעדכן.
אל תבזבז זמן
25/08/14 16:34
97צפיות
תבטל את הרכישה
למה לתת פרנסה לחברה הזאת ?
 
המשך עדכון
26/08/14 19:47
73צפיות
חזר אלינו מנהל עמדי שלמה. הבטיח לטפל בנושא השירות שקיבלנו, שאל אם אנחנו רוצים החזר בעבור המראה, ואמר שיבדוק אפשרות של פיצוי. הוא גם שאל אם אפשר לתת לנו "טיפ לחיים": בפעם הבאה דרשו שרטוט מדוייק של מה שאתם קונים לפני התשלום. קצת מצחיק בעיניי התגובה שלו, כאילו שאנחנו אשמים בזה שקיבלנו מהם מוצר שגוי, אך כל עוד באמת נקבל החזר ופיצוי הוגן, אוכל לדווח שלמרות הגישה התמוהה הזו הוא בסך הכל עצר את הפארסה מלהמשיך. אמשיך לעדכן. 
º
על העדכון
27/08/14 06:01
5צפיות
מחפיר
25/08/14 10:17
130צפיות
אם היית בודק ב ZAP לפני הקניה היית נמנע מלהכנס למקום הזה
מקווה שיסתדר לך, ומאחל לך הצלחה
 
 
לי דוקא היה נסיון מצויין איתם
25/08/14 11:34
140צפיות
ושרות מעולה. תיכף יבואו מ"תפוז" להודיע שאני מפרסמת.
גם לי היתה אצלם חוויית קניה מוצלחת - לפני כ-10 שנים.
25/08/14 13:37
97צפיות
אולי התחלפו האנשים מאז. אני זוכר תקופה שבה השרות של "ערוצי זהב" היה טוב. אח"כ הם נהיו "הוט" וההמשך ידוע. על זה נאמר Sic transit gloria mundi ובתרגום: כך חולפת תהילת העולם.
קניתי שם קנייה גדולה מאד לפני שנה,
25/08/14 13:59
112צפיות
בהמלצת חברתי, שהיא מעצבת פנים ויש לה נסיון רב איתם ועם השרות שלהם.  באמת שהיו ממש בסדר גמור.
לי היתה קנייה מחורבנת שם
25/08/14 13:02
162צפיות
מהמחסן בגזר.
הגעתי לאולם התצוגה. בחרתי קרמיקה גרניט פורצלן שהיה בSALE 60 על 60 איטלקי חתוך בלייזר מבריק ממש לטעמי.
נועד להדבקה בדירה על הבלטות.
למחרת הם מודיעים שאין מספיק מלאי.
הגעתי מוקדם ביום אחרי ורציתי לקנות את המשטח רק לסלון ואת יתר הבית עם פרקט והם לא הסכימו.
בסוף קניתי שם תוצרת טורקית לא לייזר ולא מבריק.
היתי בלחץ אטומי של זמן. זה גם גרם לדחיית תחילת העבודה. נאלצתי להגדיל את המרווח מאפס ל2 מ"מ עם הקנטים המעוגלים והטקסטורה השונה שטורקים ולא איטלקים עיצבו.
מאוכזב מהם ולא אגיע אלהם יותר!
קבלתי פיצוי של הקישקושים לאמבטיה מחזיק ניירות טואלט וכנ"ל סיני.
)-:
שאלה - אם הייתה הטעות, ונגמר להם, למה נשארת שם?
25/08/14 13:43
104צפיות
אני הייתי עוזב אחרי הפעם הראשונה - אין מספיק, נחפש במקום אחר
אני עובדת איתם שנים רבות בעשרות פרוייקטים
26/08/14 23:14
72צפיות
מאחר ואני עובדת, מלבדם, עם חברות רבות בתחום הקרמיקה, יש לי בהחלט מספיק מידע להשוואה.
מבחינתי השירות של סניף הלח"י הוא מופתי, שירות לעילא, ואני מכירה המוני לקוחות מרוצים ומוקירים.
טעויות אנוש ברישום הזמנה יכולות לקרות, גם בניהול התקנות.
מאוד קל להשמיץ ספקים וסניפים, התלהמויות בפייסבוק בפורומים הפכו לדרך מצויינת לנקמה. מאוד קשה להפריך כששמעמידים אותך למשפט שדה מזורז.
כשאתה משרת הרבה אנשים אתה נתקל בכל מיני סוגים. יש כאלו שלעולם לא יהיו מרוצים.
 
 
רק שכאן לא ניכרות התלהמות או נקמה אלא כתיבה איכותית מנומקת
26/08/14 23:20
62צפיות
ושקולה, ולא נשמע שזה "משפט שדה מזורז" או לקוח שלא ניתן לרצות. הלוואי שכל התלונות שהיו נכתבות כאן היו נכתבות ברמה כזאת.
ייתכן בהחלט שמדובר בעסק טוב שלפעמים טועה, אבל נראה שכאן גם לא הייתה לקיחת אחריות מספקת על הטעות ותיקונה, ואת הלקוח שנדפק לא מעניין שבשאר הזמן העסק 99% בסדר. הוא נפל על האחוז שלו, והוא מטורטר ונפגע וזכותו להתלונן על כך ולשתף.
זכאי לגמרי
26/08/14 23:36
57צפיות
אני מניחה שזו מטרת הפורום.
את הלקוח באמת לא מעניין ה 99%, אבל את שאר הקוראים זה כן אמור לעניין.
כמו למשל את המגיב הראשון בשרשור שלדעתי הפסיד מקריאת התלונה הזו.
º
לגיטימי, אם כי בעיניי שירות נמדד באמת כשיש בעיה
26/08/14 23:41
10צפיות
נכון ולכן כאמור הבאתי מנסיוני כלקוחה מרוצה מזה שנים רבות
26/08/14 23:45
34צפיות
 
 
וכרגע יש לקוח עם בעיה שלא מקבל שירות טוב... אז זה משהו שחשוב
26/08/14 23:50
28צפיות
לקחת בחשבון, איך החברה מתנהלת לא רק בזמן שהכול מתקתק, אלא דווקא כשיש בעיה.
שום דבר לא מתקתק אף פעם
27/08/14 00:00
42צפיות
עובדים תמיד בלחץ, זה התחום!
כל הלקוחות הם לקוחות לחוצים, מדובר באנשים שנמצאים בתקופה לא קלה בחייהם, הכסף זורם מהידיים, לרוב, יותר ממה שתכננת להוציא, ההתנהלות עם בעלי המקצוע תובענית, הלו"ז והשעון תמיד נגדך.
מנגד יש תמיד סחורה שנשברת בהובלה, סחורה שמתעכבת במכס וטעויות אנוש של הזמנה שלא נרשמה כראוי או לחץ לקוחות שבעטיו לא חזרת ללקוח בזמן...
יש לי המון סימפטיה לכותב ההודעה, הוא זכאי לשירות טוב!
מצד שני אגב כותב ההודעה הודיע הערב שהנושא מטופל, ןמשום מה אני בספק אם יש דרך להוציא אותו מרוצה...
יותר קשה עד בלתי אפשרי
27/08/14 02:10
30צפיות
לשנות את דעתו של לקוח שהיה לו ניסיון רע עם שירות של חברה בעבר. זה קורס מבוא בשיווק שנה א'. לכן גם אם מתרחשת פאשלה, מה שקורה לפעמים, מוטב לעסק להשקיע את הזמן בלרצות כמה שיותר מהר את הלקוח מאשר לנסות לצמצמם נזקים תפעוליים ("לחסוך" ולא להחליף את המוצר, או לנסות להתחמק מאחריות).
º
27/08/14 07:14
2צפיות
הנקודה שפ'ה העלה היא לא שהיתה תקלה. תקלות קורות. ...
27/08/14 06:05
30צפיות
... אשאלה איך מטפלים בהן.  במקרה שלו, נשאר רק לתמהו על צורת הטפול.
 
ואנא, מה שייך ש"עובדים תמיד בלחץ" ?  כאילו קופאית בסופר לא עובדת בלחץ ?  אני בעבודתי לא עובד בלחץ ?
עובדים בלחץ ?  אז הם צריכים לדעת איך להתנהל במצב הזה.  מההתנהלות שלהם כאן לא נראה שכך המצב.
מסכימה לגמרי לעניין הטיפול
27/08/14 09:16
17צפיות
השייכות היא שנשאלתי מה קורה כשדברים לא מתקתקים, טענתי שהדברים לרוב לא מתקתקים וההתנהלות של המנהל והסניף הספציפי היא בין המשובחות שנתקלתי בהם במקרה של דברים שלא מתקתקים.
º
27/08/14 02:02
3צפיות
º
+1
27/08/14 06:03
3צפיות
את רואה שעוד לקוחות סיפרו על חוויית שירות לא טובה. נכון
27/08/14 09:54
19צפיות
שרוב המגיבים כאן (ואת בשם רבים) מתארים שירות טוב אבל חוזקה של חברה מוכרת ונותנת שרות הוא 
באחידות וברמת טיפול טובה בתקלות שרות. אין חברה בה כל אנשי המכירות /שרות /מנהלים יפעלו באופן זהה ואחיד.
אבל כאשר יש אירוע חריג (וכאן יש יותר מאחד) לגיטימי להתריע עליו ולפרסמו ברבים כמו שעשה אור כאן בפורום.
יש מצב שפרסום כזה ישפיע על החלטת הקניה של לקוחות (כמו שקרה כאן) ואין בכך כל אסון .
ביצוע הכנה למזגן- שאלה ליוסי (ולשאר המבינים)
26/08/14 15:40
69צפיות
במסגרת שיפוץ מתוכנן המליצו לנו לבצע הכנות למזגן בסלון וב-2 חדרי השינה.
את המזגנים כנראה נקנה רק בעוד כמה חודשים (אילוצי תקציב....), והמטרה היא שכל התשתית תהיה מוכנה למתקין.
זה הסעיף שניסחתי לכתב כמויות, אשמח אם תבדוק שלא השמטתי פרט חשוב - יתומחר כקומפלט:
"הכנה למיזוג אוויר בסלון ובחדרי השינה כולל חציבה ברצפה ו/או בקירות עבור כל הצנרת הנדרשת (חשמל, ניקוז, גז וכד')."
 
האם כדאי להתייעץ עם מתקין מזגנים לפני שמתחילים בעבודות, או שקבלן טוב יכול להמליץ על מיקום להתקנת מזגן + הכנת כל הדרוש? 
תודה רבה! 
רק מתקין מומלץ. אפשר גם בתשלום.
26/08/14 16:04
60צפיות
ואם הוא הגון אפשר לשלם לו באופן שזו תהיה מקדמה ע"ח ההתקנה שתהיה במועד מאוחר יותר.
 
היינו אגב בסרט שההכנות לא תאמו את הביצוע בפועל בגלל שינוייים בסוגי קוי הפיקוד והצנרת למזגנים.
 
זה בדיוק מה שאני מנסה להימנע ממנו....
26/08/14 16:50
51צפיות
ושאלת ההמשך- מתקין מומלץ בחיפה?
לבדוק מול יוסי זיו כאן בפורום
26/08/14 16:59
35צפיות
בכל מקרה שולח
 
הבעיה כמו שהזכירו על שינוי פתאומי בחווט וצנרות אבל כדאי מאד
26/08/14 17:50
55צפיות
לבדוק במה מדובר לגבי מיקומי מזגנים ואז להציב מולם את אפשרויות המזגנים השונות ולפי זה לתכנן עבודה והכנות.
במועד הקרוב לא נראה שינוי אתל החברות אבל לתכנן לתדיראן ולרכוש אלקטרה בסוף לא יתאים והפוך כן לגבי חלק מהמזגנים.
תוספת קטנה,מחיר ההכנות תלוי בקוטר הצנרת של המזגנים כי
26/08/14 21:26
33צפיות
נחושת יקרה מאד היום ולפי סוג המזגן/יצרן /הספק מקבלים קטרי צנרת ואז אפשר לחשב .
תודה יוסי, שאלת המשך-
27/08/14 09:13
11צפיות
אם אנחנו לא מבצעים הכנות עכשיו, איך תבוצע ההתקנה לאחר גמר השיפוץ? כל מי שמתקין מזגן גם פותח את הרצפה והקירות בדרך, או שיש פתרון אסתטי חיצוני לכל הצנרת?

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה