בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

המשך...
הודעה חדשה

בר מים של אלקטרה
22/04/14 23:38
162צפיות
לפני כשנתיים רכשתי בר מים של אלקטרה. טעות אדירה. התקלות לא פוסקות. התיקונים לא מחזיקים מעמד מעבר לחודש.
האם למישהו יש נסיון כזה עם אלקטרה? אשמח לשמוע כל רעיון.
תמי שלום,
23/04/14 12:56
155צפיות
תמי שלום,
קראנו את הודעתך ובכדי שנוכל לטפל בפנייתך בהתאם לנדרש אנא שלחי לנו את פרטייך בצירוף מספר הטלפון באמצעות הטופס שבקישור המצורף.
בברכה,
שירות אלקטרה
זאת בדיחה?
23/04/14 23:45
103צפיות
אתם מפנים לקוח לא מרוצה שטוען שסבל תקלות חוזרות ונשנות בחזרה לאתר האינטרנט שלכם כדי שיצור קשר עם השירות?
אם זה היחס שאתם נותנים ללקוח שמתלונן בפומבי אוי ואבוי ליחס שמקבל לקוח שעובד מול השירות הרגיל שלכם.

שלום מאליו יובן
24/04/14 11:48
61צפיות
שלום מאליו יובן,
חשוב לנו להבהיר כי אנו מפנים את הלקוח לטופס שבו הוא ממלא את פרטיו כגון: מספר טלפון ושם.. כדיי ליצור איתו קשר, הטופס מגיע לאדם הרלוונטי בחברתנו אשר יטפל במקרה באופן אישי.
בברכה,
שירות אלקטרה
שלום אלקטרה שירות
24/04/14 15:04
41צפיות
חשוב לי להבהיר לכם שאם הייתם קוראים את התלונה שלו ולא מגיבים אוטומטית הייתם מבינים שהוא כבר זכה לטיפול האישי והיה מאוד לא מרוצה.
להפנות אותו שוב לאותו מקום נשמע קצת לא שירותי.

אם הייתם רוצים באמת לתת שירות ולא סתם תחושה ש"הענין בטיפול" הייתם יכולים לפנות אליו במסר אישי, לבקש פרטים, לברר מדוע הבעיות לא נפתרו, ולנסות לגרום לכך שהוא יחזור לכאן עם דעה שונה על השירות שלכם.
מצד שני, לא נראה לי שאכפת לכם.
מה אתה שותה להם את הדם ?
24/04/14 18:12
14צפיות
תן להם צ'אנס
דבר ראשון- נציגי השרות שמטיילים בפורום אינם
24/04/14 19:10
שולחים מסר אישי (למיטב ידיעתי).

דבר שני - לא ניתן לשלוח מסר למישהו לא רשום בתפוז
לא לשכוח - חמישה העתקים!!
23/04/14 13:00
121צפיות
תשובה נהדרת של אלקטרה. ותודה על הטיפ
שרות אלקטרה
24/04/14 16:01
34צפיות
רבותי אני מחפשת עצה מעשית מכיון שנמאס לי מהשרות הגרוע של חב' אלקטרה (אתם, משרות הלקוחות של החברה, כדאי שתפנימו).
כל מי שיש לו בעיות עם החברה מוזמן להגיב פה בפורום. אולי כדאי לנו להגיש תביעה ייצוגית נגד החברה.
תמי(שם זמני), הבנו שהם פישלו איתך ובגדול! אבל
24/04/14 16:23
29צפיות
עכשיו הם מנסים לתקן את הפאשלה. אולי יצליחו במה שהשירות הרגיל לא הצליח (ואולי לא).
אם את רוצה ללכת לבתי משפט, זה יפה אבל ממהלך כזה לא יהיה לך מתקן מים פועל.

רצית עצה, בבקשה: תפני אליהם ונראה מה ילד יום. אבל בבקשה ספרי לנו מה קרה כי לפעמים גם הערוץ הזה מפשל בטיפול וראוי לפרסם את
בושתם או תפארתם ברבים.
אם לא הבנת, הם הפנו אותה לשירות הרגיל
24/04/14 18:35
12צפיות
זאת הסיבה שהיא כועסת.
º
איזו רשת יותר זולה- 'אושר עד 'או 'you בפ''ת?
24/04/14 01:17
57צפיות
תבדקי, ותספרי לנו מה גילית...
24/04/14 01:27
105צפיות
אם היו תשובות פשוטות לשאלות כאלה, החיים היו הרבה יותר פשוטים.
YOU זו רשת של קבוצת מגה היקרה בדרך כלל, אבל מצד שני, זה מותג חדש שצריך לעשות רושם, אז יכול להיות שבינתיים הוא די זול. אני לא מאמין שבמבחן הזמן הוא יהווה תחרות אמיתית במחיר לרמי לוי, ליינות ביתן, או אפילו לשופרסל דיל.
אושר עד זולים בחלק מהדברים, לא בהכרח בהכל, והלקוח החילוני עלול שלא למצוא שם חלק מהמוצרים שהוא רגיל אליהם (אבל היקף ה"בעיה" הזו מצומצם יחסית).

בקיצור - נסי ותגלי...
'ההרגלים' למוצרים של החילוני זו מהות הבעיה
24/04/14 11:25
77צפיות
כשיתנתק מהסטיגמות, ויבין שהוא מתעקש לרכוש במחירים מופקעים מוצרים נחותים רק בגלל שהוא רגיל. אז יבוא שינוי גדול.

מנסיון שלי, אין רשת שאפשר לאמר עליה חד משמעית שהיא הכי זולה. כאסטרטגיה, אני לא נאמן לאף רשת. יש את שתי הענקיות שאני משתדל לא לרכוש מהן כלל, שופרסל ומגה, שמזהים בהתנהלות שלהם את הבריונות. אמנם עכשיו זו תקופה רגישה והן משתדלות יותר לחזר אחר הלקוחות, אבל צרכן חכם מבין שזה רק כדי לחזור לשלוט ולהתעמר.
לא ממש הבנתי אותך.
24/04/14 11:49
47צפיות
אם קפה אספרסו של עלית מגעיל לטעמי ושל מאורו טעים לי מה אני אמור לעשות לדעתך?
אם הפסטה של אוסם לא טעימה לי ושל ברילה כן אז מה?
עד כמה שאני מבין ואני מודה שאין לי נסיון מזה, הכל מקריאה, נראה שהמוצרים הנחותים
נמצאים דווקא ברשתות החרדיות.
כל אחד יקנה מה שטעים לו
24/04/14 12:37
38צפיות
לתפסיתי ישנו קבעון. אנשים תופסים כנחות דברים מתוך התנשאות. אותם מוצרים באריזות אחרות ועם עטיפה מפונפנת הופכים למקובלים.
אנחנו רוצים שיסבנו אותו, ומשלמים עבור זה.

אני חושב שהמוצרים של אסם\תנובה\עלית הם נחותים ביחס למוצרים מיובאים בעלות נמוכה יותר. זו דעתי. אני טוען שעם פתיחות אפשר להוזיל עלויות כבר היום בלפחות 20% ולצרוך מוצרים לא פחות טובים.
הרבה פעמים "טעים" זה רק עניין של קבעון מחשבתי.

זו דעתי :)
לא כופה על אף אחד לשנות את טעמו. רק ממליץ להיות פתוחים. החברה הישראלית היא חברה של מותגים. קונים מותגים כדי להיות שייכים.
צודק אחי
24/04/14 17:55
9צפיות
אני חוץ מבמבה ובחבלי של רובם לא קונים שום דבר כי הם מגזינים בלי סיבה במחירים בכפול ויותר
אני קונה רק בשופרסל
24/04/14 12:36
48צפיות
אתמול ניסיתי באושר עד ולא התרשמתי.
הם זולים רק במעט, והמבצעים שלהם לא אטרקטיביים בעיניי.

המחירים של יינות ביתן יותר גבוהים מהמחירים בסניף שופרסל שבו אני רגילה לקנות, חוץ מקטניות ומנה חמה. בשביל חיסכון של כמה שקלים אני לא מוכנה לפצל את הקניה. גם המבצעים הנקודתיים שלהם לא מרשימים אותי.

יש לי כרטיס אשראי של שופרסל, שולחים אלי מבצעים אישיים שגורמים לי להכנס לסניף שוב ושוב, כמוכן, מבצעים מיוחדים של הרשת\סניף שהופכים את הקניה למאוד מאוד כדאית. לזכותם אציין שכמעט שלא נתקלתי בהפתעות בקופה, כגון הגבלת כמות המוצרים במבצע אותם אני רשאית לקנות.
כמובן שביקרתי בסניפים אחרים של שופרסל שגם הם היו יקרים באופן משמעותי מהסניף שבו אני קונה היום.
אני מתייסת לסניפי דיל ודיל אקסטרה בלבד.

יש צורך בבדיקת כל סניף באופן פרטני.
שופר סל שווה לקנות עם חבר מועדון ועם קופונים שהם שולחים שנותנים הנחות
24/04/14 17:52
11צפיות
בקניה מעל וכדו.
הסניף באיילון יחסית הכי זול בגלל התחרות הגדולה מול רמי לוי ואושר עד באזור
יש לא מעט מוצרים נחותים למגזר החרדי
24/04/14 15:39
29צפיות
וההבדל בטעם מורגש, וגם ברכיבים (הייתה על כך אפילו כתבה לא מזמן, ב-YNET או אחד מהמקבילים). מודעות בריאותית לרכיבים כאלה ואחרים היא לוקסוס של מי שיש לו, וכשמדובר במגזר שמחפש בעיקר את הזול ולאו דווקא את האיכותי, המחיר הזול בא על חשבון האיכות לא פעם ולא פעמיים. כמובן, לא מדובר בכל המוצרים; כל מקרה לגופו. תמיד אפשר לבדוק מי היצרן ומהם הרכיבים ולהחליט אם מתאים (ואם לא יודעים מנסים).

אני לא מחרימה אף מותג ואף רשת; קונה מה שמתאים לי איפה שמתאים לי במחיר שמתאים לי.
º
יש לא מעט מוצרים נחותים בכל מקום. גם לחילונים
24/04/14 16:05
8צפיות
נכון, אבל ברשתות השיווק הכלליות יש מגוון
24/04/14 17:46
11צפיות
ולא מביאים רק את הזולים אלא כל מיני, ואתה כצרכן יכול לבחור אם אתה רוצה את הזול והפשוט או את היקר והאיכותי יותר (במקרים שבהם יש קשר בין המחיר לאיכות, מובן שזה לא בהכרח וודאי שלא יחס ישר).
יש איזה סקר שבועי של המועצה הצרכנות שמתפרסם
24/04/14 11:28
59צפיות
גם בחדשות ערוץ2 . בשבועות האחרונים שלפני הפסח יצאו הסניפים של YOU בראש הרשימה (כלומר זולים ביותר).
לא זכור לי איזה סניפים (מיקומים) אבל נדמה לי שאפשר לבדוק באתר המועצה לצרכנות.
אגב, נדמה לי שאושר עד לא יוצאים זולים כמו התדמית שנוצרה להם בעבר.
שווה "שפשוף סוליות"......
אל תשכחו שכמעט כל המוצרים שם הם בהכשר מהדרין
24/04/14 12:07
44צפיות
שמייקר את המחיר לעומת האחרות ועדיין לדעתי הם מאד זולים יחסי
º
למה אדם (חילוני) מהיישוב צריך כשרות מהדרין?
24/04/14 12:09
18צפיות
מכיון שיש המון אנשים שקונים רק מהדרין
24/04/14 17:09
11צפיות
והם שוק חזק שלא רוצים לפספס אותו וגם הבעלים הם חרדים אז לכן הרוב מהדרין ולמרות שזה עולה יותר עדיין המחירים פלוס מינוס דומים ולעיתים גם יותר זולים מן המתחרים
וזה כמו שתגיד למה נותנים בכלל בד״צים למיניהם.
מכיון שיש המון אנשים שקונים רק מהדרין
24/04/14 17:11
6צפיות
והם שוק חזק שלא רוצים לפספס אותו וגם הבעלים הם חרדים אז לכן הרוב מהדרין ולמרות שזה עולה יותר עדיין המחירים פלוס מינוס דומים ולעיתים גם יותר זולים מן המתחרים
וזה כמו שתגיד למה נותנים בכלל בד״צים למיניהם.




אז ככה
24/04/14 12:28
53צפיות
באושר עד המוצרים זולים יותר למעט בשר.
בשר אנחנו לא רוכשים שם אבל ירקות פרות חלבים וקופסאות כן.
למרות שמידי פעם אנחנו זולגים ליינות ביתן בסגולה.
you יקר לטעמנו.
אין רמי לוי בפ''ת?
24/04/14 12:42
39צפיות
לדעתי הם הכי זולים
יפתח בקרוב
24/04/14 12:57
43צפיות
ראיתי החנות. עובדים עליה.

להזכירך כשפתחו את אושר עד היה שם פיצוץ של לקוחות.
היום כבר כל כך רגוע שרק הדוסים למיניהם באים.
,
וגם אני כצרחנית וצרכנית נבונה באה מידי פעם
יש עשר דקות נסיעה מסגולה רמי לוי
24/04/14 19:07
בפארק התעשיה סיבל בראש העין, על כביש 5. מהניסיון שלנו בכל הסופרים באיזור, הוא הכי זול.
איני יודע לגבי You בפ"ת, אבל You בכ"ס יקרה
24/04/14 17:16
17צפיות
אפילו יקרה להחריד בהשוואה לחצי חינם בפ"תץ

נכנסתי כי במקרה כבר הייתי באיזור.
הסתכלתי על 3 מוצרים שנפלו בדרכי, שאני זוכר את מחירם:

1. תירס קל של פרי גליל/יכין עלה שם 8.5 ש"ח בעוד בחצי חינם בד"כ 5 ש"ח
2. מיץ תפוזים סחוט של פרימור מקורר 2 ליטר עלה שם 23 ש"ח בעוד בחצי חינם 20 ש"ח
3. שלישיית אפרופו כשל"פ היתה שם כ-12 או 13 ש"ח כאשר בחצי חינם קניתי ב-10 ש"ח

באושר עד פ"ת עוד מצאתי דברים שהיו לעיתים זולים יותר מחצי חינם, משמעותית בפירות וירקות, פחות בדברים אחרים. אולם האיכות של הירקות והפירות נחותה והם מחזיקים פחות, אז לא קונים שם למרות הפער.
ממתינים למשלוח מ-eBay?
24/04/14 17:12
49צפיות
"כ-200 טונות של חבילות תקועים בנתב"ג
השקים מכילים מכתבים מחו"ל אך בעיקר חבילות ■ הסיבה להצטברות החבילות: חג הפסח - בו לא מוין דואר ■ הדואר: "אנו פועלים באופן אינטנסיבי להאיץ את מיון החבילות"

http://www.themarker.com/technation/1.2304229
º
למה "תקועים"? טונות וחבילות הן נקבות...
24/04/14 18:13
9צפיות
º
(התמיהה על הניסוח בכתבה, לא אליך כמובן)
24/04/14 18:13
7צפיות
נדמה לי ש"טון" זה זכר
24/04/14 18:46
11צפיות
בעוד "טונה" זה נקבה
º
נכון; אבל הריבוי של טון הוא טונים ולא טונות
24/04/14 18:48
7צפיות
מעודי לא שמעתי את המילה "טונים"
24/04/14 18:49
11צפיות
אבל בהתחשב בחתימה שלך, כנראה שהטעות היא שלי

ודאי ששמעת; טונים גבוהים? טונים צורמים?
24/04/14 18:50
12צפיות
יחידת המשקל התקנית בעברית היא 'טונה' והריבוי של הוא 'טונות'.
יש גם 'טון' (בעיקר במוזיקה) והריבוי שלו הוא 'טונים'.
בכתבה עשו מישמש והכותרת לא מתאימה... אולי מישהו ייזכר לתקן אותה מתישהו.
º
אז אין בעברית "טון" במובן של יחידת משקל ?
24/04/14 18:52
4צפיות
למיטב ידיעתי מבחינה תקנית לא; אבל גם אם כן
24/04/14 19:05
הריבוי שלו הוא עדיין טונים ולא טונות.
צודקת ...
24/04/14 18:14
19צפיות
לא שמתי לב

קיבלתי היום חבילה כחודש וחצי אחרי שנשלחה
24/04/14 18:45
17צפיות
זה אמנם זמן גבוה מהממוצע, אבל בסך הכל לא הרבה יותר מהרגיל. דואר ישראל לא מהיר במיוחד גם כשאין חגים לתלות בהם את האשמה.
מהיכן נשלחה? מהמזרח הרחוק זה סטנדרטי לגמרי
24/04/14 18:46
11צפיות
(כי הדואר שלהם זוועה, לא שלנו). דווקא מבריטניה או מארה"ב אני מקבלת לא פעם חבילות תוך שבוע–עשרה ימים, והדואר בסדר גמור בד"כ, באמת.
כן, מהמזרח
24/04/14 19:05
1צפיות
וגם אני מקבל את החבילות מארהב ואנגליה הרבה יותר מהר, גם הגיעו שתיים בזמן הפסח, לדעתי בגלל העומס של חבילות שמגיעות מהמזרח אז הדואר אצלינו פשוט ממיין אותן אחרי כל מה שמגיע מהמערב.
º
זה לא קשור לפה; דואר סין באמת איטי עד כדי כך
24/04/14 19:06
מישהו מכיר חברת מקררים בשם muller?
24/04/14 11:55
43צפיות
הם סבירים?
צריך לקנות מקרר בישראל.
חברת מדבקות
24/04/14 12:26
49צפיות
יש לי טלוויזיה שלהם.
ראיתי עוד מוצר שלהם שכרע איני זוכרת מהו
יש גם בירה בשם זה.

תמי קישור ונבדוק
אני לא הייתי קונה מקרר מדבקה
24/04/14 15:42
27צפיות
אפילו לא לדירה להשכרה.
אני יודע שהמחירים הזולים די מפתים...
אוקיי, הבנתי.
24/04/14 19:05
לא שמעתי את השם קודם.
ויתרתי על הרעיון.
נעל לעשירים ! יש פה נציג של חברת מגה ספורט ?
69תגובות
24/04/14 10:03
224צפיות
חברת מגה ספורט אפשר בבקשה לקבל הסבר מדוע נעל ספורט של סקוני עולה אצלכם כמעט פי 4 ממחירה בחו"ל ? כמעט פי 4 !!! איך אנשים צעירים שקורעים את עצמם בשביל לגמור את החודש יכולים להרשות לעצמם לקנות נעל ספורט שעולה באזור ה-1000 ש"ח ? לא מגיע לצעירים נעליים כאלו ? רק לעשירים ? האם אנחנו הצרכנים צריכים...

(המשך...)
חברת מגה ספורט אפשר בבקשה לקבל הסבר מדוע נעל ספורט של סקוני עולה אצלכם כמעט פי 4 ממחירה בחו"ל ? כמעט פי 4 !!! איך אנשים צעירים שקורעים את עצמם בשביל לגמור את החודש יכולים להרשות לעצמם לקנות נעל ספורט שעולה באזור ה-1000 ש"ח ? לא מגיע לצעירים נעליים כאלו ? רק לעשירים ? האם אנחנו הצרכנים צריכים לממן את משכורת המנכ"ל שלכם והעובדים הבכירים בחברתכם ? או אולי אנחנו צריכים לממן את השכירות של החנויות שלכם ? את המזגן ? האם הפועלים במפעל בסין שמייצר את הנעליים מרוויחים כמו הסכומים שאתם גובים או שהם עובדים בתנאי עבדות ואתם גוזרים את הקופונים ?
אגב, איזה מבצע "נהדר" היה לכם, מאוד "מתחשב" מצידכם למכור את זוג הנעליים השני בחצי מחיר, באמת מאוד "זול", מבצע נהדר: קנה את הזוג הראשון במחיר יקר להחריד וקבל בומבה לפרצוף ועל הזוג השני תקבל רק חצי בומבה, איזו התחשבות ! תודה לכם !
"לזכותכם" ייאמר שאתם לא היחידים שמתנהלים כך, בעוד הרבה רשתות וחנויות המחירים גבוהים בהרבה מידי ממה שצריך להיות באמת.
לא ירחק היום שרוב רובם של קהל הצרכנים יזמין באינטרנט מחו"ל 4 זוגות נעליים במחיר של זוג אחד פה ואז נראה אותכם גובים מחירים כאלו, אז נראה אותכם גיבורים גדולים !
הודעות סמס מטרידות
24/04/14 18:10
21צפיות
כבר כמה שבועות אני מקבלת הודעות מטרידות בנייד, כל פעם ממס' אחר -
כולן בענייני דת - להניח תפילין, להדליק נרות וכו'.
ביקשתי שוב ושוב (בסמס חוזר) שיסירו אותי מרשימת התפוצה.
הודעתי שאחלל שבת  על כל הטרדה
קיללתי את אמם ואת אבי אביהם.

יש עוד מה לעשות?
את המחשבים ששולחים את ההודעות
24/04/14 18:43
6צפיות
ממש לא מעניין מה כתוב בסמסים החוזרים ששלחת. הם גם לא טורחים לקרוא אותם. וגם אם היו קוראים לא היו מבינים, שכן אלו מחשבים...
ככל הנראה תיאלצי להתרגל
24/04/14 18:50
יש סמרטפונים שמאפשרים לחסום קבלת סמסים ממספרים מסויימים
כשיהיה לך כזה סמרטפון, תוכלי לחסום אותם
עד אז ? קחי בקלות

ביטול עסקת שרות
24/04/14 17:21
14צפיות
שלום,
ב 31.314, ביקר אצלי איש מכירות  של חברה שמספקת שירותי ביטוח למכשירי החשמל הביתיים.
הביטוח עולה 99*36 כשהשירות הוא ל5 שנים. (59 ש"ל לחודש ל5 שנים אבל מכיוון שאי אפשר לפרוש תשלומים ליותר מ3 שנים אנו מחוייבים ב 99 ש"ח לחודש).
אני רוצה לבטל את העסקה מכיוון ששכשפניתי לקבל שרות הם הסבירו לי דבר אחר ממה שהמוכר אמר בביתי ואני לא רוצה להיות אתם בעסקה הזו.
הם אמרו לי שלא ניתן לבטל עסקה ( "אין דבר כזה לבטל חוזה אצלנו") ואני מחוייבת לשנה. למרות שהמוכר בביתי אמר שאני מחוייבת לשנה רק אם קיבלתי מהם שרות בפועל -ועד כה לא היה כאן שום טכנאי שלהם. ( אני ממש חקרתי אותו בנושא והוא אמר לי " מה קרה לך אין דבר כזה התחייבות היום בישראל" וביקשתי שירשום את זה בחוזה- והוא רשם משהו אחר לגמרי ולא שמתי לב

מישהו יודע::

האם אני באמת מחויבת לשלם להם לשנה  (59*12)  אני ומבינה ומקבלת  שאת החודש הנ"ל שהייתי אתם בהתקשרות  אני משלמת -- אבל למה אי אפשר לבטל ?? אין איזה חוק כזה שמתיר לי לצאת מהעסקה? ?
מה קורה אם אני מפסיקה  את התשלום דרך חברת האשראי?
תודה
משלוח
23/04/14 02:19
146צפיות
הזמנתי מאתר iherb משלוח לארץ דרך HDL ולא ידעתי שהם מביאים את המשלוח לבית אז נתתי ל iherb כתובת של התיבת דואר שלנו בסניף הדואר.
עבר כמעט חודש והחבילה עוד לא הגיעה, האם בגלל שנתתי תיבת דואר ולא כתובת בית יש מצב שהחבילה לא תגיע בסופו של דבר או שהם פשוט יביאו את החבילה לסניף הדואר שלנו ?  
זה לא יגיע אליך לבית. DHL היא *גם* חברת ...
23/04/14 06:00
134צפיות
.. שילוח כמו fedex וגם חברת דואר בינלאומית (ודרך אגב - היא בבעלות הדואר הגרמני).  הרבה עסקים מבצעים בעזרתה משלוחי דואר בינלאומיים.

לעניינך - זה משלוח ככל משלוח אחר והחבילה תגיע לסניף שלך כמו חבילה שנשלחה בדואר רגיל (אלא אם מסיבה זו או אחרת תתעכב במכס, אבל שוב - כמו כל חבילה שנשלחה בדואר רגיל).

מהניסיון שלי, +-3 שבועות זה זמן סביר למשלוחים כאלו.
תודה רבה דני, הם רשמו
23/04/14 16:16
66צפיות
לי שהם שלחו את החבילה דרך Global Priority Mail by DHL, זה מה שהסברת לי או שזה משלוח מסוג אחר ? איזה צורות משלוחים יש ל DHL ?
רציתי גם לשאול אותך בקשר לדואר ישראל, לא יודעת מה לעשות, הם פישלו איתי כבר פעמיים, אנחנו שוכרים בסניף דואר קרוב לבית תיבת דואר שלשם מגיע כל הדואר או אמור להגיע, בפעם האחרונה משלוח מאנגליה לישראל התעכב ורק אחרי שהקמתי צעקות (לצערי) פתאום ראיתי את החבילה מונחת לי בתיבה, כניראה שחיפשו ומצאו את "האבידה".
פעם שכחו לשים לי בתיבה פתק של דואר רשום בזמן שהמכתב שחיכיתי לו שכב לו שם בין הערימות ואילו לא הייתי מראה להם את הצילום של המשלוח שקיבלתי מהשולח לא הייתי מקבלת את המכתב ולא הייתי יודעת שהוא הגיע, עכשיו מתעכב המשלוח מארה"ב וקשה לי להאמין שהוא מתעכב במכס כי מדובר בסכום קטן של פחות מ - 75$, יש לי החשש ששוב הדואר יפשלו "וישכחו" את החבילה בין הערימות בסניף וישכחו לשים לי פתק בתיבה, הבעיה היא שגם שאני מבקשת שהם יחפשו בערמות לא תמיד הם מסכימים ונוצר ריב וצעקות ואי נעימות אחת גדולה, מה אני עושה עכשיו אם המשלוח מארה"ב לא מגיע ? איך אוכל לוודא שהוא לא נשכח בדואר ישראל ובאופן כללי איך מתנהלים עם הדואר ועם הפאשלות שלהם ?
אגב, לעבור לסניף אחר ליד הבית לא יעזור כי שם הבלאגן עוד יותר גדול מהסניף שאני נמצאת בו.
הם שולחים בשתי צורות משלוח ששתיהן ...
23/04/14 20:02
35צפיות
.. זה דואר אוויר -
- אחת (4$) זה דואר אוויר ללא מעקב
- שניה (8$.  חדשה) זה דואר אוויר עם מעקב.

הם משתמשים בשרותי DHL לשם כך.  אין להם אפשרות למשלוח אחר לישראל (אקספרס)ץ
מהניסיון שלי:
23/04/14 16:24
65צפיות
היו מספר פעמים שהכנסתי את כתובת תא הדואר של העבודה שלי והמשלוח נשלח עם שליח דרך fedex. השליח התקשר אלי ושאל היכן אני נמצא כדי להביא לי את החבילה.

במידה ומדובר על משלוח DHL באמצעות שליח, תנסי לשלוח מייל לאתר ולבקש שיעדכנו את החבילה לכתובת של הבית, ואז זה יגיע עם שליח. בנוסף, לבדוק שהכנסת את מספר הטלפון כדי שיוכלו ליצור איתך קשר במידה ויהיו בעיות.
תודה ספוקי, חשבתי
23/04/14 16:58
49צפיות
לשלוח להם מייל ולתת להם את כתובת הבית שלי אבל החבילה נשלחה כבר לפני קרוב לחודש אז זה לא יעזור ולצערי שכחתי לתת להם את הטלפון שלי, מה לעשות ? מדובר בשתי חבילות שנשלחו בהפרש של שבוע אחת מהשניה, אם הן לא יגיעו אני יכולה להתקשר לחברת האשראי ולבקש שיזכו אותי על הכסף (שילמתי דרך כרטיס נטען של הדואר) ? מה החוק אומר לגבי מוצר שאתה מזמין ומשלם עם כרטיס אשראי והמוצר לא מגיע ? חברת האשראי מחזירה את הכסף ? אם כן אז איך אתה מוכיח לחברת האשראי שלא קיבלת המוצר ? הרי כל אחד יכול להגיד לא קיבלתי.
לפני שאת רצה לחברת האשראי
23/04/14 17:27
35צפיות
גברי קודם עם האתר. הם יגידו לך לחכות עוד שבועיים, ואם לא יגיע עד אז יזכו אותך.
זה לא משנה שהחבילה כבר נשלחה
23/04/14 20:08
29צפיות
כל עוד מדובר על שירות של fedex, dhl וכד', באמצעות שליחים עם מספר מעקב, הם יכולים לעדכן את פרטי הנמען גם אחרי שהחבילה נשלחה.
אם יש לך את מספר המעקב יכול להיות שגם את יכולה לעשות את זה בפניה ל-DHL ישראל, אבל אני לא בטוח לגבי זה.
º
תודה לכולכם, אני אשלח להם מייל בעניין.
23/04/14 20:37
8צפיות
בקשר למשלוח מ-IHERB זה מגיע בדואר הרגיל וגם
24/04/14 17:10
12צפיות
היום פורסמה כתבה שבגלל שהיה את חג הפסח ואף אחד לא מיין דואר ולכן החבילות מתעכבות...הזמנתי לפני שבועיים ועוד לא הגיע...אני גם אופטימית שזהו רק בעיית דואר פה ועוד מעט נקבל פתק :)
יש למישהו נסיון (טוב או לא טוב) עם מכשירי בקו
22/04/14 14:14
126צפיות
חושב על מקרר ומדיח שלהם...

מקרר : http://www.beko.co.il/gne-134606-tx
בעיקר בגלל 4 דלתות ובר מים (עם חיבור לברז מים)
יכול לקבל אותו ב-7649 ש"ח כולל משלוח *אחריות מלאה לשנה + 9 שנים על המדחס בלבד בכפוף לתקנון היבואן

מדיח : http://www.beko.co.il/dfn-1403 (דגם נירוסטה)
יכול לקבל אותו ב-1479 ש"ח כולל משלוח *6 שנות אחריות ע”י ברימאג שרות לפי תקנון החברה
טובים ולא יקרים
22/04/14 23:44
70צפיות
המדיח - הטוב ביותר שאני מכיר בטווח המחיר הזה.
המקרר - ספציפית תתרחק מהדגם הזה ולו מטעמי הנדסת אנוש. תעשה לעצמך טובה ותקנה את אותו הדבר בדיוק אבל בלי בר מים וגם תחסוך 1000 ש"ח.
שאלה בקשר למדיח הזה DFN 1403 של בקו
23/04/14 07:36
47צפיות
אנחנו גם צריכים מדיח כלים בבית, משפחה של 5 אנשים.
מנתונים יבשים אני מבין שהמדיח הזה יחסית חסכוני בחשמל, התוכניות נראות בסדר, טוב שיש תוכנית מהירה.
הסידור הפנימי שלו נחשב לסביר?

עד עכשיו דחיתי את הקנייה כי לא מצאתי המצלמה על מדיח טוב בטווח המחירים הזה.
אני לא מחפש משהו יוצא דופן, רק שלא יתקלקל כל שני ושלישי, ינקה טוב את הכלים ולא יבזבז חשמל.
אפשר ללכת עליו בראש שקט לפי דעתך?

דרך אגב, אם מישהו מכיר חנות שמוכרת יותר זול מזאפ, אשמח לקבל מסר בפרטי או פה.
לדגם נוירוסטה בעיקר.
לגבי המדיח שניכם יכולים להיות רגועים...
24/04/14 15:40
30צפיות
לי יש את הדגם הזה ואני ממש מרוצה... הוא קל לתפעול ועושה את העבודה כמו שצריך....
מבחינת הדאגה לתקלות, לי בלי עין הרע עד עכשיו לא הייתה שום בעיה... וגם אם כן אני יודעת שאפשר לפנות לחברה שמספקת להם אחריות  (הם ממש עזרו במוצר חשמלי אחר בבית)...
לגבי המקרר אני לא מכירה ספציפית את הדגם הזה אבל אני יכולה להגיד לך שמהמוצרים של בקו שיש לי בבית אני מרוצה.. ושגם זה נותן ראש די שקט שיש למי לפנות במידה וישנה בעיה...
שיהיה בהצלחה ותתחדש... :)
º
24/04/14 15:58
5צפיות
חבר'ה, אתם עושים עבודה שקופה לפרסם את בקו
24/04/14 16:50
16צפיות
מבית ברימאג.....!! די.
רפי פרידמן (המנכ"ל) יעיף אותנו מהעבודה .

אתם גם שקופים בפרסומות לבנק מזרחי וקיה........
ובאותו הניק אתם מפרסמים גם אירוע שלנו , נו באמת?!
רוצים עוד ?!
ביטול עסקת שרות
24/04/14 16:15
21צפיות
שלום,
ב 31.314, ביקר אצלי מוכל של חברה שמספקת שירותי ביטוח למכשירי החשמל הביתיים.
הביטוח עולה 99*36 כשהשירות הוא ל5 שנים. (59 ש"ל לחודש ל5 שנים אבל מכיוון שאי אפשר לפרוש תשלומים ליותר מ3 שנים אנו מחוייבים ב 99 ש"ח לחודש).
אני רוצה לבטל את העסקה מכיוון ששכשפניתי לקבל שרות הם הסבירו לי דבר אחר ממה שהמוכר אמר בביתי ואני לא רוצה להיות אתם בעסקה הזו.
הם אמרו לי שלא ניתן לבטל עסקה ( "אין דבר כזה לבטל חוזה אצלנו") ואני מחוייבת לשנה. למרות שהמוכר בביתי אמר שאני מחוייבת לשנה רק אם קיבלתי מהם שרות בפועל -ועד כה לא היה כאן שום טכנאי שלהם.  ( אני ממש חקרתי אותו בנושא והוא אמר לי "מה קרה לך?  אין היום דבר כזה התחייבות במדינת ישראל"  וביקשתי שירשום את זה בחוזה-  והוא רשם משהו אחר לגמרי ולא שמתי לב  *
הם מבקשים על הביטול 59*12

מישהו יודע :
האם אני מחוייבת לשלם להם לשנה ? ( אני מוכנה לשלם רק על החודש שהייתי אתם בהתקשרות)
האם אני יכולה להפסיק את התשלום דרך חברת האשראי?
תודה!!
התשובה מתחלקת לכמה מרכיבים
24/04/14 16:44
13צפיות
1) ראשית, כל מה שהנציג אמר בבית שלך - קדוש ומהווה חוזה לכל דבר. רק הבעיה היא שאם לא הקלטת אותו, אז החוזה הכתוב הוא הראיה היחידה להסכם, ואותו בלבד אפשר "לשפוט".
2) האם מדובר בעסקת רוכלות ומתי קיבלת "מסמך גילוי" לגביה. אם מדובר בעסקת רוכלות (הם אלו שיזמו את ההתקשרות ולא את פנית אליהם) - ניתן לבטל תוך 14 יום מקבלת "מסמך הגילוי". אם נחתם חוזה במקום ולא נשלח אלייך דבר, אני מבין שאת כבר אחרי 14 הימים האלה כי את אומרת שעבר חודש
3) "אין התחייבות במדינת ישראל" - זה שקר. זה נכון רק לענף התקשורת ובקרוב ייכנסו תקנות לגבי עוד ענף או שניים (וגם שם יש חריגים). גם על ענף המלונאות יש מגבלות מסוימות. אבל זה ממש לא נכון באופן גורף, ואין שום חוק/תקנה הנוגעים לחוזה שירות למוצרי חשמל
4) אפשר לנסות לפנות לחברת האשראי ולדרוש את הפסקת התשלומים. לא ברור האם "מותר לך" והאם חברת האשראי תשתף פעולה, אבל מה שסביר להניח (לעולם אין לדעת) זה שהם לא ילכו לתבוע אותך בגלל זה.

זהו, מצב לא הכי סימפטי, אבל באמת ש"ישנן צרות גדולות יותר".
מקרר גדול. סמסונג?
24/04/14 11:13
40צפיות
שלום,

צריכה מקרר גדול - מעל 700 ליטר. מוכנה לשלם ~10K. עם תא הקפאה גדול (מעל 200 ליטר - LG לא מתאימים :( )
כרגע מתלבטת בין שני דגמים.
שתי שאלות:
1)  ניתן לקנות את שניהם בהבדל של 1500 ש"ח עם אחריות של סמליין (יבואן רשמי) או י. שלום (זול יותר).
לפי מה שהבנתי השירות של סמיליין ממש גרוע. השאלה אם לא כדאי לשלם פחות ולקבל את אותו שירות...
2)אשמח לקבל הצעה / המלצה על מקרר בקריטריונים שציינתי.

תודה!!


רק אתמול היתה כתבה בגלובס על יבואן מקביל
24/04/14 11:37
49צפיות
של מסכי טלוויזיה סמסונג שמתכחש לכתב אחריות שנתן ומפרש אותה לרעת הלקוח כאשר מסך התקלקל והוא מסרב לתקנו.....
כלומר, הזול (יבוא מקביל) יוצא בסוף יקר.....!!!

שירות גרוע זו בעיה, אבל מי נותן השירות של  היבואן המקביל?
אז זהו...
24/04/14 15:53
22צפיות
אני עכשיו לקראת רכישת טלפון חדש. הגעתי למסקנה שממש מיותר לשלם 2000+ ש"ח על טלפון "איכותי" שהוא בעצם באיכות מבישה ואחרי חצי שנה כבר בקושי מתפקד ובקושי מגיב (זה נכון לגבי כל הסמארפונים שהיו לי עד כה - 4 במספר).
יצא לי להיתקל בכמה חנויות ששכנעו אותי שם לשלם עוד 100 שקל בשביל "יבואן רשמי" (על מוצר ששווה כ-650 ש"ח ביבוא מקביל). ה"יבואן הרשמי" במקרה הזה הוא רון-לייט (LG). לי אישית יש ניסיון רע מאוד איתם בשירות. אז למה לי בכלל לשלם עוד כסף בשביל יבואן רשמי? מי בכלל הכתיר אותו להיות רשמי, ואם השירות גם ככה גרוע, וביום פקודה בין כה וכה ינפנפו אותי ואני אצטרך לשלם על התיקון או ללכת לתבוע, אז בשביל מה לשלם יותר מראש? לשלם על התיקון או לתבוע אני אוכל גם מול יבואן מקביל באותה מידה...
אני אומר את זה גם כאן, גם עם סמיילין (או ליתר דיוק עם מיניליין) יש לי ניסיון די גרוע של שירות לא מוצלח (אם כי למען הגילוי הנאות יש לי גם ניסיון אחד טוב איתם). אז אם במילא אני אקבל שירות גרוע, למה לשלם עוד 1500 ש"ח? גם אם יגידו לי שהשירות ביבוא המקביל גרוע, אני אעדיף לשלם פחות, אלא אם כן אני באמת יודע שמדובר ביבואן שנותן שירות טוב. לצערי אני לא יודע כיום להצביע על יבואן שאפשר להגיד עליו דבר כזה בלב שלם.
יותר מזה אומר לפותחת השרשור - גם אם לא תשתמשי בכלל באחריות ובמקרה של תקלה תזמיני טכנאי מקררים פרטי, עדיין סביר מבחינה סטטיסטית שיהיה לך זול יותר לקנות את היבוא המקביל. רוב הסיכויים שלא תזדקקי כלל לשירות בכל מקרה, וגם אם כן, 1500 זה הרבה כסף לתיקון מקרר...
גם יבואנים רשמיים נותנים שירות רע!!! ראו מקרי
24/04/14 16:17
13צפיות
אלקטרה, תדיראן וברימאג שמפשלים על ימין ועל שמאל במתן שירות לפעמים, אבל האחריות למוצרים שהם משווקים
היא הרבה יותר רצינית והם מחוייבים לה בצורה מחמירה לפי דרישת היצרן, מה שלא תמיד קורה עם יבואן מקביל שאין לו יצרן על הראש.....
הקניה "ביוקר" תשתלם במקרה של מימוש אחריות (גם אם לפעמים ישתו לך את הדם בשירות לקוי )
אני בכלל לא בטוח
24/04/14 16:20
11צפיות
הניסיון האישי שלי, ולא רק שלי, מעיד, לצערי הרב, שהמוצר "יבואן רשמי" לא מצדיק תשלום עודף ברוב המקרים, ולפעמים הייתי אפילו בוחר במודע ביבוא מקביל גם ללא חיסכון כספי.
"יש לו יצרן על הראש"? באמת? אתה רוצה להגיד לי שהיצרן מפקח בשטח איך היבואן נותן שירות מקומי למוצרים שלו? אני ממש ממש בספק.
יצרן על הראש זה מושג שאומר כמה דברים:
24/04/14 16:26
11צפיות
חובה להחזיק חלקי חילוף למשך 7 שנים, חובה לפעול לפי הנחיות יצרן וכן, גם יצרן אליו אפשר לפנות ולהתלונן
כאשר היבואן (נציגו) לא פועל בצורה תקינה. גם בפורום זה היו סיפורים רבים על לקוחות שפנו ליצרנים בינלאומיים כאשר לא קיבלו
מענה ראוי מהיבואן הישראלי, במקרים רבים זה עובד.
ליבואן מקביל אין אבא כזה......
המלצה לגבי מזגן עילי עד 12,000 BTU.
23/04/14 09:06
53צפיות
שלום

תוכלו בבקשה להמליץ לי / לכוון על מזגן קטן לחדר שינה עד 12,000BTU ובתקציב של עד 2,000 ש"ח.
ההמלצה היא בכיוון של אחריות (כלומר שירות יצרן/יבואן טוב מאוד.), יחידה פנימית שקטה (החיצונית תהיה על הגג) וברור שמאיכות טובה.

בזאפ, אלה הדגמים לאחר הסינון:
http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=e-airconditio...

לאלה מקוראי הפורום שברשותם אחד מהדגמים, האם תוכלו להמליץ?

תודה!
אין הרבה מציאות ב-2000 שקל
23/04/14 12:52
72צפיות
רוב ההמלצות נסובות על תדיראן או אלקטרה. בנושא השירות אין לך הרבה למה לצפות, עלעל אחורנית בפורום ותראה שלא כולם מרוצים. לכן חפש מתקין מקצוען, רצוי לא זול מדי כדי למנוע מעצמך צורך להזדקק לשירות. רמז למקצועיות מצד המתקין היא תגובתו לבקשה לבצע וואקום של 20 דק'. אם הוא מיתמם ועושה את עצמו לא מבין או אומר לך שלא צריך את זה כי המזגן והצנרות חדשים לחלוטין אל תענה לו, נתק את הטלפון לצלצל למתקין אחר. צריך להרגיל את המתקינים שאין פה בארץ פראיירים. אין שום קשר בין גיל מזגן ותשתית לצורך לבצע טיהור אוויר של הצנרת.
בתדיראן מציעים דגם חדש ENERGY A, ועל פי הקטלוג של החברה ה-ENERGY שונה מה-A בתוספת פיזור אוויר רוחבי משתנה מעצמו, כך יש להם דגם שהוא מתחרה בטורנדו סופר לג'נד A עם הפונקציה הזו.
לא הייתי קונה מזגן בלי מפזר אוויר שכזה. בתדיראן שלי המפזרים לכיוונון ידני מצד לצד היו מצויינים מיום ההתקנה הראשון, אבל כעת אחרי כ-3 שנים הם מתיישרים מעצמם בניגוד לרצוני, ולא עוזר כלום. הפלסטיק שמחבר את זוג המפזרים בקו אחד איבד את גמישותו המקורית לכן הכנפונים זזים למצב מיושר מעצמם. מאז גיליתי את החיסרון הזה אני חושב שחבל להשקיע כסף במזגנים שאין להם Swing 4 Ways.
בנוגע לפרוייקט משרד האנרגיה.
24/04/14 06:57
43צפיות
בנימין, תודה רבה על המידע, אקח זאת בחשבון.

שאלה למנוסים בנושא פרוייקט משרד משרד האנרגיה:
אני גר כעת בדירה שכורה ברמת גן, שמופיעה בתעודת הזהות שלי, אך המזגן שלי שקניתי לפני 7 שנים מותקן בבית אמי בחולון.
כאשר שאלתי את פמלי-ליין האם אפשר לפרק בחולון ולהתקין ברמת גן, ענתה שאין שום אפשרות.

האם יש דרך לעקוף את זה? זה ממש מבאס.

יוסיזיו, האם לך יש המלצות בעניין איזה מזגן מתחת ל-2,000 ש"ח?
בכוונה לא הגבתי,אין בנמצא חיה כזו של מזגן טוב
24/04/14 14:24
36צפיות
בהספק הזה במחיר שנקבת.
אתה יכול למצוא מה שנקרא מבית אל.....  או מבית תד...... במחיר זול יותר ולגבי השרות החברת הללו עומדות מאחרי המזגנים הללו,באל.. יש את הבריז ואת מגה איר.לתד... יש את המותג אמקור ואת המותג בלומברג.
יהיה מחיר זול יותר מהמזגנים הרגילים שלהם אבל עדיין יש לך את השרות .
לגבי ההתקנה חשוב שלא להתפשר אחרת המזגן הכי טוב שתרכוש יתפגר מהר .
תוספת קטנה,אל תחפש את המזגן ENERGY החדש
24/04/14 16:02
16צפיות
עדיין לא בארץ.
שוב עניין תשתית בזק
24/04/14 12:43
43צפיות
אני ממש לא מעוניינת לעבור להוט, אבל בזק מגזימים עם המחירים שלהם.
יש לי שתי תשתיות ואני משלמת עליהן 66 שח לפני מעמ, של 5M כל אחת.
אני מעוניינת לשדרג (לא משנה לאיזו מהירות) אבל הם רוצים בסביבות 100 כולל מעמ.

רעיונות?
יש בעיית דואופול ההפרש בין בזק להוט עומד על
24/04/14 12:54
38צפיות
כ 10 שקלים בחודש.
היו פה כמה שרשורים לפני כמה חודשים אף אחד לא באמת הצליח להוריד במחיר.

היו רעיונות של להתנתק ואז להתחבר מחדש עם תשלום דמי התקנה כי 5M ללקוח חדש זה 55 ש"ח (לא זוכרת לפני/אחרי מע"מ), ודמי התקנה זה 100 ש"ח (אם אני זוכרת נכון) סה"כ יוצא באזור ה 65 ש"ח ל 5M.
.
רעיון
24/04/14 15:39
14צפיות
כן - אל תשדרגי...
5 מגה זה סבבה לגמרי ללקוח ביתי, הייתי משלם עוד 10 ש"ח בשביל לקבל 10 (וגם זה לא חיוני), אבל בטח לא עוד 30 ש"ח.
לא רוצים? לא צריך...
ואגב, לא הבנתי למה ציינת את המחיר שאת משלמת לפני מע"מ ואת המחיר שהם רוצים אחרי מע"מ. תשווי תפוזים לתפוזים, לא לאבוקדו... ההפרש בעצם לא כזה גדול כמו שהוא נראה מההודעה שלך.
אל-כל אלקטרוניקה-עולם הקולנוע
24/04/14 12:29
41צפיות
אל תיקנו מוצר שבאחריותם או בעולם הקולנוע,הטלוויזיה שלי חודש אצלם,גם את הביטוח הם לא מכבדים,אין עם מי לדבר,אני מגיש תביעה לבית המשפט,הייתי שמח אם כל אותם הנפגעים מהם היו עושים רעש ברשת,שאנשים ידעו ולא יאכלו את הלב
גם אצלי לקח חודש לתקן טלויזיה חדשה
24/04/14 14:03
22צפיות
הם לא שולחים טכנאי לתל אביב כל יום
קיבלתי את הטלויזיה בחזרה רק אחרי שאיימתי לבטל את התשלומים שנשארו לי
לא קונה מהם יותר
ערן חשבנו
24/04/14 14:10
23צפיות
לקנות אצליהם, אתה יכול להרחיב טיפה ? מה קרה ? ומה זה נקרא לא מכבדים ביטוח ? אין אחריות לטלויזיה ?
גילוח עם משחת גילוח ולא עם ג'ל
24/04/14 11:22
63צפיות
הי,

בהמשך לשרשור הגילוח הגדול שהיה כאן.
ומכיון שהחיפוש לא עובד (שגיאת שקר כלשהו).
לאחר המעבר הראשוני לגילוח בDE קניתי משחת גילוח ומברשת.
מה אמור להיות היחס בין מים למשחה? מה עושים עם זה?
קצת משחה על הלחיים ומברשת רטובה תחת הברז
24/04/14 11:33
41צפיות
אחרי פעם פעמיים תמצא את המינון הנכון של המים והמשחה (לא להגזים עם המשחה - 1 ס"מ על כל לחי.....)
גילה של העצה הזו  כ-30 שנה בערך (תקופת השירות הצבאי).....
בשירות הצבאי שלי
24/04/14 11:36
43צפיות
התגלחתי עם סכין של ג'ילט פיוז'ן ובזבזתי הרבה כסף.

זכור לי שסבא שלי היה מערבב את המשחה בתוך קערה קטנה, לא עדיף לעשות כך?
גם אפשרות. הצבא לא ניפק קערה. רק מברשת
24/04/14 11:39
42צפיות
ומשחה.....ממ
מה תרציני זה לא שורף?
24/04/14 12:49
59צפיות
נראה לי זה קורע את העור...או שאני מתבלבל לגמרי?
אז ככה -
24/04/14 13:13
31צפיות
את המברשת טבול במים היטב עד שתהיה ספוגה כולה ואז נער עודפי מים (או לחץ עם היד כדי לסלק אותם) כשהיא הפוכה (ידית למעלה).
מהמשחה אתה צריך *מעט* - פחות מס'מ.  כבר תלמד.

להתחלה - קח לך קופסת פלסטיק ריקה עגולה ולו גבוה מדי (משהוא כמו ה 250 גר' של חומוס למיניו), ישם את מעט המשחה לתחתיתה ואז סובב את המברשת הרטובה (מהפסקה הראשונה - זוכר?) על תחתית הקופסה עם המשחה עד שיוקצף.
אם נראה לך יבש מדי - הוסף טיפה או שתים של מים (לא מהברז! עם היד) עד שהמברשת תהיה מלאת קצף.  עבור לפנים.

ניתן גם להקציף ישר על הפנים (את המשחה שים על שערות המברשת) או על כף היד השנייה.

מקווה שעוזר.
clearnet

בעיות עם המחשב?

כלירנט פתרונות מחשוב מתקדמים לפרטים נוספים היכנסו כעת >


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה