לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

המשך...
הודעה חדשה

ביגוד טרמי
01/11/14 15:09
היכן הכי כדאי לקנות ביגוד טרמי ,במחיר שווה?
אנטנות סלולריות
29/10/14 17:58
178צפיות
לפי מפה של משרד איכות הסביבה יש בקניון ברוך בפ"ת אנטנה סלולרית של סלקום.מי יודע האם המפה מעודכנת?.יש בקניון זה את המשרד הראשי של משרד הפנים האם מותר--אנטנה סלולרית מעל משרד ממשלתי?.אני מעונין לעשות קמפיין נגד סלקום .משרד הפנים.הנהלת הקניון.עירית פתח תקוה וכל מי שקשור לאנטנה במידה ואכן המפה מעודכנת.המדובר במבנה בן 4 קומות בלבד--מה פתאום אנטנה סלולרית מעל מבנה נמוך כל כך במרכז העיר.יש לציין שאני בעל משרד בקניון ברוך.האם למישהו יש רעיון כיצד להמשיך?.
º
אשמח גם להסבר, כיצד תסתדר בלי הסלולרי אחרי הסרת כל האנטנות.
29/10/14 18:21
55צפיות
לא הצעתי להסיר את כל האנטנות הסלולריות
29/10/14 18:30
150צפיות
אבל במבנה בן 4 קומות במרכז העיר שמוקף בבניה.כתוב באתר של משרד איכות הסביבה שככל שהמבנה גבוהה יותר הקרינה מתפזרת יותר וצריך פחות אנטנות.יש בפ"ת מבנים בני 18 קומות.ואז צריך פחות אנטנות וכמו כן תמיד נשאלת השאלה--למה אצלי? האם על מנת שהבעלים ירוויח?.
º
NIMBY קלאסי
29/10/14 18:33
53צפיות
º
אני מקווה שבאתר המשרד להגנת הסביבה לא כתוב "מבנה גבוהה"
31/10/14 15:12
15צפיות
אתה יכול "לגייס" את מי שאתה רוצה
29/10/14 21:00
138צפיות
אבל אם אתה רוצה להיות ענייני - הזמן בדיקת קרינה (פרטית זה עולה כ-500 ש"ח, יכול להיות שאפשר לדרוש מגוף כלשהו לממן זאת).
אם הרמות תקינות - אתה יכול להיות רגוע.
אם הרמות לא תקינות - יש לך בהחלט לגיטימציה מלאה לבוא בדרישות למי שצריך.
מה אומרות רמות קרינה תקינות?
29/10/14 23:22
104צפיות
שלא אקבל סרטן בגלל קרינה ב5 השנים הקרובות?.האם היית מוכן למשל שבבנין סמוך לביתך תהיה אנטנה סלולרית.?.תבוא חברה ותגיד לך ויהיה לך מסמך שהקרינה תקינה?.איך היית מגיב?.כאן זה יותר גרוע מאשר אנטנה ליד הבית מכיוון שזה מעל בנין משרדים שבו עובדים במשך כל היום.הרחובות הסמוכים הומים מאדם כל היום.המבנה כולו בן ארבע קומות.נראה שצריכים קשרים רציניים על מנת לשים אנטנה סולרית בבנין בן ארבע קומות ובמרכז העיר.
דווקא יש לי אחת כזו...
30/10/14 00:25
104צפיות
להגיד לך שאני מאושר? לא ממש. דווקא בגלל שמדובר בבניין מסחר ולא מגורים, יכולת הפעולה שלך טובה יותר. פנה לוועד/חברת-ניהול/בעל-הבית ודרוש ממנו הסברים: מי הציב את האנטנה, מי נתן את האישור, ואיפה אישורי הקרינה של האנטנה.
גם אם תחליט בעקבות כך להעביר את משרדך למיקום אחר, אני עדיין חושב שזו פרוצדורה מסובכת הרבה פחות מהעברת דירת מגורים.
א - אתה ער לזה שעדיפה אנטנה מעל הראש מאשר אנטנה לצד הראש ?
30/10/14 05:46
105צפיות
בעקרון, באנטנות העומדות האלו, מעל ומתחת (לאורך ציר האנטנה) אין כלל קרינה.  השידור/קרינה יוצרת מיען טורוס (חשוב סופגניה) כאשר ה"חור" הוא ציר האנטנה.  ככל שאתה יותר קרוב להיות מעל/מתחת לציר הזה, אתה פחות חשוף לקרינה.
 
עדין אתה בטוח אתה רוצה להעביר את האננה שתהיה לצדך ?  
º
...(חשוב דונאט)...
30/10/14 06:29
20צפיות
בנוסף, ככל שיש יותר אנטנות כך רמת הקרינה נמוכה יותר
30/10/14 08:35
80צפיות
ככל פיזור יותר רחב של אנטנות, כך האנטנות פולטות פחות קרינה כי הן צריכות "להתמודד" עם מרחק קצר יותר ועם פחות צרכנים על הרשת.
 
º
31/10/14 15:13
1צפיות
ב - אם לא תהיה אנטנה "בבנין סמוך לביתך" - איפה היא תהיה ?
30/10/14 05:50
100צפיות
באוה לוגיקה היא גם לא תהיה סמוכה לבית שלי ולבית שלו וכן הלאה.  אז נשים את כל האנטנות בחור בנגב  ?  
- למה שהבדואים יסבלו בשבילך ?
- למה שחיות הבר יסבלו בשבילך ?
- בגלל המרחק נצטרך להעלות את עצמת השידור בהרבה (מאד) כך שמי שקרוב לאנטנה ייפגע עוד יותר.
- ותכל'ס, מעבר למרחק מסוים בכל מקרה, לא תהיה קליטה.
 
שאלתי כבר בהתחלת השרשור - איך תסתדר בלי הסלולרי אחרי הסרת כל האנטנות ?
תלמד מהדרוזים ששרפו אנטנות בכפרים
30/10/14 09:05
94צפיות
והמשיכו לעשן....
קרינה סלולרית היא בסה"כ גלי רדיו. קרינה לא מייננת
31/10/14 15:17
40צפיות
שלא נמצא קשר בינה לבין סרטן. לא רק שאני מוכנה שיהיו אנטנות סלולריות בקרבת מגוריי, אני רוצה שיהיו, כי אז תהיה לי קליטה טובה יותר וגם מכשיר הטלפון (שהוא זה שאנחנו מחזיקים צמוד אלינו) ישתמש בעצמה נמוכה יותר.
 
אגב, עבדתי בבנייני משרדים ובכולם היו אנטנות סלולריות. יודע למה? כי במקומות כאלה יש המוני אנשים שכולם משתמשים בסלולרי וזקוקים לקליטה. למעשה לפעמים אפילו מתקינים אנטנות קטנות בחניונים כדי שגם בהם תהיה קליטה.
זה שעדיין לא נמצא קשר-לא אומר שלא ימצאו בעתיד
01/11/14 15:08
קיים סף מוסכם עבור זהירות מונעת אני מעדיף לשמור עליו.
איזה שמיכת פוך מומלצת
30/10/14 21:35
96צפיות
אני מחפשת שמיכת פוך לילד לפנק אותו בשמיכה טובה .אני הולכת לקנות כל חברה ממליצה על משהו שונה מחברתה עזרא בבקשה
לא יודע מה יש היום בשוק
30/10/14 22:14
141צפיות
אבל אני כן אזהיר אותך מלקנות פוך טוב מדי - אנחנו קנינו לפני כמה שנים פוך סינטתי שהומלץ לנו עליו, ומאז רוב החורף קמים בבוקר מזיעים. חשוב להתאים את הפוך לטמפ' בבית גם אם זה אומר לקנות משהו שהוא על הנייר "פחות טוב" אבל יותר מתאים.
º
פוך טוב אמיתי יש לפריד.
31/10/14 10:17
42צפיות
צודק
31/10/14 12:39
99צפיות
פוך מתאים לארצות קרות מאד
בארץ זה מיותר
 
יש לי חדשות בשבילך....
31/10/14 13:38
108צפיות
יש מקומות בארץ שקר בלילות בחורף.
הטמפרטורות מגיעות לאפס מעלות, במיוחד כשאין גשם.
ואז, אין כמו פוך אמיתי.
º
ממש לא מיותר; חלקנו סובלים (או סובלות) מקור גם בחורף הישראלי
31/10/14 15:07
25צפיות
הניסיון שלי עם פוך *טבעי* איכותי, שבאופן מפתיע ...
31/10/14 13:17
113צפיות
.. הוא נעים ולא חם מדי גם כשהטמפרטורות לא נמוכות.
גם בטבעי יש עניין של התאמה
31/10/14 23:13
58צפיות
קרובת משפחה חשבה כמוך והביאה לפני שנים פוך טבעי מפולניה מכורתה. אי אפשר היה לישון איתו בארץ, כמה זוגות במשפחה ניסו ואף אחד לא יצא מזה יבש.בסוף היא פתחה את השמיכה, חילקה את הפוך ל4 והכינה 4 (!) שמיכות שהתאימו לארץ.
º
רואה ? בסוף לא רק שזה מתאים לארץ, זה גם מכסה מעל ומעבר !
01/11/14 08:05
10צפיות
שמיכת שלא התעללו בחיות חפות מפשע עבורה
31/10/14 21:07
82צפיות
קונים רק פוך סינטתי. לא מממנים, ולא נהנים מהתעללות בחיות.
גם הסוודרים שלך סינטטים?
31/10/14 21:53
70צפיות
כאילו מה רע בלגזוז צמר כבשים ולייצר סוודרים?
או גם זה מוקצה ואז הדיון תם עוד לפני שהחל...
אפשר להמשיך לטמון את הראש בחול...
01/11/14 13:51
12צפיות
ואפשר לחפש בגוגל ולקרוא קצת על צמר ויצירתו.
וכן, אני לא לובשת צמר, ולא עור...
º
כאילו מה רע בלמרוט נוצות מתרנגולות חיות... כי על זה דובר פה.
01/11/14 15:04
º
אין דבר כזה פוך סינטטי
31/10/14 23:23
23צפיות
תלוי
31/10/14 23:50
70צפיות
 מריטת נוצות מעופות חיים אסורה ברוב אירופה וארה"ב. רק שלוש ארצות עדיין מתירות מריטה מעופות חיים, הונגריה, סין ופולין. אז למי שזה חשוב- שלא יקנה שמיכה משם. איקאה למשל, נמנעת מלקנות פוך ממריטה בגלל הלחץ הציבורי.
בשאר המקרים, מדובר בעופות מתים לתעשיית הבשר. יש גם סוג שלישי של פוך, שהוא הפוך הכי יקר בעולם, כנראה, שנאסף ידנית  אחרי שאדרית שחורת כיפה (ממשפחת הברווזיים) השילה אותו באופן טבעי. 
יש 3 סוגי פוך - האחד ממולא בנוצות עליונות והוא הכי זול
01/11/14 11:18
37צפיות
יש את הנוצות התחתונות (מוך) שהוא הכי מחמם והכי רך, והוא הכי היקר, ויש תערובת של שניהם, שמן הסתם המחיר איפשהו באמצע.
שמעתי לא פעם שיש זיופים בתחום, ופוך סינטטי נמכר כטיבעי, או לפחות ההגדרה שלו מטעה, ואנשים חושבים שזה הדבר האמיתי. כמובן, זה קורה במותגים עלומים ואולי בחנויות קטנות.
פוך טיבעי מחזיק מעמד שנים ארוכות.
 
כילידת הונגריה, שמשפחתי השתמשה אך ורק בפוך אמיתי (ארץ קרה, וגם לא היה משהו אחר בנמצא), קיבלתי (בארץ) כנדוניה שמיכות מפוך טיבעי,  שמשמשות אותי עד היום, ולא חם לי.
 
הצטערתי לשמוע שבהונגריה ובעוד ארצות מורטים נוצות מעופות חיים. לא תארתי לעצמי שבכלל יתכן דבר כזה.
לא אזרוק עכשיו את הפוכים שלי, אבל אם/כשאקנה חדש שכמובן יהיה רק פוך טיבעי, בהחלט אברר מה המוצא של הנוצות.
 
אל תרגישי יותר מידי רע
01/11/14 11:54
33צפיות
את יכולה לחשוב על פוך כמו על שנהב. היום אסור לסחור בשנהב וחפצים עשויים משנהב באירופה וארה"ב, כי אסור להרוג פילים בכדי להשיג את השנהב. אבל מותר גם באירופה וגם בארה"ב לסחור בחפצים שעשויים משנהב שהם לפחות בני 40 שנה. אם כבר יש לך פוך הרבה זמן, סביר להנייח שהעוף לא היה חי בכל מקרה היום.  
גגון באיקאה
31/10/14 14:38
140צפיות
היי
כשמשאילים גגון מאיקאה, מקבלים גם רצועות שמתאימות לקשירה?
יש להם לכל המכוניות?
º
* שואלים
31/10/14 15:05
31צפיות
יש בטח
31/10/14 15:14
113צפיות
לא מעט אנשים שאומרים לעצמם עכשיו על התגובה שלך " וואו, נכון, הוא באמת יכול לשאול את איקאה אם מקבלים או לא..." 
 
 
º
אז זה נכון כפליים!
31/10/14 15:17
31צפיות
º
31/10/14 16:23
14צפיות
31/10/14 17:59
62צפיות
צודקת.
תודה על התיקון.
זה סוג כזה אוניברסלי
31/10/14 20:00
50צפיות
הוא עשוי ספוג קשיח יש לו סט אחד של רצועות שהן חלק מהגגון שאותן אתה קושר דרך התא נוסעים כדי להצמיד אותו לגג(הגגון בנוי משני פסים כאלה)ועוד רצועות  לקשור את המוצרים עצמם באותה שיטה לרכב...
משהו כזה?
01/11/14 13:41
7צפיות
º
כן זה בדיוק הגגון
01/11/14 14:21
העברת אחריות על מוצרי חשמל, בקנית משומש באחריות יצרן/יבואן
01/11/14 04:07
48צפיות
האם בקנית מוצר חשמל משומש, שעדין נמצא באחריות אחרי שנקנה כחדש, בכלל עולה השאלה ששם הצרכן המופיע בתעודת האחריות, אם מופיע, או בחשבונית על הקניה כחדש, אינו השם של הצרכן שרכש את המוצר כמשומש? אם השאלה עולה, האם יש התיחסות בחוק או בתקנות? ומה אם הקונה המקורי לא שלח ליצרן/יבואן את הספח, אם היה כזה, שהתבקש לשלוח לצורך הפעלת האחריות? האם ניתן להתנות את האחריות בהצגת קבלה על הקניה? ומה במקרה שמדובר ביד גבוהה יותר, כלומר קונים מיד שניה, או שלישית, אך המוצר עדין באחריות?
בקיצור, למה צריך לשים לב בענין זה?
 
להבנתי הפשוטה
01/11/14 07:42
31צפיות
חשבונית רכישה.
וכל האגרות האלה שצריך למלא ולשלוח...קשקוש
החברה יכולה לבקש ממני...אסור לה להתנות זאת במילוי האגרת.
 
חובת החברה לתת אחריות כחוק עפ״י הצגת חשבונית רכישה.
אין ביכולת החברה לעקוב מה יד ראשונה או שנייה
אחריות שניתנה לפי "חוק הגנת הצרכן" עוברת עם מכירת ...
01/11/14 08:00
41צפיות
.. המוצר ל"יד שניה" :
"זכויות הנתונות לצרכן על פי תקנות אלה או על פי תעודת האחריות או חוזה השירות, לגבי טובין אשר הבעלות בהם הועברה לצרכן אחר, יהיו נתונות לנעבר."  מהנסוח אני גם לא רואה בעייה במוצר שעבר מיד ליד ליד, כל עוד כמובן הוא בתקופת האחריות.
 
חובה על העוסק שמכר את המוצר לתת תעודת אחריות כמפורט בתקנה.  אין כל חובה על הצרכן לשלוח טופס כל שהוא כתנאי להפעלת האחריות לפי חוק ולכן אי שליחת טופס כזה לא שוללת את האחריות.  
 
לא ניתן להתנות את האחריות בהצגת חשבונית, אלא אם החשבונית עצמה היא גם טופס אחריות כנדרש בחוק (מעולם לא ראיתי חשבונית שעומדת בכל התנאים האלה).  יחד עם זאת בהחלט ניתן להתנות את האחריות בהצגת טופס אחריות במידה וניתן בעת רכישת המוצר.
 
כל זה מתייחס לאחריות שניתנה לפי החוק (שזה בעקרון שנה אחת ולקבוצות מוצרים מסוימות).  אם האחריות הוארכה/הורחבה אזי נותן האחריות רשאי לסייג את מה שניתן מעבר לדרישות החוק כראות עיניו.  לא סייג ?  יחול מה שנקבע בחוק.
אל לך לשכוח שלחוק יש גם תרופות משפטיות.
01/11/14 11:51
18צפיות
הריי אם מוצר עבר מיד ליד, חברה לא יכולה לדעת אם נעשה בו שימו ו/או טיפול ע"י
גורם שאיננו מוסמך מטעמה.
אי לכך, למרות האמור בחוק, לעולם אי הצגת מסמך אחריות או חשבנית אינם מתקבלים בבית משפט.
לכן ישנה סתירה בין החוק לנעשה בפועל.
המסמך מלמד ממתי המוצר נרכש, מי התקין (אם נדרשת התקנה) ועוד שלל פרטים חיוניים ליצרן.
לכן, חובה הצגת מסמכים, אם חשבונית ו/או תעודת האחריות, לכן כתבת כך:
 
לא ניתן להתנות את האחריות בהצגת חשבונית, אלא אם החשבונית עצמה היא גם טופס אחריות כנדרש בחוק (מעולם לא ראיתי חשבונית שעומדת בכל התנאים האלה).  יחד עם זאת בהחלט ניתן להתנות את האחריות בהצגת טופס אחריות במידה וניתן בעת רכישת המוצר.
 
למעשה, חוץ מחוק הגנת הצרכן, יש גם את תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה) שהן חוק בפני עצמו.
בתקנות אלו:
 
חובה על מסירת תעודת אחריות ע"י היצרן, אי לכך, חובה על הצרכן להציגן.
היה ומדובר במוצר מדף, ניתן להעביר זכויות באחריות.
במוצרים הבנויים במיוחד עבור צרכן ניתן להעביר זכויות אך ורק על מוצר ולא על טיפול בו.
 
צריך להכיר את החוקים טוב טוב, זה מאד מורכב.
 
קצת תיקונים :
01/11/14 12:52
11צפיות
"תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה)" (כמו "תקנות הגנת הצרכן" אחרות) אינה חוק בפני עצמו אלא הרחבה הנובעת מ"חוק הגנת הצרכן".  סעיף 18א. בחוק הדן בנושא האחריות, לא נכנס לפרטים בנושא אלא קובע "(א)  השר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת, רשאי בתקנות, לחייב יצרן, יבואן, סיטונאי או קמעונאי של טובין או שירותים, לתת שירות לצרכן לאחר מכירה, וכן רשאי הוא לקבוע הוראות לענין זה לרבות באלה –"
והשר, באשור וועדת הכלכלה, קבע את התקנות בנושא אחריות ושירות.
זה לא "חוץ מחוק הגנת הצרכן", אלא זה חלק מהחוק.
 
לגבי תעודת האחריות המחויבת לפי חוק - בהרבה מקרים אינה ניתנת וברור שאז לא ניתן להתנות האחרית בהצגתה.
 
בנוסף, שים לב שכל האמור רלוונטי רק למוצרים שהתקנה חלה עליהם.
 
במוצרים שאתה משווק (דלתות בטחון) אין כלל חובה לתת אחריות וכל יצרן יעשה ויקבע כרצונו.
קניית מקרר
01/11/14 11:09
20צפיות
שלום
מתלבט בקניית מקרר
הכי חשוב מקפיא תחתון רוחב מקס. 84
סכום +- 5000
ראיתי כמה ומתלבט בין סאמסונג  ובקו
הבקו נראה טוב אבל איך הוא לאורך זמן (מיוצר בטורקיה)
לסמסונג עיצוב מיושן אבל חברה ידועה
אם יש למישהו/י ידע ניסיון - ישמח לשמוע
תודה
אם התקשרתי לטלפון שירותי אבל לא ענו 3 דקות
30/10/14 20:14
179צפיות
ולא נתנו אפשרות להקשת מספר לחזרה - האם אפשר לקבל פיצוי?
כן אבל במטבעות של 10 אגורות
30/10/14 20:34
136צפיות
אלפיים ש"ח 
פיצוי לא
30/10/14 21:08
109צפיות
להתלונן כן,
ולפי זה יוכלו לקנוס את אותה חברה.
תלוי לאן בדיוק התקשרת
30/10/14 21:23
98צפיות
החוק חל רק על חברות מסוימות שמופיעות בתוספת השניה בחוק הגנת הצרכן
ואלו התקנות הרלוונטיות
30/10/14 21:25
56צפיות
מדובר ב סאני' (יבואני סמסונג)
01/11/14 06:49
25צפיות
אם אין חובת פיצוי אז בשביל מה החוק? אני לא עו"ד אבל הרעיון היה לאלץ את החברות לתת שירות. אם אין אכיפה אז מה הטעם? נשמע לי מוזר שרק למשרד ממשלתי זכות לאכוף חוק...
º
אכן, הם לא מחויבים לחוק
01/11/14 07:07
14צפיות
בטוח? כי הם נותנים אחריות שירות ותיקונים. גם ניופאן
01/11/14 08:34
22צפיות
לא חייבים?
º
קרא את התוספת השניה
01/11/14 09:02
3צפיות
מכבידנט - עבודה של חאפרים
01/11/14 06:46
76צפיות
לפני כחודש עשיתי שתי סתימות בשיניים במכבידנט. כבר כמה ימים אחר כך התחלתי להרגיש רגישות בשן שבו נעשתה הסתימה (מדובר בשתי שיניים צמודות זו לזו) אבל חשבתי שזה טבעי אחרי סתימה. 
אתמול תוך כדי אכילה פתאום אני מרגישה שאני נוגסת במשהו קשה. מאז כשאני נוגעת עם הלשון באיזור הזה מרגישה מעין "חלל" או "חור" גדול באיזור. החור שנסתם לא היה כל כך גדול קודם וגם לא מורגש, אפילו כאבים לא היו כך שזה נראה יותר שהשן נשברה. 
אז יופי, בגלל שיש לי "מכבי שלי" כל סתימה עלתה לי 20 ש"ח. עכשיו אני מבינה יותר מתמיד שדברים זולים עולים ביוקר.. 
אני כבר אחפש רופא פרטי ומקצועי, רק רוצה להזהיר פה אנשים שלא להתפתות לכל ה"הטבות" של הביטוח המשלים. עדיף לשלם יותר לרופא מקצועי מאשר לשלם פחות לחובבנים. 
תחזרי למכבידנט ותבקשי שיתקנו. תקלות יקרו אצל ...
01/11/14 08:04
47צפיות
.. כל נותן שירות גם אצל רופא פרטי וגם בשרות הניתן במסגרת בטוח.
 
השיקול של לבחור בין קופה לבין רופא שיניים צריך להיות סה'כ המחיר וסה'כ איכות השירות ולא מקרה פרטי.
תלת אופן מסין (?)
01/11/14 00:29
50צפיות
אני מחפש לאישתי תלת-אופן חשמלי בשביל קניות ולקחת את הילדה לגן.
ראיתי שבארץ זה פלוס-מינוס 7000 ש"ח.
באתר made in china אפשר למצוא ב-500USD.
השאלה אם אפשר להכניס את זה בכלל לארץ וגם המכס?
º
מדפסת HP Deskjet 2545- מישהו מכיר/התנסה?
30/10/14 14:58
65צפיות
נסיון של חודש
30/10/14 16:23
84צפיות
מסקנות עיקריות:
- דיו זול. קניתי באייבורי ב 50 ש"ח אני חושב דיו מקורי
- עמוד ראשון מודפס מהר אם היא כבר דולקת
- הדפסה מהירה יחסית למדפסת הקודמת שהיתה לי
 
כמדפסת למשפחה ממוצעת היא עושה רושם מתאימה. יש לה אחות זול יותר (אני חושב 1515) אם האופציה האלחוטית לא רלוונטית.
עוד 100 שח
30/10/14 18:47
90צפיות
מדפסת משולבת מדהימה דגם 4645.
גם מדפסת שמשתמשת באותו דיו זול (80 שקלים מקורי מאייבורי 40 לכל ראש)
מדפיסה מאוד מהר
גם הופכת דפים אוטומטי להדפסה דו צדדית
גם מכונת צילום עם הזנת דפים אוטומטית
גם פקס
גם סורק
גם חיבור אלחוטי עם אימייל משלה אם רוצים לשלוח הדפסה מרחוק.
ניסיון של כמה חודשים פשוט מדהים כמה זה שווה.
º
ומחירה?
31/10/14 10:28
17צפיות
חיפוש פשוט בזאפ. גם את יכולה לעשות זאת
31/10/14 23:40
29צפיות
המדפסת 2545 במחיר הכי זול בזאפ כ 317
המדפסת שאני הצאתי 4546 הכי זול בזאפ 403
 
פחות מ 100 שקלים הפרש אבל מקבלים כל כך הרבה יותר.
º
יש לי אותה כחצי שנה. מבסוט לגמרי ממנה. והדיו מחזיק להרבה זמן
30/10/14 22:50
15צפיות
מכונת + מייבש כביסה
29/10/14 21:14
150צפיות
שלום לחברי הפורום החביבים
2 שאלות לי:
 
1. יש למישהו/י המלצה על מייבש כביסה טוב וזול? קניתי מכונת כביסה של 7 ק״ג אז אני מחפשת בגודל דומה. כמו כן, רציתי לדעת האם כדאי לקנות מייבש עם מעבה? זה הרבה יותר אסטתי ונוח, אבל משום מה זכור לי ששמעתי בעבר שזה לא טוב...
 
2. קניתי מכונת כביסה של LG, המכונה מגיעה עם שנת אחריות מלאה + 9 שנים נוספות על המנוע. הציעו לי להאריך את האחריון ל3 שנים מלאות (במקום 1) בתוספת של 150 ש״ח. האם כדאי?
 
תודה!
 
מקפיצה
30/10/14 10:06
42צפיות
י
 
ןןןןןןןן
 
פךםךםךםךםךםךםך
 
 
8ֿ8888
 
 
 
טע6ע6ע65ע55ע5
לי יש מייבש עם מעבה של סימנב.
31/10/14 10:19
39צפיות
ממש מצויין, יש לי אותו כבר כמה שנים.
מה התקציב למייבש?
31/10/14 20:48
19צפיות
אני הייתי הולך על אלקטרולוקס EDE1074.
אין שום מניעה ללכת על מייבש עם מעבה אם יש צורך, אין שם שום הבדל בשיטת הפעולה וגם לא משהו שיכול להתקלקל. מה שכן צריך לקחת בחשבון שהחום נפלט לתוך החדר.
 
כדאי להרחיב אחריות.
בעית נעלים.
30/10/14 07:46
299צפיות
שלום לחברי הפורום הנכבד
 
לפני שלושה חודשים אמא שלי רכשה סנדלי עור במחיר של 200 שח.
אחרי שלבשה אותן פעם אחת בלבד לעבודה, הסולייה התחילה להתפרק.
אחרי שבוע הגענו לחנות וראינו שגם המחיר ירק ל50 שח(סוף עונה...).
 
ביקשנו להחזיר את הנעלים מכיוון שלא עברו שבועיים והנעל נלבשה רק פעם אחת, לקבל את הכסף חזרה.
המוכרת אמרה כי לא ניתן לקבל את הכסף וכי יש אחריות והנעל תשלח לתיקון ונקבל תשובה תוך 10 ימי עסקים.
דיברנו עם מוכר החנות וקיבלנו תשובה זהה.
 
אז עבר חודש, חודשיים ולא שמענו כלום.
כמובן שהתקשרנו במהלך הזמן הזה לחנות ולבעל המקום אבל לא היה מענה וכשהיה נאמר לנו כי העניין מתעכב בגלל החגים.
 
בתחילת השבוע אמא שלי התקשרה ומנהל החנות אמר כי המפעל לא הצליח לתקן וכי היא יכולהלהחליף לכל נעל בחנות במחיר 200 שח.
אמא שלי לא מעוניינת לקנות שם מן הסתם כי האיכות של הנעלים לא טובה וצ=מנהל החנות טוען שלא ניתן לקבל את הכסף כי עברו 3 חודשים (באשמתו!!).
 
אמא שלי ראתה איזה מגפיים ב350 או משהו כזה והוא אמר שתיקח אותן בתנאי שתוסיף 50 שח.
 
האם ההתנהלות הזאת חוקית?
אני יודעת שחייבים להחזיר את הכסף במידה והמוצר צוחזר תוך שבועיים ללא שימוש, אבל מה הדין בנעלים??
המוצר החדש לא תקין, בוצע בו שימוש (נלבש פעם אחת), לא הצליחו לתקן ומסרבים להחזיר את הכסף.
 
תודה לעונים!
את טועה, וביותר מנושא אחד.
30/10/14 08:26
229צפיות
1. החזרה של נעליים (ופרטי לבוש) וקבלת הכסף בחזרה אפשרית תוך יומיים בלבד (ולא תוך שבועיים), וגם זה בתנאי שהנעל לא נלבשה.
2. על נעליים בכלל אין אחריות, כלומר החנות היתה יכולה (תאורטית) לזרוק את אמא שלך מכל המדרגות, להאשים אותה בהרס הנעליים.
 
לכן, אם כל הסיפור ייגמר בתוספת של 50 ש"ח בשביל לקבל מגפיים בשווי של 150 ש"ח יותר - הייתי ממליץ לאמא שלך לקחת את ההצעה בשתי רגליים לפני שבעל החנות יתחרט.
 
הנעל לא נלבשה, ללא ספק
30/10/14 13:43
170צפיות
היות שנעל אי אפשר ללבוש, רק לנעול
עברתי מקרה דומה, של סנדלים שנקרעו אחרי שימוש סביר בהחלט ותוך פרק זמן לא הגיוני, בפעמיים הראשונות הן נלקחו לתיקון והוחזרו, ובפעם השלישית נאמר לי שהחברה לא מוכנה לקחת אחריות אז או שאני אקח אותן בחזרה ללא תלונות נוספות, או שאבחר זוג אחר. היות שבינתיים עבר פרק זמן והקיץ הסתיים, ולא הייתי זקוקה לזוג נעליים נוסף (וגם לא מצא חן בעיני שום דבר בחנות), ביקשתי את הכסף בחזרה, לפנים משורת הדין. בהתחלה זכיתי לסירוב ולצעקות ולהכרזות שאני יכולה לחכות לקיץ הבא ואז לבחור סנדלים חדשות, ובסוף אחרי התעקשויות ודרישות לדבר עם המנהל, הסכימו להחזיר לי את הכסף, אחרי הבנה מצידם שההתנהלות שלהם לא הגיונית ושאני לא מוכנה לקבל את ההתנהלות הזאת (גם אם לקוחות אחרים כן).
אז - הכל תלוי ביכולת המיקוח פחות או יותר. אם מדובר בחנות ששייכת לרשת, אפשר לנסות לפנות להנהלת הרשת, אם כי אני חושבת שההצעה שהיא קיבלה מהווה תגובה הולמת.
לא נכון...כשרכשנו את הנעל המוכרת אמרה שיש עליהן
30/10/14 15:45
132צפיות
אחריות לשנה.
שוחחתי עם המנהל והוא טוען שהנעל לא פגומה אלא קיבלה מכה חזקה מדוושת הגס...
אמא שלי לא נוהגת ואין על הנעל שום שריטה...
הנעל פשוט פגומה.
 
אני באמת לא מבין למה הנושא הזה חוזר פה כל פעם מחדש
31/10/14 01:07
96צפיות
יש פה טענה מוסווית שכאשר מדובר במוצר שאין חובה חוקית לתת איתו תעודת אחריות, מותר לחנות למכור ללקוח מוצר פגום מן היסוד ולשלוח אותו לכל הרוחות כאשר הוא בא להתלונן. לא! רכישת מוצר הוא חוזה, ומוצר פגום הוא הפרה יסודית של החוזה. הלקוח זכאי במקרה כזה לבטל את החוזה. כל זה, אגב, כלל לא קשור לחוק הגנת הצרכן אלא לדיני חוזים.
אז מה את מציע לי לעשות?...
31/10/14 01:10
64צפיות
שוחחתי עם הבעלים היום בטלפון והוא לגמרי מתנער מאחריות...
אמר שאני יכולה להעביר את הזיכוי אם אני לא מעוניינת בו...
 
יש לי מה לעשות?...
 
וכמובן, תודה!
צרכנות וצרחנות
31/10/14 01:38
75צפיות
את מתארת התנהלות שהיא לצערי נפוצה ביותר (ולא רק אצל חנויות קטנות, גם ברשתות) אם כי לא חוקית (לכל הפחות לפי הפרשנות הרשמית של המועצה לצרכנות). מוכרים ללקוח מוצר פגום, מוכנים להודות שהוא פגום, אבל לא מוכנים להחזיר את הכסף ומושכים את הלקוח עם תירוצים וזיכויים. עשו לנו את זה ברשת GRIP, עשו לנו את זה שוב עכשיו ברשת sweet girl shop, ועושים את זה בעוד הרבה מקומות.
 
צרכנות
אפשר לקחת את ההסדר שהציעו לכם עם המגפיים, אם זה רלוונטי. אם לא, אפשר לפנות למועצה לצרכנות ואפשר לתבוע בבית משפט. שני ההליכים האלה הם הליכים שכדאיותם מוטלת בספק רב כשהמטרה היא להפוך זיכוי של 200 ש"ח ל-200 ש"ח במזומן.
 
צרחנות
לעמוד בפתח החנות עם הזיכוי ולהגיד לכל לקוח שנכנס שקנית כאן מוצר פגום ולא הסכימו להחזיר לך את הכסף, ו"אם אתה קונה כאן, תקנה ממני בבקשה את הזיכוי". אם יש לך את האנרגיות - אני מאמין בשיטה. הסיכוי שמישהו יקנה את הזיכוי קלוש, אבל הסיכוי שתוך זמן קצר יפתחו את הקופה ויתנו לך 200 שקל, רק שתעופי משם, הוא די גבוה.
אני מניחה שאם אבחר ב"צרכנות" זה יהפוך להליך ארוך ומייגע...
31/10/14 01:56
57צפיות
אם אבחר ב"צרחנות", רוב הסיכויים שאחד מחבריי יעבור באזור ויתנתק ממני :)
אולי אבחר באפשרות השנייה אחרי כמה דרינקים חחחח
 
תודה
כי זה ש*אתה* חושב משהו, לא הופך אותו לנכון. וזה...
31/10/14 07:45
76צפיות
ש*אתה* אומר משהו לא הופך אותו למדויק.
 
פ'ה שאלה שאלה, וספוקי ענה עליה במדויק.  החזרה תוך יומיים ובתנאי שלא היה בשמוש.  אין חובת אחריות על נעליים וכל היתר.
 
אין כאן כל "טענה מוסווית" שמותר למכור מוצר לא תקין.  זה לא יותר מקשקוש שלך.  אסור (הדגשתי, כדי שלא תבוא בטענות אלי בנושא) למכור מוצר לא תקין.  אם נמכר מוצר לא תקין נכנס לפעולה "חוק המכר" וכו'.
ייתכן שזה יעבוד לפ'ה וייתכן שלא.  אם לא - היא תצטרך להגיע לבית משפט ולהוכיח פגם במוצר - לא פשוט ולא בטוח.
 
לגבי הפתרונות שנתת בהמשך, אתה בהחלט מוזמן לבזבז שעות בעמידה בפתח החנות.  תזכיר גם שפתרון כזה יכול לסבך במידה ובעלי החנות ירצו.
 
לפחות לפני שאתה לא מבין אחרים, תנסה להבין את עצמך.
מי אמר שנמכר מוצר לא תקין?
31/10/14 14:45
38צפיות
ובשביל נעליים של 250 ש"ח, כמה אתה חושב שיעלה בדיקות במכון התקנים / רכישה של כמות מספקת של נעליים כדי שתהיה קבוצת מדגם ובשביל להוכיח שהנעליים לא תקינות?
 
אולי הגברת דרכה עם הנעליים על מסמר או בורג שקרע את הסוליה?
אולי הגברת דרכה עם הנעליים באקונומיקה או חומר ניקוי אחר שפגמו במוצר?
ואולי הגברת שיחקה כדורגל עם נעליי עקב ועשתה בהם שימוש שבהחלט הנעליים לא מיועדות לו?
 
לא צריך לומר; מוצר רב-פעמי שיוצא משימוש לאחר השימוש הראשון
31/10/14 15:03
38צפיות
אינו תקין, אלא אם יוכח שנעשה בו שימוש בלתי סביר (וזה אינו המקרה כאן). סנדל לא אמור להתפרק אחרי הנעילה הראשונה (וגם לא אחרי העשירית, אבל ככל שחולף הזמן קשה יותר להוכיח). אם אין לך סיבה להניח שפותחת השרשור משקרת, לא ברורה לי הטענה שלך, שלא לדבר על הרעיונות המוזרים שהעלית. אישה מבוגרת הולכת לשחק כדורגל בסנדלים החדשים שקנתה? (אפשר לעצור את המשפט עוד לפני הסנדלים והוא כבר היה בעל הסתברות אפסית בישראל). מלבד העובדה שאנשים לא טובלים את סנדליהם בחומרי ניקוי, מעולם לא ראיתי שאקונומיקה פירקה נעליים או אפילו בגדים שבאו איתה במגע (לכל היותר הלבינה). ואם היא דרכה על מסמר, צריך לראות את החור (וזו לא הייתה טענת הבדיקה) שלא לדבר על כך שאם הבנתי נכון הסוליות התפרקו בשני הסנדלים, אז היא בדיוק דרכה בשניהם על מסמר באופן סימטרי?
 
אם שמעת על "התער של אוקהם", כשאין ראיות להעדיף הסבר מסוים, הגיוני לבחור בהסבר הפשוט ביותר. במקום להעלות כל מיני תרחישים בלתי סבירים בעליל שמצריכים שלל תנאים (שאין להם שום ראיות) הגיוני יותר לבחור באפשרות הפשוטה: הסנדלים היו מאיכות ירודה.
הבעיה עם התער של אוקהם
31/10/14 15:39
38צפיות
שזה טיעון פילוסופי מאוד נחמד, רק שאין לו שום אחיזה חוקית.
בבית המשפט, מה לעשות, לא צריך להוכיח שכל שאר הסיבות לא הגיוניות, אלא צריך להוכיח את הטענה שלך.
 
ואגב, איכות ירודה זה עדיין לא אומר שהמוצר לא תקין.
כאשר אני רוכש מוצר מסין, אני יודע שהאיכות שלו לא תהיה גבוהה, אבל גם המחיר יהיה בהתאם. אני עושה את השיקולים שלי אם לרכוש את המוצר בהתאם לרמת השימוש והמחיר.אם כי אני לא מבין הרבה בסנדלי נשים, ועד כמה 250 ש"ח זה נחשב מחיר גבוה או נמוך.
 
לא פילוסופי כלל; גם בבית המשפט לא ניתן להוכיח שאין לך אחות
31/10/14 15:46
35צפיות
כי לא מוכיחים "אין" מוכיחים "יש". הלקוחה לא יכולה להוכיח שהיא עשתה שימוש סביר בסנדלים. זאת נקודת המוצא, אלא אם יש סיבה להניח אחרת. אם הנתבעת (החנות/היצרן) טוענת שנעשה שימוש בלתי סביר, היא צריכה להראות זאת ולהצביע עליו. למשל, נטען בפני הלקוחה (ו/או בתה) שהסנדל נפגע מדוושת הגז ברכב, רק שזו טענה שנופלת על הסף כיוון שהלקוחה לא נוהגת כלל (וגם לו נהגה, איזו "פגיעה" יכולה לקרות מהדוושה? לא ניתן לטעון שנהיגה היא שימוש בלתי סביר בנעליים).
 
איכות ירודה במידה כזאת שגורמת למוצר להתפרק אחרי זמן קצר להחריד (שלא לדבר על שימוש יחיד) = מוצר לא תקין. 200 ש"ח זה לא המון לסנדלי נשים אבל גם לא כ"כ מעט, ובכל מקרה, גם לו הייתה משלמת 50 ש"ח, זה לא משנה; סנדלים לא אמורים להתפרק אחרי שימוש אחד, נקודה.
 
ההיגיון קיים גם בבית המשפט, בפרט מבחני סבירויות. סנדל שמתפרק כבר בשימוש הראשון אינו סביר ואינו יכול להיחשב לתקין באף מבחן סבירות.
מחיר די גבוה
31/10/14 15:47
31צפיות
לא מותגי יוקרה וכו', אבל בהחלט מחיר לא זול לזוג סנדלים.
שאלה טכנית פשוטה ביותר
31/10/14 15:53
31צפיות
הגשת תביעה בבית משפט ובין היתר טענת "נציג חברת הכבלים כלל לא ביקר בביתי". האם זו טענה שיש אפשרות להוכיח? הדרך היחידה להוכיח טענה כזו היא להציג לבית המשפט סרטון וידאו ממצלמה המצלמת את דלת ביתך 24/7, וגם אז תצטרך להציג לו סרטון באורך 10 ימים כדי להוכיח את הטענה שלך לגבי תקופת זמן של 10 ימים...
לא ניתן להוכיח שדבר מה לא קרה (ברוב המקרים). זה בדיוק מה שנקרא "לך תוכיח שאין לך אחות".
טוב
30/10/14 10:53
179צפיות
מוצר פגום לא כפוף למדיניות החזרת מוצרים.  זה או כסף או סנדלים חלופיים או פיצוי אחר. חפשי תיקון חוק הגנת הצרכן, נדמה לי שזה תיקון 39 אבל לא בטוחה. 
º
תודה על התגובה...עזרת לי מאוד
30/10/14 11:25
50צפיות
החנות אינה רשאית לחייב אתכם לקחת זיכוי
31/10/14 01:04
81צפיות
אם היא הכירה במוצר כפגום היא רשאית לתקן (לא הצליח), לתת לכם מוצר זהה חדש (בהנחה שיהיה תקין כמובן) או להחזיר לכם את הכסף.
שובר זיכוי איננו אחת האפשרויות העומדות לרשות החנות לטיפול במקרה כזה (אם כי כאשר זה נעשה בהסכמת שני הצדדים, אין בכך פגם).
אם ההצעה לגבי תוספת 50 ש"ח מתאימה לאימא שלך, אז פשוט לכו על זה. על מה הדיון? אם לא, אתם רשאים להמשיך להתעקש לקבל החזר כספי, אבל זה שהחוק לצדכם לא אומר שבעל החנות יקיים אותו ולא יצפצף עליו.
זאת בדיוק הבעיה...
31/10/14 01:08
62צפיות
הבעלים טוען שהנעל קיבלה מכה מדוושת גז, הוא לא מכיר בזה שהנעל התפרקה...
אמא שלי לא נוהגת, היא לבשה אותה יום אחד...
היא הלכה מהבית 5 דקות להסעה לעבודה הלוך וחזור ו10 דקות לכל כיוון לחדר אוכל...
נעל לא אמורה להתפרק אחרי יום אחד...
 
הוא עוד אמר שהוא הלך לקראתינו...
 
אמא שלי לא מעוניינת לרכוש נעל בחנות הזאת...
 
אם הוא לקח את הנעל
31/10/14 01:38
62צפיות
לתיקון, הוא  בעצם מכיר בזה שהנעל התפרקה....ושזה באחריותו.   איזה אהבל. עם אלה יותר קשה להתווכח כי את יכולה להסביר לו אלף פעם ואפילו ממש ממש לאט וזה לא חודר. לא נורא, תציירי לו את זה או משהו. 
זה בדיוק מה שאמרתי...אבל הוא טוען שהייתה שריטה על הנעל שנוצר
31/10/14 01:54
49צפיות
מדוושת הגז, כשאמרתי לו שאימי לא נוהגת ושאלתי אם הוא ראה את השריטה, הוא אמר שהוא לא זוכר ולא יכול להתחייב אבל זה מה שהמפעל אמר לו.
כשביקשתי לראות דוח מהמפעל שבדק את הנעל וקבע שמדובר בשריטה ולא בפגם, הוא גמגם שאין דוח והם בדקו וכו...
זה לא מוכיח כלום, מעבר ל"רצון טוב". ("ניסיתי ...
31/10/14 07:47
51צפיות
.. לעזור לה, לצערי לא הצלחתי").
זה אכן הטיעון הבאסטיונרי המצוי
31/10/14 11:28
39צפיות
בית משפט עשוי לחשוב אחרת. 
º
עשוי. בהחלט. ועלול שלא.
31/10/14 13:16
13צפיות
שוב, בעיה נפוצה מאוד
31/10/14 01:41
61צפיות
לצערי אין לי פתרונות קסם להציע. כל בר דעת שיבחן את מצב העניינים כרגע (את, אנחנו, המועצה לצרכנות, בית המשפט, נשיא המדינה, בוזגלו) יגיעו כנראה למסקנה שהתנהלות בעל החנות מהווה הודאה מצדו בהיותו של המוצר פגום. הוא מוכן לספר לך שאין לו אימא והוא נוצר מרוח הקודש - העיקר לא להחזיר לך את הכסף.
מה לעשות? קראי למעלה "צרכנות או "צרחנות", ותחליטי מה נכון לך.
מצטער, שוב לא מסכים איתך
31/10/14 14:52
52צפיות
אתה כותב "אם היא הכירה במוצר כפגום היא רשאית לתקן (לא הצליח), לתת לכם מוצר זהה חדש (בהנחה שיהיה תקין כמובן) או להחזיר לכם את הכסף."
 
1. מי אמר שהחנות הכירה במוצר כפגום? היא לקחה את המוצר ל"מעבדה" שהחליטה שלא היה פגם ביצור. האם שמעת על איזשהו מקרה שהחנות לקחה נעל או בגד ל"מעבדה" והחזירה תשובה שהלקוח צודק ואכן הבעיה היא במוצר? כי אני לא. כל המקרים שפגשתי או שמעתי עליהם, תמיד ה"מעבדה" טענה שהיה שימוש לא נכון במוצר (מאשימים את הכביסה, את המייבש, את השמש הישראלית ואת בלוטות הזיעה החומציות של הלקוח).
 
2. נגיד והחנות הסכימה לבוא לקראת הלקוחה. החנות הציעה ללקוחה להחליף את הנעליים בנעליים חדשות! היא אפילו לא התנתה את ההחלפה לאותו דגם, אלא לכל נעל אחרת במחיר שהנעליים נרכשו! זאת הלקוחה שלא מסכימה להצעה של החנות. אין שום חובה (חוקית) לחייב את החנות להחזיר את הכסף כאשר היא מציעה מיוזמתה להחליף את המוצר באחד חדש (ואני יוצא מנקודת הנחה שחדש = תקין).
 
3. יתרה מזאת, החנות גם הסכימה להחליף לדגם יקר יותר (ב-150 ש"ח) ולהוסיף שליש מההפרש (קרי 50 ש"ח בלבד). לדעתי, זו הצעה יותר מהוגנת.
 
הסבר פשוט
31/10/14 15:46
32צפיות
לגבי סעיף 1 - כן, שמעתי על מקרה כזה, אבל לא מדובר בדבר נפוץ במחוזותינו, בטח לא בחנויות בגדים ונעליים קטנות
 
לגבי סעיף 2 - אם החנות לקחה נעליים פגומות לטענת הלקוח, ואמרה ללקוח "קח מוצר אחר במקום זה" - החנות מודה באופן סביר ומשתמע שהמוצר היה פגום או לכל הפחות באיכות ירודה מאוד.
אם החנות טוענת שמוצר תקין - שתחזיר אותו ללקוח ושתגיד לו "אדוני, המוצר תקין". מכאן יחליט הלקוח מה לעשות.
המנטרה הקבועה של "באנו לקראת הלקוח" לא משכנעת אף אחד. באמת.
 
לגבי סעיף 3 - אני מסכים איתך בכל מילה, זאת בהנחה שהלקוח אכן מעוניין בנעליים ב-350 ש"ח. אם לא - זה דיון סרק.
סליחה, כנראה טעיתי...
31/10/14 16:14
43צפיות
הם לאהציעו להוסיף 50 שח אלא 150....ברח לי ה"1"...
סכין גילוח (DE)
30/10/14 13:11
145צפיות
שאלתי בעבר בפורום על גילוח DE ואפילו הזמנתי סכין זול ופשוט וחזרתי לספר שהחוויה הייתה נוראית. בערך כמו להתגלח עם מכסחת דשא חלודה.
הגילוח היה כואב ובילתי נסבל עד שויתרתי על הרעיון.
 
לפני שבועיים החלטתי לתת עוד צאנס לנושא מאחר וסכיני הג'ילט עוד מעט  יידרשו שני ערבים בכל קניית סכין ושאר הסכינים בארץ היו גבוליות בנוחות הגילוח (ניסיתי את כולן כמעט. יש זולות מאוד אבל הגילוח לא נעים).
 
הזמנתי את הסכין שהומלץ פה בפורום בשירשור הזה:
 
הגיע אלי אחרי שמונה ימים בלבד (כבוד למשלוח מארה"ב).
 
אומנם אני עוד לא ממוקצע בסכין ויש מה להתאמן אבל כן רציתי לשתף שהחוויה עם הסכין הזו הייתה הרבה יותר טובה. הגילוח עבר די חלק יחסית לגילוח ראשון ונראה שעם קצת אימון זה יכול להפוך לתחליף לסכיני הגילוח הרגילות והיקרות. 
 
אחרי שאצבור קצת ניסיון אחזור עם שאלות (אני יודע שיש פה מומחים) וביקורת יותר מוצקה.
 
(נ.ב. אני יודע שהתייחסתי לסכין פעם בזכר ופעם בנקבה. פשוט זרמתי עם איך שהתגלגל לי על הלשון בכל הקשר).
מז'ט! שים לב שבשימוש ב DE, *אסור* להפעיל ...
31/10/14 07:56
93צפיות
.. לחץ על הסכין.  פשוט תן לו להחליק על הפנים.  
בהצלחה !
זה בסדר, המין הדקדוקי של סכין הוא גם זכר וגם נקבה
31/10/14 15:09
37צפיות
אז לכל היותר גרמת לסכין שלך למשבר מגדרי...
ביטול עסקה
30/10/14 23:48
101צפיות
היי,
 
אם קניתי היום בגדים... למיטב הבנתי ביטול עסקה ניתן לעשות עד שני ימי עסקים אחרי.
האם זה אומר שאני יכול לבטל ביום ראשון/שני?
למרות שטכנית החנויות כן פתוחות בשישי/שבת. האם ימים אלו נחשבים או לא?
 
תודה!
כן. התקנה אומרת -
31/10/14 07:54
61צפיות
"מיום הרכישה ועד תום שני ימים שלאחריו שאינם ימי מנוחה".
 
יום הקנייה לדבריך הוא יום חמישי.  שבת הוא יום מנוחה ולכן בבירור לא ייספר.  כך שבין אם החנות עובדת ביום שישי ובין אם לאו יש לך עוד יום אחד להחזרה - וזה יום ראשון.
 
שים לב שאין קשר לשאלה האם החנות היתה פתוחה בשבת או לא.  התקנה מדברת על "ימי מנוחה" ויום שבת הוא יום מנוחה לפי חוק.
º
תודה! אז יום שישי לא נחשב יום מנוחה?
31/10/14 14:16
13צפיות
אם אתה יהודי אז לא
31/10/14 14:28
45צפיות
החוק מפלה בין יהודי ללא יהודי. ליהודי השבת היא יום מנוחה. לא יהודי יכול לבחור גם את שישי/ראשון כיום המנוחה שלו.
בכל מקרה, הכוונה היא למישהו שבוחר יום מנוחה מעבודתו.
בכל מקרה, למה לחפש בקטנות... יש לך יום נוסף, וזהו יום ראשון, לך על זה.
לא מחפש קטנות...
31/10/14 14:46
29צפיות
רוצה לדעת עד איזה יום אני יכול להחזיר את זה, במידה ואחליט. אם עד יום ראשון אז אדע שלאחר מכן זה אבוד (חוץ מהחלפה). תודה בכל מקרה!
רשעות השידור מתקפלת
30/10/14 14:11
170צפיות
 
שימו לב: "חשוב לציין כי כל מי שנגבו ממנו בעבר על-ידי רשות השידור סכומים כלשהם בגין ריבית, יכול להתבסס על הצעד האחרון ולהגיש למפרק רשות השידור תביעה להשבת הכספים שנגבו ממנו שלא כדין".
 
 
הוג'ימה - בניית אתרים ושיווק באינטרנט

העסק לא מתרומם?

אנחנו נדאג לנוכחות שלך ברשת! רוצה לשמוע עוד? לחצ/י כאן >>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה