לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

המשך...
הודעה חדשה

כרטיסים לתערוכה. הטעייה? עבירה על החוק? מה אתם חושבים?
01/07/15 22:13
תערוכת עולם הכרישים. כרטיס עולה 119 ש"ח. ישנה הטבה למנויי ידיעות אחרונות של כרטיס במחיר של 65 ש"ח.
רכשתי זוג כרטיסים, הרכישה מתבצעת מול אתר eventim. במעמד התשלום אני מגלה שיש עוד 10 ש"ח תוספת על זה שאני מדפיס את הכרטיס בעצמי. הסכום לתשלום: 140 ש"ח. כאשר אני מקבל את הכרטיסים למייל אני רואה שמופיע עליהם מחיר של 60 ש"ח בלבד.
 
פניתי לאתר, הם טוענים שזה חוקי.
עדיין ממתין לתשובה משירות לקוחות של ידיעות אחרונות.
 
מה אתם חושבים?
 
האם אופן הצגת מחיר זו היא חוקית? לדעתי היא מטעה
הודעה זו מכילה תמונות
30/06/15 13:09
246צפיות
משום שיכלו לכתוב את המחיר המלא בעוד הרבה יותר קטן, או אפילו בצד השני של המוצר ולהגיד שזה כתוב אז זה מותר.
נראה לי מאוד מטעה, מחיר גדול לא אמיתי, מחיר קטן כן אמיתי. (קטן מאוד, עד כדי שלא שמים אליו לב)
 
º
שאלה מעניינת. נראה מאוד גבולי כי המחיר בקטן בכ"ז ברור לעין.
30/06/15 14:22
49צפיות
דווקא שאלת המחיר הקטן פחות רלוונטית
30/06/15 15:02
167צפיות
אסור להציג מחיר שאינו מחיר כולל, וממש לא משנה אם בגדול, קטן או בינוני.
אסור אפילו להציג מחיר כולל בגדול ומתחת לכתוב בקטן "מחיר ללא מע"מ כך וכך".
הדבר הגבולי פה לדעתי הוא שאלת ההגדרה החוקית של המחיר הכולל: "כל תוספת שאין לצרכן אפשרות מעשית לוותר עליה במסגרת העסקה". מכיוון שניתן בעיקרון להחזיר את הבקבוקים ולשלם את המחיר המודפס אז יש פה משהו קצת גבולי, אבל לדעתי האישית זה לא חוקי כי במעמד הרכישה והתשלום אין לצרכן אפשרות שלא לשלם את התוספת, וזה מה שבעיקרון קובע.
אם כבר העלינו את הנושא
30/06/15 15:14
137צפיות
הסתבר לי לאחרונה שבעולם החתונות עדין מאד נפוץ לתת מחירים לא כוללים.
אתה מקבל מספר, אבל הוא לא כולל כך וכך אחוז שירות, ולא כולל מע"מ (ולא כולל עוד כל מני אלמנטים שהאדם הסביר היה מגדיר הכרחיים, אבל אני מניח שעוכרי דין יהיו מסוגלים להתפלפל על הכרחיותם).
לא ברור לי עד כמה זה חוקי בפני עצמו, אני לא חושב שזה מוחרג בחוק, וזוג שמתחתן עדיין לא מוגדר בית עסק, אבל ככה הם עושים את זה.
אין פה על מה להתפלפל
30/06/15 15:36
123צפיות
זה לא חוקי. נקודה. על שירות עוד אפשר להתווכח כי זה בעיקרון לא תשלום חובה, אבל אם כתוב למטה "לא כולל 12% שירות" אז זה כבר כן חובה, וזה לא חוקי. מחיר שאינו כולל מע"מ זה לא חוקי, ויותר מזה, המזמין רשאי לדרוש לשלם את המחיר הנקוב!
זוג שמתחתן מזמין לעתים שירותים שהם במהותם עסקיים, אבל זה עדיין לא הופך את זה לחוקי, בוודאי לא כאשר השירות הוצג בהגדרתו כקשור לחתונה, למשל "מבצע הזמנות לחתונה בשקל ליחידה".
השוק הזה לצערי הוא לא היחיד. גם בחנויות שיפוצים למיניהן (קרמיקה, אמבטיות, ברזים וכו') הנוהג הזה מקובל וגם בחלק מהמוסכים. כן, כל אלה עוברים על החוק. למעשה אני לא חושב שיש לחוק ממש חריגים. החריג היחיד הוא שירות מחוץ לישראל (רלוונטי בעיקר לטיסות, הפלגות, מלונות וכו'). גם שם ההחרגה נוגעת בעיקר לזכות לנקוב מחיר במטבע זר.
זה בדיוק מה שכתוב
30/06/15 18:54
91צפיות
'לא כולל 12% שירות'...
אממה, לך תתחתן במקום ואז תתבע אותו על ההפרש. נכון יותר פשוט לא לסגור עם מקום כזה, אבל לך תפעיל כלים רציונאליים על עסקה שאינה רציונאלית מלכתחילה.
מסכים לגמרי...
01/07/15 00:08
62צפיות
מצד שני, אנחנו נותנים לזה להימשך בצורה הזו...
לתבוע אולי לא כ"כ הגיוני, אבל להעביר תלונה למועצה לצרכנות בהחלט יש מקום.
וכן, עסקה מאוד לא רציונלית. סעו לפראג, טיילו, תיהנו, ותחזרו נשואים תמורת עוד כ-500 יורו. גם לא בדיוק זול, אבל לדעתי הרבה יותר טוב.
חשבתי קפריסין דווקא
01/07/15 00:21
68צפיות
כי הגברת כבר היתה בפראג, אבל יש אילוצים משפחתיים שדורשים שזה יהיה כדת משה וישראל.
אגב, מבחינה כלכלית שווה בכלל לא להרשם כנשואים אלא להסתפק בידועים בציבור, במיוחד אם אחד מבני הזוג עצמאי ועל אחת כמה וכמה אם האישה היא זו שעצמאית, וזאת בלי קשר לאירוע עצמו. עכשיו מבררים את האופציה לעשות את הטקס עם רב מבלי להרשם ברבנות.
פראג אף פעם לא משעממת, אל תדאג
01/07/15 01:21
53צפיות
הייתי 3 פעמים כבר (אחת מהן "נסיעת עסקים" לצורך חתונה באמצעות קמילה - נראה לי שהיא חיתנה יותר זוגות ישראלים מהרב-לאו). פעם רביעית כבר בתכנונים...
אני לא יודע אם להתחיל להיכנס לענייניך, ועוד בפורום צרכנות, אבל וואלה, "המשפחה לוחצת" אף פעם לא היה אצלי סיבה טובה לעשות דברים שנוגדים את דרכי. תתחיל מחתונה ברבנות, בעוד שנה-שנתיים נמצא אותך בפורום 202 אומר ש"המשפחה לוחצת" טוב, עשיתי עכשיו פרסומת לפורום 202. אם השיקולים הם באמת דתיים, אז התנועה הקונסרבטיבית תשמח לערוך לכם טקס נישואין כדת משה וישראל, אם תרצו, גם בנוסח אורטודוקסי בלי לדרוך ברבנות.
ושיהיה במזל טוב
גם אצלי לא
01/07/15 09:55
29צפיות
אבל יש עוד צד בחתונה הזו, והיא מרגישה אחרת. לצערי אני לא מאמין שהיא תסכים להשתתף בפורום 202, עוד סיבה למה עדיף שיצאו בנות
כדת משה וישראל = היהדות האורתודוקסית ?
01/07/15 06:49
35צפיות
מה לגבי רב רפורמי ? מספיק דת משה / ישראל לטעמם ?
לא ניתן בישראל (חוקית) להתחתן עם רב (אורתודוקסי) בלי להירשם
01/07/15 13:43
25צפיות
ברבנות ולכן גם מעשית רב שיעשה זאת מסכן את עצמו. אם תתחתנו עם רב "שלא נחשב" אין בעיה כי אז לא תהיו נשואים רשמית בישראל.
אגב, מבחינה הלכתית טקס כדת משה וישראל לא מחייב רב
01/07/15 13:46
39צפיות
ומן הסתם יהודים התחתנו (כהלכה) במשך שנים רבות גם לפני שהיו רבנים בכלל והרבנות הראשית בפרט...
 
ואגב, גם אצלי במשפחה יש אילוצים משפחתיים ועדיין אני מתעלמת מהם... אלה החיים שלי ואני לא מוכנה לתת לרבנות הראשית דריסת רגל בחיי.
01/07/15 16:10
26צפיות
וחשוב לציין, שלא מדובר כאן אפילו בדת. מדובר פה באנשים חילונים לחלוטין שתופשים את הדת בתור סוג של איזה אידיאל בקטע של "נו, חתונה, לא ניקח סיכון". הדיון על חתונה שלא באמצעות הרבנות קיים גם במגזר הדתי, זה ממש לא קפריזה "של חילונים". כן, לא רק חילונים שונאים את הרבנות, תתפלאו לשמוע...
אותי אישית מצער מאוד (מאוד) לראות אנשים חילוניים הולכים להתחתן ברבנות כי "ככה הסבתא רוצה", נכנסים לתוך עולם שמנותק לחלוטין מערכיהם ודרך חייהם, כאילו התרבות החילונית היא בכלל לא תרבות אלא סתם סוג של אנשים דתיים שפשוט אין להם כוח לשמור שבת... מרגיזה אותי מאוד התפישה ש"צריך להתחשב בצד הדתי" כאילו לרצונותיו של הצד החילוני אין שום ערך, כי כל עולם הערכים שלו ריקני וחסר ערך בין כה וכה.
וחתונה עוד מילא, שמשחיתים גוף של תינוק חסר ישע בשל ה"התחשבות" הזו, המצב חמור הרבה יותר.
 
אכן, יש חובשי כיפה שלא רוצים להינשא בחסות הרבנות. זה לא חוקי
01/07/15 16:23
24צפיות
כי הממסד החליט לזמבר אותם ונוסף (לפני כשנתיים כמדומני) סעיף לחוק שאוסר על רבנים לחתן מבלי לדווח לרבנות. תומר פרסיקו כתב על כך בבלוג שלו.
º
אני מסכים עם שניכם.
01/07/15 16:53
7צפיות
º
אז תתחיל לעשות עם זה משהו! בהצלחה!
01/07/15 17:15
4צפיות
º
כשאני אתחתן עם עצמי, אני לא אצטרך להתפשר, עד אז...
01/07/15 17:28
6צפיות
אגב, דווקא לנשים משתלם יותר לא להירשם ברבנות
01/07/15 19:35
18צפיות
כי במקרה של גירושין (חלילה) פתיחת תיק בבית הדין הרבני היא לא פעם לרעתן (במקרה של משמרות על הילדים לא, אבל במקרים אחרים כן). אני מודה שמבחינתי לפחות הגעתי לשלב בחיי שבו זו נקודה שאני לא יכולה להתפשר עליה (לתת לרבנות דריסת רגל בחיי). לשמחתי אני לא צריכה.
דווקא למקרה של גירושין יש מסלול עוקף
01/07/15 20:59
6צפיות
ניתן לחתום מראש על חוזה שמסדיר את הפרדת הכוחות אם תקרה ולאשר אותו בבית משפט. כך, אם וכאשר מתגרשים, העניין מתברר על סמך החוזה הזה בבית דין לענייני משפחה (כולל רכוש ומשמורת) ולרבנות אין דריסת רגל מעבר לתהליך הדתי ולרישום הגירושין במשרד הפנים.
 
º
+1
30/06/15 16:04
7צפיות
º
הצגה חוקית! הפקדון אינו חלק מהמחיר והם אפילו צדיקים יותר...
30/06/15 15:55
60צפיות
º
אההה... אפשר לקנות את המוצר ולא לשלם את הפקדון ? טוב לדעת
30/06/15 16:04
39צפיות
לא. אבל הפיקדון הוא שלך את "חוכר" את הבקבוק
30/06/15 16:28
90צפיות
בשלט יש את שני המחירים. הגודל לא רלוונטי.
º
º אההה... אפשר לקנות את המוצר ולא לשלם את הפקדון ? טוב לדעת
30/06/15 16:32
31צפיות
במקרה הזה הגודל מאוד קובע
30/06/15 23:20
55צפיות
ע"פ תיקון לחוק החל מ-1/1/12 הגודל של הפונט הקטן ביותר לא יפחת מ-30% מגודל הפונט הגדול ביותר בכל שילוט מכירתי .
ובכל מקרה לא יפחת מ-2 מ"מ .
לא ישבתי עם סרגל ומחשבון - אבל זה תקנות החוק 
נ.ב. - טכנית השילוט עצמו לא תקין
30/06/15 23:27
44צפיות
הספרה שלוש והמילה וספרות המקט אינם מקיימות את יחס ה-30 אחוז
יישום החוק דה-פקטו לא מתייחס למספרים
01/07/15 00:11
45צפיות
אלא לאותיות בלבד. החוק מגדיר "אותיות" והאכיפה שלו בפועל לא מיושמת על מספרים. לטעמי, ממש לא בצדק, אבל זו המציאות כרגע.
בהתאם לאמור, אין בעיה בשלט מהבחינה הזו.
זה קטע מאד מעצבן שקיים רק באושר עד
30/06/15 19:19
80צפיות
ומה שיותר מרגיז הוא שזה לפעמים מחיר כולל ולפעמים לא.
לדעתי כדאי לפנות למעוצה לצרכנות וכדו ולהבהיר להם אאחד ולתמיד שהם עוברים על החוק או שלא.
מה שבטוח לא חוקי הוא שאין סימון מחיר על המוצר עצמו
30/06/15 22:07
36צפיות
ואז אתה חייב להסתמך על השלט, ואז זה כבר עניין של מזל אם ראית את המחיר המלא או לא....
בכל מקרה לדעתי יש פה הטעיה, כי יכלו לכתוב את המחיר המלא אפילו בעוד יותר קטן, אם זה חוקי ומותר, אז למה לא לכתוב בגודל שמצריך זכוכית מגדלת בשביל שבאמת אף אחד לא יראה?
מתוך אתר המועצה לצרכנות:
30/06/15 23:23
57צפיות
"כאשר מדובר בעסקה בין צרכן לבין עוסק, העוסק חייב להציג את המחיר הכולל: כולל מע"מ, אגרות וכל תשלומי חובה, וכן כל תשלום אחר הנלווה לרכישת אותו נכס או שירות, בלי שניתנת לצרכן אפשרות מעשית לוותר עליו במסגרת העסקה.
הפרת ההוראות הנ"ל היא עבירה פלילית."
 
 
אמנם הם מציינים גם את המחיר המלא (בקטן), אבל ברור שיש כאן ניסיון להטעיה.
לשון החוק קובעת "את המחיר הכולל בלבד"
01/07/15 00:14
44צפיות
בלבד - כלומר, אסור להציג בצמוד למחיר הכולל מחירים אחרים ונוספים (בלי מע"מ, בלי אגרות, או בלי כל תוספת חובה אחרת), כך שהמשפט האחרון שלך איננו רלוונטי.
טוב, אז נאתגר אתכם בעוד מצב בעייתי
הודעה זו מכילה תמונות
01/07/15 08:45
81צפיות
צילמתי את אריזות השמנת בפיקוח ממשלתי,
כמו שאתם רואים (למרות שקשה לראות בתמונה), אי אפשר לרכוש שמנת אחת בלבד כי הן ארוזות בשלשות עם מחיר כולל על שלושתן.
האם חוקי? 
אציין שלא ניתן היה לרכוש אחד בנפרד, ייתכן שאם הייתי פותחת אריזה ולוקחת אחד בלבד הברקוד היה עובר במחשב, אין לי מושג, אבל המחיר עדיין מייצג את השלישייה.
אריזות שנמכרות בנפרד ננמצאות על המדף, הן לא מהסוג בפיקוח, ומחירן גבוה יותר, האם זו שיטה לעקוף את ההוזלה? לגרום לך לקנות בכוח?
כמובן שלא לקחתי, אני לא כזאת צרכנית גדולה של שמנת, וכשאני מרגישה מרומה אני נוטשת.
זה מבצע!!! מחיר השמנת בפיקוח = 6.60 ש' ליח'. כאן יש 3 יח'
01/07/15 09:20
66צפיות
ב-17.90 ש' שזו הנחה משמעותית (כ-10%). 
מה שכן, אסור שבנק' מכירה לא יהיה מוצר שבפיקוח!!! זו עבירה על החוק.
טעות בקופון - מי אמור לספוג אותה?
01/07/15 19:25
17צפיות
אתמול התקשרו אלי משירות לקוחות של חברה מסוימת שאני קונה בה קבוע באינטרנט. הייתי עסוקה בעבודה ולכן אמרתי שאעשה הזמנה דרך האינטרנט בלבד בזמן שנוח לי, וכשכבר כמעט סגרתי את הטלפון אמרו לי שיש לי קופון להנחה לקניה הבאה. אמרתי תודה ושישלחו את הקוד במייל. 
היום קיבלתי את הקופון במייל ובצעתי הזמנה של כחמש מאות ש"ח. הכנסתי את קוד הקופון וקיבלתי הנחה של 100 ש"ח. לאחר כמה דקות התקשרו אלי מהחברה ואמרו שהיתה טעות והיתה כוונה לתת קופון של 20 ש"ח בלבד ושאשלם את ההפרש. 
האם זה חוקי? מה דעתכם? (ספציפית כרגע בטלתי את ההזמנה כולה מכיוון שבשיחה בעל העסק טען שאני מנסה לגזול ממנו כסף ולנצל אותו. אני טענתי שאולי הוא עשה טעות, אבל ברגע שהדברים עברו באתר עליו לכבד את העסקה כפי שנעשתה).
הטכנאי של הוט הגיע, פתח את דלת הכניסה וחזר מייד בחזרה
01/07/15 06:19
174צפיות
עכשיו היה בערוץ 10. הכל צולם במצלמות האבטחה.
 
אפילו לא עלה במדרגות (או מעלית) לדירה ודפק בדלת.
בהוט נרשם שהטכנאי הגיע.  הטכנאי קיבל את הכסף על הביקור.  אבל הלקוח נשאר בדירה עם התקלה.
 
אוי להוט!
חברה בפשיטת רגל מוסרית ומקצועית.
 

 
º
באיזו תוכנית? יש לינק ברשת לצפייה?
01/07/15 07:56
38צפיות
נראה לי שזה בהכל כלול
01/07/15 09:58
108צפיות
זה היה לפנות בוקר אז זה כבר היה שידור חוזר מאתמול.
 
כל התכניות של ערוץ 10 עולות לאתר שלהם
01/07/15 13:36
74צפיות
אם כי נראה שבינתיים לא העלו תכניות של "הכול כלול" מהשבוע האחרון. זה עמוד התכנית באתר:
מה אתם מתפלאים--זאת הוט
01/07/15 14:46
61צפיות
הייתם צריכים להביא כתבה שהטכנאי היה.הקדיש.תיקן וגמר יפה והכל בסדר וכל זה בפעם הראשונה.כנראה שאין מקרה כזה.
שר התקשורת צריך להטיל עליהם קנסות של מיליון ש"ח בשבוע עד שישפרו דרכם.
אני הכי שונא
01/07/15 14:41
78צפיות
שהם מצלצלים אל הטלפון בזק שלי, ואז בעת הצלצול ממש או בעת שאני מרים את השפופרת, הם מצלצלים גם בפעמון הדלת שלי ונוקשים על הדלת.
ככה, הכל בו זמנית. בשביל להרגיז אותי, עוד לפני הביקור עצמו.
עכשיו אמרו שזה בכלל טעות
01/07/15 16:26
76צפיות
וזה לא היה טכנאי של הוט.  סתם מישהו שנכנס ויצא
 
הכל כלול חזרו בהם מהטענות.
 
אין לי מושג לגבי המקרה הזה, אבל ניסיוני עם טכנאי הוט היה טוב
01/07/15 16:29
61צפיות
במשך שנים רבות. לא תמיד מושלם, אבל רובם ככולם הגיעו, לא התחמקו ולא נעלמו לי, היו נחמדים ואדיבים (וגם יעילים יותר משירות הלקוחות), תיקנו את התקלה, השאירו לי כרטיס ביקור לפנות אליהם ישירות במקרה שהיא תחזור... (זה כנראה חלק מהנוהל או שמשתלם להם מבחינת עמידה ביעדים, אבל מה אכפת לי, זה גם טוב לי). היה מקרה שטכנאי הגיע וחשב שסידר אבל קצת אחרי שהוא הלך התקלה חזרה; התקשרתי אליו מיד, הוא חזר אחרי כשעה ואז הצליח לתקן אותה לגמרי. בשורה התחתונה, אין לי תלונות מהותיות על הטכנאים של הוט. בניגוד לרוב בעיות החברה (או לסיפורי טכנאים שאני קוראת כן מעת לעת) הם דווקא בסדר גמור בד"כ.
אבל זה עדיין לא מסביר מה קרה
01/07/15 16:33
39צפיות
אתמול ראיינו את זה שהתלונן שהטכנאי לא הגיע ואז הראו את הקטע שנתן על זה שנכנס ויצא ואמרו שזה הטכנאי.
אז אם זה לא הטכנאי, עדיין יש את הברור שצריך לעשות על למה הטכנאי לא הגיע.
 
או שהלקוח הזה סתם קישקש?
ודאי שזה לא מסביר, לא התיימרתי להסביר, נהפוכו...
01/07/15 16:44
32צפיות
ציינתי מפורשות שאין לי מושג מה היה בסיפור, ועדיין אין לי מושג כי אין לנו שום קישור לכתבה אלא רק מידע חלקי שכתבת בכמה משפטים ותו לא.
º
לאיזו כתובת להחזיר ציוד?
30/06/15 22:10
79צפיות
º
החרובים 77 נווה דחלילים, להשאיר אצל שמעון
01/07/15 00:20
32צפיות
למה להטעות
01/07/15 07:15
97צפיות
שמעון כבר מזמן לא שם. עכשיו יעקב במקומו וגם בשעות מסויימות.
 
º
הוא התכוון לגן עדן או ג......ם (חו"ח).
01/07/15 09:49
22צפיות
חברה למה להטעות אותו
01/07/15 14:53
59צפיות
אתה יכול להחזיר בקרית שאול או בסגולה.איפה אתה מעדיף.בירקון יש מחסן גדול עם קומות וגם שם ניתן להחזיר.
כיריים אינדוקציה תלת פאזי או חד פאזי
01/07/15 11:16
33צפיות
בדירה  קיים תלת פאזי אבל אין שקע יעודי לכיריים תלת פאזי (היה מחובר לגז)
 
חד פאזי המכשיר יקר יותר- לעומת זאת התקנת שקע זה גם דבר יקר
 
השאלה האם ב-performance יש הבדל גדול בין השניים ומה עדיף.
 
כמו כן:
1.  לא ראיתי אף דגם עם שוליים
. כתוב שזכוכית קרמית פחות שבירה מזכוכית מחוסמת
 
האמנם?
 
נ.ב. מאחר ואם מרימים מחבט הכיריים מפסיקות לפעול איך "מקפיצים" אוכל סיני למשל?
לא בטוח שזה נכון לגבי כל דגם ודגם
01/07/15 13:30
24צפיות
אבל אצלי בחיבור חד פאזי לא ניתן להשתמש בכל ארבעת האלמנטים בעוצמה מירבית. לא קרה עד היום שבאמת הייתי צריך לעשות דבר כזה כך שקשה לקרוא לזה מגבלה תפעולית...
לגבי "הקפצה", ברגע שמניחים את המחבת היא ממשיכה להתחמם. ההתנהגות של אינדוקציה די דומה לגז (הרבה יותר מחשמלי פשוט), אבל שום דבר עדיין לא זהה לאש גלויה.
התייעצות בין 2 מזגנים דומים של 2 חברות אלקטרה מה עדיף? תודה
30/06/15 10:40
111צפיות
שאלה פרקטית מזגן 1 כ"ס- לבחור אלקטרה GO10 (חימום 9200, קירור9000), או תדיראן 10A OSOT (חימום 10030, קירור 10200)
כי מהרשת כ"כ קשה להבין - כולם משמיצים את כולם
תודה מראש- היום צריכה להחליט
התייעצות בין תדיראן לאלקטרה-
30/06/15 10:42
46צפיות
פרטים בהודעה לעיל
תודה
º
השבתי לך תשובה למסר ששלחת.
30/06/15 14:00
22צפיות
המלצתי מנסיון מר : התרחקי מאלקטרה
30/06/15 23:12
50צפיות
היו אטומים כלפי, השירות על הפנים, לא מתייחסים לפניות וממש לא מעניין אותם הצרכן הקטן.
שירות גרוע של חברת אלקטרה
01/07/15 13:27
25צפיות
 
 
שירות גרוע של אלקטרה  <p>
חברת אלקטרה תפצה לקוח שסירבה לשרתו 



בעקבות תחקיר וואלה!NEWS: חברת אלקטרה נאלצה לשלם פיצויים לתושבים יהודים המתגוררים מעבר לקו הירוק בירושלים לאחר שסירבה להעניק להם שירות, בניגוד לחוק. במסגרת פשרה שהושגה בשבוע שעבר נקבע כי החברה תפצה את משפחת קינג, שבין היתר נמנע גם ממנה השירות, בסכום של 2,900 שקלים.

התחקיר פורסם בחודש דצמבר האחרון. באחד המקרים, המתין אריה קינג, אבי המשפחה המתגוררת בשכונת מעלה זיתים (הסמוכה לעיר העתיקה), יותר משלושה חודשים לתיקון של תנור עליו יש לו ביטוח מאלקטרה, בעלות של אלפי שקלים. קינג התקשר לחברה וביקש להפעיל את הביטוח אחרי שהתנור התקלקל, ונקבע תאריך להגעת השירות. אלא שהטכנאי האמור לא הגיע. לאחר שהדבר חזר על עצמו כמה פעמים, מבלי שקינג קיבל הודעת ביטול על כך מהחברה ואף לקח לשם כך כמה ימי חופש - הוא פנה לשירות הלקוחות של אלקטרה.
</p> <p>שיחה בין משפחת קינג לנציג אלקטרה:</p> <p> </p> <p>נציגת אלקטרה: "הקבלן שלנו לא מוכן להיכנס לאזור הזה. אם אתם רוצים, יש לכם אפשרות להביא את התנור לשירות שלנו בירושלים".</p> <p> </p> <p>קינג: "אנחנו שילמנו לכם 3,000 שקל ביטוח כדי שאתם תגיעו אלינו".</p> <p> </p> <p>נציגה: "אז תמתינו עד שיהיה רגוע. אנחנו לא מוכנים להגיע כרגע".</p> <p> </p> <p>קינג: "3,000 שקל שילמנו לכם, לא כדי שתגידו לנו שאתם לא מוכנים לתת לנו את השירות. יש לי תעודת ביטוח שלכם, נתנו לכם את הכסף בקלות בהוראת קבע, לא שאלתם שאלות -ועכשיו, כשאנחנו מבקשים את השירות המינימלי שמגיע לנו, אנחנו לא מקבלים?"</p> <p> </p> <p>חברת אלקטרה הפנתה לתגובתה הקודמת, שאינה כוללת התייחסות למקרה של משפחת קינג. "אלקטרה עושה מאמצים רבים לספק שירות ראוי ומכובד בכל חלקי הארץ. אולם בחברתנו, וכן בחברת השירות, קשובים כל העת להתפתחויות במצב הביטחוני ומרעננים בהתאם את ההנחיות. כחלק ממאמצינו, אנו אף מעסיקים קבלנים ייעודיים למתן שירות באזורים שבהם קיימת חוסר יציבות ביטחונית. בימים אלה, לאור התייצבות המצב בשבוע האחרון (חודש נובמבר 2014 - י"א), אנו עושים מאמצים לבקר את כל הלקוחות אשר זקוקים לשירות באזור".</p> <p> </p> <p><font>http://news.walla.co.il/item/2868276</font></p>
חברת כלל שומר נפשו ירחק!
01/07/15 09:48
68צפיות
שלום לכולם,
 
לפני כמה שבועות נכנסתי לכאן ושיתפתי אתכם בסאגה שלי מול חברת כלל.
אז מסתבר שיש המשך ולא עדיין לא קבלתי מהם את הכסף שמגיע לי ונכון להיום מי יודע אם אני אראה אותו אי פעם...
בקצרה אי שם באפריל פניתי לחברת כלל לפדות כסף שגיליתי במקרה שיש לי אצלם מעבודה ישנה שלי
הגשתי את כל המסמכים והמתנתי 30 ימי עסקים לקבלה של הכסף. פעם או פעמיים התקשרתי לברר ועדכנו אותי לגבי תאריך פדיון משוער
תאריך הפדיון חלף והכסף לא התקבל ואז הבטיחו לי שתוך 5 ימים הכסף יתקבל ושוב המתנתי בסבלנות וכסף אין
בשבוע העוקב שוב יצרתי קשר ושוב הסיפור חזר על עצמו 5 ימי עסקים והכסף בחשבון
אחרי שבועיים בערך אחת הנציגות הגדילה ראש בדקה ועלתה על כך שיש בעיה אי שם לפני 4 שנים הכספים שלי הגיעו לחברת כלל מחברה אחרת
ואחת השורות הגיעה ביתרה שלילית ולכן לא ניתן לפדות את הכסף לפני בירור מקיף עם אותו החברה האחרת. לשאלה למה זה התגלה רק עכשיו ולא לפני 4 שנים שהכסף הועבר אליהם או לפחות ברגע שהעברתי אליהם את הבקשה התשובה של הנציגה הייתה "אולי שאר הנציגים לא הגדילו ראש" 
הנציגה כמובן הבטיחה שהיא מיד מטפלת בבקשה ומפנה אותה לגורמים הרלוונטיים והיא גם תעקוב ותעדכן אותי ועד היום לא שמעתי ממנה
מאז שוחחתי עם עוד הרבה נציגים אחרים כולם בודקים וחוזרים עם התשובה שהעניין בטיפול ובבירור ולא אי אפשר לדבר ישירות עם מי שמטפל כי 
זאת מחלקה פנימית וגם מנהל או אחראי אי אפשר לקבל כי התשובות יהיו אותם תשובות צריך להמתין בסבלנות 20 ימי עסקים.
אז המתנתי ובין לבין כמובן התקשרתי לברר מה קורה והבקשה בטיפול של המחלקה הפנימית הייתה התשובה וכל הנציגים מבטיחים לעקוב ולחזור 
וכמובן שאין קול ואין עונה וגם לא מכתב או סמס או איזה טלפון. 
כל פעם לוקח 20 דקות עד שעונים במוקד ועוד 20 דקות עד שהנציג מברר כדי לחזור עם אותה תשובה בדיוק אבל תמיד הם מוודאים שזה מספר הטלפון 
לא ברור למה אם הם אף פעם לא טורחים להתקשר ולחזור 
שיא השיאים שאחרי שיחות עם הנציגים אוטומטית נשלח סקר כדי לדרג את הנציג ואת רמת השירות ממש לעג לרש!
היום שוב יצרתי איתם קשר והפלא ופלא הנציג רוי סיפר לי סיפור שונה אתמול הבקשה הועברה לטיפולה של מישהי אחרת (לפי רוי יש לה הרבה סמכויות)
ואורך הטיפול 10 ימים. אמרתי לרוי שאני מבולבלת כי למיטב ידיעתי הבקשה הועברה לטיפול המחלקה הפנימית כבר לפני שבועיים שאז החל הטיפול
ודובר על 20 יום עסקים. רוי חזר בתקיפות על התשובה אתמול הבקשה הועברה לטיפול המחלקה זמן טיפול עשרה ימי עסקים ורק בסיום הטיפול תועבר הבקשה למחלקה לפדיון. למה הבקשה שכבה לה כך שבועיים ולא טופלה שנאמר לי שהיא מטופלת לזה לא הייתה לרוי תשובה.
פניתי לפני מספר שבועות לאחראית על פניות הציבור בכלל אבל טרם קבלתי תשובה.
פניתי גם לממונה על הביטוח והגשתי תלונה 
האם כדאי לפנות לעורך דין או להגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות?
והאם מגיעים לי פיצויים על העיכוב? 
תודה רבה לכל מי שקרא  ולמי שיענה! 
וכן אם זה לא היה מספיק ברור תתרחקו מחברת כלל כי לקחת כסף היא יודעת אבל לתת כסף לא ממש...
 
º
המפקח על הביטוח אמור לעבוד.
01/07/15 15:20
5צפיות
איך יודעים מהו תנור אפיה?
28/06/15 14:04
233צפיות
זו נשמעת שאלה מטופשת, מודה! אבל זה לא כל כך פשוט! קניתי "טוסטר אובן" (אובן זה תנור...) גדול מאד- 45 ליטרים, של "sol". הוא גם כבד. המכשיר מעולה. יש בו טורבו. אופה ממש בסדר גמור. טווח טמפרטורות גדול. אנחנו אופים בו בהתלהבות רבה. רק מה? משהו בציר של הדלת יצא מהמקום ולא מצליחים להחזיר בעצמנו. 
 (לא רוצים לפרק- המוצר באחריות). עכשיו בעיה! אחריות לתנורי אפיה, ניתנת בבית הלקוח תוך 3 ימים. נותני השרות ובכללם היבואן, טוענים שזה לא תנור אפיה. זה הרי "טוסטר אובן". ואני שואלת: זה נראה כמו תנור, זה עושה בדיוק מה שעושה תנור, זה כבוד וגדול כתנור, מה זה? 
º
תשאלי את משרד התמ'ת ...
28/06/15 16:54
47צפיות
אז ככה. דוקא שאלתי!
28/06/15 17:17
173צפיות
וגברת שחר, מנהלת הלשכה של הממונה על הגנת הצרכן במשרד הכלכלה (עכשיו כבר לא תמ"ת), טענה שהם מטפלים רק בעברות מנהלתיות ופליליות, ובכלל לא בדברים כאלה, והפנתה אותי למכון התקנים. 
במכון התקנים, מאד הופתעו משאלתי המוזרה, אבל התייחסו באדיבות רבה, והפנו את הסוגיה למעבדה כלשהי. אני מצפה לתשובה. היה די משעשע לקבל מין הסברים מגומגמים מבעל החנות (החביב, אגב), לגבי ההבדל בין טוסטר אובן לתנור. הוא ניסה לטעון שטוסטר אובן הוא קטן וקל להובילו. הודה ששלי כבד וגדול. אז ניסה להסביר, שתנור נמצא בתוך גומחה, וטוסטר אובן לא. שלי לא בתוך גומחה, כי הוא גדול מגומחה סטנדארטית לתנור!!!
ועובד שלו, שדי נמאס לו מתיתי הנודניקית, הנסביר שתנור אפיה עולה 3000 שקלים וטוסטר אובן זול, ולכן אינו תנור.
. אל תשכחי לעדכן. ושלחתי לשאול את מטומטמי התמ'ת ...
28/06/15 17:52
117צפיות
.. כי הם אלו שאחראים על החוק.
 
 
אני חושבת שבמקרה הספציפי, דוקא היבואן לא בסדר
28/06/15 18:28
124צפיות
ומנפנף אותי בתרוץ עלוב. השאר סתם אף פעם לא חשבו על הסוגיה. בעל החנות, ניסה לתת לי דוגמא הזויה, על מכשיר שמצורף למכונת גילחו, ומיועגד לנקות את מכונ הגילוח, ואז מישהו כמוני, עוד עלול לקרוא למכשיר הזה "מכונת כביסה" ולדרוש תיקון בבית. הוא  ירד מזה, כשהסברתי לו שמכונת גילוח אינה כביסה...
כל מה שצריך, זה כמו באופנועים, להגדיר גודל שלא סביר להסחב איתו. ותיפקוד. מגבילים את זמן התיקון לתק' קצרה, כי ברור למחוקק, שמשתמשים במכשיר באופן יומיומי ואין לו תחליף סביר. 
º
ומה כתוב בתעודת האחריות?
29/06/15 11:01
22צפיות
בתעודת האחריות, כתוב שיש שנה אחריות
29/06/15 15:38
102צפיות
ויש הכתובת של אלה, שבעצם רק אוספים את המוצרים ושולחים. התעודה אינה ספציפית לתנור שלי. מלבד זאת, הכל יכול להיות כתוב. רק שיש חוק. עובדים על זה עכשיו במכון התקנים
אני חושב שטוסטר אובן יושב על השיש,
30/06/15 05:32
91צפיות
בעוד שתנור יושב על הרצפה או בילד-אין בתוך גומחה. בכל מקרה אני מנחש שכשקנית היה ברור שהמוצר הוגדר כ"טוסטר אובן" ולא במרכאות כפולות, לכן אין כאן בכלל שאלה.
 
ההיגיון מאחורי שירות בבית הלקוח למוצר שצריך סבל ואף טכנאי כדי לשנע אותו, הוא ברור. לא כך עבור מוצר שהוא הרבה יותר נייד. צר לי, אבל זה נשמע כאילו את מיתממת.
במקרה, מידות התנור באתר, היו לא מדוייקות
30/06/15 08:46
65צפיות
והתנור לא נכנס לגומחה סטנדארטית. הוא גדול מדי! לכן בנינו לו מדף מיוחד. למען האמת, נתנו לנו אפשרות להחליפו באחד קטן יותר, אבל לא הסכמתי, כי רציתי תנור גדול, שאפשר לאפות בו בתבניות אפיה גדולות. הוא הובא הביתה ע"י סבל ובנינו לו מדף גדול מיוחד. את המיקרו שמנו במקום זה בגומחה, שנותרה ריקה. 
נסה לתרגם "טוסטר אובן" לעברית...
 
הוא זול במיוחד, והתשלום על המחיר הנמוך, הוא בידוד מחורבן. העדר פונקציה כמו טיימר שאפשר לתכנת. (יש טיימר פשוט). 
 
הרקע להגבלת זמן התיקון של התנור, כך אני מבינה, הוא זה שברור שתנור משמש להכנה יומיומית של אוכל, ולכן לא סביר שיקחו אותו למקום איסוף, משם, אחת לכמה ימים, יעבירו למעבדה, יתקנו, ואז אחת לכמה ימים יחזירו למקום האיסוף.  ברור למחוקק, שמדובר במוצר חיוני, ובמקרה הזה הוא גם גדול וכבד. 
 
איך אתה מגדיר תנור? ומה הוא טוסטר אובן באמת? כי טוסטר אני מבינה. יש לי! כזה שמורכב משני לוחות. ויש גם כאלה שדוחפים לתוכם פרוסה, והיא קופצת אחרי שהטוסט מוכן. אף אחד מאלה, לא דומה לתנור. ואובן? נו, אני יודעת קצת אנגלית. אובן זה תנור.  מי שמתמם הוא היבואן. 
 
ההבדל בין תנור לטוסטר אובן זה האיכות של החומרים
01/07/15 07:44
43צפיות
טוסטר אובן בנוי מפח שאי אפשר לנקות וכמו שרשמת גם אין בידוד.
 
מלבד זה, הוא מתפקד ממש כמו תנור, אפילו הקטנים יותר.
 
למה אי אפשר לנקות?
01/07/15 15:33
19צפיות
ואצלי יש גם ניקוי עצמי. לא שאני מבינה מה זה.
פנגו פשוט בושה
28/06/15 23:21
223צפיות
אני מנוי של פנגו כבר מספר שנים, שלחו חשבונית היום ואני שם לב שהחל מינואר התחילו לגבות 4.5 ש"ח מדי חודש סתם.
מעולם לא סימנתי משהו או נתתי להם אישור לגניבה הזאת. פשוט בושה.
 
מציע לכולם לשים לב.
קודםצכל לצלצל אליהם ולבקש את הכסף חזרה
29/06/15 14:19
113צפיות
וגם הותאות צרכן בסך 16
ולעבור לסלופארק.
פנגו - המשך הסיפור
הודעה זו מכילה תמונות
30/06/15 20:54
127צפיות
באמת בושה כל ההתנהלות איתם,
אני אתמצת, הטענה של פנגו היא אתה לקוח שלנו מ-2012. בספטמבר 2014 יצרת מנוי חדש לאחר התחברות באפליקציה.
אין לנו יכולת להוכיח שאכן נרשמת לשירות התראות כי לא ביצעת את הרישום דרך הטלפון. אבל שלחנו לך מייל ו-SMS על הצטרפות לשירות ההתראות.
הודעתי להם שמעולם לא סימנתי רישום לשירות התרעות, תוך כדי שיחה בדקתי את המייל, הסכם ההתקשרות וה-SMS-ים שהתקבלו (תוכלו לראות אותם בקבצים המצורפים).
 
כמובן אגב שאין שום הודעה על רישום לשירות ההתראות. השיחה הייתה די נוראית כמו עם כל נציג שירות או קיר שמנסים לשכנע בטענות. לאחר שהבהרתי שיש לי הוכחה שהם לא שלחו לי הודעה על הצטרפות לשירות ההתראות הם הסכימו לזכות אותי על 5 חודשים(מתוך 8). מכיוון שלא היה לי זמן לריב איתם על חשבון זמן עבודה נאלצתי לקחת את הזיכוי. באותה הזדמנות ביטלתי את כל 5(!) המנויים שהיו רשומים על הרכב הבודד שמצוי ברשותי. עברתי לסלופארק.
 
מילה קטנה על השירות שלהם. איום.
פניתי בצור קשר בפייסבוק, ביקשתי יצירת קשר בשעות מסויימות(טופס מובנה) ולא חזרו אלי.
פניתי ב-*4500 ואחרי הרבה תפריטים וזמן ענו לי, רשמו אותי במוקד והבטיחו חזרה אתמול עד 19 או מחר על הבוקר.
צילצלו היום בעשרה ל-14 ונציגה התלוננה פעמיים שהיא כבר סיימה משמרת ב-14 והשיחה איתי תוקעת אותה.
נוראי :(
º
רק שאלה - 5 מינויים לרכב אחד ? למה ?
01/07/15 05:23
19צפיות
יצרו מנוי על כל התקנת אפליקציה
01/07/15 06:54
62צפיות
גם אם זו התקנה חוזרת. לא ברורים.
איך פלרום סיבכה את אלקטרה או מתי יתעוררו באלקטרה
01/07/15 06:04
132צפיות
היום פורסם בוואלה שאלקטרה נקנסה בעקבות תביעה של תושב שגר מעבר לגדר ההפרדה על כך שסרבו לתת לו שרות לתנור אפיה מאחר והוא גר מעבר לגדר.
מדובר במשפחה יהודית שגרה במזרח ירושלים ואבי המשפחה אף חבר במועצת עיריית ירושלים והם רכשו תנור מיבוא אלקטרה והגדילו ורכשו ביטוח לתנור למספר שנים בסכום שבעיני הוא מופרך שלפי הפרסום הוא 3000 ש"ח.
הייתה תקלה בתנור וסרבו לתת להם שרות בתואנה שקבלן השרות מסרב להגיע למקום כי "לא שקט",השיחות הוקלטו והוגשו לבית המשפט שפסק נגד אלקטרה.
את בית המשפט לא מעניין שהשרות ניתן על ידי פלרום ,הוא מכיר את אלקטרה . 
האם ניתן לבטל עסקת על קנית מכשיר סלולרי?
01/07/15 00:09
34צפיות
במידה ורכשתי מכשיר שאני מאוכזב ממנו שנקנה בחנות של רשת מוכרת, האם לפי חוק ניתן להחזיר לחנות ולבטל עסקה? ותוך כמה זמן?
מישהו יודע מה אומר החוק לגבי זה. 
 
החוק מאפשר
01/07/15 00:19
41צפיות
להחזיר מוצר סגור, באריזה מקורית, שלא נעשה בו שימוש ולא חובר לחשמל ועלותו 50 ש"ח ומעלה, נדמה לי שתוך שבועיים. לגבי מוצרי חשמל החוק מאפשר גם החזרת מוצר שאריזתו נפתחה, אבל כל יתר התנאים ללא שינוי. העסק רשאי לגבות דמי ביטול בגובה 5% או 100 ש"ח - הנמוך מביניהם.
מאוכזב ממנו - אם אכזבתך נובעת מחוסר התאמה עובדתי בין מה שהובטח ע"י החנות לבין מה שהמכשיר יודע לעשות - זכותך להחזיר בתנאי שתבקש לעשות את זה בהקדם האפשרי מרגע שנודע לך על כך. אם אתה סתם מאוכזב - באסה... כן, אני יודע, הסמארטפונים של ימינו הם מכשירים מאכזבים מאוד באופן כללי וביחס למחירם על אחת כמה וכמה... האפשרויות הן לנסות להגיע להבנות עם החנות (אם תרצה להוסיף כסף ולשדרג למשהו יוקרתי יותר - עמדת המיקוח שלך טובה יותר) או לנסות את מזלך במכירות יד שנייה...
שוב שאלה במושא מזגן מיני מרכזי: קירור לא אחיד של הבית
30/06/15 11:11
78צפיות
המזגן החדש ( 50 WAVE של תדיראן לא אינוורטר, בהתקנת פרוזדור) לא מקרר באופן אחיד את הבית.
 
 לא משנה מה הטמפרטורה, הרבה יותר קר בחדרי השינה ופחות בחלל הגדול מטבח  + סלון , 35 מ"ר שטח ברוטו,
למרות ששמנו 3 שרשורים לשם (שניים לסלון, ואחד בכיוון המטבח).
לכן, על מנת שיהיה לנו מספיק נעים בסלון, אני צריכה להוריד את הטמפרטורה, להגביר את האוורור, ואז
חדרי השינה קפואים. בנוסף, האוויר בפתח של המטבח בקושי מורגש אפילו בטמפרטורה נמוכה.
 
אחרי עיון בחוברת, ראיתי שהתקנת פרוזדור כרוכה בוויתור על הפתחים הקדמיים של המרכזייה,
כי היא יושבת לאורך הפרוזדור הצר שלנו. ורשום שאותם פתחים קדמיים נותנים יותר אוויר !
 
שוחחתי עם הטכנאי, הוא מודה שהפתחים הצדדים ואלכסונייםם נותנים פחות אוויר, אך אין הרבה מה לעשות.
אני כל כך כועסת לגלות דברים בדיעבד...
 
לא יודעת אם לבכות, ומה יכול לעזור לקבל בכל זאת יותר אוויר בחדר מגורים.
אגב, התקנו גרילים דקור אלומינים של מטר לסלון ו50 ס"מ במטבח, ואני תוהה האם
הם חוסמים את האוויר לעומת גרילים סטנדרטיים?
 
תודה למי שקרה עד לכאן.
 
שיהיה לכם יום מקסים וקריר.
 
אני מוכנה לצרף תמונות אם מישהו רוצה לתת חוות דעת מקצועית.
תורידי את הדקורר ותראי את ההבדל,אם היית קוראת פוסטים אחרונים
30/06/15 14:08
79צפיות
היית מבינה לבד שהדקורר חוסם אויר,בתחילת הקיץ בהדרכות העונתיות ביקש מהנדס חברת אלקטרה מאיתנו להמנע ככל האפשר מתריסי הדקורר.
יש לך פתרון אחר בדמות תריסי הסלוט,
זה נכון שפתחי הצד במזגן ה WAVE נותנים פחות אויר כי מבנה הפתחים גרוע ולא יעיל כל זאת על מנת לתת רוחב מינימלי ליחידה.
המזגן הזה הוא למעשה מזגן רצפתי שהשכיבו אותו והצמידו אותו לתקרה.
פתרון נוסף שיכול לעזור תתקינו על המזגן בקרת חדרים TAC 910.
כוון הטמפרטורה לא משנה את כמות האויר  .
תודה יוסיזיו
30/06/15 15:36
46צפיות
חשבתי על התקנת דמפרים אבל האמת, כבר השקעתי כל כך הרבה כסף במזגן שלא בא לי להוציא עוד אלפי שקלים על דמפרים + התקנה. קראתי שדמפרים נוטים להתקלקל, והורסים מהר יותר את המדחס.
אבדוק לגבי התריסים, כמה יעלה לי להתקין חדשים לעשות תיקוני גבס......
איש המזגנים יבוא בימים הקרובים לשמוע על התלונות שלי. ונראה לי גם שאתקשר לתדיראן להגיד להם מה אני חושבת.
 
תודה מכל הלב על ההתייחסות. קשה לי לקום בבוקר ולראות שזבזתי חודשי משכורת שלמים על מוצר שלא עונה על ציפיותיי.
 
ההשקעה בדמפרים בתנאי שהם מותקנים בערכה הנכונה יחסכו לך את
30/06/15 20:46
41צפיות
הכסף מהר מאד,החזר ההשקעה בדמפרים מושג תוך כשנתיים בשימוש רגיל במזגן,תקלות?? יש ערכות דמפרים מסוגים רבים שהתקנתי ושעובדים כבר מעל 15 שנים ללא תקלה בכלל או אחת ולא יותר,אצלי בבית יש מערכת כזו כבר 18 שנים והחלפתי מנוע לתריס אחד בלבד.
לא רוצה לפגוע באנשי מקצוע אבל לא הרבה מבינים איך צריך להתקין את המערכות הללו כדי שיתפקדו נכון וכדי שלא יהיו תקלות זאת מאחר ורובם הם מתקינים בלבד ולא מקצועיים של ממש ואז כשמבקשים מהם להתקין מערכות כאלו הם מתחילים להתפתל ולהמציא תרוצים כאלו ואחרים.
לגבי התריסים עלות שלי כשאני קונה תריסי סלוט הם כ 150 ש"ח +מעמ למטר אורך לתריס בצבע לבן.
גם ההתקנה כפי שבוצעה תוך שימוש בפתחי צד למיזוג החללים הגדולים מראה את הכישורים של המתקין ולתדיראן ממש אין למה ולמה להתלונן,המזגן תקין ורק ההתקנה לא.
באופן גורף ומאחר ואינני מכיר את ההתקנה ומיקומה ואת תוכנית הבית יכול לומר שמבחינה מקצועית לא מומלץ להתקין דגם זה לתעלות ארוכות או לתעלות מפותלות ,פשוט המפוח של הדגם הזה חלש ולא מסוגל להתגבר על עומד (לא טעות זו ההגדרה) הלחץ הסטטי שתעלות כאלו מייצרות ובנוסף עליהן הדקורר.
ממש הסירו את התריסים ותראו הבדל זה פשוט רק לשחרר הקפיצים.
 
 
|*|פורומים חדשים בתפוז|*|
30/06/15 18:41
7צפיות
|לק| מתכננות מסיבת רווקות לחברה הכי טובה ויש לכן שאלות? מחפשות רעיונות מגניבים לערב נשים מהסרטים?
|קדימה|היכנסו עכשיו לפורום מסיבת רווקות ערבי נשים ותקבלו את כל המידע הדרוש:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...

|לב| הזוגיות שלכם נקלעה למשבר? את מרגישה שהקשר תקוע אך לא רוצה לוותר?
|קדימה|פורום טיפול זוגי הוא בדיוק המקום בשבילכם! היכנסו עכשיו:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...

|מייל| מעוניינים להגדיל את המכירות ולא יודעים בדיוק איך? רוצים ללמוד על שיטות שיווק מומלצות?
|קדימה|היכנסו עכשיו לפורום מכירות ותלמדו מהי הדרך הנכונה ביותר!
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...

|בית| מתעניינים בתחום התכנון והבנייה? חובבי אומנות וטכנולוגיה?
|קדימה|פורום אדריכלות הוא בדיוק המקום בשבילכם! היכנסו עכשיו:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...

|שמש| חולמים על יום כיף חלומי ומתלבטים בין מגוון הטיפולים המוצעים בספא? סובלים מכאבי גב ורוצים לשמוע על טיפול באבנים חמות?
|קדימה|פורום ספא הוא המקום האידיאלי בשבילכם! היכנסו עכשיו:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...

|כלב| הכלב מתנהג בצורה מוזרה? החתול לא מפסיק לילל?
|קדימה|היכנסו לפורום רפואת חיות מחמד והתייעצו עם וטרינר מוסמך:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...

|סביון| חולמים על חופשה מיוחדת ולא שגרתית בארצנו היפה?
|קדימה|היכנסו עכשיו לפורום קארוונים קמפינג ותתכננו את הטיול המושלם!
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...
האם יש איזשהו גוף במדינת ישראל
30/06/15 13:16
146צפיות
שתלונה אליו בקשר לחברת הוט תהיה צעד אפקטיבי?
או שאני פשוט אבזבז את זמני במה שנוגע לחברה הזו ואף אחד במילא לא יעשה עם זה כלום?
 
תודה.
º
לפעמים בית המשפט.
30/06/15 13:21
17צפיות
º
תודה. ולפני בית משפט?
30/06/15 13:32
19צפיות
º
משרד התקשורת ו/או הממונה על הגנת הצרכן במשרד הכלכלה
30/06/15 13:59
13צפיות
º
אם תגלה מה היה - אולי ניתן יהיה לתת תשובה משמעותית
30/06/15 16:06
5צפיות
אני מכיר עוד 2 נטשו את הוט בשבוע האחרון.../
30/06/15 17:46
57צפיות
מעניין עד כמה HOT ממשיכים להיות שאננים...
 
(תוהה עד כמה גבול מגיעים ל"פראיירים לא מתים רק מתחלפים")
º
אין גבול.
30/06/15 19:31
11צפיות
ארכיון הודעות
Flix
שרות אס -מכירה, תיקון ושרות של מכונות תפירה

שרות אס !

מומחה לתיקונים,מכירה ושרות לכל מכונות התפירה לפרטים >>

פורום מימון עסקים

פורום מימון עסקים

העסק במצוקת אשראי? בואו לדבר על זה בפורום מימון עסקים>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה