בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

המשך...
הודעה חדשה

תנור רחב (90 ס"מ) משולב כיריים - lofra
02/09/14 07:17
18צפיות
מי מכיר ? מי שמע ?
אנחנו לקראת קנייה של תנור משולב כיריים למטבח החדש שלנו.
הדרישות - שיהיה בנאדם.
כלומר - תנור טוב, אמין, ובעיקר תנור איכותי.
אנחנו אופים לא מעט, ובעיקר מבשלים הרבה.
היום יש לנו תנור (גם משולב) , 60 ס"מ של סאוטר - הכיריים עוד בסדר (לחץ הגז חלש, כנראה, אייחס בעייה זו לעניין זה - כי לפעמים יש בעייה עם הפעלת כמה להבות יחד) אבל התנור עצמו זה סיפור אחר.
פיזור חום לא אחיד, בעיקר, אבל פשוט לא הכי מוצלח.
 
השאלה -
איך ה lofra ?
ואם לא מוצלח / לא יודעים - איזה תנורים *רחבים* אחרים, משולבי כיריים, *כן* מומלצים ?
התקציב - כ-8000. כמובן אפשר פחות.
לה קוצ'ינה מחוץ לתקציב - למרבה הצער.
אם מי מנציגי קוצ'ינה קורא את זה ורוצה לתת תנור במתנה או בהנחה מפליגה מאוד לזוג חובבי בישול - כמובן שלא נתנגד :)
גם הסתכלנו על לופרה 90 ס"מ
02/09/14 12:26
אבל בחרנו בסוף בדלונגי 90 ס"מ.
 
חיפשנו, גם פה בפורומים המלצות ודעות על לופרה, ולא מצאנו.
בקושי רב, הצלחנו לאתר הרבה תלונות על השירות שלהם בארץ, של שאוליאן.
אשתי אומרת, שבאתר עצמו של שאוליאן, יש הרבה מתלוננים, והם אפילו לא מגיבים או מסמנים שהדברים נפתרו.
כך שהשירות שלהם חשוד לדעתי.
 
אז אנחנו בסוף בחרנו בדלונגי, יותר מוכר וניופאן נותנים את האחריות.
 
אבל הלופרה 90 ס"מ מהמם, במיוחד הבורדו.
 
ריח מנוזל האידוי של מקרר לייבר שתי דלתות
02/09/14 12:25
שלום
יש לי מקרר לייבר. 
ככל הנראה נשפך חלב לתוך החריר המוביל לתא האידוי, וזה מפיף ריח לא נעים. האם יש דרך לנקות או להפיג את הריח מהנוזל המתאדה ?
תודה
רפי
 
סיפור על שעון נשים ורמאות לכאורה בדוכן בקניון
02/09/14 09:14
60צפיות
השעון של אשתי שנקנה בכ 350 שקל בדוכן בקניון לפני כשנה, הפסיק לעבוד השבוע - התרוקנה הסוללה.
השען רוצה 30 שקל על החלפת סוללה. החלטתי להחליף בעצמי.
חיפוש באינטרנט העלה מייד שמדובר בשעון של חברה סינית שנמכר באיביי ב 5$ כולל המשלוח !.
קשה לתאר את מפח הנפש. כמובן שהזמנתי לה מייד שעון נוסף לפי טעמה (במחיר נמוך מהמחיר שרצה השען להחלפת הסוללה !)
 
2. מסקנות :
 
1. תיזהרו מעיסקאות בשטח.
2. אם אתם רוצים שעון זול שנראה יפה ומכובד, בטווח המחירים של עד 10$ תמצאו שעונים מדהימים באיביי. לגברים ונשים.
מי בדיוק רימה?
02/09/14 09:32
50צפיות
לפני הקניה בדוכן בקניון יכולתם לחפש באיביי את השעון ולקנות אותו. המוכר בדוכן מכר לאשתך שעון במחיר אותו היא הסכימה לשלם והעלות של השעון בפועל למוכר לא רלוונטית לעניין, ובטח שאין כאן רמאות (לכאורה או לכאורה)לפי המידע שכתבת.
לגבי השען, הוא לוקח תשלום על השירות ולא רק על הסוללה ולכן הגיוני שיגבה מעברל עלות הסוללה.
בשני המקרים, סקר שוק לפני הקניה או החלפת הסוללה, יכולים לחסוך לא מעט כסף. לצערך עשית זאת רק במקרה של החלפת הסוללה.
נכון - בגלל זה כתבתי "לכאורה בדוכן"
02/09/14 09:48
41צפיות
אין לי מושג מי בשרשרת המכירה החליט על תימחור מופרז ומי החליט לתאר את השעון כשייך לחברה ידועה שמייצרת שעוני איכות מעוצבים.
ולגבי החיפוש המוקדם באיביי ... אתה יכול לטעון את זה לגבי כל מעשה מרמה ולהאשים את הקורבן בזה שלא בדק מספיק, אבל מנגד קיימת חובת תום הלב שנדרשת במשפט הישראלי כשבוחנים עסקה כזו.
 
ההפרש באמת מוגזם, מהדוכנים בקניון אני תמיד נזהרת אלא אם כן
02/09/14 09:58
32צפיות
זה דוכן של מגנוליה, גראס או חברה ידועה אחרת, ברור לי לגמרי שהסחורה של כל מיני דוכנים עלומים בקניון זה מסין, לפעמים מוכרים במחיר שאני מוכנה לשלם כדי לא לחכות למשלוח 
ולפעמים מעדיפה כבר להזמין מהרשת.
פעם ניסיתי לקנות שעון שדומה ל ice watch מי שמכיר, מ DX עלה משהו כמו 7$ התקבל שעון נחמד אבל מאיכות לא משהו בכלל.
ככה שאפשר גם ליפול מציאות, אבל אני פחות ופחות מזמינה דברים מהמזרח הרחוק בעיקר בגלל בעיות איכות ואמינות של מוצרים. מעדיפה כבר להזמין מארה"ב.
במקרה שלך עוד הייתי יכולה איכשהו לקבל אם השעון היה עולה 100 ש"ח אבל לא 350.
ואולי זה לא אותו שעון מאיביי?
02/09/14 10:45
24צפיות
אתה בעצמך כותב "מי החליט לתאר את השעון כשייך לחברה ידועה שמייצרת שעוני איכות מעוצבים".
חשבת, אולי, השעון שרכשת הוא באמת "שעון איכות מעוצב" ואילו מה שמצאתי באיביי זו רפליקה של אותו שעון?
האינטרנט מלא בשעונים של חברות יוקרתיות (רפליקות). שעון שהמקור עולה אלפים רבים של שקלים, רפליקה שלו נמכרת בעשירית המחיר. מבחינה חיצונית השעונים מאוד דומים ואף זהים לחלוטין, רק שהמנגנון הפנימי של הרפליקה ממש לא באותה איכות של המקור.
אבל יש כאלו שאוהבים ללכת "בלי" ולהרגיש "עם".
 
מה שמוביל אותי לנקודה השנייה: התרוקנות של סוללה, אף תוך שנה, לא אומר שום דבר על איכות השעון. יכול להיות שהשעון הזה יוצר לפני שלוש שנים לפני הרכישה ומאז הוא יושב בדוכן / במחסן ולכן הסוללה התרוקנה (יחסית) מהר.
 
לא מדובר בחיקוי של חברה מוכרת
02/09/14 11:26
19צפיות
המוכר טען שמדובר בחברה צעירה וכזו ששמה דגש על שעונים אמינים ומעוצבים, בקיצור ניסה ליצור רושם של שעון איכותי מאד.
זה לא שקנינו שעון של גוצ'י וגילינו חיקוי ב 5$ באיביי ... זה לא המקרה
ואין לי בעייה עם זה שהסוללה התרוקנה אחרי שנה לא ציפיתי ליותר מזה. גם אני לא רואה קשר בין אמינות לסוללה ריקה.
אני לא מסכימה איתך
02/09/14 12:11
מוכרים אומרים כל מיני דברים שצריך כקונים לקחת ברוב המקרים בעירבון מוגבל - חברה ידועה למי והיכן? איך קובעים מהו שעון איכות? וכולי.
אתה יכול להחליט לקבל את דבריו של המוכר שמעוניין למכור לך כתורה מסיני או לבדוק מראש. יש הגדרות שמטבען אינן חד משמעיות והמוכרים בד"כ בוחרים בהן מן הסתם.
אני אישית לא הייתי מוציאה סכום כזה על שעון של חברה שאיני מכירה בלי בדיקה מראש, גם אם המוכר היה אומר לי את הדברים הללו.
 
במידה וזה אותו שעון(מה שלא בטוח בכלל) זכותו לקנות שעון ב5$ ולמכור אותו במאות שקלים כפי שהוא עשה. הוא מחליט מה הרווח שמתאים לו ואתה מחליט אם אתה רוצה לקנות במחיר הזה או לא.
 
אני מבינה שזה מעצבן, אבל אני לא רואה כאן שום רמאות.
 
 
אבל... אבל...
02/09/14 12:04
1צפיות
עשרות פעמים אני רואה מוצרים בהפרשים כאלה בין הקנייה באיביי,
לקנייה בארץ. ובמקביל כמובן קונה באיביי :)...
המסקנה השנייה היא הנכונה, לגבי שעונים ולגבי שלל מוצרים אחרים.
(ההפרש הנוכחי - צידנית אישית ב- 7 ש"ח באיביי, 100 ש"ח בחנות ישראלית).
אתר סנדל ישראל - "חוויית רכישה"
01/09/14 20:16
149צפיות
כולכם מכירים אותי אני פעיל פה בפורום הזה לא מעט זמן.
בכל מקרה אני מעוניין לספר על חווית קניה מאתר סנדל ישראל: http://www.sandal.co.il/
בסוף חודש יולי הזמנתי כפכפים של בירקנשטוק באתר הזה.
יום למחרת התקשרה נציגה, אמרה שהם לא במלאי, מעולה, אני ברשימת המתנה.
בתחילת אוג' ראיתי בקובץ מלאי שהם העלו לאתר שיש מלאי, אחלה, שלחתי אימייל, אמרו אין בעיה, ההזמנה מועברת לספק.
מפה עברו כשלושה שבועות כמעט, לא חוייבתי באשראי ולא ראיתי זכר לכפכפים.
הייתי פעיל בעמוד הפייסבוק שלהם, לא הייתי יותר מידי תוקפני או משהו, פשוט ראיתי שאני לא היחיד שם שסובל מהשירות הגרוע שלהם.
בכל מקרה, לפני שבוע הם התקשרו להתנצל שבעקבות טעות, ההזמנה לא הועברה כלל לספק והכפכפים בכלל לא נשלחו.
נתנו הנחה בגובה 50 ש"ח ואמרו ששולחים לספק.
כעבור יומיים חוייבתי ב45 יורו (222 ש"ח), לא בדיוק הסכום כולל ההנחה שלהם, אבל ניחא.
לא קיבלתי מאז שום פידבק שהכפכפים נשלחו, לא מספר דואר רשום, כלום.
היום גיליתי שהם חסמו אותי מלכתוב בעמוד הפייסבוק שלהם, כנראה שהם חששו מביקורת מוצדקת, כמו כן שמתי לב שהם פשוט מוחקים תגובות שלא מחמיאות להם.
 
אני לא ממליץ לאף אחד לרכוש מהם שום דבר, שירות מזעזע ומטייח.
 
ועכשיו אני שוקל מה לעשות עם החיוב באשראי? מותר להודיע לחברת האשראי על "כשל תמורה"?
זה נשמע הדבר ההגיוני לעשות
01/09/14 20:31
96צפיות
אבל בלי שום קשר לחיוב:
1. למה לרדוף אחרי מישהו שימכור לך משהו? עד כמה שהבינותי איך זה עובד, זה אמור להיות להפך...?
2. פייסבוק זו לא דרך להתנהל בכלל, משום כיוון שהוא, לא מצד עסק ותכל'ס, גם לא מצד הלקוח למרות שלפעמים עסקים מביאים לקוחות לידי ביצוע מעשים נואשים למדיי.
אני מעוניין במוצר
01/09/14 20:32
80צפיות
הם הציגו מחיר הכי זול שמצאתי.
יכול מאוד להיות שהמוצר בדרך אלי והכל טוב.
אבל ההתנהלות שלהם מזעזעת.
הם ביקשו למכור לך
01/09/14 20:40
74צפיות
מוצר שאתה מעוניין בו במחיר שאתה מעוניין בו. הבעיה היא שהמוצר שאתה מעוניין בו במחיר שאתה מעוניין בו- אינו קיים. אין עוד בירקנשטוק בעולם איפושהו?
 
 
המוצר כן קיים, פשוט המודל שלהם הוא ייבוא דרך ספק בגרמניה
01/09/14 20:42
68צפיות
והם תלויים בו לחלוטין.
לא לא קיים
01/09/14 20:59
64צפיות
 בכלל, אלא בשבילך, לא קיים בנמצא כאשר אתה רוצה וזקוק לו וזה לטעמי נופל תחת ההגדרה של למכור לי משהו לא קיים. כנאמר נו ביקנשטוק פור יו! 
עדכון
01/09/14 21:37
84צפיות
נשלח לי קוד דואר רשום, אך כמובן שהוא לא מתועד באתר הדואר הגרמני.
מתי חויבת ? זמן משלוח סביר מגרמניה - שבועיים. תן מרווח ...
02/09/14 05:59
38צפיות
... בטחון (דואר ישראל ...) אז 3.
 
לא יגיע אז, דווח לחברת האשראי.
חוייבתי ב25.8
02/09/14 08:44
22צפיות
העניין הוא שהייתה סחבת אדירה בנושא.
דבר אחר זה המספר של הדואר רשום, אם הוא לא מתועד אפילו באתר הדואר הגרמני (אחרי 2-3 ימים) זה נראה לי משונה.
לגבי שירות הדואר הגרמני
02/09/14 10:22
11צפיות
לפני מספר שבועות קיבלתי חבילה מגרמניה. לקח לה די הרבה זמן להגיע (מעל 3 שבועות לפי דעתי).
מספר המעקב שלהם קצת מוזר: יש להם מספר מעקב עבור אתר הדואר הגרמני, שהוא מספר "פנימי" שלהם ולא בפורמט הבינלאומי (2 אותיות בהתחלה, מספרים ואז 2 אותיות סופיות לציון המדינה השולחת) ואז בתוך האתר מצאתי באיזשהו מקום את ההמרה למספר מעקב הבינלאומי.
מפתיע, אבל האתר שלהם היה לא מעודכן בעליל, וגם כשהחבילה היתה אצלי ביד עוד הופיע באתר הגרמני שהחבילה נמצאת באיזושהי עיר בגרמניה ממתינה לעזוב לכיוון היעד... באתר הדואר הישראלי לעומת זאת, עם המספר מעקב הבינלאומי, לא צויין שום מידע על החבילה עד היום שהיא הגיעה אלי. כלומר בדקתי מידי יום ומספר המעקב לא העלה שום דבר ורק באותו יום צויין שהחבילה הגיעה לסניף הדואר וממתינה לאיסוף (בלי השלבים של הגעה לארץ, המתנה למכס וכד'...).
 
נ.ב.
כאשר קיבלתי את החבילה הנ"ל נורא התפלאתי בגודל של הקרטון. היה מדובר על משהו מאוד גדול (בערך פי 2 מקופסת נעליים) למרות שהפריט שהזמנתי הוא חתיכת פלסטיק מעוגל בקוטר של 3-4 ס"מ בלבד. מלא בפתיתי קלקרים וניר פצפצים. קופסה ממש לא פרופורציונאלית לגודל הפריט. כאשר פתחתי את החבילה ליד סניף הדואר איזה נער אחד ראה בסופו של דבר את הגודל של הפריט, התפקע מצחוק והתנצל על תגובתו. עניתי לו שגם התגובה שלי היא זהה לנוכח החבילה...
מאוחר יותר שאלתי את המוכר לגבי זה, הוא אמר שהוא משלם לדואר לפי משקל ולא לפי נפח, לכן זה לא משנה מה הגודל הפיזי של החבילה.
º
זה המספר שנתנו לי RA929025621DE
02/09/14 10:24
6צפיות
זה המספר הבינלאומי. הוא לא עובד באתר הדואר הגרמני
02/09/14 10:36
10צפיות
הוא כן יעבוד לך באתר דואר ישראל, אם וכאשר הם יחליטו לעדכן את המספר הזה במערכת (כאמור, בניסיון היחיד שלי, מספר הפריט עודכן באותו יום שהחבילה הגיעה אלי).
 
כבר קרה לי שלקח לקוד הדואר הרשום 10 ימים להתעדכן
02/09/14 11:33
וזה היה באתר של דואר שוויץ.  הייתי כבר בטוח שיש תקלה.
חכה קצת ותבדוק כל יום את המספר.
תחרות 8 שעות של שקט ב|תפוז|
02/09/14 10:12
5צפיות
|שמאל| שלב ההצבעות מתחיל ובחירת הזוכה בידיים שלכם! בואו להצביע לשמונה השעות שהכי קסמו לכם!, ותזכו את חביב הקהל בטיפול פנים בלוקסיטן.
היכנסו כבר עכשיו לפורום הורים לפעוטות והגיבו עם האייקון |כן| להודעה שאתם רוצים שתזכה.

לפרטים נוספים והשתתפות:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?for...

|מטוס| לפני חודשיים יצאנו בתחרות מאגמה צ'לנג' - מסע נשי לארמניה. אנו גאים להציג לכם את הבלוג של הזוכה בתחרות!
אצם מוזמנים להיכנס ולקרוא חוויות מהמסע המופלא!

http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?Ent...
שרות ומחדלים של חב' פז-גז
02/09/14 09:23
36צפיות
אני מתגוררת בבית משותף בו 9 דיירים אשר מחוברים לגז מרכזי. חב' פז-גז גובה בכל חשבון למעלה מ-30 ש"ח לחשבון עבור דמי אחזקת מונה דבר שיבטיח את התקינות ואת אספקת הגז השוטפת. אלא - שבפועל היא איננה מצליחה לעמוד ביעדים אלו. מידי 6 עד 8 חודשים "נגמר הגז" אין גז במיכלים, ועל אחד הדיירים לטלפן למספר החירום ולבקש שיואילו להגיע ולמלא גז במיכלים. הדבר חזר על עצמ ולא מעט פעמים. תלונות זכו לשפע התנצלויות ואולם בפועל - חב' פז-גז מצפה שהדיירים ישמשו לה כ"מזכירה" (אף שאין הם משלמים שכר בגין זה) ויזכירו להם מעת לעת להגיע ע"מ למלא גז במיכלים. הדבר ארע ביום שישי בבוקר, או בחג, או בסתם יום - בכל שעה לרבות בלילה... באחת הפעמים דרשתי וקיבלתי פיצוי כספי. כן, כן - אם הם לא מתנהלים כראוי מגיע לכם פיצוי כספי ! לי לא נותרה ברירה אלא להתנתק מחב' פז-גז, לעבור לחב' גז אחרת עם בלונים "קטנים" דבר שיוזיל משמעותית את החיובים ו/או לשקול מעבר לכיריים חשמליות. אז - בטרם אתם מתקשרים - שיקלו שוב. 
תקראי "מעשה בחמישה בלונים" ג'קי לוי -ישראל היום
02/09/14 09:52
32צפיות
ממוסף סוף השבוע האחרון על החוויות שלו עם חברת הגז
גם לי נמאס ממעשי המרמה של חברות הגז.
אני משנת 2008 מבשל בכיריים חשמליים ונהנה מכל רגע ומהשקט שנוצר לי פתאום.
 
שאלה לגבי החזרה
02/09/14 08:48
35צפיות
שלום
 
רכשתי ציור בגלרייה ביום שישי האחרון.
ברצוני להחזיר את הציור ולקבל את כספי בחזרה (שילמתי בשני צ'קים).
 
האם אני יכול לבטל ולקבל את כספי?
אם כן, באילו תנאים?
 
תודה
אני עומד להגיש..
02/09/14 07:47
64צפיות
תביעה נגד חברת הוט בגין גניבת כסף חודשיים אחרי ששלחתי ניתוק דרך אתר "נתק".
פתאום בימים האחרונים אני מקבל טלפונים מכל מיני בעלי "תפקידים" מחברת הוט 
שלא כדאי לי לתבוע ובלה בלה בלה... אבל מה שתפס לי את האוזן,שאחד מבעלי התפקידים שהתקשר אליי 
אמר לי שכשעברתי לחברת יס  יכולתי להפעיל את המחלקה שלהם שנקראת "כפל מחירים",שזה אומר ברגע שעוברים
לחברה המתחרה החברה עצמה שעברת אליה משלמת לך את התקופה(במקרה שלי זה חודשיים..) 
האם זה נכון? למישהו יש ניסיון עם זה? 
תודה מראש.
º
שטויות
02/09/14 10:47
2צפיות
מחפשת המלצות על מקררים
02/09/14 07:36
24צפיות
אני רוצה לרכוש מקרר, חשוב לי שיהיה גדול ומרווח כי אנחנו שש נפשות.
היום יש לי שארפ והמדפים שלו , החלקים שלו על הפנים, הסידור שלו ממש על הפנים.
הוא הורס לי את הירקות שנמצאים במגירה, ומקפיא לי דברים שני שמה במקרר למרות
ששינינו מספר פעמים את הטמפרטורה.
מחפשת המלצה על מקרר טוב וגדול. עם חלוקה מוצלחת.
ראיתי את הסמסונג טריפל RF260 , האם משהו מכיר ויכול לתת עליו חוות דעת?
תודה
 
מה עושים עם טלכרטים מלאים בשיחות, שעכשיו לא שמישים בטלפון
02/09/14 01:18
61צפיות
הציבורי???
"לא שמישים" כי דרך הפעלת הטלפון הציבורי השתנתה או כי אין ...
02/09/14 05:55
67צפיות
... כאלה (כמעט) ?
 
נסה לפנות לבזק, מעניין מה יגידו.  לא חשוב שיש להם חובה "לפדות" כרטיסים כאלו.
פעם היו אספני כרטיסי טלכרד
02/09/14 07:29
41צפיות
אולי עוד נותרו כמה כאלה שיהיו מעוניינים לרכוש את הכרטיסים למטרה זו. אבל למה באמת לא ניתן לנצל אותם במעט הטלפונים הציבוריים שעוד נותרו (חוץ מהעובדה שאין לאף תושב פה צורך להשתמש בטלפון ציבורי, עתה שמחירי השיחות בסלולר שואפים לאפס)?
האם בהוראת קבע צריך מסגרת אשראי?
01/09/14 22:41
41צפיות
שלום.
יש לי בכרטיס אשראי מסגרת מסויימת שאני יכול להשתמש איתה(לדוגמא שימוש בכרטיס עד X ש"ח) גם אם זה בתשלומים.
השאלה שלי אם אני עושה הוראת קבע שסכומה יותר גבוהה מהמסגרת האשראי זה אפשרי?
צריך מסגרת אשראי גם להוראת קבע?
 
תודה מראש
 
º
כו, צריך מסגרת אשראי להוראת קבע בכרטיס אשראי
01/09/14 23:12
10צפיות
º
תודה על התשובה
01/09/14 23:19
8צפיות
נצל"ש - אם מבצעים עסקה שסכומה מעבר למסגרת הכרטיס, מה קורה?
02/09/14 02:23
17צפיות
העסקה לא מאושרת? יש קנס?
לפי הנחיות בנק ישראל אסור לאפשר חריגה ממסגרת מאושרת. ...
02/09/14 05:53
15צפיות
... יחד עם זאת ההנחה שלי לפי מה שקראתי היא שבפועל, כל עוד אתה לקוח תקין מבחינת חברת האשראי, יתקשרו אליך ויציעו להגדיל ולו זמנית את המסגרת (אל תשכח - הם חיים מהריביות שאתה משלם על זה).
 
אבל .... הם לא חייבים (להתקשר אליך ולהציע הגדלת מסגרת) כך שבהחלט ייתכן שתמצא עצמך עם תשלום שנדחה עקב חריגה.  הפתרון - דאג מראש להגדלת המסגרת.
נמאס לנו מהספקטרה
02/09/14 00:22
52צפיות
והחלטנו לקנות מזגן חדש לחדר שינה ועוד מזגן לחדר משחקים.
התייעצנו עם 2 מתקינים - לא חברות- המליצו לנו על תדירן, 1.5 לחדר שינה ו2 לחדר משחקים.. רמזו שטורנדו זול יותר.
 יש הערות?
יש התנגדויות\הצעות.
 אודה עך כל התייחסות - ובהקדם.
º
היות ולא ידוע מה עומס החום ומה גודל החדר לממוצע נשמע מוגזם
02/09/14 10:43
3צפיות
כמה שאלות על תיקי SWISS GEAR - אחריות/שירות/ומידע
31/08/14 00:40
180צפיות
לפני מספר שנים קניתי ס"ג, באופיס דיפו, תיק גב שלהם, (עדיין שומר את הקבלה)
 
נאמר לי שיש אחריות לכל החיים, אבל מכיון שאופיס דיפו כבר לא מייבאת את החברה 
 
1. למי עליי לפנות לקבל את האחריות?
 
2. האם עוד מישהו קיבל מהם אחריות על מוצר שנקנה, וכיצד הוא מימש האחריות, את המוצר/כסף
 
3.מי היבואנים שלו בישראל? והאם היבואנים מעניקים אחריות לכל החיים ?
 
4. ראיתי בכמה אתרי מכירות שיש אחריות על המוצר לזמן מוגבל של שנה/שנתיים...
 
5. אני מבקש מידע על נפח התיק הנ"ל : ואני לא מוצא, כיצד ניתן לדעת את נפח התיק?
 
 
6. האם ניתן לברר באתרי מכירה בינ"ל , אם התיק של ס"ג, הוא עם אחריות לכל החיים?
 
בתודה
מה זאת אומרת לקבל את האחריות?
31/08/14 01:38
114צפיות
אם התיק נקרע פונים סוכן של סוויס בארץ. כל חנות תיקים שמוכרת את הפירמה הזאת יכולה לקשר אותך עם הסוכן שאמור לדאוג לתיקון. אם אין בעיה עם התיק אז לא צריך לעשות שום דבר מיוחד. 
התיק מאוד הרוס, הרוכסנים נקרעו, הכתפיות בלויות לגמרי
31/08/14 01:42
126צפיות
לא נראה לי שאפשר לתקן אותו.
 
ובנוסף מיהו הסוכן בארץ?
לא יודעת
31/08/14 01:55
115צפיות
מי הסוכן בארץ. תשאל בחנות. 
זה די חרא של תיק. הוא נקרע לי אחרי שנה, אבל לא יכולתי לתקן אותו מסיבות לא קשורות. 
בגלל זה יש את האחריות! באופיס דיפו לא יודעים מי הסוכן
31/08/14 02:02
124צפיות
לי התיק נקרע אחרי בערך 3 וחצי שנים והתחיל להתבלא אחרי 3 
 
סחבתי בו עשרות ק"ג...
אחריות תופסת לפגמי ייצור
31/08/14 09:58
97צפיות
לא לבלאי טבעי (או לא טבעי), ולכן אני בספק אם הם יתקנו לך אותו תחת אחריות במצב כפי שאתה מתאר. בכל מקרה, אני בספק אם היבואן החדש מחוייב להצהרת היבואן הישן ל"אחריות לכל החיים".
לא מתקרב
31/08/14 12:39
99צפיות
לג'אנספורט. החזיק 10 שנים, שימוש יומיומי, סחיבות מאסיביות. 
º
10 שנים? ג'אנס ספורט זה אמריקאי.? כמה מסיביות?
31/08/14 22:21
20צפיות
כמה מסיביות
31/08/14 22:45
54צפיות
מודדים בגרמים, שקלים, או מטר רץ? 
º
משקל פר נפח על סנטימטר רבוע...
31/08/14 22:48
18צפיות
ברצינות עכשיו
31/08/14 23:27
58צפיות
האמת ש- JANSPORT הם באמת תיקים מעולים. היו לי שניים. אחד לשימוש יומיומי והשני לסחיבת קופסאות שימורים ודברים כבדים מהסופרמרקט. זה שהשתמשתי בו כל יום החזיק 10 שנים והאמת, היה יכול להחזיק גם יותר אלמלא נמאס לי ממנו. התיק השני עדיין חי וקיים ככל שידוע לי. אלה תיקים קלים, לא מרופדים כמו סוויס, אבל פשוט סוסי עבודה ונוחים כי המרחב הפנימי שלהם יותר גדול ואפשר לדחוס בתוכם הרבה יותר מאשר בסוויס. בניגוד לסוויס ג'אנספורט כן נותנים אחריות לכל החיים, לפחות בארה"ב ואם התיק נקרע באיזשהו אופן פשוט מחליפים אותו. אבל הוא לא נקרע. לפני 10 שנים קניתי אותו בחנות תיקים בחיפה שכבר לא קיימת יותר, אבל לדעתי יש עדיין את הפירמה הזו בכל מיני חנויות תיקים. 
האחריות על ג'אנספורט היא לכל החיים ותקפה גם בארץ
01/09/14 00:38
59צפיות
תודה על הרעיון, אני אקח את הזמן ואבדוק, הריפוד והכתפיות מאוד
01/09/14 22:47
20צפיות
חשובים לי.
 
כי בסוויס הריפוד מנע ממני כאבים בגב.
 
הכתפיות בסוויס התבלו אחרי שנתיים...
LULULEMON
01/09/14 22:58
21צפיות
תיקים יקרים מאד, לא נמכרים בארץ עד כמה שידוע לי, מאד אורתופדיים.
לא... אני צריך בסיסי. חבל שלא קניתי בניו יורק , וכמו שחבל
01/09/14 23:00
21צפיות
שלא קניתי עוד חולצות , עוד אולרים... ועוד ועוד...
אני בספק אם זו אחריות יצרן (עשיתי עכשיו חיפוש ומקסימום ...
31/08/14 06:10
123צפיות
... ראיתי 5 שנות אחריות, של יבואן בקנדה).
 
גם אם זו היתה אחריות יצקן, אני בספק אם לכלית יהיה כדאי לך לשלח את התיק לח'ול .
 
קנה אחר וסע לשלום.
למרות שזה מותג הם נמכרים די בזול באי-ביי וב-אלי אקספרסס
01/09/14 10:06
64צפיות
100-150 שקל לדגמים בסיסיים ולא יותר מ - 200 לדגמים המורבים והגדולים.
 
זאת חברה סינית, אני לא יודעת כמה בקרת איכות יש שם, הם מייצרים בכמויות אדירות, פשוט תקני חדש, במחיר סיני, יצא הכי זול.
º
תודה רבה ויישר כוח! ,האם בעלי אקספ' ניתן לקנות בודד?
01/09/14 22:35
7צפיות
נסה את הדבר הבא
01/09/14 23:02
26צפיות
חפש את האתר של swiss gear. אני מצאתי את האתר בגרמנית אבל אני מניח שיש גם אתר באנגלית. 
צור איתם קשר ושאל לגבי האחריות, תגיד שאתה מישראל ותשאל איך אפשר לממש אותה. אני כמעט בטוח שתקבל תשובה.
תשמע מקרה שקרה לי. אשתי קנתה לי לפני יותר מ- 20 שנה אולר שוויצרי של ויקטורינוקס. במהלך השנים עקב שימושים שונים הוא קהה והיה לא שמיש. שמתי אותו בצד. לפני כמה שנים ראיתי תכנית של נשיונל ג'אוגרפיק על הייצור של האולרים האלה ונאמר שם שיש להם אחריות לכל החיים. נכנסתי לאתר החברה, סיפרתי להם על האולר ושאלתי לאן לשלוח. 
תוך יום ענו לי ונתנו לי את כתובתו של הסוכן בישראל. יצרתי איתו קשר והוא ביקש שאשלח לו את האולר בדואר רשום. שלחתי לו ותוך שבועיים קיבלתי אותו חזרה נוצץ ומבריק כאילו עכשיו הוצאתי אותו מהאריזה בפעם הראשונה.
לא סתם השוויצרים ידועים באיכות ובשירות שלהם
תודה! האנגלית שלי לא משהו, אבל אנסה לעשות משהו
01/09/14 23:09
23צפיות
אגב על פי הידוע לי אפשר להשתמש WD40 - b נגד חלודה...
הוא לא היה חלוד
01/09/14 23:50
20צפיות
היה צריך להשחיז את הלהבים ומערכת ה"קליקים" כבר הייתה עייפה
האולר שירת אותי יפה במילואים כמה שנים....
 
החזרת מוצר - חנות עם שינוי בעלים
31/08/14 12:22
170צפיות
שלום,  
הסבר לכותרת הלא מובנת:

חנות עיצוב וריהוט.
קניתי שידת מדפים ולאחר יום ביקשתי להחליף לשידה אחרת .
אך אותה "שידה אחרת"  נמכרה.

נאמר לי שעתיד החנות אינו ידוע ואם היא תחתום חוזה שותפות - היא תוכל לקבל את השידה בחזרה.
הבהירה שזה לא ברור עדיין.


האם התנהלות החנות במסגרת "ביטול עסקה" תקין?
מה זכויותיי במקרה שהמוצר נרכש במכירת חיסול?

תודה רבה.
ראשית - לא בקשת בטול עסקה אלא החלפה. ...
31/08/14 18:18
79צפיות
רוצה להיות בטוח ?  דרוש בטול עסקה (אם אתה זכאי.  מה בדיוק קנית ?) והשתמש בכסף לקנות את השידה האחרת אצלם או אצל אחר.
 
השאלה היא - האם אתה בכלל זכאי לבטול עסקה לפי חוק.
אין החלפה (לפחות לא כרגע)...-->
31/08/14 18:40
58צפיות
היא עשתה מכירת חיסול.
מתכוונת לחזור ולפתוח (אולי באותו המקום) במידה ותמצא שותפ/ה.
 
לכן, בגלל שעתיד החנות לוט בערפל ובגלל שאת מה שרציתי - אין, אני רוצה להחזיר את המוצר ולקבל את כספי בחזרה (שילמתי במזומן).
 
* על הקבלה לא רשומים תנאים לביטול עסקה.
* לא זוכר אם היה איזכור לכך בחנות.
 
לכן, איך אני יודע אם אני יכול לבוא ולבקש לבטל את העסקה בגיבוי החוק?
 
היא אמרה שבגלל שסגרה את החנות עד למציאת שותפות - היא לא יכול לקבל זאת בחזרה.
 
תודה!
זכותך לבטל (כפוף לזה שהמוצר עומד בדרישות ...
31/08/14 19:03
52צפיות
... החוק).  לא רלוונטי שזו מכירת חיסול.  מצד שני - אם החנות כבר סגורה - לא תוכל כמובן להחזיר.
לגבי הדרישות בתחום הריהוט (מדובר בשידת מדפים)
31/08/14 19:14
47צפיות
כל עוד אין מדובר על ריהוט שהורכב בבית הצרכן - אני בהחלט יכול לדרוש ולקבל ביטול עסקה.
החוק הרי דורש מבית העסק להציב בצורה בולטת את תנאי ביטול העסקה, נכון?
 
יהיה זה נכון טקטית לבוא , לומר לה את לשון החוק ולדרוש זאת?
ובמידה ולא תסכים - הדרך היחידה היא תביעות קטנות?
 
תודה רבה.
 
קרא את "תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)" -
31/08/14 19:19
34צפיות
זכות בטול העסקה נובעת ממה שכתוב שם.  ואז גש לחנות.
 
ואכן - לא יסכימו, תביעות קטנות.
ומפני שיש אנשים שגם מחפשים - אכתוב זאת:
31/08/14 19:25
45צפיות
זכות הביטול בתחום הריהוט תקף לחלוטין למעט ריהוט שהורכב בבית הצרכן.
ללא שום סייג.
 
תודה!
 
נ.ב: כעת השאלה היא - מה תוקפו של החוק כאשר העסק קיים (כלומר לא נסגר או פשט רגל), אך כרגע ב"HOLD"?
אין דבר כזה "HOLD". או שהוא קיים או שלא. ...
31/08/14 19:41
39צפיות
... בכל מקרה אתה צריך להבחין בין מה שהחוק נותן לך, לבין מה שבעל העסק מסכים לעשות.
 
ההבדל בין שני אלה - יפתר בבית משפט (אם בכלל).
 
אתה לא יכול ל"הכריח" את בעל העסק לעמוד בדרישות החוק (אלא דרך בימ'ש) כך שנכון שמחינה חוקית אין דב כזה "HOLD" אבל אם בעל העסק יגיד לך "לך חפש", זה מה שתצטרך לעשות.
ברור: יש חוק. אך בשונה מחוקים אחרים, בעל העסק אינו מחויב
31/08/14 20:03
35צפיות
לכבדו.
אם אינו מכבד - פונים לתביעות קטנות (תהיה החלטת השופט באשר היא).
 
תודה!
º
אין כל הבדל לעומת חוקים אחרים
01/09/14 06:12
17צפיות
כלומר, במידה והמוצר עומד בתקנות
01/09/14 07:55
31צפיות
ביטול עסקה (החזר מוצר) - אין שום סיבה שבבית המשפט לא יפסקו לטובתי?

הרהיט נקנה בחנות, הובא על-ידי ולא הורכב ע''י מתקין או ע''י מי מהחנות (וגם לא על-ידי)...

תודה.
יש סיבה שבית המשפט לא יפסוק לטובתך
01/09/14 14:07
36צפיות
כמו שכתבו לך, אין כזה מצב שהעסק על "hold" אבל קח בחשבון שאם המצב של העסק לא טוב, יש סיכוי סביר בהחלט שעד הדיון בבית משפט (ס"ג של חצי שנה) כבר לא יהיה עסק שיהיה אפשר לחייב אותו להחזיר את הכסף.
 
הגדרת ה-"Hold"
01/09/14 15:03
29צפיות
היה לבעלת החנות שותף והוא עזב את השותפות.
אז כרגע היא מחפשת שותפות חדשה.
בגלל זה מכרה את הסחורה ב-20%-50% הנחה.
אתה בבעיה
01/09/14 17:02
34צפיות
כשקנית את המוצר ידעת  על הבעיה של החנות ואת הסיבות למכירה בהנחה כה משמעותית
ולכן אין לדעת מה יפסוק שופט בתביעות קטנות, ובפרט שאינו כפוף לסדר הדין הרגיל
וגם, אם (ואני בספק) כשיפסוק לטובתך - העסק (לפי תאורך) לא יהיה קיים כך שלא יהיה ממי לגבות את הכסף, ואם יהיה קיים - הרי לפי תאורך אין סיבה לתביעה שכן היא תסכים לקבל בחזרה..
תחשוב על זה בטרם תנקוט בצעד כלשהוא
כן
01/09/14 17:56
37צפיות
קצת מצער לומר זאת, אך רוב השופטים לא עוסקים ביישום ואכיפה של החוק כלשונו, אלא במציאת פתרון נוח לצדדים (לדעתם בלבד), שאיננו בהכרח משקף את רוח החוק.
אחת הדוגמאות המוחשיות ביותר לכך היא נושא הפיצויים לדוגמה (של חוק הספאם לדוגמה, אבל גם של חוקים נוספים). לנפגע מגיע לפי החוק פיצוי של 8,000 ש"ח. השופט קובע שהפיצוי מוגזם ופוסק 500 ש"ח. פיצוי שאין בו כדי להרתיע ואין בו כדי למגר את התופעה. אמנם יש לשופט סמכות לעשות זאת, אבל כשקבע המחוקק פיצויים לדוגמה ללא הוכחת נזק הוא התכוון ליצור מנגנון קנסות, שבפועל מרוקן מתוכן.
גם כאן, ייתכן מצב שבו עסק סירב לממש זכות שיש לצרכן על פי חוק, אבל השופט יקבע שההתנהלות של העסק הייתה מקובלת עליו למרות שעמדה בסתירה לדברי החוק (ומבלי שהשופט אף יציין במפורש שיש סתירה כזו!), וזהו. זה פסק הדין. רוצה ללכת בשביל זה למחוזי? רוצה ללכת לאשר גרוניס בשביל המוצר הזה? יש גבול לכמה אנרגיה אפשר להוציא על מוצר ששווה כמה מאות שקלים (או אפילו אלפים). לדעתי שופט לא אמור להתנהל בצורה כזו, אבל זו מערכת המשפט.
דווקא היתה לי הצלחה עם בימ"ש השלום...פירוט:
01/09/14 21:04
26צפיות
במשך שנתיים קיבלתי דואר זבל ללא הרף ממלון בדרום.
לא עזר ששלחתי איזה 15 פעם בקשות להסרה מרשימת תפוצה.
תבעתי והשופט פסק את מה שביקשתי - 21,000ש"ח.
 
כמובן שבית העסק כלל לא שילם.
הוא אף לא דרש את המכתב + פס"ד ששלחתי לו בדואר רשום.
אני די אדיש לגבי זה ... כנראה שהפתרון לגביית הכסף שוכן רק אצל עו"ד שמתמחה בכך.
 
<b>לגבי תגובת ב ר ז י ל י:</b> נכון...אין לדעת איך השופט יגיב.
 
נותר רק לקוות כי אותה בעלת עסק שדורסת את לקוחותיה תאתר שותף.
אכן נראה שכל העניין עם תביעות קטנות לא שווה את כאב הראש.
אך אני לא פוסל את זה שלהשתמש בהזמנה לביהמ"ש כמנוף ללחץ.
כלומר, לגרום להבין שעדיף לה להחזיר את כספי מאשר להיגרר למשפט (בזבוז זמן).
 
תודה רבה.
זה כי פיצוי של 8,000 ש"ח עבור ספאם זה באמת מוגזם
01/09/14 21:13
24צפיות
הבעיה היא שמתייחסים ל-8,000 ש"ח האלה באמת כפיצוי ולא כקנס. מצד שני, בנאדם לא יכול לתבוע קס בשם המדינה.
חבל שאין איזשהו מנגנון בו הפיצוי הולך לעמותה לבחירת התובע, והוא נהנה באופן אוטומטי בזיכוי ממס בגין התרומה או משהו. אני חושב שזה היה מעודד את השופטים לפסוק "פיצויים" יותר משמעותיים.
אגב, אתם חושב שעו"ד מומחה יוכל להוציא זאת מהם?
01/09/14 21:23
28צפיות
יש כנגדם תביעות בהוצל"פ.
סיוט ששמו "הוט". אשמח לחוות דעתכם כיצד לפעול...
01/09/14 19:03
142צפיות
אשתו של בעלי עברה דירה ותיאמה עם הוט (טלויזיה) אליהם היא מנויה שנים שיבואו להתקין בבית החדש.
היום בבוקר הדיעו המתקינים, להתקין 4 נק' ל 4 טלויזיות, כל אחת בחדר אחר. בשלב מסויים התברר שאין חשמל באחד החדרים (הדירה חדשה). הם הודיעו שאינם מתקינים ויבואו בפעם אחרת כשיהיה חשמל. ביקשה שיתקינו את מה שאפשר ויחזרו רק להתקנה החסרה כדי שתוכל להתחיל לצפות בטלויזיה וסירבו. בשלב הזה כבר התחילו בפעולות שכללו פתיחת שקעים בקירות, כולל שבירת שקע אחד בטעות, הזיזו את המקרר לאמצע הסלון (כי מאחוריו היה צריך להגיע לתשתית שלהם) וכבלים שפרוסים בכל הבית. 
לתדהמתה הם השאירו הכל ככה והלכו. 
היא ניסתה ליצור קשר עם שירות הלקוחות וכשתפסה אותם אחרי שעות אמרו לה שייתאמו מועד חדש.
נכון לעכשיו היא מעוניינת להתנתק מהם ואכן תעשה זאת. שאלתי היא כיצד נכון להתנהל מבחינת מה שנעשה: בעיני הם עשו עוול, התנהגו בצורה מחפירה, ועליהם לפצותה. האם הייתם מציעים לפנות למועצה לצרכנות? אולי מייד להגיש תביעה לתביעות קטנות? פניה לגוף אחר? (מועצת הכבלים והלוויין?) כמו שאני מכירה את הוט הם בוודאי יחייבו אותה על ההתקנה שמעולם לא בוצעה, וימררו את חייה בטרם תצליח להתנתק.
אודה לטיפים...
º
אשתו של בעלי?
01/09/14 19:13
34צפיות
סתומה אני. אמא של בעלי. סליחה...
01/09/14 19:47
76צפיות
בכל זאת, אשמח למענה.
א - שתתנתק מהם. ב - שתפנה בכתב ל"פניות ...
01/09/14 20:06
64צפיות
... הציבור" שלהם, תכמת את הנזק הכספי ותדרוש פיצוי.  שתבהיר שבמידה ולא תפוצה על הנזק שנעשה לה, תתבע אותו בתביעות קטנות.  אם צריך - שתתבע את הנזק.
 
את הודעת הנתוק יש לשלוח בפקס מתועד.
שירותי אינסטלציה 7 / 24

משפצים את הבית?

שירותי אינסטלציה 7 \ 24 לפרטים לחצו כאן >>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה