לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לפורום ``תחבורה ציבורית``

שעות הפעילות:
ימים א`-ה` - כל היום
ו` וערבי חג - כל היום
שבת - כל היום

בפורום זה נעסוק בכל הרובדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: רכבות, אוטובוסים, מטוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד.

אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה במנות האוכל במטוסי אלעל.

* לא לשכוח לענות על הסקר - מי שמצביע משפיע

מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הדקו חגורות ושתהיה נסיעה טובה,
מודיעין (i) לשרותכם.

נא לכתוב שאלות הכוונה ומודיעין תחת השירשור היומי בלבד.  נא לשים לב לתאריך השרשור!
המשך...
הודעה חדשה

º
הודעה נעוצה תחילת העבודות להקמת הרכבת הקלה
110תגובות
28/07/15 10:17
2230צפיות

(המשך...)
שינויים באגד
31/07/15 18:17
1צפיות
באגד עורכים שינוייןם במסלולים ובקווין בכל הארץ ביום ראשון, הם אמנן כתבו שיהיו שינויים אך לא פרסמו אותם. מה שאומר, שעכשיו אני צריך לבדוק את כל רשימת הקווים שלי זמנים ומסלולים. מרגיז. למה שאגד לא תפרסם את השינויים באתר?
האוטובוסים החדשים של דן בדרום
הודעה זו מכילה תמונות
31/07/15 17:45
26צפיות
צילום שהועלה בדף הפייסבוק "אוהבי דן, אוטובוסים לדורותייהם" ע"י אלירן חדריה. האוטובוסים מצולמים  כנראה במפעל גולדן דגאגון בסין. לא יודע מה הדגם הספציפי.
שבתשתיות הקטנה - החלה עונת הסיורים.
הודעה זו מכילה תמונות
30/07/15 22:30
276צפיות
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
ודאי שמתם לב לכך שמדור התשתיות מתנהל באחרונה על אש קטנה. עד שיימצא ויפוטר לאלתר הגורם המושחת שאחראי למחדל זה, אודיע על פתיחתה הרשמית של עונת סיורי הפורום. לארבעה סיורים (נתב"ג, אופקים, כביש 1, מתחם תחזוקה ב"ש) כבר נקבעו מועדים, ובנוסף, הושגה הסכמה עקרונית על סיורים נוספים בטריו של "נתיבי ישראל" (קו העמק, כרמיאל, 531). אז החל ממחר המדור מעביר הילוך. בינתיים שני עדכונים קצרים מ-A1.

גשר 10 - הליך הדחיקה לקראת סיומו. אִמרו שלום לאף הפלדה. מפלצת הפלדה הצהובה פורקה וזו הפעם האחרונה שבה נראה אותה באתר. להשלמת תהליך הדחיקה בגשר כולו נותרה דחיקה בודדה של סגמנט קצר. (3 תמונות).
 
A1, קטע א' - לקראת הנחת המסילות.
הודעה זו מכילה תמונות
30/07/15 22:40
222צפיות
בשבוע הבא תחל הנחת המסילות בקטע. הנה מספר תמונות באדיבות צאר המנהרות.
º
חסכת לי ולטופי סיור עדכון לשבת הקרובה - תודה
30/07/15 23:10
60צפיות
יאללה ביי
הודעה זו מכילה תמונות
30/07/15 22:42
219צפיות
עוד שלוש תמונות באדיבות הצאר. תודה רבה, סרגיי!
º
קולולולולו!
30/07/15 22:54
42צפיות
2 שאלות, סתם סקרנות.
31/07/15 17:43
22צפיות
1.המסילות לא היו אמורות להיות הרבה יותר ארוכות? או שהן מיועדות להלחמה בהמשך?
2.מאיפה מגיעות המסילות? הברקוד 537 לא מזהה את מקורן!
אני מוכן לא לקבל מענה אם התשובה מסווגת וקשורה לחרם עלינו מסיבה פוליטית.
נמל התעופה רמון?
31/07/15 08:56
120צפיות
אני מבין שהוא ממוקם בסוף העולם שמאלה אבל לא ראוי גם עליו לערוך סקירה?
º
מדוע לא החלו העבודות בניצב שמעל כביש 9?
31/07/15 14:27
24צפיות
החלטנו לחזור הביתה
31/07/15 12:50
129צפיות
לאחר אחת-עשרה שנים בניכר, החלטנו שהגיע הזמן שהילדים יזכו להיות קצת עם הסבא והסבתא.
 
ההחלטה הזו היתה קשה מאוד והיא התחילה להתגבש כבר לפני שלוש-ארבע שנים.
 
אנחנו עדיין לא ממש מעכלים את העובדה שבעוד שבועיים ושלושה ימים נהיה אצל אמא שלי בדירתה. כבר התחלנו לארוז והזמנו מכולה. ההחלטה בוצעה.
 
לא קל להיות בטוחים בהחלטה שלנו כשכשמונה מתוך עשרה אנשים אומרים לנו שאנחנו השתגענו ואין לנו מה לחזור. כן, שמונה מתוך עשרה - ספרתי. האמת שונה קצת. נכון שהחיים פה בבריטניה קלים ויפים. הדשא ירוק יותר - מן הסתם יש יותר מים. אבל אנחנו חיים פה יפה מאוד כמיעוט בתוך עם שרובו סובלני ונחמד. אבל בכל זאת מיעוט, וזה לא דבר שולי.
 
אבל תעזבו ציונות, משפחה וכו', כמובן שמה שבאמת היטה את הכף לטובת החזרה היה התחלת העבודות על הקו האדום בתל אביב. איך אוכל להמשיך לעקוב מרחוק על הפרוייקט הזה ולא להיות נוכח בפקקים בצומת מעריב?
 
הנוכחות שלי בפורום קצת ירדה בזמן האחרון עקב כל הסידורים והדבר יהיה עוד יותר בעייתי במשך החודש הקרוב. צריך להרשם במשרד הפנים, בעירייה, למצוא רכב, למצוא דירה, וכו' וכו'...
 
אז אם למישהו יש דירה בכפר סבא למכירה, אתם יודעים איפה לחפש אותי...
º
ברוכים השבים
31/07/15 13:15
21צפיות
חדשות נפלאות. ברוך שובכם הביתה
31/07/15 13:26
95צפיות
לא יודע מי השמונה מתוך העשרה האלה (ישראלים או אנגלים?), אבל אני חושב שעשית בחירה נכונה, וזה כבר 8 מ-11 (עוד חמישה כמוני ויש שוויון!).
ישראלים, רק ישראלים... האנגלים מנומסים מדי כך שגם אם הם
31/07/15 14:12
74צפיות
חושבים ככה, הם לעולם לא יאמרו זאת.
 
אגב, אני מחשיב את קולך כשני קולות!
º
אז רק עוד ארבעה! (או שניים כמוני )
31/07/15 14:15
14צפיות
º
עמית הבעיה אצל אלן היא שכל יתר שמונת הקולות הם של אשתו...
31/07/15 15:32
10צפיות
º
31/07/15 18:08
1צפיות
אצלי אנחנו באים וחוזרים ללונדון כבר כמה דורות
31/07/15 14:46
52צפיות
אל תראה בזה סוף פסוק, עוד עשור וחצי הילדים שלך יוכלו להיות "אוסטרלים" בארל'ס קורט אם ירצו בכך. זו לגמרי תופעה שם - כל האנשים המעניינים חוזרים לאנגליה אחרי דור או שניים, היבשת בצידו האחר של העולם היא בסך הכל פרבר שטוב לגדל בו ילדים.
 
לונדון אינה מקום קבע אלא נקודה שיוצאים וחוזרים אליה במשך השנים ובמשך הדורות. בלי להכנס לרשימה שלמה במשפחה שלי אנחנו באים ויוצאים מהעיר כבר מימי הסבא רבא (בשני הצדדים, לא ארחיב אבל זה לא סיפור של זוג אחד).
 
אם העברית של הילדים טובה (שמעתי שבשנות השישים לימודי העברית בJFS היו ברמה מזעזעת שלא איפשרה קליטה ללא אולפן) אז הקליטה בארץ תהיה חלקה יחסית גם אם יהיו הבדלי תרבות כלשהם. אני מכיר יורדים ששאלת השפה היא אחת משיקוליהם שלא להחזיר את ילדיהם מעבר לגיל מסויים.
 
ישראל של שנות השמונים והתשעים היתה מקום טוב לגדול בו. יש משהו מגביל בצורת החשיבה הבריטית שמקובעת להגדרות מילוניות של מילים מבלי להבין את הרעיון בצורה מופשטת או עקרונית וטוב לדעת שיש יותר מדרך אחת לחיות כי מי שרגיל רק לשיטה אחת במקום אחד יכול לצאת מאד מקובע.  
 
אם אתה יכול להמשיך העבודה / עסק הבריטי/ת ולגור בשמש - מה טוב. כך עושים אצלנו בקוסטה דל סול, ואז אתה לא חשוף מדי לשכר מקומי נמוך או לשוק העבודה המקומי.
 
שיהיה בהצלחה.
ברוכים השבים!
31/07/15 15:33
28צפיות
אני כבר מחכה!
ברוכים הבאים הביתה!
31/07/15 15:39
28צפיות
גם אם הוא מלוכלך, רועש, חם ועם שכנים לא משהו - הוא עדיין הבית שלנו. (רק חבל שלא קנינו את הווילה ההיא באוגנדה...)
º
ברוכים השבים
31/07/15 16:57
6צפיות
|*|הפורומים מתחדשים|!|
30/07/15 15:46
140צפיות
גולשות וגולשים יקרים,
תפוז עובר תהליך התחדשות של שיפור חוויית המשתמש באתר.
אנו גאים ושמחים לבשר כי ביום שלישי הקרוב 4.8, החל משעות הצהריים אנו צפויים לעלות עם מערכת פורומים חדשה.
למעשה, הפיתוח נמצא בשלביו הסופיים ואנו עמלים כעת על בדיקות מקדימות.

לאחר ההשקה נמשיך לייצר שיפור מתמיד של האתר וגרסת הפורומים, כאשר אנו נשמח להמשיך ולקבל מכם פידבקים בשוטף בפורום משוב, מסרים אישים ומיילים.
ברצוננו לעדכן כי אנו עובדים בימים אלו גם על גרסה חדשה לאתר המותאם בסלולר ולבלוגים.

בין החידושים שצפויים לעלות ביום שלישי:
- מראה חדיש ועדכני
- אפשרות לכתוב הודעות בצורה מהירה יותר
- אפשרות לעקוב אחרי פורומים אהובים
- אייקונים חדשים ומשודרגים
- ממשק עבודה נוח ויעיל
ועוד...


שימו |לב| במערכת החדשה שצפויה לעלות ביום שלישי החתימות יוסרו באופן גורף עד לעליית מערכת חתימה משודרגת יותר (עליה עובדים בימים אלה).
לידיעתכם, במידה ותרצו לשמור את מה שכתוב בחתימה שלכם, אתם מוזמנים לעשות זאת עד יום שלישי בבוקר.

סופ"ש נעים |הלוואי|
צוות תפוז
כוננות שינויים
30/07/15 16:13
151צפיות
מנסיון העבר כל שדרוג במערכת תפוז לווה בקשיים ובבעיות של ממש.
 
נ.ב. אני עדיין מצטער על האופציה לצרף תמונה מאלבום קיים שהוסרה בשדרוג האחרון.
נקווה שהפעם זה יהיה שונה.
30/07/15 20:50
109צפיות
כמי שהשתתף באיפיון המערכת החדשה והיה שותף לאינספור ישיבות תכנון ומעקב, אני שמח לבשר שהמערכת החדשה נראית ממש מעולה.
º
דאגת לאייקון של האוטובוס, בוס?
30/07/15 21:42
31צפיות
אז... כן!
30/07/15 22:02
88צפיות
כל האייקונים עוצבו מחדש ויש הרבה אייקונים של תח"צ יש אפילו טרוליבוס!
אני מקווה שהיא אכן תהיה ידידותית להעלאת תמונות
30/07/15 22:28
61צפיות
ואם זה לא מאוחר מדי, זה יהיה סבבה אם תדאג לאלבומים נוחים באתר ולצירוף תמונות מתוכם.
המערכת כבר מוכנה ונמצאת בבדיקות אחרונות.
30/07/15 22:50
63צפיות
חוץ מזה אני לא המפתח שלה.
האם המערכת תוכל להעלות תמונות בלינק? זה מאד שימושי.
31/07/15 02:49
42צפיות
בממשק הקיים ניתן להעלות יוטיוב בחלון קטן בתוך התגובה וזה לא שובר את רצף הקריאה, אך אי אפשר להעלות תמונה שלא שייכת לך בלי לשמור ולהעלות.
 
אם יהיה אפשר לעשות פוסט ללינק (כולל כתובת המקור כדי לשמור על זכויות) זה יהיה מאד שימושי כשרוצים להראות דבר או שניים כדוגמה.
 
כמו כן - האם יהיה אפשר להעלות שירשור מראש ולהציג אותו כשיהיה מוכן? זה מאד יקל על העלאת פרוייקטים בלי להזדקק ללילות שימורים ובלי שהקוראים יחשבו שההתמקדות בתהליך ההעלאה היא התעלמות מהם.
כל מנגנון התמונות ישודרג.
31/07/15 15:30
24צפיות
הן תוצגנה כגלריה והגודל יותאם לרזולוציה. כמו-כן ניתן יהיה להעלות בגרירה מתיקיה.
‬ שרשור הכוונה ומודיעין 01/08-31/07
31/07/15 00:16
6צפיות
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות
בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
º
האם יש מוניות שירות מתל אביב לכפר סבא בשבת?
31/07/15 10:35
6צפיות
ניסיון אחר
31/07/15 14:58
14צפיות
מבאר שבע למחנה ירדן בראשון בבוקר.
האם תהיה דרך טובה יותר מאשר לנסוע ברכבת עד לחיפה ומשם את אותו מסלול?
יש 870 אבל הראשון מאוחר מדי...
פסגת זאב "רובע עירוני" -התכתבות עם "ירושלים תתחדשי"
הודעה זו מכילה תמונות
30/07/15 08:58
282צפיות
בוקר טוב,
להלן התכתבות שלי בעניין הבעיה של קו מזין מתחנת הרק"ל.
ההתכתבות מדברת בעד עצמה.
מה אתם אומרים על הרעיון
יש לו היתכנות?
 
התגובה שלי עם הרעיון:
"
 
"תודה על התשובה, העלתי את הנושא כבר בעבר - הדרך לפתור את הבעיה - לפנות למשרד הפנים ולהכריז על פסגת זאב "רובע עירוני" עם סמכיות כמו של עיר לפי החוק הקיים - ולקבל החלטות למען תושבי פסגת זאב. נראה לי שהסיפור הנ"ל יהיה טריגר לקידום הרעיון - אפעל בקרוב למימוש המבנה המוניציפאלי החדש לירושלים "בשביל ירושלים" https://www.facebook.com/wapy.land

השאלה שלי באתר שבקישור:
"
"אין קו מזין לפסגת זאב מזרח -מתחנת "יקותיאל אדם"
עם תחילת פעולת הרק"ל דאגתם לקו 50 מזין לבית הכרם.
בחמישי האחרון הבת שלי באה לבקר אותנו בפסגת זאב מזרח
והמתינה בתחנת "אדם" כמעט חצי שעה.

אין סיבה שקו 66 הנתקע באגריפס - יהיה הקו המוביל
את התושבים מתחנת "אדם" לפסגת זאב מזרח
השורה התחתונה - קו מזין בתדירות של 10 דקות
מתחנת "אדם יקותיאל" לפסגת זאב מזרח"
 
התשובה
"
ירושלים תתחדשי - רשת התחבורה החדשה בירושלים
ואפי שלום
תודה על ההערות.
אנחנו בוחנים את המערך באופן שוטף ובהתאם לכך מתבצעים שינויים והתאמות
https://www.facebook.com/201116136619148/photos/a....
תחנת יקותיאל אדם
30/07/15 23:02
75צפיות
שאמורה להיות תחנת החלפה עד היום לא הופעלה ככזו וממתינה לפעימת צפון-מזרח. בהחלט יש צורך דחוף בהוספת קו מזין לתחנה.
כלבה וגורים רצים אתמול בתל כעכול - מול תל אל פול
הודעה זו מכילה תמונות
31/07/15 13:47
73צפיות

כלבה וגורים רצים אתמול בתל כעכול - מול תל אל פול -
כידוע שם התחיל כל סיפור פילגש בגבעה - המתחבר לט"ו באב -
העם, מזועזע קשות, נקהל כאיש אחד אל העיר מצפה, שם ביקשו מאנשי שבט בנימין להסגיר לידיהם את האנשים שעשו את המעשה . לאחר שאנשי בנימין סירבו, הם הכריזו מלחמה על שבט בנימין המוגדרים כגיבורי מלחמה, בהכריזם שמי שלא יעלה למלחמה יומת, וגם נשבעו, שלא לתת מבנותיהם לבנימין לנשים.
בשביל ירושלים
ללחוץ כדי לדעת - צילומים של הגורים
https://www.facebook.com/wapy.land
ש.ח. ירושלים
ט"ו באב תשע"ה
. *חר' כעכול בפסגת זאב - בארץ בנימין
  תל אל פול - מקום בו שלד הארמון - צמודה לתחנת הרק"ל - בית חנינה
  הכלבים בצילום ללא בעלים משוטטים
 
קצת נוסטלגיה רכבתית....
30/07/15 15:47
131צפיות
מה עושים בשנת 1969 כאשר הנסיעה מחיפה לתל אביב אורכת הרבה זמן (אין לי מידע כמה זמן- אבל מאריך שיותר משעה וחצי...)
אז הפתרון הוא תוספת של 1 ל"י למחיר כרטיס הנסיעה ולהנות מסרט ברכבת  :)
 
ואם תדירות הרכבות שהיו באותה תקופה, יתכן שהגעת לתחנת הרכבת והיית צריך להמתין יותר מדיי זמן, אין בעיה- הרכבת דאגה לשעשע אותך והתקינו ארבעה מקלטי טלביזיה :)
 
למישהו עוד נשאר מחזיק מפתחות
 
ואם בא לכם להשתתף בטקס פתיחת תחנת רכבת דימונה, אתם יותר ממוזמנים :)
º
יפה! תודה.
30/07/15 23:00
12צפיות
היתה הצלחה לקרון הסרטים
31/07/15 13:33
27צפיות
האם זה משהו שהמשיך זמן רב? יש על זה נתונים בכלל?
 
ועניין הטלויזיה גם...
שאלה- למי פונים במשרד התחבורה להתלונן על ליקויים בדיפלומה-
31/07/15 13:11
49צפיות
ביה"ס של האוני' בהפתוחה, שנבחר להפעיל את קורס רענון לנהגים?
ברגע שכתבו לי ש"אין אחראי עליהם במשרד התחבורה, ושאני אחראי על הכול"  (במילה "אני" הכוונה לזה שעונה על מיילים), זה רק חימם אותי עוד יותר, ועכשיו אני הולך להתלונן על הליקויים החמורים מאוד שלהם.
מי מעליהם במשרד התחבורה?
לפני שיתחילו בת"א- תמונות מעבודות הרק"ל התחתי בניס
31/07/15 02:38
138צפיות
למרות הכל אי אפשר לתת לעבודות בתל-אביב להתחיל לפני שאעלה שירשור קצר של החומר הצילומי וכמה אתרי עבודות שנקרו בדרכנו בניס. בעיר ישנו קו רק"ל קרקעי קיים אך השירשורון הזה מוקדש רק לעבודות (ופרסומי) הקו התת-קרקעי שיגדיל את המערכת משדה התעופה למרכז העיר. מרבית הקו הוא בשדרה על פני הקרקע אך שלושת הקילומטרים האחרונים בתחום מרכז העיר הם תת-קרקעיים והם יכללו מספר תחנות. 
לא רחוק מהמלון היתה חנות, אבל באופן צרפתי היא היתה סגורה...
הודעה זו מכילה תמונות
31/07/15 02:54
179צפיות
כבר בהליכה עם המזוודה מתחנת הרכבת ניס-ויל למלון (אותם 500 מטר שלמענם לא היה שווה לעשות סיבוב של קילומטר בקו הקיים והליכה במרחק דומה) ראיתי את החנות הזו מעברה השני של שדרה חד-כיוונית בת שלושה נתיבים. בהזדמנות אחרת צילמתי.
עובר אורח בתחנת ז'אן מדסאן.
הודעה זו מכילה תמונות
31/07/15 03:02
131צפיות
או לפחות עובר מול הפוסטר שלה.
מתקרבים למה שמתברר בדיעבד שהוא פיר השילוח
הודעה זו מכילה תמונותהודעה זו מכילה סרטונים
31/07/15 03:21
138צפיות
ישנו גם יוטיוב רשמי (בצרפתית) המסביר במה מדובר. 
º
הביטון מחדש בשלבים מאד מתקדמים, הבור די רדוד.
הודעה זו מכילה תמונות
31/07/15 03:27
132צפיות
מספר לינקים עמוקים כי יהיה שירשור לקו הקיים.
31/07/15 03:33
56צפיות
מפת הפרוייקט, כולל הקו הקיים (בצהוב, למרות שהוא בדרך כלל באדום), כאשר הקו הנבנה הוא בתכלת לחלק העילי ובכחול כהה לחלק התת קרקעי.
 
 
 
עמוד המוקדש לתחנות התת-קרקעיות באתר החשמליות של ניס (אתר צרפתי בצרפתית).
 
 
 
 
את רשמי מהקו הקיים (שמאד דומה לקו בירושלים למעט מאפיין מיוחד אחד) אשרשר כשתיהיה לי הזדמנות.
 
למרות החדשות מהארץ לא יכלתי לתת לתמונות אמת ראשונות בפורום מעבודות הרכבת הקלה בתל-אביב להקדים את תמונות הקו שלתהליך בנייתו הייתי עד כתייר לפני חודש.
º
שרשור שאלות בנושאי רב-קו
28/07/15 09:05
49צפיות
אין לי יותר כרטיסיות ברב-קו
27/07/15 15:17
255צפיות
בשעה טובה ומוצלחת אני גאה לבשר שאני, באופן אישי, לא צריך יותר כרטיסיות. מעכשיו יש לי ברב-קו חוזה אחד בלבד של ערך צבור.
 
השימוש הקבוע שלי בתח"צ כולל שלושה סוגי נסיעות.
1. כמעט כל יום מרשפון לתל אביב בנתיב אקספרס (לפעמים גם עם מונית שירות ולכן אני לא עושה חופשי חודשי).
2. פעם פעמיים בשבוע פנימי גוש דן
3. פעם בשבוע/שבועיים קו 100 משפירים לריושלים.
 
בחודש מרץ אגד תעבורה החליפו את אגד בקו 100 ומהרגע שגמרתי את הכרטיסייה הישנה עברתי שם לערך צבור.
 
בעקבות שרשור פה בפורום חיכיתי שתיגמר לי הכרטיסיה בנתיב אקספרס ואח"כ ניסיתי לשלם בערך צבור. זו לא פעם ראשונה שאני מנסה אך בעבר הנהגים היו די מבולבלים ולא ידעו אם מותר או אסור להם, עכשיו, אחרי שלושה נהגים שאיפשרו זאת בלי בעיה אני יכול להכריז.
לא עוד כרטיסיות בשבילי.
 
 
 
 
ערך צבור לא יקר יותר במקום כרטיסיות?
27/07/15 17:12
159צפיות
כרטיסיה מזכה (לפי פרופיל הרב קו) בהנחות (ילדים, קשישים וכו') איך זה בערך צבור?
גם בערך צבור ההנחה היא לפי הפרופיל ובאותו שיעור
27/07/15 17:16
159צפיות
20% לפרופיל רגיל
33% לפרופיל סטודנט רגיל
50% לפרופיל אזרח ותיק, סטודנט מורחב
ו-33% או 50% לפרופילים האחרים (זכאי, תלמיד, נוער וכד') לפי ההנחה שלה זכאים.
 
בערך צבור הסכום המוטען כבר מגלם את ההנחה ובעת השימוש יורד מהיתרה מחיר הנסיעה הרגיל.
כלומר, אם אני תלמיד
27/07/15 17:29
153צפיות
ומגיע לי 50% ואני מטעין 100 ש"ח ובעצם מקבל 200?
כן, כך זה עובד
27/07/15 17:33
132צפיות
תודה לשניכם
27/07/15 19:51
134צפיות
(אני ירושלמי פרמיטיבי, לנו אין דברים כאלה, אתם יודעים...)
º
אתה לא פרימיטיבי, סיטיפס פרימיטיבית
27/07/15 19:52
62צפיות
º
27/07/15 19:52
19צפיות
גם אגד,יחסית...
27/07/15 21:40
103צפיות
אני לא יודע אם קוד 11 של אגד תקף בערך צבור (לפי מה שהבנתי ערך צבור הוא עד קוד 12,אבל זה כנראה תלוי בחברה)-אבל אם הוא היה,יכולתי גם אני להשתמש רק בערך צבור. כנ"ל לגבי קוד 62,אבל במקרה הזה אין בעיה באגד,אלא רק בסיטיפס.
בקווים בינעירוניים של אגד שיוצאים מחוץ לתחומי רפורמת גוש דן
27/07/15 21:46
107צפיות
או מטרופולין חיפה הערך הצבור לא תקף, אבל לא בגלל סיבות טכניות אלא בגלל הסכמים עם המדינה.
קוד 11 באגד מייצג מחיר של 25 ש"ח. נסיעות במחיר כזה ממילא מחוץ לתחום הערך הצבור גם במפעילות אחרות. בנסיעות כאלה יש כרטיסיות של שתי נסיעות ולא ערך צבור. למשל, על נסיעה בין תל אביב לבאר שבע בקו של מטרופולין אי אפשר לשלם בערך צבור אלא בכרטיסיית שתי נסיעות.
אבל את החלת הערך הצבור בירושלים וסביבתה לא אגד תוקעת אלא סיטיפס.
יש בזה משהו
27/07/15 22:25
69צפיות
בזמנו נסעתי בקו 380 לבאר שבע ושילמתי על כרטיסיית שתי נסיעות.זכרתי משום מה שאותם כ30 ש"ח הורדו מהערך הצבור. עכשיו אני מבין שטעיתי ,והערך הצבור שזכרתי הייתה הנסיעה בתוך באר שבע...
מה שמזכיר לי - התייחסות משרד התחבורה לנושא הערך הצבור
28/07/15 01:31
146צפיות
מצ"ב התייחסות משרד התחבורה לעניין הערך הצבור, כולל התייחסות גם לירושלים..
לפי המכתב הזה שהוצא לפני 9 ימים, בקווי נתניה - גוש דן של
28/07/15 01:41
92צפיות
נתיב אקספרס רשמית אין ערך צבור.
בשטח כבר חודשים שאין בעיות עם ערך צבור בקווים אלה
29/07/15 12:35
51צפיות
לא טרחתי להוציא כרטיסיה של נתיב ת"א-הרצליה כבר כמה חודשים, ערך צבור מתקבל בלי שאלות וקושיות.
כן
27/07/15 17:34
83צפיות
כמובן הכסף הזה מוגבל לשימוש רק לזמן שהפרופיל תקף, כשיגמר לך תוקף בהפרופיל הכסף ינעל.
º
תיקון: ההנחה לפרופיל רגיל היא 25%
27/07/15 22:55
28צפיות
ההנחה נשארת 20%, זה שמקבלים תוספת של 25%
28/07/15 02:53
61צפיות
זה מגלם את הנחת ה20% שיש בכרטיסיה. עשיתי את החישוב הזה פעם, זה יוצא בדיוק אותו הדבר (כרטיסיה מול ערך צבור).
 
כנ"ל לגבי סטודנט/זכאי. על טעינה של 30 ש"ח, מקבלים 45 ש"ח, קרי מקבלים תוספת של 50% מסכום הטעינה. אבל זה מגלם את הנחת הסטודנט/זכאי של ה33%.
 
אותו הדבר, נוער/אזרח וותיק, הוא טוען 30 ש"ח ומקבל 60 ש"ח, מדובר בתוספת של 100% מסכום הטעינה.
שאלה בנושא רב קו - (אין לי שמץ)
27/07/15 22:18
111צפיות
עד עכשיו היה לי פרופיל סטודנט - מרחבי גוש דן שזיכה אותי ב-50% בבינעירוני - סמסטריאלי ב'. 
התוקף שלו עד ה-30.7.15.
בעיקרון אני מסיים את התואר השנה (האמת שסיימתי היום) ורציתי לדעת מה דינו של הרב קו?
האם אני יכול לקבל עדיין הנחה של 33%? והאם צריך לבצע שינוי כלשהו בפרופיל? 
כי מי שרכש חופשי שנתי יש לו עד אוקטובר אפילו שנגיד הוא כבר לא סטודנט באוגוסט. 

תודה רבה!
כנראה עדיין יש לך פרופיל סטודנט רגיל שמקנה הנחה של 33%
27/07/15 22:39
72צפיות
באוקטובר יפוג פרופיל הסטודנט הרגיל ואז לא תהיה זכאי יותר להנחות מיוחדות.
והפרופיל עובר אוטומטי?
27/07/15 22:46
61צפיות
וכמה נסיעות צריך להטעין כדי לקבל הנחה של 33%? 
 
כשפג תוקף החופשי הסמסטריאלי, פרופיל הסטודנט הרגיל נשאר בתוקף
27/07/15 22:49
72צפיות
עד למועד סיומו.
הנחה של 33% (או 30% ברכבת ובנסיעות ארוכות) אפשר לקבל על ערך צבור, כרטיסיות (כולל כרטיסיות שתי נסיעות) וכרטיסי הלוך-חזור ברכבת.
אין הנחה של 33% או 30% על נסיעות בודדות.
שאלה בנוגע לתוקף כרטיס הלוך ושוב באגד ברב קו סטודנט
29/07/15 08:11
28צפיות
שלום :)
יש לי רב קו סטודנט רגיל ורציתי לשאול לכמה זמן תקפה הנסיעה הנותרת (במידה והשתמשתי באחת) באגד תעבורה, בין עירוני?
משום מה שמתי לב שמתחילים להיעלם לי נסיעות שחשבתי שהיו לי. כמובן שהנהג לא יודע.
תודה :)
לתמיד, התוקף של הנסיעות לא נעלם אלא אם כן השתמשו בהן.
31/07/15 02:50
3צפיות
כשהפרופיל סטודנט שלך ייגמר ויהפוך לפרופיל רגיל, הנסיעות הנותרות תחסמנה אך עדיין תהיינה על הרב קו וניתן יהיה לקבל החזר עליהן בעמדת רב קו.
שאלה בנוגע לתוקף כרטיס הלוך ושוב באגד ברב קו סטודנט
29/07/15 08:11
19צפיות
שלום :)
יש לי רב קו סטודנט רגיל ורציתי לשאול לכמה זמן תקפה הנסיעה הנותרת (במידה והשתמשתי באחת) באגד תעבורה, בין עירוני?
משום מה שמתי לב שמתחילים להיעלם לי נסיעות שחשבתי שהיו לי. כמובן שהנהג לא יודע.
תודה :)
רכישת רב קו חופשי-חודשי
29/07/15 18:03
30צפיות
אני רוצה לקנות רב קו חופשי חודשי בת"א
הבנתי שהרב קו תקף לחודש קלנדרי (מה-1 עד ה-31)
זאת אומרת שאני חייב להטעין אותו בכל 1 בחודש?
או שאני יכול להטעין אותו בכל תאריך, ולבחור אם הוא יהיה תקף בחודש הזה או הבא....
 
תודה מראש
לא ניתן לבחור למתי הוא יהיה תקף, טוענים לחופשי חודשי הקרוב.
31/07/15 02:48
13צפיות
אפשר לטעון גם לפני ה1 לכל חודש. אם אני לא טועה, החל מה20 לכל חודש ניתן לטעון כבר לחודש הבא.
º
לדעתי 25
31/07/15 09:10
1צפיות
יש לי הרבה הסדרי נסיעה על הרב קו שלי
30/07/15 10:49
46צפיות
ומסיבות שונות הפסקתי כמעט לנסוע, ובכל מקרה אני על פרופיל סטודנט לכמה שנים מהיום.
 
האם יש דרך להמיר את הנסיעות הצבורות לזיכוי או לכסף?
כן, לגשת לעמדת רב קו ולבקש זאת. מומלץ להתקשר קודם
31/07/15 02:21
26צפיות
למפעילות הרלוונטיות לך כדי שיוסבר לך איך לבצע זאת, יכול להיות שיוצע לך צ'ק שישלח אליך הביתה ולא תצטרך להגיע לעמדת רב קו אפילו.
‬ שרשור הכוונה ומודיעין 30/07
29/07/15 23:59
11צפיות
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות
בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
משך זמן נסיעה.
30/07/15 11:30
38צפיות
שלום לכם. אני גר בבת ים ומחפש דירה זולה בדרום הארץ.
באר שבע יכולה להיות אופציה בשבילי אבל קראתי באתר הרכבת דבר מוזר.
שרכבת מבאר שבע לראשון לציון לוקחת שעה וחצי ???
אני בטוח שלא הבנתי טוב. זה לא נשמע לי הגיוני.
מישהו יכול לשפוך קצת אור ולעזור לי בתור אדם שכמעט לא נסע ברכבות כל חייו ?
תודה לעונים.
הקישור לראשל"צ מערב נעשה דרך ת"א כיום.
30/07/15 13:23
28צפיות
לכן הדרך ארוכה יותר. (תחנה זו גם ממוקמת בקצה הצפון-מערבי של העיר)
כאשר מסילת אשקלון-ב"ש תחובר, יהיה אפשר לנסוע מב"ש לראשל"צ ישירות דרך המסילה הזו. כרגע הדרך היחידה להגיע לב"ש היא דרך מסילת לוד.
ישנה גם את תחנת ראשונים (בדרום מזרח ראשל"צ, לא רחוק מאיקאה), ששם דווקא אפשר כן להחליף דרך לוד, אבל זו רכבת עם תדירות נמוכה יותר.
 
 
אני לא חושב שזמן הנסיעה דרך אשקלון יהיה קצר משעה וחצי
30/07/15 13:40
20צפיות
אולי שעה ורבע-שעה ועשרים.
וגם כיום הנסיעה לתחנת הראשונים (ולא משה דיין, כפי שפותח השרשור בדק) אורכת שעה ורבע (מב"ש צפון).
 
על איזה אזור בב"ש חשבת?
י-ם: מהגבעה הצרפתית למשעול הדקלים/יגאל אלון
30/07/15 12:09
27צפיות
במהלך היום יש את קו 42 לצומת רמות/גולדה ומשם זה מרחק הליכה למשעול הדקלים/יגאל אלון (גם בדרך חזור יש 42 מצומת רמות/ידין).
 
מהי הדרך המהירה ביותר בשעות הערב (קו 42 פעיל רק עד 19:00-20:00)? תודה!
משך נסיעה בקו 52 (דן)?
30/07/15 21:53
17צפיות
מהו משך הנסיעה בקו 52 של דן מתחנת סירקין בגבעתיים לרחוב הנחושת ברמת החייל?? 
תודה רבה
תלוי בשעת הנסיעה.
31/07/15 02:18
7צפיות
בין 20-40 דקות.
º
תודה רבה
31/07/15 02:42
2צפיות
מה המרחק מבה"ד 12 לשער ירושלים בצריפין
30/07/15 16:39
34צפיות
מה המרחק מבה"ד 12 לשער ירושלים בצריפין
º
מרחק הליכה של מספר דקות
30/07/15 17:27
8צפיות
הכרמלית
29/07/15 23:57
155צפיות
שלום
לצערי הכרמלית עדיין לא עבדה היום, באתר שלהם ובדף הפייסבוק עושה רושם שהיא עובדת -אבל היא סגורה.
מישהו יודע מה קורה שם?
לילה טוב
התחילה לעבוד בתחילת השבוע
30/07/15 07:45
126צפיות
נתקעה על נוסעיה שפונו רגלית מהמנהרה, וכעת מתקנים את מה שהתקלקל.
לא אמור לקחת יותר מכמה ימים
º
מה התקלקל?
30/07/15 07:53
44צפיות
לא יודע
30/07/15 08:33
107צפיות
תמונות מהפינוי הרגלי:
 
 
 
 
 
לא יודעים אבל אני ממשיך להאמין שיש צורך לבצע כל כמה שנים
30/07/15 16:52
88צפיות
בדיקה כללית לציוד הנע כפי שהודעתי לפורום לפני מספר ימים.
אתה אז הגבת ולא היית בדעתי.......מכבד!
אינני יודע אם יש כבר בארץ תקן או הנחיות לגבי פוניקולרים(מכון התקנים, משרד התחבורה, טכניון.....?), לכן פניתי להנחיות השווייצריות בנושא, שהן סופר-קשוחות ומצאתי שמערכות מהסוג הזה צריכות להבדק יום-יום, פעם בשבוע, פעם בחודש, פעם בשלושה חודשים, פעם בסמסטר, פעם בשנה, פעם בשנתיים ופעם בשש שנים ולבסוף פעם ב 9 שנים עם  מין ״פרוק כללי״ כזה.
אני -כאיש לגמרי מחוץ למערכת- מאמין באמונה שלמה שהבדיקות השיגרתיות נאמר, נעשות עם הצוות הטכני המאוד מצומצם של הכרמלית, אבל מעבר לזה לא(!!!).
לכן אני גם שואל שוב, איך זה ש 9 שנים אחרי הכנסתם של הקרונות הראשונים של הכרמלית(ב 1959) לפעולה, הם כבר עברו שפוץ כללי(ב 1968), ועכשיו הקרונות לא עוברים את אותו התהליך(אחרי 22 שנה)? הם לא ״חולים״, מסכים, אבל מדוע לא לתת להם טפול של ״רפואה מונעת״?
אני מסכים שצריך לבצע תחזוקה שוטפת ובדיקות ככל שנדרש,
30/07/15 21:58
51צפיות
אבל ההשוואה למטרו לא הייתה נכונה, ולכך התייחסתי. מגיב אחר כתב לך שהכרמלית היא כמו מעלית, ואם מעליות עוברות ביקורת ע"י מהנדס כל חצי שנה, אז קל וחומר....
בקיצור - אין לי מושג איזה סוג של תחזוקה שוטפת הכרמלית עוברת, אבל אני מניח שיש מי שדואג לכך, ועובדה שהסדקים בכבל שהביאו להחלפתו התגלו בביקורת שגרתית.
הרהורים
31/07/15 00:42
33צפיות
מצבת כח האדם של הכרמלית היא:
מנכ״ל 1, חשב 1, מזכירה 1, מנהל חשבונות 1, מנהל תפעול 1, מנהל משמרת 1, טכנאים 5, נהגים 4 , סה״כ 16 איש.
לדעתי זה אומר ״דרשני״ לגבי התחזוקה.
עם כל הכבוד ל 5 הטכנאים, הם בטח טובים אבל לא ״אוניברסליים״, כל אחד ספצ׳ בתחומו או ב 2 תחומים, אבל כאן הבעיה אולי, על אחת כמה וכמה עם הכנסות מאוד קטנות בגלל מספר הנוסעים המצומצם.
בטוח שעל פי הצורך אפשר תמיד להתקשר עם קבלן חוץ אבל אז שוב נתקלים בבעיות תקציב ולך תשכנע את הפוליטיקאים!
בקצור:מעגל קסמים שלישי עבור האחראים הטכניים.
אבל באתר היה כתוב אחרי שהיא התקלקלה שוב שהיא לא פועלת
30/07/15 09:00
106צפיות
ועכשיו כתוב שהיא כן פועלת.
לא יודעים, אבל רצוי שיודיעו כדי למנוע הרצת שמועות שרק תזקנה
30/07/15 16:19
91צפיות
למערכת ותרחקנה נוסעים פוטנציאליים.
 
העתונאי אלי אשכנזי העלה ב״וואלה״ ב 28 ליולי כתבה על חזרתה לפעולה של הכרמלית שבעקבותיה הגיב קורא תחת הכינוי ״נוסע קבוע״ כלהלן:
יש לי תחושה שהתגובה לא הולמת.
מה דעתך בבקשה? הוא לא מגזים קצת?
כנוסע קבוע המתנו בכיליון עיניים לחידוש פעילות הכרמלית. ביום הראשון לפעילותה הנסיעה היתה רצופה תקלות, עצירות באמצע הנסיעה, עצירה לא תקינה בתחנות ... 4 חודשים היתה הכרמלית מושבתת, מתוכם לפחות 3 חודשים בהמתנה לכבל החדש. האם זה לא היה הזמן המתאים לביצוע שיפוצים כלליים. מה פתאום, התחנות מוזנחות ומתפוררות, הקרונות מלוכלכים, ריפודי המושבים מטונפים ... 3 חודשי השבתה וצוות הכרמלית לא עשה דבר, כדי שעם חידוש הפעילות ציבור הנוסעים יהנה מכלי תחבורה אסטתי ונעים לנסיעה, אבל מה אפשר לצפות מגוף ציבורי שלא איכפת לו מהציבור? מעניין אם בכל תקופת ההשבתה קיבלו שם משכורות כרגיל. ובשיא חוצפתם, מפעילים את הכרמלית כשהיא לא תקינה ועוד גובים כסף עבור נסיעת תקלות מסוייטת. בכל אירגון עם סטנדרטים נורמליים יו"ר הכרמלית כבר היה הולך הביתה, עם כל הצוות שלו.
 
º
30/07/15 22:22
11צפיות
התפרסם כל העלונים ב PDF של כל האזורים באפיקים כולל לו"
29/07/15 21:48
196צפיות
 
קו 48 מרחובות עד 00:05 מרחובות .
 
קו 51 יפעל מקפלן עד 21:45 .
 
 
 
 
יש כמה טעיות באמת מפגרות
29/07/15 22:08
121צפיות
כתוב מוצא של תחנה ויעד  ובכלל המסלול אחר-קו אחר  ,אז מה נכון .
 
קו 3 עצרו  בשעה 16:00  .
 
אבל לא חשוב ,כי אם זה חשוב היו מתייחסים לזה ברצינות.
צריך להיות ממש מטומטם בכדי להוציא קווים נוספים ללא נוסעים
29/07/15 22:26
84צפיות
1-2 זה אותו קו ייסע 3 פעמים בשעה ,על מה בדיוק,הוא ריק  לא בשעות השיא  .
 
קו 3 ייסע 3 פעמים בשעה ,על מה בדיוק ,הוא ריק  לא בשעות השיא  .
 
 
אני כועס כי זה רמאות , כמו לדפוק שעון בבוקר בעבודה וללכת להסתובב ,
 
100 עמודים של מכרז, עשרות חפירות ונוסחאות וימים על גבי ימים וכלום ,סתם בלי טעם .
 
תראו אני לא אחד שבא בטענות בקלות ,אני דיי נוטה להבין גורמים ,אבל פה אתה רואה פשוט חלם
 
יש לך קילומטרים מיותרים ? שפר תדריות ,פתח קווים חדשים אתה חוזר על אותה טעות .
 
 
 
 
יוסי היקר,
29/07/15 22:39
88צפיות
אני לא יודע את מי אתה תוקף כל הזמן , אף אחד לא עושה פה דווקא.
החברה הזאת נכנסת במלוא הכוח והרצון להשתנות. ובונה כרגע אתר אצל בוני האתרים מהטובים בישראל.
באשדוד הם שמו פרסום על בניין ( תמונה בהמשך)
ובוא אספר לך סיפור , תכתוב את כל הבעיות שאתה רואה בדפים , אעביר את זה לעדכון בסדר?
 
ואל תדאג , אני לא עובד אפיקים , ויש מי שיעיד על כך בפורום, אני רק חובב תח"צ.
תקשיב כל הקווים ביבנה ריקים על מה ולמה שכל הקווים
29/07/15 22:43
74צפיות
1-2 , 3  ,  4-5 ,  6 
 
3 פעמים בשעה ,איפה יש נוסעים  ,איפה יש מקום .
 
אני מקווה שיעפו את עמיחי לוי במהרה ממשרד התחבורה וגם את אפיקים  .
 
ואולי היה צריך לעשות מכרז בנפרד ליבנה  .
 
זה פשוט בזבוז כסף , מדברים על תחבורה נורמלית ,אבל מי שופך כסף על עיר בגודל של שכונה .
 
לדעתי גם ברגע האחרון הם עצרו את קו 7 מתדירות וקו 8 9 ,כתוב מ 7.8 והחליטו לא להפעיל אותם ,אין להם נהגים אולי ציוד .
 
כתוב באתר פייסבוק של אפיקים דרושים נהגים דחוף ,אפילו יידאגו להם למקום לישון(הכוונה לנהגים מהצפון)
 
לא צריך להיות גאון גדול .
 
תדירות ואמינות הם שמביאים נוסעים, לא להיפך
29/07/15 22:46
51צפיות
כמו שלא היה כמעט משתמש תח"צ בודד ביבנה לפני שקונקס נכנסו  (זוכר את קו 18 שבא יום כן יום לא היום לא?) כשהשירות היה נוראי, והמספר עלה מאוד (גם אם הוא עדיין נמוך יחסית), כך גם כעת יותר ויותר אנשים ישתמשו בתח"צ כאשר השירות משתפר.
 
היתי פסימי לאור ההתנהלות עד כה, אבל לוח הזמנים שיפר את מצב רוחי בעניין הזה - יש הרבה מה לשפר, אבל הוא מהווה קפיצת מדרגה משמעותית לעומת המצב כיום ביבנה.
אני אומר שכדאי לתת להם שנה של חסד, לראות כיצד הכל פועל, לראות אם מכניסים שיפורים בשירות לפי דרישות התושבים וההיגיון הישר...בוא נראה.
אתה מכיר את יבנה , אתה הולך אתה מקיף אותה ברגל פחות משעה לרו
29/07/15 22:48
54צפיות
מאיפה לאיפה צריך אוטבוס בעיר  ,לרוב האנשים יש כבר רכב פרטי .
 
פעמיים בשעה זה נורמלי  ,אולי קו 3 לתגבר , אבל 3 פעמים כל הקווים ?  , טמטום בזבוז כסף .
אתה כנראה הולך ברגל הרבה הרבה יותר מהר ממני
29/07/15 22:51
50צפיות
מסלולי ההליכה שלי בערבים לוקחים בערך שעה, והם לא קרובים ללהקיף את יבנה. ואני הולך סביב ה 5.3-5.5 קמ"ש, זה לא כזה לאט!
 
וברצינות - אף אחד לא ילך היום 20-25 דקות ברגל לרכבת. זה יותר מדי. וזה עוד במקומות יחסית קרובים.
לרוב יש רכב פרטי במשפחה...ושכונת ענק מאוכלסת לאט לאט בעיר. ותושבים חדשים מגיעים. 
3 פעמים בשעה בשעות השיא זו עדיין תדירות נמוכה מאוד לקו בתל אביב, תחשוב על זה. זה המינימום של תח"צ אמין לדעתי.
אתה לא רואה ,קו 4-5 ריק לגמרי ב 19:00
29/07/15 22:53
39צפיות
ברוב שעות היום הוא ריק לגמרי ,רצתי לצלם הנהג ממוצא אתיופי התעצבן לא לא לא אסור  .
 
אתה  הולך למרכז העיר ביבנה לא  יותר מ 15 דק' מכל מקום ,
 
חוץ מהקצה של נווה אילן דרום מערב.
 
תשימו לב אפיקים מגייסץ עדיין נהגים ,פחחח ,ככה הם בלחץ אפילו מקום לישון הם מצעים 
 
 
אולי מגייסים נהגים ערבים מהצפון.
אגב! הלכתי כבר פעמים במסלול שהמלצת עליו, "האלכסון" בירוקה
29/07/15 22:57
52צפיות
הפארקים מתקדמים ממש יפה, אני מכניס את מסלול ההליכה הזה לרוטציה שלי
איפה יש עיר עם נחל וגשרים , פארק עם דגים
29/07/15 23:00
57צפיות
מסלולים והמרכז מסחרי
 
אני נסעתי באוטובוס האחרון פנימי והיו 10 נוסעים על
29/07/15 22:51
52צפיות
 
 
מה ולמה להוריד אותם ,צריך אותם היום יש מלא נוסעים בלילה בעיקר ברבעי חמישי , זה שירות ,זה בלוף להוסיף תדירות ולצמצם שעות פעילות .
אתה קצת סותר את עצמך
29/07/15 22:55
37צפיות
אם אני מבין למה התכוונת, התכוונת שדווקא בשעות המאוחרות יותר יש יותר ביקוש לאוטובוסים, בשל העובדה שליוממים יש רכבים להגיע עמם לרכבת, ודווקא בערב כשצעירים נוסעים\חוזרים מת"א - הורידו את הנסיעות לחלוטין וצמצמו את שעות הפעילות.
 
לעניין הזה אני אגיב ככה:
1. הוסיפו נסיעות מרחובות ומת"א עד לאחרי חצות.
2. הצעתי כבר קודם להכניס את 333 למתנ"ח יבנה (זה באמת 2-3 דקות בלילה) + חלופה של קו 178 מרכבת מרכז דרך עזריאלי (סמוך לשרונה) ומרכזית ב 3-4 היציאות האחרונות, אלו שגם ככה שעה וחצי אחת מהשניה.
3. הוספת 2 נסיעות לכיוון ביום לקווים 3,4,6 לפי זמני הגעת\יציאת הרכבות האחרונות ביום, רכבות שיש בהן צעירים רבים החוזרים מבילוי בתל אביב.
 
אין ספק שהגברת תדירות לא צריכה לבוא על חשבון צמצום שעות פעילות בתוך העיר, וגם לא הפוך - שעות פעילות קצת יותר נרחבות למספר קווים מצומצם לא צריך לבוא על חשבון תדירות בשעות היום.
הסבר
29/07/15 22:58
32צפיות
תבין היום נוסעים מגיעים בלילה ברכבת אוטובוס 
 
בימי רביעי וחמישי  אני מדבר על קו 3 שהוא חזק וגם אמרתי שהוא באמת מתאים ל 3 פעמים בשעה ,אבל לא כל הקווים.
 
איזה סיבה הגיונית אחרי שיש אותם קווים 3-6 ב 23:45 , פשוט לבטל אותם  .
 
אני לא סותר את עצמי ,אני בסך הכל אומר , תהיו מציאותיים קווים ריקים אתה מתגבר וקו שיש 
 
לו ביקוש אתה מבטל.
אז הבנתי אותך נכון
29/07/15 23:10
30צפיות
אני אסביר לך מה נראה סותר - איך שניסחת את זה, במבט ראשון זה נראה כאילו אתה אומר שבפעם האחרונה שנסעת היו 10 נוסעים על האוטובוס. זה לא מעט בכלל, וזאת כשאתה טוען שהם נוסעים כל היום ריקים.
כמו שראית בתגובה שלי בגוף התגובה), הבנתי שככל הנראה התכונת לאוטובוס האחרון, של 23:45. ואכן המון צעירים מגיעים ברכבת האחרונה (שאגב, מגיעה אחרי 12 בלילה).
אני הייתי מוסיף לתדירות של קווים 3,4,6 עוד נסיעה אחת בשעה בשעות 23:30 ו 00:30, ממש 5 דקות אחרי שהרכבת מתל אביב מגיעה, כדי לקחת את הצעירים המגיעים ברכבת המאוחרת בחזרה הביתה.
למה אתה חושב שזה רק צעירים ? זה גם עובדים
29/07/15 23:21
23צפיות
במפעל הסמוך ממול שכחתי את השם  , נוסעים מרחוק  מהרכבת ואטובוס .
 
10 נוסעים  7 בקו 3 ,  3 בקו 6 .
 
אגב יש 178 ב 23:15 מתל אביב ו ב 00:15 .
חזרתי ברכבת הזו לא מעט פעמים
29/07/15 23:47
34צפיות
למזלי כולן היו נסיעות פנאי, למרות שבעבר חזרתי מהעבודה גם עמוק אחרי 12 בלילה (זה כבר היה במונית אשר מימן המעסיק, לא ברכבת...).
 
 
בקיצור הרבה מאוד נוסעים היו חבר'ה צעירים (לאו דווקא נוער - גם חבר'ה בני 20-30 שרצו לשתות בת"א ולא רצו לנהוג), לדעתי הרוב המכריע.
וככל שיותר אנשים שמעו שיש רכבת ב 12 בלילה, יותר ויותר אנשים הגיעו מלכתחילה לת"א בלי רכב בשעות האלה. ממש ראו את זה.
 
לצערי בעוד שבועיים וחצי לוקחים את הרכבת הזו כרבע שעה אחורה, והיא תצא מת"א ב 23:45, אבל זה לא נורא.
טעות שמצאתי-בקו 323
29/07/15 23:02
55צפיות
רשמו בכלל את הלו"ז של 322
 
º
ראיתי זאת , הועבר לתיקון.
29/07/15 23:12
20צפיות
º
הלו"ז של קו 3 ביבנה נפסק ב 16:00 אחה"צ +- , מניח שזו טעות
29/07/15 23:17
19צפיות
º
מצויין , תודה.
29/07/15 23:28
12צפיות
רשמים ראשוניים
29/07/15 22:33
86צפיות
* שיפור משמעותי בתדירות הקווים הפנימיים של יבנה. קו 3, קווים 4-5 במשולב, בחלק מהשעות קו 6 - 3 פעמים בשעה.
  מהכיוון השני - לרכבות האחרונות שמגיעות ליבנה לו השאירו ולו קו בודד. הייתי מוסיף נסיעות נוספות לקווים 3,4,6 בתאום עם הרכבוץ האחרונות העוזבות\מגיעות לעיר.
 
* קו 177 הוא רעיון נחמד, אבל בנוסף לביקורת שכבר העברתי עליו, נראה לי שאפשר להוסיף את תדירותו הנמוכה יחסית ובשעות מאוד ספציפיות ביום. הייתי שוקל לעשות חלופות של קו 178 בערב המאוחר כך שיצאו מרכבת מרכז, דרך המרכזית, ולאחר מכן במסלול 178 - בדומה למה שנעשה בעבר עם 369א' של מטרופולין. בעיקר משום שלא סימפטי להגיע למרכזית בערב\לילה...גם ככה מדובר בנסיעות של פעם בשעה ורבע בשעות אלו, הנהג יוכל לצאת קצת קודם מרכבת מרכז יהיה זמן ספייר.
 
* קו 178 - חבל שהתדירות במשך היום נותרה פעם בשעה, זה לא מה שיביא לתנופה בקו הזה כי צריך ממש להתאים את עצמך אליו. מנגד, שיפור משמעותי בכך שאוטובוס אחרון יוצא מת"א ב 00:15! בעיקר בבוקר, אחרי שמביאים בחשבון את ביטולו של 179, נראה שתדירות של פעם בחצי שעה הייתה יותר משקפת את הביקוש מאשר פעם בשעה. [ראו הערה בנקודה הקודמת לגבי חלופה מרכבת מרכז בערב. בנוסף, תחנה אחת קטנה ולא מזיקה ל 333 במתנ"ח תהיה מבורכת!]
 
* הקווים לראשון - בתדירות מזעזעת, במיוחד בשעות היוממות (שעה שלמה ללא אוטובוס בבוקר, ולאחר מכן יותר משעה?! וזאת כשאת 284 הוציאו מהמתנ"ח).
 
* קו 51 פעם בשעה - תדירות טובה זה לא, אבל לא נראה יל שצריך יותר מזה לאזור ההוא של רחובות. הקטע הזה שמבוטל קו 48 ברגע שיש קו 49, כשהם בכלל לא מגיעים לאותו יעד, הזוי.כש 49 עבר במרכזית זה היה בסדר, כעת זה לא במקום. מנגד, שאפו ענקי על הארכת שעות הפעילות של קו 48 עד לאחר 12 בלילה!
 
בסה"כ ישנם שיפורים רבים, ונראה לי שלמרות שעוד יש מקום לשיפור, המכרז יביא לשיפור משמעותי של התח"צ בעיר.
חבל שלא עשו יותר במכרז, שזה הזמן המרכזי לשיפורים ולא בין מכרזים, אבל הלוואי ואכן ישפרו אף יותר.
 
 
מישהו יודע מה עם חופשי-חודשי במרבית קווים, או כרטיסי מעבר לנסיעות עירוניות ובינעירוניות בכרטיס אחד? במכרז זה נכלל, לא ראיתי התייחסות לכך בפרוספקטים אשר הועלו לאתר.
º
וקו 313 לא בוטל
30/07/15 00:13
18צפיות
שכחתי לציין זאת
30/07/15 00:16
33צפיות
למעשה, בשילוב של קווים 313,330,181, באם התדירות משתלבת טוב, יש קישור בכלל לא רע בין מרכז ראשון לציון לבין יבנה.
אם 181 היה עובר גם בנס ציונה אז גם בין שתי הערים הקרובות אך כל כך לא מקושרות האלו היה שירות שניתן כבר לקרוא לו סביר.
טוב,לאחר חשיבה, אלו שינויים קלים שלדעתי ישפרו את השירות מאוד
30/07/15 04:00
61צפיות
אני אפתח מכך שלאחר קבלת המידע המלא - השיפור בשירות נראה משמעותי. אני בהחלט מקווה שזה יבוא לידי ביטוי גם במספרי הנוסעים ובהקדם.
להלן מספר שינויים פשוטים יחסית לביצוע, שיכולים להביא לשיפור השירות במידה ניכרת לדעתי.
אם מישהו יוכל להעביר זאת לאפיקים ולאחראים על האשכול - זה יהיה נהדר.
כאמור, לדעתי מדובר בשינויים שבאמת לא יהיה קשה לבצע, לא דורשים הרבה משאבים ברובם (בעיקר 1-7) - והם יסייעו גם לתושבי העיר היוממים וגם לצעירים ולמי שרוצה לצאת לבלות בשעות היותר מאוחרות.

1. קו 333 - הוספת תחנה במתנ"ח יבנה. זה 2-3 דקות תוספת לנסיעה, 1000 מטר נוספים, וישרת את כל תושבי העיר שרוצים לחזור מת"א בלילה וכרגע אין להם שום אופציה אחרת.

2. תוספת 2 נסיעות מתחנת יבנה מערב בשעות 23:30 ו- 00:30 לקווים 3,4,6 (או אפילו רק 3,6) - באופן שמתואם עם הרכבות האחרונות (ניתן לשנות זאת 10 דקות אחורה כשישתנה לו"ז הרכבת באמצע אוגוסט).

3. חלופה ל 178 מ 20:00 ומעלה, כשהוא גם ככה כל שעה ורבע, בכיוון מתל אביב ליבנה (ואולי גם פעם אחת בכיוון ההפוך) - להתחיל ברכבת מרכז, לעבור דרך הקריה (סמוך למתחם שרונה ו10 דקות הליכה מאבן גבירול) - ומשם למרכזית דרך איילון ולה גווארדיה ואז ליבנה. די דומה למה ש 369א' עשה בחלופות הלילה שלו, מרכבת מרכז עד לפנ זמן מה רק בתוספת של עזריאלי כי הוקם מאז מרכז בילוי גדול בשרונה. זה יביא לדעתי הרבה נוסעים, בטח יותר ממי שיעז להגיע לאזור של המרכזית בשעות החושך המאוחרות...

4. שיפור הקונקטיביות של שכונותיה המערביות של יבנה לאשדוד.
כרגע הוא באמת על הפנים - 212 עובר רק במזרח העיר, את 313 ו 330 ניתקו משכונות המגורים, 213 לא עובר בהן בכלל, ו 282 בוטל ככל שזה נוגע לאשדוד. הייתי מבצע שני שינויים על מנת להשיג את המטרה הזו:
א. הייתי שוקל להכניס חלק מחלופות 213 לשכונות המערביות של העיר לסיבוב זריז - נניח להיכנס מז'בוטינסקי, לפנות ימינה בדואני, ימינה בשדרות ירושלים - סיבוב של 5-6 דקות ואז לאשדוד.
ב. בנוסף, שינוי קטן ב 212 שלא יעלה יותר מ2-3 דקות יכול לשרת בצורה מצוינת את השכונה הירוקה - לאחר בי"ס פרדס צפוני לפנות בגבעתי שמאלה במקום ימינה, שמאלה בכיכר לרחוב ששכחתי את שמו , שמאלה בכיכר הראשונה ליד מרכז רוגובין, ולצאת ישר דרך הרחוב שהוא גם ככה יוצא ממנו כרגע. סיבוב באמת קטן אבל משמעותי לתושבי השכונה הרוקה. נכון שזה קו שעושה סיבוב גדול בין רחובות לאשדוד - אבל באמת שמדובר ב 2-3 דקות שיכניסו אלפי תושבים למסלול שלו ושאין בהן רמזורף פקקים וכו'...

5. ניתן להוסיף נסיעה אחת מאוחרת יחסית לקו 181, אולי אפילו רק ביום חמישי\מוצ"ש - הוא מתחיל מאזור בילויים שמאוד פופולארי בקרב תושבי יבנה.

6. באופן דומה, ניתן לקחת את 2-3 הנסיעות האחרונות של קו 48 ולנצל את זה שאין תנועה בשעות האלה כדי שבאותו זמן הוא יספיק לעשות מסלול קצת יותר ארוך שיכסה גם את פארק המדע וכך צעירים יוכלו לחזור מבילוי שם באוטובוס.
במקום לפנות שמאלה לדרך יבנה, להמשיך ישר, להיכנס ימינה אחרי הגשר לרחוב הזה של התחנת רכבת, רמזור ראשון שמאלה (פקריס?), ושוב רמזור ראשון שמאלה לרחוב הראשי של פארק המדע - ואז לצאת דרך האצ"ל וימינה בדרך יבנה למסלול הרגיל.
כך אתה מכסה גם את הקניון ואזור הרצל ומרכז העיר, גם את חלק הבילויים של פארק המדע, וגם לא גורע מהשירות לפקולטה לחקלאות ומכון וייצמן. ניתן גם לחזור לצומת של מכון וייצמן ולקחת ימינה משם במסלול הרגיל אבל בשביל התחנה של קק"ל בלבד, זה נראה לי די מיותר בשעות האלה.

7.  קו 177 - לא מבין מדוע מעבירים אתו על ז'בוטינסקי, ולא מז'בוטינסקי שמאלה לאגוז ומשם ימינה על שדרות ירושלים. זה מכניס שכונה שלמה, שעולים בה אנשים, למסלול הקו. 

8. כללי - יש משהו הזוי קצת בכך שהקווים לת"א עוברים במסלול מסוים, הקווים לראשון באחר, הקווים לרחובות באחר....אני חושב שעדיף להחליט על מסלול מסוים ביבנה, אולי 2, שמכסים את מרבית השכונות בצורה סבירה - וללכת עליו בקווים שונים. החלוקה כעת קצת מוזרה לטעמי.
 
213 זה קו יוממים שפועל בבוקר בכוון ליבנה ואחה"צ בכוון לאשדוד
30/07/15 09:14
29צפיות
מה סבוב כזה כפי שאתה מציע ישרת?
הוספת סבוב כזה תפגע במטרת הקו להסיע במהירות וביעילות נוסעים שגרים באשדוד ועובדים באזור התעשיה ביבנה.
אני מציע סיבוב של 5 דקות
30/07/15 12:43
24צפיות
שיכניסו אלפי תושבים שאין להם כרגע שירות לאשדוד, ושהיה כזה לפני המכרז, למעגל.
בכוונה הלכתי על סיבוב מאוד מוגבל ביבנה. רוב האנשים באזור יצטרכו ללכת עד 10 דקות לתחנה הקרובה לביתם עבורו. אבל זה האיזון שנראה לי סביר. גם ככה הקו הזה יסע ריק ברוב הנסיעות ויתמלא רק ב 1-2 שסמוכות ל 16:45...
בוא נסכם בזה שנחכה שיחליפו אחראי במשרד התחבורה או את אפיקים
30/07/15 09:36
46צפיות
רק החלפת אחראי במשרד התחבורה בדרום או החלפת מפעיל אפיקים תעשה שינוי .
 
º
30/07/15 10:14
6צפיות
תיקון קטן לנקודה 4
30/07/15 14:43
24צפיות
או ליתר דיוק 4(ב) - מרחוב קדושי קהיר (לאחר בי"ס פרדס צפוני) לפנות ימינה במקום שמאלה (התבלבלתי במקור).
לאחר מכן לפנות שמאלה לרחוב הדוגית, שמאלה לסנפיר (שכרגע משתלב עם רחוב הנמל, בעתיד תהיה שם כיכר כשיבנו חלק נוסף בשכונה) - ואז לצאת "כרגיל" מרחוב הנמל לכביש 42.
שאלה לעניין הערך הצבור
30/07/15 14:30
37צפיות
אף פעם לא השתמשתי בערך צבור עד היום, האם כל ערך צבור, לא משנה באיזה חברה טענתי אותו, יכול לשמש בכל חברה אחרת?
 
לדוגמא, נניח שטענתי 100 ש"ח על קו של אפיקים ביבנה כערך צבור.
האם אוכל להשתמש בו גם באוטובוסים בתוך תל אביב?
 
מהן החברות שעובדות עם ערך צבור כרגע? (ברכבת אפשר להשתמש בו?)
הערך הצבור עובד כמעט בכל הארץ,לא משנה היכן טענת אותו.
30/07/15 16:24
34צפיות
עלה בפורום מסמך שמתייחס ל"היכן לא-מקבלים ערך צבור":
 
אני חייב לציין שבאשכולות "ישנים" יחסית,כמו פתח תקווה ובקעת אונו,יכולות לצוץ בעיות במעברים-למשל,תשלום של 10.90 בתוך פתח תקווה מתוך מטרה להחליף לאוטובוס לרעננה הסתבך,כי המכשיר ה"חדש" בקווים (קו 641) לא קלט את החיוב של המכשיר ה"ישן" בקווים (פנימי פתח תקווה).
תודה. הערך הצבור מקנה גם 90 דקות באזור ת"א, למשל?
30/07/15 17:49
16צפיות
או שתשלום באמצעותו שקול לתשלום ללא רב קו ויש לשלם לכל קו בנפרד?
היכן שיש מעברים חופשיים, הם חלים גם על תשלום בערך צבור
30/07/15 18:07
24צפיות
נכון להיום בתחומי רפורמת גוש דן ובמטרופולין חיפה.
בעתיד יהיו מעברים חופשיים וערך צבור גם בבאר שבע.
בירושלים יש כבר מעברים חופשיים אבל אין ערך צבור.
º
30/07/15 18:19
4צפיות
ערך צבור לא מכובד ברכבת
30/07/15 18:05
59צפיות
ערך צבור מכובד ב:
קווי אגד, דן, קווים, מטרופולין בתחומי רפורמת גוש דן
קווי אגד ודן בצפון (מטרונית) במטרופולין חיפה
קווי נתיב אקספרס, סופרבוס, נצרת נסיעות ותיירות, שרותי אוטובוסים מאוחדים נצרת וג'י.בי. טורס בצפון הארץ
קווי קווים באשכול נתניה-חדרה כולל בקווי חוף הכרמל (69X) ובקווי 62X ו 64X
קווי מטרופולין באשכול הנגב, עד מחיר מסויים, לא כולל נסיעות בינעירוניות ארוכות שבהן יש כרטיסיית שתי נסיעות ולא ערך צבור
קווי קווים באשכול החשמונאים (לוד, רמלה, שוהם, מודיעין, מודיעין עילית), גם כן עד מחיר מסויים.
קווי אגד תעבורה בין שפירים לירושלים
 
לגבי קווי נתניה - גוש דן של נתיב אקספרס - מעשית כנראה ערך צבור מכובד, רשמית לא
 
ערך צבור לא מכובד (בנוסף לרכבת) ב:
כל קווי אגד מחוץ לתחומי רפורמת גוש דן ומטרופולין חיפה (כולל בירושלים)
רכבת הקלה בירושלים
כרמלית בחיפה
קווי רמה ברמת הגולן
קווי אפיקים בשומרון ובאשכול בני ברק - ירושלים
קווי אגד תעבורה העירוניים בנתניה ובאשדוד, בקווי עוטף ירושלים (מבשרת ציון, גבעת זאב, מעלה אדומים , בנימין ושומרון), באשכול צפון הנגב ובקווי אלעד
קווי סופרבוס באשכול בית שמש ופרוזדור ירושלים
קווי ביתר עילית של קווים-עילית
קווי מטרודן בבאר שבע
קווי רהט של גלים
 
כשייושמו המכרזים החדשים של צפון הנגב, באר שבע עירוני ובקעת אונו יהיה ערך צבור גם בקווי צפון הנגב, בקווים העירוניים בבאר שבע ובקווי אלעד.
וואו, איזו תשובה מפורטת , תודה!
30/07/15 18:18
33צפיות
יש לך מושג עד איזה מחיר זה תופס במטרופולין, ומה מוגדר נסיעה ארוכה?
 
למשל נסיעה בקו 369 מיבנה לת"א\ יבנה ב"ש יתפוס?
התשובה באתר מטרופולין:
30/07/15 18:20
40צפיות
 
"
***שימו לב, השימוש בערך הצבור מתאפשר בקודים: 61 (2.80 ש"ח) ועד קוד 11 כולל בלבד (15.40 ש"ח)***
"
(במקור מופיע בצבע כתום)
וכמובן מיום שישי הבא יכובד גם בקווי אשכול אשדוד-יבנה-ת"א
30/07/15 18:27
38צפיות
של אפיקים.
בכל מקרה, אף פעם לא מזיק לשאול את הנהג
הודעה זו מכילה תמונות
31/07/15 00:33
70צפיות
כמו שנאמר בנתיבי אקספרס לא אמורים לכבד בקווי ת"א - נתניה ובכל זאת מכבדים. 
בנוסף, יש נהגים שמחליטים על דעת עצמם שהם מכבדים ערך צבור.
מצרף חיוב לדוגמא - מסתבר שהכותל המערבי נמצא באזור הקריות לדעת הנהג.. 
מוזר שאין באגד בקרת IT על נושא החיובים. בחברה שמכבדת את עצמה המכשיר לא היה מאפשר לנהג שנוסע בקוד 62 (ירושלים) לחייב קוד 1..
הכותל שבקריות
ארכיון הודעות
Flix
פורום עדשות מגע ומשקפיים

חדש בתפוז!

פורום עדשות מגע ומשקפיים להתייעצות עם בעלת מקצוע היכנסו >>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה