ZeevRozenek לך תבדוק אם זה אמיתי

רמי בר1

New member
יש בארץ משבר כלכלי,אפילו שנתניהו מכחיש.

בנוסף,יש מעט טייסים שמענין אותם ביצועי המראה ונחיתה מ צויינים, והכי בנוסף, מי שהפרוטה ממלאה את כיסיו עד שמכנסיו גולשים מטה,הולך עם העדר וקונה טכסן,כשהמהדרין כבר לא מתפשרים על פחות מסטינג.אני יודע על מטוס שהשותפים בו קיבלו החלטה שלא נוחתים על מסלול שאינו אספלט.הם לא נחתו במישר היכן שאתה כן נחתת.אני מניח שבעתיד עם צמצום השדות בארץ תהיה עדנה למטוסים שמיועדים לפעול ממסלולים קצרים.
 

jsurie

New member
רמי, כלומר שינוי מגמה באז"מים, לא מיתון.

זה מה שאני טוען כל הזמן, רוצים להיות GA וגם מצליחים. המיעוט שמחדש כבר לא רוצה שטח, רוצה חו"ל.
 

רמי בר1

New member
לא רק שינוי מגמה. כמות המטוסים החדשים

המגיעים או נבנים ירדה.גם באז מ הבעיה הגדולה היא החניה.
 
רוצים גם וגם, וזה מה שיפה.

בשנה האחרונה , נחתתי עם המטוס ב 7 שדות תעופה בקפריסין ואיי ייון , נחתתי באבישור , ועל שבילים בנגב.
הורסטיליות היא מה שמאפשרת את ההנאה המירבית מהכלי.

לפני כשנתיים, טסתי עם רמי ועוד 3 כלים איטיים לכוון המישר במהירות 60 מייש בנופים המדהימים שרמי הוביל אותנו, נחתנו במישר, מיד אחרי הקפה הפולניה שלי הזכירה לי שאני מאחר ליום הולדת של ביתי,
הנעתי וחזרתי במהירות של 130 מייש עד לראשון. (עדיין חטפתי מהפולניה, אבל נהניתי מהדרך חזרה לא פחות)

מבחינתנו תעופה כללית זה לא מילה גסה, כל סוג של תעופה הוא יפה בעיני, אבל כמובן בלי לוותר על פרופיל הטיסה באז"מ. (בייחוד לאחר הבועות החדשות)

טיסות בטוחות ומהנות לכולם, בלי קשר לסוג הכלי.
שי שמעון
 

רמי בר1

New member
גם וגם זה יחסי. המטוס אולי הכי גם וגם זה

המטוס של יורם פלד. ועם זה,הוא עדין יחיד.
יש טייסים שמוכנים להקריב קצת במהירות וצללית המטוס לטובת יכולות שטח טובות יותר, ויש אחרים שהמהירות וצללית המטוס מאד חשובה,ומבחינת שטח מספיק להם מסלול אבישור או מישר.כך או כך,המצב הכלכלי וזמינות החניות משפיעים גם על אלה וגם על אלה.
העיקר שכולם נהנים.
 
לא לגמרי שינוי מגמה

לפי הערכה שלי - כל מי שהתחיל את דרכו באז"מ שואף להפוך את פרופיל הטיסה שלו ל GA כולל חו"ל וכו'
לעומת זאת, הרבה מאלו שהתחילו ב GA ועברו לאז"מ דוקא נמשכים למטוסי השטח
יש כמובן חריגים, אבל לדעתי ריבוי הטכסנים ודומיהם נובע מאנשי אז"מ שרוצים לשחק במגרש ה"גדולים"...
 
בוקי - טעות בידך

אלא שטסו לחול יעני משחקים במגרש של הגדולים לעולם לא וותרו על פרופיל טיסה באזמ. ממש לא רוצים לשחק במגרש
של הגדולים, הגדר מכשירים וכד'.
חלקם הגדולגם באו משם-היו- והחליטו גם וגם. רוב הטיסות המוחלט הינו בארץ. בפרופיל טיסה באזמ, בבועות הנפלאות.
ואם מישהו טס פעם בשנה לחול זה ממש ממש לא מבטא "רוצים לשחק במגרש של הגדולים". ממש לא.
אם הייתי רוצה להיות במדרש של הגדולים, הייתי נוסע להרצליה ושוכר צסנה ומשחק אותה "גדול".
זה לא מעניין.
 
מסכים איתך שזה לא מעניין

לא מתכוון אליך אישית כמובן,
אבל אני מתכוון לאלו שקונים מטוסי כנף תחתית מאובזרים ויקרים (טכסן, סטינג, סיירה וכו') ובכך מגבילים את עצמם לטיסות בפרופיל GA . ההבדל היחיד בינם לבין טייסי ה GA הוא זמן הגשת המרשה לפני הטיסה - כל טייס צסנה יכול לטוס בפרופיל שקרוב לפרופיל אזמ בבועות אם יגיש מרשה חריג בזמן.
אם תבדוק במינחת שלך, אני בטוח שתגלה שרוב (נכון - לא כולם) הטייסים שטסים במטוסים שהזכרתי למעלה, הם כאלו שהתחילו באז"מ והיום "מגהצים" בפרופיל שקרוב מאוד ל GA (ראשון תימן וחזרה וכדומה). אם תנסה לבדוק את אלו שהגיעו מ GA תגלה שרובם (שוב - לא כולם) טסים במטוסי "שטח" או אז"מים אמיתיים.
ולכן אני ממשיך להחזיק בדעתי הקודמת לגבי המשחק עם ה"גדולים".
אין כוונה לפגוע בך אישית מאחר ואתה היוצא דופן שמגיע מתעופה כללית ומדאייה וגם עם הרבה שעות שטח באז"מ...
 

רמי בר1

New member
למטוסים שהזכרת יש בעיה אפילו בעין ורד

בזמן שהחיטה שבצידי המסלול עדין לא קצורה.
עדין,לטכסן ולסיירה עם טייס שמתמצא בהם ,יש יכולות לא רעות בכלל לדרכי עפר, אם כי הם צריכות להיות יותר ארוכות.
 

jsurie

New member
רמי, זה לא משבר, זו בעיית ראיה של האנשים,

פותחים את הראנק ולא רואים כסף.
 
למעלה