ZAMBIA יקרה, מאחר וחברי כאן התחרפנו
אני מרשה לעצמי לשחק את המעשית שבחבורה ולהמליץ לך על כמה מתכונים באמת טובים שכדאי לך להכין לו, באם את מחליטה להישאר בבית: תתחילי בגלילות חצילים (פרוסים לאורך) וממולאים (מגולגלים סביב) נגינת עיזים (פרומעז) ברוטב עגבניות, סלט חסות יפות עם קרוטונים מעשה ידיך, צנוברים, גבינת פרמזן מפוזרת מעל ורוטב וינגרט. אם הינכם אוכלי בשר - אני לא יכולה לעזור כי אני צמחונית אז תבקשי המלצה מהחברים (למרות שדג אפוי יחד עם ירקות שורשיים פרוסים (שומר, ראש סלרי, שורש פטרוזיליה, צנוניות וגזר, ברוטב לימון, חמאה וצמחי תבלין - נשמע לי לא רע בכלל...) ותקנחי בעוגת 2 סוגי אגוזים ושוקולד של ``השף הערום`` (את המתכון תוכלי למצוא בעזרת מנוע החיפוש או תבקשי ממני ואתן לך). תקני כמובן יין טוב ומי צריך יותר מזה? אל תבני על ``פעילות`` אינטנסיבית לאחר מכן כי הוא עלול לצנוח שדוד על המיטה לאחר ארוחה שכזאת, אבל מי צריך פעילות אחרי הנאה צרופה שכזאת?
אני מרשה לעצמי לשחק את המעשית שבחבורה ולהמליץ לך על כמה מתכונים באמת טובים שכדאי לך להכין לו, באם את מחליטה להישאר בבית: תתחילי בגלילות חצילים (פרוסים לאורך) וממולאים (מגולגלים סביב) נגינת עיזים (פרומעז) ברוטב עגבניות, סלט חסות יפות עם קרוטונים מעשה ידיך, צנוברים, גבינת פרמזן מפוזרת מעל ורוטב וינגרט. אם הינכם אוכלי בשר - אני לא יכולה לעזור כי אני צמחונית אז תבקשי המלצה מהחברים (למרות שדג אפוי יחד עם ירקות שורשיים פרוסים (שומר, ראש סלרי, שורש פטרוזיליה, צנוניות וגזר, ברוטב לימון, חמאה וצמחי תבלין - נשמע לי לא רע בכלל...) ותקנחי בעוגת 2 סוגי אגוזים ושוקולד של ``השף הערום`` (את המתכון תוכלי למצוא בעזרת מנוע החיפוש או תבקשי ממני ואתן לך). תקני כמובן יין טוב ומי צריך יותר מזה? אל תבני על ``פעילות`` אינטנסיבית לאחר מכן כי הוא עלול לצנוח שדוד על המיטה לאחר ארוחה שכזאת, אבל מי צריך פעילות אחרי הנאה צרופה שכזאת?