z750 2005

katangilis

New member
z750 2005

Z750 - מחר אני הולך לראות את הכלי המוכר אמר לי בטלפון שהוא שותה 1 ל 25 אם נוסעים רגוע ( עד 120 קמ"ש) לא נשמע לי הגיוני , אני טועה ?
מישהו יכול לפרט עלויות + - ? ( דלק ,צמיגים ,טיפולים ושו"ת) תודה
 

Choia

New member
לא

דלק - לא תלוי רק בעל איזו מהירות אתה נוסע אלא גם באיך אתה מאיץ ומה אופי הרכיבה שלך. צמיגים - תלוי כמה תתפרע, ובאופי הרכיבה שלך. וזה בטח שלא ממש קשור לאופנוע שלך אלא אליך. וטיפולים - תלויים באיפה תעשה אותם. ופייר : זה באמת משנה אם זה 1 ל 25?
 

Choia

New member
תיקון

צמיגים תלויים באיזה צמיגים אתה תשים וכמה תשחוק אותם ואיך
 

katangilis

New member
תודה. אכן לא אמות אם הצריכה קצת שונה

אבל אם היא 1 ל15 זה כבר קצת מועקה , וגם מטריד אם המוכר משקר לי עוד לפני שראיתי אותו ( התחלה ברגל שמאל ?)
 

Pumi

New member
זה יהיה יותר לכיוון ה 1-17 עד 1-21

כל מה שבאמצע, תלוי בכך. תהיה יותר רגוע, תקבל יותר. פחות רגוע ותרכב יותר בתוך העיר, תקבל פחות. מספר מדויק, לא ניתן לתת לך. תלוי איפה אתה רוכב יותר, ואיך.
 

Pumi

New member
כמו שרשמו לך, תלוי באופי הרכיבה שלך

אני על ה ktm superduke 990 עשיתי 1-19 בזמן ההרצה ברכיבה יחסית רגועה. היום אני עושה בקושי 1-12 (אבל זה כי אני
שלא מסוגל שלא למשוך אותו כל הזמן
). אם הסופרספורט שהיו לי, הייתי יכול לעשות גם 1-23/24 ברכיבות סופר רגועות. כך שכן, אפשרי לעשות 1-25. קצת גבולי וכמעט רק מחוץ לעיר. לא מאמין שתגיע לזה ביום יום. אבל זה כבר תלוי במה הוא ישמש אותך, בעיר/מחוץ לעיר, טיולים וכדומה. וגם תלוי בך. עלויות קצת קשה לי להגיד לך. צמיגים אם תטייל יותר, ותקח צמיגי תיור, תוכל גם לעשות איתם גם 15,000 או יותר. צמיגים רכים יותר אומר החלפה תכופה יותר.
 

Choia

New member
רגע אחד!

איך יודעים מה ההמלצה לכל כמה קילומטרים/שנים צריך להחליף צמיגים? או שזה תלוי רק בתחושה של האחיזה? אני מתקרב ל15000 עם הצמיגים הנוכחיים שלי ובינתיים נדמה לי שהם פאנן.
 

Pumi

New member
תלוי בצמיגים, תלוי באופנוע

בדרך כלל צמיגי תיור יעשו בקלות 15,000. מעבר לשם זה כבר תלוי בסוג הצמיג שלך, ובך. ומבחינת תחושת אחיזה, זה מדי פעם גם מטעה. בייחוד בצמיגי תיור. ברגע שמתחילים להופיע סדקים של התייבשות על הצמיג, אז למרות שעדיין מרגישים שיש אחיזה, עדיף לתכנן את החלפתו.
 
אל תחכה לתחושת האחיזה בשביל להחליף

אלא, אם אתה רוכב מאוד מנוסה ורוכב רק במסלול. אם תפעל לפי תחושת אחיזה, תגיע עם צמיג תקין לקטע כביש חלק בגלל אספלט מחורבן/שמן על הכביש/סולר/ שאר מריעין ובישין, וחליף צמיג טוב בצמיג חדש. לא חבל על הכסף? מצד שני, אתה גם עלול לרכב עם צמיג יבש/גמור, ולהרגיש אחיזה נפלאה, ורק בסיבוב לגלות, בזמן אמת, שהצמיג גמור. לא בדיוק מתכון לחיים ארוכים. אינדיקציות להחלפה הן: -יובש וסדקים בצמיג (כמו שכתב פומי) -חריצים בעומק של פחות מ 2מ"מ (הגדרת משרד התחבורה, לא עובר טסט עם פחות) -לכל צמיג אמור להיות חריץ מיוחד בתור אינדיקטור לשחיקה. -עיוות בצמיג (בליטה שלא אמורה להיות) -פנצ'ר רביעי
 

sananesr

New member
אל תשכח גם פג תוקף...

לכל צמיג יש תאריכון ייצור, שווה לבדוק אותו בקנייה. מופיע כמספר שבוע והשנה., נגיד 809 (שבוע שמיני של 2009 - אם זכרוני אינו מטעה אותי)
 
"פג תוקף" הוא קשקוש מקושקש

לבטח בסוגי הצמיגים שאני התנסתי בהם: מישלין, דאנלופ, ברידג'סטון ושאר היצרנים המובילים. ם הצמיג נשמר במקום מתאים, ושכבת הציפוי שלו תקינה ולא סדוקה, הרי שהצמיג טוב כביום הולדתו. כך יצא לי תמיד לקנות בזול יחסית צמיגים "ישנים", שלא היו שונים באחיזתם מצמיגים בעלי שנת ייצור "חדשה", והדברים מחוזקים עוד יותר כשהאופנוע הוא הפיירבלייד המקורי המופרע שרכבתי אתו כל השנים - בעיקר רכיבות ספורטיביות - תמיד היה לי גם קטנוע בנוסף.
 
פג תוקף זה לא קשקוש

זה תעודת הביטוח של חברות הצמיגים מתביעות על כשלים. לרוב המוצרים בשוק(שיש להם תאריך תוקף כמובן) ניתן להשתמש בלי בעייה גם אחרי התאריך. אבל מבחינה סטטיסטית, יש יותר סיכוי לכשלים במוצר שעבר את התאריך מאשר מוצר שלא. כמות הכשלים מעבר לתאריך היא הקובעת(לרוב) את התוקף. אתה יכול לקנות חומוס שעבר את תאריך התוקף אבל אוחסן מרגע היצור במקרר טוב, והוא יהיה תקין לחלוטין. ואתה יכול לקנות גם חומוס בין יומיים שעמד בשמש ויהיה מקולקל. התאריך על הקופסא, רק אומר שבשימוש ואיחסון סבירים, עד לתאריך זה, רוב הסיכויים שהחומוס עוד יהיה תקין. מעבר לתאריך זה, האכילה על אחריותך בלבד. אותו הדבר בצמיגים, האכילה מעבר לתאריך היא על אחריותך בלבד.
 

zelig0n

New member
לגבי פנצ'ר רביעי

רשמו פה שגם אם יש 3 קרובים או אחד גדול מומלץ להחליף.
 
למעלה