YNet על נכים ואופניים ברכבת

מצב
הנושא נעול.

mem99

New member
YNet על נכים ואופניים ברכבת

YNet על נכים ואופניים ברכבת
כל מילה בסלע. שימו לב על הנתונים לגבי הסעת אופניים בעולם.
 

elians

New member
פשוט מזעזע ../images/Emo31.gif

YNet על נכים ואופניים ברכבת
כל מילה בסלע. שימו לב על הנתונים לגבי הסעת אופניים בעולם.
פשוט מזעזע

איזה חוצפה יש לאיש רכבת שזעם על איגור הנכה שלא הודיע מראש. אז החיים הספונטניים לא חלים על הנכים בארץ? גועל נפש ואז מה אם אין איש שיפעיל את המעלית הזאת, שהפקחים יזיזו את התחת שלהם ויתאמצו מעט זה לא רציני ממש. וכמובן שלא חסרים אנשים טובים שיסייעו לנכים לעלות לרדת. ממש העלה לי את הסעיף עכשיו, גועל נפש מצד הרכבת והצוות שלה
 

אוהד11

New member
צר לי שבמדינה שלנו עם כל "הנסיון"

פשוט מזעזע

איזה חוצפה יש לאיש רכבת שזעם על איגור הנכה שלא הודיע מראש. אז החיים הספונטניים לא חלים על הנכים בארץ? גועל נפש ואז מה אם אין איש שיפעיל את המעלית הזאת, שהפקחים יזיזו את התחת שלהם ויתאמצו מעט זה לא רציני ממש. וכמובן שלא חסרים אנשים טובים שיסייעו לנכים לעלות לרדת. ממש העלה לי את הסעיף עכשיו, גועל נפש מצד הרכבת והצוות שלה
צר לי שבמדינה שלנו עם כל "הנסיון"
הקשה שיש לנו עם נכים זו הגישה וההתייחסות לנכים. כמי שמכיר מקרוב את הנושא עלי לציין, שזו לא התופעה היחידה של התייחסות לנכים ולנגישותם, ודווקא המדינות "הפחות נאורות" באירופה מגלות פתיחות ומעוף בהתייחסות לנכים ולנגישותם. הרבה דברים אינם עולים כסף, כפי שלצערנו התרגלנו למדוד, אלא צריך רגישות, אך, משום מה, קהות החושים מאפילה עליה.
 

צחקן

New member
../images/Emo45.gif

צר לי שבמדינה שלנו עם כל "הנסיון"
הקשה שיש לנו עם נכים זו הגישה וההתייחסות לנכים. כמי שמכיר מקרוב את הנושא עלי לציין, שזו לא התופעה היחידה של התייחסות לנכים ולנגישותם, ודווקא המדינות "הפחות נאורות" באירופה מגלות פתיחות ומעוף בהתייחסות לנכים ולנגישותם. הרבה דברים אינם עולים כסף, כפי שלצערנו התרגלנו למדוד, אלא צריך רגישות, אך, משום מה, קהות החושים מאפילה עליה.

ב"ה ועכשיו במקום להתכתב בתחבורה הציבורית אני הולך לנסוע בקו 154 מהת"מ פה ועד לת"מ ישנה רשל"צ. להת'
 

fireman

New member
יש לי בעיה עם התגובה שלך

צר לי שבמדינה שלנו עם כל "הנסיון"
הקשה שיש לנו עם נכים זו הגישה וההתייחסות לנכים. כמי שמכיר מקרוב את הנושא עלי לציין, שזו לא התופעה היחידה של התייחסות לנכים ולנגישותם, ודווקא המדינות "הפחות נאורות" באירופה מגלות פתיחות ומעוף בהתייחסות לנכים ולנגישותם. הרבה דברים אינם עולים כסף, כפי שלצערנו התרגלנו למדוד, אלא צריך רגישות, אך, משום מה, קהות החושים מאפילה עליה.
יש לי בעיה עם התגובה שלך
ושל כל המגיבים כאן בשרשור והמגיבים בYNET שמגיבים מתוך עניין של רגש (מובן בהחלט) אבל ללא שביב של מקצועיות והבנת הנושא לעומקו. אי אפשר להעלות נכה מרותק לכסא גלגלים לקרון משנת 80 וזו הסיבה שנדרשת ההודעה מראש.
 

אוהד11

New member
ערן, במדינה מתוקנת אסור לומר לאדם

יש לי בעיה עם התגובה שלך
ושל כל המגיבים כאן בשרשור והמגיבים בYNET שמגיבים מתוך עניין של רגש (מובן בהחלט) אבל ללא שביב של מקצועיות והבנת הנושא לעומקו. אי אפשר להעלות נכה מרותק לכסא גלגלים לקרון משנת 80 וזו הסיבה שנדרשת ההודעה מראש.
ערן, במדינה מתוקנת אסור לומר לאדם
מוגבל אל תתנייד. לא כל אחד, גם אם הוא נכה, יכול להחזיק רכב, וגוף ציבורי ובודאי ממשלתי אינו יכול לומר לציבור שלם של נכים, זקנים ומוגבלים - התכבדו ושבו בביתכם עד אשר נצליח להעלות אתכם לרכבת. אסור למדינה לנהוג כך כלפי ציבור שלם. אם קיים גוף ממשלתי שאמור לספק שרות עליו לאפשר שרות מיידי לכל אחד, או להודיע מלכתחילה, כי השרות מוגבל ואין אפשרות להפעיל אותו באופן חופשי. היות שהמדינה אינה יכולה להרשות לעצמה להגביל, היא לא יכולה להגביל בשום פנים ואופן. שום תרוץ אינו מתקבל על הדעת.
 

fireman

New member
אוהד, אין לי שום השגה

ערן, במדינה מתוקנת אסור לומר לאדם
מוגבל אל תתנייד. לא כל אחד, גם אם הוא נכה, יכול להחזיק רכב, וגוף ציבורי ובודאי ממשלתי אינו יכול לומר לציבור שלם של נכים, זקנים ומוגבלים - התכבדו ושבו בביתכם עד אשר נצליח להעלות אתכם לרכבת. אסור למדינה לנהוג כך כלפי ציבור שלם. אם קיים גוף ממשלתי שאמור לספק שרות עליו לאפשר שרות מיידי לכל אחד, או להודיע מלכתחילה, כי השרות מוגבל ואין אפשרות להפעיל אותו באופן חופשי. היות שהמדינה אינה יכולה להרשות לעצמה להגביל, היא לא יכולה להגביל בשום פנים ואופן. שום תרוץ אינו מתקבל על הדעת.
אוהד, אין לי שום השגה
לגבי העובדה שאדם נכה צריך להיות נגיש לאוטובוס או רכבת בדיוק כמוני בכל שעות היממה, אין שום ספק בכך עובדתית היום יש ברכבת ישראל ציוד שאי אפשר כי פשוט אי-אפשר להעלות אליו נכה המרותק לכסא גלגלים אז אתה יודע מה רכבת ישראל יכלה להגיד שיגיעו 20 דקות לפני זמן היציאה אבל אז היו תלונות שיש רכבת לא מתאימה וצריך לחכות לרכבת הבאה וזה לא היה נגמר באותה הצורה שאתה לא יכול לדרוש ממאן SL פתאום להפוך לנידרפלור אתה לא יכול להפוך קרון משנו ה80 לקרון עם דלתות כמו של IC3 או דאבל דק.
 

אוהד11

New member
אכן, ציוד לא מתאים אינו מתאים, אבל

אוהד, אין לי שום השגה
לגבי העובדה שאדם נכה צריך להיות נגיש לאוטובוס או רכבת בדיוק כמוני בכל שעות היממה, אין שום ספק בכך עובדתית היום יש ברכבת ישראל ציוד שאי אפשר כי פשוט אי-אפשר להעלות אליו נכה המרותק לכסא גלגלים אז אתה יודע מה רכבת ישראל יכלה להגיד שיגיעו 20 דקות לפני זמן היציאה אבל אז היו תלונות שיש רכבת לא מתאימה וצריך לחכות לרכבת הבאה וזה לא היה נגמר באותה הצורה שאתה לא יכול לדרוש ממאן SL פתאום להפוך לנידרפלור אתה לא יכול להפוך קרון משנו ה80 לקרון עם דלתות כמו של IC3 או דאבל דק.
אכן, ציוד לא מתאים אינו מתאים, אבל
מכאן ועד לדרישה לא הגיונית של 24 שעות לפני - זה לא מובן לי. מילא, לו היו אומרים שבשעות מסויימות מתאים/לא מתאים, אפשר לתמרן, אבל כאן מונעים מאדם גישה באופן כללי.
 

traiNir

New member
הכל פונקציה של הפעלת לחץ

YNet על נכים ואופניים ברכבת
כל מילה בסלע. שימו לב על הנתונים לגבי הסעת אופניים בעולם.
הכל פונקציה של הפעלת לחץ
הכל פונקציה של הפעלת לחץ ציבורי על הרכבת ועל משרד התחבורה!
 

fireman

New member
שילחו לקיבינימאט כל הYNET

YNet על נכים ואופניים ברכבת
כל מילה בסלע. שימו לב על הנתונים לגבי הסעת אופניים בעולם.
שילחו לקיבינימאט כל הYNET
האלה כבר עבר את כל גבולות הטעם הטוב הרצון של כתבים חסרי ידע מקצועי ללקק לציבורים כאלו ואחרים שנוסעים ברכבת לפני שבועים ליקקו לכל הנוסעים ברכב עם קביעה כל כך מטומטמת שהמיסים שמשלמים על רכבים הולכים לפיתוח תשתיות הרכבת אחר כך היה הנוסעים לבית שמש שורצים קרון בית כנסת לפני שבוע לנוסעים בקו באר שבע תל אביב כשנתנו להם במה לכתוב שטויות על איחורים ועל זה שאין מספיק רכבות שוב בלי קמצוץ של מקצועיות ועכשיו, כבר בפעם השניה הם מתלקקים לציבור הנכים ורוכבי האופנים. המכנה המשותף לכל הכתבות הללו הוא גיבוב של שטויות, חוסר מקצועיות, חוסר הבנה בתחום והכי מצער שחובבי תחבורה כאן וגולשים קבועים כאן מרימים אצבעות ותומכים בגיבוב השטויות האלה. אני את המכתב שלי לעורך הראשי של YNET כבר שלחתי עם כל מה שאני חושב על הכתבות נטולות המקצועיות שלהם, על השטויות שהכתבים שלהם כותבים ועל העוול המיותר שהם עושים לרכבת ישראל, אני במקומו של בני נאור כבר הייתי טורק להם את הטלפון בפעם השניה כשהם ביקשו לקבל תגובות לעניין. 1. שום מיסים של רכבים לא הגיעו לשום פיתוח תשתיות של רכבות. 2. נכים צריכים להודיע על כוונת נסיעתם מאחר ולא לכל הקרונות של רכבת ישראל ניתן להעלות נוסעים, אדם המרותק לכסא גלגלים יוכל להגיע מתי שבא לו אבל אם בתחנה תעמוד רכבת עם קרונות משנות ה80 הוא לא יוכל לעלות עליה גם עם מעלון כי כסא גלגלים לא עובר בדלת ובמעברים ואין לאן לרתום אותו ברכבת אבל זה לא מונע מYNET להמשיך ולזיין את המוח ותסלחו לי על הביטוי. 3. קו באר שבע תל אביב הגיע לסף קיבולתו המקסימלית, זה לא עזר ולא יעזור אם הם יכתבו עוד 400 כתבתו בנושא, לפני 2008 אי אפשר להוסיף אפילו חצי רכבת בקו 4. איחורים בקו הנ"ל שוב, מסילה אחת, עד שרכבת לא מפנה קטע אי אפשר להוציא רכבת בכיוון ההפוך שוב, הם יכולים להמשיך לדבר את הלאמפה. 5. צפיפות ברכבות בימי ראשון וחמישי, רכבת ישראל מפעילה כמעט 100% מהציוד הנייד שלה בימי ראשון וחמישי, אי אפשר להפעיל ציוד שאין, אולי הכתבים של YNET רוצים שר"י יתחילו להסיע נוסעים על קרונות משטח עם G12 מקדימה? 6. איפה הם רוצים להכניס אופנים אם מקום לנוסעים אין? 7. קרון בית כנסת...שוב, אותה סיבה כמו 6. אז שיפסיקו לזיין את המוח.
 

fireman

New member
שילכו* אחח כמה שאני עצבני../images/Emo46.gif

שילחו לקיבינימאט כל הYNET
האלה כבר עבר את כל גבולות הטעם הטוב הרצון של כתבים חסרי ידע מקצועי ללקק לציבורים כאלו ואחרים שנוסעים ברכבת לפני שבועים ליקקו לכל הנוסעים ברכב עם קביעה כל כך מטומטמת שהמיסים שמשלמים על רכבים הולכים לפיתוח תשתיות הרכבת אחר כך היה הנוסעים לבית שמש שורצים קרון בית כנסת לפני שבוע לנוסעים בקו באר שבע תל אביב כשנתנו להם במה לכתוב שטויות על איחורים ועל זה שאין מספיק רכבות שוב בלי קמצוץ של מקצועיות ועכשיו, כבר בפעם השניה הם מתלקקים לציבור הנכים ורוכבי האופנים. המכנה המשותף לכל הכתבות הללו הוא גיבוב של שטויות, חוסר מקצועיות, חוסר הבנה בתחום והכי מצער שחובבי תחבורה כאן וגולשים קבועים כאן מרימים אצבעות ותומכים בגיבוב השטויות האלה. אני את המכתב שלי לעורך הראשי של YNET כבר שלחתי עם כל מה שאני חושב על הכתבות נטולות המקצועיות שלהם, על השטויות שהכתבים שלהם כותבים ועל העוול המיותר שהם עושים לרכבת ישראל, אני במקומו של בני נאור כבר הייתי טורק להם את הטלפון בפעם השניה כשהם ביקשו לקבל תגובות לעניין. 1. שום מיסים של רכבים לא הגיעו לשום פיתוח תשתיות של רכבות. 2. נכים צריכים להודיע על כוונת נסיעתם מאחר ולא לכל הקרונות של רכבת ישראל ניתן להעלות נוסעים, אדם המרותק לכסא גלגלים יוכל להגיע מתי שבא לו אבל אם בתחנה תעמוד רכבת עם קרונות משנות ה80 הוא לא יוכל לעלות עליה גם עם מעלון כי כסא גלגלים לא עובר בדלת ובמעברים ואין לאן לרתום אותו ברכבת אבל זה לא מונע מYNET להמשיך ולזיין את המוח ותסלחו לי על הביטוי. 3. קו באר שבע תל אביב הגיע לסף קיבולתו המקסימלית, זה לא עזר ולא יעזור אם הם יכתבו עוד 400 כתבתו בנושא, לפני 2008 אי אפשר להוסיף אפילו חצי רכבת בקו 4. איחורים בקו הנ"ל שוב, מסילה אחת, עד שרכבת לא מפנה קטע אי אפשר להוציא רכבת בכיוון ההפוך שוב, הם יכולים להמשיך לדבר את הלאמפה. 5. צפיפות ברכבות בימי ראשון וחמישי, רכבת ישראל מפעילה כמעט 100% מהציוד הנייד שלה בימי ראשון וחמישי, אי אפשר להפעיל ציוד שאין, אולי הכתבים של YNET רוצים שר"י יתחילו להסיע נוסעים על קרונות משטח עם G12 מקדימה? 6. איפה הם רוצים להכניס אופנים אם מקום לנוסעים אין? 7. קרון בית כנסת...שוב, אותה סיבה כמו 6. אז שיפסיקו לזיין את המוח.
שילכו* אחח כמה שאני עצבני
 
נכון מאוד ! שילכו קיבינימאט ! הם כל

שילחו לקיבינימאט כל הYNET
האלה כבר עבר את כל גבולות הטעם הטוב הרצון של כתבים חסרי ידע מקצועי ללקק לציבורים כאלו ואחרים שנוסעים ברכבת לפני שבועים ליקקו לכל הנוסעים ברכב עם קביעה כל כך מטומטמת שהמיסים שמשלמים על רכבים הולכים לפיתוח תשתיות הרכבת אחר כך היה הנוסעים לבית שמש שורצים קרון בית כנסת לפני שבוע לנוסעים בקו באר שבע תל אביב כשנתנו להם במה לכתוב שטויות על איחורים ועל זה שאין מספיק רכבות שוב בלי קמצוץ של מקצועיות ועכשיו, כבר בפעם השניה הם מתלקקים לציבור הנכים ורוכבי האופנים. המכנה המשותף לכל הכתבות הללו הוא גיבוב של שטויות, חוסר מקצועיות, חוסר הבנה בתחום והכי מצער שחובבי תחבורה כאן וגולשים קבועים כאן מרימים אצבעות ותומכים בגיבוב השטויות האלה. אני את המכתב שלי לעורך הראשי של YNET כבר שלחתי עם כל מה שאני חושב על הכתבות נטולות המקצועיות שלהם, על השטויות שהכתבים שלהם כותבים ועל העוול המיותר שהם עושים לרכבת ישראל, אני במקומו של בני נאור כבר הייתי טורק להם את הטלפון בפעם השניה כשהם ביקשו לקבל תגובות לעניין. 1. שום מיסים של רכבים לא הגיעו לשום פיתוח תשתיות של רכבות. 2. נכים צריכים להודיע על כוונת נסיעתם מאחר ולא לכל הקרונות של רכבת ישראל ניתן להעלות נוסעים, אדם המרותק לכסא גלגלים יוכל להגיע מתי שבא לו אבל אם בתחנה תעמוד רכבת עם קרונות משנות ה80 הוא לא יוכל לעלות עליה גם עם מעלון כי כסא גלגלים לא עובר בדלת ובמעברים ואין לאן לרתום אותו ברכבת אבל זה לא מונע מYNET להמשיך ולזיין את המוח ותסלחו לי על הביטוי. 3. קו באר שבע תל אביב הגיע לסף קיבולתו המקסימלית, זה לא עזר ולא יעזור אם הם יכתבו עוד 400 כתבתו בנושא, לפני 2008 אי אפשר להוסיף אפילו חצי רכבת בקו 4. איחורים בקו הנ"ל שוב, מסילה אחת, עד שרכבת לא מפנה קטע אי אפשר להוציא רכבת בכיוון ההפוך שוב, הם יכולים להמשיך לדבר את הלאמפה. 5. צפיפות ברכבות בימי ראשון וחמישי, רכבת ישראל מפעילה כמעט 100% מהציוד הנייד שלה בימי ראשון וחמישי, אי אפשר להפעיל ציוד שאין, אולי הכתבים של YNET רוצים שר"י יתחילו להסיע נוסעים על קרונות משטח עם G12 מקדימה? 6. איפה הם רוצים להכניס אופנים אם מקום לנוסעים אין? 7. קרון בית כנסת...שוב, אותה סיבה כמו 6. אז שיפסיקו לזיין את המוח.
נכון מאוד ! שילכו קיבינימאט ! הם כל
הזמן מנסים להתנכל לרכבת. נראה אותם מתחלפים ועושים את התפקיד הכל-כך קשה הזה ! אני יודע שעובדי הרכבת קורעים את התחת בעבודה ואני יודע שהם עובדים יותר שעות מנהגי אגד ! מישהוא שאני מכיר ועבד ברכבת, היה צריך לענות ל- 2000 מיילים ביום ועוד בלי מזכירה ! נראה את מוזס עונה ל- 2000 מיילים ביום !
 
ועוד הם רוצים שאופניים יכנסו לרכבת

נכון מאוד ! שילכו קיבינימאט ! הם כל
הזמן מנסים להתנכל לרכבת. נראה אותם מתחלפים ועושים את התפקיד הכל-כך קשה הזה ! אני יודע שעובדי הרכבת קורעים את התחת בעבודה ואני יודע שהם עובדים יותר שעות מנהגי אגד ! מישהוא שאני מכיר ועבד ברכבת, היה צריך לענות ל- 2000 מיילים ביום ועוד בלי מזכירה ! נראה את מוזס עונה ל- 2000 מיילים ביום !
ועוד הם רוצים שאופניים יכנסו לרכבת
קודם כל שיהיה מקום נוח ונעים לכל חיילי צה"ל ! הם צריכים להיות מלכי הרכבת. זכות קדימה תמיד לחיילי ולנכי צה"ל. אופניים אפשר להסיע על קרון משא שטוח אך אין מספיק קרונות לכך כיום. זה גם מסוכן. אני מציע שרוכבי האופניים יתאגדו וירכשו מספר קרונות נוסעים בכספם. זה נשמע אירוני אך אין ברירה ואין מקום כרגע. לפני שהם רוצים להסיע אופניים שיתחשבו בבני-אדם אחרים ! הצפיפות קשה מנשוא כיום והממשלה חייבת להזרים תקציבים הרבה-הרבה יותר גדולים לרכישת קרונות נוסעים.
 

IסושיI

New member
אהבתי מאוד את ההצעה בסעיף 5 ../images/Emo6.gif

שילחו לקיבינימאט כל הYNET
האלה כבר עבר את כל גבולות הטעם הטוב הרצון של כתבים חסרי ידע מקצועי ללקק לציבורים כאלו ואחרים שנוסעים ברכבת לפני שבועים ליקקו לכל הנוסעים ברכב עם קביעה כל כך מטומטמת שהמיסים שמשלמים על רכבים הולכים לפיתוח תשתיות הרכבת אחר כך היה הנוסעים לבית שמש שורצים קרון בית כנסת לפני שבוע לנוסעים בקו באר שבע תל אביב כשנתנו להם במה לכתוב שטויות על איחורים ועל זה שאין מספיק רכבות שוב בלי קמצוץ של מקצועיות ועכשיו, כבר בפעם השניה הם מתלקקים לציבור הנכים ורוכבי האופנים. המכנה המשותף לכל הכתבות הללו הוא גיבוב של שטויות, חוסר מקצועיות, חוסר הבנה בתחום והכי מצער שחובבי תחבורה כאן וגולשים קבועים כאן מרימים אצבעות ותומכים בגיבוב השטויות האלה. אני את המכתב שלי לעורך הראשי של YNET כבר שלחתי עם כל מה שאני חושב על הכתבות נטולות המקצועיות שלהם, על השטויות שהכתבים שלהם כותבים ועל העוול המיותר שהם עושים לרכבת ישראל, אני במקומו של בני נאור כבר הייתי טורק להם את הטלפון בפעם השניה כשהם ביקשו לקבל תגובות לעניין. 1. שום מיסים של רכבים לא הגיעו לשום פיתוח תשתיות של רכבות. 2. נכים צריכים להודיע על כוונת נסיעתם מאחר ולא לכל הקרונות של רכבת ישראל ניתן להעלות נוסעים, אדם המרותק לכסא גלגלים יוכל להגיע מתי שבא לו אבל אם בתחנה תעמוד רכבת עם קרונות משנות ה80 הוא לא יוכל לעלות עליה גם עם מעלון כי כסא גלגלים לא עובר בדלת ובמעברים ואין לאן לרתום אותו ברכבת אבל זה לא מונע מYNET להמשיך ולזיין את המוח ותסלחו לי על הביטוי. 3. קו באר שבע תל אביב הגיע לסף קיבולתו המקסימלית, זה לא עזר ולא יעזור אם הם יכתבו עוד 400 כתבתו בנושא, לפני 2008 אי אפשר להוסיף אפילו חצי רכבת בקו 4. איחורים בקו הנ"ל שוב, מסילה אחת, עד שרכבת לא מפנה קטע אי אפשר להוציא רכבת בכיוון ההפוך שוב, הם יכולים להמשיך לדבר את הלאמפה. 5. צפיפות ברכבות בימי ראשון וחמישי, רכבת ישראל מפעילה כמעט 100% מהציוד הנייד שלה בימי ראשון וחמישי, אי אפשר להפעיל ציוד שאין, אולי הכתבים של YNET רוצים שר"י יתחילו להסיע נוסעים על קרונות משטח עם G12 מקדימה? 6. איפה הם רוצים להכניס אופנים אם מקום לנוסעים אין? 7. קרון בית כנסת...שוב, אותה סיבה כמו 6. אז שיפסיקו לזיין את המוח.
אהבתי מאוד את ההצעה בסעיף 5
 

522 אוקטן

New member
../images/Emo45.gifמה עוד,כמה אנשים כבר עם אופניים

שילחו לקיבינימאט כל הYNET
האלה כבר עבר את כל גבולות הטעם הטוב הרצון של כתבים חסרי ידע מקצועי ללקק לציבורים כאלו ואחרים שנוסעים ברכבת לפני שבועים ליקקו לכל הנוסעים ברכב עם קביעה כל כך מטומטמת שהמיסים שמשלמים על רכבים הולכים לפיתוח תשתיות הרכבת אחר כך היה הנוסעים לבית שמש שורצים קרון בית כנסת לפני שבוע לנוסעים בקו באר שבע תל אביב כשנתנו להם במה לכתוב שטויות על איחורים ועל זה שאין מספיק רכבות שוב בלי קמצוץ של מקצועיות ועכשיו, כבר בפעם השניה הם מתלקקים לציבור הנכים ורוכבי האופנים. המכנה המשותף לכל הכתבות הללו הוא גיבוב של שטויות, חוסר מקצועיות, חוסר הבנה בתחום והכי מצער שחובבי תחבורה כאן וגולשים קבועים כאן מרימים אצבעות ותומכים בגיבוב השטויות האלה. אני את המכתב שלי לעורך הראשי של YNET כבר שלחתי עם כל מה שאני חושב על הכתבות נטולות המקצועיות שלהם, על השטויות שהכתבים שלהם כותבים ועל העוול המיותר שהם עושים לרכבת ישראל, אני במקומו של בני נאור כבר הייתי טורק להם את הטלפון בפעם השניה כשהם ביקשו לקבל תגובות לעניין. 1. שום מיסים של רכבים לא הגיעו לשום פיתוח תשתיות של רכבות. 2. נכים צריכים להודיע על כוונת נסיעתם מאחר ולא לכל הקרונות של רכבת ישראל ניתן להעלות נוסעים, אדם המרותק לכסא גלגלים יוכל להגיע מתי שבא לו אבל אם בתחנה תעמוד רכבת עם קרונות משנות ה80 הוא לא יוכל לעלות עליה גם עם מעלון כי כסא גלגלים לא עובר בדלת ובמעברים ואין לאן לרתום אותו ברכבת אבל זה לא מונע מYNET להמשיך ולזיין את המוח ותסלחו לי על הביטוי. 3. קו באר שבע תל אביב הגיע לסף קיבולתו המקסימלית, זה לא עזר ולא יעזור אם הם יכתבו עוד 400 כתבתו בנושא, לפני 2008 אי אפשר להוסיף אפילו חצי רכבת בקו 4. איחורים בקו הנ"ל שוב, מסילה אחת, עד שרכבת לא מפנה קטע אי אפשר להוציא רכבת בכיוון ההפוך שוב, הם יכולים להמשיך לדבר את הלאמפה. 5. צפיפות ברכבות בימי ראשון וחמישי, רכבת ישראל מפעילה כמעט 100% מהציוד הנייד שלה בימי ראשון וחמישי, אי אפשר להפעיל ציוד שאין, אולי הכתבים של YNET רוצים שר"י יתחילו להסיע נוסעים על קרונות משטח עם G12 מקדימה? 6. איפה הם רוצים להכניס אופנים אם מקום לנוסעים אין? 7. קרון בית כנסת...שוב, אותה סיבה כמו 6. אז שיפסיקו לזיין את המוח.
מה עוד,כמה אנשים כבר עם אופניים
מתניידים ברכבת.הרי מדובר במספר מזערי ביחס לכמות הנוסעים. אני לא אומר שאין צורך לדאוג לרוכבי האופניים ואפשר גם לוותר על התגובות הצפויות "ללמוד מאירופה",כי כמו שכבר אמרת,לרכבת ישראל יש צרכים יותר דחופים היום.
 

TalHai

New member
רגע ומה רע בזה שכספי מיסים של רכב

שילחו לקיבינימאט כל הYNET
האלה כבר עבר את כל גבולות הטעם הטוב הרצון של כתבים חסרי ידע מקצועי ללקק לציבורים כאלו ואחרים שנוסעים ברכבת לפני שבועים ליקקו לכל הנוסעים ברכב עם קביעה כל כך מטומטמת שהמיסים שמשלמים על רכבים הולכים לפיתוח תשתיות הרכבת אחר כך היה הנוסעים לבית שמש שורצים קרון בית כנסת לפני שבוע לנוסעים בקו באר שבע תל אביב כשנתנו להם במה לכתוב שטויות על איחורים ועל זה שאין מספיק רכבות שוב בלי קמצוץ של מקצועיות ועכשיו, כבר בפעם השניה הם מתלקקים לציבור הנכים ורוכבי האופנים. המכנה המשותף לכל הכתבות הללו הוא גיבוב של שטויות, חוסר מקצועיות, חוסר הבנה בתחום והכי מצער שחובבי תחבורה כאן וגולשים קבועים כאן מרימים אצבעות ותומכים בגיבוב השטויות האלה. אני את המכתב שלי לעורך הראשי של YNET כבר שלחתי עם כל מה שאני חושב על הכתבות נטולות המקצועיות שלהם, על השטויות שהכתבים שלהם כותבים ועל העוול המיותר שהם עושים לרכבת ישראל, אני במקומו של בני נאור כבר הייתי טורק להם את הטלפון בפעם השניה כשהם ביקשו לקבל תגובות לעניין. 1. שום מיסים של רכבים לא הגיעו לשום פיתוח תשתיות של רכבות. 2. נכים צריכים להודיע על כוונת נסיעתם מאחר ולא לכל הקרונות של רכבת ישראל ניתן להעלות נוסעים, אדם המרותק לכסא גלגלים יוכל להגיע מתי שבא לו אבל אם בתחנה תעמוד רכבת עם קרונות משנות ה80 הוא לא יוכל לעלות עליה גם עם מעלון כי כסא גלגלים לא עובר בדלת ובמעברים ואין לאן לרתום אותו ברכבת אבל זה לא מונע מYNET להמשיך ולזיין את המוח ותסלחו לי על הביטוי. 3. קו באר שבע תל אביב הגיע לסף קיבולתו המקסימלית, זה לא עזר ולא יעזור אם הם יכתבו עוד 400 כתבתו בנושא, לפני 2008 אי אפשר להוסיף אפילו חצי רכבת בקו 4. איחורים בקו הנ"ל שוב, מסילה אחת, עד שרכבת לא מפנה קטע אי אפשר להוציא רכבת בכיוון ההפוך שוב, הם יכולים להמשיך לדבר את הלאמפה. 5. צפיפות ברכבות בימי ראשון וחמישי, רכבת ישראל מפעילה כמעט 100% מהציוד הנייד שלה בימי ראשון וחמישי, אי אפשר להפעיל ציוד שאין, אולי הכתבים של YNET רוצים שר"י יתחילו להסיע נוסעים על קרונות משטח עם G12 מקדימה? 6. איפה הם רוצים להכניס אופנים אם מקום לנוסעים אין? 7. קרון בית כנסת...שוב, אותה סיבה כמו 6. אז שיפסיקו לזיין את המוח.
רגע ומה רע בזה שכספי מיסים של רכב
ילכו לפיתוח הרכבת, זה הגיוני, זה נכון וכך זה בכל מדינה מתוקנת. ככה זה אמור להיות, דמט...
 

fireman

New member
הכתב בא בזמנו בטענה

רגע ומה רע בזה שכספי מיסים של רכב
ילכו לפיתוח הרכבת, זה הגיוני, זה נכון וכך זה בכל מדינה מתוקנת. ככה זה אמור להיות, דמט...
הכתב בא בזמנו בטענה
כי המיסים שהוא משלם על הרכב שלו הולכים לפיתוח הרכבת וזה לא נכון בשיט זה מצוץ מהאצבע, זה בורות וחוסר ידע שגובל בטמטום. מאז ומתמיד הוא משלם את אותם מיסי ייבוא ומשלם את אותו הביטוח חובה ואת אותו הטסט אז שלא יזיין את המוח.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה