פשוט מזעזעYNet על נכים ואופניים ברכבת
כל מילה בסלע. שימו לב על הנתונים לגבי הסעת אופניים בעולם.
צר לי שבמדינה שלנו עם כל "הנסיון"פשוט מזעזע![]()
איזה חוצפה יש לאיש רכבת שזעם על איגור הנכה שלא הודיע מראש. אז החיים הספונטניים לא חלים על הנכים בארץ? גועל נפש ואז מה אם אין איש שיפעיל את המעלית הזאת, שהפקחים יזיזו את התחת שלהם ויתאמצו מעט זה לא רציני ממש. וכמובן שלא חסרים אנשים טובים שיסייעו לנכים לעלות לרדת. ממש העלה לי את הסעיף עכשיו, גועל נפש מצד הרכבת והצוות שלה
צר לי שבמדינה שלנו עם כל "הנסיון"
הקשה שיש לנו עם נכים זו הגישה וההתייחסות לנכים. כמי שמכיר מקרוב את הנושא עלי לציין, שזו לא התופעה היחידה של התייחסות לנכים ולנגישותם, ודווקא המדינות "הפחות נאורות" באירופה מגלות פתיחות ומעוף בהתייחסות לנכים ולנגישותם. הרבה דברים אינם עולים כסף, כפי שלצערנו התרגלנו למדוד, אלא צריך רגישות, אך, משום מה, קהות החושים מאפילה עליה.
יש לי בעיה עם התגובה שלךצר לי שבמדינה שלנו עם כל "הנסיון"
הקשה שיש לנו עם נכים זו הגישה וההתייחסות לנכים. כמי שמכיר מקרוב את הנושא עלי לציין, שזו לא התופעה היחידה של התייחסות לנכים ולנגישותם, ודווקא המדינות "הפחות נאורות" באירופה מגלות פתיחות ומעוף בהתייחסות לנכים ולנגישותם. הרבה דברים אינם עולים כסף, כפי שלצערנו התרגלנו למדוד, אלא צריך רגישות, אך, משום מה, קהות החושים מאפילה עליה.
ערן, במדינה מתוקנת אסור לומר לאדםיש לי בעיה עם התגובה שלך
ושל כל המגיבים כאן בשרשור והמגיבים בYNET שמגיבים מתוך עניין של רגש (מובן בהחלט) אבל ללא שביב של מקצועיות והבנת הנושא לעומקו. אי אפשר להעלות נכה מרותק לכסא גלגלים לקרון משנת 80 וזו הסיבה שנדרשת ההודעה מראש.
אוהד, אין לי שום השגהערן, במדינה מתוקנת אסור לומר לאדם
מוגבל אל תתנייד. לא כל אחד, גם אם הוא נכה, יכול להחזיק רכב, וגוף ציבורי ובודאי ממשלתי אינו יכול לומר לציבור שלם של נכים, זקנים ומוגבלים - התכבדו ושבו בביתכם עד אשר נצליח להעלות אתכם לרכבת. אסור למדינה לנהוג כך כלפי ציבור שלם. אם קיים גוף ממשלתי שאמור לספק שרות עליו לאפשר שרות מיידי לכל אחד, או להודיע מלכתחילה, כי השרות מוגבל ואין אפשרות להפעיל אותו באופן חופשי. היות שהמדינה אינה יכולה להרשות לעצמה להגביל, היא לא יכולה להגביל בשום פנים ואופן. שום תרוץ אינו מתקבל על הדעת.
אכן, ציוד לא מתאים אינו מתאים, אבלאוהד, אין לי שום השגה
לגבי העובדה שאדם נכה צריך להיות נגיש לאוטובוס או רכבת בדיוק כמוני בכל שעות היממה, אין שום ספק בכך עובדתית היום יש ברכבת ישראל ציוד שאי אפשר כי פשוט אי-אפשר להעלות אליו נכה המרותק לכסא גלגלים אז אתה יודע מה רכבת ישראל יכלה להגיד שיגיעו 20 דקות לפני זמן היציאה אבל אז היו תלונות שיש רכבת לא מתאימה וצריך לחכות לרכבת הבאה וזה לא היה נגמר באותה הצורה שאתה לא יכול לדרוש ממאן SL פתאום להפוך לנידרפלור אתה לא יכול להפוך קרון משנו ה80 לקרון עם דלתות כמו של IC3 או דאבל דק.
הכל פונקציה של הפעלת לחץYNet על נכים ואופניים ברכבת
כל מילה בסלע. שימו לב על הנתונים לגבי הסעת אופניים בעולם.
שילחו לקיבינימאט כל הYNETYNet על נכים ואופניים ברכבת
כל מילה בסלע. שימו לב על הנתונים לגבי הסעת אופניים בעולם.
שילכו* אחח כמה שאני עצבנישילחו לקיבינימאט כל הYNET
האלה כבר עבר את כל גבולות הטעם הטוב הרצון של כתבים חסרי ידע מקצועי ללקק לציבורים כאלו ואחרים שנוסעים ברכבת לפני שבועים ליקקו לכל הנוסעים ברכב עם קביעה כל כך מטומטמת שהמיסים שמשלמים על רכבים הולכים לפיתוח תשתיות הרכבת אחר כך היה הנוסעים לבית שמש שורצים קרון בית כנסת לפני שבוע לנוסעים בקו באר שבע תל אביב כשנתנו להם במה לכתוב שטויות על איחורים ועל זה שאין מספיק רכבות שוב בלי קמצוץ של מקצועיות ועכשיו, כבר בפעם השניה הם מתלקקים לציבור הנכים ורוכבי האופנים. המכנה המשותף לכל הכתבות הללו הוא גיבוב של שטויות, חוסר מקצועיות, חוסר הבנה בתחום והכי מצער שחובבי תחבורה כאן וגולשים קבועים כאן מרימים אצבעות ותומכים בגיבוב השטויות האלה. אני את המכתב שלי לעורך הראשי של YNET כבר שלחתי עם כל מה שאני חושב על הכתבות נטולות המקצועיות שלהם, על השטויות שהכתבים שלהם כותבים ועל העוול המיותר שהם עושים לרכבת ישראל, אני במקומו של בני נאור כבר הייתי טורק להם את הטלפון בפעם השניה כשהם ביקשו לקבל תגובות לעניין. 1. שום מיסים של רכבים לא הגיעו לשום פיתוח תשתיות של רכבות. 2. נכים צריכים להודיע על כוונת נסיעתם מאחר ולא לכל הקרונות של רכבת ישראל ניתן להעלות נוסעים, אדם המרותק לכסא גלגלים יוכל להגיע מתי שבא לו אבל אם בתחנה תעמוד רכבת עם קרונות משנות ה80 הוא לא יוכל לעלות עליה גם עם מעלון כי כסא גלגלים לא עובר בדלת ובמעברים ואין לאן לרתום אותו ברכבת אבל זה לא מונע מYNET להמשיך ולזיין את המוח ותסלחו לי על הביטוי. 3. קו באר שבע תל אביב הגיע לסף קיבולתו המקסימלית, זה לא עזר ולא יעזור אם הם יכתבו עוד 400 כתבתו בנושא, לפני 2008 אי אפשר להוסיף אפילו חצי רכבת בקו 4. איחורים בקו הנ"ל שוב, מסילה אחת, עד שרכבת לא מפנה קטע אי אפשר להוציא רכבת בכיוון ההפוך שוב, הם יכולים להמשיך לדבר את הלאמפה. 5. צפיפות ברכבות בימי ראשון וחמישי, רכבת ישראל מפעילה כמעט 100% מהציוד הנייד שלה בימי ראשון וחמישי, אי אפשר להפעיל ציוד שאין, אולי הכתבים של YNET רוצים שר"י יתחילו להסיע נוסעים על קרונות משטח עם G12 מקדימה? 6. איפה הם רוצים להכניס אופנים אם מקום לנוסעים אין? 7. קרון בית כנסת...שוב, אותה סיבה כמו 6. אז שיפסיקו לזיין את המוח.
אתה צודק. גם אני עצבני מזה!שילכו* אחח כמה שאני עצבני![]()
זה לא בריא להתעצבןאתה צודק. גם אני עצבני מזה!![]()
נכון מאוד ! שילכו קיבינימאט ! הם כלשילחו לקיבינימאט כל הYNET
האלה כבר עבר את כל גבולות הטעם הטוב הרצון של כתבים חסרי ידע מקצועי ללקק לציבורים כאלו ואחרים שנוסעים ברכבת לפני שבועים ליקקו לכל הנוסעים ברכב עם קביעה כל כך מטומטמת שהמיסים שמשלמים על רכבים הולכים לפיתוח תשתיות הרכבת אחר כך היה הנוסעים לבית שמש שורצים קרון בית כנסת לפני שבוע לנוסעים בקו באר שבע תל אביב כשנתנו להם במה לכתוב שטויות על איחורים ועל זה שאין מספיק רכבות שוב בלי קמצוץ של מקצועיות ועכשיו, כבר בפעם השניה הם מתלקקים לציבור הנכים ורוכבי האופנים. המכנה המשותף לכל הכתבות הללו הוא גיבוב של שטויות, חוסר מקצועיות, חוסר הבנה בתחום והכי מצער שחובבי תחבורה כאן וגולשים קבועים כאן מרימים אצבעות ותומכים בגיבוב השטויות האלה. אני את המכתב שלי לעורך הראשי של YNET כבר שלחתי עם כל מה שאני חושב על הכתבות נטולות המקצועיות שלהם, על השטויות שהכתבים שלהם כותבים ועל העוול המיותר שהם עושים לרכבת ישראל, אני במקומו של בני נאור כבר הייתי טורק להם את הטלפון בפעם השניה כשהם ביקשו לקבל תגובות לעניין. 1. שום מיסים של רכבים לא הגיעו לשום פיתוח תשתיות של רכבות. 2. נכים צריכים להודיע על כוונת נסיעתם מאחר ולא לכל הקרונות של רכבת ישראל ניתן להעלות נוסעים, אדם המרותק לכסא גלגלים יוכל להגיע מתי שבא לו אבל אם בתחנה תעמוד רכבת עם קרונות משנות ה80 הוא לא יוכל לעלות עליה גם עם מעלון כי כסא גלגלים לא עובר בדלת ובמעברים ואין לאן לרתום אותו ברכבת אבל זה לא מונע מYNET להמשיך ולזיין את המוח ותסלחו לי על הביטוי. 3. קו באר שבע תל אביב הגיע לסף קיבולתו המקסימלית, זה לא עזר ולא יעזור אם הם יכתבו עוד 400 כתבתו בנושא, לפני 2008 אי אפשר להוסיף אפילו חצי רכבת בקו 4. איחורים בקו הנ"ל שוב, מסילה אחת, עד שרכבת לא מפנה קטע אי אפשר להוציא רכבת בכיוון ההפוך שוב, הם יכולים להמשיך לדבר את הלאמפה. 5. צפיפות ברכבות בימי ראשון וחמישי, רכבת ישראל מפעילה כמעט 100% מהציוד הנייד שלה בימי ראשון וחמישי, אי אפשר להפעיל ציוד שאין, אולי הכתבים של YNET רוצים שר"י יתחילו להסיע נוסעים על קרונות משטח עם G12 מקדימה? 6. איפה הם רוצים להכניס אופנים אם מקום לנוסעים אין? 7. קרון בית כנסת...שוב, אותה סיבה כמו 6. אז שיפסיקו לזיין את המוח.
ועוד הם רוצים שאופניים יכנסו לרכבתנכון מאוד ! שילכו קיבינימאט ! הם כל
הזמן מנסים להתנכל לרכבת. נראה אותם מתחלפים ועושים את התפקיד הכל-כך קשה הזה ! אני יודע שעובדי הרכבת קורעים את התחת בעבודה ואני יודע שהם עובדים יותר שעות מנהגי אגד ! מישהוא שאני מכיר ועבד ברכבת, היה צריך לענות ל- 2000 מיילים ביום ועוד בלי מזכירה ! נראה את מוזס עונה ל- 2000 מיילים ביום !
אהבתי מאוד את ההצעה בסעיף 5שילחו לקיבינימאט כל הYNET
האלה כבר עבר את כל גבולות הטעם הטוב הרצון של כתבים חסרי ידע מקצועי ללקק לציבורים כאלו ואחרים שנוסעים ברכבת לפני שבועים ליקקו לכל הנוסעים ברכב עם קביעה כל כך מטומטמת שהמיסים שמשלמים על רכבים הולכים לפיתוח תשתיות הרכבת אחר כך היה הנוסעים לבית שמש שורצים קרון בית כנסת לפני שבוע לנוסעים בקו באר שבע תל אביב כשנתנו להם במה לכתוב שטויות על איחורים ועל זה שאין מספיק רכבות שוב בלי קמצוץ של מקצועיות ועכשיו, כבר בפעם השניה הם מתלקקים לציבור הנכים ורוכבי האופנים. המכנה המשותף לכל הכתבות הללו הוא גיבוב של שטויות, חוסר מקצועיות, חוסר הבנה בתחום והכי מצער שחובבי תחבורה כאן וגולשים קבועים כאן מרימים אצבעות ותומכים בגיבוב השטויות האלה. אני את המכתב שלי לעורך הראשי של YNET כבר שלחתי עם כל מה שאני חושב על הכתבות נטולות המקצועיות שלהם, על השטויות שהכתבים שלהם כותבים ועל העוול המיותר שהם עושים לרכבת ישראל, אני במקומו של בני נאור כבר הייתי טורק להם את הטלפון בפעם השניה כשהם ביקשו לקבל תגובות לעניין. 1. שום מיסים של רכבים לא הגיעו לשום פיתוח תשתיות של רכבות. 2. נכים צריכים להודיע על כוונת נסיעתם מאחר ולא לכל הקרונות של רכבת ישראל ניתן להעלות נוסעים, אדם המרותק לכסא גלגלים יוכל להגיע מתי שבא לו אבל אם בתחנה תעמוד רכבת עם קרונות משנות ה80 הוא לא יוכל לעלות עליה גם עם מעלון כי כסא גלגלים לא עובר בדלת ובמעברים ואין לאן לרתום אותו ברכבת אבל זה לא מונע מYNET להמשיך ולזיין את המוח ותסלחו לי על הביטוי. 3. קו באר שבע תל אביב הגיע לסף קיבולתו המקסימלית, זה לא עזר ולא יעזור אם הם יכתבו עוד 400 כתבתו בנושא, לפני 2008 אי אפשר להוסיף אפילו חצי רכבת בקו 4. איחורים בקו הנ"ל שוב, מסילה אחת, עד שרכבת לא מפנה קטע אי אפשר להוציא רכבת בכיוון ההפוך שוב, הם יכולים להמשיך לדבר את הלאמפה. 5. צפיפות ברכבות בימי ראשון וחמישי, רכבת ישראל מפעילה כמעט 100% מהציוד הנייד שלה בימי ראשון וחמישי, אי אפשר להפעיל ציוד שאין, אולי הכתבים של YNET רוצים שר"י יתחילו להסיע נוסעים על קרונות משטח עם G12 מקדימה? 6. איפה הם רוצים להכניס אופנים אם מקום לנוסעים אין? 7. קרון בית כנסת...שוב, אותה סיבה כמו 6. אז שיפסיקו לזיין את המוח.
הצעה מס' 5 מעולה לצלמים !אהבתי מאוד את ההצעה בסעיף 5![]()
שילחו לקיבינימאט כל הYNET
האלה כבר עבר את כל גבולות הטעם הטוב הרצון של כתבים חסרי ידע מקצועי ללקק לציבורים כאלו ואחרים שנוסעים ברכבת לפני שבועים ליקקו לכל הנוסעים ברכב עם קביעה כל כך מטומטמת שהמיסים שמשלמים על רכבים הולכים לפיתוח תשתיות הרכבת אחר כך היה הנוסעים לבית שמש שורצים קרון בית כנסת לפני שבוע לנוסעים בקו באר שבע תל אביב כשנתנו להם במה לכתוב שטויות על איחורים ועל זה שאין מספיק רכבות שוב בלי קמצוץ של מקצועיות ועכשיו, כבר בפעם השניה הם מתלקקים לציבור הנכים ורוכבי האופנים. המכנה המשותף לכל הכתבות הללו הוא גיבוב של שטויות, חוסר מקצועיות, חוסר הבנה בתחום והכי מצער שחובבי תחבורה כאן וגולשים קבועים כאן מרימים אצבעות ותומכים בגיבוב השטויות האלה. אני את המכתב שלי לעורך הראשי של YNET כבר שלחתי עם כל מה שאני חושב על הכתבות נטולות המקצועיות שלהם, על השטויות שהכתבים שלהם כותבים ועל העוול המיותר שהם עושים לרכבת ישראל, אני במקומו של בני נאור כבר הייתי טורק להם את הטלפון בפעם השניה כשהם ביקשו לקבל תגובות לעניין. 1. שום מיסים של רכבים לא הגיעו לשום פיתוח תשתיות של רכבות. 2. נכים צריכים להודיע על כוונת נסיעתם מאחר ולא לכל הקרונות של רכבת ישראל ניתן להעלות נוסעים, אדם המרותק לכסא גלגלים יוכל להגיע מתי שבא לו אבל אם בתחנה תעמוד רכבת עם קרונות משנות ה80 הוא לא יוכל לעלות עליה גם עם מעלון כי כסא גלגלים לא עובר בדלת ובמעברים ואין לאן לרתום אותו ברכבת אבל זה לא מונע מYNET להמשיך ולזיין את המוח ותסלחו לי על הביטוי. 3. קו באר שבע תל אביב הגיע לסף קיבולתו המקסימלית, זה לא עזר ולא יעזור אם הם יכתבו עוד 400 כתבתו בנושא, לפני 2008 אי אפשר להוסיף אפילו חצי רכבת בקו 4. איחורים בקו הנ"ל שוב, מסילה אחת, עד שרכבת לא מפנה קטע אי אפשר להוציא רכבת בכיוון ההפוך שוב, הם יכולים להמשיך לדבר את הלאמפה. 5. צפיפות ברכבות בימי ראשון וחמישי, רכבת ישראל מפעילה כמעט 100% מהציוד הנייד שלה בימי ראשון וחמישי, אי אפשר להפעיל ציוד שאין, אולי הכתבים של YNET רוצים שר"י יתחילו להסיע נוסעים על קרונות משטח עם G12 מקדימה? 6. איפה הם רוצים להכניס אופנים אם מקום לנוסעים אין? 7. קרון בית כנסת...שוב, אותה סיבה כמו 6. אז שיפסיקו לזיין את המוח.
רגע ומה רע בזה שכספי מיסים של רכבשילחו לקיבינימאט כל הYNET
האלה כבר עבר את כל גבולות הטעם הטוב הרצון של כתבים חסרי ידע מקצועי ללקק לציבורים כאלו ואחרים שנוסעים ברכבת לפני שבועים ליקקו לכל הנוסעים ברכב עם קביעה כל כך מטומטמת שהמיסים שמשלמים על רכבים הולכים לפיתוח תשתיות הרכבת אחר כך היה הנוסעים לבית שמש שורצים קרון בית כנסת לפני שבוע לנוסעים בקו באר שבע תל אביב כשנתנו להם במה לכתוב שטויות על איחורים ועל זה שאין מספיק רכבות שוב בלי קמצוץ של מקצועיות ועכשיו, כבר בפעם השניה הם מתלקקים לציבור הנכים ורוכבי האופנים. המכנה המשותף לכל הכתבות הללו הוא גיבוב של שטויות, חוסר מקצועיות, חוסר הבנה בתחום והכי מצער שחובבי תחבורה כאן וגולשים קבועים כאן מרימים אצבעות ותומכים בגיבוב השטויות האלה. אני את המכתב שלי לעורך הראשי של YNET כבר שלחתי עם כל מה שאני חושב על הכתבות נטולות המקצועיות שלהם, על השטויות שהכתבים שלהם כותבים ועל העוול המיותר שהם עושים לרכבת ישראל, אני במקומו של בני נאור כבר הייתי טורק להם את הטלפון בפעם השניה כשהם ביקשו לקבל תגובות לעניין. 1. שום מיסים של רכבים לא הגיעו לשום פיתוח תשתיות של רכבות. 2. נכים צריכים להודיע על כוונת נסיעתם מאחר ולא לכל הקרונות של רכבת ישראל ניתן להעלות נוסעים, אדם המרותק לכסא גלגלים יוכל להגיע מתי שבא לו אבל אם בתחנה תעמוד רכבת עם קרונות משנות ה80 הוא לא יוכל לעלות עליה גם עם מעלון כי כסא גלגלים לא עובר בדלת ובמעברים ואין לאן לרתום אותו ברכבת אבל זה לא מונע מYNET להמשיך ולזיין את המוח ותסלחו לי על הביטוי. 3. קו באר שבע תל אביב הגיע לסף קיבולתו המקסימלית, זה לא עזר ולא יעזור אם הם יכתבו עוד 400 כתבתו בנושא, לפני 2008 אי אפשר להוסיף אפילו חצי רכבת בקו 4. איחורים בקו הנ"ל שוב, מסילה אחת, עד שרכבת לא מפנה קטע אי אפשר להוציא רכבת בכיוון ההפוך שוב, הם יכולים להמשיך לדבר את הלאמפה. 5. צפיפות ברכבות בימי ראשון וחמישי, רכבת ישראל מפעילה כמעט 100% מהציוד הנייד שלה בימי ראשון וחמישי, אי אפשר להפעיל ציוד שאין, אולי הכתבים של YNET רוצים שר"י יתחילו להסיע נוסעים על קרונות משטח עם G12 מקדימה? 6. איפה הם רוצים להכניס אופנים אם מקום לנוסעים אין? 7. קרון בית כנסת...שוב, אותה סיבה כמו 6. אז שיפסיקו לזיין את המוח.
הכתב בא בזמנו בטענהרגע ומה רע בזה שכספי מיסים של רכב
ילכו לפיתוח הרכבת, זה הגיוני, זה נכון וכך זה בכל מדינה מתוקנת. ככה זה אמור להיות, דמט...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.