WWE שיחררו את רייבן וג´סטין קרידבל

Israeli Hero

New member
לא ראיתי את זה כתוב באתר של WWE

אגב אם זה נכון, אז הם שיחררו את רייבן אבל הם הספיקו לקצץ לו את השיער ולרדת עליו ללא הפסקה כשהוא הפסיד שבוע שעבר ושמקומו בהיט. בושה וחרפה. היה עצוב לראות את הקרב הזה בראו שבוע שעבר...
 

MetalliKosta

New member
סעמק

איזה פיספוס... רייבן מתאבק כזה אדיר,גם כריזמתי גם מתאבק מצוין. איך זה ש-ECW ו-WCW ידעו לנצל את הכשרון שלו וWWF לא??? זה פשוט מרגיז.
 

EdgeHead

New member
זה מה שהיה כתוב באתר

WWE parts ways with Raven, Justin Credible World Wrestling Entertainment Inc., has released Raven and Justin Credible from their contracts. WWE wishes both men good luck in their future endeavours. הייתי נותן לינק,אבל פשוט יש באותו עמוד ספויילרים מהראמבל. והאמת היא שחבל על שניהם,אבל אני כמובן שרואה אותם ב-NWA/TNA בעוד מספר שבועות
 

MetalliKosta

New member
כן הם

באמת יכולים להשלב טוב מאוד שם.. אני חושב שידעו שם איך להשתמש בכישרון שלהם
 

EdgeHead

New member
אגב,לדעתי

השיחרור של השניים רק מראה את הצביעות של ה-WWE ואת הכיוון שהם מושכים אליו. במקום לראות היאבקות נטו,של שני מתאבקי הארדקור מעולים כמו קרידבל ורייבן,אנחנו מקבלים חתונות,מוות,אונס,רצח,הורדות ידים,גוש סטרואידים..ומה לא. הכל רק לא היאבקות. אני רואה עתיד טוב ל-NWA/TNA,זאת כמובן אם הם ידעו לנצל את החומר שיש להם ולהשתמש בו למטרות היאבקות ולא מטרות בידור. נכון שהבידור זה חלק בלתי נפרד מהעסק,אבל יש בידור ויש בידור.. הפחד שלי היא שבקרוב מאד גם טומי דרימר ימצא את דרכו אל מחוץ ל-WWE,וזה כבר באמת יהיה ביזיון.
 
למעלה