אגב,לדעתי
השיחרור של השניים רק מראה את הצביעות של ה-WWE ואת הכיוון שהם מושכים אליו. במקום לראות היאבקות נטו,של שני מתאבקי הארדקור מעולים כמו קרידבל ורייבן,אנחנו מקבלים חתונות,מוות,אונס,רצח,הורדות ידים,גוש סטרואידים..ומה לא. הכל רק לא היאבקות. אני רואה עתיד טוב ל-NWA/TNA,זאת כמובן אם הם ידעו לנצל את החומר שיש להם ולהשתמש בו למטרות היאבקות ולא מטרות בידור. נכון שהבידור זה חלק בלתי נפרד מהעסק,אבל יש בידור ויש בידור.. הפחד שלי היא שבקרוב מאד גם טומי דרימר ימצא את דרכו אל מחוץ ל-WWE,וזה כבר באמת יהיה ביזיון.