איזה stock ואיזה נעלייםwhat do you say about Beter place
I saw some videos about Shai Agasi's new project with Nissan-Renulet,elctric cars,and it seem good. could that be the next google? what do you experts think about this company stock?
ברוך השבאיזה stock ואיזה נעליים
מדובר בחברה פרטית
תודה, מידי פעם נכנסברוך השב
בדיוק דיברנו כאן אתמול על תותחים של הפורום שבזכותם כיף לקרוא פה. חבל שלא דיברנו על רווח של מיליון דולר מאיזה מניה...
"חברה לישראל" היא דרך להשקיע בבטר פלייסאיזה stock ואיזה נעליים
מדובר בחברה פרטית
הצגה קצת בעייתית לדעתי"חברה לישראל" היא דרך להשקיע בבטר פלייס
היא המשקיעה העיקרית ומחזיקה אחוזים משמעותיים מהמיזם. תבדוק במאיה.
אני יודע, אבל"חברה לישראל" היא דרך להשקיע בבטר פלייס
היא המשקיעה העיקרית ומחזיקה אחוזים משמעותיים מהמיזם. תבדוק במאיה.
תראואני יודע, אבל
זה שהחברה לישראל היא המשקיעה העיקרית של אגסי, לא אומר שאגסי הוא ההשקעה העיקרית של החברה לישראלאם עידן עופר מוכן למכור לך ישירות חלק מאחזקת החברה לישראל בבטר פלייס, אז זה כבר משהו אחר.
דבר במספריםתראו
ח"ל מושרעת אומנם בהרבה דברים, אבל בטר פלייס היא חברה ש-או שתצליח בגדול או שתעלם. אם תצליח בגדול ח"ל תרוויח יפה אם תעלם הנזק לח"ל הוא ניסבל. כלומר, לדעתי השקעה בח"ל היא השקעה יחסית "מוגנת" בבטר פלייס (וכן, אולי מוגנת מידי)
צודקדבר במספרים
עפ"י הדוחות של ח.ל ל-2008 ההכנסות מכי"ל מהוות 85% מהכנסות הח.ל. ברבעון הראשון של 2009 (שהיה חלש יחסית מבחינת כיל), תרמה כיל 84 מליון דולר לרווחי הח.ל. ברבעון הראשון של 2008 תרמה כיל 181 מליון דולר לרווחי הח.ל כשאתה אומר "תצליח בגדול", "תרוויח יפה", אתה מתכוון שההכנסות ממיזם בטר פלייס יגיעו לרמה של ההכנסות מכיל? יעקפו אותן? תוך כמה זמן זה יקרה לדעתך? (ונתעלם לרגע מההשקעות שהח.ל ביצעה ותבצע במיזם בסך 100 מליון דולר). הרי אתה מסכים איתי שכדי שתוצאות בטר פלייס ישתקפו במחיר של מניית הח.ל צריכה להיות למיזם השפעה אמיתית על הכנסות הח.ל. אני מסכים שכרגע אין דרך להשקיע בבטר פלייס, והחברה הבורסאית היחידה שחשופה למיזם היא הח.ל.. אני טוען שגם דרך הח.ל אי אפשר להשקיע כרגע באמת בבטר פלייס (טוב, אולי השקעה ספקולטיבית שמניחה שאם יהיו חדשות טובות מהותיות מניית הח.ל תזנק בלי קשר לתוצאות הכספיות, עיין ערך ישראמקו).
לא יודע מה הסיכויים להצלחהצודק
אבל כרגע ח"ל זו הדרך היחידה להשקעה (מגודרת) בבטר פלייס אני מאמין שבמיקרה של הצלחה גדולה ההכנסות יעלו על אילו של כיל ואז כמובן היה עדיף להשקיע רק בבטר פלייס אבל רוב הסיכויים שהמיזם יסגר ככישלון. לכן הגידור ע"י ח"ל מוצא חן בעיניי. גילוי נאות: ההשקעה בבטר פלייס היא הסיבה לכך שאני מחזיק ח"ל. בהצלחה לאגסי.
עניין של טעם ודיעה אבללא יודע מה הסיכויים להצלחה
אבל גם אם תהיה הצלחה, הסיכוי שהיא תהיה פנומנלית (מבחינת רווחים) קטן, ולכן הסיבה שאתה מחזיר ח"ל לא מוצדקת. לסיכום: אדם מהשורה לא יכול להשקיע היום בבטר פלייס.
למה?עניין של טעם ודיעה אבל
לדעתי אין סיכוי שמיזם כזה יהיה הצלחה בינונית. או שהוא יהפך לסטנדרט או שהלכו 100 מיליון לח"ל
איך יעשה 5%?למה?
למה לא יכול להיות שיעשה תשואה של נגיד 5% על הכסף המושקע?
אני מדבר על שולי רווח ולא על אחוז חדירה לשוקאיך יעשה 5%?
חלק מהרכבים יהיו חשמליים וחלק לא? לדעתי בסופו של דבר כל הרכבים יהיו חשמליים (או סוג של היברידים). השאלה היא מה המודל שיתפוס את השוק. האם זה ההיברידי של היפנים (אגב, מה שיש היום זה שלב ביניים), החשמליות הנטענות של חברות אחרות (בעיית מצברים) או רעיון החלפת המצברים של בטר פלייס. לכן בדיוק כמו בקרב בין קלטות וידאו (VHS לעומת beta) יש בסוף את הסטנדרט שתופס והשאר הופכים להיסטוריה. אישית, אני מהמר על היפנים, אני אוהב פתרונות אבולוציונים.
הבנתי מה אתה אומר, תבין אותיאני מדבר על שולי רווח ולא על אחוז חדירה לשוק
ואני טועןהבנתי מה אתה אומר, תבין אותי
אני טוען שאין כאן מקום לכמה סטנדרטים. או שהרעיון יתפוס או שרעיון אחר יתפוס. הרכבים כמו שאנו מכירים אותם יעלמו מהעולם בעשור או שניים הקרובים. בטר פלייס בנויה על העובדה שב-20 שנה הקרובות המצברים לא יצליחו להסיע רכב לטווחים ארוכים או להטען מהר. כל הייחודיות שלהם היא "החלפת מצברים" מהירה ויעילה ברמה של תדלוק. בראיה שלהם טווח של 100-200 ק"מ זה בוננזה. הם יקימו ויתחזקו מערך של החלפת מצברים (בשיתוף עם תחנות דלק קיימות) לנסיעות ארוכות וכך יחליפו את חברות הזיקוק. כלומר, הרווח של בתי הזיקוק וגם חברות הנפט יעבור לבטר פלייס.הלוואי.
על זה נאמר "גזור ושמור"ואני טוען
שגם אם הרעיון של בטר פלייס יתפוס ואף יתפוס בלעדית, זה לא אומר בכלל שהרווחים שלהם יהיו מאוד גבוהים.
לא הבנתי את כוונתךעל זה נאמר "גזור ושמור"
אני אומר שכרגע צריך לחכות ולראותלא הבנתי את כוונתך
אני לא מהמר על עסקי בטר פלייס, לא לאף כיוון. הדיון פה הוא לא האם תהיה להם הצלחה עסקית פנומנלית או לא. ברור שיש אפשרות גם שכן - לפחות לאלה מאיתנו שלא חושבים שהם נוכלים/פנטזיונריםהדיון הוא כרגע מה רמת הביטחון שכך יהיה. לפי טענתך מספיק שהמודל שלהם "משתלט" ואתה מורווח (ועוד דרך הח"ל) אני רק אומר שזה אולי תנאי הרכחי אך רחוק מלהיות מספיק. בזה שאתה משקיע בח"ל, הרווחים הפוטנציאליים שלך מאוד לא קשורים להצלחת מודל בטר פלייס (גם בגלל הדברים הנ"ל וגם בגלל שהח"ל חשופה להרבה דברים לא קשורים).
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.