מישל נורית והדבש
New member
we dont need no education
שאלת חינוך§§ איך למרות גילה הרך מציבים לה גבולות בלי להשתמש הרבה במילה לא כל הזמן, בלי לצעוק יש כמה דברים שאנחנו לא מסכימים שנועה תעשה, מסבירים לה המון למה, והיא בשלה ממשיכה, לדוגמא אני מנסה להסביר לה שאסור לירוק - כשאני מרכילה אותה היא אוהבת לשחק עם האוכל ולירוק {להשפריץ} אותו החוצה לכל הכיוונים. כשמסבירים לה היא צוחקת. היא יודעת שזה מפריע לי, כי כשהיא עושה את זה היא מסתכלת עליי ומחייכת חיוך ממזרי?? היא מרוקנת לי את כל האדמה מהעציץ ואוכלת את האדמה, אין ספור פעמים ביקשתי ממנה, אפילו פעם צעקקתי עליה והיא בשלה.... יש לנו חוג התעמלות כל יום שני, היא מאוד אוהבת את החוג, אבל בשני המפגשים האחרונים היא פשוט בכתה ולא רצתה להשתתף רק לקראת הסוף עשתה טובה. כולם אומרים לי שהיא מפונקת, ושאנחנו ממש מקלקלים אותה ולא עושים לה טוב בזה אבל אני מעוניינת להמשיך לפנק לנשק, לאהוב עד בלי די , לתת לה לישון איתנו אם היא לא רוצה לישון במיטה שלה ובכלל לתת לה לעשות מה שכיף לה אבל עם גבולות מסויימים, מה עושים?? איך אפשר לחנך ביד רכה? אנא אמהות מנוסות עוצו לי
שאלת חינוך§§ איך למרות גילה הרך מציבים לה גבולות בלי להשתמש הרבה במילה לא כל הזמן, בלי לצעוק יש כמה דברים שאנחנו לא מסכימים שנועה תעשה, מסבירים לה המון למה, והיא בשלה ממשיכה, לדוגמא אני מנסה להסביר לה שאסור לירוק - כשאני מרכילה אותה היא אוהבת לשחק עם האוכל ולירוק {להשפריץ} אותו החוצה לכל הכיוונים. כשמסבירים לה היא צוחקת. היא יודעת שזה מפריע לי, כי כשהיא עושה את זה היא מסתכלת עליי ומחייכת חיוך ממזרי?? היא מרוקנת לי את כל האדמה מהעציץ ואוכלת את האדמה, אין ספור פעמים ביקשתי ממנה, אפילו פעם צעקקתי עליה והיא בשלה.... יש לנו חוג התעמלות כל יום שני, היא מאוד אוהבת את החוג, אבל בשני המפגשים האחרונים היא פשוט בכתה ולא רצתה להשתתף רק לקראת הסוף עשתה טובה. כולם אומרים לי שהיא מפונקת, ושאנחנו ממש מקלקלים אותה ולא עושים לה טוב בזה אבל אני מעוניינת להמשיך לפנק לנשק, לאהוב עד בלי די , לתת לה לישון איתנו אם היא לא רוצה לישון במיטה שלה ובכלל לתת לה לעשות מה שכיף לה אבל עם גבולות מסויימים, מה עושים?? איך אפשר לחנך ביד רכה? אנא אמהות מנוסות עוצו לי