Volume Adjustment

Rachtman

New member
Volume Adjustment

שלום רציתי לדעת עם כדאי לי לסמן את כל הקבצים באייטונוז ולשים תוויליום על עוצמה מלאה? מצורף תמונה תודה
 
תלוי באוזניות שלך, ועד כמה אתה אוהב את השמיעה

שלך. תיאורטית, אתה יכול. זה לא ממש כדאי. האייפוד מסוגל להפיק ווליום די גבוה. גבוה מספיק כדי לגרום לך נזק לשמיעה. זה לא תמיד כדאי. כמה אתה מוכן להוציא על אוזניות טובות שישפרו לך את חווית השמיעה (אחריות אישית שלי, אם תקשיב לעצה שלי).
 

Rachtman

New member
תאמת

אני עדיין עם הלבנות אבל אני מוכן להוציא כל סכום בשביל לשפר את חווית השמיעה שלי ואני חושב שזה יהיה ממש דבילי לא להשקיע אחרי שכבר שמת סכום לא קטן על האייפוד בכל אופן אקח את עצמתך ואחפש אולי זוג אוזניות איכותיות תודה! :)
 
עזוב אותך לחפש. מצאתי בשבילך.

Sennheiser CX300. ויש אותן גם בלבן. http://www.djshop.co.il/default.asp?catid={1AB7ABED-9593-4D08-83B4-5FC0743B4EFC}&details_type=1&itemid={0D8A6C4C-344A-443F-A059-BDB68A612A45} הן אמנם טיפה יקרות, אבל אני באמת ממליץ לקנות מהם, כי יש הרבה מאוד חיקויים של האוזניות האלה (מה שבא ללמד על כמה הן מבוקשות וכמה הן איכותיות). כשאתה קונה מקילומבו, אתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל מקורי. היבואן של סנהייזר בארץ אפילו הפנה את דלעת אליהם. אחלה חנות, עם אחלה אנשים. באמת מומלץ. אגב, לא רק אנימשבח את האוזניות האלה... לא מעט אנשים פה קנו את האוזניות האלה בהמלצתי, ואני לא חושב שמישהו מהם מתחרט. אם וכשתקנה אותן, אתה תשים לב שאתה שומע בהרבה הרבה פחות ווליום, בגלל שהן יושבות עמוק יותר בתוך האוזן, והגומי שלהן אוטם את האזניים, ככה שהרעש (או השקט, לחילופין) מבחוץ לא מפריע, ולא צריך להגביר כדי לשמוע.
 

Rachtman

New member
וואוו

תודה רבה נראות בן ז**ה אתן להם בדיקה..
 

galco0

New member
באמת אחלה אנשים בקילומבו.

הגעתי לחנות [סניף ת"א] והאנשים אדיבים מאד. טרם קניתי את האוזניות לצערי, אבל אני מקווה שבקרוב אזמין אותן דרך החנות הוירטואלית. יאיר, תודה על ההמלצה.
 

s e n e s h

New member
זה לא עוזר גם ככה

כך זה לפחות עצלי: הגברתי את הכל ל200% ופשוט אחרי שהווליום מגיע לחצי הוא כבר לא משפיע על העוצמת שמע בגלל שהאייפוד עצמו מתוכנת לנגן עד ווליום מסויים ובנגנים ישנים יחסית אפשר לבטל את זה
 
למעלה