Viva La Revolution!!!!

MxIxAx

New member
וועדת קישוט? שיחקתן אותה

גם פאטקור ונקמת עוללים שכבר לא היה לי כוח ועצבים
 

MxIxAx

New member
שלכם כן, שתי הלהקות הראשונות היו

עוד בכיף. ההתחלה הייתה טובה, אי אפשר לסבול כל כך הרבה רעש ואנשים ככה
 

arie666

New member
תגידו ועדת קישות

אמרו שהם יתפשטו בסוף לא ??? זה מה ששמעתי יש למישהוא תמונות ??????
 

Super Icon

New member
Viva La Revolution!!!!

וואי... היה אתמול גדול! וועדת קישוט- כנראה לא הערכתי אותכם מספיק, אתם אחת ה-הלהקות. סרטן השד נתנו הופעה בתזונה, דד ראבינז...חבל שאני לא מבינה רוסית :), לא כשר- לא הסגנון שלי, אבל אתם טובים. נקמת עוללים, חלוץ מהיר, זבל, רטריביושן הלכתי לישון. הפוסי נתנו הופעה קצרה מידי, הייתי מוכנה לספוג עוד מאחת הלהקות שאני יותר אוהבת פה בארץ. קניתי דיסק שאני מחפשת מפאקינג מזמן- the unseen- totally unseen והוא מעולה. אני רק רוצה לציין, שזו פעם ראשונה שאני נכנסת לפוגו אתמול, וזה הדבר הכי כיף שיש, בייחוד עם פאנקס רוסיים ושיכורים ומגודלים. והיתה להקה שהופיעה עם מסכות....WTF?? ובאסה שביר7 וכאוס ראבאק לא הופיעו. כמה דברים חיוביים- שמו לו"ז ואפילו עמדו בו בצורה בתזונה, שבחים למארגנים.
 

KamikazA

New member
היה אתמול סבבה לגמריי

לא כשר-לא הסיגנון שלי, אבל ילדים עם עתיד סרטן השד-אחת הלהקות האהובות עליי בארץ דד רבינס-לא מבין רוסית נקמת עוללים-לא הייתי וועדת קישוט-לא אוהב חלוץ מהיר וזבל לא הייתי ו רטרביושןהלהקה שבשבילה באתי נתנו אחלה הופעה, קרוסאובר לפנים, רק שכולם הומואים וסתם עמדו הפוסי-הלכתי הבייתה
 

LUNCH BOX

New member
אמממממ

טוב שאנחנו(לא כשר) הופענו היה סבבה יעני לא ציפינו שמישו אשכרה יאהב יעני ידענו שזה ערב לא ממש קשור אלינו אבל עמית התעקש. מה שממש לא אהבתי לראות זה מה שעשו לנקמת עוללים יעני דחפו או משו לא הבנתי...ורק שתדעו שהם לא כל כך בדעות שלי אז אל תחשבו שזה בגלל זה. טוב אני ימשיך פאטקור-כבוד לשמנים! ואחרי זה יצאתי וכמעט קיבלתי מכות מחיילי מארינס חחחחחחחח אקיצר לא היה הכי כיף...לפחות לי.
 

ALON HASON 666

New member
הייתה הלקה שהופיע עם מסכות נכון?!?!

מי הם היו?!! אהבתי את זה אחושילינג!
 
הממממ

טוב בתכלס הרעיון של הערב הזה היה די סבבה,למזג את כל הסצינות פאנק בארץ ובלה בלה בלה.. לא יצא כמו שצריך ואני חושב ששבעים אחוז מהקהל בערך היה די סגור מוח ובמקום לחכות בצד כמו ילדים טובים ללהקות שהם אוהבים הם הרסו ללהקות שהם לא אוהבים את ההופעות. לא כשר היה סבבה לגמריי קודם כל. פאטקור היה בן-בן-בן זונה!,חבל שהם רק עשו את השירים הלא מהירים שלהם בדקה וחצי בערך שהוקצבו להם,אבל עדיין היה מרענן(אחלה תחפושות:) דד רבינז לא הייתי בפנים. ועדת קישוט היה אחלה,מגניב שהן עשו סט כפול ממה שהיה מותר. סרטן השד היה ענק,ניגנו את השירים הכי מגניבים שלהם וקאבר נחמד לקלאש. חרדל-אין תגובה. ונקמת עוללים כמו תמיד היה מצויין,רק קטע אחד שהיה מיותר גם אתמול וגם בפעמים הקודמות כשכל מיני פארטי-פופרס נכנסים לפעולה ומקלקלים לכולם את הכיף. קצת מבאס כשאחת הלהקות הכי טובות בארץ צריכות לסבול את הבולשיט הזה,לא כך?
 

Tzetzek

New member
רעיון סבבה?

זה רעיון דפוק, "לאחד את הסצינות", אבל בשביל מה? זה סתם משפט יפה וסיסמא נחמדה מאיזה שיר נדוש, לא הייתה לזה שום תכלית, יש סיבה למה יש הפרדות ברורות ואתמול גם ראיתי שזה לאו דווקא דבר רע. יעני, לא בגלל המוזיקה, אפילו רק בגלל הכוליערות שחלק מהלהקות מביאות\שהם חברים בחלק מהלהקות. זה היה ערב חרא. למעשה - אני חושב שזה יכול לקחת את קטגוריית ההופעת פאנק הכי גרועה שהייתי בה (והייתי בהמון הופעות גרועות). כאילו, כתבתי פה לפני כבר שאלה יהיו הופעות גרועות - קהל חרא, סאונד גרוע ואוירה מחורבנת, הבעיה היחידה שאני פשוט הייתי מספיק אידיוט כדי לא להסיק את המסקנה הנדרשת מהעובדות האלה שהיא - לא לבוא. אוקי, אז כבר בהתחלה ראיתי שזה אפילו יותר גרוע מהמצופה, אבל החלטתי בכל זאת להישאר כי - יאללה מה איכפת לי. בערך ב-1:30 התברר שכן איכפת לי כשמצאתי את התיק שלי פתוח והארנק שלי שהיה בו, עם כל הדברים שלי ו-300 שקל שברק היה חייב לי נעלם. נחמד. בתוספת כל העוולות שנגרמו לנקמת עוללים זה בכלל יצא ערב פנטסטי. אני לא יודע למה אני כותב את זה פה בכלל, זה לא כאילו זה משנה משהו, אני סתם מוציא קצת תסכולים. לסיכום פאנקיסטים עאלק, כל פעם אני מתאכזב מחדש ובלי שום הצדקה, אני אמור לדעת שכולם חארות מראש. סחטיין על הרעיון המפגר לערב והביצוע העוד יותר מפגר שלו.
 
טוב לא יודע עופר..

אחריי ההופעות הנהדרות והיוצאות מן הכלל במועדון ה"נמלה" בקיץ,אני כנראה לא מצליח להבדיל בין טוב ובין רע:(( ומי שגנב לך את הארנק אתמול,או מי שאי פעם גנב למישהו דברים בהופעות פאנק הוא חתיכת חרא שצריך לעקור לו את העיניים עם איזמל מחודד היטב.
 
למעלה