VIA בארלינגטון, טקסס - יש למישהו מידע על מידת ההצלחה?

alantan

New member
VIA בארלינגטון, טקסס - יש למישהו מידע על מידת ההצלחה?

התחנה שבונים היא תחנת מזכרת בתיה
כמו תחנת קריית מלאכי - יואב, גם תחנת מזכרת בתיה מתוכננת להתווסף לקו המאסף נהריה - הרצליה שעוצר בכל התחנות בין באר שבע ללוד.
VIA בארלינגטון, טקסס - יש למישהו מידע על מידת ההצלחה?
אני מתקשה למצוא מידע מקצועי לגבי ההטמעה שבוצעה של VIA בארלינגטון, שמפעילה מערך של טרנזיטים לפי דרישה. שהעיר שעד 2013 לא היתה בה שום תחבורה ציבורית, זנחה השנה תפעול תחבורה ציבורית עירונית לטובת הפתרון הזה.
https://gizmodo.com/city-in-texas-dumps-bus-service-for-on-demand-mercedes-1823711728

מה שמעניין אותי הוא מספר הנוסעים שהם מסוגלים להעביר בשעות השיא, ומידת ההתאמה של המודל הזה לתפעול של תחבורה עירונית מזינה או מפזרת מתחנות רכבת או מסופי תחבורה פרבריים/בינעירוניים בקצוות הערים.

מה דעתכם על כך? קשה לי להאמין שמדובר בפתרון שיכול לעבוד בחלקים בהם יש עירוניות צפופה, אבל אולי זה פתרון לא רע עבור שכונות מנותקות.
 
למעלה