USCIS מעצבנים

John the Savage

New member
USCIS מעצבנים


בתחילת מרץ 2017, מילאתי בקשה להסרת תנאים. שנה וחודשיים מאז, וכלום. ההארכה לשנה שקיבלתי תקפה לעוד פחות מחודש, ואני צריך לטוס מחוץ לארה"ב בקרוב.

הפיתרון במצב כזה אמור להיות לקבוע פגישת Infopass ולקבל חותמת I551 בדרכון. זה אומר בשבילי נסיעה של 5 שעות לכל כיוון במיוחד בשביל זה, שזה מעצבן, אבל נו טוב, שיהיה. אלא שעכשיו אני מנסה לקבוע פגישה infopass, וגם את זה אני לא יכול לעשות. כי במשרד של סן פרנסיסקו אני כבר לא יכול לקבוע תור אונליין בעצמי, ואני צריך למלא טופס באינטרנט, להסביר למה אני צריך פגישה, ואז לחכות שיחזרו אלי בטלפון ויתאמו איתי תור. אז מילאתי. ועדיין לא חזרו אלי.

אז במקום לחכות ולחכות לטלפון שלא מגיע, החלטתי להתקשר לשירות הלקוחות של USCIS. דיברתי עם נציג שירות שהיה הדבר ההכי לא יעיל בעולם ויכל רק לדקלם לי תשובות מתוך סקריפט. לדבר עם הטוסטר זו חוויה יותר מספקת.

אחר רבע שעה עם נציג השירות שהקריא לי שורות לא רלוונטיות (נציג: "אפשר לקבוע תור בשעות הבוקר או בערב", אני: "אבל אני לא יכול לקבוע תור בסן פרנסיסקו", נציג: "אפר לקבוע תור בשעות הבוקר או בערב", אני: "כבר אמרת את זה קודם. אבל אי אפשר לקבוע תור באתר", נציג: "כתובת האתר היא ...")ועוד רבע שעה של שיחה עם הטוסטר בתור חוויה מתקנת, ניסיתי להתקשר שוב ולבקש איש שירות בכיר יותר. קראתי בתקנות שה"לקוח" (כלומר אני) יכול לבקש לדבר עם אחראי בכל שלב. אז ביקשתי כבר במשפט הראשון. נציג השירות אמר לי שישמח להעביר אותי לאחראי, אבל כל האחראים עסוקים כרגע, ואני צריך להתקשר שוב בזמן פחות עמוס. אז ננסה שוב מחר לפנות בוקר או משהו כזה ... מי יודע?

קפקא היה משתפך בקברו ...
 

Fellowship

New member
להלן הפתרון לבעיה:

סתם, נראה לך שאני יכול לייעץ לך בנושא שמבחינתי אתה יכול להעביר בו הרצאות?


 

ilanvag

New member
הטריק של "בבקשה תעביר לאחראי" ידוע לכל העולם ואשתו...

ואני תמיד מתפלא אם זה לא עובד בדיוק כמו בחברת אינטרנט גדולה וידועה בישראל, שבה כאשר היית מבקש אחראי -- נציג השירות היה מעביר אותך לאחד העמיתים שלו אשר ישבו לידו... לא אחראי ולא נעליים... ואת זה אני יודע היטב, "מבפנים", וכנראה שזה עובד כך בעוד הרבה חברות אחרות בארץ.
&nbsp
מעניין איך בארה"ב עדיין לא עלו על הטריק הזה... או שכן...

&nbsp
וחוץ מזה, לא יודע איך לעזור, אבל בכל זאת שאלה -- אם כבר עברו שנה וחודשיים מאז הסרת התנאים, אז לא הגיע כבר המועד להגיש בקשה לאזרחות?
&nbsp
סתם תהייה לשעת לילה מאוחרת...
 

John the Savage

New member
כל מה שאני יודע

זה שראיתי שהם כותבים בתקנון של שירות ה"לקוחות" שלהם:
"Customers may, at any time, request to have a call directed to a supervisor."

https://www.uscis.gov/policymanual/Print/PolicyManual-Volume1-PartA-Chapter3.html

וכן, עקרונית אני יכול להגיש בקשה לאזרחות. הייתי יכול להגיש את הבקשה כבר לפני חודש. אני עדיין מתלבט בעניין.
 

Kender00

New member
ראיתי שבסניף שבסקרמנטו עדין מקבלים walkin עד 14 למאי

אני ל5 יודע אם זה אפשרי וכמה זה רחוק לך
 

miado

New member
בשפה של USCIS, אחראי = Tier 2 / Level 2 Officer

אולי נפלת על נציג שניסה לנפנף אותך, כי גם אם כל האחראים עסוקים ל-USCIS יש שירות callback (או לפחות היה לפני חצי שנה).
הנציגים שעונים במוקד הכללי אכן לא מועילים ואין להם גישה לתיק שלך מעבר למה שאפשר לקבל עצמאית באתר. נסה להתקשר שוב ולבקש level 2 officer כי אתה צריך לקבל פרטים מהתיק שלך.
 
If push comes to shove,

ואתה לא מצליח לחדור את השריון שלהם (השרות לקוחות שלהם תמיד היה נוראי ולא מועיל), אולי אפשר לבדוק אם ה-7 שעות לפורטלנד לאינפופאס שם יכול להיות תחליף מעצבן עוד יותר אבל אולי הכרחי במצב שלך.
&nbsp
 

John the Savage

New member
טוב, בסוף, סוף סוף חזרה אלי אופיסר מריה, והצלחתי לקבוע תור

שלוש פעמים היפ היפ הוריי לאופיסר מריה.
 

Fellowship

New member
היא כנראה קראה כאן וחששה שבוסטון גאי יכתוב את דעתו על השירות

 
למעלה