typhoon סיום

danlaz

New member
typhoon סיום

טוב זה השלב של האיזון וכוון המנוע הטסה בשבוע הבא כמה תמונות לסיום
 

danlaz

New member
7

הטיסן ללא קאולינג רק עד שהמנוע יהיה מכוון ולאחר הרצה וכמובן טיסה ראשונה מישקל הקאולינג נימדד ליפני ההטסה נעשה איזון הטיסן ללא קאולינג לאחר כל הטיסוט מבחן וקיזוזים מוסיפים את הקאולינג מוסיפים משקל קטן לגלגל האחורי או בקפיץ או בכל מקום אחר כל המהלך הזה קצת מגושם וארוך ובטח יש דרכים אחרות אבל לכל בעיה אין פגיעה בקאולינג וכמובן יותר קל לשבור מנוע בהרצה כאשר אין קאול
 

bazmaster

New member
יפה מאוד!!!! טיסן מדהים~!!

אבל בהזדמנות הראשונה תחליף את הגלגלים לגדולים יותר, אלה נראים מצחיק.
 

erazz

New member
יופי של טיסן ../images/Emo13.gif ../images/Emo112.gif

אנא, שתף אותנו בפרטים עליו.
 

לוטן זק

New member
בשעה טובה, נראה מצוין../images/Emo45.gif

ובהצלחה בטסט
אגב, איפה הולך להיות הטסט?
 

א ר ז פ

New member
../images/Emo45.gif כל הכבוד!

יפה ומרענן לראות בניה עצמית! עדכן אותנו לגבי הטיסות. והגלגלים - זמניים נכון?
 

danlaz

New member
גלגלים

כככככככככככככככןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן מה חשבתה ואיפה המכסה הגלגלים מי עושה טסט עם כל האביזרים???????????????
 

YHS

New member
סקייל יפה מאד

יש לי כמה שאלות חיפשתי את המטוס המקורי. מצאתי משהו בסכימת צביעה אחרת - האם תוכל לספר על סכימת הצביעה? מהיכן היא הגיעה? ראית שבטיסן שלך יש קטע ישר בשליש הראשון של הכנף ואח"כ דיהדרל, בעוד שבמטוס המקורי יש דיהדרל קטן בכל הכנף. למה בחרת לעשות זאת? האם נשארת עם הפרופיל המקורי של הכנף? אני מניח שבקאול יש גם כונס (?) יש בטח עוד הרבה שאלות, שמסקרנות כל בונה סקיילים. אשמח לתשובות בהצלחה ונשמח לתמונות מהטיסה בפורום
 

א ר ז פ

New member
אם יורשה לי...../images/Emo22.gif

הכנף אכן נכונה בתצורה של פנל מרכזי ישר ודיהדרל בפנלים החיצוניים. תצורה זו מאד אופיינית ליצרן HAWKER וניתן להבחין בה במטוסים רבים שלו: HURRICANE, TYPHOON, TEMPEST, SEA FURY בדיוק אותו תכנון בסיסי בכולם. הקונספט כלל חלק מרכזי ישר עם מיכלי דלק וכן נסע, בעוד החלקים החיצוניים כללו רק חימוש. במטוסי הצי כגון SEA FURY הפנלים החיצוניים גם היו מתקפלים. אני מניח שיותר קל היה ליצר כנף בשלושה מקטעים במקום שניים? הקאול הגדול כלל גם את הרדיאטור וגם במרכזו את הכונס לקרבורטור. לא כונס פשוט אלא כזה בו משולב גם פילטר אוויר. אני מניח שפילטר צנטריפוגלי, אבל לא בטוח. זו הסיבה לגודלו. לנו הטיסנאים זו ברכה – ניתן להסתיר מנוע של טיסן ומשתיק יחסית בקלות בקאול כזה
 

YHS

New member
אתה צודק, עכשיו כשאני מביט

בתמונה ששמתי. חיפשתי ומצאתי מספר תמונות ובאחת מהן, בגלל הזוית, כנראה שהיה נדמה לי כך. אני חושב שהשיטה היתה קיימת בהרבה מטוסים. נראה שזה היה יותר נוח לייצר (מבחינת הרכבת המטוס עצמו) אפשר להשלים כמעט את כל המטוס בלי שיתפוס הרבה מקום בשל המוטה שלו. אני מניח שגם בשל סיבות אחרות. אולי אחד המטוסים הכי מוזרים מבחינה זו - כאן בתמונה. אבל הסיבות ידועות.
 

danlaz

New member
תשובות

אני לא כל כך הבנתי את השאלה סכמות צבע יש מכל מדינה ואיזור לחימה יש צבע ששיך לאזור ים תיכון אשר אופיני לחום וחום בהיר יש כמובן אזורים של איתליה שהצבע הוא לבן ירוק וכמובן עוד ועוד בקשר לדיאדרל למטוס המקורי נעשה דיאדרל מאזור 1/3 הכנף בדיוק כחו שעשיתי גובה הדיאדרל לפי תוכנית 2.5 אינצ' מקצה כנף אפשר לראות בתמונה צבע צהוב בכנף סימן זיהוי צבא אנגליה אזור לחימה צפוני
 

לוטן זק

New member
ככה צריך להיות ../images/Emo45.gif

אני רואה שלמדת את ההיסטוריה של הסקייל שלך
לדעתי כל מי שבונה סקייל מאפס (כמוך וכמו ישה) מומלץ שידע את ההיסטוריה של הסקייל שלו...! ולא עניתה לי עדיין, איפה יהיה הטסט, אם אתה רוצה שלך לי אפילו במסר. לוטן
 

danlaz

New member
תודה

מאוד נחמד לשמע תגובות אז תודה לכולם אני ועוד כמה חברים מטיסים במקום שניקרא חריש יש לנו כמה מסלולים שהיו פעם כבישים פעם כתבתי את זה בעתיד נזמין את כולם אלנו ליום מטיסים
 

Adi Berman

New member
ברכות על העבודה היפה

אני תמיד בעד בנייה אמיתית וטובה..אתה מכיר כל קורה וצלע ויודע כיצד היא מחוברת. כל הכבוד! עדי.
 
למעלה