TV:US2 תוכנית מספר 2

TV:US2 תוכנית מספר 2


אתם מוזמנים לשרשר לכאן את הדיעות שלכם על הביצועים, המתמודדים והמנטורים
נא לזכור לסמן הודעות שמכילות ספוילרים, ולא לכתוב ספוילרים בכותרת ההודעה
 

is00

New member
נענה לאתגר...
אה ו-
-ים לפניכם

התוכנית התחילה עם מחרוזת שירים של פרינס שבוצעה ע"י המאמנים... בכנות נראה לי שזיהיתי רק אחד מארבעת השירים שהם שרו. המחרוזת עצמה הייתה... לא משהו, אני מודה. 1. הצמד היילי ולילנד שקראו לעצמם - "הקו"(THE LINE) שרו את השיר "נערה אמריקאית" של טום פטי. אגב הם לא בני זוג, אם תהיתם... הביצוע עצמו – היה סביר, אבל לא משהו לכתוב עליו הביתה. בלייק, סי-לו, כריסטינה ובסוף גם אדם מסתובבים. הם בחרו ללכת עם כריסטינה. אני מודה שקצת הופתעתי. מתברר שגם בלייק כי הוא האשים את המחשוף של כריסטינה בכך.
ג'אמאר רוג'רס – כותב, מלחין, מחלק אוכל לעניים, נרקומן לשעבר ו...נשא איידס.
מצטער, אני מריץ קדימה. הוא שר את "צבא שבע האומות" של ה"וויט סטרייפס". יש לו קול מעניין, אבל לי הוא לא ממש עשה את זה. סי לו הוא היחיד שחולק עלי והוא זוכה בו. הבא בתור הוא ניל מידנטון רוקיסט מזדקן(נושק לגיל 40), שהחליט לשיר את "שמעתי את זה מבעד לגפנים" של מרווין גיי. יש לו קול טוב, אבל הוא לא ממש כוס התה שלי. מתברר שגם לא של 4 המאמנים, כי אף אחד מהם לא הסתובב. קצת חבל לי עליו. לבמה עולה גוון סבסטיאן, בת 37, שהחליטה לדחות את הנישואין ואת הרחבת המשפחה שלה בשביל ההזדמנות להשתתף בתוכנית. היא שרה את "הישאר" של... אין לי מושג האמת. כשהיא פתחה את הפה שלה מייד אמרתי לעצמי... הנה סוף סוף קול מיוחד. היא הייתה מרגשת לטעמי. בלייק, סי-לו ואדם הסתובבו. היא בחרה להצטרף לקבוצה של בלייק, כמו שקיוויתי. פמלה רוז – אמא שלה היא אם חד הורית שהייתה צריכה להילחם כדי לפרנס את המשפחה שלה ו...
טוב אחרי תנומה קלה התעוררתי כדי לשמוע את פמלה שרה את "כבר נעלם" של קלי קלארקסון... איך בלייק אומר - Me, Likey…. הנה הגיעה לה עוד אחת שהייתה יכולה להפוך לאחת מהפייבוריטיות שלי, למרות שיש לה על מה עוד לעבוד, אבל אף אחד לא הסתובב בשבילה וחבל לי. קים יירברו – המתמודדת הכי מבוגרת בתחרות הגיעה להיבחן לתוכנית בגיל 50. היא בחרה לשיר את "תגיד לי משהו טוב" של שאקה קאן, ובכנות... נראה שהיא מתאמצת מדי עם השירה שלה. לא אהבתי. אדם וכריסטינה חלקו עלי. היא בחרה באדם. הבאה בתור היא אנג'י ג'ונסון סמלת בצבא ארה"ב שהתחילה בחיל האוויר כמתכננת משימות למטוסי B2 ומשם עברה ללהקת חיל האוויר האמריקאית. היא הגיעה לתוכנית, מתברר, בזכותו של קרסון דיילי. היא בחרה לשיר את "שובר לבבות" של לד זפלין(נראה לי). יש לה קול רוקיסטי טוב, אבל לא מיוחד. היא לא עשתה לי את זה כמו ג'ולייט סימס מהתוכנית הקודמת. סי לו היה היחיד שהסתובב והוא זכה בה. מעניין... בכל מקרה סילו "הרג" אותי עם התגובה שלו אליה.
דז דרון – שחקו פוטבול שהחליט שהוא רוצה להיות זמר. הוא החליט לשיר שיר של הבקסטריט בויז'- "אני רוצה את זה בדרך הזאת"... באמת??? אתה בכוונה מנסה להרוס לך את הסיכויים להיכנס לתוכנית? בכל מקרה, הקול שלו די בינוני והוא גם זייף לא מעט. כולם ניסו ללחוץ על אדם להסתובב, אבל הוא לא הסתובב. דז לא נכנס לתוכנית. נו לפחות יש לו עדיין מלגת פוטבול ל"ייל". הבאה בתור - לינדסי פאבאו... אחד מהאודישנים לדוגמא ש- NBC הוציאו לקראת עליית התוכנית וסוף סוף אני אדע במי היא בחרה... עכשיו גם מתברר שהיא כנרית ולא רק זמרת. היא שרה את "תגיד אה " של טריי סונגז. מבחינת הקול, אין ספק שיש לה קול מיוחד. מבחינת מקוריות... גם את זה יש לה. כריסטינה, סי-לו ובלייק הסתובבו. היא בחרה בכריסטינה. כרגע נראה שהיא עשתה בשכל, אני רק מקווה שאם היא תגיע לתוכניות החיות, כריסטינה תיתן לה מרחב פעולה בבחירת השירים שלה. הואה(נשבע לכם!) לופז – היא עלתה לבמה ושרה את "חלום של נערה" של קייטי פרי... לא התרשמתי, כי נשמע שהיא זייפה המון וגם הגרסא נשמעה לי איטית יחסית למקור, למרות שנראה והעיבוד נשאר אותה דבר. בקיצור- לא התרשמתי. מתברר שגם המאמנים לא, כי אף אחד לא הסתובב אליה. ג'רמיין פול – היה זמר מלווה של אלישיה קיז, והחליט לצאת מהרקע ולעבור למרכז הבמה. הוא שר את "מסובך" של אווריל לווין ו... אולי היה עדיף לו להישאר זמר מלווה, כי לא ממש התרשמתי – לא מהעיבוד השונה ולא מהשירה עצמה. סי-לו ובלייק חלקו עלי. הוא בחר בבלייק. REALLY? אני מקווה שזאת לא הייתה טעות מצידו. מה שכן... בלייק יצטרך להוכיח פה שהוא ממש מסוגל לאמן מישהו שלא נכנס ל"אזור הנוח" שלו. אחרונה חביבה לתוכנית זו מגיעה אנג'ל טיילור עם עוד סיפור סוחט דמעות... אבא מתעלל, אמא חד הורית, 5 אחיות... יו, עד מתי? לטובתכם שמישהו ייבחר אותה, כי אחרת לא הייתה שום סיבה מוצדקת להציג את כל סיפור החיים שלה! אנג'ל בחרה לשיר את שירה של אדל – "מישהו כמוך". היא זייפה הרבה בהתחלה, נראה שהקול שלה גם נשבר יותר מפעם אחת, אבל מבחינת הקול עצמו - יש לה קול...שונה. מאוד צרוד ומחוספס, והיה אפשר ממש לשמוע את הכאב מבעד לשירה שלה . אדם, בלייק וסי-לו הסתובבו. היא בחרה באדם. מצב הנבחרות הוא: לאדם יש את טוני לוקה, קים יירברו ואנג'ל טיילור. לבלייק יש את ריילין, גוון סבסטיאן וג'רמיין פול. לכריסטינה יש את ג'סי קמפבל, כריס מאן, צמד "הקו" ואת לינדסי פאבאו. לסי-לו יש את ג'ולייט סימס, ג'אמר רוג'רס ואת אנג'י ג'ונסון. מבחינת התוכנית עצמה... בלאדם ממשיכים להיות משעשעים, סי-לו גם, כריסטינה מעדיפה להעליב את אדם יותר מכל דבר אחר. הקטע של אדם עם זה שהוא ניצח בעונה שעברה מתחיל להימאס, והסיפורים סוחטי הדמעות של הנבחנים סתם מקשים את החיים. הגיע הזמן להירגע עם זה. בכל מקרה, משני הפרקים הראשונים החידוש שהיא הביאה איתה בעונה הראשונה מתחיל קצת להתפוגג, אבל אני אמשיך לעקוב אחריה. אני רק מקווה שהנבחנים ישתפרו בהמשך, כי עד כה אני יכול לספור על יד אחת כמה נבחנים ממש הצליחו להשאיר עלי רושם רציני עם הקול/כישרון שלהם.
 
בא לי לראות כבר את הפרקים רק בשביל לקרוא

את החפירות שלך
לצערי בקושי יש לי זמן פנוי, בטח שלא שעתיים שלמות בשביל להשלים את הפרקים, אז זה ייאלץ להמתין עד יום חמישי
 
למעלה