TOP 20 - הפערים הגדולים ביותר בין השופטים לטלווטינג

Colfax

New member
TOP 20 - הפערים הגדולים ביותר בין השופטים לטלווטינג

מי לדעתכם יצליח להשתחל לרשימה מאירוויזיון 2018?

 

Tommy Tanision

New member
מהמר שצרפת

השנה הזו מלאה בשירי ג'וריז שלא יתפסו את העיניים של הקהל, או לחילופין מלאה בשירי קהל שהג'וריז לא יעריך.

מרגיש לי שהולך להיות הפרש חסר תקדים השנה בין הקהל לשופטים. צרפת עשויה לנצח בנוקאאוט בג'וריז (סטייל אוסטרליה 16'), אך תקבל איזה מקום 8-12 בטלווטינג.

מהמר שגם סלובניה הולכת להצליח בטלווטינג הרבה יותר ממה שאנחנו חושבים, והג'וריז יתנו לזה מקום מאוד נמוך (סטייל פולין 14', פולין 16').

רואה גם את אוקראינה נכנסת לז'אנר הזה השנה. יכול לדמיין אותם מגיעים ל-4-5 בטלווטינג בגמר (במיוחד בהיעדר רוסיות פייבוריטיות השנה), אך ל15-20 בג'וריז.
 

Colfax

New member
אם נטע מתכוונת לעשות תנועות תרנגול באירוויזיון

אפילו לחצי שנייה, אז אוטומטית היא הופכת את השיר לשיר טלווטינג שהשופטים יסלדו ממנו. מיד באותו רגע. ואז גם מקום חמישי אצל השופטים ישראל לא תראה, אלא יותר בכיוון של הסבתות ב- 2012 (מקום 11). אז השופטים פשוט סימנו את השיר הרוסי ואמרו: "אנחנו יודעים שהשיר מאוד פופולארי בקרב צופי התחרות, אבל אנחנו סולדים ממנו מאוד. לא בשביל ניצחון של שיר כזה הביאו אותנו", ועל כן המיקום הכה נמוך של רוסיה באותה שנה אצל השופטים (ורק בזכות השיטה האבסורדית של אותה שנה רוסיה סיימה במקום השני).

ולכן על הבמאי הישראלי לנסות למצוא את שביל הבריחה מלהפוך להיות רוסיה 2012 ומלקבל זובור חזק מהשופטים בזכות הופעה קרקסית.

אבל כך או אחרת, אני לא רואה שום מצב בעולם שישראל מסיימת ב- TOP 3 אצל השופטים בגמר האירוויזיון. כך שלהרגשתי Toy יפתיע ויסיים במיקום נמוך יחסית אצל השופטים לעומת מיקום מאוד גבוה בטלווטינג ועדיין זה יספיק למקום מאוד מכובד.

האמת שצפיתי הרגע לראשונה בהופעה של נטע באמסטרדם וזאת לחלוטין הופעה למצביעי הטלווטינג, ממש ממש ממש לא לשופטים. אין שום דרך לנצח בצורה כזאת, אבל זה בגלל שהשיר מלכתחילה הוא שיר לטלווטינג ולא לשופטים.
 
למעלה