TON 10

King Homer

New member
TON 10

אהלן כולם, אחרי חצי העדרות מהפורום שנבעה מסיבות אישיות, חזרתי - ואפילו בצירוף תמונה אישית (כזאת של העולם בתפוז והכל) של הומר סימפסון השולתתתתתתתתתתתת!!!!!111111111111111 - עם הטופ 10 החדש. מקווה שיצא לי להיות יותר פעיל פה בפורום בתקופה הקרובה, עם כל טריליארד הבחנים-מבחנים שיש לי על הראש=) אז הנושא הפעם יהיה -- (תופים) -- עשרת הסרטים הכי אהובים עליכם. לא חובה שיהיה דירוג... אז שיהיה לנו אחלה שבוע ולכל מי שרואה בקצת של ארה"ב - אחלה פרק של עקרות השבוע, ושתמשיכו להיו תכל כך אחלה עם הסימון ספויילרים, זה באמת נחמד=) תהנו=) הומר. נ.ב קטנטן - ח"ח לבן חן וליאור על מחיקת ההודעות המספיילרות. זה עשר בשביל הפראיירים שצופים בקצב של יס, כמוני.
 

Tarantelle

New member
סרטים... בואו נראה../images/Emo202.gif../images/Emo103.gif

שיקאגו (Chicago) פנטזיה (Walt Disney's Fantasia) פנטזיה 2000 (Fantasia 2000) אשה יפה (Pretty Woman) פורסט גאמפ (Forest Gump) שרק הראשון (Shrek) דו"ח מיוחד (Minority Report) חומות של תקווה (The Shawshank Redemption) נערה בהפרעה (Girl, Interrupted) אמריקן ביוטי (American Beauty)
 

Tarantelle

New member
דיסני ומוסיקה קלאסית../images/Emo99.gif../images/Emo103.gif

היש שילוב מוצלח יותר? חח
 

King Homer

New member
אני אתחיל=)

1. "האביר האפל" - כי הוא פשוט סרט מצויין. ראיתי אותו כבר פעמיים בקולנוע, ואם היה מישהו שאני מכיר ועוד לא ראה - הייתי לוקח אותו לראות את זה עוד פעם=) 2. "משפחת סימפסון - הסרט" - הרבה יותר שווה מ"האביר האפל" . סרט קורע מצחוק, חמוד, מעניין וכיפי במיוחד, שלא נמאס עליי אף פעם ואני משתדל לראות אותו כמעט בכל הזדמנות (כי השקעתי וקניתי בכספי את הדיוידי) ותמיד הוא משמח אותי. 3. "וול אי" - סרט מעניין לאללה, מקורי, מיוחד, עם אנימציה פשוט מטורפת במדהימותה, ועם אחלה מסר שבעולם. 4. "לפגוש את הרובניסונים" - מהסרט הזה לא ציפיתי ל*כלום*, פשוט לכלום, ובהתחלה די הצטערתי שאני והאחים הקטנים נכנסנו אליו, ולא למשהו קצת יותר "נורמאלי"... אבל זה עבר לי. הוא אחלה. מעניין, חכם ועם מסר מעניין ולא מטיפני. יפה. 5. "רטאטוי" - אלוהים, אני חובב סרטי ילדים. בחיי שבטלוויזיה יש לי טעם יותר בוגר=) סרט מיוחד ומקורי ומצחיק ועם אנימציה *מדהימה*. 6. "קונג פו פנדה" - בול כמו רטאטוי. 7. "שרק 1,2"- מקוריים, מטורפים, מצחיקים, חדשניים ומגניבים ברמות לא שפויות. אמנם בשלישי היה את מרלין, וכמה בדיחות מעולות, אבל הוא בהחלט לא ברמה של השניים האלה, אז לא הכנסתי אותו לרשימה. נאאאאאאאא. 8. "bee movie" - או בתרגום העברי, "כוורת בסרט". גם מצחיק נורא, וגם של סיינפלד. שווה. 9. "בורות" - סרט ענקי שמבוסס כמעט אחד לאחד על ספר בעל אותו השם, שכתב לואיס סצ'ר. ספר נהדר וסרט נהדר. 10. "שודדי הקאריביים 1,2,3" - אין באמת צורך לפרט, נכון?=) אז אלה עשרת הסרטים שהכי אהבתי שקפצו לי כרגע לראש, אני בטוח שיש כמה שפספסתי... הכנסתי לפה גם סרטים שיהיו מספיק עדכניים, ולא איזה משהו מיושן של דיסני שאהבתי בתור ילד קטן (כי אז "מולאן" ו"הרקולס" היו פה
). עכשיו זה נראה לי קצת מטופש, לוותר על סרטים ישנים, אבל אין לי חשק כל כך לתקן את זה עכשיו, אז שיהיה...
לילה טוב לכולם!=) הומר.
 
גמנייי!!!../images/Emo13.gif

לא בסדר מסויים!
Mad money אחד האהובים עליי אוור desperately seeking susan קלאסיקה של מדונה שאני ממש אוהב election עם ריס ווית'רספון!! סרט מבריק!!! fucking amal סרט שבדי pretty in pink יפה בוורוד..כאן הכרתי את מולי רינגוולד והתאהבתי!! Secret admirer אחת ההברקות של האייטיז thelma and louise.. כל פעם שיהיה אותו אני אראה!! לויכול להתעלם ממנו! clueless אחד הסרטים המפגרים והמצחיקים שיצא לי לראות..הדמות "שר"..איך אפשר לא למות עליה וממנה? home alone 1 הסרט הזה עושה לי פשוט הרגשה שאני לויכול להסביר..אני אהנה לראות אותו גם מאה אלף פעם! uncle buck הוו!! סרט קורעעעע ביותר!! וג'ן קנדי הוא שחקן ענק!! כמו שאתם רואי םאני טיפוס של סרטים קלילים ומצחיקים (לפחות אותי חח) אין לי כוח לדרמות או לסרטי אימה למרות שפעם הייתי פריק של קרוגר וחבריו)
 
למעלה