THE X FILES תיקים באפילה - ישראל

שני.ר

New member
THE X FILES תיקים באפילה - ישראל

שמתם לב מה הולך כאן? יש כאן מלא עובדים זרים, אלוהים, הם כאן והם לא יצאו מפה, יש להם כבר משפחות, ילדים מעבר לזה נכנסים לכאן המון אנשים בצורה לא חוקית כיהודים, בתוב להם שהם יהודים בת.ז. אבל הם לא!!! אתמול דיברתי עם עולה יהודי אמיתי מרוסיה, שירת בצבא והכל, הוא סיפר לי שעולה אחר צחק עליו, איך הוא עבר את כל הבדיקות של משרד הפנים ואותו בן אדם שילם כסף לבן אדם עם פיאות וכיפה שחורה (זוכרים? כששס היו במשרד הפנים) וקיבל ת.ז. כיהודי, הוא אמר לו ששם ברוסיה הוא שנא יהודים וגם כאן הוא שונא יהודים, אבל כאן הוא מקבל את כל ההטבות (סל קליטה) . הוא סיפר לי גם שחבר שלו כמעט הלך מכות עם עולה אחר שקרא לו יהודי מלוכלך (הקללה היתה הרבה יותר גסה מזאת) אתם קולטים את זה? עולה גוי מקלל יהודי, כשהוא הגיע לכאן באדיבות יהודים ושוחד!! בתוכנית אחת של עובדה ראו עם מצלמה נסתרת איך מישהו הופך להיות יהודי תמורת שוחד, נו אז עכשיו הוא יהודי באמת? איך אותם אנשים שעושים את זה חיים עם עצמם? איך הם ישנים בלילה? איך הם אחר כך שומרים כאילו מצוות, שבת, כשרות, כאילו שזה שווה משהו, אחרי מה שהם עשים איך הם ישנים בלילה? איך? אני לא מצליחה להבין, מה אתם עושים לעזאזל? הרי בשם אלוהים זאת המדינה שלכם לא? אתם קולטים מה אתם עושים? איך לעזאזל אתם מסוגלים? איך אתם חיים עם עצמכם? איך אתם ישנים בלילה? אני לא מצליחה לישון מה יהיה העתיד? מה שלא יהיה זה לא יגמר טוב נוצרות כאן קבוצות אוכלוסיה שהקשר ביניהם שואף לאפס, זה לא יגמר טוב. THE TRUTH IS OUT THERE TRUST NO ONE <שני ברגע של השפעה מתיקים באפילה>
 
שני................ לא כולם ככה . קשה לי להאמין על הסיפור על השוחד. הרבה רוסים שהם לא יהודים לא מגיעים סתם יש להם איזה קשר ליהדות. לי אישית יש חבר רוסי שהוא לא יהודי לפי הדת (משום שסבו שהיה יהודי התחתן עם נוצריה) והבחור ציוני אמיתי ,שירת בצבא וכו` אני מנסה לשכנע אותו להתגייר אך זה לא הולך (הוא מפחד מהברית מילה ואני עדיין עובד על זה :בעצם חבר אחר שלי אשם בזה הוא סיפר לו שעושים את הברית מילה ללא הרדמה ושתי אחיות עבות בשר קושרות את הנימול לשולחן עם חבלים......) בכל מקרה עובדים זרים אנחנו צריכים הישראלים מפונקים מדי לבצע את העבודות של העובדים הזרים.
 

שני.ר

New member
יש גם כאלה אנשים

מה שסיפרתי הוא אמיתי לגמרי תתפלא כמה אנשים באו לכאן בלי שיהיה איכפת להם, כאן יותר טוב מה איכפת להם? גם מלא זיופי דרכונים ות.ז. יש כאן, לך תדע מי יהודי באמת. אותו אחד שרצה להיות יהודי ושילם כסף ראיתי את זה בטלויזיה בעובדה את הסיפור הראשון שסיפרתי על השוחד, אני כבר כן מאמינה בגלל מה שראיתי והעובדים הזרים זאת בכלל צרה, היום הם כאן עובדים, יש להם משפחות, תינוקות ילדים, מחר יהיה להם נציגות בכנסת ולך תדע מה יהיה הסוף
 

gavrie

New member
מה זו הגזענות הזו, אני לא מבין

את לא שמה לב, אבל הקסנופוביה שאת מביעה כלפי העובדים הזרים, זהה בדיוק התבטאויות של מפלגות ימין קיצוניות (וקיצוניות פחות) באירופה של המאה שנים האחרונות.... אז יש בישראל קצת לא יהודים... ביג דיל... האם את חושבת שישראל יכולה להיות מדינה חסומה לחלוטין ללא יהודים...?? ועוד בעידן הגלובליזיציה?? במקום לטעון כנגד המדינה קשת העורף הזו שלא נותנת למי שמכונים פה עובדים זרים, וכבר מימזן צריל לקרוא להם מהגרים , תנאים סוציאליים נאותים. שמתייחסת אליהם באלימות ובגזענות... במקום לשים את האצבע על העובדה שעל פי חוק השבות יש ללא יהודים שמגיעים הנה יותר זכויות מערבים שנולדו פה?? את קוראת כנגד הכיוון הלא נכון!!
 
גברי......... בעניין מתן זכויות סוציאליות לעובדים זרים מסכים איתך לחלוטין. בקשר לחוק השבות יהודים וערבים. אני רוצה להגיד לך שאני לא שולל מתן זכויות מלא לערבי ישראל (בתנאי שיגלו נאמנות לישראל ולא יפעלו כגייס חמישי) אבל ליהודים שמגיעים לכאן ע``פ חוק השבות יש את כל הזכות שבעולם לקבל את כל ההטבות. מדינת ישראל היא קודם כל לפני הכל מדינתו של העם היהודי בתפוצות ואל תשכח את זה אף פעם !!!!!
 
אממ... זה מה שהוא אמר, לא?

לפי חוק השבות, ישנם הרבה לא יהודים, שמקבלים יותר זכויות מאשר ערבים שנולדו וגדלו בארץ...
 
למעלה