The Girl in the Fireplace אוגוסט 2022 – סיכום חודש 📇🍳☑️🃏🔊🀄🎭‼️🔗

LeAnnDylan

Well-known member
:-D:-D:-D
אוקיי אז קודם כל ממה שכתבת בסוף אני דואגת שאת אולי חושבת שהדוקטור הוא באמת "דוקטור" במובן של רופא או אפילו PHD חחח
אז לא, הוא חייזר (מגזע שנראים כמו בני אדם וממוצא בריטי), והדוקטור זה כינוי שהוא בחר לעצמו בתור ילד כי הוא רצה לרפא אנשים או שקר כלשהו כזה.

לגזע החייזרי הזה גם יש יכולת להתחדש כשהם מתים, כלומר לקבל גוף חדש לגמרי (ואפילו מין שונה, בסופו של דבר), וככה בעצם הסדרה מחליפה כל כמה עונות את השחקן הראשי שהוא תמיד אותה דמות "הדוקטור", שנראה אחרת אבל יש לו אותם זכרונות והכל.
צפה בקובץ המצורף 58614
הו אוקיי, תודה על ההסבר|4U|
זה הרבה יותר ברור עכשיו:)
 

LeAnnDylan

Well-known member
בינתיים זה עובד אבל כי יש לי מטרה.
משום מה קראתי את זה כ"בינתיים יש לי מטרנה" ולא הבנתי מה נסגר עם הטעם הקולינרי המפוקפק שלך של מטרנה וקטשופ:-D:-D
אז קודם כל קרח!
מה אכפת לי מפרחים. אני צריך דברים קרים.
הנשמה שלך קרה וזה מספיק.
|צבע|שם: ניק ניקולאי ברוטוס השמיני לשמו
אני לא מאמינה שהעולם היה צריך להתמודד עם 7 ניקים קודמים|חבול|
|צבע|גיל סדרה שאחת הדמויות בה בגיל שלכם [לא צריכים לציין איזו דמות]: אני לא זוכר שציינו שמישהו הוא בן 39. אבל תכלס אם אני הולך על משהו כמו האנטומיה של גריי אז בטוח שחלק מהדמויות היו מתישהו בני 39.
עכשיו אני חושב על זה שאת אולי מתכוונת שהדמות היא עכשיו בת 39. אין לי רעיון. אבל אם אני מסתכל על שחקנים בני גילי אז יש את אנדרו גארפילד אז הוא כנראה בן גילי בסדרה החדשה שלו.
להבהרה- אין לי מושג למה התכוונתי. אמרתי נשאל ותפרשו את זה איך שבא לכם.
🍒סדרות החודש: הרשימה נראה לי ממש קצרה החודש
ילדים, מישהו רוצים להסביר לניק מה משמעות המילה "קצרה"?
🍒שירי החודש: הייתי אמור לבחור שיר? אף אחד לא אמר לי.
עם השירים שאתה בוחר באמת עדיף שלא תבחר|שפם|
מישהו כבר הצליח להבין שאני עצבנית על ניק היום?:-P:
🍒קראשי החודש: ג'נסן אקלס מThe Boys
צפה בקובץ המצורף 56880
אוי, למה הוא הזדקן לא יפה:-(
🍒ציטוט חודשי: It's important to get your surroundings as well as yourself into a positive state - meaning surround yourself with positive people.
למדתי את זה בדרך הקשה.
ברגע של רצינות עכשיו- זה נשמע די פשוט לחתוך אנשים רעילים מהחיים אבל בתאכלס זה לא תמיד פשוט (לפחות לא עבורי) אבל ברגע שעשיתי את זה, זה באמת היה צעד גדול לעבר מקום בריא יותר נפשית וגם פיזית. לייק, ליטרלי הייתי סובלת מהמון מיגרנות וכאבים בלתי מוסברים ברגלים ובגב והלכתי לרופא מומחה וניסיתי כל מיני משחות, תרופות ונעלים שונות רק בשביל שהכאבים יעלמו בין לילה בשניה שהחלטתי לחתוך את אותם האנשים מהחיים שלי.
🍒סיבה למסיבה: יולי עבר והוא מאחורינו. אם עברתי אותו אז אני אוכל לעבור גם את אוגוסט. יש תקווה לעתיד שהוא לא חם.
בארץ הסיכוי לעתיד לא חם די אפסי. אבל בהצלחה עם זה.
🍒[למתקדמים] סיפור החודש: היה לפני שבוע בערך טקס הפידיון של הבן של אחיינית שלי. [תפוז אומר שההודעה שלי חופרת אז מחקתי את היתר]
היה פה הרבה מלל והייתי צריכה לקרוא את זה פעמיים כדי להבין מה קראתי.
קודם כל בקשר לטקס הפידיון. אני אומנם מגיעה ממשפחה מסורתית וחלק מהדודים שלי והמשפחות שלהם קצת יותר דתיים מהמשפחה שלי, אבל בחיים לא שמעתי על הטקס הזה8-* אבל זה נשמע מענין, איי גס. או שגרמת לזה להישמע מענין יותר ממה שזה בפועל היה.
לגבי העבודה אני מניחה שאני צריכה קצת יותר הסברים. אבל אני גם סומכת על זה שמישהו אחר כבר שאל אותך אז אני אמשיך בשרשור ואגלה אם ענית על זה. למרות שלא ברור לי איך חור בכוס יכולה לסכן כל כך הרבה נעליים. אלא אם כן גם אתה קורא לחבית שאתה שותה ממנה קפה, "כוס":-P:
🍒הדבר הכי מעצבן שניק עשה החודש: קשה לבחור. מאוד מתסכל איך הזמן נמרח לו ככה שהוא לא מספיק כלום. הוא גם הסכים להגדיל את אחוזי המשרה שלו וזה הולך לדפוק אותי בעתיד. אבל מה אכפת לו.
אני שמחה שגם אתה מבין שניק הוא דבר מעצבן בכל יקום ובכל זמן.
🍒למה מצפים בחודש אוגוסט: The Sandman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כל כך ציפיתי לזה!!! הציפיות שלי לחלוטין גבוהות מידי, אבל אני כל כך מתרגש. אין לכם מושג איזה ספר קומיקס טוב זה.
אין לי כל כך כוונה לנסות את זה אבל אני מקווה שזה עמד בציפיות שלך.
🧀איזה כישרון/יכולת/תכונה (לא על טבעיים) הייתם רוצים שיהיה לכם? יכולת כתיבה יותר טובה משיש לי. אולי בעצם היכולת לכתוב גם כשאני לא בטוח שמה שאני מספיק טוב.
זה כנראה לא מה שהתכוונת אבל בדימיון אני רואה אותך יושב בשולחן שלך לאור עששית עם עט נוצה כשהעיניים שלך נעצמות אבל כוח בלתי מוסבר משאיר אותן פקוחות בכוח ומכריח אותך לכתוב גם כשאין לך כוח וזה נשמע לי מעיק מידי בשביל לרצות את הכוח הזה.
🧀מה הדבר שיש לכם הכי הרבה ממנו במקרר עכשיו? טכנית -מים. יש לי המון מים במקרר. יש בעצם רק 3 בקבוקים (של ליטר כל אחד) שהם ברוטציה כרגע, אבל יש עוד איזה 5 ליטר שסתם יושבים שם כאילו אני מפחד שפתאום יפסיקו להיות מים זורמים (תכלס זה באמת פחד גדול שלי). ואיזה מזל שיש לי את המים האלו כי אחרת הייתי צריך לכתוב כאן משהו הרבה פחות בריא שהיה מביך אותי.
אוף אני מתגעגעת למים במקרר.
לשותפה שלי נכנס איזה חיידק לראש לפני כמה שנים ומאז היא החליטה שמים מינרלים זה לא טעים ו/או בריא. ומכיוון שאנחנו בקליפורניה מים מהברז זה לא באמת אופציה. והיא (או יותר נכון, החבר המציק שלה) החליטה שרק אלקליין זה בריא ורק את זה אנחנו צריכות לשתות (לא יודעת אם יש את הטמטום הזה בארץ אבל זה סוג של מים שהולכים לחנות של מים עם בקבוקים ריקים וממלאים שם) אז היא קנתה איזה 5 בקבוקים של 20 ליטר וכל שבוע היא הולכת למלא אותם בחנות הזאת ואז היא שמה את זה בתור מתקן מים שמקרר/מרתיח אותם- כמו המתקני מים הרגילים שיש בארץ של מי עדן/נביעות וכו' אבל בניגוד לארץ שיש שליח חמוד שמביא את הבקבוקים האלה עד הדלת- פה היא הולכת להביא אותם, ככה שיוצא מצב שלפעמים נגמרים לנו המים ולה אין זמן ללכת להביא מים ישר (ואני לא פרייארית שתלך ותסחב בקבוק של 20 ליטר בעצמה) ואז אני פותחת את המקרר ואין לי מה לשתות;-( (כן, החיים שלי מאוד טראגיים).
🧀אתם נשלחים לאי מבודד ל-10 שנים. אין על האי שום אמצעים טכנולוגיים. מלבד צמחיה, מעט חיות בר ומקור מים אין שם כלום. בחרו 10 דמויות טלוויזיוניות שהייתם לוקחים אתכם לשם כדי שיעזרו לכם לשרוד? בשביל לשרוד לאורך זמן באי בודד צריך אוכל. ניסיתי לחשוב על חקלאי והראשון (והיחיד) שעלה לי זה קלארק קנט. אבל אם יש לי את סופרמן אז אפילו אם אני חייב להשאר על האי הבודד הוא יכול להביא לי מצרכים בקלות.
הבאה היא אוקטביה בלייק (ה100) - יש לה ניסיון בדברים האלו. נביא גם את מרפי בשביל חשיבה מחוץ לקופסא.
הדוקטור (כמעט כתבתי דוקטור הו) כי אפילו אם הוא תקוע שם בלי הטארדיס הוא יהיה מדהים במצב קשה ויוכל לספר לי על המון דברים מעניינים.
דין מעל טבעי, מרלין ממרלין, באקי מהפאלקון וחייל החורף, סטיב מStranger Things
אני משאיר כרגע שני מקומות ריקים כי בטוח יעלה לי מישהו חובה מאוחר יותר. זה בסדר, סופרמן יוכל להביא לי בהמשך.
אם אנחנו כבר יוצאים מנקודת הנחה שסופרמן יכול לבוא ולצאת מהאי, תבקש ממנו שיוציא אותך משם. בשביל מה להביא עוד אנשים לחור הזה?
🧀משהו שעושים בסדרות שמעצבן אתכם? כשמשדרים חזק מידי מי הולך למות. תנו לזה להיות יותר הפתעה.
מצד אחד כן, מצד שני אני אוהבת שנותנים לדמויות להיפרד מדמות מרכזית שעוזבת/עומדת למות. ולא שיש לה מוות טראגי ולא צפוי ואנחנו פשוט אמורים לקבל את זה.
גם כשמחליטים שדמויות מסויימות יהיו סטרייטיות. הבנו! יש לכם אג'נדה שצריך להכניס דמויות כאלו בשביל ייצוג, אבל לכל הרוחות בכל סדרה יש דמות סטרייטית. זה מוגזם. וגם צריך לעשות משום מה עלילות שקשורות למערכות היחסים הסטרייטיות שלהן.
כל עוד הדמויות יפות, לא אכפת לי לאיזה מין הן נמשכות. שיעשו מלא סקס וילכו בלבוש מנימלי (או לפחות בחליפה/מדים אם חייבים בגדים כי זה גם סקסי:-P:)
🧀אם הייתם יכולים להתחלף עם מישהו אחד ליום אחד, עם מי הייתם בוחרים? הראשון שעלה לי לראש זה אחיו של טום הולנד, הארי. כי הוא כל הזמן איתו.
וואו גם ב"נדמה לי" אתה משעמם|חבול|
ואני לא אוכל ביצים שפג התוקף שלהם כי אבא שלי אמר שלא לעשות את זה והוא תמיד אוכל מוצרים שפג התוקף שלהם.
:-D:-D:-D
🧀איזה שלישיית שחקנים הייתם רוצים בסרט אחד ליצור את הסרט המושלם? טום הולנד, דייויד טננט, פטריק סטיוארט
אני לא יודעת מי זה פטריק סטיוארט אבל זה נשמע כמו שם של מישהו ממש זקן.
🧀מה הדבר הכי מיותר שהוצאתם עליו כסף שלא הייתם צריכים? תחזרו אלי
אני עדין מחכה לתשובה
🧀מילה שהמצאתם? לא מצליח לחשוב על אחת כרגע. אבל יכול להיות שהמצאתי את הקללה "בן אלף זונות"
אתה לא.
🧀אפליקציה או גאדג׳ט שיעשו את החיים שלכם קלים יותר? משהו שעוצר או מאט את הזמן שמסביבי.
תמיד חשבתי שהכוח של פייפר במכושפות היה הכי שווה.
 

LeAnnDylan

Well-known member
|צבע|שם: יעל אוונס
|צבע|גיל סדרה שאחת הדמויות בה בגיל שלכם [לא צריכים לציין איזו דמות]: אקדמיית המטרייה
חשבתי שכולם שם ילדים|תוהה|
|צבע|גובה אידיאלי:1.83 מ' (לפי האינטרנט זה הגובה של כריס אוונס)
לג'יט
🍒סדרות החודש:
יורשים - לא מאמינה שסיימתי החודש את יורשים, יש לי חור בלב בגודל של גובהו של גרג. סדרה מדהימה|מאוהב|
אומנם לא צפיתי בה אבל אני מזדהה עם החור בלב בתומה של סדרה אהובה. מצד אחד אני אוהבת שסדרה תופסת אותי כזה חזק, מצד שני אני שונאת את התחושה אחרי שהיא מסתיימת;-(
🍒ספר החודש: בעקבות הדיבור החודש על ארון טבייט והמחזמר next to normal קראתי The Catcher in the Rye
התפסן בשדה השיפון? זה לא ספר של בגרות?|תוהה|
🍒דמויות החודש: רומן רוי, שיב רוי, קנדל רוי, לוגן רוי, טום וומבסגאנס (וכמעט כל הדמויות מיורשים), אוליבר פוטנם (Only Murders in the Building), סטיב הרינגטון, אדי מונסון, דסטין הנדרסון, ננסי וילר, מקס מייפילד (וכמעט כל הדמויות מדברים מוזרים)
אני לא מכירה אף אחד מהם אבל אני אוהבת רשימות ארוכות של דמויות.
🍒שחקני החודש: ג'ו קירי, ג'וזף קווין, סיידי סינק, סטיב מרטין, מרטין שורט, קירן קולקין, מת'יו מקפדיין, ג'רמי סטרונג, שרה סנוק, אימאן ולאני, כריס אוונס
🍒קראשי החודש: כל כך הרבה חתיכים החודש:love:
כריס אוונס

ג'ו קירי

ג'וזף קווין

קירן קאלקין

ג'רמי סטרונג
צפה בקובץ המצורף 56896
אין לנו טעם זהה מסתבר, כי בעיני מכל אלה ששמת רק כריס יפה. אבל יכול להיות שחלקם יפים יותר ברגע שאוהבים את הדמויות שלהם.
🍒[למתקדמים] סיפור החודש: על החלון ישבתי/ וזיכרון לך כתבתי/ לפתע נשבר העיפרון/ וזהו סוף הזיכרון
|מאוהב|
🍒הדבר הכי מעצבן שניק עשה החודש:
לרגע חשבתי שהותרת את זה ללא תשובה ואז גללתי שוב למעלה לוודא:-D
🍒למה מצפים בחודש אוגוסט: לחום, ליתושים, לג'וקים, לעומסים במקומות בילוי, לישראלים. בקיצר מבינים עכשיו למה אין לי סיבה למסיבה
אויש היצורים הנאלחים האלה אמן שא.ל.י תיקח אותם לעיר האורות וקלארק תוריד עליהם איזו ידית:-[
אני לא יודעת מה בדם שלי מושך אותם כל כך אבל אם יש איזה נבלה ברדיוס של 10 ק"מ ממני, הוא ימצא את דרכו אליי;-(
לפני כמה ימים השותפה שלי לא הייתה בבית כשאיזה מישהו רצה לבוא לאסוף את הכלב שלו אז היא שאלה אם אני יכולה להוציא לו את הכלב וברוב טיפשותי הסכמתי. עמדתי עם הכלב הזה במרפסת פחות מ-2 ד' ונעקצתי 12 פעמים! הייתי עם מכנסיים ארוכים ונעליים וחולצה עם שרוול עד המרפק. נעקצתי 12 פעמים רק באיזור שמהמרפק עד כף היד! אין לי כוח אליהם כבר😫😫 וגם אני לא יודעת אם היתושים בארץ כבר עברו את המוטציה הזאת אבל אלו שפה עוקצים וקודם כל זה מתנפח לגודל של כדור גולף ואז זה גם כואב במשך שבועיים כמו מכה כחולה. זה כבר לא סתם מגרד כמו פעם;-(
הסתכלתי בגוגל איזה ויטמין אני צריכה לקחת כדי לדחות אותם כי תמיד היו אומרים לי שכנראה חסר לי איזשהו ויטמין. וגוגל טען שאני צריכה משהו שנקרא בי קומפלקס. אז הזמנתי לי את זה, ולחרא הזה יש טעם של המוות. ליטרלי פתחתי את הבקבוק הזה והרגשתי איך החיים עוזבים את הגוף שלי. אני צריכה לסתום את האף כדי לקחת את הכדורים האלה מבלי להקיא (אני לא סתם דרמטית, ביום הראשון פשוט בלעתי אותם ככה והקאתי אותם שניה אחרי כי הריח שלהם היה נוראי8-{8-{) כבר שבוע שאני מתעללת בעצמי עם הכדורים האלה ואני לא רואה שיפור. אתמול יצאתי להליכה עם בגדים ארוכים וריססתי את עצמי מכף רגל עד ראש בתרסיס נגד יתושים וכמעט נחנקתי מהכמות שריססתי אבל העדפתי להיות בטוחה מאשר מצטערת. וזה עדין לא עזר כי המנוולים האלה עקצו אותי דרך הבגדים😭😭😭
🧀איזה כישרון/יכולת/תכונה (לא על טבעיים) הייתם רוצים שיהיה לכם? לקלוט וללמוד שפות במהירות (יחסית)
אוי כן! (רק כדי להביא מה הויאטנמיות האלה במכון לציפורניים מלכלכות עלינו)
🧀מה הדבר שיש לכם הכי הרבה ממנו במקרר עכשיו? תפוזים, הייתי מצוננת החודש אז אמא שלי הביא לי מלא תפוזים כי יש בזה ויטמנים וזה בריא, אך לא נגעתי בהם בכלל
תעשי לך מיץ תפוזים!
אין הרבה דברים שאני אוהבת בעולם הזה יותר ממיץ תפוזים סחוט טרי|מאוהב|
🧀אתם נשלחים לאי מבודד ל-10 שנים. אין על האי שום אמצעים טכנולוגיים. מלבד צמחיה, מעט חיות בר ומקור מים אין שם כלום. בחרו 10 דמויות טלוויזיוניות שהייתם לוקחים אתכם לשם כדי שיעזרו לכם לשרוד?
הדוקטור (רצוי של טננט) - כי הוא יכול הכל
פיליפ ואליזבת ג'נינגס (האמריקאים), סטיב הרינגטון, ננסי וילר (דברים מוזרים) - כולם דמויות BADASS
ג'ון ווטסון (שרלוק) - גם חייל לשעבר, גם רופא וגם שרד את שרלוק אז ישרוד הכל
הפאלקון - גיבור על ויכול לעוף
ג'ק פרלטה - גם בלש מצויין וגם יעביר את הזמן בבידור, נעשה heist בכל רחבי האי
לזלי נופ - בזכות חוש הארגון שלה
רון סוונסון - הוא תאכלס היחיד שיכול לעזור, הוא יבנה סירה משני ענפים יבשים ויקח אותנו מהאי הזה
תאכלס נראה לי הצלחתי ליצור לעצמך אי מתפקד. כל הכבוד!
🧀משהו שעושים בסדרות שמעצבן אתכם? שחברים מגיעים ושמים נעלים על השולחן ואפילו על המיטה (עם חברים כאלו מי צריך בית [כי במילא אני אשרוף את כל הרהיטים אחרי שהם ילכו])
גם אנשים כאלה במציאות צריכים מכות. אם כי מודה שגם אני כזאת (בבית של אחרים, חס וחלילה לא בבית שלי:-P: אבל היי, לפחות אני מודה בזה שמגיע לי מכות🤷‍♀️)
🧀אם הייתם יכולים להתחלף עם מישהו אחד ליום אחד, עם מי הייתם בוחרים? אני בקושי רוצה להיות אני ליום אחד אז להיות מישהו אחר|מזיע|
:-D
🧀האם אתם אוכלים [או שותים] מוצר שהוא פג תוקף אם אין לו ריח רע. מה היה השיא שלכם? [כלומר, כמה פג תוקף היה המוצר שאכלתם, אם אכלתם]? אני לא חושבת שיצא לי
זה אומר שלא חיית מספיק.
🧀איזה שלישיית שחקנים הייתם רוצים בסרט אחד ליצור את הסרט המושלם? אנדרו גארפילד, אדם סקוט, פול ראד
שילוש מענין|כן|
🧀מילה שהמצאתם? המחעהנגרדךכהענמשדף
אם אין לה הסבר היא לא נחשבת
🧀אפליקציה או גאדג׳ט שיעשו את החיים שלכם קלים יותר? אפליקציה שיודעת מה יש לי במקרר ומביאה לי מתכונים שאני יכולה להכין ממה שיש לי בבית
אני חושבת שיש אתר כזה שאת רושמת מה שיש לך בבית והוא יוצר לך מזה מתכון.
 

LeAnnDylan

Well-known member
פעם ראשונה שלי :-]
זה רק כי אני חיברתי את השאלון, נכון? :-]
חח סתם, איזה כיף שהצטרפת|4U|
לא תיכננתי לענות אבל אולי זה ישפר קצת את המצב רוח שלי (בטוח ישפר)
מקווה ששיפר|חיבוק|
שם: אור (מתחבר יפה עם ה-sunny בכינוי :) יום יבוא ואצפה בסדרה הזו)
אהה מחוכם. איי לייק|כן|
אני גם אוהבת את השם אור. זה היה אמור להיות השם של אחי הקטן. וזה גם היה השם שלו למשך איזה יומיים עד שאבא שלי החליט לזרוק fit של ילד בן שנתיים ולטעון שהוא לא מוכן להסתכל בחוברת הציורים שאחי הגדול, אני ובת דודה שלי ציירנו לכבוד התינוק ורשמנו עליו "מזל טוב להולדת אור" כי הוא רצה שיקראו לו דניאל 🤷‍♀️
גובה אידיאלי: מרוצה מהגובה שלי :)
חח זה לא היה חייב להיות גבוה בשבילך, זה יכול להיות גם גבוה בשביל ה-S/O שלך.
🍒שירי החודש: מבחינתי כל השירים של טוטו |חיבוק| אבל גם Take on Me של A-ha שיר מעולה
|כן|
🍒ספר החודש: אני צריכה לחזור לקרוא בשביל לענות על השאלה הזו
לא חייב. אני אגלה לך סוד, את יכולה סתם לרשום שמות של ספרים. אף אחד פה לא יידע את האמת:-P:
🍒ציטוט חודשי: של מי?
שלי, אובייסלי.
🍒סיבה למסיבה: יום הולדת, אבל לא ממש מתחשק לי לחגוג השנה
:-(
אבל יומולדת זה תירוץ לעוגה ומתנות.
מי לא אוהב עוגה ומתנות?:-(
🍒[למתקדמים] סיפור החודש: יש לי משהו אבל אני תוהה אם כדאי
תמיד כדאי! אנחנו אוהבים סיפורים!
🍒למה מצפים בחודש אוגוסט: חוץ מהיום הולדת שלי?
מתי היומולדת שלך?
🧀איזה כישרון/יכולת/תכונה (לא על טבעיים) הייתם רוצים שיהיה לכם? חוש כיוון. גם כשאני מתכננת מסלולים ואני כל הזמן עם מוביט/גוגל מפות, עדיין יש לי חוש כיוון גרוע
אני תמיד אומרת שיש לי חושב כיוון של נגד בקרייה, אז אני מזדהה עם הצורך הזה|כן|
🧀מה הדבר שיש לכם הכי הרבה ממנו במקרר עכשיו? הרבה אוכל ביתי
כיף לך.
🧀אתם נשלחים לאי מבודד ל-10 שנים. אין על האי שום אמצעים טכנולוגיים. מלבד צמחיה, מעט חיות בר ומקור מים אין שם כלום. בחרו 10 דמויות טלוויזיוניות שהייתם לוקחים אתכם לשם כדי שיעזרו לכם לשרוד?
באפי כמובן
בן מקרניבל (אבל בלי ג'סטין)
ג'ק מאבודים
אולי גם כריסטינה מהאנטומיה כי כדאי שיהיו שני רופאים, אבל אני לא בטוחה אם הייתי רוצה דווקא אותה. מצד שני, אולי עדיף לא להביא אף רופא מהאנטומיה :-D
סקאלי/מודלר
דוויט מהמשרד, נראה לי
הצוות של פיירפלי
דווקא רשימה סבבה. אבל הייתי מעדיפה לתלות את עצמי מאשר להיות כלואה על אי בודד עם כריסטינה של האנטומיה8-{
🧀משהו שעושים בסדרות שמעצבן אתכם? כשדמויות אומרות כמה הן רעבות (רורי ולורליי |פנים|) אבל אז אוכלות רק ביס וזהו, או כשהם נכנסים למסעדה אבל לא מזמינים/אוכלים כלום
אוי כן. זה מוציא אותי מדעתי!
🧀אם הייתם יכולים להתחלף עם מישהו אחד ליום אחד, עם מי הייתם בוחרים? לזלי נופ
|מאוהב|
🧀האם אתם אוכלים [או שותים] מוצר שהוא פג תוקף אם אין לו ריח רע. מה היה השיא שלכם? [כלומר, כמה פג תוקף היה המוצר שאכלתם, אם אכלתם]? אולי, כל עוד זה סגור ולא עבר הרבה זמן, אמור להיות בסדר
זה נכון|כן|
(נראה לי שקיימות אפליקציות כאלה אבל החוסר כיוון שלי כל כך בעייתי שאני פשוט לא הולכת למקומות חדשים לבד)
גם אני הייתי נמנעת הרבה פעמים מללכת למקומות שאני לא מכירה לבד מהפחד שאלך לאיבוד. אבל הייתי מפסידה ככה מלא הופעות שרציתי לראות;-( אז היום אני עדין חוששת ללכת לבד בפעם הראשונה למקום שאני לא מכירה (אני גם לא אוהבת לבקש הכוונה מאנשים זרים) אבל אם זו הופעה שאני מאוד רוצה לראות, אני מתגברת על הפחד שלי והולכת. לפעמים הולכת קצת לאיבוד או במעגלים, אבל בסופו של דבר תמיד מגיעה ליעד.
 

It's Always Sunny

Well-known member
זה רק כי אני חיברתי את השאלון, נכון? :-]
חח סתם, איזה כיף שהצטרפת|4U|
תודה :)
מקווה ששיפר|חיבוק| (השאלון)
כן, השאלון היה נחמד וגרם לי להכיר חלק מהאנשים פה וזה כיף :)

:-(
אבל יומולדת זה תירוץ לעוגה ומתנות.
מי לא אוהב עוגה ומתנות?:-(
מתי היומולדת שלך?
כן, אני מסכימה אבל אני חושבת שאצלי זה בעיקר בגלל שאני במצב רוח רע כבר חודש, יום הולדת שלי היה בתחילת השבוע, לא עשיתי משהו מאוד מיוחד, אני אחגוג בהמשך. זה פשוט מבאס אותי כי זה מזכיר לי שאני לא נמצאת איפה שאני צריכה להיות בחיים בגיל שלי (אני יודעת שזה לא אמור לשנות לי ולכל אחד יש קצב משלו אבל ממש קשה לי לשחרר את זה רגשית)

דווקא רשימה סבבה. אבל הייתי מעדיפה לתלות את עצמי מאשר להיות כלואה על אי בודד עם כריסטינה של האנטומיה8-{
אני אוהבת את הדמות של כריסטינה, אבל קשה לי ממש עם העובדה שהפאנדום מסרב להכיר בחולשות שלה ומהלל כל מה שהיא עושה. אם דמות אחרת הייתה עושה מה שכריסטינה עושה, המעריצים היו ישר שונאים את אותה דמות.
דמות נוספת שהפאנדום ממש אוהב זו אדיסון אבל איתה אין לי שום בעיה כי הדמות שלה מראש באה עם ניסיון (ואני לא רושמת את זה כדי להוריד מכריסטינה, היא דמות טובה) בניגוד לכריסטינה שחושבת שהיא יודעת הכל

גם אני הייתי נמנעת הרבה פעמים מללכת למקומות שאני לא מכירה לבד מהפחד שאלך לאיבוד. אבל הייתי מפסידה ככה מלא הופעות שרציתי לראות;-( אז היום אני עדין חוששת ללכת לבד בפעם הראשונה למקום שאני לא מכירה (אני גם לא אוהבת לבקש הכוונה מאנשים זרים) אבל אם זו הופעה שאני מאוד רוצה לראות, אני מתגברת על הפחד שלי והולכת. לפעמים הולכת קצת לאיבוד או במעגלים, אבל בסופו של דבר תמיד מגיעה ליעד.
(y)(y)יפה מאוד, כל הכבוד לך.
אני יכולה לשתף שאצלי זה בעיקר נובע מחרדות (חרדות באופן כללי אבל בעיקר חרדה חברתית) אז אני עדיין לא בשלב שאני יכולה ללכת לאיבוד כי רוב הסיכויים שאני אכנס ללחץ ואחטוף התקף חרדה, אבל אני מטפלת בזה.
 

מילי08

Well-known member
חבל שאי אפשר לסמן איפה הפסקנו לענות. אני תמיד הולכת לאיבוד. אבל מסתבר שעניתי רק על עמוד 1. אז רק עוד 6 למנאייק |רוק|
אם כי אני לא ממליץ לשים קרח על תינוקות
(רגע דרו ברימור וליאן ריימס הן לא אותו אדם?)
חחח, ניק ניק |פנים|
לא ראית במבי??
לא דיברנו על זה כבר שחצי פורום לא צפה בבמבי? אני עד עכשיו חוששת לצפות בו
|צבע|שם: ניק ניקולאי ברוטוס השמיני לשמו
ואיפה טוני נכנס פה?
*פתאום חשבתי על כך שהדמויות בחברים אף פעם לא הגיעו לגיל שלי בסדרה.
נראה לי שהשחקנים היו הרבה יותר קרובים לזה במציאות בזמן אמת
|צבע|גובה אידיאלי: מטר שמונים. גבוה ממני. אבל לא בהגזמה.
סנטימטר יותר ממך?
The Boys - הסתיימה עונה שלישית מעולה. נגמרה מהר מידי.
הבנים הסתיימה החודש?! מרגיש לי הרבה יותר רחוק
Paper Girls - אני מרגיש שראיתי אולי מהר מידי ולא עיכלתי אותה. מעניינת ומפתיעה עם רעיונות מעניינים שאני לא יודע איך להסביר בלי להרוס. באופן כללי אהבתי ומקווה לעונה שניה.
באמת? אני השתעממתי
ת'ור: אהבה ורעם - מאוד מאוד אהבתי. כיף ואקשן ומצחיק.
פאדיחה.. עוד לא ראיתי והאחיינים לא אמרו לי כלום. אולי בקרוב יגיע לדיסני?
שחקני החודש: אנטוני סטאר (the boys),
ממש!!
🍒קראשי החודש: ג'נסן אקלס מThe Boys
נכון! לא תמיד אני מתחברת אליו אבל מסתבר שיש לי קראש על גברים שנראים חייתיים |מובך||מזיע||מובך|
🍒ציטוט חודשי: It's important to get your surroundings as well as yourself into a positive state - meaning surround yourself with positive people.
אבל אנשים הם לא חיוביים אז יש כאן פגם לוגי
🍒[למתקדמים] סיפור החודש: היה לפני שבוע בערך טקס הפידיון של הבן של אחיינית שלי. לא שמעתי מעולם על הקונספט הזה. זה כאילו היהדות אוהבת מידי פעם לקפוץ ולהפתיע אותי עם איזה טקס חדש. מסתבר שכשהילד הראשון של אישה הוא זכר (והיא ובעלה הם לא לוי או כהן) אז צריך לעשות לו פידיון. כלומר זה כנראה איזה קטע כזה שהבן הבכור מובטח לכהונה, יעני להיות משרת לכוהנים (כמו לוויים). אז חודש אחרי הלידה האבא של התינוק צריך לשלם חמישה אבנים יקרות לכהן כלשהו על מנת לפדות את הבן שלו. זה הכל מאוד הוגן - כלומר שואלים את האב אם הוא מעדיף לשמור על הבן שלו או שהוא מעדיף לשמור על ה5 אבנים יקרות והוא צריך להחליט. זה היה חודש ראשון קשה עם הרבה בכי בלילות - הוא גם בכה במהלך כל הטקס - אבל הבעל של אחיינית שלי בחר בסוף בתינוק. (אולי אני צריך להבהיר שהתינוק הוא זה שבכה בלילות, לא הבעל של אחיינית שלי) (בעצם אולי גם הוא, אני לא הייתי שם).
:-D חח נחמד מצד האבא לבחור בתינוק.
נדמה לי שגם אצלי במשפחה היה מתישהו איזה פדיון הבן. אני מודה שלא ניסיתי להבין את המשמעות של הטקס אז וגם ההסבר עכשיו לא לגמרי מדבר אלי, אבל אנשים מאוד אוהבים טקסים
אין ממש פואנטה בסיפור, מה שגורם לי לחשוב שהייתי צריך לבחור בסיפור מהעבודה, אבל לא עלה לי אחד - למרות שתכלס כל יום בעבודה שלי הוא סיפור. (היום הייתה דרמה שלמה בעקבות הרפורמה בתחבורה הציבורית כשאחת העובדות שלי גילתה שהיא תצטרך לשלם 80 שקל יותר בחודש על נסיעות באוטובוס) (בנוסף גם נשפך לנו יותר מידי בטון ובשלב מסוים נוצר חור בכוס של בטון ורק מחשבה מהירה הצילה את הנעליים של כולנו)
אכן דרמות. ממש נמלטתם בעור שיניכם
הסיפור על פדיון הבן נחמד כי למדנו קצת על המשפחה שלך. אבל הכשרון שלך זה תסריטים
🍒הדבר הכי מעצבן שניק עשה החודש: קשה לבחור. מאוד מתסכל איך הזמן נמרח לו ככה שהוא לא מספיק כלום. הוא גם הסכים להגדיל את אחוזי המשרה שלו וזה הולך לדפוק אותי בעתיד. אבל מה אכפת לו.
אויש עוד עבודה? למה אנחנו עושים את זה לעצמנו?
איזה כישרון/יכולת/תכונה (לא על טבעיים) הייתם רוצים שיהיה לכם? יכולת כתיבה יותר טובה משיש לי.
מה?! אבל כמו שכתבתי יש לך יכולת מדהימה לכתוב תסריטים!
ואיזה מזל שיש לי את המים האלו כי אחרת הייתי צריך לכתוב כאן משהו הרבה פחות בריא שהיה מביך אותי.
חחח, מה כבר יכול להיות מביך? אנחנו יודעים שאתה לא אוכל כלום?
הבאה היא אוקטביה בלייק (ה100) - יש לה ניסיון בדברים האלו. נביא גם את מרפי בשביל חשיבה מחוץ לקופסא.
|כן|אהבתי את הסיבות
באקי מהפאלקון וחייל החורף
אוווו, באקי!!! באקי טוב בכל מצב. שיעשה כמה משחקי סכין מגניבים (אבל יש מצב שהוא יהרוג את מרפי אחרי 5 דקות)
זה בסדר, סופרמן יוכל להביא לי בהמשך.
חחח, תכלס סופרמן זה הבחירה הכי טובה
גם כשמחליטים שדמויות מסויימות יהיו סטרייטיות. הבנו! יש לכם אג'נדה שצריך להכניס דמויות כאלו בשביל ייצוג, אבל לכל הרוחות בכל סדרה יש דמות סטרייטית. זה מוגזם. וגם צריך לעשות משום מה עלילות שקשורות למערכות היחסים הסטרייטיות שלהן.
:-D
🧀אם הייתם יכולים להתחלף עם מישהו אחד ליום אחד, עם מי הייתם בוחרים? הראשון שעלה לי לראש זה אחיו של טום הולנד, הארי. כי הוא כל הזמן איתו.
חחח מה? למה לא בחרת בזנדאיה? ככה היית חולק את הרגעים האינטימיים עם טום!
אני לא אוכל ביצים שפג התוקף שלהם כי אבא שלי אמר שלא לעשות את זה והוא תמיד אוכל מוצרים שפג התוקף שלהם.
:-D
אבל יכול להיות שהמצאתי את הקללה "בן אלף זונות"
זו קללה בת אלף בערך
תכלס נראה לי שזה חלום של רובנו :-D
:-D
האמת שזה עצוב כי אפריקה גדולה מספיק כדי שהעולם המערבי יהפוך אותה לפח הזבל שלו
כי היה לג'ואי דיל עם אלוהים
:-D
 

מילי08

Well-known member
|צבע|גובה אידיאלי:1.83 מ' (לפי האינטרנט זה הגובה של כריס אוונס)
שווה!
Only Murders in the Building - סדרה מעולה ועונה מעולה
|כן|
girls5eva - נגמר העונה השנייה. סדרה ממש טובה שצריכה לקבל יותר באז וחשיפה
אוף שסטינג יביאו כבר את עונה 1!
לוקה - סרט מקסים (כמובן הוא של פיקסאר)
מהמם!
🍒שירי החודש:
יעל!!!! אני מורשמת. לא חשבתי שזה הסגנון שלך
🍒דמויות החודש: אוליבר פוטנם (Only Murders in the Building)
ענק
🍒שחקני החודש: סטיב מרטין, מרטין שורט, קירן קולקין, מת'יו מקפדיין, ג'רמי סטרונג, שרה סנוק, אימאן ולאני, כריס אוונס
|כן| גם לשחקנים של היורשים
🍒קראשי החודש: כל כך הרבה חתיכים החודש:love:
כריס אוונס
יאפ!
ג'וזף קווין
חמודי. מי זה?
🍒ציטוט חודשי: "Silenzio Bruno"
:-D
🍒[למתקדמים] סיפור החודש: על החלון ישבתי/ וזיכרון לך כתבתי/ לפתע נשבר העיפרון/ וזהו סוף הזיכרון
|כן| :-D
🍒הדבר הכי מעצבן שניק עשה החודש:
האותיות שלו לא הפריעו לך?

🍒למה מצפים בחודש אוגוסט: לחום, ליתושים, לג'וקים, לעומסים במקומות בילוי, לישראלים. בקיצר מבינים עכשיו למה אין לי סיבה למסיבה
:-D
🧀איזה כישרון/יכולת/תכונה (לא על טבעיים) הייתם רוצים שיהיה לכם? לקלוט וללמוד שפות במהירות (יחסית)
הלוואי
🧀מה הדבר שיש לכם הכי הרבה ממנו במקרר עכשיו? תפוזים, הייתי מצוננת החודש אז אמא שלי הביא לי מלא תפוזים כי יש בזה ויטמנים וזה בריא, אך לא נגעתי בהם בכלל
חח. תקשיבי לאמא
🧀אתם נשלחים לאי מבודד ל-10 שנים. אין על האי שום אמצעים טכנולוגיים. מלבד צמחיה, מעט חיות בר ומקור מים אין שם כלום. בחרו 10 דמויות טלוויזיוניות שהייתם לוקחים אתכם לשם כדי שיעזרו לכם לשרוד?
הדוקטור (רצוי של טננט) - כי הוא יכול הכל
יאסססס
הפאלקון - גיבור על ויכול לעוף
הבחירה של ניק יותר טובה..
ג'ק פרלטה - גם בלש מצויין וגם יעביר את הזמן בבידור, נעשה heist בכל רחבי האי
כןןןןןן
לזלי נופ - בזכות חוש הארגון שלה
ומה היא תסדר? את האננסים?
רון סוונסון - הוא תאכלס היחיד שיכול לעזור, הוא יבנה סירה משני ענפים יבשים ויקח אותנו מהאי הזה
אוווו, נכון!
🧀משהו שעושים בסדרות שמעצבן אתכם? שחברים מגיעים ושמים נעלים על השולחן ואפילו על המיטה (עם חברים כאלו מי צריך בית [כי במילא אני אשרוף את כל הרהיטים אחרי שהם ילכו])
בגלל זה לא מזמינים חברים :-P: איך שנאתי בצבא שהיו יושבים לי על הכרית. על הכרית!!
🧀אם הייתם יכולים להתחלף עם מישהו אחד ליום אחד, עם מי הייתם בוחרים? אני בקושי רוצה להיות אני ליום אחד אז להיות מישהו אחר|מזיע|
מדויק
🧀איזה שלישיית שחקנים הייתם רוצים בסרט אחד ליצור את הסרט המושלם? אנדרו גארפילד, אדם סקוט, פול ראד
אני מוחה כנגד הדרת הנשים בפורום הזה!
🧀מה הדבר הכי מיותר שהוצאתם עליו כסף שלא הייתם צריכים? מנוי לדיסני פלוס (למרות שתאכלס יש לי בחנים בגלל יס)
כן. אני אבטל כשתיגמר החצי שנה, אלא אם יחליטו להשתפר
🧀מילה שהמצאתם? המחעהנגרדךכהענמשדף
חודש שעבר המצאת מילה!
🧀אפליקציה או גאדג׳ט שיעשו את החיים שלכם קלים יותר? אפליקציה שיודעת מה יש לי במקרר ומביאה לי מתכונים שאני יכולה להכין ממה שיש לי בבית
התכוונת אפליקציה שמכינה לך בעצמה את המתכונים, לא?
 

מילי08

Well-known member
אני די בטוח שכריס המסוורת' הוא גבוה יותר
המסוורת' הוא הרבה יותר מהכל!
פעם ראשונה שלי :-]
לא תיכננתי לענות אבל אולי זה ישפר קצת את המצב רוח שלי (בטוח ישפר)
יאייי! כל הכבוד. אמנם אני באיחור מתמיד אבל מקווה שזה שיפר לך מצברוח
שם: אור (מתחבר יפה עם ה-sunny בכינוי :) יום יבוא ואצפה בסדרה הזו)
הי אור |היי|
גיל סדרה שאחת הדמויות בה בגיל שלכם [לא צריכים לציין איזו דמות]: נראה לי שהסקוביס בבאפי בעונות האחרונות
הסקוביז! ובאיזה אלגנטיות הכנסת את זה. יקירת הפורום שלי מעכשיו
🍒סדרות החודש: קרניבל,
|כן|
רציתי להכניס גם את רומא (אני צופה בה עכשיו) אבל אולי בפעם הבאה
האמת שאת רומא לא אהבתי. מיציתי אחרי כמה פרקים
🍒שירי החודש: מבחינתי כל השירים של טוטו |חיבוק| אבל גם Take on Me של A-ha שיר מעולה
בחירות מעולות
🍒דמויות החודש: בן וג'סטין מקרניבל
|כן|
🍒ציטוט חודשי: של מי?
מי ומה שבא לך
🍒סיבה למסיבה: יום הולדת, אבל לא ממש מתחשק לי לחגוג השנה
מזל טוב|זר||זר|
🍒[למתקדמים] סיפור החודש: יש לי משהו אבל אני תוהה אם כדאי
יותר גרוע מהסיפור של ניק לא יכול להיות :-P: (סתם ניק, לא באמת)
🧀איזה כישרון/יכולת/תכונה (לא על טבעיים) הייתם רוצים שיהיה לכם? חוש כיוון. גם כשאני מתכננת מסלולים ואני כל הזמן עם מוביט/גוגל מפות, עדיין יש לי חוש כיוון גרוע
ברוכה הבאה למשפחה :-D
🧀מה הדבר שיש לכם הכי הרבה ממנו במקרר עכשיו? הרבה אוכל ביתי
את מבשלת או מאמא?
🧀אתם נשלחים לאי מבודד ל-10 שנים. אין על האי שום אמצעים טכנולוגיים. מלבד צמחיה, מעט חיות בר ומקור מים אין שם כלום. בחרו 10 דמויות טלוויזיוניות שהייתם לוקחים אתכם לשם כדי שיעזרו לכם לשרוד?
באפי כמובן
יא נכון. בא לי להיות חברה טובה שלה
אולי גם כריסטינה מהאנטומיה כי כדאי שיהיו שני רופאים, אבל אני לא בטוחה אם הייתי רוצה דווקא אותה. מצד שני, אולי עדיף לא להביא אף רופא מהאנטומיה :-D
חחח תכלס. זה מתכון לאסון
הצוות של פיירפלי
הייתי לוקחת רק את הפיירפלי...
🧀משהו שעושים בסדרות שמעצבן אתכם? כשדמויות אומרות כמה הן רעבות (רורי ולורליי |פנים|) אבל אז אוכלות רק ביס וזהו, או כשהם נכנסים למסעדה אבל לא מזמינים/אוכלים כלום
:-D :-D
🧀אם הייתם יכולים להתחלף עם מישהו אחד ליום אחד, עם מי הייתם בוחרים? לזלי נופ
הייתי רוצה לקבל את היכולת שלה לקנות מתנות מתאימות לכולם
🧀מילה שהמצאתם? השמות חיבה של הכלב שלי
תזרקי לנו איזו עצם
🍸תמונה/וידאו/בדיחה/מתכון למרגריטה שתרצו לחלוק עם הכיתה?
רק שאלה, אם מישהו ראה את הסדרה בטיפול, האם שווה לראות אותה? כמו כן, איזו גרסה לראות? אני מתלבטת כי אני חוששת שהנושא של הטיפול יהיה קצת קרוב אליי אז ההזדהות שלי תגרום לי ליהנות פחות מהסדרה
ראיתי פה ושם, לא לעומק. תמיד אפשר לנסות ולהפסיק אם זה טריגרי מידי
 

It's Always Sunny

Well-known member
האמת שאת רומא לא אהבתי. מיציתי אחרי כמה פרקים
אחרי שגמרתי את זה, אני יכולה להגיד שהיה בסדר, הפרק הראשון היה טוב לפי דעתי אבל קצת איבדתי את הסיפור אחרי זה אבל אולי זו אני שכרגע קשה לי להתרכז וזה לא באשמת הסדרה
תודה |4U|
את מבשלת או מאמא?
אני לא גרה לבד, אז כעקרון היא מבשלת אבל גם אני יכולה לבשל אם אני צריכה/רוצה. אני פשוט צריכה קצת לשפר את יכולות הבישול שלי אבל בשביל זה יש מתכונים :-):


יא נכון. בא לי להיות חברה טובה שלה [באפי]

חחח תכלס. זה מתכון לאסון [כריסטינה]

הייתי לוקחת רק את הפיירפלי...
לגבי באפי, התכוונתי שאני רוצה אותה באי בעיקר כי היא חזקה אבל גם יש לה לב טוב הרי בפיילוט היא בחרה את ווילו וזאנדר במקום להיות מקובלת
לגבי כריסטינה, היא רופאה טובה אבל אין לה אמפתיה (או סימפטיה למען האמת)
לגבי הפיירפלי, אם את לוקחת את הספינה אז בעצם את עוזבת את האי, לא? :-]

הייתי רוצה לקבל את היכולת שלה לקנות מתנות מתאימות לכולם [של לזלי]
כן, לגמרי

תזרקי לנו איזו עצם [הכינויים של הכלב]
:-D:-D:-D לקחו לי כמה רגעים לקלוט מה עשית פה, יפה מאוד. מלבד הכינוי הראשי שלו, אנחנו קוראים לו גם פוצ'י, בובי, צ'ייסי, צ'וצ'י ויש עוד כמה בטח (שזה יותר קרוב לשם שלו- קוראים לו צ'ייסר, לא בחרתי את השם :-D
 

מילי08

Well-known member
חחח הזכרת לי שבילדות היינו באמת כותבות דבר כזה אחת לשניה ביומן בפינה של דף ומקפלות אותו למשולש כזה (מעניין אם את או מישהו פה הכיר את זה גם)
חחח, ברור לונה. אני זקנה כמעט כמוך
לא בטוחה מה יותר גרוע - ישראלים או יתושים.
ישראלים. בעיקר עכשיו לפני הבחירות
את רוצה לומר שעבדת על זה שעתיים וחצי?
אתה יודע כמה זמן לוקח לענות על שאלון? כן, אתה יודע ולכן אתה תמיד מגיב באיחור (אמרה מילי ונעלמה לשבועות)
את בגיל של ג'אן? :-P:
:-D |פנים|
כן, לא ממש הבנתי איך בחרת בסדרה עם כל כך מעט פרקים בתור סדרת ספורט. אלא אם כן הרעיון הוא שעכשיו אין לך ברירה אלא לעשות ספורט רק פעם בשבוע, שזה די חכם.
חחח, נראה לי שעלית כאן על משהו
אבל לא בוער לי.
אולי צריך שכל סרטי ההומואים יתחילו בfire
pun intended?
לרגע חשבתי שאת רוצה לדעת איך לבשל צפרדע.
חחח
אפילו שאין לי תן ביס, אבל כל פעם שאני קונה משהו מסוג כזה של מסעדות אז אני מקבל קטשופים, מיונז ועוד כאלו. ואני מרגיש שזה בזבוז לזרוק אז אני שומר. אני מנסה לזכור לבקש שלא ישימו לי אותם בשקית, אבל לרוב אני לא חושב על זה.
נזכרתי שאתמול התשחק לי להכין נקניקיה בלחמניה ולא היה לי קטשופ וחשבתי על זה שהייתי צריכה לבקש מעדי לשלוח לי
אקצלשני - כשמשהו נמצא לך על קצה הלשון
נחמד
יש מצב. אז בדקתי את מצב ההקרנה של 13:00 ב 13:05 והיו איזה 5 כסאות תפוסים בכל האולם. קיצר לכי לראות.
עחו"ס= לזלי נופ :-D
לייק הוא יכול בקלות לבזבז את כל המזון בשביל להצליח בהייסט או משהו. [ג'ייק פרלטה]
חחח נכון
טהטהטהטהטהטהטהטהטהטהטהטה
:-D מה הקשר בין take on me לזה? :-D
חחחחחחח ואיי כנ"ל!!! אני עם הגוגל מפס הולכת הפוך מהמפה|פנים||פנים|
יאפ, קרה גם לי אבל עם מפה מנייר ולא אפליקציה
סתם נראה לי שאוסווין יותר צעיר ממני גם כן אני כבר מזמן לא צעירת הפורום.
נראה לי שאוסווין ואור פלוס מינוס באותו גיל. חבל שאוסווין לא כותב כאן יותר
לא. כשהגעתי למחשב השאלון כבר עמד מיותם כבר יותר משעה וכתבתי את הנזיפה, ואז עבדתי על זה עוד שעה.
:-D סדר עדיפויות

בשעה טובה עמוד 2 מאחורי
 

מילי08

Well-known member
סדרות החודש: מחלקת גנים ונוף.
תמיד
כי ג'ולס הייתה בשוק לגלות החודש שזה השיר של הדבורה מאיה ולא השיר של בזיק ויו יו כמו שהיא תמיד חשבה :-D.
:-0 גם אני לא זכרתי שזה השיר ולא בזיק ויו יו!. גם כשאני שומעת את השיר הוא לא מעלה לי שום זכרון של כלום
🍒דמויות החודש: זאת בכלל שאלה??? בן ויאט ברור! בן ויאט, בן ויאט ובן ויאט עוד מיליון פעם |מאוהב||מאוהב||מאוהב|
כן כן וכן!!!
🍒קראשי החודש: הממ |תוהה| מעניין מי זה...
:-D


תודה, בן. גם אני :-].
בהחלט
🍒ציטוט חודשי: משהו שבן אמר. אפשר שציטוט החודש יהיה מבט? כי גם המבטים שלו אומרים המון.
לגמרי! בגלל זה גם תמיד אהבתי את דיוויד טננט
🍒סיבה למסיבה: יש לי קראש חדש.
תתחדשי וברוכה המצטרפת
🍒הדבר הכי מעצבן שניק עשה החודש: הדבר המעצבן שהוא עושה כל חודש, מסרב לראות הבית הלבן |שפם|.
שלא ברור איך זה קורה כי הוא רואה פחות או יותר הכל
🍒למה מצפים בחודש אוגוסט: יום ההולדת שלי.
מזל טוב גם לך |חיבוק|
🧀איזה כישרון/יכולת/תכונה (לא על טבעיים) הייתם רוצים שיהיה לכם? קליטה מהירה לשפות.
|כן|
🧀מה הדבר שיש לכם הכי הרבה ממנו במקרר עכשיו? תפוחים ובמקפיא גלידות.
גלידות זה נהדר
🧀אתם נשלחים לאי מבודד ל-10 שנים. אין על האי שום אמצעים טכנולוגיים. מלבד צמחיה, מעט חיות בר ומקור מים אין שם כלום. בחרו 10 דמויות טלוויזיוניות שהייתם לוקחים אתכם לשם כדי שיעזרו לכם לשרוד? רון סונסון, לזלי נוף, בן ויאט, סופרמן, מיק מסמוך על סול, ורוניקה מארס, אן פרקינס, דוגי אוזר וזהו אין לי עוד. כל שאר הדמויות שאני אוהבת הם חסרי תועלת במצבים כאלה.
מעניין. אן פרקינס על תקן בסטי או אחות רפואית?
🧀אם הייתם יכולים להתחלף עם מישהו אחד ליום אחד, עם מי הייתם בוחרים? כרגע? לזלי נוף |פנים|.
אבל הסיבה שלך טובה
🧀מה הדבר הכי מיותר שהוצאתם עליו כסף שלא הייתם צריכים? הפעם הראשונה והאחרונה שקניתי שוקולד בלונדי כי גילתי שזה ממש לא טעים לי.
:-D
🧀אפליקציה או גאדג׳ט שיעשו את החיים שלכם קלים יותר? אפליקציה שכבר קיימת או לא? אם כן אז ביט, אם לא אז אפליקציה שמעדכנת אותי באופן אוטומטי כל פעם שאני צריכה לחדש מלאי של משהו בבית.
אפליקציית פתקים :-P:
לגבי הסיפור: הלכתי לראיון עבודה שנקבע לי בשבוע שעבר, גיליתי שזה פחות מתאים לי אבל אמרנו שנהיה בקשר. חשבתי שאני צריכה לחכות כדי לעדכן שזה לא מתאים לי, אבל קיבלתי עצה שעדיף לעדכן את מקום העבודה הזה כמה שיותר מוקדם. אז התקשרתי אליהם ועידכנתי. אלה דברים שאני לא עושה בדרך כלל, הייתי צריכה קצת פוש כדי לעשות את זה, אבל הרגשתי הקלה אחרי זה שלא גררתי את זה.
כל הכבוד שעדכנת
מעניין איך תהיה ה "סדרה" על גרוט
היה רק פרק אחד בינתיים, נכון? ופרק זאת הגדרה מאוד מאוד רחבה
|מאוהב||מאוהב||מאוהב|
אה יפה. אני נוטה לגרור דברים ואז לאכול סרט על זה שעבר הרבה זמן ועכשיו זה מביך אז לגרור עוד יותר וזה רק גדל וגדל|פנים| אז טוב שחתכת את זה.
חחח, גם אני :-D
הייתי בטוחה שעשיתי, תודה על התזכורת, אני עדיין קצת מתקשה בלשרשר |נחמה|
לקח זמן לכולנו. מתישהו זה הופך להרגל
סדרות החודש: רק רציחות בבניין (שהשלמתי ביומיים),
יא, מגניב שגם אתה הצטרפת
🍒סרטי החודש: שאנג צ'י. האמת שהייתי בטוח שהסרט מתמקד בוונג ותהיתי איך הוא הולך להחזיק סרט. אז מסתבר שהוא לא מתמקד בו אלא בדמויות אחרות
תכלס זה ממש מתבקש. מה חשבת על הסרט? אני אהבתי אותו
🍒[למתקדמים] סיפור החודש: בקרוב שוכרים אצלנו משרדים במודיעין, ואני גר בירושלים. כיף, לא? אבל לפחות אצא קצת מהבית
כן, זה נחמד כשיש סיבה לצאת ואז נמאס מזה
🧀מה הדבר שיש לכם הכי הרבה ממנו במקרר עכשיו? ירקות. או אולי בעצם אוכל שעבר זמנו 😂
:-D
🧀משהו שעושים בסדרות שמעצבן אתכם? SMS-ים. שרואים ככה שיחות שלמות
וגם התגובות שם ממש מהירות. הבןאדם עוד לא הספיק לקרוא מה כתבו לו וכבר מתחיל להקליד ורואים 3 נקודות
🧀האם אתם אוכלים [או שותים] מוצר שהוא פג תוקף אם אין לו ריח רע. מה היה השיא שלכם? [כלומר, כמה פג תוקף היה המוצר שאכלתם, אם אכלתם]? רוטב סויה שפג תוקפו במספר חודשים. לא היה כל כך הבדל בטעם או בריח
בטח מלא ב MSG
🧀מה הדבר הכי מיותר שהוצאתם עליו כסף שלא הייתם צריכים? לאחרונה קניתי נינטדו סויץ' OLED שלא שיחקתי בו יותר מידי. עלה בערך 2000 שקלים פלוס משחק או שניים.
תמיד אפשר לקוות לסגר נוסף |הלוואי|
🧀מילה שהמצאתם? מי אני, אליעזר?
:-D
 

מילי08

Well-known member
אני גם קצת בשוק! משום מה אני לא זוכרת את שיר הפתיחה הזה.
כן זוכרת את בזיק ויו יו גם כמובן.
בדיוק
יואו הזכרת לי עכשיו את האושר שהסיפור אהבה המושלם שלהם גרם לי גם בצפיה ראשונה... איזה כיף לך, אין יותר feel-good מזה בעולם!
ואי אפשר לא להתאהב בו שם!! |מאוהב||מאוהב||מאוהב| [לזלי ובן]
נכוןןןן!
ספוילר ניק לא לקרוא:
:-D
לא ידעתי שצריך לשים תפוחים במקרר.
כמו כל הפירות והירקות. ככה אוכלים אותם קרירים וטעימים (לא שאני אוכלת יותר מידי פירות כי אני עצלנית לשטוף ובסוף מעדיפה איזה חטיף)
(יש מידי פעם סיפורים על אנשים בארה"ב שאלקסה של אמאזון הזמינה להם לבית קניה של כל מיני דברים שהיא חשבה שהם צריכים)
:-0 :-D
ותראה איך באיזה מצב הם היו בסיום הסדרה כשהיו צעירים יותר לעומתנו שאנחנו מבוגרים יותר ועם פחות בחיים
:-D חח תודה על התזכורת
זה גם שיר די ידוע משהות ה-80
אף פעם לא ראיתי את הקליפ. איזה מטריד הם נראים :-D
קולי נאלם ליבי נרגש
יש לעדי חבר חדש
יש לו חיוך מתוק מדבש
יש לעדי חבר חדש
קולי נאלם ליבי נרגש
יש לעדי חבר חדש
מצחיק, מוכשר חתיך ממש
יש לעדי חבר חדש
:-D :-D :-D
גם יש לי מלא בטריות האמת שאני אוגרת כדי למחזר כדי לא לזרוק, אבל לאדעת איפה ממחזרים אז סתם אוגרת|פנים|
יש במקומות עבודה לפעמים. ופעם היה במחזוריות של הבקבוקים עד שהעלימו אותם :-/
לדעתי תפוז צריכים לשלם לכולנו על זה שאנחנו עוד כותבים כאן.
אמן!
כמובן שידעת שאם יש דבר אחד שיגרום לי לקרוא ספוילר זה כשאומרים לי לא לקרוא.
:-D
|צבע|גיל סדרה שאחת הדמויות בה בגיל שלכם [לא צריכים לציין איזו דמות]:CRITICAL ROLE
לא נראה לי שמישהו ציפה שתכתוב משהו אחר :-D
GOD I HATE SHAKSPERE
למה בלי קישור יא קמצן קישורים שכמוך!
אבל יש לי ציטוט אהוב חדש!
"Don't be a penis, the man is a genius"
🍒ספר החודש:MARK OF ATHENA\שומרי הערים של רותם ברוכין
נכנס לרשימה שלי
🍒[למתקדמים] סיפור החודש:תעזבו אותי באמא שלכם
סיפור כבד. אנחנו איתך ליון
לא יודעת איך הם יועילו, אבל לגמרי מהזוגות האהובים עלי EVER
🧀אם הייתם יכולים להתחלף עם מישהו אחד ליום אחד, עם מי הייתם בוחרים?ג'ף בזוס, תורם 80% מכספו למען האנושות ושם לי קצת כסף בצד
גם אחרי תתרום 80% יישאר לו יותר מידי
🍸תמונה/וידאו/בדיחה/מתכון למרגריטה שתרצו לחלוק עם הכיתה?
:-D
אבל בבישול הייתי יותר רוצה לאהוב לבשל כי זאת כנראה הבעיה עיקרית שמונעת ממני להיות שפית מצטיינת.
:-D
 

Lion_Heart

Well-known member
לא נראה לי שמישהו ציפה שתכתוב משהו אחר :-D
אז לא אכזבתי!
למה בלי קישור יא קמצן קישורים שכמוך!
אבל יש לי ציטוט אהוב חדש!
"Don't be a penis, the man is a genius"
כיף!
נכנס לרשימה שלי
הידד! היאח!!...איזה מהם?
סיפור כבד. אנחנו איתך ליון
אין לך מושג אפילו...
לא יודעת איך הם יועילו, אבל לגמרי מהזוגות האהובים עלי EVER
הם רופאים! ל10 שנים צריך
גם אחרי תתרום 80% יישאר לו יותר מידי
וזה ילך אלי
 

מילי08

Well-known member
🍒הדבר הכי מעצבן שניק עשה החודש: מי זה?
|פנים|
🧀איזה כישרון/יכולת/תכונה (לא על טבעיים) הייתם רוצים שיהיה לכם? להעלים את כל הכלבים ביקום.
:-[ התכוונת אנשים
אני גולשת בפיירפוקס, אבל יש לי מחשב נייד אז רק עכשיו קלטתי שכדאי לרענן ב-F5 אני צריכה ללחוץ על מקש נוסף :-D|פנים|
גם אני עם פיירפוקס, שלמרבה הצער איבד את הימים הטובים שלו, ולרענון אני לוחצת קבוע CTRL F5
|פנים|גם מתחנף לניק וגם מתחיל עם בדיחות כמוהו
:-D
לא קשור אבל למה אנשים משתמשים בפיירפוקס ולא כרום:-D
כדי לבזר סמכויות. לא רוצה שכל הכוח ירוכז במקום אחד! גוגל די מנסים להשתלט לנו על החיים ולא בא לי להצטרף לחגיגה, בזמן שפיירפוקס צומחים מהעם (אפילו באימייל אני לא משתשמת בג'ימייל הנוראי)
חזיר חלומי? [ח"ח]
חחח אוי ניק
את רצה מול מטרה?
ראה לעיל |פנים|
אני צריך גגנגטר רוסי מפחיד שמחזיק שלט שיכול להפעיל פצצות שנמצאות על הצוואר של כל האחיינים שלי ויפעיל אותו אם אני אפסיק לרוץ. זה מאוד מסיח דעת מהנוראיות של התעמלות. כלומר אני מניח שגם עם האיום הזה אני אפסיק לרוץ אחרי עשר דקות גג, כלומר יש גבול.
:-D :-D צחקתי בקול. לרוץ זה השטן. לא יודעת לאן יש למהר
אני גם עשיתי את זה ביותר מילים ותוך כדי קריון מוזר של כל הפעולות שלי
:-D ניק אתה הורג אותי
"היית יכולה פשוט בכל הזדמנות לקחת מטלית רטובה קטנה ולנקות את כל החלונות והמראות. זה היה לוקח לך רק 3 דקות ולא עולה כסף"
תראה את זה כמו פעילות גופנית. רצוי לעשות אבל למי יש כוח
**איך מגלים שניק בהיי הזוי - כשהוא כותב "רציונלית/לא-רציונלית מהר, אבל משום מה מוסיף לצ'ים אפוסטורפה ככה שזה נכתב רצ'יונלית/לא-רצ'יונלית
:-D :-D
אההההה, שכחתי שהיית בסטלה כאן. נשמע שהיה כיף אצלך
כשאחותי נעשית רעבה בבית של אבא שלי אז היא מתחילה לחפש במקרר ומזווה. וכמעט תמיד יבואו צעקות של "למה אתה שומר גבינה שעבר התאריך שלה ב2019?"
גם אחותי ככה אצל ההורים שלי. רק שאצלה זה ממקום חינוכי.. היא בכוונה בודקת את הדברים במקרר שלהם כדי לצקצק בלשון ולהגיד להם נו נו נו
מאיפה השגת תמונה שלי?:-0
:-D
כלומר כנראה הסיכוי קטן מאוד. זה לא אשמתי שלא בחרו לחלק את השנה לשלוש חתיכות של זמן שהיינו קוראים להם חודשים. (שתיים מהחודשים האלו יהיו באורך של 122 ימים והשלישי יהיה באורך של 121 ימים)
מעניין אם הזמן היה עובר מהר יותר או לאט יותר
*ההיי שלי הגיע לשלב שבו בעשר דקות האחרונות אני 3 פעמים הרגשתי שאני לא זוכר על מה אני כותב כרגע. (במקור כתבתי פעמיים אבל אז זה קרה שוב אז תיקנתי)
חחחח. בא לי שתתמסטל עוד פעם. מצחיק אותי
 

It's Always Sunny

Well-known member
כדי לבזר סמכויות. לא רוצה שכל הכוח ירוכז במקום אחד! גוגל די מנסים להשתלט לנו על החיים ולא בא לי להצטרף לחגיגה, בזמן שפיירפוקס צומחים מהעם (אפילו באימייל אני לא משתשמת בג'ימייל הנוראי)
רגע אז באיזה אימייל את משתמשת?
 

מילי08

Well-known member
:-D :-D חלק מהסיבות שבגללן מתה עליך!
עחוס מעצבנת. אי אפשר שלא למות עליה
התוצאה היא שיש לי המון שמלות שאני אף פעם לא לובשת כי בגלל המזגנים תמיד קר לי מידי בשבילן
תכלס זה מה שקרה וקורה לי עם השמלות שלי. גם אם אני לוקחת עליונית אז קר ברגליים ולא כיף לי. נראה לי שרק את מבינה את המצוקת קור שלי
אוי מגניב! יעזור גם ללונה. זה המשמעות של לקמפל לדעתי.
:-D
הא אופס, טוב. אבל זה נשמע לי יותר הגיוני לפי איך שלונה חשבה :-D . אולי כי המשפט הזה יותר מתאים לאבות. אבא שלי לפחות אומר את זה כל הזמן. אבל הוא לא אומר לי שזה בסדר לאכול הוא אומר תביא לי אני אוכל.
זה קטע של אבות מהדור הישן. מעניין אם גם האבות החדשים עושים את זה.
היה פעם איזה פוסט בפייסבוק, משהו על הלהיטים הגדולים של אבא. בין היתר היה את "מי השאיר את הבוילר דולק" ומשהו על אבטיח. חיפשתי אותו מלא ולא הצלחתי למצוא
|מאוהב||מאוהב|. כל קטע אתו בסדרה אני רואה לפחות פעמים. הוא הורג אותי מצחוק וממיס לי את הלב בו זמנית. [בן וואייט]
יו, איזו הגדרה מעולה!
כי בענייני ימי הולדת אני רון סוונסון ואת לזלי נופ.
:-D
וואי אני גם מתה על שמלות קיציות וקונה הרבה ובסוף לובשת אותן 2 שהבד שלהן הכי נוח. הכי אכזבה לא מזמן קניתי אחת חמודה והתסבר שהיא לוחצת ממש ואם משחררים טיפה את הכתפיה המחשוף גדול מידי אז היא לא שמישה:-(
מבאס. פעם אהבתי מחשופים עד שכבר לא אבל יש לי מלא בגדים שעכשיו אני צריכה למצוא דרכים יצירתיות לכסות
:-D נחלצת לעזרה, כי ההסבר שלך באמת לא יעזור להם:
לקמפל (בעברית אגב זה "להדר" אבל אף אחד לא אומר ככה) זה להפוך קוד בשפת תכנות עילית כלשהי לשפת המכונה, שהמעבד של המחשב יודע להריץ.
ניתן עוד טיפה רקע שאולי יועיל להבין (מה שאני כותבת זה קצת הפשטה ולא לגמרי מדויק, אבל יעביר את העקרון) :
המעבד של המחשב יודע לבצע פעולות בסיסיות בלבד, כמו "שים ערך 1 במקום כלשהו בזכרון", או "תחבר את הערך במקום אחד והערך במקום שני, ושים את הסכום במקום שלישי".
אבל כמתכנתים אנחנו לא כותבים היום קוד בצורה כזאת כי זה יהיה סופר מסובך לכתוב ככה תוכנות מורכבות.
אז אנחנו כותבים בשפות "עיליות" כאלו שהרבה יותר קרובות לשפה טבעית, ואפשר לכתוב בהן דברים כמו "אם המשתמש לחץ על הכפתור לייק, תראה אותו ב-BOLD". והקומפיילר יתרגם את זה להרבה מאוד פקודות פשוטות יותר בשפת המכונה.
איזה כיף שלונה מאוד אוהבת להסביר. מזכיר לי שפעם הייתי מורה כאן אבל מסתבר שלא לימדתי אף אחד...
כן תודה לכם. לאדעת איך מישהו נתן לי עבודה בכלל:-D
:-D
כן? זה מומיה בלי פרצוף איך זה חתיך?:-D
חחח, לא יודעת משהו בחליפה עושה אותו סקסי
אני לא בטוחה שאת שורדת את האי הזה. [על הרשימה שלי]
מי רוצה לשרוד? לא בטוחה שיחכה לי משהו בעולם האמיתי :-D
חח נראה לי שבכל שלב של הסדרה הן היו זקנות יותר ממך. בעצם אולי גבריאל בהתחלה שלה הייתה בתחילת ה-40 שלה. לא? |תוהה|
אני זקנה במהות שלי. אפילו קשישים בסדרות יותר צעירים ממני :-D
יש אנשים שגם עם קלינאית תקשורת לא מצליחים להיפטר ממבטא. וגם אני לא חושבת שהיא הייתה פה כזה הרבה זמן. אני מכירה אנשים שחיים פה כבר 40 שנה ויש להם מבטא ישראלי כבד יותר משלה. [גל גדות]
אם הם בתפקידי מפתח כלשהם אז הייתי מצפה מהם גם לשפר את האנגלית שלהם. זה כמו שאהוד ברק היה ראש ממשלה והמבטא שלו היה כמו לשמוע ציפורן על קיר
איילה פישר חמודה ממש|מאוהב| אני לא יודעת מי זה השני. תמונה?
לא יודעת אם כבר ענו לך

אני מנסה להכיל מבלי לשפוט כי בכל זאת את אישתי. אבל וטפ? :-D
חחחח, נו, מה שעניתי לעדי
הדבר הטוב בספרים זה שאת עושה צילומסך (אם את קוראת בכל מקום שהוא לא ספר פיזי) אבל שאת מצלמת עם הפלאפון במקרה ואת קוראת ספר פיזי. כי ככה או ככה זה כתוב אז קל להכניס לפתקים.
וואלה, לא חשבתי על זה...
חח כשחיברתי את השאלה הזאת חשבתי על משהו מאוד ספציפי וזה מאוד רחוק מכל הדברים שאתה כתבתם:-D
לא יודעת למה התכוונת, אבל בינתיים נזכרתי בעוד משהו - הכשרון לגדל צמחים. בעצם, נתחיל בכשרון לא להרוג אותם קודם כל, ואחר כך נמשיך לשלב הגידול. יש לי כרגע משהו כמו 7 עציצים עם אדמה בלי צמח כי כולם מתו
לשכוח מצרות זה נחמד. אבל את צריכה לשרוד 10 שנים. האם הם באמת יכולים לעזור בזה?
אה, ברור שלא. אני אמות אחרי שנה ואז הם יצטרכו להסתדר בעצמם
כפרה יש לי אלצהיימר. נראה לך שאני זוכרת מה שאלתי/שאלו בעבר? כנראה ששאלתי את זה כי הייתה לי תשובה טובה לזה. (לא שאני זוכרת אותה עכשיו אז לא משנה..)
אני זוכרת את השאלה כי לדעתי גם פעם קודמת נתתי את אותה תשובה :-D
פעם עבדתי במקדונלדס והיה מטריף אותי שהיינו צריכים לזרוק מלא אוכל אחרי יומיים כי הוא כבר לא "טרי". והוא היה ממש טוב עדין וכזה שבבית שלי נגיד, הייתי משאירה אותו לעוד שבוע לפחות. נגיד המון ירקות של הסלטים או לחמניות שעדין היו רכות וטובות. בגלל שאיזה פעם לפני מיליון שנה איזה הומלס בארה"ב תבע אותם על זה שקיבל קלקול קיבה מאוכל שבמקום לזרוק הם נתנו להומלסים- הם כבר לא מוכנים לתרום שום דבר. וכאילו בסדר, אז אל תתנו בשר שיכול להתקלקל. אבל מה כבר יכול לקרות מלחם שאין עליו עובש? שיהיה קצת יבש? מעצבנים:-/
|כן||כן| שנאתי שבטירונות היינו זורקים ערימות של אוכל. מגשים שלמים של גבינה לבנה וקוטג' מה לא. נוראי. ואף אחד לא חשב על פתרון יצירתי יותר
למזלך יש בארץ הרבה קיץ = הרבה הזדמנויות להחליט שפתאום את אוהבת שמלות:-D
כמו שכתבה רעות -שמלה ומזגן לא הולכים ביחד |שפם|
(ואם זה נשמע לך מפגר זה רק כי אנחנו בדרך לעוד סיפור דילן. סתם, לא סיפור, יותר כמו מעשיה:-D)
:-D :-D
(אגב, תפוז הרגע סימן לי את המילה הזאת באדום וטען שאני צריכה לכתוב "מטוקטקת" ועכשיו אני מפקפקת בעצם קיומי)
:-D |פנים|
ואיזה פעם אחת כשכבר ממש הייתי מתוסכלת מזה (כי אצלנו במשפחה לא נהוג להחזיר/להחליף מתנות שמישהו קונה וגם לא להעביר אותן הלאה למישהו אחר כמו שגיליתי שמאוד נהוג לעשות אצל האמריקאים|חבול|- אז פשוט הייתי אוגרת את כל הבגדים הלא שימושיים האלה) ביקשתי ממנה שתפסיק לקנות לי בגדים כי היא אובייסלי לא קולעת לטעם שלי. וכששאלתי אותה למה היא קונה לי בגדים בסגנון שהיא לא ראתה אותי לובשת בחיים היא ענתה "בדיוק בגלל זה- קניתי לך משהו שאין לך" ואני כזה כולי מבולבלת - "ומה זה אומר לך אם אין לי שום דבר כזה....?" ציפיתי ממנה שתבין שהתשובה היא 'כי אני לא אוהבת את זה' אבל במקום היא ענתה "שאני צריכה לקנות לך כזה שיהיה לך..." |חבול||פנים| אז כן, עד היום אני מחכה ליום שבו אני אחליט פתאום שאני אוהבת פרחוני. אולי זה משהו שמגיע עם הגיל כי אני זוכרת שכל המורות הקשישות בבצפר היו תמיד לובשות שמלות פרחוניות...
:-D |פנים| זאת חשיבה... כלשהי
משום מה לחיצה על הקישור הזה מביאה אותי לעמוד הראשי של תפוז|תוהה|
כי תפוז התנכל לי
אולי עכשיו?
זה סרטון אחר
וזו בדיוק הסיבה שאין לי כוח בעצמי לענות על השאלון החופר הזה:-D
שאלון כייפי. אל תקשיבי לכל הנודניקים כאן
אני דווקא היתי בוחרת לך דמות מפיוצ'רמה
חח, יאללה, לקחתי
אנ מבינה שמילי החודש היא במוד קלאסי וקצת מתנשא
אני תמיד קלאסית ומתנשאת. אני מזכירה לך שאת מדברת עם דיים! ראשונה לתפוז
די תתפלאי אבל יש אנשים שנמשכים לאנשים לא על בסיס שטחי שכולל מראה חיצוני אלא על בסיס רגשי ועל היופי הפנימי של האדם.
אני לא מבינה את המשיכה הזו, אבל כנראה ככה זה אצל מילי
:-D :-D בדיוק, כזאת אני |מלאך|
ג'וש גאד
זה התמונה הכי מוכרת שלו שמצאתי
1659949064773.png
:-D :-D
וואו, יפה! מאיפה את מגיעה לכל הבלתי ידועים האלה? [שיר החודש]
וול, אובייסלי אני לא נתקעת על לין מנואל מירנדה B-|
סתם, אני מאוד אוהבת מוזיקה. יותר מאשר את האמנים וככה אני פחות נתקעת על אמן אחד אלא מחפשת מוזיקה טובה בכל מקום. בסדרות, בדיזר וכו'.
כמו כולם כמעט.
אבל אני לא מחכה לסוף אוגוסט בגלל החום אלא כי זה עוד חודש שנגמר...
כן, ויש גם הבדל בין "תאריך אחרון לשיווק" לבין "מומלץ לצרוך לפני" (האחרון אומר שאפשר גם אחרי, רק שזה אולי יאבד משהו מהטעם/מרקם, אבל לא מסוכן בטווח סביר.)
נכון
הקישור לא עובד :(
מקווה שהקישור ששמתי למעלה עובד

רציתי לסיים את העמוד אבל ממש ממש לא נוח לי.
צריכה להמשיך מתגובה 96
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
לא ראית במבי??
פרח זה השם של הדמות (ששמתי בGIF)
הגיוני שראיתי במבי כשהייתי ילד. אז לא מפתיע שאני לא זוכר שמות של דמויות
אבל בעניין במבי תראו מה קפץ לי היום:
אבל את לא חושבת שהרבה אנשים (בעיקר עם ילדים) פשוט מגיעים ליס פלנט נניח וקונים כרטיס במקום לסרט?
הרעיון של להגיע לקולנוע ורק לקנות שם כרטיסים נשמע לי הזוי לחלוטין. אפילו בשביל ילדים.
אולי אפילו יותר בשביל ילדים כי הם לא זוכרים את העולם הישן שבו זה היה הנורמה.
כי היה לג'ואי דיל עם אלוהים
חחחחחחח
(כמובן שהדיל הזה שג'ואי מדבר עליו זה בעצם למות לפני גיל 30)
אני ממש רוצה להשלים אותה! אבל התחלתי פרק וקלטתי שלא מבינה כלום בכלל כי לא זוכרת את הקודמות, אני חייבת קודם לעבור על תקצירים טובים.
כן. או לראות שוב מההתחלה [the boys]
יפה שאתה עוד אופטימי.
אם לא הייתי מאמין שחורף בדרך אני לא יודע מה הייתי עושה
אני לא חושבת שידעתי שיש כזאת דרגה של דתיות/מסורתיות במשפחה שלך.
אחותי ואחייניתי התחתנו עם דתל"שים (דתיים לשעבר) אז יש כל מיני דברים שאנחנו עושים בשביל לספק את המשפחות שלהם.
(מהניסיון המועט שלי דתל"שים נוטים להיות יותר אנטי-דת מחילוניים, אבל חזק אצלם הרצון לרצות את הוריהם כשהם יכולים)
אבל מאיפה הוא הביא 5 אבנים יקרות? הוא נתן לאבא שלך יהלומים? כמה יקרות הן צריכות להיות?
מסתבר שהכוונה היא חמש מטבעות זהב (או כסף?) ויש ערכות כאלו של 5 מטבעות שנמכרות במיוחד לזה. אנחנו השתמשנו בסט בהלוואה ממישהו אחר במשפחה.
רגע, מה? אתה עובד בבניין? ממתי זה? או שזה בעבודה שאנחנו יודעים עליה והיתה לכם סיבה מוזרה אחרת לשפוך בטון לכוס?
אני חושב שהסברתי את זה אחר כך בתגובה למישהו
זה לא יהיה אתה, אלא ניק של העתיד, אז מה אכפת לך?
אבל זה כן אני. אני הוא ניק של העתיד שמחר צריך לקום מוקדם לעבודה במקום לישון עד מאוחר.
Damn You ניק של העבר
תכתוב את הדבר הפחות בריא וה"מביך", שום דבר כבר לא יגרום לנו להעריך פחות את נטיותייך הקולינריות.
יש לי פשוט הרבה עוגיות שוקולד צ'יפ במקרר. זה פשוט משהו טעים, אבל שאני לא נוטה לחסל ללא שליטה (כמו למשל אם אני קונה ואפלות). אז זה טוב שיש לי במקרר בשביל זמנים שאני צריך משהו מתוק.
כן אבל... אתה בטוח שאתה רוצה את השיטות שלה? :oops:
אין לי בעיה עם השיטות של אוקטבייה בלייק. אבל אולי אני צריך על האי אותה ועוד 9 אנשים גדולים מאוד כדי שכל אחד יהיה מאוד מספק.
כמו שטום הולנד אמר פעם, כריס המסוורת' הוא יספיק להאכיל הכי הרבה אנשים. אבל מצד שני הוא גם יהיה הכי קשה להרוג.
אתה לא, כי יש לרמי קליינשטיין שיר כזה.
מי אמר שרמי קליינשטיין לא העתיק את המילה [בן אלף זונות] ממני...
 

didalf

Well-known member
אני אקשיב אח״כ כשאגיע למשרד.
זה צילום מעריצים אז מתנצלת על הצרחות.

אבל ברודווי זה מוגזם מידי.
זו גם הסיבה שלא בחרתי בליאן. יש לה קול מושלם מידי מכדי ש״אבזבז״ אותו על סיבות מפגרות כמו אלו שציינתי 😂
כי חבל שיהיה לי קול כזה ולא לעשות איתו כלום? אממ נכון|תוהה| אבל עדיין רוצה קול של ברודווי!

יו גו טו הל:-[

משום מה קראתי את זה כ"בינתיים יש לי מטרנה" ולא הבנתי מה נסגר עם הטעם הקולינרי המפוקפק שלך של מטרנה וקטשופ:-D:-D
:-D:-D
לא הבנתי אבל, אני לא אוהבת קטשופ. לא לאהוב קטשופ נחשב מפוקפק? כי זה פיכס.

נזכרתי שאתמול התשחק לי להכין נקניקיה בלחמניה ולא היה לי קטשופ וחשבתי על זה שהייתי צריכה לבקש מעדי לשלוח לי
:-D:-D:-D

:-D מה הקשר בין take on me לזה? :-D
נו זה אמור להיות הפתיח המוכר תזמזמי את זה בהתאם.

יש במקומות עבודה לפעמים. ופעם היה במחזוריות של הבקבוקים עד שהעלימו אותם :-/
אני באמת צריכה לבדוק אם יש בעבודה.

:-[ התכוונת אנשים
|כן||!|
עחוס מעצבנת. אי אפשר שלא למות עליה
(עשינו לזה ריקוד במסיבת סיום של כיתה ו' שאני עדיין זוכרת|פנים|)

מבאס. פעם אהבתי מחשופים עד שכבר לא אבל יש לי מלא בגדים שעכשיו אני צריכה למצוא דרכים יצירתיות לכסות
אין לי בעיה עם מחשופים בכלל, אבל זה היה מוגזם מידי אפילו בשבילי.

מי רוצה לשרוד? לא בטוחה שיחכה לי משהו בעולם האמיתי :-D
המשימה הייתה לשרוד! למרות שאפילו דילן לא ענתה על זה כמו שצריך.

הרעיון של להגיע לקולנוע ורק לקנות שם כרטיסים נשמע לי הזוי לחלוטין. אפילו בשביל ילדים.
דווקא עשיתי את זה לא מזמן, נראה לי עם הנצחיים. ראיתי באינטרנט שיש מלא מקום אז קנינו במקום. יותר זול בלי עמלה ולאחותי עם הנחת סטודנט. [אח"כ הסתבר שאפשר גם הנחת סטודנט באינטרנט]. בכל מקרה בלי עמלת אינטרנט המיותרת הזאת. (אבל זה אכן הרגיש מוזר פתאום לדבר עם המוכר בקולנוע:-D).
וחוצמזה מהתורים שראיתי לא פעם ביס פלנט/סינמה סיטי הרבה אנשים עוד עושים את זה.

יש לי פשוט הרבה עוגיות שוקולד צ'יפ במקרר. זה פשוט משהו טעים, אבל שאני לא נוטה לחסל ללא שליטה (כמו למשל אם אני קונה ואפלות). אז זה טוב שיש לי במקרר בשביל זמנים שאני צריך משהו מתוק.
זה לא מוזר בכלל זה דבר טוב מאד שיהיה במקרר|מאוהב| (אבל למה במקרר ולא בארון?)
 

Aranel Nenharma

Well-known member
יש מצב שזו עילה לגירוש מהפורום אבל מי זה המאט סמית' הזה ומאיפה הוא צץ פתאום? הוא גם דוקטור?
:eek:
תמיד יש סיבה למסיבה.
לשירי בלוק נולדה ילדה, זו סיבה למסיבה 🥳
אולי אם תגידו לה מזל טוב היא תקפוץ להגיד שלום (תפוז לא נותן לי לתייג אותה:-[)
מזל טוב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!|בלונים||חגיגה|
כן, לשיר יכול להיות נחמד.
אגב אחת השאלות שהייתה לי ברשימה (אבל לא בחרתי אותה לשאלון הזה) הייתה כמו איזה אמן הייתם רוצים להיות מסוגלים לשיר? והכוונה היא לא כדי לגזול מהם את הקריירה, אלא סתם בקטע כזה של אם אתה שרים בסבבה שלכם כשאתם בהופעות ומצלמים את האמן ולא רוצים להזדעזע אחרי זה, כזה...|חבול|:-D
או סתם למטרות קריוקי כאלה. או נגיד שאתם מדברים על איזה שיר מוכר ומישהו אומר לכם שהוא לא מכיר, אבל אתם יודעים שהם בטוח יכירו אם הם ישמעו ואתם רוצים להיות מסוגלים לשיר להם את הפזמון או משהו בלי לשחוט את השיר, ושהם אשכרה יהיו מסוגלים לזהות מה שרתם, כזה...:-D
אז אני נגיד הייתי רוצה (אחרי מחשבה מרובה) את הקול של קארן קרפנטר.
1660461987408.png
לא, אבל אולי זה יענין את ניק, אז תשימי.
דילן, את דואגת פה לבדר את ניק? ....... זה חדש, זה נחמד מדי בשבילך לגבי ניק
אבל בתכלס אני מניחה מישהי מברודווי, אבל לא מצליחה לחשוב על מישהי ספציפית כרגע.
Lindsay Mendez (קול מדהים!!!)
* דילן, אפילו היה לה הופעה קטנה בsmash
אוף אני מתגעגעת למים במקרר.
לשותפה שלי נכנס איזה חיידק לראש לפני כמה שנים ומאז היא החליטה שמים מינרלים זה לא טעים ו/או בריא. ומכיוון שאנחנו בקליפורניה מים מהברז זה לא באמת אופציה. והיא (או יותר נכון, החבר המציק שלה) החליטה שרק אלקליין זה בריא ורק את זה אנחנו צריכות לשתות (לא יודעת אם יש את הטמטום הזה בארץ אבל זה סוג של מים שהולכים לחנות של מים עם בקבוקים ריקים וממלאים שם) אז היא קנתה איזה 5 בקבוקים של 20 ליטר וכל שבוע היא הולכת למלא אותם בחנות הזאת ואז היא שמה את זה בתור מתקן מים שמקרר/מרתיח אותם- כמו המתקני מים הרגילים שיש בארץ של מי עדן/נביעות וכו' אבל בניגוד לארץ שיש שליח חמוד שמביא את הבקבוקים האלה עד הדלת- פה היא הולכת להביא אותם, ככה שיוצא מצב שלפעמים נגמרים לנו המים ולה אין זמן ללכת להביא מים ישר (ואני לא פרייארית שתלך ותסחב בקבוק של 20 ליטר בעצמה) ואז אני פותחת את המקרר ואין לי מה לשתות;-( (כן, החיים שלי מאוד טראגיים).
אז שתי חלב במקום
חשבתי שכולם שם ילדים|תוהה| [אקדמיית המטרייה]
לא, זה על ילדים שגדלו להיות בוגרים.
הקטע של הסדרה זה שהם נולדו כולם ב1989, השנה שאני נולדתי בה
התפסן בשדה השיפון? זה לא ספר של בגרות?|תוהה|
זה ספר בגרות, אבל בא לי לקרוא אותו שוב עכשיו ואני גם קוראת אותו באנגלית עכשיו
לא חייב. אני אגלה לך סוד, את יכולה סתם לרשום שמות של ספרים. אף אחד פה לא יידע את האמת:-P:
את יכולה גם להמציא שמות של ספרים ואף אחד לא יבדוק את זה
כן, אני מסכימה אבל אני חושבת שאצלי זה בעיקר בגלל שאני במצב רוח רע כבר חודש, יום הולדת שלי היה בתחילת השבוע, לא עשיתי משהו מאוד מיוחד, אני אחגוג בהמשך. זה פשוט מבאס אותי כי זה מזכיר לי שאני לא נמצאת איפה שאני צריכה להיות בחיים בגיל שלי (אני יודעת שזה לא אמור לשנות לי ולכל אחד יש קצב משלו אבל ממש קשה לי לשחרר את זה רגשית)
טוב זה נושא מורכב מדי מכדי לבוא ולרשום את כל המשחבות שלי עליו, אבל אין כזה דבר מקום שאני אמורה להיות בחיים בגיל מסויים.
כל אחד קובע איפה הוא יהיה ומה יהיה הקצב שלו!!
אין כללים לדבר הזה, ואל תקשיבי למה שאנשים אחרים מספרים, כל אחד אוהב להציג את החיים שלו מושלמים, אבל האמת היא שכולם מחפשים אותם כל הזמן ומנסים להבין איפה הם בחיים שלהם.
תחיי את החיים שלך כמו שאת רוצה ובקצב שלך
יעל!!!! אני מורשמת. לא חשבתי שזה הסגנון שלך [master of puppets]
החודש בחרתי את זה כי השיר הופיע בסדרה שאני צופה בה.
אבל זה לגמרי שיר שנמצא בפלייליסט שלי (לכן שמחתי ששמו אותו בסדרה)
חחח מעניין מה את חושבת הטעם שלי

* ומילי אני חושבת זה פעם ראשונה שקראת לי יעל ולא ארנמל. התרגשתי 🥲
חמודי. מי זה? [ג'וזף קווין]
משחק בדברים מוזרים
בגלל זה לא מזמינים חברים :-P: איך שנאתי בצבא שהיו יושבים לי על הכרית. על הכרית!!
בגלל זה אין לי חברים... רק בגלל זה|תוהה|
אני מוחה כנגד הדרת הנשים בפורום הזה!
את לגמרי צודקת.
הנה שלישיית נשים שהייתי רוצה לראות בסרט:
איימי פולר, סטפני ביאטריס כריסטין מיליאוטי
הגיוני שראיתי במבי כשהייתי ילד. אז לא מפתיע שאני לא זוכר שמות של דמויות
אבל בעניין במבי תראו מה קפץ לי היום:
חמוד|מאוהב|
 

Aranel Nenharma

Well-known member
שירי מהבלוק לא הייתה פה הרבה זמן וכבר שחכה לשרשר
* הייתי צריכה לעשות את הטריק של ניק לראות הודעה

מזל טוב שירי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
למעלה