The Amazing Race 21

retard boi

New member
The Amazing Race 21


אני יודע שהתוכנית היא לא כוס התה של רוב חברי הפורום כאן אבל אני אציין לפחות שהעונה הבאה מתחילה בסוף החודש והקאסט שוחרר. המסלול המיועד נראה די סטנדרטי ולא נראה שהם מבקרים בשום מקום שהם לא ביקרו בו בעבר. הקאסט עצמו נראה מגוון אם כי רוב המשתתפים, למעט החנונים בגיל העמידה והתאומות הסרי לנקיות, הם סלגים וידוענים בתחומם (כולל תחומים הזויים ואיזוטרים כגון Monster trucks וכריתת עצים) וכולל בתוכו בין היתר סנואובורדרית קטועת רגליים, הבסיסט לשעבר של Megadeth וזוג גאה המככב בסדרת שקר-כלשהו ריאליטי שמעולם לא שמעתי עליה.

הקטע של התאומים נהיה ממש חזק בתוכנית - שלושת העונות האמריקאיות האחרונות וכל העונות האחרונות של הגרסאות הבין לאומיות (נורבגית, דרום אמריקאית, אוסטרלית וסינית) הכילו צמד של תאומים. יש מצב שיש תיאום בין חברות ההפקה ככה שאם אתם רוצים להשתתך בעונה הנוכחית לגשת עם אח/אחות תאומה לא יזיק.
 

Confide In Omer

New member
אני מאוד אוהב את המירוץ למיליון

הבעיה בתוכנית הזו היא שהיא פחות מרגשת אותי מהישרדות, לדוגמא. העונות הראשונות שלה (7 ו-8) הלהיבו אותי מאוד, ואחרי זה כבר הרבה פחות. זה בעיקר מתבטא בזה שבערך שבוע אחרי שהעונה נגמרת אני כבר שוכח מי זכה ומי היו הצוותים (צוותים שעפים מוקדם אני שוכח כבר במהלך העונה). לפעמים אני נתקל בשידורים חוזרים של עונות ששודרו לא מזמן וממש צריך להתאמץ כדי להיזכר מי אלו הצוותים ולאיזה מקום הם הגיעו.

למרות כל זה, אני מאוד נהנה ממנה ואני מצפה מאוד לעונה החדשה
 

niro62

New member
הבעיה של המירוץ היא

שבגלל שהכול מהיר מידי העיקרות עם הצוותים היא שיטחית וככה גם עונה עם קאסט טוב בדרך כלל מתבזבזת, אם היו לוקחים לג והיו שמים אותו על 2 פרקים זה היה גם הרבה יותר מרוויח וגם הרבה יותר מעניין. ובגלל זה שזה כל כך מהיר אנחנו אף פעם לא זוכרים צוותים, ואם לא זוכרים צוותים לא זוכרים את העונות וככה כל הפורמט הזה לא מחזיק. את העונה ה20 הפסקתי באמצע מרוב שעממון, העונה ה19 הייתה נחמדה, וה18 ו17 היו טובות מאוד.
אני מאמין שאני יראה את העונה הזאתי
 

niro62

New member
ואווו ראיתי את הפרומו

והעונה מי שינצח יזכה ב2 מיליון דולר, זה סנסציה מטורפת וניראלי שובר את כל השיאים שתוכנית ריאלטי הציגה. כבר הרבה שנים חיכיתי שתיהיה הפקה שתעיז להיות מספיק אמיצה ולעשות את זה, ידעתי שזה יקרה מתישהוא
 
למעלה