תשמע רוני...
אולי אתה לא יודע מה זה באמת RS4. אולי אתה לא יודע מה זה באמת אאודי. אולי אתה לא יודע מה זה באמת קרוב ל-400 כ"ס ברכב ששוקל 1600 ק"ג. אולי אתה לא יודע מה זה באמת לראות כזאת פנינה ברחוב מטר ליד הבית שלך, ופתאום בן רגע, הלילה הפך ליום, רק באמצעות כמה פנסים. אני לא אומר שהיא מושלמת, אבל אני יודע עליה כמעט הכל, הרבה כמעט. ומה לעשות, התאהבתי בה. חוצמזה, שהחלום שלי הוא בר-השגה, בקנה מידה מסוים. חלומך, ביחס לחלומי, שואף לאפס בסיכויי ההתממשות שלו. מקווה שאתה מבין.
אה, ועוד משהו...יש לי עוד כמה רכבי חלומות... TT, A4, A6, A8, RS6, AllRoad, S4, S6, A3, S3, S8, 80, 100, 4000, 5000.......ועוד......ועוד......ועוד......