TG משווה: S60R מול S4 מול M3

אודיGT

New member
TG משווה: S60R מול S4 מול M3

להנאתכם מבחן השוואתי שנערך ע"י TOP GEAR.
 

sronis

New member
אחלה מבחן...

נראה כי הוולבו, למרות השלדה המתוחכמת ומערכת ה-FOUR C שלה, היא עדיין יותר יותר סדאן מספורט במשוואת הספורט סדאן... היא מאוד מהירה אבל פחות ספורטיבית משתי האחרות... נראה גם שה-M3 היא הספורטיבית ביותר, אבל יש לה בעיה בכביש רטוב, ששתי האחרות מתגברות עליה בקלות בגלל מערכת ה-4WD... טוב, הדעה שלי עדיין לא השתנתה... ה-M3 פשוט עושה לי את זה יותר... רוני
 

Inoni

New member
מעניין...

האמת שמבחינת עיצוב אני חושב שה-M3 הכי יפה, אבל ה-R60 יפה יותר מבפנים לדעתי. עשו כבוד לוולוו שבחנו אותה במבחן כזה, יש לה גם את המנוע הכי חלש והכי קטן והיא גם זולה יותר מהשתיים האחרות. וולוו מתקדמים, הם עובדים קשה על שינוי/שיפור תדמית, מסתם מכוניות כבדה ובטוחה למשהו יותר מרגש, הם בכיוון הנכון, וגם אם הם אף פעם לא יסגרו את הפער עדיין יש להם מה להציע ובמחיר טוב, יש לזכור שלהיות פחות טוב מהטוב ביותר זה לא בהכרח להיות רע, מעניין כמה תעלה ה-R60 פה (אני יודע שלא מתוכנן להביא אותה), הפער שם הוא כמה אלפי פאונד, אז יחד עם המיסים והיבואנים החמדנים קמור וצ´מפיון (מאיר יותר ריאלים) הפער יגדל מאוד מאוד. אני לא מעריץ מושבע או עיוור, ללא מגבלות תקציב הייתי גם הולך על ה-M3 (או בעצם ללא מגבלות אז M5...). אגב חסר לי משהו במבחן הזה... ה-X-Type R... ינון.
 

אודיGT

New member
מהסיבה הפשוטה שהיא עוד לא יצאה...

יגואר טרם השיקו את הX-TYPE-R. בקשר למבחן, עבורי הS4 מנצחת ולא כי היא הכי טובה, היא לא ואאודי מסתבר פשוט לא ממש טובים בחלק של הספורט (בספורט סדאן) ובכל זאת: ""The S4 is the best all-round, all-weather- high performance, mid-size sallon at the moment"
 

Inoni

New member
טוב אז נחכה...

עד עכשיו שמעתי רק דברים טובים על ה-X-Type.
 

Inoni

New member
אני מתקן את דברי... ../images/Emo70.gif

מאיר לא ריאלים בכלל..... האמת שזה היה ברור עם השתוללות היורו לאחרונה, אבל הם העלו מחירים... ובהרבה יחסית... גירסת ה-T6 עם רמת גימור גבוהה עולה מעל 400K... זה כבר מוגזם לדעתי. אגב, גם אודי העלו מחירים (כן שוב), ה-A3 1.6 עולה כבר יותר מ-160K... בקיצור נהיה םה משוגע... ינון.
 

sronis

New member
ביקרתי עכשיו באתר אודי

על ה-A3 1.6 נכתב: הביצועים הספורטיביים והטכנולוגיה המתקדמת יאיצו לכם את הדופק וימלאו אתכם בתחושה ממכרת... נוחות מירבית, איבזור עשיר כסטנדרט ובטיחות חסרת פשרות... נו טוב
דרך אגב, בלחיצה על "השוואה" מגיעים לנתונים מנט קאר על ה-A3 1.6 מול ב.מ.וו 316... חבל רק שכל הנתונים מלבד המחיר עומדים נגד האודי... רוני
 

Inoni

New member
ביצועים ? איבזור ?

13 שניות למאה... ובלי אפילו 4 חלונות חשמליים... ובלי מחשב דרך... ואני לא יודע אם המחיר מעודכן באתר שלהם, דגם ה-5 דלתות עולה משהו כמו 162K... ועם הנתונים הנ"ל. ה-1.8 עולה כבר מעל 180K ומוריד שניה וחצי בהאצה. ינון.
 

ford prefect

New member
אתה מצחיק אותי בכל פעם מחדש

זה נראה כאילו כל היום את עוקב אחרי המחירים של אאודי... ובכל פעם שיש עלייה מסויימת במחירים אתה רץ לדווח לנו... מה אכפת לך מהמחירים שלהם
מצידי שימכרו את הA3 במיליון שקל בלי מנוע. אבל הכל בידידות....
 

Inoni

New member
פעם עקבתי, הפעם זה היה במקרה...

הם פשוט העלו את המחיר כלכך הרבה וכלכך הרבה פעמים, בשנה הקודמת היו לפחות 6 עליות... ועד לשיא המשוגע שלהם כיום. זה כבר היה אבסורדי ב-20K פחות, עכשיו זה כבר פשוט מצחיק ונהיה עוד יותר מצחיק בכל עליה... בגלל זה אני מדווח, כי כל מה שנאמר נהיה עוד יותר נכון. ינון.
 

veyron

New member
S4 מצמצמת פערים

אט - אט אאודי מצמצמת פערים ומתקרבת לב.מ.וו בקטע של הספורט-סדאן. עוד שנה שנתיים, כבר נראה תוצאות אחרות, אני מבטיח! בשבילי התוצאות היו כבר ברורות... אחחחח S4... נ.ב. הוולבו נראית לא רע
 

ferrari if

New member
מתי , יוציאו גרסת 4דלתות ל M3 ?

בדגם הקודם( שנת 94´ ) הייתה גרסת M3 בעלת 4 דלתות האם נזכה לראות גרסה דומה לM3 הנוכחית? למרות שהקופה יפהפיה... ובקשר למבחן ההטלבטות קשה במיוחד בשבילי (לשעשועים) M3. אבל אני לא אנוכי, אז כיום אני מעדיף את הS4 היא יותר שימושית "והגיונית". ובקשר לוולוו "כנראה" (לאחר המבחן) וולוו יוציאו סדרה מוגבלת וחזקה במיוחד. אודי כל הכבוד לך על ההשקעה
 

ערן-S

New member
אני חושב שיש כאן קצת החטאה

S4 מול M3 נותן פייט קל לM3. RS4 מול M3 זה כבר קרב אחר לגמרי.
 

TShavit

New member
למעט העובדה הפעוטה שה-RS4

כבר לא מיוצרת... וכשהיא היתה מיוצרת, בואו נגיד שההשוואות שבוצעו לא החמיאו לה במיוחד. היא נחשבה למכונית די מאכזבת מבחינת תכונות דינמיות. Devastatingly quick but not a great drive, אומר הסיכום של אוטוקאר. (למרות זאת, הייתי מסתדר איתה איכשהו) ה-S4 אמורה להתחרות ישירות ב-M3. בהצלחה או לא , זה כבר ענין אחר. טל
 

ערן-S

New member
ככה זה שלא מרוכזים

משום מה זכרתי שהיא עדיין מיוצרת ושיש גרסת Sedan. לא נורא, גם Avant זה בסדר.
 

sronis

New member
ולמה היא מכונית החלומות שלך?

רק בגלל שהיא אודי? תראה, מותר לך לחלום על דברים לא מושלמים, מותר לך לחלום על מה שאתה רוצה, אבל חלומות מטבעם חייבים להיות מיוחדים. מה מיוחד באודי הזאת, כל כך? היא משפחתית גדולה ומהירה מאוד. זה הכל. רוני
 

ערן-S

New member
זה הכל ?

על מה אתה חולם רוני ? תן לי לנחש.... פאגאני זונדה S
 

sronis

New member
ת´אמת

אני לא יודע על מה לחלום. מה שבטוח - בחלומות שלי אין מכונית אחת. יש כמה. והפאגאני בוודאות ביניהן. אבל רק בגרסת C12S כמובן. (הגרסה החלשה חלשה מדי בשביל, פחות מ-400 כ"ס
) רוני
 

veyron

New member
תשמע רוני...

אולי אתה לא יודע מה זה באמת RS4. אולי אתה לא יודע מה זה באמת אאודי. אולי אתה לא יודע מה זה באמת קרוב ל-400 כ"ס ברכב ששוקל 1600 ק"ג. אולי אתה לא יודע מה זה באמת לראות כזאת פנינה ברחוב מטר ליד הבית שלך, ופתאום בן רגע, הלילה הפך ליום, רק באמצעות כמה פנסים. אני לא אומר שהיא מושלמת, אבל אני יודע עליה כמעט הכל, הרבה כמעט. ומה לעשות, התאהבתי בה. חוצמזה, שהחלום שלי הוא בר-השגה, בקנה מידה מסוים. חלומך, ביחס לחלומי, שואף לאפס בסיכויי ההתממשות שלו. מקווה שאתה מבין.
אה, ועוד משהו...יש לי עוד כמה רכבי חלומות... TT, A4, A6, A8, RS6, AllRoad, S4, S6, A3, S3, S8, 80, 100, 4000, 5000.......ועוד......ועוד......ועוד......
 
למעלה