TEL AVIV BY NIGHT

L o r i

New member
זה הנוף שנשקף מדירה

בקומה גבוהה בבניין על גבול ר"ג-ת"א.
 

L o r i

New member
לא כ"כ הבנתי מה השאלה קשורה

לתמונות. אשמח אם תעביר ביקורת, חוות דעת או כל עצה אחרת. דרך אגב, גם לי יש S7000 ואשמח אם תתן לי טיפים טכניים לצילומים מסוג זה.
 

elistein

New member
רק רציתי לדעת מאיפה הצילום כי

אני חושב שהמיקום חבל"ז
. לגבי ביקורת אז ככה
: התמונות ככה מאוד יפות רק יש לי תחושה שאת צילמת בלי חצובה, תקני אותי אם אני תועה. התמונה הראשונה והחמישית הכי יפות בעניי (למרות שנראה שאין הבדל בין 3 ל 5 אולי בחדות אבל 3 לא 5 כן) התמונה השנייה היא נראת כמעט כמו הראשונה רק שבראשונה הקווים של האופק נראים יותר טוב בהרבה בגלל המבנים מימין (מה שעושה אותה ליותר טובה). בתמונה הרביעית יפה שהבניינים כחולים (בגלל זמן חשיפה שונה, כנראה) אבל איך שפתחתי אותה היא כולה מטושטשת וזה ממש הציק לי
, שוב כנראה שלא צולם בעזרת חצובה (ומקווה שחזירי לי תשובה בעניין זה). וזהו זה אין יותר צבעים אלי נ.ב. אני ישמח לשמוע איך קבעת את זמן החשיפה, באיזה מצב צילמת. אולי אני יוכל לתת לך קצת טיפים
.
 

L o r i

New member
רואה, כשאתה רוצה אתה יכול ../images/Emo8.gif

תודה על הביקורת! זה היה ביקור קצרצר שערכתי בדירה לשם התרשמות. לא היתה ברשותי חצובה ולכן ניסיתי להשתמש בכל משטח יציב שמצאתי (עדן חלון, מעקה של מרפסת וכו'). לגביי מצבי צילום, מאחר והיה ברשותי זמן מועט פשוט שיחקתי במצלמה ולכן קשה לי לזכור בדיוק את זמן החשיפה ואיזה מצב. לקראת סופ"ש אני אקפוץ לשם שוב, אצלם עוד כמה תמונות ואכתוב לך בדיוק כמה, למה ואיך! (רואים שאני חדשה בזה, אה?
)
 

elistein

New member
ואחרי צילומים כאלה (ועוד בלי חצובה)

את עדיין שוקלת אם לקחת אותה או לא. קדימה קחי אותה.
 
התמונות יפות מאד

ואם את אומרת שעשית אותן בלי חצובה אז בכלל. השלוש ראשונות ממש מדוייקות. באחרות, האורות מחילים להיות מובלחים בגלל תזוזת המצלמה כנראה.
 
למעלה