svchost.exe

AMIR 74

New member
svchost.exe

אחרי התקנת WIN2000 ועוד כל מיני תוכנות המחשב מעלה שגיאה שנקראת SVCHOST.EXE אין לי את הודעת השגיאה כי היא לא במחשב שלי אשמח לקבל כיוון
 

TopSound

New member
../images/Emo26.gif

SVCHOST.EXE זה קובץ של מערכת הפעלה (חשוב יש לציין) אם אני לא טועה הבלאסטר היה מעורב באיזושהיא שגיאה שקשורה בו, תפתח את הקישור הזה ובדוק אם אכן מדובר בבלאסטר ותעשה WINDOWS UPDATE, בדיקת וירוסים/טרויאנים מומלצת בלי כל קשר... במידה ולא עוזר צרף מהי הודעת השגיאה הספציפית אולי נוכל לאתר את התקלה...
 

AMIR 74

New member
הודעת שגיאה

מקווה שתוכלו להיעזר בזה.מה שאני הצלחתי להבין שזהו בעצם קובץ שמאגד תהליכים בווינדוס או משהוא כזה ויכול להיות שהבעיה איננה בו אלא באחד מהDLL שרצים בו האם אני טועה ואיך מתקנים את זה?
 

TopSound

New member
../images/Emo26.gif

תראה כל המקומות שבדקתי מראים אל כך שמדובר באיזשהוא וירוס/טפיל שגורם לשגיאה של הקובץ הנ"ל מעבר לבדיקה מדוקדקת עם אנטי וירוס מעודכן אין לי מה להציע לך... בדקת שזה לא בלאסטר?
 

AMIR 74

New member
לא בדקתי כי המחשב לא אצלי

אבל שלחתי את הקובץ לבעלי המחשב והוא יבדוק כנראה מחר. בכל מקרה בכל מקום שאני בדקתי נאמר שזה לא וירוס אלא תהליך של וינדוס שנתקע.
 

ilanx19

New member
תודה מראש

לעניות דעתי אתה צודק במהלך הימים הקרובים אני יבדוק ואני יודיע לך מה ארע על כל פנים תודה רבה ושבוע טוב.
 

bryan

New member
תקשיב

ה SVCHOST.EXE הוא קובץ שמפעיל את ה SERVICES של המחשב. אז מה שההודעה אומרת שכנראה יש לך בעיה באחד ה SERVICES של המחשב שלך. איך אתה בודק את זה: START->CONTROL PANEL-<ADMINISTRATIVE TOOLS-<SERVICES אבל לפני זה הייתי מציע לך ללכת באותו מקום למה שנקרא EVENT VIEWER זוהי אפליקציה שמראה לך בדיוק מה השגיאה ואיפה הבעיה. אחרי שבדקת את זה תביא צילום מסך ונוכל לעזור לך יותר לעומק.
 
למעלה