SV650 VS Gladius

h a j b i

New member
SV650 VS Gladius

על אחד רכבתי לפני משהו כמו 3 השנים (נחשו איזה
) על השני לא. מישהו יכול אולי לחדד עבורי את ההבדלים העיקריים בינהם? עדיפות כמובן למישהו שרכב על שניהם. אני אשמח גם לחוות דעת אישית באיזה אופנוע הייתם בוחרים. בתור אחד שלא אהב את ה- SV במיוחד אני רוצה לדעת האם כדאי למוגבל זמן כמוני לנסות את הגלדיוס (ובכל מקרה זה לא יקרה לפני סוף פסח).
 

assaf87

New member
אהלן ח'גבי

אני לא יודע להגיד לך בדיוק, אבל לפי מה שאני יודע הגיע המשלוח הראשון של ה SV לפני 2 וחצי , יכול להיות שאני מתבלבל, אני פשוט יודע שחבר שלי קנה את הכלי כאשר המשלוח הראשון הגיע לארץ. אז אולי כדי לעשות נסיעת מבחן... אני גם התלבטתי בין הגלדיוס והSV, אחרי נסיעת מבחן שעשיתי השבוע על הSV מאוד אהבתי אותו והחלטתי שהוא בר המזל, אני חייב להודות שלא עליתי על הגלדיוס אבל בטח כמו שאתה יודע כבר, יש עליו הרבה ביקורות דומות ואף יותר טובות. לטעמי הפרש המחירים הוא גדול מאוד והעדפתי ללכת על ה SV. בלי שום קשר יש מבצע במטרו לחודש מרץ, ה ER6 שנת 2010 ב51 אלף שקל והדגם עם הפיירינג ב 52 אלף שקל, אני אישית לא אהבתי את האופנוע ולכן הזמנתי את הSV. אולי זה יעניין אותך, מחיר פיגוז ללא ספק... שיהיה בהצלחה
 
תמיד כדאי...

נתחיל מזה שאם רכבת על ה-SV לפני 3 שנים, אולי כדאי שתקח אותו לסיבוב נוסף. אני משער שלא מעט ק"מ עברו מאז וייתכן מאוד שהניסיון והגישה השתנתו מעט. אבל אם אתה לוקח את ה-SV אז תתאם פשוט גם גלדיוס לאותו יום (אם יש את שניהם למבחן). תמיד כדאי לרכוב על כמה שיותר כלים כדי לקבל פרספקטיבה לפני שבוחרים את האחד והיחיד לגבי הגלדיוס, זה די תלוי במה לא אהבת ב-SV. אישית, ממה שאני זוכר, העדפתי את ה-SV מבין שניהם, למרות שהמנוע בגלדיוס יותר חלק ועגול (אולי בעצם בגלל זה?), התחברתי ל-SV יותר, מהרבה בחינות. אבל הבחירה בין שניהם היא לגמרי סובייקטיבית ועד שלא תרכב עליהם ראש בראש לא תוכל להחליט.
 

h a j b i

New member
ה-SV הרגיש לי מאוד לא חלק

הרגשתי כאילו אי אפשר לרכב חלק עם האופנוע הזה. ברמה כזאת שטענתי בפניהם שאולי יש בעיה עם האופנוע. זו אגב היתה הדעה של עוד אחד שרכב ספציפית על אותו כלי. כמו כן, זמן הרכיבה היה קצר מידי כדי לחוות דעה. יכול להיות ששווה לנסות שוב, אבל אם זה לא לפחות שעתיים על כל כלי (עם עדיפות לחצי יום) אז אין טעם. לכן לקבוע רכיבה על שניהם לאותו יום זה יסתדר רק עם יום חופש כנראה.
 
רחוק מאוד מלא לאפשר לרכוב חלק...

תאם רכיבה נוספת. אם לא את שניהם באותו היום, אז בסמיכות יחסית.
 

h a j b i

New member
זה מה שאני זוכר ממנו

במשך שעה רכבתי עליו ועד הסוף לא הרגשתי נוח וחלק איתו. לא הרגשתי ככה עם הפייזר 600 או ההורנט. אמרו לי שלמנוע וי טווין צריך להתרגל ויכול להיות ששעה לא הספיקה לעניין הזה. יכול להיות באמת שאני אתאם רכיבה שוב גם על ה- SV.
 

zzzny

New member
יש לך נסיון קודם ברכיבה על אופנוע עם מנוע V?

זה מרגיש שונה ואולי...רק אולי מרגיש לך כך...
 

h a j b i

New member
לפני ה- SV לא

אחרי יצא לי לעשות סיבוב קצר על הדוקאטי מונסטר (נחמד, זווית צידוד מגוחכת), גם שם שמתי לב לעניין אבל זה לא זכור לי באופן קיצוני כמו שהיה ב- SV.
 

assaf87

New member
מה שלא אהבתי בגלדיוס

זה את תנוחת הרכיבה הזקופה יחסית, אהבתי מאוד את התנוחה היותר "קרבית" קצת ב SV. במיוחד שאתה מדגיש ששניכם הדגשתם שכלי המבחן היה בעייתי הייתי אומר לך לבצע נסיעת מבחן, במיוחד שנשארו לעופר אבניר עוד 2 כלים חדשים במלאי..
 

avi elbaz

New member
רק שתדע שאם תבחר ב SV אין טיולים עם AD H ../images/Emo3.gif

יש לי SV אבל אין לי משהו להוסיף לרוכב ותיק כמוך.
 

Ad H

New member
עכשיו הוא ישנה את דעתו וירוץ לקנות SV../images/Emo67.gif

תאמין לי, אבניר חייבים לי כסף. כ"כ הרבה חלקים הם הם מוכרים ל-SV בזכותי
.
 
למעלה