SNCF הזמינה 2000 רכבות רחבות מדי

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
SNCF הזמינה 2000 רכבות רחבות מדי

SNCF הזמינה 2000 רכבות רחבות מדי
SNCF, חברת הרכבות הצרפתית הזמינה 200 רכבות שהתגלו כרחבות מדי למאות תחנות...
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-27497727

נ"ב: עמית-מיוקול, תגובתך הטוקבקיסטית מתבקשת...
 
חה-חה-חה ! צרפתים מטומטמים ! נו-

SNCF הזמינה 2000 רכבות רחבות מדי
SNCF, חברת הרכבות הצרפתית הזמינה 200 רכבות שהתגלו כרחבות מדי למאות תחנות...
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-27497727

נ"ב: עמית-מיוקול, תגובתך הטוקבקיסטית מתבקשת...
חה-חה-חה ! צרפתים מטומטמים ! נו-
זה לא חדש ! כאשר היתה לי C-5 V6 הייתי צריך להחזיק ברכב סט מפתחות מיוחד 7/16 ועוד כדי לסגור ברגים ולחזקם אחת לכמה מאות ק"מ. הרכב היה נהדר אך היה זקוק לתחזוקה שוטפת ביתית כל הזמן. השוסון הראשון שהגיע ארצה היה דרך אגב רזה מדי והמעבר בין המושבים היה סיוט. לכן החלו להציב כסאות ארוכים לאורך האוטובוס ולא לרוחבו. אח"כ קוצץ הרווח של המושבים עצמם וניתן היה להחזירם לתצורה המקורית. הם שותים יותר מדי יין כנראה והגילופין מופיעים להם בסרגל המדידות...
 

Rubim88

New member
פשלה רצינית..

SNCF הזמינה 2000 רכבות רחבות מדי
SNCF, חברת הרכבות הצרפתית הזמינה 200 רכבות שהתגלו כרחבות מדי למאות תחנות...
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-27497727

נ"ב: עמית-מיוקול, תגובתך הטוקבקיסטית מתבקשת...
פשלה רצינית..
הזוי שרשויות הרגולציה והרישוי לא עלו על זה עוד בתהליך הרישוי עוד לפני שהתחילו עם הייצור ההמוני(בBBC טעו בתרגום, מדובר ב341 קרונועים שמורכבים מ2000 קרונות ולא רכבות), והזויה יותר הטענה של שר התחבורה הצרפתי כאילו ההפרדה בין התשתית לתפעול היא זו שאשמה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה