skype

ezaton

New member
skype

ובכן, חלק מפוזר ממשפחתי משתמש בתוכנה לצרכי תקשורת. היא עובדת יפה, לטענת החברה (מפתחי קאזה, אם נדייק) עוברת מעל NAT ופיירוול, מצפינה את המידע, ונראית נחמד, בגדול. היא איננה, למיטב הבנתי, מבוססת על H323, אלא על פרוטוקול קנייני שלהם, שהגדרותיו סגורות. כמובן, אין (עדיין, לטענתם) גרסה ללינוקס. והיה וארצה להשתמש בה, קיימות מספר אפשרויות. הגרועה בהן היא הרצת התוכנה מעל vmware. זאת אפשרות גרועה מהמון סיבות, אליהן לא אכנס. אפשרות מעניינת אחרת היא הרצת התוכנה מעל wine. האם למישהו יש נסיון כלשהו (ניסה והצליח, ניסה ונכשל, ניסה תוכנות voip אחרות והצליח/נכשל) בהגדרת התוכנה לעבודה בתצורה כזאת? איך, לדעתכם, תתבצע הפניה לכרטיס הקול (החומרה, במקרה שלנו) מתוך wine? אני, מצידי, אמשיך לחקור את הנושא, מתוך תקווה להצליח להפעיל אותה כך. תודה מראש לעוזרים.
 

ezaton

New member
עדכון. הצלחה חלקית.

הצלחתי להריץ אותו תחת wine האחרון מה- cvs. מושלם הוא לא רץ (אבל מה כן?). אין (לי) אפשרות להכנס אל תוך התפריטים, דבר שיאלץ אותי לבחון הגדרות רג'יסטרי ישירות על מערכת חלונות, ולעדכן בהתאם. טרם התחברתי, או ניסיתי מיקרופון ואוזניות, אבל הוא אכן פונה אל dev/mixer1/ (משום מה, לא לרגיל... סימלינק פותר את הבעיה הצפויה) הצלחתי להתחבר לרשת, להרשם, להוסיף משתמשים (בני משפחתי הרחוקים והישנים מאוד, כרגע), אם כי טרם הגעתי למצב שיחה. נרשמת, נכון לעכשיו, הצלחה חלקית. להל"ן מצורף קובץ ההגדרות של ה wine שלי (שנשמר מהעבר). בהצלחה למי שצריך אותה.
 

Frostlord

New member
תודה רבה

גם אני ניסיתי להריץ אותה דרך WINE, אבל ללא הצלחה. אני אבדוק את זה, תודה.
 

ezaton

New member
עדכון נוסף. אי הצלחה עיקרית

הפניה שלו להתקן הקול היא הבעיה. הצלחתי לשמוע צלצול יחיד, ולא יספתי. אותי, כמובן, לא שמעו כבר... בנוסף, נטייתה למזער את עצמה ל tray היא בעיה נוספת, ולכן לא הצלחתי עדיין לצאת ממנה באופן מסודר.
 
למעלה