sindra - ילד שמן זה בריא? לדעתי לא

אם פי 3

New member
הבנת הנקרא שלי מצוינת, תודה.

מבחינתך, כל העולם זה יהודים בלבד. אבל המציאות היא שישנם גם אנשים אחרים. וזה לחלוטין לא קשור למילה. ההסבר שלך, לסיבה שבגללה לא תתן לילדיך לשחק עם לא-נימולים, היא שהיא שהם לא חלק אינטגרלי מהעם היהודי. מעבר לאי ההסכמה לגבי המשפט הזה, זה אומר, שאתה לא נותן לילדיך לשחק עם מי שהוא לא חלק אינטגרלי מהעם היהודי. וזה כולל, מן הסתם, לא יהודים. קוראים לזה גזענות. וזה לא קשור למילה.
 

pikov

New member
אם את מבינה ומתחכמת, אני בז לך

אם את באמת לא מבינה את ההבדל, אני מרחם עליך.
 

pikov

New member
לא. אבל לא הייתי מעונין באח הקטן

כפרטנר משחק לילדי הקטנים יותר.
 
אבל גם האח הגדול הנימול וגם הקטן

השלם, הם תוצאה של אותם זוג הורים ומקבלים את אותו חינוך. אני לא מבינה: הילדים שלך מתחברים עם ילד, עם חינוכו מורשתו ועם אופיו, או עם קצה האיבר שלו?
 

virlomi

New member
אתה פוסל ילדים

על בחירה של הוריהם ( הם ילדים הם לא בחרו שלא למול את עצמםץ אבל אתה לא פוסל את האחים שלהם.
 
האם תתן לילדיך לשחק עם ילדים

שהוריהם מלו אותם כדת וכדין, אבל אומרים:"מלתי אותם רק כדי שלא יהיו שונים משאר החברים. אני שם ז$^%%#% על היהדות וכל מה שהיא מסמלת" (רמז-כל שני וחמישי נכנס לכאן לפורום מישהו ששואל שאלה בערך בנוסח הזה).
 

pikov

New member
אני לא נכנס לשאלת השיקול של ההורים

במיוחד שיש בה סתירה פנימית. אם הם אכן שמים "זין" על היהדות (כמוכם למשל), בשביל מה מלו אותם? לקטע החברתי? או קי. אבל הקטע החברתי הוא כדי שלא יהיו שונים "מחבריהם היהודים הנימולים". כלומר, היהדות בכל זאת גורם.
 
כלומר הם פשוט לא יודעים מה הם

אומרים כאשר הם מחרפים ומנאצים את היהדות? הם עדיין אורחים רצויים בביתך, ואתה יוצא מתוך נקודת הנחה שהם עשו זאת מתוך כבוד ליהדות, ולא מאותה הסיבה שהם קנו נעלי נייקי לילד כדי שלא יהיה שונה מחבריו שנועלים נעלים כאלו. אותם מבוגרים הם פשוט תינוקות שלא יודעים מה פיהם ממלמל, כל עוד ידיהם חותכות בנאמנות את איבר בנם. אם כך, גם ילדיה של קאלה אורחים רצוים. ילדיה נימולו לשביעות רצונך...
 

pikov

New member
אם הילדים "יחרפו וינאצו"

למרות אברם המהול, יתכבדו וילכו אצל הוריהם. אני הבנתי שההורים בעייתיים והילדים נורמטיביים.
 
ואם הילד לא נימול, אבל "נורמטיבי"?

ילד חמוד שאינו מחרף, ורק בא לשחק דומינו וכדורגל? תסלק אותו?
 

pikov

New member
עצם היותו של יהודי ערל

מצביע על כך שהוא לא נורמטיבי. לכן, הילד היהודי הערל, לעולם הוא ילד לא נורמטיבי.
 
אבל לפי היהדות יש לו "ארכה" עד גיל

13 למול את עצמו. עד אז זו "אשמתו" של האבא. אז למה להעניש את הילד? החרם את האבא ולא את הילד, אם אתה יהודי כל כך אדוק.
 

pikov

New member
נראה למישהו שילד בן 13 ימול עצמו

כשהוריו הם מתנגדי מילה?
 

obron

New member
רוב ההורים כאן אינם מתנגדי מילה

הם מתנגדי מילה בתינוקות. יש הבדל גדול. נכון שיש כאן רבים שסבורים שמילה זה טעות בכל גיל אבל לא שמעתי על מישהו שחושב שזה לא לגיטימי שאדם בוגר (שעומד על דעתו) יחליט למול את עצמו. שמעתי הורים רבים (ואני בהחלט ביניהם) שהודיעו כי יתמכו בכל החלטה של בנם לגבי עורלתו, לכשיגדל.
 

kseniali

New member
אני מכירה כאלה

שעברו ברית מילה בין כיתה ז' לכיתה י"א. אני זוכרת, שהם הלכו קצת מוזר במשך כמה ימים. הם עשו את זה משקולי דת (עם הרדמה כמובן). הבנתי שזה כאב, אחרי שההרדמה עברה. הם היו צריכים להחליף כל יום חבישות, כך במשך 3 ימים. אחרי שבוע - נשארו רק זיכרונות. (אני מאמינה, שהיה להם קצת יותר קשה, אם היו מקיימים יחסי מין). זהו...אז מי שרוצה, מוזמן לעשות את זה לעצמו. לא נראה לי שהם כעסו על הוריהם, שלא עשו להם, בזמן שהיו תינוקות. החליטו - עשו!
 

WindsOfWar

New member
זה באמת כואב...

אחד החברים שלי עשה את זה בכיתה ד', ואני זוכר שהלכתי לבקר אותו. הוא היה בבית 3 שבועות בערך. שאלתי אותו אחרי זה, אם זה כואב, אז הוא אמר שזה מאוד מאוד כואב אחרי הניתוך עצמו, קשה ללכת לשירותים ועוד כל מני דברים כאלה. הוא אפילו הלך עם הצינור הזה, כי הוא לא שלט בצרכים שלו.
 

obron

New member
לא תמיד

דיברתי באופו אישי עם 3 עולים מחבר העמים שעברו ניתוח מילה בגיל ההתבגרות, אחרי שעלו ארצה (בגילאים 15, 16 ו- 19), הם לא זכרו את זה כארוע טראומתי עבורם.
 
למעלה